Шинэ нисэх буудлаас долдугаар сараас нислэг үйлдэнэ | News.MN

Шинэ нисэх буудлаас долдугаар сараас нислэг үйлдэнэ

Шинэ нисэх буудлаас долдугаар сараас нислэг үйлдэнэ

Шинэ нисэх буудлаас долдугаар сараас нислэг үйлдэнэ

Монгол Улсын Ерөнхий сайд Л.Оюун-Эрдэнэ өнөөдөр /2021.03.06/ Төв аймгийн Сэргэлэн суманд байрлах шинэ нисэх онгоцны буудлын бүтээн байгуулалтын ажилтай танилцлаа. 


Ерөнхий сайд Л.Оюун-Эрдэнэ шинэ нисэх буудалд ажиллаж байна

Ерөнхий сайд Л.Оюун-Эрдэнэ шинэ нисэх буудалд ажиллаж байна

Posted by News.mn on Friday, March 5, 2021

Тэрбээр "Монгол Улс тавдугаар сарын 1-нээс агаарын хилээ нээснээр долдугаар сарын 1-нд шинэ нисэх онгоцны буудлыг ашиглалтад оруулах гэрээтэй байгаа.  Энэ талаар Японы талтай ярилцсан. Гэхдээ вакцинд хамрагдсан иргэд Монгол Улсад ирэх боломжтой. Шинэ нисэх онгоцны буудлын үйл ажиллагааг эхлүүлэх бэлтгэл 85 хувьтай хангагдсан. Үлдсэн бэлтгэл ажлыг яаралтай хангахыг албаныханд үүрэг болгосон" талаар хэллээ.

Албаны хүмүүсийн хэлж буйгаар 24 цагийн дотор шинэ нисэх онгоцны буудал руу нүүх боломжтой бөгөөд нислэгийн хуваарь алдагдахгүй гэдгийг хэлж байв. Түүнчлэн хуваарьт нислэг гүйцэтгэгч дотоодын агаарын тээвэрлэгчдийн үйл ажиллагааг “Чингис хаан” ОУНБ-д нүүлгэн шилжүүлэхэд нийт 60.9 тэрбум төгрөгийн санхүүжилт шаардлагатай байгаа аж. Мөн нислэгийн үйл ажиллагааг сэргээн тогтворжуулахад нийт 248 тэрбум төгрөг шаардлагатайг албаныхан хэлсэн юм.

Иргэний нисэхийн ерөнхий газраас танилцуулгад, дэлхийн дахинд 2019 онд 4.5 тэрбум хүн агаарын тээврээр зорчиж байсан бол 2020 онд 1.8 тэрбум хүн буюу 60 хувиар буурсан. Ачаа, шуудан 63 сая тонн байсан бол 54 сая болж, 13 хувиар буурсан. Нислэгийн тоо 38.9 сая байсан бол 2020 онд 16.4 сая нислэг болж, нийтдээ 57-60 хувиар буурсан үзүүлэлттэй байна.

Монгол Улсын хувьд 2019 онд 1.6 сая зорчигч тээвэрлэж байсан бол 2020 онд 440 мянган зорчигч буюу ихэнх нь уул уурхайн салбарынхан байсан. Мөн 2020 онд ачаа, шуудан 5.7 мянган тонн байсан бол 2.7 мянган тонн буюу 52 хувиар буурсан. Мөн нислэгийн тоо 151.772  байсан бол 2020 онд 78.725 болж 48.1 хувиар буурсан. Нийт агаарын тээврийн орлого 499 тэрбум төгрөгт хүрсэн бол 2020 онд 140 тэрбум төгрөг буюу 71.9 хувиар буурсан байна.

А.СҮРЭН

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
6
ТэнэглэлТэнэглэл
3
ХахаХаха
2
ЗөвЗөв
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

18 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

НАСАА 2021-03-06 192.82.75.9

ХӨШИГТИЙН ХӨНДИЙН ХУРДНЫ ЗАМААР ЗОРЧИХ ЯМАРЧ БОЛОМГҮЙ ХАРАГДАЖ БАЙГАА ЗАМЫН ТЭМДЭГЛЭГЭЭ ХУРД ХЯНАХ
КАМЕР ГЭРЭЛ ЮУ Ч ХИЙГЭЭДГҮЙ КАДСТРИЙН ЭХЭЛЖ ГАРГАСАН ЗУРГИЙГ ӨӨРЧИЛСӨН БАЙЖ МАГАДГҮЙ ЭНЭ ЗАМЫН ҮЙЛ АЖИЛЛАГААГ ШАЛГАХАД ИХ ЮМ ГАРНА ДАА ГЭЖ ХАРДАГ

Avatar

arai ch dee 2021-03-06 66.181.180.111

odoo boltol hiiged dongoj 85 hubitai gej uu dee. heden jil barih yum dee naad buudaliig chin. baahan mongo togrog idsen garuud l baih yumaa.. neg muu huuchin buudalaasai ogt tomgui yum bnlee ch dee. oligtoi tom buudal barij boldogui yum uu daa..

Avatar

Иргэн 2021-03-06 66.181.180.112

Юун сансарын тооцоо хийчихээд Ерөнхий сайдад худлаа яриад байгаа юм бэ!п Ийм л нөхдүүд ажил хийгээд байгаамдаа!п

Avatar

Ганаа 2021-03-06 139.5.217.56

"Samsung CT" LLC -н инженерүүд Хөшигийн хөндмйн нисэх буудлын Япон-Монголын ашиглалтын гэрээний заалтууг хараад биднийг шоолж ХӨХ инээд нь хүрч өрөвдөж байсан түүх бий

Avatar

Зочин 2021-03-06 202.126.89.40

Hereg erhlehiin darga bhdaa taniltsaagui yumuu !!!! Shine said shig l taniltsaal yavahiin gol ajlaa hiigeechee pop batsaan !!!!!

Avatar

Ene NEWS.MN Sadar Samuun Delgeruulehee bolioroi 2021-03-06 23.92.142.182

Ulaim tsaim ehni setgegdel n' dandaa ene klub gesen yumaa hamgiin deer taglachihaad bailgaad baidag.

Avatar

Иргэн 2021-03-06 43.242.243.116

Аль хэдийнээ бариад дууссан аэропорт. Яагаад одоо хүртэл ашиглалтанд ордоггүй юм бол?

Avatar

Зочин 2021-03-06 202.126.89.64

БАРИЛГА БАРЬСАН КОМПАНИУД НЬ ТАРЖ ЯВЖ ӨГДӨГГҮЙ ; АЖИЛ ДУУСААГҮЙ БОЛООГҮЙ ГЭЭД МӨНГӨ НЭХЭЭД ЦАГ НӨХЦӨӨГӨӨД СУУГААД БАЙДГЫН ДОО.

Avatar

Зочин 2021-03-06 192.82.71.243

"Цагийн хүрд"-ээр мэдээ үзлээ: Иргэний нисэхийг удирдаж байгаа хүмүүсээ та нар хар даа?!! Ийм юмнууд яаж ажил хариуцах вэ дээ??? Оюун-Эрдэнэ ИНЕГ-ын дарга хэмээх түнтгэрүүдээ халж хүн шиг хүн тавихгүй бол зүгээр үүрэг өгөөд наад ажил чинь явахгүй ээ!!! Японуудаас ичиж үхмээр юм даа!! Монголын тал хөрөнгөө гаргахгүй саатуулаад байгаа юм байна шдээ!!!

Avatar

Зочин 2021-03-06 150.129.142.100

үйл ажиллагаа руу нь оруулна гэсэн нэрээр баахан одоо орох гэж байна одоо орууллаа гэсээр байгаад хий баахан мөнгө хөрөнгө идэж дуусгалаа харамсмаар ийм умайсан юмыг гадныхан хараад шоолж байнлээ 🙂 Oдоо яанам бэээээээ хэзээ вээээ?????? Хайран монголчууд үр хүүхдүүдийн минь мөнгө хайран мөнгө хайран мөнгө……..!!!!????? Ийм төр засагтай бид ядуурахаас ч яахав дээ харамсмаар:(

Avatar

Зочин 2021-03-06 150.129.142.100

Оюун-эрдэн ээ чи барахгүй шүү. Наад сайханбилэг баярцогт энхбат гээд луйварчид чинь 2013-2017 оны хооронд сайн идэж цусласан шүү чамайг өлгийтэй нялх хүүхэд байхад чинь аан? Одоо чи тэр нөхөдтэйгээ хариуцлагаа тооцоо!!! Дараачаар нь 2017 оны 2 сараас наадуул чинь идэж дуусгаад нэгмуу умгар майхан шиг юм барьчихсан танай намд хүлээлгэж өгсөн. Танай намын нөхдүүд иргэний нисэхийхэн одоо чиниймнө мэлийтэл таргалчихсан суугаа нөхдүүд 4 жил бас хөрөнгө оруулалт хэвийн

Avatar

ЗОчин 2021-03-06 66.181.161.105

Илон Маск ,Шанхайд Тессла гийнхаа үйлдвэрийг 6 сард эхлүүлээд л 2 сарын дараа ( 8 сард ) эхний машин нь үйлдвэрийн дамжлагаас гарч байв .

Avatar

ҮНЭН 2021-03-06 150.129.143.50

МАН-Ы ЛУЙВАРЧИД ИДЧИХСЭН ҮҮ

Avatar

Иргэн 2021-03-06 202.126.90.5

Шинэ нисэх гэж баригдаж дуусдаггүй, мөнгө угаадаг газар байна аа. Өмнө нь төслийг хэрэгжүүлэх явцад хэрхэн мөнгө үргүй зарж байгаа талаар мэдээлэл их гарсан. Нөгөө цагдаагийн эдийн засийн гэмт хэрэгтэй тэмцэх алба, авлигатай тэмцдэг газар хаачсан бэ. Ерөхний сайд болгон л очдог гэсэн ч ахидаггүй газар байна даа.

Avatar

Зочин 2021-03-06 66.181.161.69

Том жижгээр нь ялгаж байгаад зөөж болно ш тээ. Заавал мөнгө урсгах албатай юмшиг байх юмөө.

Avatar

Зочин 2021-03-06 202.126.88.70

Тэр их мөнгө зарах хэрэггүй. Одооноос өдөр болгон жаахан ухаанаар нь хувийнхаа машинаар зөөцгөө

Avatar

Зочин 2021-03-06 202.9.46.148

Яаж ийж байгаад л дараагийн сонгууль хүргэчих юм даа. Анх төлөвлөснөөр бол 2017 онд ашиглалтад орчихсон байх байлаа

Avatar

зочин 2021-03-06 66.181.188.253

Бараг дахиад нэг шинэ буудал барих мөнгөөр нүүж үйл ажилгаан нь тогтворчдог гэнээ .Гэтэл? 24 цагийн дотор хэдэн шланз хөлслөөд нүүж амжина гээд яаж яриад байнаа.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж