ОХУ-аас ирсэн иргэнээс сэжигтэй тохиолдол илрэв | News.MN

ОХУ-аас ирсэн иргэнээс сэжигтэй тохиолдол илрэв

ОХУ-аас ирсэн иргэнээс сэжигтэй тохиолдол илрэв

ОХУ-аас ирсэн иргэнээс сэжигтэй тохиолдол илрэв

Сэлэнгэ аймгийн Алтанбулаг хилийн боомтоор нэвтэрсэн иргэдээс шинжилгээ авахад сэжигтэй нэг тохиолдол илэрчээ. Иймд Халдварт өвчин судлалын үндэсний төв рүү өнөө өглөө шилжүүлсэн байна. Тодруулбал, ОХУ-аас 43 иргэн энэ сарын 25-нд  хилээр нэвтэрч,  Дархан-Уул аймагт тусгаарлагджээ. Иргэдээс өчигдөр covid-19 халдвар илрүүлэх шинжилгээ авсан байна. Шинжилгээний хариу 22:00 цагийн үед гарч сэжигтэй тохиолдол илэрсэн тул ХӨСҮТ рүү шилжүүлэхээс өмнө аймгийн нэгдсэн эмнэлгийн халдвартын тасагт шилжүүлсэн байна.

Тухайн иргэн Монгол Улсын иргэн гэдгийг аймгийн Шуурхай штабаас мэдээлэв. Тус штабын мэдэгдэлд дурдснаар  ОХУ-аас ирсэн 43 иргэний 15 нь тус улсын харъяат иргэн 9 том хүн, зургаан хүүхэд байгаа юм. Харин үлдсэн 27 нь Монгол Улсын иргэн бөгөөд нэг хүүхэд байжээ. Тухайн иргэдээс явуулын шинжилгээний баг тусгаарлалтад байсан “Гранд Яак” зочид буудалд очиж шинжилгээ авсан тул иргэдийг санаа зовох зүйлгүй хэмээн анхааруулжээ.

Б.ЦЭЦЭГ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
5
ХарамсалтайХарамсалтай
2
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ХахаХаха
1
ГайхмаарГайхмаар
1
БурууБуруу
0
ЗөвЗөв
0
ХөөрхөнХөөрхөн
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

26 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-02-27 66.181.176.133

Оросоос ванцин хийлгэсэн хүнээ оруулж болдоггүй муу.
Оросууд вакцинаа хийгээд баримтжуулж байгаа биздээ. 3 сарын 31 хүртэл гадаадын иргэн оруулахгүй гэсэн яасан бэ.

Avatar

zochin 2021-02-27 66.181.177.163

Орос маш удаан хугацаанд халдварын тоогоороо дэлхийд 3-4-р байранд жагсаж байгаа биз дээ? Орос 3 төрлийн вакцинтай гээ биз дээ? Хэрэв тийм бол яагаад дэлхийд 3-4-р байранд ийм удаан жагсаад байгаа юм бэ? энэ нь вакцин нь үр дүн муутай гэдгийг харуулж байна. Өмнө нь оросоос бөөн бөөн коронавирус орж ирсэн. Одоо дахиад орж ирэх нь тодорхой биз дээ? орос бол осолтой, эрсдэлтэй, аюултай, дээрэлхүү, бүх зүйл нууц аймаар итгэхийн аргагүй улс шүү.

Avatar

Зочин 2021-02-27 59.153.114.119

Содбаатар гэж тал харвачихсан юм шиг фсда Алтанбулагийн боомтыг цаг хугацаа алдаж хааснаас дотооддоо алдсан . Вакцин дуустал ялангуяа Оросоос хүн татахаа түр зогсоо шунал Амарсаыхан дөрвөд өө

Avatar

Irgen 2021-02-27 103.26.195.247

Irgedee gadnaas avah ne zuv baih gehdee nuguu mutatsid orson shine huvilbar ne orood irih vii aidastai l baina shuu

Avatar

зочин 2021-02-27 124.44.59.30

Орос маш удаан хугацаанд халдварын тоогоороо дэлхийд 3-4-р байранд жагсаж байгаа биз дээ? Орос 3 төрлийн вакцинтай гээ биз дээ? Хэрэв тийм бол яагаад дэлхийд 3-4-р байранд ийм удаан жагсаад байгаа юм бэ? эсвэл вакцин нь үр дүн муутай юмуу? ямар учир байна вэ? оросоос бөөн бөөн коронавирус орж ирэх нь тодорхой биз дээ? өмнө нь ч зөндөөг оруулж ирсэн биз дээ? орос бол осолтой, эрсдэлтэй, аюултай, аймаар биш үү?

Avatar

Зочин 2021-02-27 202.179.27.77

хаа явсан газартаа гай удагч лалрын оросуудыг оруулахааа боль

Avatar

Zochin 2021-02-27 103.57.95.225

Xilee xaagaa chee neex boloogui gadaadaas irj bsigaa ulsuudiig 21 conog tusgaarla gai ni biden deer l tusax yum baina

Avatar

Zochin 2021-02-27 103.57.95.225

Orosoos l xsldvar orj irsen shuu mash sain xyanax xeregtei

Avatar

Путиний хошгируулалт 2021-02-27 64.119.25.18

Яагаад сургамж авдаггүй тэнэг дарга нартай улс вээ оросуудаас болж Монгол улс дотроо алдаж одоо хүртэл хумиж өгөхгүй олон айлын амьдралд нөлөөлж зовоож байна хятадтай хилээ хааж хятадаас ирнэ тооцоолсон Монголчууд завгүй бэлтгэх хооронд араас нь шаасан Путиний оросуудад итгэж болохгүй эээ тэнэгхэн дарга нар ааа

Avatar

Монгол 2021-02-27 103.229.122.118

Зөөвөрлөгдөн орж ирэх халдварын тоо ихсэхийн зэрэгцээ мутацид орсон шинэ корона вирус орж ирж байдлыг улам хүндрүүлнэ дээ…Олон нийтээс оноо авах гэж шоудаж эхэлж байгаагийн уршиг нэг их удахгүй мэдрэгдэж эхлэх вий дээ! Ямар ч байсан вакцинжуулалтаа эрчимжүүлж, дотоодын халдвараа бодитойгоор хумиж байж л гаднаас иргэдээ хүлээн авах хэрэгтэй биш үү? Ийм юман дээр яарах, шоудах хортой шүү…

Avatar

Зочин 2021-02-27 122.201.31.218

Орос өвчнөө нуугаад бгаа. Ковид маш их тархсан

Avatar

Зочин 2021-02-27 66.181.181.179

ХИЛ НЭЭХ БОЛООГҮЙН ДОХИО ЭНЭ БИЛЭЭ. АМАРСАЙХАН САЙДАА ТА НИЙСЛЭЛД ТАНХИМЫН ХИЧЭЭЛ, ХИЛ НЭЭХ АСУУДЛАА НУХАЦТАЙ БОДООРОЙДОО.

Avatar

Zochin 2021-02-27 150.129.143.120

Yu ve orosoos humuus irj bgan bolj bna u. Gadnii irged avahgui gesen yasan

Avatar

zochin 2021-02-27 66.181.177.163

orosiin hilee haagaachee, omno bas orosoos covid mongold orj irsen, yasan hashirdaggui yum be. Ene muuhai orosuudaas muu muuhai yum buhen mongold orj irj bna.

Avatar

Зочин 2021-02-27 64.119.22.164

Ойрын хэдэн сард гадаадаас ирэх иргэдийг ямар нэг хэмжээгээр хязгаарлах, ирүүлбэл хяналтыг маш сайн хийх хэрэгтэй байна. Гадаадын зарим орон, иргэдийг элдэв муухайгаар дайрч доромжлосон, эрүүл бус нөхөдийн бичсэн бичлэгүүдийг устгаж байгаачээ.Энэ бол үг хэрэх эрх чөлөө, ардчилал биш завхрал шүү.

Avatar

Зочин 2021-02-27 64.119.20.233

Алтанбулаг нээлттэй юмуу.

Avatar

Зочин 2021-02-27 202.21.108.39

Тэгээ яасан , Со гоос, Туркээс бусад улсуудаас халдвартай хүн ирээгүй юмуу

Avatar

Зочин 2021-02-27 59.153.114.58

ОРОСЫН ХҮЧИНД ЯР ТЭМБҮҮНЭЭСЭЭ САЛЧААД ОЛОН ЮМ ХУЦААД БАЙХ ХЭРЭГГҮЙ.

Avatar

зочин 2021-02-27 64.119.23.71

ЗӨВ

Avatar

Зочин 2021-02-27 192.82.76.17

энэ хүрээний янхануудын үр сад оросуудад төлж барахгүй өртэй үлдэцгээсэн эмээгийнх нь тэмбүүг эдгээсэн гэж ..зэв сүбээдэйн үр сад үгүй шүү

Avatar

Зочин 2021-02-27 202.21.109.100

ТЭР ҮЕД БОЛ ДЭЛХИЙГЭЭРЭЭ ТЭМБҮҮТЭЙ БАЙСАН

Avatar

Зочин 2021-02-27 202.126.88.214

Chi ch ya… te….. geesee salaagvi l yum shig bna daa!!!!

Avatar

Zochin 2021-02-27 66.181.177.163

Bitgii solior sogtuu oros tsetgiin orhidosoo. Chinii emee tembuutei baisan y baigaaz. Monglchuud ugui shuu. Naadah chin manai ovog deedsiig gutaah gesen ulaan orosiin zohiomol hudal tuuh oros trolloo.

Avatar

Зочин 2021-02-27 192.82.76.17

муу бүхэний уурхай энэ оростой хилээ бүрмөсөн хаавал таарна бэнзингүй болно биз хорт утаа түгжээ арилна цахилгаан доголдоно усан цахилгаан станц барих боломж

Avatar

Зочин 2021-02-27 202.9.46.254

Хятадтай хилээ нээх үү?

Avatar

Зочин 2021-02-27 202.21.108.39

х***а кондом

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж