Эмч мэргэжилтнүүд бухимдаж байна | News.MN - Мэдээллийн эх сурвалж

Эмч мэргэжилтнүүд бухимдаж байна

Хуучирсан мэдээ: 2016.04.09-нд нийтлэгдсэн

Эмч мэргэжилтнүүд бухимдаж байна

АШУҮИС-ийн Соёлын төвд өнөөдөр Эрүүгийн тухай хуулийн шинэчилсэн найруулгын талаар шүүмжлэлт уулзалт ярилцлага болж байна.

Өнгөрсөн дөргвөн жилд эрүүгийн процессыг шинэчлэх ажил эрчимтэй хийгдэж байгаа. Тэгвэл Эрүүгийн тухай хуулийн 15.1-д эмч мэргэжилтэн хохирогчид хүнд хохирол учруулсан эсвэл нас барсан тохиолдолд 1-3 жил эмчлэх эрхээ хасуулж, 20-80 сая төгрөгний мөнгөн торгууль эсхүл 2-8 жилийн хорих ялыг биечлэн эдлэхээр заасан. Мөн хуулийн 7.1-д зааснаар 5 жил хүртэлх хорих ялтай гэмт хэрэгт 2-8 жил нь хамаарахгүй тул тэнсэн харгалзахгүйгээр ялаа биечлэн эдлэхээр заасан байна.

Иймд өнөөдрийн энэхүү уулзалтаар эмч мэргэжилтнүүд санал бодлоо солилцож цаашдын авах арга хэмжээнийхээ төлөвлөгөөг гаргах аж.

Т.НОМИН

"Болор дуран"-аар шалгав.

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

үнэн 2016-04-09 103.229.123.151

Энэ ***** эмч нараас баян бэлэн мөнгөтэй хүмүүс хаана бнааа?? Хувийн эмнэлэгт ажиллах эмч лав олддоггүй юм бна лээ яагаад гэвэл авилгал авч чадхаа байна. ... ямар ч хариуцлага бхгүй новшнууд

Т.Гантөгс 2016-04-09 202.21.106.117

Эмчилгээний стандартуудаа боловсронгуй болгох, санхүүжилтээ бүрэн шийдвэрлэх, тогтолцоогоо сайжруулах өдий төдий л хугацаа өнгөрлөө. ямартаа ч чадваргүйгээс болж эрсдэл учруулж байгаа эмч нар хариуцлагаа үүрэх болсон. Хүн алчихаад юу ч болоогүй юм шиг явж байгаа адгийн шаар эмч нар бий шүү, байхгүй л гэж битгий ацдаарай та нар. Мэдээж сайн эмч нар ч зөндөө л бий. Гэхдээ энэ мэдээ зөвхөн адгийн шааруудад л хамаатай байх шүү.

мнх 2016-04-09 103.57.94.47

Гайгүй болох гэж байгаа хувийн хувьсгалын эмнэлэгүүдийг хааж,монгол эмч үгүй болох заалт байна.Хүн өвдөж үхдэг харин хань,эцэг эхээ алдсан хүмүүс байнга гомдолтой байх нь арга үгүй,сайн эмч тусмаа өндөр эрсдэлтэй өвчтөн,эмчилгээний аргуудийг хэрэглэдэг, сайн эмч учираас атаархагч нар зөндөө олдоно.

Зочин 2016-04-09 103.57.93.28

Tegeed jaahan hund hun irvel bi emchlie geh emch oldohgui tuslamj avch chadahgui chad hiih humuusiin too ihseh bh daa. Er n emch geheeree burhan shig hunii nasiig shuud urtsagaj chadahgui shuu ene huuliaas bolj olon emch shorond yavah n dee. Odoo humuus yamar aimaar bolsoniig bid medej l bgaa shuu dee emchiig gutgej gomdol gargaad yavaad bdag humuus ulam olshirno doo

Albadlaga, yamar unetei ve?! 2016-04-09 124.126.135.38

Ailgaj, albadaj emchilgee hiilgeh, aya taavaaraa baij emchluuleh 2-iin ali ni iluu ur duntei ve?

Зочин 2016-04-09 202.21.106.149

Эмч нар өргөсөн танагарагтаа үнэч бай яах гэж эмч болдог юм хээл хахууль авахаа боль

Зочин 2016-04-09 103.57.93.28

Hutsaarai muu nusaa hend chi neeh hahuuli ogsiin teriigee bicheedeh ugui bol niigemiin suljee ashiglan novshich bhaa boli ***** miny. Ovdhooroo uhdel tsarsilaad emchee achit emchee geed l ***** baasnii yalaa l bna daa chi

б 2016-04-09 202.179.27.117

ингэж гарын үсэг зуруулсан хүн яасан ч яадаг юм болж байна аа даа тэгэхгүй гээд яахав эрсдлээ бодож дээ эмч нар минь санаснаар бодоггүй хорвоо гэж байна ш дээ хэн хүн ***** гэж очих вэ дээ

А 2016-04-09 150.129.142.57

Эмч нар мэс засалд орох хүн юм уу тэдний ар гэрийнхнээс мэс засалд орох болгонд нь "Үхсэн ч гомдолгүй" гэсэн бичигт гарын үсэг зуруулж байх хэрэгтэй болж байна. Хэрэв тийм гарын үсэг зурахгүй бол мэс засал хийхээс эмч нар татгалзаж байх хэрэгтэй. Ингэж байж л эмч нар өөрсдийгөө хуулийн дагуу хамгаалж чадна. Гэхдээ асуудал нь, мэс засал болгоны өмнө ийм бичиг бичүүлээд байх юм бол үнэндээ үр дүн харин ч эсрэгээр гарч, эмч нар өвчтөний амьд үлдэх, үхэх эсэхийг тэгтлээ хайхрахаа больж магад. Тэртэй тэргүй үхсэн ч гомдолгүй гэсэн бичигтэй юм чинь. Ийнхүү өвчтөнийг хамгаалах гэсэн төрийн оролцоо санасныхаа эсрэг үр дүн үзүүлэх бололтой. ийм заалтыг дэмжиж байгаа хүмүүс ч гэсэн буруу зүйлийг уухайлан дэмжиж байгаа болж таарч магадгүй!

РАВДАН 2016-04-09 202.70.46.209

ГҮЭЭ ТЭГЭЭД ЯМБАР АЛБАТАЙ ЮМ УУ! ТЭР ЛАМ БӨӨ УДГАН РУУГАА Л ЯВААЧ ДЭЭ! ТЭД НАРТАА ЗОРИУЛЖ ЭРҮҮГИЙН ЭМЧЛЭХҮЙ, АНАГААХУЙ ЗҮЙЛ ЗААЛТ ГАРГААЧ ДЭЭ! ЧАДАХ УУ?

АМАР 2016-04-09 202.179.10.154

САНААТАЙ АЛДАА ГАРГАДАГГҮЙ Л ЮМ БОЛ ҮХСЭНДЭЭ АЙГААД БАЙГААН БЭЭ ЭНЭ ЭМЧ НАР, АЛДАА ГАРГАХГҮЙ ЭРХГҮЙ УЛСУУД БИЗ ДЭЭ ТА НАР ЧИНЬ, АЛДАА ГАРГАХГҮЙ БАЙХАД Л БОЛОО Ш ДЭЭ.

Зочин 2016-04-09 103.57.94.146

bitgii tenegteed bai hundrel garah gedeg chini tsag minutaar hemjigddeg yum za mal hagalgaa gej nyu baidagiig ch medehgui ***** duugai bai chi

Zochin 2016-04-09 103.242.46.37

Oorsdiigoo omooroh hereggui. Hariutslaga maaaaaaaaash chuhal shuu EMCH NART. Hunii ami nas togloom bish. Ooriigoo omoorch urvaidag huuhdees odr baisanaas hariutslagatau baij surval daanch sain bna !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

РАВДАН 2016-04-09 202.70.46.215

ЕР НЬ БОЛ ШҮҮГЧЭЭС ДУТАХГҮЙ Л ЦАЛИНТАЙ БАЙХ ЁСТОЙ МЭРГЭЖИЛ ЮМ ШҮҮ ДЭЭ! ДААНЧ САНХҮҮЖИЛТИЙНХ НЬ МЕХАНИЗМ БУРУУ БАЙГАА ГЭЖ РАВДАН БИ БОДДОГ!

gerel 2016-04-09 202.9.41.152

Цалинг нь сайн өгөөд хариуцлага тооцох нь зөв гэж бодож байна, Хувийн эмнэлгүүд үнэтэй, гэхдээ сэтгэлд хүртэл үйлчлээд л гаргадаг, улсын эмнэлгийн эмчийн амнаас үг унагаах гэж бөөн юм болдог, 1-2 хон зүйлийг хагас дутуу хэлээд , дахин асуухаар уурлаад байдаг, энэ үед үнэн дургүй хүрч, өвчин, эмнэлгийнхнийг бүгдийг нь газрын гаваар ортол хараамаар санагддаг, хэрвээ мэддэг бол юу гэж эмчид очиж гуйлгачин царайлах вэ дээ, эмнэлэг, сургууль, цэцэрлэгт ажилладаг хүмүүсээс ажилтнууд хамгийн л энэрэнгүй , сайхан сэтгэлтэй байхаар санагддаг, ХУУЛИЙГ ДЭМЖИЖ БАЙНА, чаддаг нэг нь өндөр цалингаа аваад буян хийгээд яваарай,

arai ch dee 2016-04-09 124.126.135.38

Emch nariig hariutslaga huleelgehgui geegui l dee. Gehdee arai dendsen huuli boljee. Sanaataigaar hunalaad baigaa huniig orshoogood,yaliig ni hongoruuleed baidag atlaa humii amiig avrah gesen, ovchin zovlongoos salgah gesen tsagaan setgeltiig araich ingej boloh l dee. Engej emch naraa shorond hiih uudiig tseliitel neej ogson huuli batsalsnaar onoo hunii erh, ardchilal geed oilgood baigaa yum uu?! Tegvel nogoo talaas ni haraad uzeh geed oroldie oo. Emch hun yamar muu bailaa ch huniig ***** gesen setgel baidaggui yum.Aldaj enddeggui hun gej ene delhiid baihgui ee.Aldaagaa zasaj chadaj baival ter uhaantai hund tootsogdono oo. Emch hunii neg hetsuu ni aldah erhgui ch bolohoor hariutslaga shaardsan mergejil unen.Emch ch gesen huuliin erhee edleh estoi bizdee.Araich tsagaan setgelt humuusiin aldaag aluurchind nogdoh zuil angiar shiitgene gevel hunii erhiig deedelsen ardchilsan uls gehees haranhui burangui daranguilagch, munhag ni dendsen uls bolj delhiid haragdah ni lavtai

Emch nar aa! 2016-04-09 124.126.135.38

Ajlaasaa gartsgaa geh baina. Uund ard tumen buruugui tul ajil hayah tuhaigaa dor hayaj 15 honogiin omno zarliya aa. Ene hoorond ard tumen mini argaa oloh biz ee.Bid ingeneeree hariutslagaas multrah, zugtah gej baigaa yum bish ee.Emch bid aldsan bol hariutsalgaa huleehed hezeed belhen baidag . Hamgiin gol ni sanaatai aluurchidad nogduuldag yaliin zaaltaar tsagaan setgelt emch nariig adiltgasand bid mash ih gomdoj bas haramsaj baina. Emch bid yamarch baisan sanaa harluulj ulsiin omch horongo ideegui,hun alaagui, hulgai hiigeegui.ee. Ofshof bused hulgailsan horongoo nuugaagui ee. Iim humuusee orshoogood uuchlaad baidag bizdee.

Emch nar aa! 2016-04-09 124.126.135.38

Ajlaasaa gartsgaa geh baina. Uund ard tumen buruugui tul ajil hayah tuhaigaa dor hayaj 15 honogiin omno zarliya aa. Ene hoorond ard tumen mini argaa oloh biz ee.Bid ingeneeree hariutslagaas multrah, zugtah gej baigaa yum bish ee.Emch bid aldsan bol hariutsalgaa huleehed hezeed belhen baidag . Hamgiin gol ni sanaatai aluurchidad nogduuldag yaliin zaaltaar tsagaan setgelt emch nariig adiltgasand bid mash ih gomdoj bas haramsaj baina. Emch bid yamarch baisan sanaa harluulj ulsiin omch horongo ideegui,hun alaagui, hulgai hiigeegui.ee. Ofshof bused hulgailsan horongoo nuugaagui ee. Iim humuusee orshoogood uuchlaad baidag bizdee.

РАВДАН 2016-04-09 202.70.46.224

ИНГЭЖ Ч АРАЙ БОЛОХГҮЙ БАЙХ АА?

Зочин 2016-04-09 202.21.106.132

ХҮҮЕЭЭ ЯМАР АЙМАР ХУУЛЬ ВЭЭ.САНААТАЙ ХҮН ХОХИРООХГҮЙ ШТЭ.ТЭГЭЭД ЭМЧ НАРЫН ЦАЛИН МУУ,ЯАСАН ТОМ ХАРИУЦЛАГА ВЭЭ

Зочин 2016-04-09 103.57.95.192

ийм хэлмэгдүүлэлтийн заалт оруулсан хуулийг Ардчилагч Ламбаа мэдсэн хэрнээ мэдээгүй юм шиг НАГ НАГ инээгээд сууж байгаа даа . Уг өөрөө энэ болохгүй заалт байна гээд ярьж явах ёстой бус уу.

Зочин 2016-04-09 180.235.182.24

Энэ их хэцүү хууль болжээ хүн хэлмэгдүүлэхэд амархан хууль байна.

GEREL 2016-04-09 150.129.142.169

Zuv zuv demjij bn hariutslaga baih shaardlagatai.

Uuchlaarai 2016-04-09 124.126.135.38

Emch,emnelgiin ajiltnuud hariutslagaas zugtaagaad baigaa yum baihgui ee. Tor ni orshoogood baigaa yum ch baihgui ee ! Harin booliin tsalingaar ondor nariin mergejliig ni tor shulj baigaa gevel unen ih oirhon.Manai emch nar shig baga tsalin holstoi uls baihgui. Hoorhii emch nar ediin zasgaaraa neg daramtluulah deerees ni hariutslaga tootsoh neriin dor shorongoor neg daramlah yamar uiltei yum ve! Emch mergejil ezemshen ni amidarliinh ni tursh daramtluulah bolj baina daa. Emch hun setgel sanaanii huvid odor bur daramtai ajil hiideg. Busad hun ogloo ajildaa ineegeed irdeg bol emch hun ovchton maani yamar baigaa bol gej setgel gegelzeer irdeg irenguut l ingej ovdood zovood gej zovlon toochson huntei odorjin l nuur tuldag. Hun ovdoj zovood gej baihad emch hun ineegeed ugtana gej baihgui dee. Iim ih setgel zuin daramtad dor ajillaj baihad deerees ni shorongoor ailgahaar yaaj ajillah bolj baina aa.

Aa ya ya aa 2016-04-09 124.126.135.38

Bi ug ni mash nariin mergejliin mes zasalch hun. Ene huuliin zaaltiin sonsood gar chichirch baina. Iim setgel zuiteigeer amjilttai hagalgaa hiij chadahgui ni lavtai.Iim uchraasaa mergejlee orhiloo. Gadaadiin emch nariig harj baihad buten noirtoi, setgel sanaagaar togtvortoi baihiig zovlodog yum bilee. Ar gert ni taagui uur amisgaltai emch ireed haga;gaand orohod mash ih eresdeltei gej uzdeg yum bilee.

РАВДАН 2016-04-09 202.70.46.219

ҮХЭЛ АМЬДРАЛЫН ЗААГИЙГ СЭДХИЛ ХӨДЛӨЛӨӨР ШИЙДСЭН ЗААЛТ БАЙНОО! АНАГААХУЙ УХААН Ч ШИЙДЭЖ ҮЛ ЧАДАХ АСУУДЛЫГ БУРУУ ЗӨВ ХЭМЭЭН ЯЛ ОНООХ ЗААЛТ ЭРҮҮГИЙН ХУУЛЬД ОРУУЛАХ НЬ БУРХАНЫГ ШИЙТГЭХ ГЭСЭНТЭЙ АГААР АА НЭГЭН БУЙ ЗАА! МОНГОЛ АРГАГҮЙ Л ӨӨР УЛС ЮМ ДАА! БУРХАНЫГ ХҮРТЭЛ ШИЙТГЭЖ ЯЛ ОНООЖ ЧАДЖИЙН ШДЭЭ!

Үхэшгүй мөнхийн хүн 2016-04-09 202.179.27.97

Ямар ч сайн эмч үхлийг дийлдэггүй. Бурханаас илүү буянтай эмч нарыг буруу бариа засал хийдэг бариач нараас дор үзэж ял өгөх нь дээ. Энэ хуулийг яаралтай засах хэрэгтэй юм. Орчин үед агаарын бохирдол, стресс гэх мэтээс болж зуурдаар талийгаач болох нь ихэссэн шүү дээ. Ангаахыг төгссөн хүүхдүүд хөөрхий.

Ахмад эмч-багш 2016-04-09 112.72.12.23

Энэ хуулиар чинь далимдуулаад, дийлдэхгүй өвчтэй хүнтэй ноцолдсоор байгаад үхүүлчихэд гомдол грагаад л шоронд хийх гээд үзчих хүн олон л гарна даа. Би 40 гаран жил эмч хийсэн хүн, айлын хэн нэгэн хүн хүнд хөнгөнөөр өвдөөд эмнэлэгт хэвтэхэд ар гэрийн хүмүүсийн жинхэнэ зан чанар илрээд гараад ирдгийм. Дийлэхгүй байх яана даа гэхээр хүнд хүний ар гэрийнхэн: эмнэлгийн ёс журам сахиад л, нүд нүүррүү горьдсон харцаар хараад байх үнэн хэцүү байдаг, гэтэл хүн нь гайгүй, эмчилгээ нь сайн хийгдэж байхад элдэв зүйл шаардаад, өдөр шөнөгүй дуудаад, дарамтлаад байдаг ар гэрийнхэн бас байдаг юм. Зүгээр сүүлийн үеийн зарим эмч нарыг хараад байхад их хэнэггүй, жаахан дарамт үзүүлчмээр, хүнийг хайрлах сэтгэл дутаад байгаа харагдах үе ч байдгийм шүү, Бидний эрдэмтэн багш нар сайхан ч сургаальтай, үлгэрлэн хүмүүжүүлэх арга барил сайтай, хүнлэг хүмүүс байсан л даа. Одоогийн анагаахын Сургуулиудын багш нарт: "зовлон үзсэн" хүмүүнлэг сэтгэлээр оюутнуудаа үлгэрлэхээр хүмүүс цөөхөн болсон шиг л анзаарагддаг юм даа. Эцэст нь "Чин сэтгэлээсээ зүтгээд байхад ч дээд тэнгэр хэн хэнийг нь хардаг" л юм даа. Эмч хүний "Обший кругозор" буюу ерөнхий мэдлэгийн хүрээ сайн байх л хэрэгтэй дээ. Сайхан сэтгэлээр барагтай эм тариаг орлохоор үе ч тааралддаг л юм даа.

Зочин 2016-04-09 103.57.95.192

та тэгээд энэ заалтыг эрүүгийн хуулинд оруулсан хүний нэг байх нь ээ

Зочин 2016-04-09 103.229.122.160

baij boloh huuli bish uu, ajildaa handah handlaga n arai oor bolno sh dee

uuchlaarai 2016-04-09 124.126.135.38

Huuli zorchood yavaa atlaa hariutslaga yarihgui,huleelgehgui ochnoon l hereg baigaa. Tedendee ehleed toochihood daraa ni yarival yamar ve? emch hun hezee ch huniig ***** gej emchildeggui yum aa. Huch hurehgui yum baina sh dee. Tegj emch nariig hariutslagatai bolgoh geed baigaa yum bol nogoo tald ni baigaa ovchton ooroo ovchnoo heneggui dee daamjruulaad irsnii hariutslaga gej baij bolno bizdee. Enuud yamar hariutslagiin togtoltsoo bii boloh ve?. Mongo emchiin bichij ogson emiig zaalt esoor ni heregldeggui ovchton olon baidag.。Lam,boo gej yavsaar ovchoo hundruulj irchiheed emchil geed ami nehdegch humuud tsoongui bii.Enuud yamar hariutslaga tootsoj huulichlah ve?Hariutslaga gej zovhon gants tald baij bolohgui bizdee

uuchlaarai 2016-04-09 124.126.135.38

Huuli zorchood yavaa atlaa hariutslaga yarihgui,huleelgehgui ochnoon l hereg baigaa. Tedendee ehleed toochihood daraa ni yarival yamar ve? emch hun hezee ch huniig ***** gej emchildeggui yum aa. Huch hurehgui yum baina sh dee. Tegj emch nariig hariutslagatai bolgoh geed baigaa yum bol nogoo tald ni baigaa ovchton ooroo ovchnoo heneggui dee daamjruulaad irsnii hariutslaga gej baij bolno bizdee. Enuud yamar hariutslagiin togtoltsoo bii boloh ve?. Mongo emchiin bichij ogson emiig zaalt esoor ni heregldeggui ovchton olon baidag.。Lam,boo gej yavsaar ovchoo hundruulj irchiheed emchil geed ami nehdegch humuud tsoongui bii.Enuud yamar hariutslaga tootsoj huulichlah ve?Hariutslaga gej zovhon gants tald baij bolohgui bizdee

hariutsa***** 2016-04-09 124.126.135.38

Nariin mergejliin mes zasalchdiig yaaraltai hund hagalgaa geed shono dund ch hamaagui duuddag. Odor ni huuliar togtoogdson tsagtaa ajlaad huuli esoor togtoogdson tsagtaa untaj amarch baihad duudaj amgalan taivan baidal bolood untaj amrah erhiig mini hasch baigaag yu gehev. hariutslaga gej baih uu?Huulichlaad ogno uu/Erhem 76 gishuudee

hariutsa***** 2016-04-09 124.126.135.38

Nariin mergejliin mes zasalchdiig yaaraltai hund hagalgaa geed shono dund ch hamaagui duuddag. Odor ni huuliar togtoogdson tsagtaa ajlaad huuli esoor togtoogdson tsagtaa untaj amarch baihad duudaj amgalan taivan baidal bolood untaj amrah erhiig mini hasch baigaag yu gehev. hariutslaga gej baih uu?Huulichlaad ogno uu/Erhem 76 gishuudee

uyrialj baina. 2016-04-09 124.126.135.38

Mongoliin buh emch nar ter dundaa mes zasalch emch nar ajlaa orhiod lam yum uu boo bolchihoo.Amar tedend yamar huuli baih bish bishgui dee hun hohirooj hunii amiar naadaj mongo olj baigaash dee

Sahiust 2016-04-09 124.126.135.38

Emchiin ajil bol mon chanaraa enmerengui , ajil uilsten yum.Iim uchraas emch,emnelgiin ajilnuudad holbogdoh alivaa huuli deediin deed enerengui baih estoi . Ene engiin tentsliig huulich ***** hel eruul uhaantai hun bugd oilgono baih aa.

Зочин 2016-04-09 37.216.228.178

манай эмч нарт гар хардаг буруу бий ч энэ бол арай л хэтэрнэ. Сайн бодлого менежмент шинэчлэл хийх сайдтай болох хэрэгтэй байна даа. тэрнээс ингэж ташуураар хамгийн эмзэг салбарыг хөдөлгөнө гэж байхгшй байх өө. хэний санаачилсан хуулийн төсөл вэ?

Зочин 2016-04-09 103.229.121.2

2 ТАЛТАЙ ГЭВЧ ИЙМ ХУУЛЬ БАЙВАЛ ЭМЧ ХИЙЖ ХҮНД БУЯН БОЛХООР ЛАМ ГЭЛЭНМАА БОЛООД СУУЖ БАЙСАН НЬ ДЭЭР БАЙХ Л ДАА

зочин 2016-04-09 103.26.193.139

Ардчилсан 76 мангуу нар аа. Толгойдоо гашилгаж гаргаж байгаа хуульшуу юмаа амьдралд ойр херсен дээр буухаар юм гаргаач. Хууль нэртэй хэдэн цаас атгуулж санаачилсан гэж хэдэн саяаар нь менге авахаа болиоч. Монголд эмч хийх хун олдохгуй шуу. Естой эргуу тэнэгууд юмаа. Харамсмаар.

РАВДАН 2016-04-09 202.70.46.227

ХАМГИЙН ТҮРҮҮНД МУУСАЙН БАГАЧУУД Л ХЭЛМЭГДЭХ БИЗ! ЛУУСАНГИЙН БАЙРАА Л ТОМРУУЛАХ ШААРДЛАГА МОНГОЛД ТУЛГАРЧ ДЭЭ! ИХЭНХ ЭМЧ НАР ЧИНЬ ЭМЭГТЭЙЧҮҮД Л БАЙДАГ ЮМ ДАА МОНГОЛД!

РАВДАН 2016-04-09 202.70.46.227

ОДОО ТЭГЭЭД Л ЭМЧИЙГ ШОРОНГООР АЙЛГАЖ МӨНГӨ САЛГАХ САНААТАЙ УРАН НАРИЙН АРГУУД БОЛОВСРУУЛАХ ИХ АЖИЛ ӨРНӨХ НЬ ДЭЭ! ХУУЛИЙН ЗААЛТТАЙ ЮМ ЧИНЬ!

harin tiim yum baina oo 2016-04-09 124.126.135.38

Saihan shantaaj hiij boloh huuli boljee.

oo za 2016-04-09 124.126.135.38

hun emchilj buyan boloh gesen bish mongo oloh gesen shantaajchinguudiin urihind oroh yum baina l daa. AN-iin zasaglaliin ued hun daramtalj mongo oldog heseg buleg garsan.Tedendee ogoosh beldej baigaa yum baina l daa. Shiidliin zasag ch bur shiidej l dee

Chimeded 2016-04-09 124.126.135.38

Ardchilsan eronhiilogch,shiidliin zasag 2 niileed mon sain shantaajiin huuli hiij dee. ard tumen tatvart,emch nar ni shantaajind mon hetsuu ee Chidiin Saihanbileg ee. Sanaa tani hanaj baina uu. Tsahiya ni amiduu !!

Mongold daisagnasan huuliig demjihgui 2016-04-09 91.231.169.123

Mongoliin ard tumniig emchilvel shuud shorond oroh tiim ayultai Mongol ulsiin tusagaar togtnold shuud daisagnaj zanalhiilsen huuliig oron dayar ajil hayj temtseliin hurts helberiig ongon eserguutsehgui bol hamgiin hohirol amsah humuus bol jiriin irged,uvchitunuud boloh yum bna.Tiimees oron dayar ajil hayj temtsej ene doromjiloliin huuli nertei daisgnaliig nen dariu zogsooj huchingui bolgohiin tuluu oron dayar temtsehiig urialaj baina.

РАВДАН 2016-04-09 202.70.46.227

ЭМЧЭЭР АЖИЛЛАХ ХҮН ОЛДОХГҮЙ Л БОЛОХ ЮМ БАЙНА ДАА! ӨВЧНИЙГ ЭДГЭЭХ Ч ҮХЛИЙГ ЗОГСООЖ БУРХАН Ч ЧАДДАГГҮЙ Л ЮМ ДАА!

Монгол 2016-04-09 103.57.94.197

Хүн эмчилж байна гээд хариуцлага алдсаны улмаас тэр хүний амь нас. эрхтэн бие хохирвол хатуу чанга шийтгэх хэрэгтэй. Одоогийн эмч нар бол гарыг нь хүнрүүлэхгүй бол хөдөлж өгөхгүй ярвайсан цагаан халаадтай чөтгөрүүд л харагдаад байна шүү.

Зочин 2016-04-09 202.9.40.200

BITGII KHAVGAIRUUL!!!!!!

bolor 2016-04-09 202.9.41.170

Chi bitgii solior.Uchraa medehgui bj ingej bitgii hudlaa yari. Hunii tuluu gesen mergejildee durtai emch bdag yum medev uu????

Зочин 2016-04-09 103.57.94.146

***** oo chi nasaaraa hunii tuluu yavj bn ta nar shig yumnuudaas bolood emch bidnii ner huch hudulmur unaad bna tsalin sain uguh heregtei