Малчдад малын тооноос хамаарч хүнсний талон олгоно | News.MN

Малчдад малын тооноос хамаарч хүнсний талон олгоно

Малчдад малын тооноос хамаарч хүнсний талон олгоно

Малчдад малын тооноос хамаарч хүнсний талон олгоно

Улсын хэмжээнд 43 мянган өрхийн 235 мянган иргэн хүнсний талон авч байна. Гэвч хүнсний талон зорилтот бүлэгтээ хүрдэггүй гэх гомдол, шүүмжлэл тасардаггүй. Учир нь хүнсний талонд хамрагддаг иргэдийн 30 хувь нь хувийн унаатай гэх судалгаа бий. Тиймээс Хөдөлмөр нийгмийн хамгааллын яам хүнсний талоны журмыг шинэчлэн батлахаар боловсруулж байгаа аж.

Журмыг шинэчилснээр малчин өрхүүдийг малын тооноос нь хамааран хүнсний талон олгох эсэхээ шийднэ гэдгийг салбарын сайд А.Ариунзаяа мэдэгджээ. Түүний хэлснээр 50-иас доош малтай өрхийг хүнсний талонд хамруулна. Өөрөөр хэлбэл, журмыг шинэчлэн баталбал хөдөө орон нутгийн иргэдийг малын тооноос нь хамаарч хүнсний талон олгох эсэхийг шийдвэрлэх нь.

Малчдын 23 хувь нь хүнсний бүтээгдэхүүн худалдан авах санхүүгийн чадваргүй байна гэх судалгааг Монголын бэлчээр ашиглагчдын нэгдсэн холбооноос гаргаж байв. Хүнс худалдан авах чадваргүй болсон малчид нь Архангай, Дундговь, Завхан аймгийнх бөгөөд малаа зах зээлд борлуулж чадаагүй тул санхүүгийн хямралд  орсон гэжээ.

Б.ЦЭЦЭГ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
11
БурууБуруу
5
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ЗөвЗөв
1
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

28 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Саяа 2021-03-03 192.82.74.172

Ер нь ямарваа халамж авах гээд ажлаас зугтаадаг залцус,хөдөлмөрийн насныхан ,залхуу улсууд их шүү.Гадаадад бол хөлсөө урсгаж байж л мөнгө олно,тэр хэрээрээ амьдралаа авч явдаг юм бна лээ шүү.

Avatar

Саяа 2021-03-03 192.82.74.172

Малчдад хүнсний талон өгөөд ер хэрэггүй.Бөян шүү дээ малчид.Мах ,Цагаан идээгээ хотын иргэдэд үнэтжй шахна Бие засахдаа машин хөлөглөнө

Avatar

бороодой 2021-03-03 103.29.144.173

Халамжийн мөнгө хүнсний талон аваад хүмүүс ажил хийхээ больсон.Бүрмөсөн зогсоож хүмүүсийг хөдөлмөрөөрөө амьдардаг болгох хэрэгтэй.Бүхэл бүтэн халамжийн хэлтэс гээд аймаг бүрт баахан сул цалинтангууд

Avatar

Зочин 2021-03-03 202.9.40.2

Малтай хүмүүст өгч байхаас хот суурин газар амьдардаг ядарсан хүмүүст өгөх нь зөв юм

Avatar

Зочин 2021-03-03 139.5.216.104

Хөдөө аймаг сумыхан бүгд групп авдаг шүү дээ

Avatar

Зочин 2021-03-03 103.212.118.95

Хөдөө айлд 99 хоньтой юмаа Хүнсний дэмжлэг авмаар байна

Avatar

Зочин 2021-03-03 64.119.23.110

БАЯЧУУДАД ХАЛАМЖ ӨГӨХӨӨ ЗОГСОО

Avatar

Зочин 2021-03-03 59.153.84.139

Тэгээд бас бүгдээрээ группт орж халамжаас хувь хүртэнэ арай хэтэрлээ

Avatar

Иргэд 2021-03-03 59.153.84.139

Хамгийн их эрх эдэлж , төрд малчин гэдэг нэрээрээ ялархаж ажил ч хийхгүй бэлэн мөнгө тэтгэлэг нэхэж , архи гударч аархаж агсаганасан, машин унаж аваар осол хийсэн боловсролгүй бүдүүлэг юмнууд Монголын нэрийг баасдаж байх юм.Одоо малын итолгой бүрээс 5000 төгрөгний татвар авах хэрэгтэй байна. Тэтгэврийн насыг бусад иргэдтэй адил болгох хэрэгтэй Ноос, ноолуур,махны нөхөн олговор гэдэг халамжийг зогсоож орлогоос нь татвар авах нь шудрага ёсонд нийцнэ. Оркуудаа жаахан цэгцлэхгүй бол болохоо байлаа

Avatar

Зочин 2021-03-03 202.126.90.83

Малчид гэж яачихсан хүмүүс вэ.Юм л бол бэлэн зүйд нэхэж байдаг .Бог малын хар туурай хүрэхтэй үгүйтэй цас ороход зуд боллоо гээд өвс тэжээл нэхнэ.5 ямаа 5 хоньтой бахад хоосон хонохгүй шүү дээ.Татвар төлөгч бидний мөнгийг үрэхийн төлөө байгуулагдсан засгийн газар юм уу.Ийм байдлаар ажиллавал бид татвар төлөхөөс татгазах уриалга гаргаж хэрэгжүүлэх ажлыг ҮЭтэй хамтарч зохион байгуулъя нэшдэгтүн.

Avatar

Зочин 2021-03-03 66.181.161.84

Jargatsan pizdaanuud ve ariunzaya muu malaa maltgaa tonilooroi

Avatar

ММ 2021-03-03 66.181.176.68

ОДОО БОЛИОЧЭЭ. БИД МАЛЧДЫГ ТЭЖЭЭХ ЁСТОЙ ЮМ УУ? ТАТВАР ТӨЛӨХӨӨС ДУРГҮЙ ХҮРЧ БАЙНА

Avatar

Зочин 2021-03-03 103.80.210.104

zaa bolio hamgiin bolomjtoi orgvi hvmvvs chin malchid shv halamj chin arai havtgairlaa hooe

Avatar

Зочин 2021-03-03 202.126.90.78

Энэ халамж хэтэрч архичид, залхуу, хүүхэд гаргасан хүүхэн л дүүрлээ

Avatar

Zochin 2021-03-03 202.126.89.185

Одоо болно.

Avatar

зочин 2021-03-03 64.119.26.14

Наад тэнэглэлээ зогсоохгцй бол сонин л юм болох байхдап, МАН 1959 онд хумууст 50 толгой мал улдээгээд 40 -оод жил амьдарсан юм шуу. Энэ сайдыг улсын монгийг дэмий юманд монго тараа гэж томилоогуй байлгуй дээ

Avatar

Зочин 2021-03-03 202.126.90.73

Малчдад талон өгч хэрэггүй дээ, хамгийн боломжтой хүмүүс шүү дээ,

Avatar

Уншигч 2021-03-03 66.181.190.23

Үнэгүй хүнс авна, татвар төлөхгүй, хотынхоноос өмнө буюу эрт тэтгэвэрт гарна, эдгээр хүмүүс хэний мөнгөөр хэний төлөө амьдраад байгаа юм бэ, одоо хүүхдээ тусд нь гаргасан нэртэйгээр 40 ш бог мал тоолуулна, хүнс авна бүгдээрээ хувааж иднэ гэх мэтчилэн үнэгүй зүйлийн төлөөх уралдаан уралцаан улам нарийсна, засаг ноёдууд ч оролцоно, намаараа талцана өөр намын хүнд 30 ямаатай байсан ч өгөхгүй өөрийн хүнд бол өрх тусгаарлаад бүртгэл хийгээд л шийднэ, эхлээд 3 аймаг дараа нь бүх аймаг, улс даяар болно

Avatar

Зочин 2021-03-03 202.55.188.39

Harin tiimee. Uuriin huviin umchuu mallaj baij ulsaas urgelj demjleg tuslamj tataas avaad baidgiig oilgodogguim. Myangat malchid l halamjiin mungu gruppiin mungu hunsnii talon avaal baidgiim bilee

Avatar

JG 2021-03-03 66.181.180.198

STOP!!!!

Avatar

Зочин 2021-03-03 103.111.68.3

энэ пиздуу сонгууль худалдаж авах бэлэнчлэх сэтгэлгээг хөөрөгдөхөө болиоч .

Avatar

oyun 2021-03-03 202.126.89.27

halamjaa zogsoo tegehgui bol tur zasag bas l unana shuu

Avatar

ЗАЙРАН БАТАА 2021-03-03 86.106.74.178

100-С ДООШ МАЛТАЙ МАЛЧНЫГ ШУУД МАЛТАЙ НЬ АЧИЖ ИРЭЭД МАЛЫГ НАЛАЙХ ЭМЭЭЛТЭНД ЗАРУУЛААД ЗАХ ДЭЭР ТЭРЭГ ТҮРҮҮЛ? ЕР НЬ БАГ СУМЫН ДАРГА Л ХУДЛАА АХ ДҮҮ ХАМААТАН САДАНДАА ӨГДӨГ ЦӨӨХӨН БАЙГААГ АРИЛГАЧИХАВ БОЛОО?

Avatar

Зочин 2021-03-03 202.126.89.97

Хуцаад солиороод байгаарай АРИУНЗАЯА!
Хөдөөгөөр дүүрэн ажилгүй архичин мөрийчингүүд бна. Хажуу жалганд нь нэхий шир хаячихсан, толгой шиирээ ч янзалж идэхээс залхуурсан моцикльтой согтуучууд хөлхөж бна. Ийм бхад бас ядуу гээд хоолыг нь халбагаж өгөх үү

Avatar

Зочин 2021-03-03 202.126.89.97

Мянгат малчдад туслах малчин олддоггүй биз дээ. БОЛИОЧ ЭЭЭ. ХИЙХ АЖИЛ МАШ ИХ БНА. АЖИЛЛАХ ДУРГҮЙ ХҮНИЙГ БИДНИЙ ТАТВАРЫН МӨНГӨӨР УГЖИЖ ТЭТГЭХЭЭ БОЛЬ. !!!

Avatar

Зочин 2021-03-03 150.129.143.58

20 хурдан морьтойь 5 араб азрагатай хүн би. авч болно биз дээ.

Avatar

??? 2021-03-03 103.229.122.118

20-50 малтай хүн хоолгүй болох уу? 1-2 хонь, ямаагаараа гурил, будаагаа авчихна. Тэгээд л болоош дээ. Юун хүнсний талон бэ? Сонин юм сэтгэх юм аа…10 орчим малтай амьтдад бол нэг удаа яая гэхэв. Өвөл болохыг мэддэггүй юм шиг малаасаа дор мал шиг залхуу, хойрго, арчаагүй юмнууд л тийм байгаа ш дээ. Хажуу хавирганд нь ажилтай, амьдралтай хүмүүс болоод л байгаа биз дээ? Зуданд бүх малаа үхүүлчихсэн бол одоо яая гэхэв. Хүнсээр, малаар дэмжих хэрэгтэй нь ойлгомжтой. Гэтэл…???

Avatar

Зочин 2021-03-03 192.82.78.176

50 бол яахав бусдаар пиздаа малчдыг даврааж байж муугаа үзнэ дээ

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж