В.Путиныг огцруулах тухай гомдлыг хүлээн авчээ | News.MN - Мэдээллийн эх сурвалж

В.Путиныг огцруулах тухай гомдлыг хүлээн авчээ

Хуучирсан мэдээ: 2016.04.08-нд нийтлэгдсэн

В.Путиныг огцруулах тухай гомдлыг хүлээн авчээ

 

ОХУ-ын Саратов мужийн шүүх Ерөнхийлөгч В.Путины бүрэн эрхийг түдгэлзүүлэн шүүх тухай иргэн Николай Суворовын гомдлыг хүлээн авчээ.

 

ОХУ-ын иргэн Николай Суворов гомдолдоо В.Путиныг Оросын ард түмнийг дээрэмдэж, ядууруулсан төрийн дайсан” хэмээн бичсэн гэнэ.

 

В.Путиныг шүүх анхан шатны хурал энэ дөрөвдүгээр сарын 28-нд товлогдсон байна. Харин шүүх хурлын зарыг В.Путин болон түүний төлөөлөгч энэ сарын 25-наас өмнө хүлээж авах юм байна.

 

Саратов мужийн оршин суугчид өнгөрсөн гуравдугаар сард В.Путиныг огцруулах тухай шүүхэд гомдол гаргасан боловч шүүх хүлээж авахаагүй ажээ.

 

ОХУ-ын сөрөг хүчний лидер Алексей Навальний В.Путиныг хээл хахууль авсан хэмээн шүүхэд олон удаа зарга хийсэн боловч Москва хотын шүүх заргыг хүлээж аваагүй юм байна.

 

Н.ЭНХ

 

"Болор дуран"-аар шалгав.

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Зочин 2016-04-08 122.254.111.170

Путинг тайван байлга. Тэр Орос орныг өөрчилсөн хүн миниихээр.

ovgon 2016-04-08 43.228.130.158

manai orhidosnuud zarim ni shar semjilsen hogshin fashist putleriig burhan geed naaj yavna, tolgoi goo ogohod ch belen bgaa bololtoi, ha ha ha, argagui orhidosoo gej tsusaa dagah yum da.

ovgon 2016-04-08 43.228.130.158

manai orhidosnuud zarim ni shar semjilsen hogshin fashist putleriig burhan geed naaj yavna, tolgoi goo ogohod ch belen bgaa bololtoi, ha ha ha, argagui orhidosoo gej tsusaa dagah yum da.

he he 2016-04-08 124.126.135.38

Yankuudiin gar holnuud l baih daa

РАВДАН 2016-04-08 202.70.46.215

АЦДААНК ХЭХЭ ЧИ УМАШ УМАШ! БИ ЧАМААР ДЭР АВНАА!

Зочин 2016-04-08 173.66.252.192

1. Vladimir Putin; President of Russia Russia"s once-largest foreigner investor, Bill Browder, told CNN’s Fareed Zakaria that he believes Putin’s net worth is $200 billion. Lower estimates hover around $40 billion, which still makes him one of the richest people in the world. This week, Putin dismissed reports based on leaked legal documents dubbed the ‘Panama Papers’ that some of his close associates had $2 billion in offshore accounts.

хэхэ 2016-04-08 202.5.195.125

арав дан гэж нэг ярьдаг гошного байнаа ааахахахахах

хэхэ 2016-04-08 202.5.195.125

хүн иддэг мангас лугаа адил ***** доо

Зочин 2016-04-08 182.160.3.138

Том дарангуйлагчийн эсрэг дуугарч чаддаг зоригтой л гар юм.Гэхдээ их тэнцвэргүй тулаан болох байхдаа.Онгоцыг автомашинтай уралдуулахын адил.

РАВДАН 2016-04-08 202.70.46.220

БИ НӨГӨӨ ТАТВАРЫН АЛБАНЫ САНУУЛГА, ТҮРЭЭСЛҮҮЛЭГЧИЙН ШААРДЛАГА 2-Г МАРТЧИХСАН Л ШААЖ ЯВНА ШҮҮ ДЭЭ! АЙ ДАА НУСЦЭГЭМЭЭН ЧАМДАА БАЯРЛАЛАА! ЁОПООНД ЗАХИРЛЫНХАА МЕШОКИЙГ ЗОДОЖ ТАЙВШИРДАГ ГЭСЭН. РАВДАН БИ ЧИНЬ НУС ЦЭГ ЭМЭЭН ДЭЭРЭЭ Л ГАДААД ДОТООД МЭДЭЭНД КОММИ БИЧИЖ ТАЙВШИРХААС ДАА! ТЭРТЭ ТЭРГҮЙ ТАТВАРЫНХАН МИНИЙ ХОСЫГ ШУВТАРЧ БАЙГАА ЮМ ЧИНЬ ХЭДЭН ДАТА ЮНИТЕЛЭЭС ХУДАЛДАН АВЧ ХУУРАЙ АГСАН ТАВИХААС ӨӨР АРГА АЛГА ДОО!

РАВДАН 2016-04-08 202.70.46.220

РАВДАН БИ БОДДИЙН! ӨӨРИЙН БОДОЛ САНААГАА БИЧИХ, БУСДЫН БОДОЛ САНААГ БИЧИХ 2 АСАР ИХ ЯЛГААТАЙ ЮМ ДАА! БИ ЖАРГАЛТАЙ!

РАВДАН 2016-04-08 202.70.46.219

ЁООЁ ТҮРЭЭС НӨАТ 2 НАМАЙГ АЛЛАА БАЙНА ШДЭЭ!

Зочин 2016-04-08 182.160.4.62

Өө энэ Аравданг өнөөдөр хэн нервтүүлчихвээ? Хөөрхий 150 грамм нтр гэцэн явж байх чин

РАВДАН 2016-04-08 202.70.46.227

МУР-Н ЗАЛУУ БАРААГҮЙ ЮМЫГ СУР-Н ЗАЛУУ БАРАХ УУ?

Зочин 2016-04-08 208.54.40.201

Генеральная прокуратура Панамы объявила о начале расследования, касающегося сведений, обнародованных в так называемых "Панамских документах". Как передает Sky News, об этом говорится в заявлении надзорного ведомства. "Факты, упоминающиеся в "Панамских документах", будут изучаться в рамках уголовного расследования", - говорится в документе. Ранее о готовности начать расследование по опубликованным материалам заявили Франция, Индия, Великобритания, Австрия, Нидерланды. Жители Исландии вышли на митинг с требованием отставки премьера из-за его связи с офшорами. Налоговые службы Австралии и Новой Зеландии также отреагировали на публикацию данных об офшорных компаниях публичных фигур и политиков. Так налоговая служба Австралии заявила о начале расследования в отношении более 800 клиентов панамской юридической фирмы Mossack Fonseca. Между тем пресс-секретарь российского президента Дмитрий Песков сообщил, что у Кремля нет необходимости реагировать на подобные публикации. По словам Пескова, публикация "Панамских документов" нацелена исключительно на внутреннюю российскую аудиторию, и, хотя Владимир Путин там не фигурирует, он – основная цель таких вбросов в преддверии думских и президентских выборов. Директор Международного консорциума журналистских расследований (ICIJ) Джерард Райл в ответ на это заявил, что публикация "Панамских документов" по офшорам "изначально не была направлена против России". "Как вы теперь видите, это не была история о России, - сказал Райл. - Это была история об офшорном мире". При этом Райл уточнил, что полностью этот архив не опубликован и не будет опубликован. "Мы не раскрыли всю базу данных и не собираемся", - сказал руководитель ICIJ. Консорциум, по словам Райла, намерен всю неделю публиковать новые материалы на базе "Панамских документов". Схожие планы, по его словам, имеются и у всех медиапартнеров ICIJ, каждый из которых собирается работать по собственному графику. 3 апреля Международный консорциум журналистских расследований обнародовал расследование "Панамские документы", в котором речь идет о многочисленных офшорных компаниях, используемых лидерами государств, политиками, знаменитостями, известными спортсменами. Расследование базируется на 2,6 терабайта данных, включающих 11,5 миллиона документов, похищенных с серверов одного из ведущих регистраторов офшоров в мире - панамской юридической фирмы Mossack Fonseca. Среди прочего в "Панамских документах" говорится о финансовых махинациях приближенных Владимира Путина на общую сумму минимум 2 миллиарда долларов. В сделках, по данным ICIJ, участвовали фирмы Sandalwood Continental, International Media Overseas, Sonnette Overseas и Sunbarn. Все они зарегистрированы в офшорах и связаны с банком "Россия", который американские власти называли "личным банком для высокопоставленных российских чиновников", а также с близкими знакомыми Путина.

Зочин 2016-04-08 208.54.40.201

Свежий анекдот: "Путен борется с коррупцией"

РАВДАН 2016-04-08 202.70.46.214

МУУСАЙН ЧУЛУУН ӨТНҮҮД ИХ СОЛИОРЧИЙНЭЭ! КРОКОДИЛ.

Зочин 2016-04-08 208.54.40.201

План. Пункт 1. путин всегда прав. Пункт 2. если путин не прав, смотри пункт 1.

Зочин 2016-04-08 208.54.40.201

План. Пункт 1. путин всегда прав. Пункт 2. если путин не прав, смотри пункт 1.

РАВДАН 2016-04-08 202.70.46.221

ХҮМҮҮСЭЭ БИД НЭГ Л ЮМЫГ ХИЙЖ СУРВАЛ АМЬДРАЛАА ӨӨРЧИЛЖ ЧАДНАА! РАВДАН НЬ Ч БАС СУРАХ ГЭЖ ХИЧЭЭЖУУГАА! ТЭР ЮУ ВЭ ГЭВЭЛ БАЙГААДАА СЭТГЭЛ ХАНГАЛУУН ТАЙВАН БАЙХ ЯВДАЛ ЮМ. БИ ҮРГЭЛЖ МАРГААШ, НӨГӨӨДӨР ЯАНА ДОО! ГЭЖ БОДДОГ. ЯАНА ДОО! ГЭЖ БИШ БОЛГОНО ДОО! ГЭЖ БОДОЖ СУРАХ ХЭРЭГТЭЙ ЮМ БИЛЭЭ! АРХИВАЖНО! ЦЭНГЭН ХӨГЖИЦГӨӨЕ!

РАВДАН 2016-04-08 202.70.46.221

НӨХӨД КОММИ НАРАА! АРХИВАЖНО! ЗҮСЭМ ХОНИНЫ СҮҮЛ СОНГИНОТОЙ ТАЛХАН ДЭЭР ТАВИАД 150 ГРАММ АРХИ ТАТЛАА! ХАВРЫН БАЯР!

хэ хэ хэ 2016-04-08 24.130.115.88

Сурвалжлагч----Таны баримталдаг зарчим ? В.Путин----- Дансандаа 200 тэрбум доллартай байснаас оффшор дансанд 2 тэрбум доллартай 100 найзтай байх .......

РАВДАН 2016-04-08 202.70.46.221

ТИЙМӨӨ! ТИЙМ ДАРГАТАЙ БОЛОХ ЮМСАН.

Зочин 2016-04-08 103.26.193.228

Хуссан байлаа ч эх орон ард түмэндээ хийж бүтээж чаддаг даргатай болох юмсан

Зочин 2016-04-08 103.26.193.228

Зочин(43.242.242.224) Хөгжил бол мөхөл гэдэг үгийг уншиж байв уу

РАВДАН 2016-04-08 202.70.46.221

ЧАМД Ч УГ НЬ САНАА ИХ БИЙ Л ДЭЭ! ДААНЧ ЧАДАХГҮЙ Л ДЭЭ ЗОЧИН МИНЬ!

РАВДАН 2016-04-08 202.70.46.221

ПҮҮЖЭЭГ ЕРӨНХИЙЛӨГЧӨӨС НЬ ТҮДГЭЛЗҮҮЛЖ БАЙГАА ЮМ БОЛ РАВДАН НАМАЙГ Ч ГЭСЭН НИҮСЦЭГЭМЭЭНЭЭС ТҮДГЭЛЗҮҮЛЧИХ! ЗОЧИН ЧИ!

РАВДАН 2016-04-08 202.70.46.221

АМЕРИК ГЭЖ ЧИНИЙ БИЧИХ БИЧИХГҮЙ НЬ РАВДАН НАДАД ЯМАР ХАМАА БАЙНАА! БИ ӨӨРИЙН БИЧНЭ ГЭСЭН ЮМАА Л БИЧНЭ! ЯМАР ЧИНИЙ НҮҮРЭН ДЭЭР БИЧЭЭ ЮҮ? НИҮСЦЭГЭМЭЭН РАВДААН ЧИ ЭНД ЗАРДАЛ СҮЙТГЭЛ, ЦАГ ЗАВАА ГАРГААД ЮУ ДУРТАЙГАА БИЧЭЭ! БИД ЧИНИЙ БИЧСЭН ХАНДИВААР АМЬДАРЪЯ ГЭЖ ГУЙСИЙМ ЧИНЬ!

хэ хэ хэ 2016-04-08 24.130.115.88

Саратов мужын иргэн Николай Суворов шуухэд гаргасан ергеделдее.......Орос улсыг целмен дээрэмдэж,ард тумнийг нь угуйруулж хоосруулсан,тереес терсен тэрбумтан тушмэдууд,улсын компаний эзэд олигархууд,банкийн эздийн хам хэрэгтэн В.Путиныг ардын дайсан гэж узэж ОХУ-ын еронхийлогчийн албан тушаалаас нь тудгэлзуулнэ уу.......хэмээн бичжээ......

Зочин 2016-04-08 103.26.193.228

Хуссан байлаа ч эх орон ард түмэндээ хийж бүтээж чаддаг даргатай болох юмсан

Зочин 2016-04-08 202.179.27.151

bi bas elbegdorjiig gadaadiin horongo oruulch nertei deeremchidtei geree hiij eh oronoo hudaldaj bui talaar gomol gargaj boloh uu..

РАВДАН 2016-04-08 202.70.46.221

КОММЕНТЫН НАЙЗУУД АА! ЦЭНГЭН ХӨГЖИЦГӨӨЕ! БААТАР ДАРГЫН МҮҮНИЙСТ ХАВРЫН БАЯРЫГ МОНГОЛ ХАВРЫН БАЯР БОЛГОЁ! ЭНГЭРИЙН ЯРГУЙ ЦАСАН ДООР ЗҮҮДЛЭХЭД ЭХНИЙ..

Зочин 2016-04-08 43.242.242.224

Америк гэж нэг ч яриагүй байхад л Америк тийм гээд гонгинодогийг харахад чи аймаар комплекстой гар байна. Очиж Шар хадандаа хэвт. дуракаа

РАВДАН 2016-04-08 202.70.46.221

ЕР НЬ ОРОС МОНГОЛЫГ ХАРЬЦУУЛЖ БАЙХДАА Ч ЯАДАГ ТЭНЭГ ВЭ? ОРОСЫГ ЧИНЬ АМЕРИКТАЙ Л ХАРЬЦУУЛДАГ ЮМ ШДЭЭ!

РАВДАН 2016-04-08 202.70.46.221

ГҮЭЭ ЧИ ЗҮГЭЭР БИЗ! ЗҮГЭЭР БИЧСЭН ЮМЫГ ЗҮГЭЭР УНШЧИХАЖ ЧАДАХГҮЙ БАЙХЫГ БОДОХОД ЧИ ЕР НЬ ЗҮГЭЭРГҮЙ ЭЭ! ЕР НЬ Ч ЧАМАЙГ МИНИЙ БИЧСЭНИЙГ УНШААДАХ ГЭЖ БИ АЛБАДААГҮЙ БИЗ ДЭЭ ХҮНЭН ДУРААКАА!

Зочин 2016-04-08 43.242.242.224

Равдан гэж нэг багаасаа дурак царайлсан нөхөр байнаа. Орос гэхээр л танай Америк тийм ч гэх шиг. Түй чоорт тэр Америк чин. Надад ямар хамаа байнаа? Монгол Оросоос дээр байна гэж бичсэн байгаа биз дээ? Дауны синдромтой мал уу үнүй юу энэ шизот чин харин. Чамд Монгол сайн байна гэхээр нүдэнд нь хорсол бий болж Америк дампуурна гэж ярих ямар логик байна? Үтэр түргэн энэ хэдэн комментын найзуудаа цуглуулж Шар хадандаа очиж хэвтэцгээ

РАВДАН 2016-04-08 202.70.46.221

ӨӨ ЗА ЗАА ТЭГЭЭД ТЭР АНУСТ ЧИНЬ ДИВААЖИН БАЙГАА ЮУ? БҮХЭЛ БҮТЭН ХОТООРОО ДАМПУУРЛАА ЗАРЛААД Л БАЙДАГ ШДЭЭ! ХҮМҮҮС НЬ ДҮРВЭЭД Л. НААД ЗАХ НЬ ДЕТРОЙТ. ТЭГЭЭД Л ТҮҮНЭЭС ДООШОО ХЭДЭН МЯНГАН СУУРИН СӨНӨЦӨН Л БАЙДАГ ШДЭЭ! ЭНЭ ДЭЛХИЙН ХААНА Ч ТИЙМ Л БАЙДАГ!

Зочин 2016-04-08 202.179.31.105

манайхан АНУ д очиж л ажил төрөлтэй бол амьдралаа өөд нь татдаг. тэр хэмжээгээрээ АНУ явах хүсэлтэй иргэд олон байдаг. Орос д очиж тэгсэн нь хэд бол.

Зочин 2016-04-08 202.179.27.151

tegeed chiniiheer ter dibaajin uu.. tam ruu l ybj bnaa amerikuud

Зочин 2016-04-08 43.242.242.224

Орос үнэндээ амьдрал аймаар байна лээ. Сая хойшоо Омск хүртэл явлаа. Манайхаас долоон доор амьдралтай. Тэгээд согтуу баагийнууд Путин агуу гээд л гуйлгачин амьдралдаа хангалуун байх юм. Манайх харин ч танагтай амьдралын чанар сайн сангдсан шүү. Тэгсэн хэдий ч бид эсэргүүцээд төр засгаа хэнээс ч айхгүй шүүмжилдэг. Орос бол үнэхээр бардаз байна лээ. Соц үе нь дуусаагүй юм байхдаа л гэж бодогдсон

РАВДАН 2016-04-08 202.70.46.221

ДЭЭР ХӨХРӨГЧИД НАРАН САРАН, ДООР НАЙРЛАГЧИД ПҮҮЖЭЭ РАВДАН.

Зочин 2016-04-08 103.57.95.22

ravdan ug n putin-ees hamaagui iluu mundag yum bilee. yaagaad uuriiguu putinees doosh n hiigeed baidag yum bol.

Энхмаа 2016-04-08 103.229.123.49

Сибирийн хотууд тосгод нь үнэхээр хүнд амьдралтай . Жүжиг биз дээ. Хэн ч эсэргүүцэхгүй байж бас болохгүй.

Зочин 2016-04-08 103.26.193.228

ravdaashka oron zaigaa buren ezeljee, good luck friend

батт 2016-04-08 202.21.106.102

бурханыг шүүдэггүй юм.

Зочин 2016-04-08 43.242.243.206

РАВДАН МУНДАГ АА.

Зочин 2016-04-08 202.55.182.28

Захиалгаар Барууны тэжээврүүдийн хийж буй ажил

РАВДАН 2016-04-08 202.179.27.128

ПУТИН ШҮҮХЭД ОЧИЖ ШУДАРГА ОРОС ХҮН ЯМАР БАЙДАГ ГЭДГИЙГ НОТЛОХ НЬ ОЙЛГОМЖТОЙ. ТЭР УЛАМ АГУУ БОЛОХ БИЗ.

РАВДАН 2016-04-08 202.179.27.128

ЕРТӨНЦИЙГ ЗАХИРАГЧИЙГ ШҮҮЖ БАРАХ УУ? ЭНЭ БОЛ НИЙГЭМ ДЭХ ЕРДИЙН ТАНДАЛТ. ҮР ДҮНД НЬ ОРОСЫН 5-Р ЦУВААНЫХАНЫГ САЙН ДУРЫН ҮНДСЭН ДЭЭР ИЛЧЛЭХ ЁСТОЙ ЮМ.

Зочин 2016-04-08 103.229.121.202

КГБ-ын эсэргүүцэгчдийг цуглуулах арга. Дэмжигчдийг цуглуулж байгаад бөөрийг нь гаргах байх. Яг л манайд 7 сарын 1-нд хэрэгжүүлсэн шиг.

Хотын залуу 2016-04-08 202.55.180.155

РАВДАН ХААЧИВ. ЦААНА ЧИНЬ ТӨРСӨН АХЫГ ШИГ ШҮҮНЭ ГЭНЭ ХӨӨЕ.

Зочин 2016-04-08 202.9.40.210

Ene neg uneg shig yum zailaa

Зочин 2016-04-08 202.179.24.105

Равка, Ертөнцийн эзэн Агуа их Путин ахыг чинь шүүх гэнэ ээ цаана чинь. Очоод алаад өг хө.