АТГ-ын дарга Ерөнхийлөгчид өргөдөл өгсөн үү? | News.MN - Мэдээллийн эх сурвалж

АТГ-ын дарга Ерөнхийлөгчид өргөдөл өгсөн үү?

Хуучирсан мэдээ: 2016.04.12-нд нийтлэгдсэн

АТГ-ын дарга Ерөнхийлөгчид өргөдөл өгсөн үү?

Авлигатай Тэмцэх Газрын дарга, тэргүүн комиссар Н.Ганболдыг өөрийн хүсэлтээр ажлаа өгч буй тухай мэдээлэл зарим сайтад гарч эхлэв. Тэрбээр өндөр насны тэтгэвэрт гарах болсон тул ажлаа өгөх гэж байгаа бөгөөд түүний албыг УИХ-ын гишүүн Х.Тэмүүжин, ТЕГ-ын дарга Б.Хурц нарын нэгд даалгахаар  болсон, харин хэнийг томилохыг УИХ-ын байнгын хорооны хурлаар шийднэ гэхчилэн мэдээллүүд цацагдаж байгаа юм. УИХ-ын гишүүн Х.Тэмүүжингээс энэ талаар тодруулахад "Ингэж цуурах нь хэнд хэрэгтэй юм бэ. Тийм юм байхгүй" хэмээн үгүйсгэлээ.

 АТГ-ын хэвлэл мэдээлэл, олон нийтийн асуудал эрхэлсэн ажилтан хэлэхдээ “Манай дарга одоо өрөөндөө ажлаа хийгээд сууж байна. Ер нь бол АТГ-ын дарга зургаан жилийн хугацаатай томилогддог. Энэ хугацаанд өндөр насны тэтгэвэрт гарах нас болсон гэдэг үндэслэлээр ажлаас чөлөөлөх заалт байхгүй. Харин эрүүл мэндийн болон өөр хэд хэдэн үндэслэлээр ажлаас чөлөөлөх заалт бий” гэсэн хариу өгч байгаа юм.

Н.Ганболд комиссар ажлаасаа чөлөөлөгдөх өргөдлөө Ерөнхийлөгчид хаяглан илгээсэн гэж байгаа бөгөөд зарим сайт гараар бичсэн өргөдлийг нь хуулбарлан нийтэлжээ. Тэрхүү өргөдөлд “Н.Ганболд миний бие өөрийн хүсэлтээр Авлигын эсрэг хуулийн 22 дугаар зүйлийн 22.1.1-д заасны дагуу үүрэгт ажлаасаа чөлөөлөгдөх хүсэлтээ гаргаж байна” гэжээ.

Авлигын эсрэг хуулийн 22 дугаар зүйлд  Авлигатай тэмцэх газрын дарга,   дэд даргыг чөлөөлөх, түдгэлзүүлэх, огцруулах үндэслэлийг дурдсан бөгөөд 22.1-д Авлигатай тэмцэх газрын дарга, дэд даргыг дараахь тохиолдолд үүрэгт ажлаас нь чөлөөлнө гээд 22.1.1-д өөрөө хүсэлт гаргасан бол чөлөөлж болно гэж заасан байна. Мөн биеийн эрүүл мэндийн байдлаас үүрэгт ажлаа гүйцэтгэх боломжгүй болсон, бүрэн эрхийн хугацаа дуусгавар болсон тохиолдолд АТГ-ын даргыг чөлөөлөхөөр заажээ.

Н.Ганболд нь 2011 оны арваннэгдүгээр сарын 17-нд АТГ-ын даргаар томилогдсон. Бүрэн эрхийнх нь хугацаа 2017 онд дуусах юм байна.

Д.ЦЭЭНЭ

 

"Болор дуран"-аар шалгав.

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

pүүгээ 2016-04-12 182.160.0.137

Ээби ерөнхийлөгч авилгатай тэмцэх амаргүй ажилд тулалдаж байна. Ард түмэн дэмжих ёстой. Ганболд даргыг чөлөөлж хэрхэвч болохгүй Ээби даргаа. Цагдаа сайн ажиллаж байгаа. Төрийн дархлагдсан Хулгайч нарыг зогсоосноор л монгол улс хөгжих ганцхан гарц бий. АТГ. цагдаа 2 маш зөв барьц барьчихсан алдчих гээд л хүнд бна шүү. Ард түмний дэмжлэг чухал. Тэр Энхбаяр бол маш том төрийн хулгайч шүү дээ ард түмэн ойлгохгүй юм. Тэнэг ард түмэн ядуу амьдардаг гэдэг үг үнэн шүү. Бодоорой ард түмээн.

АБТ боловсруулах гарын авлага ном 2016-04-12 150.129.143.152

Төрийн болон хувийн хэвшлийн байгууллагууд ашиглах боломжтой "Ажлын байрны тодорхойлолт боловсруулах арга зүй" гэсэн гарын авлага ном Төрийн ордоны баруун хойно байрладаг Хууль зүйн үндэсний хүрээлэнгийн номын худалдаанд байна лээ.Үнэ нь 8000 төгрөг гэнэ.

irgen 2016-04-12 141.244.230.92

delhiin shatrin avargiin temzeend yu hiij yvna ve http://chess-news.ru/node/21155 ene linknees uzne uu

Zochin 2016-04-12 70.79.167.72

Huurhii duu yamar ih daramt shahaltand ajillaj bsan bodoo. Uuruu huseegui muu uildliig hiihed hend taaramjtai bh vii dee

Хурц 2016-04-12 122.201.31.102

Хар машиныг тагнуулын хурц удирддаг шүү.

Зочин 2016-04-12 150.129.140.112

Хөөрхий дөө их өтөлсөн байна. Харахад өвөө л харагдаж байна шүү дээ

Ганболд 2016-04-12 118.6.130.73

Миеэг хангалттай хамгааллаа цааш нь барахгуй нь

Зочин 2016-04-12 202.9.41.216

Bohir yls turin gar hul blhgvi ged urgudlu ugche jinhene jydag ene bha.yagad gebel ofshor bayartsogt ,7haystai bayarig shalgaj ,akylyydig shalgaj bolohgvi bgada ,uurin nohoig zodohos sanaan zubson bh gej naidaj bna

Zochin 2016-04-12 103.57.93.138

Hudlaa reklam

ЗОЧИН 2016-04-12 59.153.112.153

УИХ-ЫН СОНГУУЛИЙГ МОЖАРИТАР СИСТЕМЭЭР 76 ТОЙРГООС ШУУД СОНГОДОГ ТОГТОЛЦООГООР ЯВУУЛАХ ХЭРЭГТЭЙ. ХАР МАШИНААС ТАТГАЛЗАЖ ГАРААР ТООЛОХ ХЭРЭГТЭЙ. ТЭГВЭЛ СОНГУУЛЬ ШУДРАГА БОЛНО.

Зочин 2016-04-12 202.170.69.58

Миеэгомбын Энхболд дандаа хятад цустай хүмүүсийг өөд нь гаргаж өөртөө хамгаалалт авдаг .

Зочин 2016-04-12 103.26.195.253

НЭГИЙГ НЬ БАРЬЖ ХОРЬ ГЭЭД НӨГӨӨГ НЬ ТАВЬЖ ЯВУУЛ ГЭЭД НӨЛӨӨЛӨӨД БАЙХААР ЯАЖ ХҮН АЖИЛЛАХ ВЭ ДЭЭ

Зочин 2016-04-12 202.9.42.3

Зөв. Бусдын гар хөл болж болохгүй

Зочин 2016-04-12 182.160.4.23

ЯМАР Ч БАЙСАН АВИЛГАЛЧДЫГ ИЛ ЦАГААНДАА ГАРСАНЫГ ЗОГСООЖ ЧАДЛАА.ЭР ХҮН.

Зочин 2016-04-12 182.160.4.23

ЯМАР Ч БАЙСАН АВИЛГАЛЧДЫГ ИЛ ЦАГААНДАА ГАРСАНЫГ ЗОГСООЖ ЧАДЛАА.ЭР ХҮН.

NB 2016-04-12 49.0.162.241

АВИЛГАЛЧДЫГ ШИЙТГЭ ГЭЖ БҮГД ОРИЛОЛДОНО.... ТЭГЭЭД ТЭР АВИЛГАЛЧИЙГ БАРИХ ГЭХЛЭЭР БҮГД ӨМӨӨРӨӨД ЭХЛЭНЭ.... ИЙМ БАЙХАД ЯАЖ МОНГОЛД АВИЛГАЛ БУУРАХ ЮМ БЭ?

Зочин 2016-04-12 103.57.93.222

Женко нэг хөзрөө гаргаж байна уу

Dorj 2016-04-12 103.229.122.126

Hurz ATG d ochij Bilegt TEG d ochno gesen bizdee.nuurschidiin nam huchnii baiguullagiig avch huchee bidend amtluulna.gadaadad garsan ni deer boljdee.Ebi bidneer togloj duuslaa

Зочин 2016-04-12 49.0.204.56

Хардалт Баттулгыг газар дээр нь авилгал авч өгч байгаагаар баривчил гэсэн Элбэгдоржийн өгсөн үүргийг биелүүлж чадаагүй учраас өргөдлөө өгсөн. Тусгайханийг онц хүнд гэмт хэрэгтэн хүнийг баривчлах үед ашиглах ёстой. Элбэгдорж маш их уурлаж өргөдлөө өг гэсэн байх. 1 жилийн хугацаа үлдэж байхад тангараг өргөсөн цэргийн хүн өргөдлөө өгнө гэж байхгүй. Мөн бас гэм зэмгүй хүмүүсийг баривчил гэсэн даалгавар өгсөн байж магадгүй.

Зочин 2016-04-12 182.160.1.118

Bitgii balair. Setgeliin huurultei malaaaaa

Зочин 2016-04-12 202.21.106.119

Элбэгдоржийн нохой л очино доо. Удахгуй тэгээд баригдана. Хурц тийм тэнэг хун биш шуу

Зочин 2016-04-12 150.129.140.150

Мvvний пастор Элбэгтинто Монголыг самраад бvр дуусгах нь ээ? Яах вэ?

Зочин 2016-04-12 202.21.106.119

Энэ хун нэгийг бодоо биз ээ. Энэ их хууль бус баривчилгаа ос хонзон захиалгат зохиомол хэргуудээс залхаа биз дээ.

ghghghgh 2016-04-12 103.57.94.158

Өрөгдөл өгсөн ч бай өгөөгүй ч бай та нарт падлий байхгүй асуудал,ийм нэг хэрэггүй юмаар шал шал хийдэгээ боль?төр томилох хүнээ томилонол биз,дэмий юманд савчиж байхаар хуулийн ганц заалт уншиж бай

Зочин 2016-04-12 66.249.82.198

Ганболдын оронд заазур хурц очих байх.авлигчид айхтун

Зочин 2016-04-12 112.72.11.122

huuli bus vildel hiihiig eebee dahin 2 shahsan genlee. arga yadaad ajlaa uguhuur shiidsen gene

иргэн 2016-04-12 202.9.41.169

Би сая УИХ-ын тамгын газар луу утасдаад, орон тоо гарах гэж байгаа юм байна, Би тэр орон тоон дээр чинь очъё гэж гуйсан чинь өөдөөс тэр утас авсан хүн - хаашаа амьтан бэ, тэнэг юм уу гэх юм. Би үнэхээр мэдэхгүй л дээ. тэр орон тоон дээр тэнэг хүн байх ёстой гэж.

Зочин 2016-04-12 59.153.114.106

Авлигачидтай тэмцэх амаргүй л дээ. Бүх авилгалчид өөрсдийгөө буруугүй л гэж дайрна. Тэдний ялгадаснаас идэж амьдардаг хүмүүс ч байгаа. Тэр бүхэн эсэргүүцэл үзүүлдэг. Хятад, Орост бол Н.Энхбаяр, Баттулга, Одбаяр мэтийн авилгачдыг чимээгүйхэн нухчихдаг.

Зочин 2016-04-12 103.229.120.182

Ха ха сайхан бурдаг сахал вэ.

Зочин 2016-04-12 202.179.25.60

3 4buudliin hurlii s Ehen hijagiin kuked baisan hezee bultha medej baina

Зочин 2016-04-12 103.26.193.228

Нэг л эвгүйцээд байна даа энэ хүн. Үйлдэл лавширвал араа дааж чадахгүй гэж эмээж байгаа биз

Арай үгүй байлгүй 2016-04-12 122.201.22.49

Арай үгүй байлгүй. Ганболдыг ажлаа өгвөл авилгачид ялалтаа тунхаглана гэсэн үг.

Арай үгүй байлгүй 2016-04-12 122.201.22.49

Арай үгүй байлгүй. Ганболдыг ажлаа өгвөл авилгачид ялалтаа тунхаглана гэсэн үг.

Арай үгүй байлгүй 2016-04-12 122.201.22.49

Арай үгүй байлгүй. Ганболдыг ажлаа өгвөл авилгачид ялалтаа тунхаглана гэсэн үг.

зочин 2016-04-12 202.55.191.130

Хэрэвээ энэ үнэн бол маш зөв сонголт, утсан хүүхэлдэй байснаас нэр төртэйгөөр ажлаа өгсөн нь дээрдээ.

асө 2016-04-12 202.21.106.115

зөв, төмөр замаас олон сая долларын хулгайлсан улсын мөнгийг буцааж олох хэрэгтэй

МОНГОЛ 2016-04-12 150.129.141.181

Ард түмний толгойн дээр заларч байгаа увайгүй олон луварчидтай чадлынхаа хэрээр шударга тэмцэж байгаа жинхэнэ эр хүн дээ....Битгий бууж өг.....Авлигачдын тонилох цаг ойртож байна....Авлигачид сөнөтүгэй АТГ мандтугай......

МОНГОЛ 2016-04-12 150.129.141.181

Ард түмний толгойн дээр заларч байгаа увайгүй олон луварчидтай чадлынхаа хэрээр шударга тэмцэж байгаа жинхэнэ эр хүн дээ....Битгий бууж өг.....Авлигачдын тонилох уаг ойртож байна....Авлигачид сөнөтүгэй АТГ мандтугай......

Зочин 2016-04-12 112.72.11.116

МАН ТОДОРХОЙ ХЭМЖЭЭНИЙ СУУДАЛ АВНА ГЭХДЭЭ ОЛОНХИ БОЛТОЛ АВЧ ЧАДАХГҮЙ ҮНЭНДЭЭ ЗУРАГ ХӨРӨГ ШИГ ХЭДЭН НӨХДҮҮД ЗҮҮДЭНД ОРТОЛ БАЙХ ЮМ ГЭНЭ ТЭРЭН ШИГ ИНДҮҮРЭЛ БАЙХГҮЙ МӨН ОФШОР ДАНСТАЙ НӨХӨД ИХЭНХ НЬ МАНЫ НӨЛӨӨ БҮХИЙ УЛС ТӨРЧИД БАЙНА ИЙМ БАЙГАА АН -С ЮУГААРАА ЯЛГААТАЙ ЮМ БЭ БАС 25 ЖИЛ ХАМТАРЧ ИДЭЖ УУЛАА ГЭХДЭЭ МӨРӨӨДХӨД МӨНГӨ ТӨЛӨХ БИШ ДЭЭ МАХН ХАРИН ТОМРОНО ШҮҮ ХАРААРАЙ ЯДАРСАН БОРЧУУДЫН Л НАМ ШҮҮ ДЭЭ МАНАН НИЙЛЖ БАЙГААД Л ХУДАЛ ЦУУРХАЛ ТАРААГААД Л ОЛИГГҮЙ ЗАН Ч МАНААС Л ГАРНА Л ДАА

Soongo 2016-04-12 122.201.21.217

Танихгүй ч гэсэн ёстой нэг мөрөөрөө ажлаа хариуцлагатай хийж байгаа хүн дээ, харин маш хэцүү нөхцөл, дарамтанд хийж байгаа, энэ хүнээс өөр хүн байсан бол больеоо гэх байсан байх. Таньд эрүүл энх хүсэн ерөөе

Зочин 2016-04-12 203.91.118.70

Судлаач Д.Ганхуяг 3 сарын 25 нд Ganaa.mn сайтдаа гаргасан "АН-ын тэнэг зодоон" өгүүлэлдээ ингэж бичжээ. "Удахгүй АН-ынхан Засгын газарт сэлгээ хийнэ. М.Энхболдын гарын хүн Н.Ганболдыг АТГ-аас холдуулж оронд нь Ч.Хурцыг томилно. Ч.Хурцын оронд Д.Билэгт очно. Шүүхийн шийдвэр гүйцэтгэх газарт Ш.Ядамдоржийг томилно. Ингэснээрээ МАН, МАХН-ын сөрдийсөн бүхнийг хайчилж яс цоожинд хийж санаа нь амарна..." гэжээ. Үйл явдал түүний бичсэнээр л өрнөж байна.

Зочин 2016-04-12 203.91.118.70

Элбэгдорж пасторын л хийж байгаа ажил.

Зочин 2016-04-12 182.160.35.28

АН олонхи болно гэж байхгуй ээ Суулийн судалгаагаар нэгд МАН зоерт МАХН гуравт АН орчихсон байна ш дээ Одоо Женко нь АН аас гарвал АН ын рейтинг бур доошоо орно

ghghghgh 2016-04-12 103.57.94.158

Бид хэдэн насны зөрөөтэй ч нэгэн цаг үед цагдаагийн цаг наргүй албанд зүтгэж байсан улсууд,манай нөхөр бол итгэл даах дүн нуруутай төрийн хар хүн,эрхэм нөхөртөө,гэр орныхонд нь эрүүл энх сайн сайханыг хүсэн ерөөе.

mmmmm 2016-04-12 202.179.4.54

khudlaa baikh 16 onii songuuli duustal m.enkhboldiin tushaaliig bieluulekhgui bol bolokhgui bizdee balaartsan yum be

Зочин 2016-04-12 202.179.18.194

Н.Ганболдыг дахиж сонгоё. Ц. Элбэгдоржийг бас дахиж сонгоё. Дэмжээд өгье хө. АН-ынх ч бай МАН-ынх ч бай авлигачдыг чичрүүлж байг. Гэхдээ АН олонх болох хэрэгтэй.

Зочин 2016-04-12 103.57.93.167

БОЛЬЁ ОО

Жирийн иргэний бодол 2016-04-12 150.129.143.152

Зүгээр мөрөөрөө ажлаа хийгээд явдаг, аль нэг намыг дэмжээд, бас муулаад байдаггүй иргэдийн хувьд энэ Ганболд гэдэг хүн харин ч сэтгэлийн тэнхээтэй хүн биш үү? Их л муулуулах юм. ХАРИН МУУЛДАГ ХҮМҮҮС НЬ ЖИРИЙН ИРГЭД БИШ ЭЭ. Хэрэв өргөдлөө өгсөн бол зүрх нь үхэж дээ, хөөрхий.Манай нийгэм улам л бараан болоод байх юм. АТГ муу ажиллавал, зориг зүрхгүй ажиллавал, шантарвал энэ бараан ахисаар ХАВ ХАР болох аюултай шүү.

РАВДАН 2016-04-12 202.70.46.219

ШАНАГАА НАМАЙГАА БОДООРОЙ!

Зочин 2016-04-12 112.72.11.109

avilagchidin zahiaga gvitcetgchihsen odoo yanaa

Зочин 2016-04-12 202.21.117.178

medremj sain bna, evgui baidald orohgui deeree salsan ni deer baij medne

Зочин 2016-04-12 202.179.27.221

3 4buudliin erliiizuud harhnuudshig hezee bultha sain medne

Зочин 2016-04-12 150.129.143.179

h

РАВДАН 2016-04-12 202.70.46.219

БИ АТГ-Н ДАРГА БОЛЖ ЧАДНАА!

Зочин 2016-04-12 182.160.38.113

баахан хэлмэгдүүлэл хийсэн одоо яана даа

Зочин 2016-04-12 103.9.90.130

АТГ харин ч улс төржилгүй сайн ажиллаж байгаа шүү. Харин манай нийгэмд дээдчүүл авилгад гүн идэгдсэн учраас хүч хүрэхгүй байна. Манай муу Элбэгээ нэр муутай ч харин авилгатай бол тэмцэж байгаа шүү. Улстөржсөнгүй. Хэрэв улс төржсөн бол Алтанхуягийг Ерөнхий сайд байхад нь, Женког ИХ-ын гишүүн байхад нь ингэж оролдохгүй шүү. Үнэхээр зүрх шимширмээр авилгад идэгдсэн байна. Тэмцлийг жирийн иргэд нь дэмжээд улс төрчид нь ингэж эсэргүүцээд байхаар чинь яахав. Их юм хэлж байгаа биз.

Зочин 2016-04-12 112.72.11.67

shalgan estoi umaa shalgadagui uls tur ortson gazar shuu dee ene n bidend itgel turuulehgui bna

Зочин 2016-04-12 203.91.116.94

өчигдөр болсон явдлын үр дүнг үүрч байгаа юм уу, үүрүүлж байгаа юм уу

hty 2016-04-12 203.91.112.242

авилгатай тэмцэхээр тэмцлээ гэнэ,,,идэж уугаа л байж л байг уу, 260 сая доллараар шороон далан овоолоол Монголын бараг бүх үйлдвэр, буудал захуудыг нэгхэн Олигархи дангаар эзэмшээд байж л байгуу тэ, хэн нэгэн нь тэмцэх л хэрэгтэй Элбэгдорж ерөнхийлөгчөө дэмжинээ

монгол 2016-04-12 103.57.92.168

АТГ болон энэ өвгөн Элбэгдоржийн захиалгаар л ажилласан. Монголд аваилгал буураагүй хаин өссөн. Ийм том хамгаалалт байхад бүгд л авилгал авч байна шүүдээ.

монгол 2016-04-12 103.57.92.168

Тэтгэвэрт гарсан ч бай хамаагүй та тэр Элбэгдоржийн гар хөл болж байсан бол хэзээ нэг цагт ТӨРийн өмнө өвдөг сөхрөнөдөө.

Зочин 2016-04-12 202.180.220.172

АТГ хийгээд ЦЕГ ажлаа маш сайн хийж байгаа шүү дээ, Монголчууд авлигатай тэмцэх гэж АТГ-ыг, гэмт хэргийг илрүүлэх гэж ЦЕГ-ыг байгуулсан, авлигалч хулгайчдыг даруулах гэж Элбэгдорж ерөнхийлөгчийг сонгосон гэж боддог ш дээ. Гэтэл бид хэний эсрэг юу яриад байна. Монголд "Бока харам" шиг Авилгачдын байгуулсан байгууллага байх магадлалтайг бид дөнгөж өчигдөр Ийгли-ээр хангалттай харлаа шүүдээ, таминээ

ОДОО БЕРИЯ ХЭНИЙГ ТОМИЛОХ ВЭ? 2016-04-12 202.21.106.133

ЭЛБЭГДОРЖЫН ЗАХИАЛГЫГ ГҮЙЦЭТГЭХЭЭС ТАТГАЛЗСАНЫХАА ТӨЛӨӨ АМЬ НАС ГЭР БҮЛЭЭ АЮУЛГҮЙ БАЙЛГАХ АРГА ЯДСАН Л АРГА ХЭМЖЭЭ. ӨВГӨН КОММИСАРД ҮҮНЭЭС ӨӨР ХИЙЖ ЧАДАХ АЖИЛ ҮЛДЭЭГҮЙ ГЭДГИЙГ ХАРЖ БАЙНА. ОДОО ЭЛБЭГДОРЖ ӨӨРТ НЬ ҮНЭНЧ ЗҮТГЭЖ ХЭНИЙГ Ч ЦААЗЫН ТАВЦАНД АВЧИРЖ ЧАДАХ ХЭН НЭГЭН ХҮҮХЭЛДЭЙГ Л ТОМИЛНО.

Хэний эсрэг юу яхиад байна. 2016-04-12 202.180.220.172

АТГ ажлаа сайн хийж байгаа шүү дээ, Монголчууд авлигатай тэмцэх гэж АТГ-ыг байгуулсан, авлигалч хулгайчдыг даруулах гэж Элбэгдорж ерөнхийлөгчийг сонгосон гэж боддог ш дээ. Гэтэл бид хэний эсрэг юу яриад байна. Монголд "Бока харам" шиг Авилгачдын байгуулсан байгууллага байх магадлалтайг бид дөнгөж өчигдөр Ийгли-ээр хангалттай харлаа шүүдээ, таминээ

Зочин 2016-04-12 202.70.44.116

Хулгайч Дэнзэнгийн ах, хулгайч Гансүхийн удирдагч одоо л өөрийнх нь том хулгай сөхөгдөж эхэлж байна. Яасан их бачимдаа вэ. Шинэчлэлийн биш улсаа дампууруулсан шившгийн засгийн газар, ард түмнээ өрөнд оруулсанг шийтгэлийн засаг толгойлж байснаа таг мартжээ. Их удирдагч хэзээ ч байгаагүй чадах ч үгүй Элбэгээ ерөнхийлөгчийн аравны нэг үгүй ичмээр хөгий хогийн дамшиг даа. Айсан хүн адуу үргээнэ ичсэн хүн хүн алнаа гэж энэ дээ хөө. Ориличарла гүтгэ тэгээд шалгуул ачигд ялаа үүр .... Алтанхуяг яахвээ 16-хан тэрбум гэтэл 400 тэрбумын хэрэгтэй Женко гээд нэг нөхөр байна цаана чинь. Энэ бузар луйварчны оролцоогүй хэрэг гэж байхгүй дээ, Шинэ төмөр зам төслийн 55 сая ам доллар, ), нэмэлтээр гаргасан 14 млрд төгрөг, Шинэ сум төслийн 10 млрд төгрөг (ардчилсан намд хамгийн олон санал өгсөн суманд хэрэгжүүлж байгаа ард түмний саналыг мөнгөөр тооцож худалдан авч байгаа илт луйвар. 500-аас 2000 хунтэй суманд хэрэгжүүлж байгаа 10 миллиард төгрөгний өртөг бүхий канад байшин төслийг харцгаа!!! Энийг бүтээн байгуулалт гэх үү ? Мөнгө угаалт гэх үү? Үнэндээ энэнээс том тэнэглэл байхгүй болов уу?

Зочин 2016-04-12 150.129.143.111

Элбэгдоржийн үед ATг-ын дарга болж MAH-ынхаа мөн олон хүнийг шоронд хийсэн дээ. Одоо дахин хүн шоронд хийнэ гэхээс халширч байнаа байлгүй дээ

Зочин 2016-04-12 49.0.204.56

Сонгуулийн өмнө шахалтаар гэмгүй олон хүн шоронд хийхээс айж байна. Хашир хүн гэж хаширсан хүнийг хэлнэ. Элбэгдоржид зүтгэх хүн ховордож байна да

2 нүүртэн 2016-04-12 202.9.41.17

Хүмүүсийн мууг үзэж ханаж цадаа юу ??????????????????????????????

Гэж бодож байна 2016-04-12 202.180.220.172

Харин хаа очиж АТГ-ын дарга ажлаа маш сайн хийж байгаа шүүдээ, буурь заасан ухаалаг хурандаа

gyuiop 2016-04-12 50.0.172.151

yhsen *****

Зочин 2016-04-12 49.0.204.56

хашир байна шүү.