Төрийн ордонд нэг тохиолдол батлагдав | News.MN

Төрийн ордонд нэг тохиолдол батлагдав

Төрийн ордонд нэг тохиолдол батлагдав

Төрийн ордонд нэг тохиолдол батлагдав

Төрийн ордонд өчигдөр нэг тохиолдол батлагдаж, хэсэгчилсэн хөл хорио тогтоожээ. Тодруулбал, Төрийн ордонд төрийн үйлчилгээний ажилтны шинжилгээний хариу эерэг гарч, халдвар авсан нь тогтоогдсон учраас Төрийн ордны баруун жигүүрийг хэсэгчилсэн хөл хорио тогтоож, тодорхой хугацаанд хүн нэвтрүүлэхгүй байхаар болжээ.

Тухайн халдвар илэрсэн хүний уулзсан хүмүүсээс нь шинжилгээ авч, явсан маршрутыг нь тогтоохоор ажиллаж байгаа юм байна. Халдвар авсан хүн нь байнгын Төрийн ордонд ажилдаггүй ч тогтмол хугацаанд ирж, орчдог байсан төрийн үйлчилгээний ажилтан юм байна.

Ш.ОЧ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
14
ХахаХаха
4
ТэнэглэлТэнэглэл
3
БурууБуруу
2
ХөөрхөнХөөрхөн
2
ГайхмаарГайхмаар
2
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ЗөвЗөв
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

13 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-03-07 192.82.69.197

Оюунэргүүгийн бэлэг. Оюунэргүү болон хуурамч улстөрчдийн мэргэжлийн хүний үг сонсдоггүй, өөрсдөө төрөлхийн чадвар муутай улсуудын үнэн төрхийг илчилсэн үйл явдал болж байна. Оюу Толгой хэлэлцээр гэгч яг ийм маягаар явж байна. Одоо өөрөө өрөөндөө орж чадахаа больж дээ…

Avatar

ЖДҮ эрхлэгч 2021-03-07 66.181.190.218

Нэгмөсөн хөл хориогоо тогтоогоод , бүх айлаас шинжилгээ авна гээд байсан бхгүй. Жирэн год СҮГНҮҮД юмаа. Өөрсдөө л болж байвал бусад нь хамаагүй. 2 их наядаар юу хийсэн тайлангаа , мөн гаднаас ирсэн 700 сая амд хаачсан ????????????.

Avatar

КОВИД-ЫН ХАЛДВАРЫН ТОХИОЛДЛЫГ ХУМЬЧИХЛАА ГЭЭД БАЙСАН ЯАСАН БЭ 2021-03-07 66.181.181.162

ЕРӨНХИЙ САЙД ОЮУН-ЭРДЭНЭ ХАЛДВАРЫГ ХУМЬЧИХСАН ГЭЖ ШИНЖИЛГЭЭ АВЧ ДУУСААГҮЙ БАЙХАД МЭДЭГДЭЭД БАЙСАН, ИНГЭЖ АРД ИРГЭДИЙГ ТАЙВШРУУЛЖ БОЛОХГҮЙ ШҮҮ ДЭЭ. ТӨРИЙН ХҮНИЙ ҮГ ХҮЧТЭЙ, ИРГЭД ТҮҮНД ИТГЭНЭ. ХАЛДВАР БАЙХГҮЙ БОЛСОН ГЭЭД ШОУ ЦЭНГЭЭН ИХ БОЛЖ БАЙНА. БАЯРЫН ДАРАА Ч УЛАМ ИХСЭХ БАЙХ ДАА. ТРАМП КОВИД БОЛ ЖИРИЙН НЭГ ХАНИАД ГЭЖ ХЭЛЭЭД ИРГЭД НЬ МАСК ЗҮҮХГҮЙ, ДЭГЛЭМ БАРИХГҮЙ БАЙСНААС ХАЛДВАР ОГЦОМ НЭМЭГДЭЖ, 500 000 ХҮН НАС БАРААД БАЙГАА БИЗДЭЭ. ЕРӨНХИЙ САЙД ИРГЭДИЙГ ТАЙВШРУУЛЖ, ХАЛДВАРЫГ НЭМЭГДҮҮЛЖ БОЛОХГҮЙ

Avatar

Зочин 2021-03-07 192.82.70.10

ёстой үнэн. Жирийн бүн биш ерөнхий сайдын үг бол засгийн газрын дүгнэлт гэж хүлээж авна.

Avatar

Зочин 2021-03-07 64.119.22.164

Хол хорио тогтоосноос болж орлогогүй, Монгол сүйрлээ, иргэд өлсгөлөнгөөр үхлээ гэсээр байгаад хориог сулруулахад хүргээ биз дээ.Одоо хөл хорио сулруулсан нь Засгийн газрын буруу болж байна уу. Бас засгийн газрыг сольж,улс орныг самууны байдалд оруулах уу. Сөрөг хүчин бол улс оронд хохиролтой бүхнийг хүсэгч, дээр үеийн хэллэгээр бол ардын дайсан..

Avatar

Зочин 2021-03-07 64.119.22.164

Дэлхийг нөмөрсөн энэ аймшигт халдварыг хамгийг хохирол багатай туулж буй орны нэг бол манай улс шүү. Энэ бол одоогийн төр засаг, тэнд ажиллагсадын гавьяа мөн. Харин сөрөг хүчин бол Монголд гарч буй ололт амжилт бүхнийг үзэн ядна. Сурсан зангаараа гутаах, ач холбодлыг үгүйсгэхийг оролдоно.

Avatar

Зочин 2021-03-07 64.119.23.110

Ард түмний эрүүл амьд явах эрхийг зөрчиж байна. Халдвартай бүсийг хөл хорих ёстой үндсийн үндэс нь амьд явах эрхээс үүдэлтэй. Монголын нийслэлд шатахуун нийлүүлэхгүй болгож, машинаар чөлөөтэй явах эрхийг хязгаарлах цаг болсон.

Avatar

Зочин 2021-03-07 202.179.25.255

засаг санаатай тараасан. тэнэг хүн ч ийм шийдвэрүүд гаргахгүй байсан даа.

Avatar

иргэн 2021-03-07 202.179.26.86

МАН, ЗГ -ын Нялх Ерөнхий сайдын ЭЗ-г Сэргээх гэнэн Бодлого замхаран унаваа хөөрхий, Цар тахал Нийслэлээс Аймаг сумд руу, тархсаар одоо Төрийн ордонд Халдвар гарч МАН ЗГ УОК-ын ажилд Дүн тавив,

Avatar

Зочин 2021-03-07 202.126.94.99

Хатуу хелхорио тогтоохдоо хумиж чадаагуй ямар арчаагуй юм бэ!!!

Avatar

Badarch taxar 2021-03-07 66.181.183.63

Busadtai adilhan 7 honog karintilj hvn bvrees 2 udaa shinjelgee awaarai tegej baij shudarga eos togtono

Avatar

COVID19 2021-03-07 66.181.185.68

Neg urh-Neg haalga gej barag l hudlaa boljdee. Hairan mungu bolloodoo.

Avatar

Зочин 2021-03-07 202.126.89.82

Mungund haramsaad yah ve, iddeg ni l idee biz dee !

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж