УИХ-ын гишүүд ирэх долоо хоногт "AstraZeneca" вакциныг хийлгэнэ | News.MN

УИХ-ын гишүүд ирэх долоо хоногт "AstraZeneca" вакциныг хийлгэнэ

УИХ-ын гишүүд ирэх долоо хоногт "AstraZeneca" вакциныг хийлгэнэ

УИХ-ын гишүүд ирэх долоо хоногт "AstraZeneca" вакциныг хийлгэнэ

Монгол Улсад Covid-19-ийн эсрэг вакцинжуулалт долоо дахь өдрөө үргэлжилж байна. Ерөнхий сайд Л.Оюун-Эрдэнэ Covid-19-ийн эсрэг дархлаажуулалтын "AstraZeneca" вакцины анхны тунг хийлгэсэн.  Эхний удаад зорилтот бүлгийн 16 байгууллагын 14092 хүнийг хамруулахаар төлөвлөсөн. Үүнээс өнөөдрийн (2021.3.2) байдлаар 9531 хүн вакцинжуулалтад хамрагдаад байна.

 Эхний ээлжинд эмч, онцгой байдал, цагдаа нарыг  вакцинжуулах хуваарьтай ч УИХ-ын гишүүд энэ сарын 9-нөөс 14-ны хооронд "AstraZeneca" вакцины эхний тунг хийлгэхээр болжээ.

УОК-оос иргэдээ вакцинжуулалтад хамрагдах шат, дарааллыг тогтоосон.

ЗОРИЛТОТ ХҮН АМ

Хамрагдах хүн амын тооНийт хүн амд эзлэх хувь
1Эрүүл мэндийн салбарын нийт ажилчид56.0471.7%
2Хариу арга хэмжээний багт ажиллаж буй бусад салбарынхан (онцгой байдал, цагдаа гэх мэт)52.7501.6%
350-аас дээш насны хүн ам583.54517.7%
4Хөгжлийн бэрхшээлтэй иргэд230.7817%
5Суурь өвчтэй хүмүүс (зүрх судас. чихрийн чижин, хорт хавдар гэх мэт)276.9378.4%
6Дайчлах боломжтой ажиллагсад (вакцинжуулалт хариу арга хэмжээний багт ажиллана)65.9372%
7Стратегийн ач холбогдолтой салбарын ажилчид (хил, гааль, нүүрс тээврийн жолооч гэх мэт)329.68710%
8Бүх шатны боловсролын байгууллагын ажилчид69.2342.1%
9Вакцинжуулалтад хамрагдах шаардлагатай бусад хүн ам313.2029.5%
1.978.12060%

Одоогоор Эрүүл мэндийн салбарын нийт ажилчдад хийх вакцинжуулалт дуусаагүй байгаа юм. Гишүүдийн дараа УИХ-ын Тамгын газрын ажилтнуудад вакцин хийхээр төлөвлөжээ.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
31
ТэнэглэлТэнэглэл
7
БурууБуруу
2
ХахаХаха
1
ГайхмаарГайхмаар
1
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ЗөвЗөв
0
ХөөрхөнХөөрхөн
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

46 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Мөнх 2021-03-02 192.82.76.30

Бүгд 76 д эхлээд хийлгэ үхэхгүй бол хийлнэ гээд байсан яасан

Avatar

зочин 2021-03-02 192.82.72.25

эмнэлгийн ажилчид , хариу арга хэмжээнийхэнь 50-аас дээш суурь хүнд өвчтэй гээд л байсан. ЖДҮ авдаг шигээ бүгд суурь өвчны магадлагаа гаргуулчихаж дээ

Avatar

зочин 2021-03-02 202.9.40.56

Яагасд эхлээд Төмгын газрын ажилтнууд гэж? УИХ-ын гишүүд эхлээд хийлгэх хуваарьтай байсан, юу болов? Нохойд барьдаг мод шиг Төмгын газрын хэдээ дээрэлхчих юмаа. Ийм өчүүхэн, хувиа хичээсэн, хүний ороныог 76 бэрдийг сонгосон бн шүү! Дэлхий зөвшөөрцөн юакцин шд. Эхлээд гишүүд өөрсдөө хийлгэж нийгмийг уриал!!!

Avatar

Зочин 2021-03-02 202.126.90.94

Дарга нар минь хийлгэж байвал боллоо

Avatar

Зочин 2021-03-02 202.131.225.197

Наад сдакууд чинь юу хийсэн гэж вакцин хийлгэх гээд байгаан. Ард иргэдэд хийсний дараа хийлгэнэ биз. Даварсан гөлөгнүүд.

Avatar

Зочин 2021-03-02 64.119.24.43

Нөгөө сүрхий гаргаад байсан вакцин хийлгэх жагсаалт яасан бэ. Монголын хууль дүрэм эд нарт үйлчилдэггүй юм уу. МАН УИХ хулгайчууд болиоч ээ

Avatar

Зочин 2021-03-02 64.119.24.43

Энэ 76 луйварчин новшнуудад яагаад эхэлж хийж байгаа юм бэ, Болиоч. Хулгайчуудад хамгийн суулд хятад вакцин шахаач

Avatar

Зочин 2021-03-02 109.252.29.162

Ард тумэн оросын вакцин хийлгэнэ шуу. Оросын вакцин сайн гэдгийг дэлхий нийтээр хулээн зовшоорсон .дэлхийн 50 гвруй орон авч байна. Доорхи сэтгэгдэл б ичсэн оросын эмч нар эсэргууцэж байна гээд худалаа бичих хэрэггуй.

Avatar

i 2021-03-02 202.55.188.36

Ed nart hudlaa vaktsin gd hor shahaad alchih suiheetei hun bhgui l bhdaa. Ed nart hiij bhar busad jiriin humuust hiigeesei. Ed nart yuch hiigeed hereggui, tusaad uhvel uhne l biz. Ymar garztai yum bish. Uhchihvel Mongolchuud l hojno

Avatar

Зочин 2021-03-02 64.119.24.213

Хамгийн түрүүнд хийлгэчихсэн байгаа хамаарал бүхий хүмүүстэйгээ хамт. Тэгээд илрээд ирэхээр ирэх долоо хоногт хийлгэнэ ч гэх шиг. Ёстой эргүүтэл доройтлын доод цэгт очжээ

Avatar

mgl 2021-03-02 66.181.181.30

hamgiin bayan uls chini gishuud biz dee. uursduu munguuruu hiilgemeer yum.

Avatar

Монгол хүн 2021-03-02 64.119.22.140

УИХ-ын гишүүд хамгийн түрүүнд гийлгэнэ гэсэн яриа байгаагүй шүү дээ Тэгээд манай мундаг улсын гишүүд тариагаа хийлгэмээр байгаа юм уу Хийлгэ Тэгэхдээ зарим нь нууцаар хийлгэхийг хэн ч мэдэхгүй шүү дээ Тэдний зорилго зөвхөн амиа бодох Худлаа хэвэл ирээдүй харуулнаа

Avatar

Зочин 2021-03-02 202.9.46.190

Өөрсдөө европын батлагдсан вакцин хийлгүүлээд иргэддээ батлагдаагүй туршилтын вакцин хийх нь зөв үү

Avatar

Зочин 2021-03-02 64.119.18.98

Гишүүд битгий очёр дайраад бай л даа

Avatar

Зочиг 2021-03-02 64.119.18.98

МАН байгаагүй бол тусгаар тогтносон Монгол улс гэж байхгүй,
АН байгаагүй бол өнөөгийн луйварчид, оффшорчид, хонгилчид, авилгачид, ажилгүйчүүд гэж байхгүй,
Улс орон маань дэлхийн хандлага жишгийн дагуу л амар тайван хөгжиж байх байсан гэдэг ямар үнэн үг вэ!!!!!

Avatar

Зочин 2021-03-02 192.82.76.43

76-д хятадын синовак хийхийг шаардаж байна.

Avatar

Зочин 2021-03-02 202.55.183.178

Синовак чинь харин хамгийн сайн технологитой вакцин шүү, коронавирусын хуулбарыг химийн аргаар үржих боломжгүй болгосон, дархлаа тогтоох сонгодог хувилбар. Оросын Спутник нь хүний аденовирусыг зохиомлоор хувиргаж гаднах уургийн бүрхэвчийг нь коронавирусынхтай ойролцоо болгож өөрчилсөн, дархлаа тогтох явц бага зэрэг удаан, шинэ хувилбарт үр дүнтэй эсэх нь судлагдаагүй.

Avatar

Зочин 2021-03-02 103.212.119.208

Улс торчдийн нэр хунд ч гэж алга болж дээ ийм ч байж болохгуй дээ Та нар.нэг юм бодооч Зорилтод булгийн хумуусийн урд орж вакцин хийлгэх нь арай ичмээр биш уу сайн бод.

Avatar

Зочин 2021-03-02 66.181.183.99

yagaad hyatad vaktsinaa hiilgehgui baigaa um .

Avatar

Зочин 2021-03-02 103.212.119.208

Цар тахал улам нэмэгдэж байна вакцин хийх ажилгаа яагаад ийм удаан явагдаж байна Энэ явцаар бол 2 сая хунийг вакцинжуулахад 7 жилийн хугацаа орох юм байна Шадар сайд энэ. Ажлыг хяналтандаа авах хэрэгтэй Яаралтай орхийн эмнэлгийн сувилагч нарыг вакцин хийх сургалтанд хамруулах ажил зохион байгуулах

Avatar

зочин 2021-03-02 66.181.190.77

Энэтхэг улсад эхэлж буй вакцинжуулалтын хоёр дахь үе шатанд 60-аас дээш насны хүмүүс вакцинд хамрагдах эрхтэй болсон тул өдгөө 70 настай Нарендра Моди ийнхүү вакцин хийлгэсэн байна. Харин манайд УИХ-ын гишүүд нь очер дараалал дайраад, ард түмнээсээ өрсөөд л ….ийм л байна даа.

Avatar

Зочин 2021-03-02 64.119.18.99

УИХ-ын гишүүд оросын "СпутникV"-ыг хийлгэж, үлгэр дууриал үзүүлэх хэрэгтэй! Эс тэгвээс хүмүүс хийлгэхгүй шинжтэй. Путин хүртэл өөрийн вакцинаа хийлгэхээс зайлсхийгээд байна шдээ!! Путин сурвалжлагчийн асуултанд: "Би дархлаажуулалтын өөрийн гэсэн төлөвлөгөөтэй учраас зуны сүүл, намрын эхээр вакцин хийлгэж магадгүй" гэж хариулсан байна лээ?!!!

Avatar

Зочин 2021-03-02 66.181.189.231

Ха хаа.

Avatar

SSS 2021-03-02 64.119.22.207

Оросын эмч нар Спутникийг эсэргүүцээд байгаа ш дээ

Avatar

зОЧИН 2021-03-02 66.181.161.72

20-50 НАСНЫХАНД ХАМГИЙН ТҮРҮҮНД ХИЙМЭЭР БАЙХ ЮМ.НИЙГМИЙН ХАМГИЙН ИДЭВХТЭЙ ХҮМҮҮС.

Avatar

ЧД-ийн сонгогч 2021-03-02 64.119.17.211

Тэгж сонгочдоос өрсөж, давуу байдлаа ашиглаж түрүүлж вакцин хийгэж байгаа нь ёс зүйд нийцэхгүй. Ард түмнээсээ ичиж амьдар. Цахимаар ажлаа хийгээд болоод байгаа та нар одоо вакцин хийлгэх болоогүй. Хамгийн сүүлд хийлгэх ёстой.

Avatar

зочин 2021-03-02 139.5.217.65

Наад 76 хулгайчидаа х***а вакцин хий. Эсвэл бүх иргэддээ вакцинжуулсний дараа үлдэгдэлийг хийх хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2021-03-02 66.181.161.120

УИХ-н гишүүний халдашүгүй дархан эрх гж бдаг юм шүү. Чи муу бтугай Улсын дээд шүүх ч халдах ёсгүй эрхтэй бдаг юм. Амаа мэдэж цуурна шүү.

Avatar

Зочин 2021-03-02 66.181.166.134

amaa med ntr gd h*****d bh ym bhgui. ter darhan erh chin iim zuild hamaardaggui ym malaa, uuruu ymaa sn unsh

Avatar

Зочин 2021-03-02 103.10.22.40

Davartsa um be!! Naaduul chn odo zuvhun uursudduu ch bish hamag ah duu hamaatan sadan ger bulee ariin haalgaar hiilgenesht!!! Oochir daraa gej um mongold bnu!! Buh hunee hurdan hamruulaachee!! Ymar udaan um be!!

Avatar

Хөдөөний монгол 2021-03-02 202.179.21.246

улс төрийн хог шааруудад хийж яадаг байнаа. наад муусайныг чинь ковид байтугай чөтгөр ч тоож авахгүй. оронд нь багш нарт хий, олон хүүхэдтэй харилцдаг хүмүүс.

Avatar

Зочин 2021-03-02 202.131.242.254

Өө за за . Бүр ийм дээ тулсан уу, Ийм л амвтад шүү дээ

Avatar

Зочин 2021-03-02 202.55.191.130

at the current rate of vaccination it will take over 4 years to vaccinated 1.9 million citizens 🙁

Avatar

tooroi 2021-03-02 66.181.185.249

ed nar oligtoi umnuud bish. hyatad vaktsin hii. esvel eeljindee l hiilgeech.

Avatar

Иргэн 2021-03-02 202.70.34.70

Юуны түрүүнд багш, сургуулийн ажилчдад хийж хичээлээ танхимаар эхлүүлэх нь зүйтэй байна шүү.

Avatar

монгол 2021-03-02 66.181.189.66

Энэтхэгийн ерөнхий сайд ээлжээ хүлээж байгаад насны хязгээрын дагуу вакцин хийлгэсэн. УИХ гишүүд тэр жишигийг баримтлавал яасан юм.

Avatar

zochin 2021-03-02 192.82.69.50

khuue , khushidduu khii,

Avatar

Зочин 2021-03-02 202.9.46.141

Эдэнд уул нь хятад вакцин болно ш дээ

Avatar

Зочин 2021-03-02 173.73.59.68

УИХ гишүүн гэж хамгийн нийгэмд хэрэггүй шаарнууд хувалзнууд, хулгайч нүгэлтнүүд ш д

Avatar

Зочин 2021-03-02 122.201.21.15

Хужааг нь хийлгүүлэх санал бна

Avatar

Зочин 2021-03-02 202.179.26.199

УИХ-ын Гишүүд гэж шал ашиггүй Иргэдийн Татварын мөнгыг хамж сорсон Нийгэм Улс оронд илүүдэл болсон хэрэггүй Улс байнаа МУ-д Парламент шиг хэрэггүй юм байхгүй Улс тарчид Нам бүлэглэлд л Хулгай Луйвар хийхэд ээ зориулж Хууль батлуулах зорилготой Төрийн байгууллага юм даа УИХ-ын Гишүүдэд Эрх мэдэл огт хэрэггүй

Avatar

Зочин 2021-03-02 103.136.254.8

ehleed emch nar deer turshij bgaad gaigui bolohoor ni uursduu tariulj bgaa yum bna. muu sanaatai hulgaichuud riagts uguud yavchaasai

Avatar

зочин 2021-03-02 202.21.105.186

Их хурлын гишүүдэд үр дүн нь батлагдсан биш туршилтын Вакцин хийх хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2021-03-02 66.181.166.134

huuuuuyeee gadni ulsuudad emzeg bulegtee ehleed hiij bna zavaan gahainuud mini

Avatar

Зочин 2021-03-02 66.181.166.134

iim yman dr hurtel ehleed avah gj bdg. ta narig tetgevert garsan ued chin daraa ue chin garch ireed n**** bolgonodoo bur dotor muuhai orgichihloo

Avatar

Зочин 2021-03-02 66.181.189.231

Ийм л новшнууд нам болж Монголын ард түмний дээр зайдлаж суужээ. Бузар хүүрнүүд төрөөс мөнгө зээлж аваад ард түмнийг хүүлж дарлана. Одоо бүгдээрээ үхэхгүй, өн удаан жил дарлан сууна гэж шийджээ.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж