Дэлхий даяар төлөвлөсөн нүүрсний төслүүдээ зогсоохыг НҮБ уриалав | News.MN

Дэлхий даяар төлөвлөсөн нүүрсний төслүүдээ зогсоохыг НҮБ уриалав

Дэлхий даяар төлөвлөсөн нүүрсний төслүүдээ зогсоохыг НҮБ уриалав

Дэлхий даяар төлөвлөсөн нүүрсний төслүүдээ зогсоохыг НҮБ уриалав

НҮБ-ын Ерөнхий нарийн бичгийн дарга Антонио Гутерреш дэлхий дахинд шинээр хэрэгжихээр төлөвлөгдсөн байгаа нүүрсний бүх төслийг цуцлахыг PPCA (Powering Past Coal Alliance) байгууллагын дээд чуулганы нээлтэд оролцохдоо дэлхий нийтэд уриалжээ. Энэхүү байгууллага нь нүүрс шатааж эрчим хүч гаргах явдлыг зогсоох зорилготой олон улсын байгууллага юм.

Тэрбээр нүүрс шатааж эрчим хүч гаргах үйл явцыг “хорт зуршил” хэмээгээд эрчим хүчний салбар нүүрснээс ангижрах нь дэлхийн уур амьсгалын өөрчлөлтийг сааруулах маш чухал алхам болохыг онцолсон байна. Түүнчлэн олон улсын хэмжээнд нүүрсний цахилгаан станцуудыг санхүүжүүлэхээ зогсоож, нүүрсний салбарын ажилтнуудыг өөр салбарт шилжүүлэх ажиллагааг эхлүүлэхийг уриалжээ.

“PPCA” байгууллагыг 2017 онд Их Британи, Канадын Засгийн газрууд санаачлан байгуулж байсан бөгөөд өчигдөр тус байгууллагад Унгар, Уругвай улсууд гишүүнээр элссэн байна. Уг байгууллагын гишүүн орнууд 2030 он гэхэд нүүрсээр ажилладаг цахилгаан станцуудаа бүрэн зогсоох, дэлхийн хэмжээнд нүүрсээр эрчим хүч гаргах явдлыг 80 хувиар бууруулах зорилготой ажилладаг. Тухайлбал, Их Британи улс 2024 он гэхэд нүүрсээр ажилладаг цахилгаан станцуудаа бүрэн халах зорилт тавьжээ.

Эх сурвалж: Xinhua

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
6
ЗөвЗөв
3
ХахаХаха
3
БурууБуруу
1
ГайхмаарГайхмаар
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ТэнэглэлТэнэглэл
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

22 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Эмээ 2021-03-03 202.126.90.124

Хүйтэн уур амьсгалтай орнуудад өвөл хөлдөж үхэхийг зөвлөх юм боловуу. Атомын цахилгаан станц нь уран, ураны хог хаягдал, станцын сүйрэл гээд нүүрс төрөгчөөсөө илүү хор уршигтай биздээ.

Avatar

Уншигч 2021-03-03 66.181.190.23

Манай жөөнкө энэ байгууллагад нууцаар элсээд бараг нэгэн жаран өнгөрч байгаа шүү, нүүрсийг аль болох зөөлгөхгүй байх амлалт авсийн гэнэ лээ

Avatar

Зочин 2021-03-03 66.181.190.23

Хаагдсан стацуудыг нь задалж авчираад монголдоо угсарч болдог бол ч кккк

Avatar

Зочин 2021-03-03 139.5.217.30

10 тэрбум доллар алдсан бөлгөө.Хэний буруу вэ

Avatar

Зочин 2021-03-03 133.62.186.54

Mongoliin zasagiin gazariin nyyrsee mashinaar zeedeg teneg bodlogo hanaa ch baihgyi. Temer zamiin huvid zev bodlogo tavij baisan uhaantai bodlogo Enhsaihan-iig shorond hiisen baigaa. Mongolchuudiin uhaan iim tartagtaa tulsan uu?

Avatar

Зочин 2021-03-03 124.158.96.137

Жонкуу нээрээ монголыг алж байна даа. Аль эрт төмөр замаа тавьчихсан бол гэхээс гол харлах юм гэж Энхсайхан ярьдаг байсан гэнэ лээ. Үүнэсээ болоод тэр шоронд шаналж байна.

Avatar

Зочин 2021-03-03 103.10.23.171

Манайх шиг нүүрснээс 100 хувь хараат улс яах болж бнаа

Avatar

Зочин 2021-03-03 66.181.189.225

Төмөр замын ажлыг нураасан нэг хүн байгаа, тэр хүн л гарч ирж нэг үг хэлэх байлгүй.

Avatar

Зочин 2021-03-03 66.181.189.225

Нүүрсээс бага багаар татгалзаж байна, ялангуяа хөгжилтэй улс орнууд. Мэдээж нэг өдөр гэнэт больчихгүй. Гэхдээ эрэлт нь буурна. Тэгэхээр үнэ бас буурна. Манай нүүрсийг төмөр үйлдвэрлэхэд авна гээд энэ доорхи нөхдүүд тайвшруулаад л байна. Одоохондоо авна. маргааш авах уу? 10 жилийн дараа авах бол ямар үнээр? ийм олон асуултууд гарч ирж л байна. Төмөр замаа яаралтай барих ёстой, маш их мөнгө алдаж байна

Avatar

Зочин 2021-03-03 202.126.89.198

Харамлаад байсан тавантолгой нь хар нохойн хоол болох нь дээ.

Avatar

Зочин 2021-03-03 202.179.15.10

Снаа зоволтгүй дээ. Нүүрсний хэрэглээ ганцхан түлш биш шүү дээ. Химийн үйлдвэрийн том түүхий эд биздээ.

Avatar

Зочин 2021-03-03 66.181.189.225

за тэгвэл үнэхээр санаа зовох хэрэггүй юм байна. Манай нүүрсийн хятадууд авах гэж алалцах л юм байна. ккк

Avatar

Зочин 2021-03-03 192.82.77.5

heduulee ergeed mal deeree gardag yumuudaa

Avatar

Иргэн 2021-03-03 66.181.181.157

Урагшаа ТЗ барих утгагүй болох нь?! Авто замаа л сайжруул

Avatar

БГД-ийн иргэн Баяраа 2021-03-03 202.9.46.130

төмөр үйлдвэрлэгдэж байгаа цагт асуудалгүй ээ…

Avatar

Иргэн 2021-03-03 66.181.181.157

Удахгүй нүүрс үнс болох нь бна шүү

Avatar

БГД-ийн иргэн Баяраа 2021-03-03 202.9.46.130

төмөр үйлдвэрлэгдэж байгаа цагт асуудалгүй ээ…

Avatar

Зочин 2021-03-03 124.158.96.137

Эрчим хүчний нүүрс нь зарагдахгүй болно биз дээ. Түүгээр төмөр хайлуулахгүй. Нүүрсний бараг 80 хувь нь эрчим хүчнийх….

Avatar

Иргэн 2021-03-03 66.181.181.157

АЦС 1-2-ыг урд хилийн ойролцоо байгуулчихвал улсын аюулгүй байдалд ч хэрэгтэй бжс уу

Avatar

Иргэн 2021-03-03 202.21.109.38

Юунаас эрчим хүч гаргаж авах юм бол? Дэлхий нийт эрчим хүчээр дутагтай байгаа. Сонин л уриа байна????!!!!

Avatar

Зочин 2021-03-03 64.119.22.216

Энэ хулгайчыг сибирт цөл

Avatar

Зочин 2021-03-03 66.181.181.159

Монгол улс нүүрсний төслүүдээ эсрэгээр өргөжүүлж байж цахилгаантай, валютын эх үүсвэртэй байх болно. Өөр сонголт алга даа.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж