Х.Баттулга гишүүн өрөөндөө хуралдав | News.MN - Мэдээллийн эх сурвалж

Х.Баттулга гишүүн өрөөндөө хуралдав

Хуучирсан мэдээ: 2016.04.11-нд нийтлэгдсэн

Х.Баттулга гишүүн өрөөндөө хуралдав

АН-ын дотор маш олон шийдэх ёстой асуудал тулгарсан нь “булавч бултайна, даравч далдайна” гэгчээр ил болсоор байна. Одоогийн байдлаар хамгийн ноцтой гэгдэх олны анхааралд орсон асуудал бол Х.Баттулга гишүүний туслах, хамтран зүтгэгчдийг нэг нэгээр нь хорьж эхэлсэн явдал юм. Хэдийгээр Х.Баттулга гишүүн өөрийгөө шалгуулж буруугүй гэдгээ нотолсон гэж мэдэгдсэн ч түүнийг тойрсон баривчилгаа зогсохгүй байна.

Тэгвэл өнөөдөр МоАХ-ын дарга Х.Баттулга гишүүний өрөөнөөс Л.Эрдэнэчимэг, УИХ-ын даргын зөвлөх А.Гансүх болон зарим нэг гишүүд салсангүй. Ямар асуудлаар хуралдаж байгааг орж гарсан гишүүдээс тодруулахад сонгуулийн мөрийн хөтөлбөрийн талаар ярилцсан гэлээ.

Гэвч мөрийн хөтөлбөртөө санаа зовсон гэдэгт үнэмшихгүй хүмүүс олон байна. Харин Өнөөдөр хуралдсан бүлгийн хурал дээр Х.Баттулга гишүүн ““Хоёр хүнээ баривчлуулсанд их гомдолтой байгаа. Өнгөрсөн бямба гаригт асуудлаа ярьж шийдсэн гэж бодсон. Гэтэл дахиад хоёр хүнийг маань баривчилсан байна. ийм эвлрэл гэж байдаггүй юм. Хэрвээ асуудлаа шийдэхгүй бол МоАХ-ын хоёр сайдаа татан авч засгийг чинь унагаана” гэжээ. Тиймээс намынхаа мөрийн хөтөлбөрөөс илүү баривчилгааны асуудлаар хуралдсан бололтой.          

Т.НОМИН

"Болор дуран"-аар шалгав.

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

zochin 2016-04-11 59.153.85.65

battulgaa chamaig demjej bna.gehdee jaahan hvlee.odoo tsag ni bish...

Zochin 2016-04-11 202.5.196.243

Oros mongol avgaigiin niilsen xeden xvvxed daraa ene bohir argaar olson mungii chin zuw edleh vv dee... bodmoor yum daa arai xeterch bna. Zasag unagaana ch geh shig. Erdenechimeg gej seme xvvxen ch bas yuw dee. Mungu avch amaa yanzluulah geed bgaam uu

zochin 2016-04-11 202.5.196.243

Battulga odoo yamar ulsuj vxex gej bgaa bish dee. Ardchilliin buyanaar Max impex, Talh chiher, Bayangoliig avlaa sh dee.yasan xanaj tsaddaggvi yum be.odoo boloich ee. Battulga gantsaaraa ex oronch busad ex oronch bish yum uu. Adilhan MOngoliin vndesnii tom kompaniud baij yah gej MCS-tei terseldej baidag yum be muuhai sh dee

Зочин 2016-04-11 103.57.93.56

За Баттулгаа болохооч болилоо шив , Нугэл нудээрээ гэдэг унэн шив .

Зочин 2016-04-11 103.229.122.128

ЖУДООД МӨНГӨ ХАЯАД УЛСААС ИХ ХЭМЖЭЭНИЙ ЗАЛИЛАН МӨНГӨ ХУЛГАЙЛЖ БОЛНО ГЭНЭ ШҮҮ.

МОНГОЛЫН ТӨР БУРУУ ХҮНЭЭРЭЭ ОРОЛДЛОО ДОО. ИЙМ ТОМ 2016-04-11 103.229.122.128

МОНГОЛЫН ТӨР БУРУУ ХҮНЭЭРЭЭ ОРОЛДЛОО ДОО. ИЙМ ТОМ САНХҮҮЖИЛТТЭЙ МАФИЙН ӨӨДӨӨС ХЭН ЭРСДЭЛЭН БОСЧВОО. ХАМГИЙН СҮҮЛД ГЭХЭД Л ШИНЭ ТӨМӨР ЗАМААС 800ТЭРБУМЫГ АВЧ ХӨРӨНГӨН ДЭЭРЭЭ НЭМСЭН Ш ДЭЭ. ОДОО ЯАХУУ НЭГЭНТ ГАЛТ ТЭРЭГ ХӨДӨЛСӨН БАТТУЛГА ЯГ Л БАРЖ ХАРАГДААЧ.

тоомжери 2016-04-11 202.179.6.158

Баттулга бол ард түмнээ та нар шиг луйвардаагүй хийсэн нь ил хүн Шинэ сум төсөл хэрэгжиж эхэлснийг хүн бүр мэдэж байгаа шүү дээ Зарим нь арай хэтрээд байгаа шүү дээ Дээрээ гүйдлээ олохгүй бол доороо суудлаа олохгүй гэдэг дээ

Зочин 2016-04-11 202.9.40.63

BATTULGAD ATAARHAGSAD IH BAIHIIMAA YUUCH HIIDEGGUI KOMMUNISTUD LUUVIRCHID L ESREG YUM BICHSEN BAINDAA ZARIMIIGNI TANIH YUM BNA

Зочин 2016-04-11 202.21.106.110

Энэ одоо уяаны нохойнуудаараа бусдыгаа хэдэн жил уруулаа биз дээ. Тэгээд нөгөөдүүл нь уруулж уруулчихаад эвлэрчих үү тээ. Тийм юм гэж юу байдгийн.

Zahialgaar bichigsded handaj helehed: 2016-04-11 129.242.193.243

Chi Tuvshuu awargiig hench bish bhad n tuslaagui bol duugai l bai! MCS iinhen Tuvshuug hench bish baihad n 1 hil COLA ch uguugui...Harin tulga zahiral bol buh yumaar hangasan...! Eniig l eh ornoo gesen setgel gedgiim... Elbegee terguutei Bayartsogt Enhsaihan ntr bol Mongol chadahguieee gej l hoish suudag humuus. SAinshandiin tusliig demjih heregtei bsn yum... Chi bol zugeer muu zahialagch baiashdeeee... Heden 10han tsaasnaas bolj eh orniihoo bayalgiig uneguiduulsen malnuud!

Идэр 2016-04-11 119.40.100.66

Энэ Баттулга бол ардчилсан оронд амьдрах боломжгүй хүн. Их сахал ургуулдаг хүмүүсийн дунд байвал зохих хүн. Алуурчин байхгүй юу

Зочин 2016-04-11 103.23.51.1

С1 телевизийнхэн их сандарч Женкогоо өмөөрчихжээ. Тэр нэг духан дээрээ сорвитой сурвалжлагч хүүхэн Баянгол дотор менежерээс нь мөн Түвшинбаяр аварга, Цагаанбаатар хоёроос ярилцлага авч байнаа. Мөн ч хоосон толгойтой охин байна даа. АСЕМ-д 170 орны төлөөлөгч ирнэ гээд л авч байх юм. Дээрээс нь Улсын Их Хурлын гишүүний ажлын өрөөнд гээд л авч байна. Наадах чинь Улсын Их Хурлын гишүүний ажлын өрөө биш шүү дээ. Ажлын өрөө нь Женко өөрөө л очдоггүй болохоос Төрийн ордны 3 давхарт бий. Тэр өрөөг нь хэзээ ч нэгжихгүй хуультай. Та нарын яриад байгаа тэр хууль чинь тэр өрөөнийх нь тухай яриад байгаа юм. Наад өрөө чинь Түмэн Хишигтэн, Баялгийн хувь гэдэг хоёр компанийн захирлын өрөө. Яагаад нэгжиж болохгүй гэж. Нэгжиж болно. Хоёр компанийн захирлын өрөөг нэгжиж байхад харин гишүүн Женко болон хэдэн марзан голдуу гишүүд тэнд юу хийж явдаг билээ. Ордондоо л сууж байх хэрэгтэй шүү дээ. Өөрсдөө ийш тийш утасдаж баахан хүн цуглуулчихаад бас төрийн ЦАГДААГ хөөнө тууна гэнэ ээ. Тийм юм байхгүй. Цагаанаа, Түвшинбаяр хоёр яахав дээ, өдий болтлоо явахдаа Женкогийн мөнгийг бишгүй л үрээ юм байлгүй дээ. Энэ нь тамирчин болгод л байдаг хувь заяаны зурлага. Яахав ирэх нь хүн ёсонд нийцнээ. Гэхдээ Цагаанаа нэг яатайхаан үг хэлчихнэ билээ. Үнэхээр буруу зүйл хийсэн бол бид яахав дээ гэж. Тийм учраас Та хоёр ирсэн, сайн байна. Одоо дахиж бүү ийм юманд оролцоо. Монголын ард түмэн Та хоёрын сэтгэл санааг чинь үймүүлээд, оролдоод байхгүй. Тэр тусмаа харин Женкогийн хүчээр энэ алдарт хүрсэн гэж ойлгож байвал буруу шүү. Ялангуяа Түвшинбаяр аварга :-Та бол хоёр олимп дараалан хүч чадлаа гайхуулж алдрын оргилд хүрсэн хүн. Та хөдөлмөрч, гайхмаар тэвчээртэй хүн. Та өөрийн хүчээр энэ алдрыг бүтээсэн. Женко тусалсан гэвэл яахав байр, зардал даасан л байх. Хувцас хунар авч өгсөн л байх. Гэхдээ энэ алдарт хүртэл чинь Дэлхийн Жудогийн холбоог авилгадчихаагүй юм байгаа биз дээ. Үгүй гэвэл энэ сайхан амжилт бол Та хоёрын өөрсдийн чинь хичээнгүй хөдөлмөрийн үр дүн шүү дүү нар минь. Харин Та хоёр энд тэнд гүйж очиж байж энэ сайхан нэрээ нөгөө Сумо-гийн тэнэг хар Долгорсүрэнгийн Дагвадоржийнх шиг л болгочихов. Хуулиа дээдлээд тайван амгалан бэлтгэлээ хий дээ. Өшөө ч их амжилт гаргаарай......

Зочин 2016-04-11 202.126.91.103

yag zov

Erguu zahialgiin lalryuud 2016-04-11 129.242.193.243

Chi Tuvshuu awargiig hench bish bhad n tuslaagui bol duugai l bai! MCS iinhen Tuvshuug hench bish baihad n 1 hil COLA ch uguugui...Harin tulga zahiral bol buh yumaar hangasan...! Eniig l eh ornoo gesen setgel gedgiim... Elbegee terguutei Bayartsogt Enhsaihan ntr bol Mongol chadahguieee gej l hoish suudag humuus. SAinshandiin tusliig demjih heregtei bsn yum... Chi bol zugeer muu zahialagch baiashdeeee... Heden 10han tsaasnaas bolj eh orniihoo bayalgiig uneguiduulsen malnuud!

Зочин 2016-04-11 124.158.109.62

очер дугаараараа яв аа чээ,, эхлээд улаан коммунистуудыг офшор баярцогт гээд шалгаач ээ,,, хотын газрыг зарж байжсан улаан намын энхболд чинигсийн зарж идсэн сү батболд улаан хацарт мөнхбаяр болормаа авгай гээд ,,бас энхбаяр сэлмэн байшин хулгайлсан гм,,,

Зочин 2016-04-11 202.70.42.74

17 чингэлэгээс эхлэсэн хулгай луйвар ийм хэмжээнд хүрсэн байгааг та бүхэн харлаа. Баттулга мах, гурил,зочид буудал гээд аваагүй юмгүй авсан. Хөгжиж өөрчлөгдсөн нь аль нь вэ? Зүгээр л орлогыг нь Баттулга хэрэглэж байгаагаас өөр тэр газруудад нэг шинэ юм хийгдсэн үү? Хэн чүгүй гэдгийг мэднэ. Ийм хүн улсаа өөрчилж, хөгжүүлж чадна гэж та итгэх үү? Хүний хийсэн бүтээсэн юман дээр 20-30 жил баяжиж авсан. Одоо болоо шүү дээ. Тэр нь багадаад идэж уух гэж их хуралд орж түүнийхээ төлөө л зүтэгсэн байдал харагдаж байна. Орлогоосоо хуваалцсан тамирчид энэ тэр гэсэн хүмүүс нь өөрөөсөө давж харахгүй баярласан сэтгэлээ л илэрхийлж байгаа байлгүй дээ. Ганц барьсан морьтой хөшөө нь, Майдар төсөл нь бүгд олны өглөг дээр бий болж байгаа байх шүү. Нилээд хэсэг нь. Ямар ч байсан том улс төрч биш. Том луйварчин эсэх нь шалгалтаар мэдэгдэнэ биз. Идэж уугаагүй бол сандарч бүхнийг босгох хэрэг юу байна. Дүнг нь хараад сууж байвал үнэн гэдэг ялна шүү дээ.

Zahialgiin hun 2016-04-11 129.242.193.243

Za muu zahialgiin byalduuch min bitgii ***** bai!!! Hujaa nariinhaa booviig huhuj baihdaa taarsan yum be... Udahgui awgaig chn hujaa nar shaagaad ehleheer chi oilgoh biz!

sdsdf 2016-04-11 43.228.129.129

Ene odoo yu gesen ug be Mungu hulgailchaad minii gemt hergiig tsairuulj ug geed bgaa yumuu

зочин 2016-04-11 202.126.91.216

Хүний мууд дуртай дуракууд шалгуулаач ээ гэж орилолдох юм. Шалгуулах юм байхгүй ш дээ, зүгээр л MSC-ийн том луйварт садаа боллоо гэж ингээд байгааг ойлгох шинэ хаврын шинэхэн ухаан толгойтой хүн байна уу.

Зочин 2016-04-11 202.170.80.25

Эвлэрсэн гэдэг нь мөнгө хуссан гэдгээ хүлээсэн гэсэн үг үү...

Зочин 2016-04-11 182.160.3.39

Женко чин өөрийгөө Монголын хамгийн баян хүн болно гэж мөрөөддөг биз дээ? Баян хүн болж болноо, гол нь хөдөлмөрлөөд болооч. Заавал ингэж хулгай хийж бусад компаниудаа хохироож баян болох ямар хэрэг байна аа? Бээнц ч гэсэн хөөрхий ТҮЦ-нүүдийн орлогыг салам унагаасан муухай авгай даа. Бусад монгол хүмүүстээ баяжих боломжийн олгож байж л өөрөө баяжина шүү дээ. Энэ 2үнэхээр бусаддаа халтай

Erguu m***** 2016-04-11 129.242.193.243

Erguu mal mini ene bol gutgeleg... Awgaig chn hujaa uwgun ***** ued chi oilgoh baihaa!

SDD 2016-04-11 202.9.41.27

BATTULGA BOL HIISEN BUTEESNEERE JUDGAARAA BOL ERUNHIILEGCH BOLOH ESTOI HUN.LUUVIRCHID SHIG HURENGEE NUUGAAD ARD TUMNIIG LUUVIRDAAD BAIDGUI

Зочин 2016-04-11 103.26.194.240

С1 телевизийнхэн их сандарч Женкогоо өмөөрчихжээ. Тэр нэг духан дээрээ сорвитой сурвалжлагч хүүхэн Баянгол дотор менежерээс нь мөн Түвшинбаяр аварга, Цагаанбаатар хоёроос ярилцлага авч байнаа. Мөн ч хоосон толгойтой охин байна даа. АСЕМ-д 170 орны төлөөлөгч ирнэ гээд л авч байх юм. Дээрээс нь Улсын Их Хурлын гишүүний ажлын өрөөнд гээд л авч байна. Наадах чинь Улсын Их Хурлын гишүүний ажлын өрөө биш шүү дээ. Ажлын өрөө нь Женко өөрөө л очдоггүй болохоос Төрийн ордны 3 давхарт бий. Тэр өрөөг нь хэзээ ч нэгжихгүй хуультай. Та нарын яриад байгаа тэр хууль чинь тэр өрөөнийх нь тухай яриад байгаа юм. Наад өрөө чинь Түмэн Хишигтэн, Баялгийн хувь гэдэг хоёр компанийн захирлын өрөө. Яагаад нэгжиж болохгүй гэж. Нэгжиж болно. Хоёр компанийн захирлын өрөөг нэгжиж байхад харин гишүүн Женко болон хэдэн марзан голдуу гишүүд тэнд юу хийж явдаг билээ. Ордондоо л сууж байх хэрэгтэй шүү дээ. Өөрсдөө ийш тийш утасдаж баахан хүн цуглуулчихаад бас төрийн ЦАГДААГ хөөнө тууна гэнэ ээ. Тийм юм байхгүй. Цагаанаа, Түвшинбаяр хоёр яахав дээ, өдий болтлоо явахдаа Женкогийн мөнгийг бишгүй л үрээ юм байлгүй дээ. Энэ нь тамирчин болгод л байдаг хувь заяаны зурлага. Яахав ирэх нь хүн ёсонд нийцнээ. Гэхдээ Цагаанаа нэг яатайхаан үг хэлчихнэ билээ. Үнэхээр буруу зүйл хийсэн бол бид яахав дээ гэж. Тийм учраас Та хоёр ирсэн, сайн байна. Одоо дахиж бүү ийм юманд оролцоо. Монголын ард түмэн Та хоёрын сэтгэл санааг чинь үймүүлээд, оролдоод байхгүй. Тэр тусмаа харин Женкогийн хүчээр энэ алдарт хүрсэн гэж ойлгож байвал буруу шүү. Ялангуяа Түвшинбаяр аварга :-Та бол хоёр олимп дараалан хүч чадлаа гайхуулж алдрын оргилд хүрсэн хүн. Та хөдөлмөрч, гайхмаар тэвчээртэй хүн. Та өөрийн хүчээр энэ алдрыг бүтээсэн. Женко тусалсан гэвэл яахав байр, зардал даасан л байх. Хувцас хунар авч өгсөн л байх. Гэхдээ энэ алдарт хүртэл чинь Дэлхийн Жудогийн холбоог авилгадчихаагүй юм байгаа биз дээ. Үгүй гэвэл энэ сайхан амжилт бол Та хоёрын өөрсдийн чинь хичээнгүй хөдөлмөрийн үр дүн шүү дүү нар минь. Харин Та хоёр энд тэнд гүйж очиж байж энэ сайхан нэрээ нөгөө Сумо-гийн тэнэг хар Долгорсүрэнгийн Дагвадоржийнх шиг л болгочихов. Хуулиа дээдлээд тайван амгалан бэлтгэлээ хий дээ. Өшөө ч их амжилт гаргаарай......

Zahialgiin shar 2016-04-11 129.242.193.243

Chi Tuvshuu awargiig hench bish bhad n tuslaagui bol duugai l bai! MCS iinhen Tuvshuug hench bish baihad n 1 hil COLA ch uguugui...Harin tulga zahiral bol buh yumaar hangasan...! Eniig l eh ornoo gesen setgel gedgiim... Elbegee terguutei Bayartsogt Enhsaihan ntr bol Mongol chadahguieee gej l hoish suudag humuus. SAinshandiin tusliig demjih heregtei bsn yum... Chi bol zugeer muu zahialagch baiashdeeee... Heden 10han tsaasnaas bolj eh orniihoo bayalgiig uneguiduulsen malnuud!

Зочин 2016-04-11 103.26.194.240

С1 телевизийнхэн их сандарч Женкогоо өмөөрчихжээ. Тэр нэг духан дээрээ сорвитой сурвалжлагч хүүхэн Баянгол дотор менежерээс нь мөн Түвшинбаяр аварга, Цагаанбаатар хоёроос ярилцлага авч байнаа. Мөн ч хоосон толгойтой охин байна даа. АСЕМ-д 170 орны төлөөлөгч ирнэ гээд л авч байх юм. Дээрээс нь Улсын Их Хурлын гишүүний ажлын өрөөнд гээд л авч байна. Наадах чинь Улсын Их Хурлын гишүүний ажлын өрөө биш шүү дээ. Ажлын өрөө нь Женко өөрөө л очдоггүй болохоос Төрийн ордны 3 давхарт бий. Тэр өрөөг нь хэзээ ч нэгжихгүй хуультай. Та нарын яриад байгаа тэр хууль чинь тэр өрөөнийх нь тухай яриад байгаа юм. Наад өрөө чинь Түмэн Хишигтэн, Баялгийн хувь гэдэг хоёр компанийн захирлын өрөө. Яагаад нэгжиж болохгүй гэж. Нэгжиж болно. Хоёр компанийн захирлын өрөөг нэгжиж байхад харин гишүүн Женко болон хэдэн марзан голдуу гишүүд тэнд юу хийж явдаг билээ. Ордондоо л сууж байх хэрэгтэй шүү дээ. Өөрсдөө ийш тийш утасдаж баахан хүн цуглуулчихаад бас төрийн ЦАГДААГ хөөнө тууна гэнэ ээ. Тийм юм байхгүй. Цагаанаа, Түвшинбаяр хоёр яахав дээ, өдий болтлоо явахдаа Женкогийн мөнгийг бишгүй л үрээ юм байлгүй дээ. Энэ нь тамирчин болгод л байдаг хувь заяаны зурлага. Яахав ирэх нь хүн ёсонд нийцнээ. Гэхдээ Цагаанаа нэг яатайхаан үг хэлчихнэ билээ. Үнэхээр буруу зүйл хийсэн бол бид яахав дээ гэж. Тийм учраас Та хоёр ирсэн, сайн байна. Одоо дахиж бүү ийм юманд оролцоо. Монголын ард түмэн Та хоёрын сэтгэл санааг чинь үймүүлээд, оролдоод байхгүй. Тэр тусмаа харин Женкогийн хүчээр энэ алдарт хүрсэн гэж ойлгож байвал буруу шүү. Ялангуяа Түвшинбаяр аварга :-Та бол хоёр олимп дараалан хүч чадлаа гайхуулж алдрын оргилд хүрсэн хүн. Та хөдөлмөрч, гайхмаар тэвчээртэй хүн. Та өөрийн хүчээр энэ алдрыг бүтээсэн. Женко тусалсан гэвэл яахав байр, зардал даасан л байх. Хувцас хунар авч өгсөн л байх. Гэхдээ энэ алдарт хүртэл чинь Дэлхийн Жудогийн холбоог авилгадчихаагүй юм байгаа биз дээ. Үгүй гэвэл энэ сайхан амжилт бол Та хоёрын өөрсдийн чинь хичээнгүй хөдөлмөрийн үр дүн шүү дүү нар минь. Харин Та хоёр энд тэнд гүйж очиж байж энэ сайхан нэрээ нөгөө Сумо-гийн тэнэг хар Долгорсүрэнгийн Дагвадоржийнх шиг л болгочихов. Хуулиа дээдлээд тайван амгалан бэлтгэлээ хий дээ. Өшөө ч их амжилт гаргаарай

Zahialgiin hun 2016-04-11 129.242.193.243

Chi Tuvshuu awargiig hench bish bhad n tuslaagui bol duugai l bai! MCS iinhen Tuvshuug hench bish baihad n 1 hil COLA ch uguugui...Harin tulga zahiral bol buh yumaar hangasan...! Eniig l eh ornoo gesen setgel gedgiim... Elbegee terguutei Bayartsogt Enhsaihan ntr bol Mongol chadahguieee gej l hoish suudag humuus. SAinshandiin tusliig demjih heregtei bsn yum... Chi bol zugeer muu zahialagch baiashdeeee... Heden 10han tsaasnaas bolj eh orniihoo bayalgiig uneguiduulsen malnuud!

зочин 2016-04-11 59.153.112.84

Шалгалт оройтсон бороо биш үү? Нилээд эртнээс дуулиантай эхэлсэн баривчилгаа нтр юмаа жин болгох хангалттай хугацаа бхөө

зочин 2016-04-11 59.153.112.84

Шалгалт оройтсон бороо биш үү? Нилээд эртнээс дуулиантай эхэлсэн баривчилгаа нтр юмаа жин болгох хангалттай хугацаа бхөө

Зочин 2016-04-11 182.160.0.70

Цагдаа, хуулийн байгууллага үүрэгт ажлаа л хийж байна. үүнийг үхэн хатан эсэргүүцэн тэмцдэг нь ямар ёс зүй, ямар эх оронч үзэл вэ? Монгол улс эрхзүйт, хуулийн засаглалтай улс болох гэж зүтгэж байгаа биш билүү? хулгай хийгээгүй л юм бол Мэгдэж сандраад байлгүй л шалгуул...Төр хэдэн бөхчүүдээс хүчтэй байх шүү.

Зочин 2016-04-11 103.57.95.250

Хужаа хужаагаа омоорно гэдэг унэн юм байна.84 таван онд юмдаг. Москвад сургууль тогсоод ирсэн гэдэг хаанаас нь ч харсан нэг ***** царайтай хуухэд донгож ажилд оронгуутаа л ончин ороосон гэдэг нэрийн дор 2 ороо щинэ байраар шагнуулж байсан нь МСиЭс-ийн одоогын Оджаргал гэгч байлаа. Мон ч эртнээс МАХН ын бэлтгэгдсэн кадр байж, Тэгээд ч тэр уеийн улс тор засагт олон арван ***** хурлийз нь мэдэгдхгуй дарга нар их байждээ. Одоо харин еронхийлогч нь хуртэл юу нь мэдэгдэхгуй юмнууд бие биесээ оргож дэмжидэг болжээ.Бур Цагдаа дарга нар нь хуртэл шуу.

Зочин 2016-04-11 202.9.41.221

Уянга бол зүгээр л өнхрүүш шүү лээ.Энхсайхын хөлсний алчуур байсан. одоо түүний эсрэг болчихож

Зочин 2016-04-11 203.194.113.3

280 saya dollaraa aviayaaa hulgaichaa ard tumen butsaaj undur huutei tulnu yasan mungund hanaj tsaddaggui hun be heden uere ideh hurungu huraachaad

zochin 2016-04-11 150.129.141.171

iim archaagui tur gej yu bdgiig ch oilgodoggui zasgiig huviin umch shig boddog huniig dahij l ***** songoosoi

иргэн 2016-04-11 59.153.114.173

МSC-ийнхний,хөлсний комментчид,мөн их хуцацгааж байнаа.уаа.

Зочин 2016-04-11 182.160.1.118

Battulgiin hulsnii hutsaach chi uuruu boliooch. Tolgoigui nowshh

Зочин 2016-04-11 150.129.142.57

Эрдэнэчимэг, Уянга хоёр яагаад гэнэт энэ тэнэгийг дагаад гүйгээд эхлэв ээ. Авилга уу? Хуйвалдагчид уу?

Зочин 2016-04-11 202.131.252.209

Ter 2 said nar oorsdoo zailaach. Naadah chini mongoliin tur zasag. Battulgiin zasgiin gazar uu. Ene odoo yu bolood baina ve.

Зочин 2016-04-11 203.219.193.129

hutsaachee. chi odoo hulgai hiicheed uuriinhuuu ornoos gar huluu shorond hiicheed zugeer ungurnu gej bodoo yu ain. udahgui chamaig budaa bolgonoo... 76-aad tusalj hulgai hiihed ni tusalsan bugd shorond hamt orno shuu anhaaraltai bolgoomjtoi bai. ted burhan bish chi tedend tuslaagui ch gesen amidraad saihan baij chadna

Зочин 2016-04-11 203.219.193.129

hutsaachee. chi odoo hulgai hiicheed uuriinhuuu ornoos gar huluu shorond hiicheed zugeer ungurnu gej bodoo yu ain. udahgui chamaig budaa bolgonoo... 76-aad tusalj hulgai hiihed ni tusalsan bugd shorond hamt orno shuu anhaaraltai bolgoomjtoi bai. ted burhan bish chi tedend tuslaagui ch gesen amidraad saihan baij chadna

Зочин 2016-04-11 119.40.100.222

БАТТУЛГА АА??? ТӨМӨР ЗАМД ХУВААРИЛСАН БОНДЫН ИХ ХЭМЖЭЭНИЙ ДОЛЛАРЫГ ХААШ НТ ХИЙСНИЙГ Л ЧАМААС ТӨР АСЖЖХ ЭРХТЭЙ, ЧИ ХАРИУЛАХ ҮҮРЭРГТЭЙ. ТҮҮНЭЭС БИШ БАЯНГОЛДЗ БАЙРЛАЖ БАЙГАА 2 КОМПАНИЙН АСУУДЛЫГ ТӨР ШХЛШХРХП ЧИ ДХЛДШХГХЖ БААХАН ХЗҮН ЦУГЛУУЛЖ ХҮНИЙ СЭТГЭЛ ЗҮЙГЭЭР ТОГЛОЖ ӨӨРИЙН ИДЭУ УУСАН ХУЛГАЙДСАН МӨНГӨНИЙХӨӨ ХЭРГИЙГ НУУЖ ХААНА ГЭВЭЛ САНАСНЫ ГАРЗ. ЧИНИЙ ОДООГИЙН АЖЛЫН БАЙР ОРДОНД БАЙГАА. ТӨР ЧАМД ОРДОНД АЖЛЫН БАЙР ГАРГАЖ ӨГСӨНӨӨС БУС БУУДАЛД ЧИНЬ ГАРГАЖ ӨГӨӨГҮЙ БИЛЭЭ. ЧИ ХУЛГАЙЛСАН ИХ МӨНГӨНИЙ ХЭРГЭЭ БУЛЗААРУУЛЖ АМЬ ГАРАХ ГЭСЭН ЯВУУРГҮЙ ОРОЛДЛОГО ЧИНЬ БҮТЭХГҮЙ ЭЭ. ЧИ БАТЗАЯА БАС НӨГӨӨ ГАДААДАД ЗУГАТААД ГАРСАН ГАНБАТ БИЛҮҮ ТЭРХ ХҮМҮҮС ЧИНИЙ УДИРДДХШХХР УЛСЫН ИХ ХЭМЖЭЭНИЙ МӨНГӨ ЦУСАЛЖ ЗУНАТСАН ТУХАЙ Л ҮНЭНИЙГ ХЭЛЭХ УЧИРТАЙ. ЭДГЭЭР ХҮСҮҮЧС ЧАМТАЙ ХОЛБОО СҮЛБЭЭТЭЙГЭЭР ЭНЭ МӨНГИЙГ ИДСЭН ҮҮ ҮГҮЙ ЮУ ГАДГАА Л ХЭЛ. ӨӨР ЮС БАЙХГҮЙ.

zochin 2016-04-11 202.179.27.59

ichsen humuus hun alvaa

Х.Баттулга бол "wolf in sheep"s clothing" 2016-04-11 49.173.8.35

Х.Баттулга бол "wolf in sheep"s clothing" Цагдаа нараа дэмжээрэй, Монголчууд аа! Ялангуяа манай АН-ынхан цагдаагаа дэмжих хэрэгтэй, Х.Баттулга бол манай АН-ын МоАХ болон жудогийн тамирчдаар бамбай хийсэн, хонины арьс нөмөрсөн чоно шиг маш аюултай луйварчин. Монголын хамгийн том мафи маягийн бүлэглэлийн толгойлогч Х.Баттулга байх ёстой газраа очих ёстой. Жич: Google Images-ээс "wolf in sheep"s clothing" гэж бичээд хонины арьс нөмөрсөн чоно ямар байдгийг үзнэ үү.

Зочин 2016-04-11 103.57.95.250

Яасан эргуу мал вэ чи. Элбэжорж МСиЭс ийн угаадасаар Су гийн шээс Шунхл ийн баасаар хооллодог нохой юу лалараа.

zochin 2016-04-11 122.201.28.4

ene hunii mungu idsen er ni etssiin etsest MCS-d yamar hamaa bn aa teneg ee

Зочин 2016-04-11 202.9.41.180

ZUGEER L SHALGUULAADH

Мгл 2016-04-11 103.26.195.25

Энэ даварсаар хязгаараасаа хальжээ. Энэ жоомыг няц дарах цаг болсоон. Тэр хоер сайдыг нь яаралтай соль

Зочин 2016-04-11 59.153.114.158

НӨГӨӨ ЭВ НЭГДЛИЙН БЭЛЭГ ТЭМДЭГ ГАНЦ УДАА ЭВЛЭРҮҮЛЭХ ГЭЭД ӨРӨӨНДӨӨ ДУУДААД ХАМАГ ЮМАА ЯРЬЖ ҮЗСЭН ҮҮ СӨРӨГ ХҮЧИНД ХАЯЖ ӨГӨӨД ХООРОНД НЬ ХАГАЛААД ТАЛЦУУЛААД ДУУСЛААШДЭЭ. НҮҮРСЧНИЙ НАМААС ХАГАС ЭХ ОРОНЧ ХАГАС ЛУЙВАРЧИН ЖЕНКО АРАЙ ӨӨР ХАРАГДАЖ ЭХЭЛЛЭЭ. ЭЛБЭГЭЭГИЙН ХАНДЛАГА АСУУДЛЫГ УЛАМ ХУРЦАТГАЛАА. ЕРӨНХИЙ САЙД ЭНД ЯМАРЧ ҮҮРЭГГҮЙ. ЗАНДААХҮҮ ДУРЛАЖ ҮХЭЖ ХАТАЖ БАЙЖ АВСАН ЛАЙНДАА ДАРУУЛЖ, ДУУГАРЧ ЧАДАХГҮЙ БОЛТЛОО БАНЗ БОЛЧИХСОН ХЭВТЭЖ БАЙНА. МУУ ЭРД ХАЛДАГА ДАРАА, ХИРЭЭ МЭДЭХГҮЙ ХҮН ШОРОНД ХИЙЛГЭН БАЙЖ БУЛААЖ АВСАН НАМЫН ДАРГА ДЭЭРЭЭС ШАХУУЛЖ, ХАЖУУНААСАА ДАРАМТЛУУЛЖ, БАРЬЦААЛАГДАЖ, ДООРООСОО ДЭМЖЛЭГГҮЙ ГАЙ ХУРААЖЭЭ. ОДОО АН ЗАДАРНА ГЭДГИЙГ БАТАЛГААТАЙ ХЭЛЬЕ. ТЭСЧ ҮЛДЭЕ ГЭВЭЛ АРАЙ НЭР НҮҮРЭЭ АЛДААГҮЙ, ЮМ БҮТЭЭДЭГ ХЭСЭГ НЬ АЛТАНХУЯГАА ТОЙРООД ТУСДАА ГАРЦГАА. ШОНХОР , ТУЛГААГИЙН МОАХ 2-ЫГ МУУ НЭРТЭЙ НЬ ХАЯААД ЭХ ОРНОО БОДДОГ НЬ ЯВЦГАА. ХҮЧНИЙ ШИНЭ ХУВААРЛИЛТАНД ОРЦГООЁ

УКА 2016-04-11 59.153.113.167

З.Энхболд ч явцгаа гэж Дарханд топорхой хэлсэн шиг билээ

Зочин 2016-04-11 27.123.213.195

гишүүнээсээ татгалзаад шалгуулж үнэн худлаа тогтоолгоочээ

zochin 2016-04-11 202.9.40.161

Hun gutgej barivchilj bdgaa boli

zochin 2016-04-11 202.9.40.161

Hun gutgej barivchilj bdgaa boli

РАВДАН 2016-04-11 202.70.46.211

ЧИ ЗАСАГ УНАГААЖ ЧАДАХГҮЙ БАЙХОО! УГААС УНАХ Ч ЗАСАГ БАЙХГҮЙ ШДЭЭ! САЙДГҮЙ АЖИЛЛАЖ БОЛООД Л БАЙНА ДАГ!

одоо болноо 2016-04-11 202.179.27.79

баттулга минь одоо болиооо, эх орноо бодоод ард түмнээ талцуулалгүй шиг зүгээр эр хүн шиг шалгуулчихаач дээ, хичнээн жүжиг тоглох гэсэн юм бэ? идэж уусан чинь арай л хэтрээд байсан шүү