Орон нутгийн сургууль, цэцэрлэг ирэх сарын 1-нээс хичээллэнэ | News.MN

Орон нутгийн сургууль, цэцэрлэг ирэх сарын 1-нээс хичээллэнэ

Орон нутгийн сургууль, цэцэрлэг ирэх сарын 1-нээс хичээллэнэ

Орон нутгийн сургууль, цэцэрлэг ирэх сарын 1-нээс хичээллэнэ

НЭМЭЛТ: 12.50

ОРОН НУТАГ ДАХЬ ИХ, ДЭЭД СУРГУУЛЬ, КОЛЛЕЖ, МСҮТ ХИЧЭЭЛЛЭХГҮЙ

Засгийн газрын ээлжит хуралдаанаар орон нутгийн сургууль, цэцэрлэгийг гуравдугаар сарын 1-нээс эхлүүлэхээр болжээ.  Тодруулбал, аймаг, сум, тосгон, баг дахь ерөнхий боловсролын сургууль, цэцэрлэг, хүүхэд харах төвийн хичээлийг 2021 оны гуравдугаар сарын 1-ний өдрөөс эхлүүлэхээр боллоо. Танхимын сургалтыг зөвхөн хоцрогдол арилгах чиглэлээр хэсэгчилсэн байдлаар явуулах бөгөөд хүүхэд, эцэг, эх, асран хамгаалагч нь танхим, теле болон цахим сургалтын алинд нь хамрагдахаа сонгох юм. Орон нутаг дахь их, дээд сургууль, коллеж, Мэргэжлийн сургалт, үйлдвэрлэлийн төв хичээллэхгүй юм байна.

НИЙСЛЭЛИЙН СУРГУУЛЬ ИРЭХ САРЫН 10, ЦЭЦЭРЛЭГ ДӨРӨВДҮГЭЭР САРЫН 1-НЭЭС ЭХЭЛНЭ

Боловсрол, шинжлэх ухааны яам нийслэлийн ерөнхий боловсролын сургуулийн хичээлийг 2021 оны гуравдугаар сарын 10-ны өдрөөс, цэцэрлэг, хүүхэд харах төв, их, дээд сургууль, коллеж, Мэргэжлийн сургалт, үйлдвэрлэлийн төвийн хичээлийг 2021 оны дөрөвдүгээр сарын 1-ний өдрөөс эхлэхээр бэлтгэлээ хангасан байна. Хэдийгээр иргэд, аж ахуйн нэгж, байгууллагуудыг ажил, амьдрал, бизнесийн хэвийн горимд оруулж, дархлаажуулалт эхэлсэн ч энэ нь цар тахлын аюул ард хоцорсон гэсэн үг биш. Иймээс хатуу хөл хорио тогтоосон 12 хоногт голомтыг хумьж, тархалтыг зогсоох чиглэлээр хийсэн ажил болон “Нэг хаалга-Нэг шинжилгээ”-ний үр дүнг бататгах, эрсдэлээс сэргийлэх, халдварын нөхцөл байдал зэргийг харгалзан тухай бүрт нь шийдвэрлэхээр болов.

Мөн Засгийн газрын хуралдаанаар Төв цэвэрлэх байгууламж шинээр барих, Улаанбаатар хотын нийтийн ус хангамжийг нэмэгдүүлэх, Эрдэнэбүрэнгийн усан цахилгаан станц, Солонго-1 орон сууцны хороолол, Улаанбаатар-Дархан чиглэлийн автозам барих зэрэг томоохон төслийн явцыг эрчимжүүлэх чиглэлээр шаардлагатай арга хэмжээ авахыг холбогдох сайд нарт даалгасан бол Бүгд Найрамдах Беларусь Улсын Засгийн газартай байгуулсан Экспортын зээлийн ерөнхий хэлэлцээрийг нэг жилээр сунгахаар болов. Хэлэлцээрийн хугацаа 2020 оны 12 дугаар сарын 31-ний өдрөөр дууссан байна.


ЗАСГИЙН ГАЗАР ХУРАЛДАЖ БАЙНА

Засгийн газрын ээлжит хуралдаан өнөөдөр /2021.02.24/ болж байна. Хуралдаанаар “Бүх шатны боловсролын сургалтын үйл ажиллагааг эхлүүлэх бэлтгэл хангах зарим арга хэмжээний тухай” засгийн газрын тогтоолын төслийг Боловсрол, шинжлэх ухааны сайд танилцуулж, хэлэлцүүлж байгаа юм байна. Улсын онцгой комиссын шийдвэрийн дагуу бүх шатны сургууль, цэцэрлэгийн үйл ажиллагааг зогсоосон бөгөөд хөдөө орон нутгийн  цэцэрлэг, сургуулийн үйл ажиллагааг ирэх сарын 1-ээс эхлүүлэхээр төлөвлөөд байгаа юм. Харин нийслэлд хичээл, сургалтын үйл ажиллагааг шат дараатай нээх эсэх асуудлыг Засгийн газрын хуралдаанаар хэлэлцэж байгаа юм.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
4
ЗөвЗөв
4
БурууБуруу
3
ТэнэглэлТэнэглэл
2
ХахаХаха
2
ГайхмаарГайхмаар
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

24 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-02-24 185.220.102.251

! Шилдэг эротик клубт тавтай морилно уу — https://tinyurl.com/y9mh59ld

Avatar

Зочин 2021-02-24 202.9.40.181

Бүх хичээл, сургуулийг хурдан нээ!!!

Avatar

Zochin 2021-02-24 64.119.27.216

Ahlah angia haldwar hagaalliig ni bariulaad tsuun hyntei 3 sariin 1 ndee neehguidee. 2 jil bolowsroloo haasan heden oron baidag ym boloo

Avatar

хорт утаа 2021-02-24 66.181.161.66

шүүгчидиин дуулианд нэг ноцтой хэрэг сугарлаа 5 толгой түлшиин далиу ганбаа гэгч нүүрсэнд гурил хольж биднииг хордуулсан байгаль хамгаалах шинэ сайд өнөө олон ТББ хаана байна бид биенээ дууриан хөөрцөглөх
юм ганц эмэгтэй л мэдээлс эн бусад нь таг эко цагдаа хаана байна вэ

Avatar

irgen 2021-02-24 66.181.161.95

ene sait bitgii ingej hydlaa medeelel tsatsaj bai l da, zoriyd ingedeg yum y esvel iim chadvargui medleggui hariytslagagui setguulchidtei yum y. zasgiin gazriin medeellees uzeheer niisleld syrgyyliydiin tanhimaar hicheellehiig shiideegui bna.esvel zasag n hydlaa medeeleed baigaa yum y.odoo alind n itgeh vee

Avatar

Зочин 2021-02-24 192.82.69.60

bitgi baashilaa bitgi baashilaa bitgi baashilaa bitgi baashilaa.

Avatar

Зочин 2021-02-24 192.82.69.60

bitgi baashilaa bitgi baashilaa bitgi baashilaa bitgi baashilaa anhaanima

Avatar

Зочин 2021-02-24 192.82.69.60

bitgi baashilaad bai bitgi baashilaa sumyabazara

Avatar

Зочин 2021-02-24 192.82.69.60

bitgi baajilaad bai bitgi abjil daa bitgi baashilaa. oor teged uunes gadna uunes gadna uunes gadnaa.

Avatar

Зочин 2021-02-24 202.126.88.67

АХЛАХ ДУНД АНГИЙХАН ЧИНЬ ИХ СУРГУУЛЬД ОРООД ЭХНИЙ 2 ЖИЛИЙН ТУРШ АХЛАХ ДУНД АНГИЙН ХИЧЭЭЛҮҮДЭЭ ДАХИАД ДАВТАЖ ҮЗДЭГ ЮМ ЧИНЬ НЭХ ХОЦРОГДООД ЗАВСАРДААД ШАЛИХГҮЙДЭЭ ГАЙГҮЙ.
ТЭХЭЭР БАГА АНГИ БА ЦЭЦЭРЛЭГИЙН BABY-НҮҮДЭЭ ЭЦЭГ ЭХЧҮҮД ГАНЦ УДАА ТОЛГОЙГООРОО ХАРИУЦЧИХВАЛ БОЛОХ НЬ ТЭР. NO PROBLEM. 👌👌👌

Avatar

Зочин 2021-02-24 66.181.160.110

Хийж байгаа вакцин нь хэд хоногийн дархлаа тогтоохыг ч мэдэхгүй байж байж битгий ингэж тэнэгт. Ялангуяа УБ хотод бага ангийн хүүхдүүдийн хичээл эхлүүлэхийг эсэргүүцэж байна. Үнэхээр шаардлагатай бол маскаа зүүгээд биеэ аваад явчих чадвартай 12-р ангийн хүүхдүүдээ тодорхой шаардлага хангаж хичээллүүл. Эрүүл байж сурна уу гэхээс өвчин тусчихвал юу сурах гээд байгаа юм бэ? МАН-ынхан сонгуульдаа бэлдэж өөрсдөө хаа сайгүй явахын тулд ард түмний эрүүл мэнд аюулгүй байдлыг гудамжинд гаргаж байна.

Avatar

Монголыг хөгжүүлэх боловсролд ээлгүй улс төрчид 2021-02-24 64.119.16.142

Дэлхийд боловсролд ээлгүй улсын нэг бол Монгол. Боловсролоор чимсэн засгийн газар 1 хоног алдахгүй сургуулийг хичээллүүлнэ. 3-р ангид элсэн орох хүүхдүүд үсэглэж чадахгүй дээд сургуулийн төгсөх оюунтангууд дадлагад гарч чадсангүй үүний үр дагавар ард түмэнд цохилт болно. Харин хариуцлагаас айж хамгийн амархан сонголт хийж байсан: Ө.Энхтүвшин Я.Содбаатар С.Амарсайхан гэдэг сүрлэгүүдийн хүүхдүүд бол хөрөнгө мөнгөний чадлаар хохирохгүй

Avatar

Зочин 2021-02-24 43.228.131.118

Их дээд сургуулиа хотоос гаргах тухай ярьж бодож байгаа бол орон нутгийн их дээд сургуулиа хичээлийг нь эхлүүлэх хэрэгтэй. Тэгж байж хотод биш орон нутагт их дээд сургууль байхын давуу талыг гаргаж өгөх юм.

Avatar

Зочин 2021-02-24 202.55.188.84

Тавчигтай авгайн жагсаалаар ЗГ нь зугатаад хотын дарганцар Сумтайбузар огцруулах нь гэж айсандаа бух юмыг нээснээс болж халдвар ихэссэн. Дандаа ингэж масст таалагдах гэж хольбордогоо боль МАНгараа. Байдлыг харж зоригтойхон шийдвэр гаргаж бай. Монголынхоо онцлогт тохирсон л шийдвэр гарга, гадаадын херенге чадалтай улсууд яах нь монголд хамаагуй. Энэ хавартаа танхимаар ороод хэрэггуй, цахимаар сураад болоод байна. Вакцинжуулалтаа дуусгаад ирэх намраас л нэгмесен орох хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2021-02-24 202.55.188.84

Тавчигтай авгайн жагсаалаар ЗГ нь зугатаад хотын дарганцар Сумтайбузар огцруулах нь гэж айсандаа бух юмыг нээснээс болж халдвар ихэссэн. Дандаа ингэж масст таалагдах гэж хольбордогоо боль МАНгараа. Байдлыг харж зоригтойхон шийдвэр гаргаж бай. Монголынхоо онцлогт тохирсон л шийдвэр гарга, гадаадын херенге чадалтай улсууд яах нь монголд хамаагуй. Энэ хавартаа танхимаар ороод хэрэггуй, цахимаар сураад болоод байна. Практик шаардсан мэргэжилуудийн онолыг туруулж дуусгаад практикыг дараа улиралд нехе

Avatar

bek bek 2021-02-24 66.181.161.117

3.01 ogt demjehgui!!!

Avatar

1111111111 2021-02-24 202.131.230.162

Заавал 3/1 гэдэг нь ямар учиртай юм бэ. Өнөө маргаашгүй эхлүүлээч. Ернь орон нутагт хичээл хаадаг нь угаасааа буруу байсан явж байх байсан юм шүүдээ. Ганц нэг корона гарсан айгаа хаагаад бусдыг нь хичээллүүлж байх байсан юм даа хөөрхий. Шийдвэр гаргах ухаан маш их дутагдаж байна.

Avatar

Hamaaqyui 2021-02-24 66.181.161.26

Msvt ih deed surguulia adilhan oruulaachee 4sarn1n d jigshig ehleed bid narig oruulaadah hural hiisen bol hiisen shig hicheech Msvt Ih deed surguulia oruul2

Avatar

Зочин 2021-02-24 202.21.98.238

ХОТОД ТАНХИМААР ХИЧЭЭЛ ЭХЛҮҮЛЭХИЙГ ЭСЭРГҮҮЦЭЖ БАЙНА. АРД ИРГЭДЭЭ СОНСДОГГҮЙ ДҮЛИЙ ТӨР!!! МИНИЙ ХҮҮХЭД ТА НАРЫН ГАЖИГ ШИЙДВЭРЭЭС БОЛЖ ӨВДӨХИЙГ ЗӨВШӨӨРӨХГҮЙ!!! ӨӨРСДӨӨ ӨВДӨЖ ҮХЦГЭЭ!!!!!

Avatar

Зочин 2021-02-24 103.212.118.106

Zg demjeegui

Avatar

OYUN SHINE 2021-02-24 129.205.113.218

Бүгдээрээ сайн уу,   Би дэлхийд миний бөөрний 1-ийг Энэтхэгт яаж борлуулсан тухай гэрчлэлээ хуваалцахыг хүсч байна. Би бол Монголоосоо ирсэн Оюутолгой юм байна. Би интернетээр интернет дээр очоод ядуу, Pradhan эмч нар интернэтээр имэйлээр дамжуулан хандивлаж, хандивлагч болсон. Би бөөрний 1-ийг мөнгөөр хандивласан бөгөөд би хандивынхаа дараа маш эрүүл хэвээр байна, санхүүгийн асар их амжилтанд хүрсэн Бурхандаа талархаж байна.  бөөрөнд 780,000 доллар төлсөн. Одоо би Монголд 780,000 доллараар өөри

Avatar

MGL 2021-02-24 66.181.176.89

Ахлах анги, МСҮТ, Их дээд сургууль бол болно. Дунд ангиас доош 4 сар хүртэл хүлээсэн дээр байх.

Avatar

Зочин 2021-02-24 103.80.210.183

НӨгөө баруун зүүн талаа ч мэддэггүй хүмүүс хуралдаж байгаа юм уу? энэ хэдээс юу л гарав гэж дээ.

Avatar

Зочин 2021-02-24 139.5.216.145

ЗГ-ЫН ХУРАЛДААН ГЭЖ ГУРИЛДДАГ БОЛЖ ДЭЭ. ТОМ ТӨСЛҮҮД ТОМ БҮТЭЭН БАЙГУУЛАЛТЫН АЖЛУУД ЭХЭЛЖ БАЙЖ Л АРД ТҮМНИЙ АМЬДРАЛТАЙ БОЛНО. ИЙМЭРХҮҮ ОБЪЕКТИВ БУС ШИЙДВЭРҮҮДИЙН ЧӨТГӨР АВ

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж