"Банк дүүрэн АИ-98 бензин авсан ч 28 км яваад чек ассан" | News.MN

"Банк дүүрэн АИ-98 бензин авсан ч 28 км яваад чек ассан"

"Банк дүүрэн АИ-98 бензин авсан ч 28 км яваад чек ассан"

"Банк дүүрэн АИ-98 бензин авсан ч 28 км яваад чек ассан"

Монголын шатахуун хэрэглэгчдийн холбооноос өнөөдөр /2021.3.5/ хуурамч шатахууны худалдаа, нийлүүлэлт, шатахууны үнийн асуудлаар  мэдээлэл хийлээ.


ЧАНАРЫН ШААРДЛАГА ХАНГАХГҮЙ БЕНЗИН НИЙЛҮҮЛДГИЙГ ТАСЛАН ЗОГСООХЫГ ШААРДАЖ БАЙНА

BMW X5 машиныхаа банкийг дүүргээд 28 км яваад л мотор нь доголдож, эвдэрсэн талаар шатахуун хэрэглэгч Н.Хонгор мэдээлэл өглөө. Тэрбээр:

-Энхтайвны гүүрний ойролцоо байрлах Петровисын шатахуун түгээх станцаас хоёрдугаар сарын 22-ны 20.17 цагт банк дүүрэн АИ-98 бензин авсан ч 28 км яваад чек ассан. Маргааш нь Петровис компанийн удирдлагад энэ талаар танилцуулсан. Гэтэл тус компани хэрэглэгчдэдээ хэрхэн ханддаг нь илэрсэн. Тус компани өөрийн лаборатори дээр шатахуунд шинжилгээ хийгээд, миний машин муу байснаас эдгээр зүйл үүссэн мэтээр тайлбарласан. Шатахуун түгээх компаниуд өөрийн бурууг хэзээ ч зөвшөөрдөггүй, хэрэглэгчдийг хохироодог байдал олон жил үргэлжилж байна. Улаанбаатар хот 220 мянган айл өрхтэй, өрх бүр машинтай, зарим нь банкны лизингтэй, ихэнх нь хуучин машин. Чанаргүй шатахуун хэрэглэснээс үүдээд түлшний систем нь доголдох тохиолдол их гарч байна. Ашигт малтмал, газрын тосны газарт лаборатори байдаг юм байна. Гэвч хийн урвалж, материал нь байдаггүй юм байна. Шатахуун хэрэглэгчдийн холбоотой хамтарч эрх баригчдыг тодорхой шийдэл, шийдвэр гаргахыг шаардаж байна. Чанарын шаардлага хангахгүй бензин нийлүүлдэг байдлыг таслан зогсоохыг шаардаж байна.

ШАТАХУУН ИМПОРТЛОГЧДОД 200 ОРЧИМ ЗӨРЧИЛ ИЛЭРСЭН

Монголын шатахуун хэрэглэгчдийн холбооны гүйцэтгэх захирал Ч.Сайнбаяр:

-Шатахуун импортлогчид онцгой албан татвараас чөлөөлөгдсөнөөр 2012 оноос хойш улсад нийт 200 тэрбум төгрөг төлөлгүй үлдэж байгаа. Мөн хуурамч шатахуун импортлоогүй бол жолооч нар 10 жилийн хугацаанд нэг их наяд төгрөгөөр хохирохгүй байсан. Иргэдийн оролцоотой хийсэн шалгалтын дүн алга болчихоод байна. Тухайлбал, 2020 дөрөвдүгээр сард ШӨХТГ-аас шатахуун импортлогчдод шалгалт хийсэн. Ингэхдээ 100 гаруй станц, 30 гаруй агуулахад шалгалт явуулсан. Шалгалтаар 200 орчим зөрчил илэрсэн ч импортлогчид хүлээн зөвшөөрөөгүй. Шатахуун авчирч байгаа вагоноос дээж ав гэсэн. Ингээд 2020 оны долдугаар сард вагоноос дээж авч шинжилсэн ч өнөөдрийг хүртэл шалгалтын дүн гараагүй байна. Энд ямар том бүлэглэл, тэмцэл явж байгааг харж болно.

Монгол Улсын керосины жилийн хэрэглээ 3000 тонн. Үүнийг хоёр үйлдвэрт зэс хайлуулах зорилгоор ашиглаж байгаа. Гэтэл 2012-2021 онд нийт 1.5 сая тонн керосин орж ирсэн байна. Керосиноос бензол хэмээх бодис бензинээс 10 дахин илүү ялгардаг. Энэ нь хүний толгой эргэх зэрэг хордлогын шинжтэй зүйлийг ялгаруулдаг. Шатахуун импортлогчдод олон нийтийн оролцоотой шалгалт явуулах хэрэгтэй.

Р.ДУЛАМ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
63
ЗөвЗөв
31
БурууБуруу
17
ТэнэглэлТэнэглэл
16
ХахаХаха
15
ГайхмаарГайхмаар
3
ХарамсалтайХарамсалтай
2
ХөөрхөнХөөрхөн
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

56 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-03-05 192.82.72.23

Петровис 95 хийгээд чекинг асаад болохгүй байсан Сод монгол 95 хийгээд нилээд яваад зүгээр болсон.Солиод үзээрэй.. Баахан юм солих болчихсон байсан. Туршлагатай засварчин эхлээд бензинээ солиод үз гэсэн нь хэрэг болсон доо.

Avatar

Bazy 2021-03-05 66.181.178.178

Дээрх шалгалтыг үргэжлүүлмээр байна аа, би гэхэд л BMW 3 ser машинаа авахад зүгээр байсан боловч Петровисоос бензин аваад чек ассан боловч одоо унтараагүй л явж байх жишээтэй. Үүний ард олон хохирсон жолооч байна, эрх ашигаа хамгаалуулмаар байна!

Avatar

Ангараг 2021-03-05 202.126.90.116

ISIS гэж компани бага актантай бензин оруулж ирж керосинтой хольж одоогийн бидний хэрэглэдэг АИ92, АИ95 бензин гэж зах зээлд нийлүүлж байгаа. Одоо компани нь өөр нэрээр оруулж ирж дотоод зах зээлд бас жижиглэн худалдаалагчдаар борлуулж байгаа байх. Гаалийнхан лаборатори мэдэж байгаа

Avatar

Хохирогч 2021-03-05 202.126.88.213

10-20 жил явсан машины яндангаас цутган гарч буй ус бол мотор сайных бус эдгээр нефтийн бизнес эрхлэгчдийн түлшинд нэмсэн ус гэдэг нь тодорхой ш дээ.

Avatar

haha 2021-03-05 64.119.23.28

haha
ter us bol utaag shingen helbert oruulj bgaa tehnology umaa uch nedehgui gaha

Avatar

хм 2021-03-05 202.21.109.92

миний hs250 аваад удаагүй машины чек ассан, шатахуунаа дан петровисоос авдаг. 6 сарын дараа чек ассан, моторын тос л гэж бодсон, угаасаа моторт асуудал үүсэхээр бүгд тосыг харддаг. гэтэл үгүй юм билээ, муу шатахуун, тосол өөр зөндөө юмнаас болж моторын чек асна. компютер оношлогоонд ороод яндангийн катализатор гэж онош заасан, цэвэрлэдэг дусал хэрэглээд зүгээр болсон. гэхдээ дахиад л чек асах бхдаа, манай бензин үнэхээр муу, олон машины чек ассан шалтгаан ихэнх нь шатахуунаас болдог юм билээ.

Avatar

Зочин 2021-03-05 66.181.188.140

Horiotoi bhd uhsner hiij yavj bga bilee ooroo? Benzinii asuudal ch shiidegdeh bh ta nar shg hurgan uls torchid bur horiotoi bhd teneh zovshooroltri bdimu

Avatar

Зочин 2021-03-05 202.9.47.40

haana ymr horio bgad bga bilee?

Avatar

Зочин 2021-03-05 103.10.21.25

Пүрэвдорж гишүүн ганцаараа тэмцээд дийлээгүй. Ард олон дэмжихийн оронд харин ч Пүрэвдоржийн эсрэг дайралт хийцгээсэн. Гишүүн ч тэгсхийгээд чимээгүй болсон. Нефтийн үйлдвэрийн хог хаягдлыг бензин шиг болгохын тулд хар тугалганаас эхлээд есөн зүйлийн хортой, хоргүй бодис хольж байгаа. Машин унаагаараа нэг хохирно, дээр нь эрүүл мэндээрээ маш их хохирч байгаа. Хар тугалга бол өсөж бойжиж байгаа бяцхан хүүхдүүдийн тархины дайсан. Сүүлийн үед цусны хорт хавдар ихсэж байгаа нь ч мөн л энэ хуурамч

Avatar

Үргэлжлэл 2021-03-05 103.10.21.25

шатахуунтай холбоотой. МАНгаруудаа ахин дахин сонгоод л маллуулаад бай. Тавилан юм даа.

Avatar

Зочин 2021-03-05 202.126.90.44

Petrovisiin kolonkuud hot huduugui dutuu shahdag luivarchid shu dee. Prius-nd 65 litr shatahuun shahah bol heviin uzegdel uym bilee

Avatar

4556 2021-03-05 66.181.180.14

Ямарч боловсрол ичих нүүргүй гарууд эрх мэдэлтэй болохоор юу ч гэж бурж өөрийгөө зөвтгөж чадна өнөөдөр монгол ийм хүмүүсээр дүүрэн

Avatar

Зочин 2021-03-05 23.249.172.156

Er ni neft bolovsruulah uildver belen boltol gadnii companynig oruulah ni zuv um bnada. Yadjil bid hyamdhan avna tertee tergui Orosoos benzinee avaad heden companyniud ni une hurgeed zarj bgagaas hoish gadnii companyniig oruulj ireed yadjil naidvartai arai hyamdhan benzin avsan ni deer um bna

Avatar

л***р 2021-03-05 103.26.195.153

бүх штс кёросинтой бэнзин зардаг нууц биш

Avatar

Зочин 2021-03-05 103.212.117.53

Монголд bmw унаж байгаа хүний хохь юмдаа. Муу бинзентэй муу замтай газар тохирохгүй байлгүй дээ.

Avatar

Зочин 2021-03-05 139.5.217.18

Харваас луйвачин бнв Даваасүрэнтэй ч адилхан юм уу Хүний гар хөл

Avatar

Зочин 2021-03-05 66.181.161.15

Х5 гэдэг чинь онгоц билүү😆😁😄

Avatar

Рбоылыд 2021-03-05 61.252.192.95

Эргүү пиздииз вэ наргих юмаа олждээ шибасэки чинь

Avatar

U 2021-03-05 202.9.40.97

Gadnii kolonk Gadnii bankiig oruulj irii

Avatar

Зочин 2021-03-05 66.181.185.126

Нафта кёросиныг татваргүй оруулдагаа болимоор байна!!!@

Avatar

Зочин 2021-03-05 202.9.46.149

Тэр нафта мафтагаа хилээр орж ирэхийг нь бүр мөсөн зогсоох хэрэгтэй. Болохгүй бол Оросын колонкуудыг оруулж ажиллуулбал болох байх шүү.

Avatar

Зочин 2021-03-05 185.161.69.114

ШУНХЛАЙ-н бензин хог юм байна лээ шүү.

Avatar

Зочин 2021-03-05 64.119.16.6

Надад ч бас яг тэр петровисын салбараас нано 92 аваад мотороо цөм цохиулж байсан гашуун туршлага байна. Гомдол гаргаад иргээд өөрөө гомдоод үлдсэн ахиж петровисоор үйлчлүүлээгүй, үйлчлүүлэгхчгүй гүйцээ.

Avatar

Зочин 2021-03-05 66.181.161.73

Orosiin shatahuun hereglie kolonkuudiig ni oruulj ir

Avatar

Зочин 2021-03-05 64.119.18.27

Сэтгэгдэл устгаад байна энэ тэнэг site

Avatar

. 2021-03-05 64.119.18.27

Эрхүү, Улаан Үүдээс үнэргүй бензин аваад машин маш сайхан хүчтэй тэмүүлэлтэй явж байсан шинэ 200…. Улаанбаатарт бензин аваад хөдөө засмалаар явахад муухай үнэртэй машин явж ядаад хүч хурдаа бүрэн гаргахгүй цагаан гол дуугараад бензиний чанар муу гэдэг нь батлагдсан, автын инжинер хүн би мэдэлгүй яахав дээ машинаа. Ийм байдлаар олон монголчууд маш их хохирч ядуурч байгаа нь үнэн. Үүний цаана Трафигура гэгч найрка шахдаг гадны компани + татваргүй керосин оруулдаг явдлыг дэмждэг МАН-ын томчууд

Avatar

Зочин 2021-03-05 202.126.89.186

200 транблюртэй муу 😂😂😂

Avatar

Зочин 2021-03-05 150.129.142.193

МАНгарууд зориуд дараад бн,

Avatar

дд 2021-03-05 122.201.24.73

хурдан зохицуулах хэрэгтэй.ярисаар 2 3н болж байнашү.Пүрэвдорж гишүүн л керосинд онцгой татвар ноогдуулах тухай яриад байсан юу болсийн бол доо

Avatar

ардууд 2021-03-05 202.179.26.26

Олон улсын найдвартай лаборторид шинжлүүлэх хэрэгтэйюм бна даа Ард түмээн

Avatar

зочин 2021-03-05 202.179.27.174

Петровис угийн хулхиныхан ш тээ

Avatar

Зочин 2021-03-05 64.119.18.99

Ингэж "хүчээ авчихсан" асуудалд Ерөнхий сайд биечлэн анхаарч хатуу арга хэмжээ авахгүй л бол хэн ч юу ч гэж орилоод огт хөдлөхгүй ээ!!!

Avatar

Зочин 2021-03-05 66.181.161.54

МОНГОЛД ЗАРАГДАЖ БАЙГАА ТҮЛШНЭЭС БОЛООД ОН ЗАЛУУ МАШИНУУД МАШ ИХ ЭВДЭРЧ БАЙГАА.

Avatar

Зочин 2021-03-05 66.181.161.54

MONGOL HAMGIIN MUU BENZIN TULSHTEI HAMGIIN YADUU GUILGACHIN ORON!!!!

Avatar

Зочин 2021-03-05 202.9.40.64

Яагаад сэтгэгдэл устгаад байна вэ? Хуурамч болгож буй хольцийн татварыг өндөр татвартай болго гэсэний төлөө устгаад байна уу?

Avatar

Малчин 2021-03-05 66.181.183.93

Хөдөөгүүр шатахуун, түлш чанар муутай, машинаа эвдэлсэн гэсэн гомдол яриа зөндөө байна. Би хөдөөгүүр их явдаг, аль болох төв газраас түлш авдаг, бүр Энхтайвны гүүрэн дор байгаа ШТС-д хуурамч байгаа бол, хяналт шалгалтгүй, хэр баргийн юм тоодоггүй хөдөө бол аргагүй юм байна л даа, энэ асуудалд төр, засаг яагаад цэг тавьж чадахгүй байна бэ

Avatar

Зочин 2021-03-05 202.179.24.84

nogoo twitteriin od boldiin and n baishd.

Avatar

Зочин 2021-03-05 202.9.40.64

Жаахан баримжаатай юм ярих хэрэгтэй. Банк дүүргээд 28 км яваад дохи асна гэдэг байж болохгүй шүү Хонгор минь. Хольцтой бензин хийдэг нь үнэн.Үүнийг зогсоохын тул хяналтыг сайжруулах,,бензинд холж буй хольцуудыг өндөр татвартай болгоход л асуудал шийдэгдэнэ.

Avatar

Зочин 2021-03-05 66.181.183.93

28 км яваад л бензин нь бохир тул хөдөлгүүрт нөлөөлж, доголдож моторын шар гэрэл нь асаа байлгүй дээ, тэгж хэлснийг л манай сэтгүүлч нэртэнгүүд ингэж гуйвуулахгүй юу

Avatar

ZOCHIN 2021-03-05 124.158.80.151

Benzin duusagui check aschahguyu.

Avatar

zochin 2021-03-05 192.82.74.198

ene yamar teneg hog ve? engine check hodolgyyr dogoldoh,tylshnii system asuudal yyseh,catalizatort irj bui utaanii nairlaga oorchilolttei boloh zeregt asna.level check tylsh bagashad asna malaa

Avatar

Зочин 2021-03-05 169.253.162.4

Buh shathuun tugeeguur ijil ed nar ugseed hoorondoo yaridag gesen. Ternees bish neg ni tiim bol busad ni estoi urj idne shdee. Шударга өрсөлдөөн, хэрэглэгчийн төлө ajlaachee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2021-03-05 66.181.187.39

монголын бүх штм адилхан бүгд хуурамч октан тоондоо хүрдэггүй

Avatar

Зочин 2021-03-05 66.181.161.89

эднийхээс бензин авалгүй 4,5жил болсон бна

Avatar

Зочин 2021-03-05 124.158.69.241

Зарж байгаа хулхи шатхуунаас нь баримтжуулаад худалдаж аваад гадаад улсд шинжлүүлэж болношд оросоос өөр улсд

Avatar

Зочин 2021-03-05 202.179.24.103

петровис 10 гарам жилийн өмнө ийм л байсан бензин хийхэд дутуу шахна 90 л банктай машинд 103 л хийнэ, машины цагаан гол дуугарна угаасаа л битгий ав л даа, би ойр тойрныхондоо эндээс битгий авч бай л гэдэг

Avatar

ter 2021-03-05 192.82.77.132

30 jil enndees l avch baina medegdsen yum alga yalgavartai handdaga yum bailguidee

Avatar

Шаана нь биз 2021-03-05 59.153.87.6

Чи петрод шатахуун түгээгчээр ажилдаг уу хамгийн хогын найрка дотороо бүр найркагын зардаг биздээ танайх бас дутуу шахнаа шуналууд

Avatar

Rudy 2021-03-05 202.131.225.197

Shalgalt hiih heregtei

Avatar

Зочин 2021-03-05 66.181.183.150

ОЮУНГЭРЭЛИЙГ ҮХСЭНЭЭС ХОЙШ ЭНЭ ПЕТРОВИС ЗАМБАРААГАА АЛДЖЭЭ. ЭНЭ КОМПАНИЙН БЕНЗИЙН ТҮГЭЭГҮҮРЭЭС МАШИНДАА БЕНЗИЙН ХИЙХГҮЙ БАЙХЫГ УРИАЛЖ БАЙНА. ЯЛАНГУЯА 95 БА 98 БЕНЗИНИЙГ ЭНЭ СҮЛЖЭЭНЭЭС АВБАЛ ДАН ХУДЛАА ХОЛЬЦТОЙ ШҮҮ. 92 БЕНЗИНИЙ ТРӨЛ, ЭСХҮЛ ЯНЗ БҮРИЙН ХОЛЬЦ ХИЙГЭЭД 95 БА 98 ГЭЖ ЗАРДАГ НЬ ТОДОРХОЙ БАЙНА. 95, 8 БЕНЗИНИЙГ БАТАЛГААЖУУЛАНЫХ НЬ ДАРАА Л БЕНЗИН АВАХ ЭСЭХЭЭ ХЭРЭГЛЭГЧИД ШИЙЭЭРЭЙ БОЛГООМЖИЛОГТУН!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2021-03-05 202.21.103.139

Петровис хуурамч бинзен бас зардаг юм уу. Өө тэгвэл үйлчилүүлэхээ болих хэрэгтэй юм байна даа.

Avatar

иргэн 2021-03-05 66.181.189.195

Ажлаа хийдэггүй Шударга өрсөлдөөн, хэрэглэгчийн төлөө газрыг татан буулгаачээ. Татан буулгахыг шаардаж байна

Avatar

Зочин 2021-03-05 169.253.162.4

Shathuun uneheer muu bna. Manaikh Amerikaas avchirsan benz mashin maani tulsh hiigeed nil har utaa garaad arai l emaitiin zogsooliig shataagaagui shuu. Asuuj bolno. Buh shatahuun tugeeh companiuudiig neg shalgaachee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tumnii mashiniig ene companiud evdej bna shu!!!!!!!!!!!!!!!! Er ni shatahuunaas bolood dogoldvol tuhain compamiar tuluuluh huuli heregtei bna. Ter kamer avahaas urid ene huuli chuhal bna daa.

Avatar

zochin 2021-03-05 202.126.90.23

Mash zub temts Tagnuul tsagdaa ATG bugd hamaaraltai bgaa uchir naadah chin yariad nemergui Orosoos grup abchirch shinjluul YAPAN, ANU aas ATG, Mordogch nar abchirch hulsuur ajilluul tegehgui bol mongoliinhon hamaaraltai uchir hudulj ogohgui medseer bgaad yu ch hiihgui dee uildberlej bgaa gazariig ni meddeg gesen biz dee eronhii said eronhiilogch hurtel hamtarch bgaa bh tuunees bus iim olon jil hench toohgui bna orosd medegd tednii ner hund unaj bn geed hel

Avatar

Зочин 2021-03-05 192.82.64.153

Дээдсүүд хөдлөхгүй бол иргэдийг тоохоо байсан ш дээ зөв ДЭМЖИЖ БАЙНА Монголчууд минь тэмцэе машинаа эвдээд хохирсоор л байх уу

Avatar

Зочин 2021-03-05 103.80.210.183

колонкийг нь дэлбэлчих хэрэгтэй жагсаад өлсөөд даараад ямар ч хэрэг гарахгүй.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж