Ц.Туваан: АН-ын тамгыг Үндсэн дүрмийн хороонд хүлээлгэж өгнө | News.MN

Ц.Туваан: АН-ын тамгыг Үндсэн дүрмийн хороонд хүлээлгэж өгнө

Ц.Туваан: АН-ын тамгыг Үндсэн дүрмийн хороонд хүлээлгэж өгнө

Ц.Туваан: АН-ын тамгыг Үндсэн дүрмийн хороонд хүлээлгэж өгнө

УИХ-ын гишүүн, Ардчилсан намын даргын үүрэг гүйцэтгэгч Ц.Туваан өнөөдөр /2021.03.05/ мэдээлэл хийлээ. 2020 оны УИХ-ын сонгуульд АН ялагдал хүлээсэн учраас удирдлагууд нь хариуцлагаа хүлээж, өнөөдрийг хүртэл хэвийн үйл ажиллагаа явуулж байна. С.Эрдэнэ нь АН-ын дарга бус, гишүүн ч биш байж намын дотоод зөрчлийг үүсгэж, эрх баригч намтай хамтран АН-ыг Ерөнхийлөгчийн сонгуульд оролцуулахгүй байх ажлыг зохион байгуулж байна. Мөн С.Эрдэнэ нь одоо Ардчилсан намын гишүүн ч биш, иргэн болсон гэдгийг онцоллоо.

АН-ЫН ДАРГЫН ҮҮРЭГ ГҮЙЦЭТГЭГЧ Ц.ТУВААН:

-Өнгөрсөн хугацаанд намын бүтцийн байгууллагууд үйл ажиллагаагаа нэг ч өдөр зогсоолгүй, үүссэн нөхцөл байдлыг тэвчээртэй хүлээж ирсэн. Гэвч сүүлийн үед Ардчилсан намыг Ерөнхийлөгчийн сонгуульд оролцуулахгүй байх боломжийг өрсөлдөгч МАН хийж байна гэж хардаж байна. Миний бие өчигдөр Ардчилсан намын ҮБХ-ны хуралд “АН-ын Дотоод сонгуулийн хорооноос гуравдугаар сарын 28-ны өдөр зарласан АН-ын даргын сонгууль болох гэж байгаа энэ ажиллагаа хэвээр үргэлжилнэ гэдгийг хэлсэн. Шаардлагатай гэж үзвэл АН дотор яваад байгаа хоёр тамгыг Үндсэн дүрмийн хороонд хүлээлгэн өгч, шинэ намын дарга сонгогдоход албан ёсоор хүлээлгэж өгнө гэдэг зүйлийг би ҮБХ-ны хурлын үеэр хэлсэн. Парламентад суудалтай улс төрийн томоохон хүчин болох АН-ыг Ерөнхийлөгчийн сонгуульд оролцуулах боломжгүй болгохыг намын өмнөх удирдлага хийж байгаа гэдгийг намын гишүүддээ илэрхийлж байна.

Ш.ЧИМЭГ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
9
ТэнэглэлТэнэглэл
7
ЗөвЗөв
5
ХахаХаха
1
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

15 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-03-05 103.26.194.184

Зиаа!! Туваан тэгэж гэнэдэж болку шүү!! Цаад Эрдэнээ чинь ямар арга заль гаргана гэж бодож бн??!! Ёстой таашгүй юм тэр шүү!!!

Avatar

Зочин 2021-03-05 49.0.158.86

Jencogiin gar xuluud uu. AN duus duus

Avatar

Зочин 2021-03-05 192.82.69.218

Хүрэлсүхийн хэлдгээр женко АНыг самраад дууслха даа,ардын засгийг самарсан,одоо ерөнхийлөгчөөр сонгогдохын тжлд Монгол улсыг самарч бна даа женко ч яав ч ерөнхийлөгч болгож болохгүй,Элбэгдоржийг дахин ерөнхийлөгчөөр /8жил/ сонгоод ямар алдаа болсноо мартаж болохгүй шүү миний Монголын ард түмэн минь.

Avatar

Зочин 2021-03-05 202.126.88.40

AN dotor Jenkogiin dovtolgoon nileen shirvvsch baigaam bna. Erdene ni MAN-iin daalgavartai, Jenko ni Putinii daalgavartai. Hoeylaa Mongoliin ardchilaliig ustgah erhem zorilgotoi l yum daa !!!

Avatar

зочин 2021-03-05 66.181.190.22

энэ туваан унтаад босохоороо л өөр болчих юм. Өчигдөр чинь бараг нэгдэх дээрээ тулаагүй бил үү

Avatar

зочин 2021-03-05 192.82.75.18

Тамгаа гээсэн гэж худал баримт бүрдүүлж 2 дахь тамга хийлгэсэн гэх Эрдэнэийн үйлдэл гэмт хэргийн шинжтэй. Намын даргын үүрэг гүйцэтгэгч албан ёсны Туваан дарга байсаар атал 2 дахь тамга хийж өгдөг хуйвалдааныг шалгах чадалгүй хэрүүл хийгээд буй намыг улс орныг авч явна гэж сонговол ТЭНЭГ хэрэг болох юм байна гэдгийг ойлголоо.

Avatar

Иргэн 2021-03-05 66.181.181.164

АН ЫНХААН ТАНАЙ НАМ ДҮРМЭЭРЭЭ ЯВДАГ БОЛ ЭРДЭНЭ ДАРГА ОЛОН СОНГУУЛД АН ЫГ ЯЛАГДУУЛСАН ТАМГА ТЭМДЭГЭЭ ДҮРМИЙН ХОРОО НЬ ХУРААЖ АВААД ДАРААГИЙН ҮЙЛ АЖИЛЛАГААГАА ЯВУУЛЛДАА СОНГУУЛЬ ОЙРТОЖ БАЙХАД ДАРГАА ХУРДАН ТАВЬЖ ХЭВИЙН БАЙДАЛДАА ОРОЛДОО 60 ХҮРЧ БАЙГАА НЭГ ӨВГӨНД БООГДООД БАЙХДАА ЯАХАЬДЭЭ

Avatar

Зочин 2021-03-05 203.91.115.53

Нэгэнт өгөх нь тодорхой юманд ингээд ч яахав дээ. Женкогийнхоон

Avatar

Зочин 2021-03-05 139.5.216.210

Женкогийнхон болио

Avatar

Зочин 2021-03-05 202.55.191.194

За ингээд АН албан ёсоор байхгүй боллоо хөөрхий шинэ АН нам л хэрэгтэй болох нээ

Avatar

Зочин 2021-03-05 202.126.90.125

90 онд ардчилсан хувьсгал хийсэнээсээ долоон дор ажил их хийлээ.Нэр хүндгүй жорлон болсон.Засал авахаасаа өнгөрсөн.Галзуучууд,гадны гар хөл,тэнэгүүд нь одоо яагаад ч юу ч хийгээд нэмэргүй.

Avatar

Зочин 2021-03-05 202.21.107.98

одоо АН ТАРСАН ДЭЭР,,,,ЭРДЭНИЙГ ЯАХ ВЭ? НЭГ ҮРЭЛ ХЭРЭГТЭЙ БОЛЖЭЭ БАХ…

Avatar

зочин 2021-03-05 103.229.121.42

одоо энэ нам замаа больж үз. Угийн сураггүй нам боллоо. Өч төчнөөн гишүүд дэмжигчдээ шороотой нь хутгаж ажил ч үгүй амьдрал ч үгүй болголоо. 2-ийн хооронд амьд ч биш үхсэн ч биш нэг тийм босоо ороолон шиг нам байснаас тарааж МАН МАХН д элсүүлээд энэ олон гишүүн дэмжигчдээ амь зуух замыг засч өг өөр яриад байх зүйл алга

Avatar

Зочин 2021-03-05 202.55.180.215

Улс төрийн том хүчин Ардчилсан Намаа тарааж сонгуульд ялагдчихаад ,намын даргаа тамга тэмдэгээ эр хүн шиг өгчихөөд одоо болохоор эргэж новшроод залуучуудаасаа ичээчээ Эрдэнэ вантан гуай. АН одоо 2 далаараа цэвэр даруулчихсан байна. Яаж босгоноо.

Avatar

Зочин 2021-03-05 202.9.46.116

ТУВААНЫГ ДЭМЖИЖ БАЙНА

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж