“Эмчийн үзлэг хийх ёстойгоос вакцинжуулалт удааширч байна" | News.MN

“Эмчийн үзлэг хийх ёстойгоос вакцинжуулалт удааширч байна"

“Эмчийн үзлэг хийх ёстойгоос вакцинжуулалт удааширч байна"

“Эмчийн үзлэг хийх ёстойгоос вакцинжуулалт удааширч байна"

Монгол Улсад хийж байгаа Covid-19 халдварын эсрэг вакцинжуулалтын явцын талаар ХӨСҮТ-ийн Дархлаажуулалтын албаны дарга О.Дашпагмаас тодрууллаа.


-Өнөөдрийн байдлаар дархлаажуулалтын явц хэдэн хувьтай байна вэ. Нийслэлд хэдэн цэгээр вакцин хийж байгаа бол?

-Эхний ээлжийн вакциныг нийслэлийн хэмжээнд дархлаажуулалтын лавлагаа төв болон дүүргийн эрүүл мэндийн төвүүдэд байрлаж байгаа 22 нэгжээр 9531 хүнийг вакцинд хамрууллаа. Үүнд, эрүүл мэндийн байгууллагын ажилтан, Covid-19 халдварын хариу арга хэмжээнд оролцож байгаа багийн гишүүд, вакцинжуулах үйл ажиллагаанд дайчлагдан ажиллах бусад салбарын хүмүүс багтаж байна.

Эдгээр хүмүүсийн вакцин хийлгэсний дараах урвал хүндрэлийн тандалтын байдлыг тогтмол хянаж байгаа. Вакцины заавар дээр заагдсан урвалууд вакцин хийлгэсэн хүмүүст илэрч байна. Уг зааварт нийт вакцинд хамрагдсан хүний 50-60 хувьд нь вакцины дараах хариу урвал илрэхээр байгаа.

Монгол Улсын хувьд 40 орчим хувьд вакцины дараах урвал илрэхдээ халуурах, толгой өвдөх, бие жихүүдэс хүрэх, тарьсан хэсэгт хөндүүрлэж байгаа. Шинж тэмдэг аяндаа 2-3 хоногт арилж байна. Хэрвээ шаардлагатай гэвэл шинж тэмдгийн эмчилгээг эмчийн зааврын дагуу хийх шаардлагатай. Өнөөдрийн байдлаар дархлаажуулалтын явц хэвийн, вакцины дараах ноцтой хүндрэл бүртгэгдээгүй.

-Вакцинжуулалт удааширч байгаа шалтгаан нь юу вэ?

-Бид төлөвлөгөөний дагуу вакцинжуулалтыг зохион байгуулж байгаа. Эхний ээлжинд эрүүл мэндийн байгууллагын эмч, ажилчдыг хамруулах бол энэ  долоо хоногоос хариу арга хэмжээний багийн гишүүдийг хамруулж эхэлнэ. Хоногтоо 1700 хүн нийслэл дэх 22 цэгээр вакцинд хамрагдсан байна.

Вакцинжуулалт удааширч байгаа шалтгаан гэвэл цар тахлын үед зохион байгуулж байгаа учраас хүн хоорондын зай барих, заавал эмчийн үзлэгт орох шаардлагатай байдаг. Мөн вакцин хийлгэсэн хүмүүсээ 30 минут ажиглах заалттай байгаа. Эдгээр дүрэм журмыг мөрдөж ажиллаж байгаа.

-Вакцинжуулалтын ажилд хэчнээн эмч, мэргэжилтэн ажиллаж байна вэ?

-Эмч, мэргэжилтэн хүрэлцээтэй байгаа. Дан ганц вакцинжуулалтаас гадна бусад бүх ажилтайгаа уялдуулан эмч, мэргэжилтнүүд ажиллаж байна.

А.СҮРЭН

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
8
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

33 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-03-02 202.126.90.38

МОНГОЛЫН ХАМАГ Л САЛБАРЫН ҮЙЛ АЖИЛЛАГАА НЬ БОЛХИ БОЙТОГ УР ДҮЙГҮЙ ЮМАА. УР ЧАДВАРАА ГЭЖ…

Avatar

Зочин 2021-03-02 202.9.46.232

Archaagui mia bainaa ymar udaan bna unegui oglogiin avsan vakzinaa hurdan irgeded hiigeechee novshnuudaa

Avatar

Вакцин 2021-03-02 150.129.143.50

Энэ хурдаар бол 3 жил шаардлагатай юм биш үү. 2000000:1700=1176 хоног болох нь ???????????????????

Avatar

Зочин 2021-03-02 202.9.46.92

Манайхан яахаараа ингэж юм болгоныг дампууруулж, туйлшруулж, буруу зохион байгуулдаг юм бол оо? Дэлхийд байхгүй 21 хоног тусгаарласан, дотоодод халдваргүй байхад бүх юмаа хаасан, хүүхдүүдээ сургуулиас завсардуулсан, өвчтэй хүнийг оруулахгүй байсаар үхүүлсэн… Ёстой хэлэх үг алга. Эмнэлгүүддээ хүнийх нь тоогоор хуваарилаад өгчөөч ээ! Зааврыг нь өгөөд сургалт явуулаад байна гэсэн яасан бэ? Вакцин зэргийг хийчихэж чадна биз дээ энэ чинь одоо?

Avatar

Зочин 2021-03-02 202.126.89.108

ЭЭ ЧААВААС, ИЙМ Л ү****ц ТАЙЛБАР ХЭЛНЭ Л ДЭЭ. ТЭГВЭЛ ВАКЦИНЖУУЛАХ ЦЭГИЙНХЭЭ ТООГ НЭМЭГДҮҮЛЭЭЧ. БУСАД ОРОНД БОЛООД БАЙХАД МОНГОЛД ЯАГААД БОЛДОГГҮЙ ЮМ БЭ?

Avatar

Зочин 2021-03-02 202.21.109.111

манайх яг ингэнэ ш дээ ,жин тан гээгүй билүү худалч

Avatar

Зочин 2021-03-02 202.126.89.20

Яана аа. Энэ хүн чадахгүй нь ээ. Эхний хэдийн дархлаа үгүй болоход талын талдаа ч орохгүй юм байна. Ж.Энхбаяр ч юм уу эсвэл Асашёорү шиг дайчин хүмүүс зохион байгуулмаар юм даа.

Avatar

Зочин 2021-03-02 66.181.164.211

Эмчийн узлэг гэж юу хийсийн, хэдэн асуулт асуугаал болсон. Манайхны хунд суртал байна лээ, боон яршиг товог царайлсан, улсын хэдэн ааштай ажилгуй авгай нар л байна лээ. Ганц юм хийх гэж боон ял царайлаад … Хурдан хийж болохоор л бна лээ, ногоо л улсынхны царай байна лэээ байна

Avatar

Зочин 2021-03-02 139.5.216.101

Вакцин нь хүрэхгүй байна уу. Хүрч байвал заавал сонгууль хүлээх хэрэг юу байна. Эсвэл зохион байгуулах чадвар муу байна уу

Avatar

Зочин 2021-03-02 66.181.188.20

Уул нь Энхболдод ирээдуй чинь нээгдсэн л юмсан туршлагатай дайчин сайн зовлохууд олж ав тэгэхгуй бол чи огцорвол дахин хэзээч босч ирэхгуй шалбаагт унана шуу

Avatar

Зочин 2021-03-02 66.181.188.20

Эруул мэндийн сайд вакцин жуулах ажлыг зохион байгуулж чадахгуй юм байна Тийм чадваргуй хун бололтой чадах хунд ажлаа ог доо

Avatar

Ажилтан 2021-03-02 66.181.168.8

Хариу арга хэмжээнд дайчлагдан ажиллах ажилтнууд гэдэгт байгууллагын дарга нар ороод гудамж талбайд эргүүл хийх болохоор хэдэн мэргэжилтэн гардаг болж таарч байна уу. Вакцин хийх бэлтгэлийг чухам л хангасан бэлэн гээд байсан яасан бэ, тэгэхээр вакцин хийх бэлтгэлээ хангаад шинжилгээ авах арга хэмжээг яагаад хийсэнгүй бэ, ямар шинжилгээ авч байгаа юм бэ, ямар хүнд вакцин хийж болохгүйг сэтгүүлчид мөн олон асуусандаа тэр үед энэ тухай яагаад хэлээгүй бэ, шинжилгээний хариунд суурилан хийх юм бол

Avatar

Зочин 2021-03-02 202.9.40.145

2 сая тунг 4 жилд, хүн бүр 2 тун гэхээр 4 сая тунг тарихад 8 жил хэрэгтэй болох нээ. 8 жилийн дараа намайг вакцин хийлгэх гэсээр байтал дахиад өөр өвчин гарчихсан байна байх даа

Avatar

хүк 2021-03-02 64.119.25.248

СҮРЖИГНЭСЭН ХҮҮРНҮҮДЭЭ ЖААХАН ХУРДАЛ БОЛОХГҮЙ БАЙНА УУ.

Avatar

Зочин 2021-03-02 64.119.21.54

Бас л бэлтгэл төлөвлөлт зохион байгуулалт алга. Хийе гэвэл гудамжинд сууж бхйгаад ч хийчихнэ.

Avatar

Ухаангүй ноёнд урагшгүй албат 2021-03-02 112.72.15.210

Ийм хурдаар хийж болохгүй нь тодорхой байхад тактикаа хурдан өөрчлөөд зөв арга барил олох тал дээр ажиллах ёстой. Ингэж чадахгүй бол чаддагт нь ажлаа өг. Төвлөрлөө сааруулаад, эмнэлгүүддээ итгээд явж болохгйү юм уу

Avatar

Зочин 2021-03-02 66.181.161.56

хийгээд л гаргаад байгаачээ юун илүү дутуу үзлэг тандалт солиотой юм хэзээ ч дуусахгүй тэнэг юм сэтгэх юмаа 40 50 хүн байнга өдөр болгон халдвартай яаж ч ажлаа явуулаад байдгын ямар хятад шиг түм буман хүнтэй биш ойлгохгүй юм

Avatar

Зочин 2021-03-02 66.181.164.211

Яг унээн

Avatar

Зочин 2021-03-02 202.9.46.232

Harin tmee uzleg tandalt soliotoi sanagdlaa eleg2

Avatar

Зочин 2021-03-02 66.181.188.20

Вакцинжуулах толовлогоо чинь буруу байна Энхбол чи эмч юм бол эмч нарт заагаад ог эсвэл энэ ажлын хаа талаар тайлвар хий Орхийн эмнэлэг дээр вакцин хийх ажлыг зохион байгуулж чадахгуй юм бол бугдийг татан буулга

Avatar

болд 2021-03-02 202.21.113.54

Долоо хоногт 9531 хүнийг вакцинжуулсан гэнэ. Энэ нь өдөрт 1361 хүн гэсэн үг. Ийм хурдаар Монголын хүн амын 60 хувийг буюу 2 сая хүнийг вакцинжуулна гэвэл 1469 хоног буюу 4 жил болох юм байна.

Avatar

Зочин 2021-03-02 202.9.40.145

нэг хүнд 2 тун тарина гэхээр 8 жил болно гэсэн үг

Avatar

зочин 2021-03-02 202.9.46.166

Ойрын болон холын хавьтлын сөрөг шиниилгээний хариу гарсан хүмүүстэй вакцин хийж болохгүй юм уу Тэгвэл дахин шинжилгээ хийхэд өвчлөл гарахгүй вм биш үү

Avatar

Зочин 2021-03-02 64.119.18.99

Эмнэлэг зохион байгуулалтаа сайжруул!!! Ямар ч ажлыг зөв зохион байгуулж чадвал шуурхай явуулж болно!!!

Avatar

Зочин 2021-03-02 66.181.191.247

hun bolgond taraaj ogood biye biyendee hiitsgeeye. taria tarihiig hileeh hereg alga.

Avatar

Зочин 2021-03-02 66.181.191.247

30 minutand vaccin hiideg gej yu soliorood bgaa yum be. delhiid baihgui hund surtal, yambatai yamaanii ulger hen iim teneg yum sanaachildag bna. 3 sekuntand bagtaaj taria. eruul mendiin saidiig soli haldbar tarhaaj mongo ideh gesen sanaa nevt unertej bna.

Avatar

Зочин 2021-03-02 202.9.46.232

Harin thh huleevel 4 jil boloh ym bna l da unen unen

Avatar

Зочин 2021-03-02 103.57.94.64

Ulsiin buh ym oochirtoi bnaidag! bi bol zohion baiguulalt muu tuluvluguu muu, ajilchid ni setgelgui l gej oilgodog! ulsiin buh ym oochirtoi! BUR BUH ULSIIN GESEN GAZAR BOLGOND OOCHIR UUSDEG! ENIIGEE YANZAL L DAA!

Avatar

Зочин 2021-03-02 139.5.219.17

Цэгээ нэмээчээ яст мэлхийн хурдаар хийгээд хэзээ вакцинжуулах юм бэ? бусад улс орон өдөр арван мянгаар вакцинжуулж байна.

Avatar

Иргэн 2021-03-02 64.119.25.52

Зохион байгуулалт муугаас…

Avatar