Улсын харцага цолтой бөхчүүдийн барилдаан болно | News.MN

Улсын харцага цолтой бөхчүүдийн барилдаан болно

Улсын харцага цолтой бөхчүүдийн барилдаан болно

Улсын харцага цолтой бөхчүүдийн барилдаан болно
Монголын үндэсний бөхийн холбооноос өнөөдөр/2021.02.23/ шинэлэг хэлбэрийн барилдаан зохион байгуулна хэмээн мэдэгдлээ. Тус холбооны мэдэгдэлд, Дэлхий даяар тархаад байгаа цар тахлын улмаас Монголын Үндэсний Бөхийн Холбооноос зохион байгуулагддаг олон барилдаанууд цуцлагдаад байна. Онцгой дэглэмийн энэ үед спортын уралдаан тэмцээн зохион байгуулагдах хэв маяг өөрчлөгдөж байгаатай холбогдуулан үндэсний бөхийг сурталчлах, түгээн дэлгэрүүлэх, хөгжүүлэх, бөхчүүдийн нийгмийн асуудалд анхаарал хандуулах, бөхийн барилдааныг зохион байгуулах эрх үүргийнхээ дагуу МҮБХ “Грийн шоу продакшн”-тай хамтран “Хийморь” төслийг хэрэгжүүлэхээр бэлтгэж байна.
Тус төслөөр шинэлэг хэлбэрийн, онц сонирхолтой, шагналын сан өндөр, бөх сонирхогчдын таашаалд нийцсэн энэ цагийн идэр залуу улс, аймгийн цолтой шилдэг бөхчүүдийн цуврал барилдааныг зохион байгуулахаар шийдвэрлэлээ.

Эхний барилдаанд Монгол Улсын харцага цолтой бөхчүүд оролцох бөгөөд барилдаан 2021 оны гуравдугаар сарын 14-ний Ням гаригт Монгол бөхийн өргөөнд зохион байгуулагдана. Барилдах улсын харцага цолтой бөхчүүд 2021 оны хоёрдугаар сарын 25-ны өдрийн 15.00 цагт Монгол бөхийн өргөөнд барилдааны техникийн зөвлөгөөнд хүрэлцэн ирнэ үү.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
13
ТэнэглэлТэнэглэл
5
ЗөвЗөв
3
БурууБуруу
2
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ХахаХаха
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

23 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

4444 2021-02-23 43.228.129.131

Допингоо эхлээд шийдээч. Дараа нь барилдааны явуулаач

Avatar

Зочин 2021-02-23 103.26.193.247

Барилдахгуй бол турж ухэх гээд байгаа юм байх даа туучийнууд чинь, бехеес еер ажил олж хийцгээ, бех одоо явцгуй болсон т1энэг хун л одоо бех барилдах гэж явах байх, тэгээд эдний бармлдахыг узэх юм яриад байгаа улс бол бур бехеесее долоон доор т1

Avatar

Dr. Adity 2021-02-23 129.205.113.218

Та бөөрийг худалдахыг хүсч байна уу?
Та санхүүгийн хямралын улмаас бөөрийг зарж борлуулах боломжийг эрэлхийлж байна уу, юу хийхээ мэдэхгүй байна уу?
Дараа нь бидэнтэй холбоо бариад хаягаар бид танд бөөрнийх нь хэмжээгээр санал болгох болно. Яагаад гэвэл манай эмнэлэгт бөөрний дутагдалд орж,
имэйл: DR.PRADHAN.UROLOGIST.LT.COL@GMAIL.COM
whatsapp: 15733337443
Үнэ: $780,000 USD
Та бөөрийг худалдахыг хүсч байна уу?
Та санхүүгийн хямралын улмаас бөөрийг зарж борлуулах боломжийг эрэлхийлж байна уу, юу

Avatar

зочин 2021-02-23 192.82.74.124

Энэ хэдэн баасаар гүзээгээ дүүргэсэн ,хөлс хир үнэртүүлсэн хэдэн тэнэг,махан толгойтой Монгол бөхийн нэрийг гутаасан хулгайч нарыг хэн үзэх юм вэ. Ийм цар тахлын үеэр бөхгүйгээр амьдрая даа.

Avatar

Зочин 2021-02-23 107.189.10.93

!!!!!! Шилдэг эротик клубт тавтай морилно уу — https://tinyurl.com/y9mh59ld

Avatar

КИФИР 2021-02-23 115.84.87.25

Ми.Энхболд Элбэгээ тэргүүтэй хятад цустай хүмүүсМОНГОЛ УЛСД бүгд гадуурхагдаж, МОНГОЛ СОЁЛ ТҮҮХТЭЙ ХОЛБЛООТОЙ БӨХ, МОРЬ ,ДЭЭЛ ЦАГААН САР, НААДАМЫН ТАЛААР МЭДЭЭ БҮХНИЙ ДООР МУУЛАХ ХАРААХ ДОРОМЖЛДОГ НЬ ХАЯГААРАА БАТЛАГДСАН ЭНД МУУЛЖ БАЙГАА БҮГД 100% ХЯТАД БАТАЛГААТАЙГ БИ ХАРЖ БАЙНА

Avatar

Зочин 2021-02-23 99.224.38.212

mori buh buhchuud odoo huuli shuuhiinhen moodnoos garlaa daa huurhii ybj ybj ynhanuud l od bolj todron gerelteh boljee dee amjilt husiy mongoliin hiimorilog ue ueiin ynhanuud daa tedni maani dund gavyatuud odod duuchid ch uls turchid ch olin bga shu dald frontiin daichin busguichuuddee amjilt husiy alga daram gazriin amtiig medruulj alga daram gazraa ashigtai orlogotoi bailgaj ybaa chin argagui l hatan uhaan shu dee

Avatar

Зочин 2021-02-23 49.0.154.59

Бас бөөн допинг хэрүүл маргаан болно биздээ, барилдаад хэрэггүйээ. Цар тал хөл хорио болоод байхад юуны чинь бөх мөх вэ!!! Цуцалсан нь дээр дээ!!! Зарим бөхчүүд нь унчихаад унаагүйээ, камераар шүүлгэнээ гээд далдаганаад гүйгээд хүмүүсийн дургүйг хүргэдэг биздэээ. Хошин шог!!!!

Avatar

Бөх сонирхогч 2021-02-23 66.181.188.13

Бөөн бульхай, бөөн луйвар.. Тэгээд нэг тарган юмнууд нэгийгээ тулж зогсоод, барьц сонгоо хүлээгээд. Начны найраа, допинг, Оюунболд энэ тэр гэсэн бордцон гахайнуудаас болж бөхийн нэр хүнд шалан дээр хэвтлээ. Одоо хэн энийг тоож үзэхвэ дээ. Хэдэн Соц нийгмийн гарууд л үзээд, тэгээд үзэгчгүй, мөхөлрүүгээ явж байна даа хөөрхийс.

Avatar

Зочин 2021-02-23 66.181.161.36

Хөлстэй тэнэг юмнуудаар юугаа хийх вэ?

Avatar

иргэд 2021-02-23 192.82.78.115

бөх үзэх хүн бхгүй шүү өмхий бөхчүүдээр яадагийэюн луывар найраа шуналтал онгироо сагсууралт муу бүхэн манай бах лам нарт бна дооо

Avatar

Зочин 2021-02-23 139.5.217.185

ene dor setgegdel bicnsen maluud z**l

Avatar

mgl 2021-02-23 64.119.22.248

ashgui dee, heden myanganii tuuhtei mongol buh minu ze. ene muu hogiin haniadaas aih hereggui.

Avatar

Зочин 2021-02-23 139.5.216.158

Уралдаан тэмцээнийг хориглосон шүү дээ. Дэмжихгүй учир нь бөхчүүд хоорондоо 2 м зай барьж барилдах юм уу ха ха ха

Avatar

улсын арслаг Э.Оюунболд 2021-02-23 205.189.56.242

2 метрын зайнаас хөл авна хавсарна гээд нуц мэхнүүд байна. Ха ха

Avatar

Зочин 2021-02-23 139.5.217.185

cnamd hamaagyi teneg mini

Avatar

Зочин 2021-02-23 124.158.68.126

элээ цолтой цувдай

Avatar

зочин 2021-02-23 103.26.193.247

Спортын уралдаан тэмцээнийг нээгээгүй байгаа шүү, үндэсний бөхийн хэдэн цувдай байтугай дэлхийд данстай спортууд лигийн тэмцээн энэ тэрээ цуцлаад болоод байхад, үндэсний бөхийн холбооныхон засаг төрийн янзыг үзээд л байна аа даа янз нь, төрийн төмөр нүүрийг үзэх нь дээ тэнэгүүд чинь

Avatar

Монгол соёл 2021-02-23 192.82.74.166

Энэ шал дэмий монголд хэрэггүй юмаа болио….

Avatar

Зочин 2021-02-23 103.57.94.189

uhleel dee ene heden tsuvdainuud

Avatar

Зочин 2021-02-23 202.126.90.132

Barildaj heden haltar tugrug olohgvi bol vheh nvv,yamar.

Avatar

Зочин 2021-02-23 103.57.95.109

Далан давхарт барилд хүн хоорондын зайтай тусгаарлагдсан үзэгчтэй

Avatar