АТГ-ын дарга Ерөнхийлөгчид өргөдөл өгсөн үү? | News.MN

АТГ-ын дарга Ерөнхийлөгчид өргөдөл өгсөн үү?

Хуучирсан мэдээ: 2016.04.12-нд нийтлэгдсэн

АТГ-ын дарга Ерөнхийлөгчид өргөдөл өгсөн үү?

Авлигатай Тэмцэх Газрын дарга, тэргүүн комиссар Н.Ганболдыг өөрийн хүсэлтээр ажлаа өгч буй тухай мэдээлэл зарим сайтад гарч эхлэв. Тэрбээр өндөр насны тэтгэвэрт гарах болсон тул ажлаа өгөх гэж байгаа бөгөөд түүний албыг УИХ-ын гишүүн Х.Тэмүүжин, ТЕГ-ын дарга Б.Хурц нарын нэгд даалгахаар  болсон, харин хэнийг томилохыг УИХ-ын байнгын хорооны хурлаар шийднэ гэхчилэн мэдээллүүд цацагдаж байгаа юм. УИХ-ын гишүүн Х.Тэмүүжингээс энэ талаар тодруулахад "Ингэж цуурах нь хэнд хэрэгтэй юм бэ. Тийм юм байхгүй" хэмээн үгүйсгэлээ.

 АТГ-ын хэвлэл мэдээлэл, олон нийтийн асуудал эрхэлсэн ажилтан хэлэхдээ “Манай дарга одоо өрөөндөө ажлаа хийгээд сууж байна. Ер нь бол АТГ-ын дарга зургаан жилийн хугацаатай томилогддог. Энэ хугацаанд өндөр насны тэтгэвэрт гарах нас болсон гэдэг үндэслэлээр ажлаас чөлөөлөх заалт байхгүй. Харин эрүүл мэндийн болон өөр хэд хэдэн үндэслэлээр ажлаас чөлөөлөх заалт бий” гэсэн хариу өгч байгаа юм.

Н.Ганболд комиссар ажлаасаа чөлөөлөгдөх өргөдлөө Ерөнхийлөгчид хаяглан илгээсэн гэж байгаа бөгөөд зарим сайт гараар бичсэн өргөдлийг нь хуулбарлан нийтэлжээ. Тэрхүү өргөдөлд “Н.Ганболд миний бие өөрийн хүсэлтээр Авлигын эсрэг хуулийн 22 дугаар зүйлийн 22.1.1-д заасны дагуу үүрэгт ажлаасаа чөлөөлөгдөх хүсэлтээ гаргаж байна” гэжээ.

Авлигын эсрэг хуулийн 22 дугаар зүйлд  Авлигатай тэмцэх газрын дарга,   дэд даргыг чөлөөлөх, түдгэлзүүлэх, огцруулах үндэслэлийг дурдсан бөгөөд 22.1-д Авлигатай тэмцэх газрын дарга, дэд даргыг дараахь тохиолдолд үүрэгт ажлаас нь чөлөөлнө гээд 22.1.1-д өөрөө хүсэлт гаргасан бол чөлөөлж болно гэж заасан байна. Мөн биеийн эрүүл мэндийн байдлаас үүрэгт ажлаа гүйцэтгэх боломжгүй болсон, бүрэн эрхийн хугацаа дуусгавар болсон тохиолдолд АТГ-ын даргыг чөлөөлөхөөр заажээ.

Н.Ганболд нь 2011 оны арваннэгдүгээр сарын 17-нд АТГ-ын даргаар томилогдсон. Бүрэн эрхийнх нь хугацаа 2017 онд дуусах юм байна.

Д.ЦЭЭНЭ

 

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

pүүгээ 2016-04-12 182.160.0.137

Ээби ерөнхийлөгч авилгатай тэмцэх амаргүй ажилд тулалдаж байна. Ард түмэн дэмжих ёстой. Ганболд даргыг чөлөөлж хэрхэвч болохгүй Ээби даргаа. Цагдаа сайн ажиллаж байгаа. Төрийн дархлагдсан Хулгайч нарыг зогсоосноор л монгол улс хөгжих ганцхан гарц бий. АТГ. цагдаа 2 маш зөв барьц барьчихсан алдчих гээд л хүнд бна шүү. Ард түмний дэмжлэг чухал. Тэр Энхбаяр бол маш том төрийн хулгайч шүү дээ ард түмэн ойлгохгүй юм. Тэнэг ард түмэн ядуу амьдардаг гэдэг үг үнэн шүү. Бодоорой ард түмээн.

Avatar

АБТ боловсруулах гарын авлага ном 2016-04-12 150.129.143.152

Төрийн болон хувийн хэвшлийн байгууллагууд ашиглах боломжтой "Ажлын байрны тодорхойлолт боловсруулах арга зүй" гэсэн гарын авлага ном Төрийн ордоны баруун хойно байрладаг Хууль зүйн үндэсний хүрээлэнгийн номын худалдаанд байна лээ.Үнэ нь 8000 төгрөг гэнэ.

Avatar

irgen 2016-04-12 141.244.230.92

delhiin shatrin avargiin temzeend yu hiij yvna ve http://chess-news.ru/node/21155 ene linknees uzne uu

Avatar

Zochin 2016-04-12 70.79.167.72

Huurhii duu yamar ih daramt shahaltand ajillaj bsan bodoo. Uuruu huseegui muu uildliig hiihed hend taaramjtai bh vii dee

Avatar

Хурц 2016-04-12 122.201.31.102

Хар машиныг тагнуулын хурц удирддаг шүү.

Avatar

Зочин 2016-04-12 150.129.140.112

Хөөрхий дөө их өтөлсөн байна. Харахад өвөө л харагдаж байна шүү дээ

Avatar

Ганболд 2016-04-12 118.6.130.73

Миеэг хангалттай хамгааллаа цааш нь барахгуй нь

Avatar

Зочин 2016-04-12 202.9.41.216

Bohir yls turin gar hul blhgvi ged urgudlu ugche jinhene jydag ene bha.yagad gebel ofshor bayartsogt ,7haystai bayarig shalgaj ,akylyydig shalgaj bolohgvi bgada ,uurin nohoig zodohos sanaan zubson bh gej naidaj bna

Avatar

Zochin 2016-04-12 103.57.93.138

Hudlaa reklam

Avatar

ЗОЧИН 2016-04-12 59.153.112.153

УИХ-ЫН СОНГУУЛИЙГ МОЖАРИТАР СИСТЕМЭЭР 76 ТОЙРГООС ШУУД СОНГОДОГ ТОГТОЛЦООГООР ЯВУУЛАХ ХЭРЭГТЭЙ. ХАР МАШИНААС ТАТГАЛЗАЖ ГАРААР ТООЛОХ ХЭРЭГТЭЙ. ТЭГВЭЛ СОНГУУЛЬ ШУДРАГА БОЛНО.

Avatar

Зочин 2016-04-12 202.170.69.58

Миеэгомбын Энхболд дандаа хятад цустай хүмүүсийг өөд нь гаргаж өөртөө хамгаалалт авдаг .

Avatar

Зочин 2016-04-12 103.26.195.253

НЭГИЙГ НЬ БАРЬЖ ХОРЬ ГЭЭД НӨГӨӨГ НЬ ТАВЬЖ ЯВУУЛ ГЭЭД НӨЛӨӨЛӨӨД БАЙХААР ЯАЖ ХҮН АЖИЛЛАХ ВЭ ДЭЭ

Avatar

Зочин 2016-04-12 202.9.42.3

Зөв. Бусдын гар хөл болж болохгүй

Avatar

Зочин 2016-04-12 182.160.4.23

ЯМАР Ч БАЙСАН АВИЛГАЛЧДЫГ ИЛ ЦАГААНДАА ГАРСАНЫГ ЗОГСООЖ ЧАДЛАА.ЭР ХҮН.

Avatar

Зочин 2016-04-12 182.160.4.23

ЯМАР Ч БАЙСАН АВИЛГАЛЧДЫГ ИЛ ЦАГААНДАА ГАРСАНЫГ ЗОГСООЖ ЧАДЛАА.ЭР ХҮН.

Avatar

NB 2016-04-12 49.0.162.241

АВИЛГАЛЧДЫГ ШИЙТГЭ ГЭЖ БҮГД ОРИЛОЛДОНО…. ТЭГЭЭД ТЭР АВИЛГАЛЧИЙГ БАРИХ ГЭХЛЭЭР БҮГД ӨМӨӨРӨӨД ЭХЛЭНЭ…. ИЙМ БАЙХАД ЯАЖ МОНГОЛД АВИЛГАЛ БУУРАХ ЮМ БЭ?

Avatar

Зочин 2016-04-12 103.57.93.222

Женко нэг хөзрөө гаргаж байна уу

Avatar

Dorj 2016-04-12 103.229.122.126

Hurz ATG d ochij Bilegt TEG d ochno gesen bizdee.nuurschidiin nam huchnii baiguullagiig avch huchee bidend amtluulna.gadaadad garsan ni deer boljdee.Ebi bidneer togloj duuslaa

Avatar

Зочин 2016-04-12 49.0.204.56

Хардалт Баттулгыг газар дээр нь авилгал авч өгч байгаагаар баривчил гэсэн Элбэгдоржийн өгсөн үүргийг биелүүлж чадаагүй учраас өргөдлөө өгсөн. Тусгайханийг онц хүнд гэмт хэрэгтэн хүнийг баривчлах үед ашиглах ёстой. Элбэгдорж маш их уурлаж өргөдлөө өг гэсэн байх. 1 жилийн хугацаа үлдэж байхад тангараг өргөсөн цэргийн хүн өргөдлөө өгнө гэж байхгүй. Мөн бас гэм зэмгүй хүмүүсийг баривчил гэсэн даалгавар өгсөн байж магадгүй.

Avatar

Зочин 2016-04-12 182.160.1.118

Bitgii balair. Setgeliin huurultei malaaaaa

Avatar

Зочин 2016-04-12 202.21.106.119

Элбэгдоржийн нохой л очино доо. Удахгуй тэгээд баригдана. Хурц тийм тэнэг хун биш шуу

Avatar

Зочин 2016-04-12 150.129.140.150

Мvvний пастор Элбэгтинто Монголыг самраад бvр дуусгах нь ээ? Яах вэ?

Avatar

Зочин 2016-04-12 202.21.106.119

Энэ хун нэгийг бодоо биз ээ. Энэ их хууль бус баривчилгаа ос хонзон захиалгат зохиомол хэргуудээс залхаа биз дээ.

Avatar

ghghghgh 2016-04-12 103.57.94.158

Өрөгдөл өгсөн ч бай өгөөгүй ч бай та нарт падлий байхгүй асуудал,ийм нэг хэрэггүй юмаар шал шал хийдэгээ боль?төр томилох хүнээ томилонол биз,дэмий юманд савчиж байхаар хуулийн ганц заалт уншиж бай

Avatar

Зочин 2016-04-12 66.249.82.198

Ганболдын оронд заазур хурц очих байх.авлигчид айхтун

Avatar

Зочин 2016-04-12 112.72.11.122

huuli bus vildel hiihiig eebee dahin 2 shahsan genlee. arga yadaad ajlaa uguhuur shiidsen gene

Avatar

иргэн 2016-04-12 202.9.41.169

Би сая УИХ-ын тамгын газар луу утасдаад, орон тоо гарах гэж байгаа юм байна, Би тэр орон тоон дээр чинь очъё гэж гуйсан чинь өөдөөс тэр утас авсан хүн – хаашаа амьтан бэ, тэнэг юм уу гэх юм. Би үнэхээр мэдэхгүй л дээ. тэр орон тоон дээр тэнэг хүн байх ёстой гэж.

Avatar

Зочин 2016-04-12 59.153.114.106

Авлигачидтай тэмцэх амаргүй л дээ. Бүх авилгалчид өөрсдийгөө буруугүй л гэж дайрна. Тэдний ялгадаснаас идэж амьдардаг хүмүүс ч байгаа. Тэр бүхэн эсэргүүцэл үзүүлдэг. Хятад, Орост бол Н.Энхбаяр, Баттулга, Одбаяр мэтийн авилгачдыг чимээгүйхэн нухчихдаг.

Avatar

Зочин 2016-04-12 103.229.120.182

Ха ха сайхан бурдаг сахал вэ.

Avatar

Зочин 2016-04-12 202.179.25.60

3 4buudliin hurlii s Ehen hijagiin kuked baisan hezee bultha medej baina

Avatar

Зочин 2016-04-12 103.26.193.228

Нэг л эвгүйцээд байна даа энэ хүн. Үйлдэл лавширвал араа дааж чадахгүй гэж эмээж байгаа биз

Avatar

Арай үгүй байлгүй 2016-04-12 122.201.22.49

Арай үгүй байлгүй. Ганболдыг ажлаа өгвөл авилгачид ялалтаа тунхаглана гэсэн үг.

Avatar

Арай үгүй байлгүй 2016-04-12 122.201.22.49

Арай үгүй байлгүй. Ганболдыг ажлаа өгвөл авилгачид ялалтаа тунхаглана гэсэн үг.

Avatar

Арай үгүй байлгүй 2016-04-12 122.201.22.49

Арай үгүй байлгүй. Ганболдыг ажлаа өгвөл авилгачид ялалтаа тунхаглана гэсэн үг.

Avatar

зочин 2016-04-12 202.55.191.130

Хэрэвээ энэ үнэн бол маш зөв сонголт, утсан хүүхэлдэй байснаас нэр төртэйгөөр ажлаа өгсөн нь дээрдээ.

Avatar

асө 2016-04-12 202.21.106.115

зөв, төмөр замаас олон сая долларын хулгайлсан улсын мөнгийг буцааж олох хэрэгтэй

Avatar

МОНГОЛ 2016-04-12 150.129.141.181

Ард түмний толгойн дээр заларч байгаа увайгүй олон луварчидтай чадлынхаа хэрээр шударга тэмцэж байгаа жинхэнэ эр хүн дээ….Битгий бууж өг…..Авлигачдын тонилох цаг ойртож байна….Авлигачид сөнөтүгэй АТГ мандтугай……

Avatar

МОНГОЛ 2016-04-12 150.129.141.181

Ард түмний толгойн дээр заларч байгаа увайгүй олон луварчидтай чадлынхаа хэрээр шударга тэмцэж байгаа жинхэнэ эр хүн дээ….Битгий бууж өг…..Авлигачдын тонилох уаг ойртож байна….Авлигачид сөнөтүгэй АТГ мандтугай……

Avatar

Зочин 2016-04-12 112.72.11.116

МАН ТОДОРХОЙ ХЭМЖЭЭНИЙ СУУДАЛ АВНА ГЭХДЭЭ ОЛОНХИ БОЛТОЛ АВЧ ЧАДАХГҮЙ ҮНЭНДЭЭ ЗУРАГ ХӨРӨГ ШИГ ХЭДЭН НӨХДҮҮД ЗҮҮДЭНД ОРТОЛ БАЙХ ЮМ ГЭНЭ ТЭРЭН ШИГ ИНДҮҮРЭЛ БАЙХГҮЙ МӨН ОФШОР ДАНСТАЙ НӨХӨД ИХЭНХ НЬ МАНЫ НӨЛӨӨ БҮХИЙ УЛС ТӨРЧИД БАЙНА ИЙМ БАЙГАА АН -С ЮУГААРАА ЯЛГААТАЙ ЮМ БЭ БАС 25 ЖИЛ ХАМТАРЧ ИДЭЖ УУЛАА ГЭХДЭЭ МӨРӨӨДХӨД МӨНГӨ ТӨЛӨХ БИШ ДЭЭ МАХН ХАРИН ТОМРОНО ШҮҮ ХАРААРАЙ ЯДАРСАН БОРЧУУДЫН Л НАМ ШҮҮ ДЭЭ МАНАН НИЙЛЖ БАЙГААД Л ХУДАЛ ЦУУРХАЛ ТАРААГААД Л ОЛИГГҮЙ ЗАН Ч МАНААС Л ГАРНА Л ДАА

Avatar

Soongo 2016-04-12 122.201.21.217

Танихгүй ч гэсэн ёстой нэг мөрөөрөө ажлаа хариуцлагатай хийж байгаа хүн дээ, харин маш хэцүү нөхцөл, дарамтанд хийж байгаа, энэ хүнээс өөр хүн байсан бол больеоо гэх байсан байх. Таньд эрүүл энх хүсэн ерөөе

Avatar

Зочин 2016-04-12 203.91.118.70

Судлаач Д.Ганхуяг 3 сарын 25 нд Ganaa.mn сайтдаа гаргасан "АН-ын тэнэг зодоон" өгүүлэлдээ ингэж бичжээ. "Удахгүй АН-ынхан Засгын газарт сэлгээ хийнэ. М.Энхболдын гарын хүн Н.Ганболдыг АТГ-аас холдуулж оронд нь Ч.Хурцыг томилно. Ч.Хурцын оронд Д.Билэгт очно. Шүүхийн шийдвэр гүйцэтгэх газарт Ш.Ядамдоржийг томилно. Ингэснээрээ МАН, МАХН-ын сөрдийсөн бүхнийг хайчилж яс цоожинд хийж санаа нь амарна…" гэжээ. Үйл явдал түүний бичсэнээр л өрнөж байна.

Avatar

Зочин 2016-04-12 203.91.118.70

Элбэгдорж пасторын л хийж байгаа ажил.

Avatar

Зочин 2016-04-12 182.160.35.28

АН олонхи болно гэж байхгуй ээ Суулийн судалгаагаар нэгд МАН зоерт МАХН гуравт АН орчихсон байна ш дээ Одоо Женко нь АН аас гарвал АН ын рейтинг бур доошоо орно

Avatar

ghghghgh 2016-04-12 103.57.94.158

Бид хэдэн насны зөрөөтэй ч нэгэн цаг үед цагдаагийн цаг наргүй албанд зүтгэж байсан улсууд,манай нөхөр бол итгэл даах дүн нуруутай төрийн хар хүн,эрхэм нөхөртөө,гэр орныхонд нь эрүүл энх сайн сайханыг хүсэн ерөөе.

Avatar

mmmmm 2016-04-12 202.179.4.54

khudlaa baikh 16 onii songuuli duustal m.enkhboldiin tushaaliig bieluulekhgui bol bolokhgui bizdee balaartsan yum be

Avatar

Зочин 2016-04-12 202.179.18.194

Н.Ганболдыг дахиж сонгоё. Ц. Элбэгдоржийг бас дахиж сонгоё. Дэмжээд өгье хө. АН-ынх ч бай МАН-ынх ч бай авлигачдыг чичрүүлж байг. Гэхдээ АН олонх болох хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2016-04-12 103.57.93.167

БОЛЬЁ ОО

Avatar

Жирийн иргэний бодол 2016-04-12 150.129.143.152

Зүгээр мөрөөрөө ажлаа хийгээд явдаг, аль нэг намыг дэмжээд, бас муулаад байдаггүй иргэдийн хувьд энэ Ганболд гэдэг хүн харин ч сэтгэлийн тэнхээтэй хүн биш үү? Их л муулуулах юм. ХАРИН МУУЛДАГ ХҮМҮҮС НЬ ЖИРИЙН ИРГЭД БИШ ЭЭ. Хэрэв өргөдлөө өгсөн бол зүрх нь үхэж дээ, хөөрхий.Манай нийгэм улам л бараан болоод байх юм. АТГ муу ажиллавал, зориг зүрхгүй ажиллавал, шантарвал энэ бараан ахисаар ХАВ ХАР болох аюултай шүү.

Avatar

РАВДАН 2016-04-12 202.70.46.219

ШАНАГАА НАМАЙГАА БОДООРОЙ!

Avatar

Зочин 2016-04-12 112.72.11.109

avilagchidin zahiaga gvitcetgchihsen odoo yanaa

Avatar

Зочин 2016-04-12 202.21.117.178

medremj sain bna, evgui baidald orohgui deeree salsan ni deer baij medne

Avatar

Зочин 2016-04-12 202.179.27.221

3 4buudliin erliiizuud harhnuudshig hezee bultha sain medne

Avatar

Зочин 2016-04-12 150.129.143.179

h

Avatar

РАВДАН 2016-04-12 202.70.46.219

БИ АТГ-Н ДАРГА БОЛЖ ЧАДНАА!

Avatar

Зочин 2016-04-12 182.160.38.113

баахан хэлмэгдүүлэл хийсэн одоо яана даа

Avatar

Зочин 2016-04-12 103.9.90.130

АТГ харин ч улс төржилгүй сайн ажиллаж байгаа шүү. Харин манай нийгэмд дээдчүүл авилгад гүн идэгдсэн учраас хүч хүрэхгүй байна. Манай муу Элбэгээ нэр муутай ч харин авилгатай бол тэмцэж байгаа шүү. Улстөржсөнгүй. Хэрэв улс төржсөн бол Алтанхуягийг Ерөнхий сайд байхад нь, Женког ИХ-ын гишүүн байхад нь ингэж оролдохгүй шүү. Үнэхээр зүрх шимширмээр авилгад идэгдсэн байна. Тэмцлийг жирийн иргэд нь дэмжээд улс төрчид нь ингэж эсэргүүцээд байхаар чинь яахав. Их юм хэлж байгаа биз.

Avatar

Зочин 2016-04-12 112.72.11.67

shalgan estoi umaa shalgadagui uls tur ortson gazar shuu dee ene n bidend itgel turuulehgui bna

Avatar

Зочин 2016-04-12 203.91.116.94

өчигдөр болсон явдлын үр дүнг үүрч байгаа юм уу, үүрүүлж байгаа юм уу

Avatar

hty 2016-04-12 203.91.112.242

авилгатай тэмцэхээр тэмцлээ гэнэ,,,идэж уугаа л байж л байг уу, 260 сая доллараар шороон далан овоолоол Монголын бараг бүх үйлдвэр, буудал захуудыг нэгхэн Олигархи дангаар эзэмшээд байж л байгуу тэ, хэн нэгэн нь тэмцэх л хэрэгтэй Элбэгдорж ерөнхийлөгчөө дэмжинээ

Avatar

монгол 2016-04-12 103.57.92.168

АТГ болон энэ өвгөн Элбэгдоржийн захиалгаар л ажилласан. Монголд аваилгал буураагүй хаин өссөн. Ийм том хамгаалалт байхад бүгд л авилгал авч байна шүүдээ.

Avatar

монгол 2016-04-12 103.57.92.168

Тэтгэвэрт гарсан ч бай хамаагүй та тэр Элбэгдоржийн гар хөл болж байсан бол хэзээ нэг цагт ТӨРийн өмнө өвдөг сөхрөнөдөө.

Avatar

Зочин 2016-04-12 202.180.220.172

АТГ хийгээд ЦЕГ ажлаа маш сайн хийж байгаа шүү дээ, Монголчууд авлигатай тэмцэх гэж АТГ-ыг, гэмт хэргийг илрүүлэх гэж ЦЕГ-ыг байгуулсан, авлигалч хулгайчдыг даруулах гэж Элбэгдорж ерөнхийлөгчийг сонгосон гэж боддог ш дээ. Гэтэл бид хэний эсрэг юу яриад байна. Монголд "Бока харам" шиг Авилгачдын байгуулсан байгууллага байх магадлалтайг бид дөнгөж өчигдөр Ийгли-ээр хангалттай харлаа шүүдээ, таминээ

Avatar

ОДОО БЕРИЯ ХЭНИЙГ ТОМИЛОХ ВЭ? 2016-04-12 202.21.106.133

ЭЛБЭГДОРЖЫН ЗАХИАЛГЫГ ГҮЙЦЭТГЭХЭЭС ТАТГАЛЗСАНЫХАА ТӨЛӨӨ АМЬ НАС ГЭР БҮЛЭЭ АЮУЛГҮЙ БАЙЛГАХ АРГА ЯДСАН Л АРГА ХЭМЖЭЭ. ӨВГӨН КОММИСАРД ҮҮНЭЭС ӨӨР ХИЙЖ ЧАДАХ АЖИЛ ҮЛДЭЭГҮЙ ГЭДГИЙГ ХАРЖ БАЙНА. ОДОО ЭЛБЭГДОРЖ ӨӨРТ НЬ ҮНЭНЧ ЗҮТГЭЖ ХЭНИЙГ Ч ЦААЗЫН ТАВЦАНД АВЧИРЖ ЧАДАХ ХЭН НЭГЭН ХҮҮХЭЛДЭЙГ Л ТОМИЛНО.

Avatar

Хэний эсрэг юу яхиад байна. 2016-04-12 202.180.220.172

АТГ ажлаа сайн хийж байгаа шүү дээ, Монголчууд авлигатай тэмцэх гэж АТГ-ыг байгуулсан, авлигалч хулгайчдыг даруулах гэж Элбэгдорж ерөнхийлөгчийг сонгосон гэж боддог ш дээ. Гэтэл бид хэний эсрэг юу яриад байна. Монголд "Бока харам" шиг Авилгачдын байгуулсан байгууллага байх магадлалтайг бид дөнгөж өчигдөр Ийгли-ээр хангалттай харлаа шүүдээ, таминээ

Avatar

Зочин 2016-04-12 202.70.44.116

Хулгайч Дэнзэнгийн ах, хулгайч Гансүхийн удирдагч одоо л өөрийнх нь том хулгай сөхөгдөж эхэлж байна. Яасан их бачимдаа вэ. Шинэчлэлийн биш улсаа дампууруулсан шившгийн засгийн газар, ард түмнээ өрөнд оруулсанг шийтгэлийн засаг толгойлж байснаа таг мартжээ. Их удирдагч хэзээ ч байгаагүй чадах ч үгүй Элбэгээ ерөнхийлөгчийн аравны нэг үгүй ичмээр хөгий хогийн дамшиг даа. Айсан хүн адуу үргээнэ ичсэн хүн хүн алнаа гэж энэ дээ хөө. Ориличарла гүтгэ тэгээд шалгуул ачигд ялаа үүр …. Алтанхуяг яахвээ 16-хан тэрбум гэтэл 400 тэрбумын хэрэгтэй Женко гээд нэг нөхөр байна цаана чинь. Энэ бузар луйварчны оролцоогүй хэрэг гэж байхгүй дээ, Шинэ төмөр зам төслийн 55 сая ам доллар, ), нэмэлтээр гаргасан 14 млрд төгрөг, Шинэ сум төслийн 10 млрд төгрөг (ардчилсан намд хамгийн олон санал өгсөн суманд хэрэгжүүлж байгаа ард түмний саналыг мөнгөөр тооцож худалдан авч байгаа илт луйвар. 500-аас 2000 хунтэй суманд хэрэгжүүлж байгаа 10 миллиард төгрөгний өртөг бүхий канад байшин төслийг харцгаа!!! Энийг бүтээн байгуулалт гэх үү ? Мөнгө угаалт гэх үү? Үнэндээ энэнээс том тэнэглэл байхгүй болов уу?

Avatar

Зочин 2016-04-12 150.129.143.111

Элбэгдоржийн үед ATг-ын дарга болж MAH-ынхаа мөн олон хүнийг шоронд хийсэн дээ. Одоо дахин хүн шоронд хийнэ гэхээс халширч байнаа байлгүй дээ

Avatar

Зочин 2016-04-12 49.0.204.56

Сонгуулийн өмнө шахалтаар гэмгүй олон хүн шоронд хийхээс айж байна. Хашир хүн гэж хаширсан хүнийг хэлнэ. Элбэгдоржид зүтгэх хүн ховордож байна да

Avatar

2 нүүртэн 2016-04-12 202.9.41.17

Хүмүүсийн мууг үзэж ханаж цадаа юу ??????????????????????????????

Avatar

Гэж бодож байна 2016-04-12 202.180.220.172

Харин хаа очиж АТГ-ын дарга ажлаа маш сайн хийж байгаа шүүдээ, буурь заасан ухаалаг хурандаа

Avatar

gyuiop 2016-04-12 50.0.172.151

yhsen *****

Avatar

Зочин 2016-04-12 49.0.204.56

хашир байна шүү.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж