Банкууд хугацаагүй хадгаламжид хүү тооцохгүй | News.MN

Банкууд хугацаагүй хадгаламжид хүү тооцохгүй

Банкууд хугацаагүй хадгаламжид хүү тооцохгүй

Банкууд хугацаагүй хадгаламжид хүү тооцохгүй

УИХ-аас 2020 оны дөрөвдүгээр сарын 29-ний өдөр баталсан Covid-19-ийн цар тахлаас урьдчилан сэргийлэх, тэмцэх, нийгэм, эдийн засагт үзүүлэх сөрөг нөлөөллийг бууруулах тухай хуульд 2021 оны нэгдүгээр сарын 29-ний өдөр нэмэлт, өөрчлөлт орж, мөн өдрөөс мөрдөж эхэлсэн.

Ингэснээр банкны эх үүсвэрийн зардлыг бууруулах ажлын хүрээнд банкны харилцах дээр байгаа хугацаагүй хадгаламжид хүү тооцохгүй байх зохицуулалт хийх захиргааны арга хэмжээг авахаар тусгасан.

Уг хуулийн 10 дугаар зүйлийн 4 дэх хэсэгт "Цар тахлын үед банкны хугацаагүй хадгаламж, харилцах дансанд хүү тооцохгүй, тусгай нөхцөлтэй хадгаламжид энгийн хадгаламжийн хүү тооцох бөгөөд Төлбөр тооцоог үндэсний мөнгөн тэмдэгтээр гүйцэтгэх тухай хуулийн 4.1-д заасны дагуу Монголбанкнаас зөвшөөрөл олгосон болон 4.4-т зааснаас бусад тохиолдолд иргэн, хуулийн этгээд хоорондын мөнгөн төлбөрийн үүрэг, гүйлгээг гадаад валютаар гүйцэтгэхийг хориглоно" гэж заасан.

Хуулийн хэрэгжилтийг хангах үүднээс банкууд хугацаагүй хадгаламж болон харилцах дансны үлдэгдэлд 2021 оны зургадугаар сарын 30-ны өдрийг хүртэл хугацаанд хүү тооцохгүй байх шийдвэрийг хэрэгжүүлж эхэлжээ.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
38
ТэнэглэлТэнэглэл
5
ХахаХаха
5
БурууБуруу
4
ЗөвЗөв
1
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

24 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

зочин 2021-02-22 202.179.8.4

хугацаагүй хадгаламжид босго тавих хэрэгтэй шдээ.зуун саяас дээш хадгаламжийн хүүг тооцохгүй байх нь зөв. банкууд хадгаламжийн мөнгө эргэлдүүлж ашиг олдог. жирийн ард иргэдээ боддоггүй дандаа хохироож байх юм

Avatar

Зочин 2021-02-22 66.181.185.92

н**ш, ямар ч ажил хийсэн дандаа ард түмний карма руу гараа дүрж байх юм.

Avatar

Архангайхүү 2021-02-22 59.153.114.155

Наад бичээд байгаа Төлбөр тооцоог үндэсний мөнгөн тэмдэгтээр гүйцэтгэх тухай хуулийн 4.1-р заалт чинь хэзээ ч биелж байгаагүй заалт !!!

Avatar

зочин 2021-02-22 66.181.180.140

6 сарын 30наас буцаад хүү тооцох юмуу. үгүй бол мөнгөө авъя даа

Avatar

Зочин 2021-02-22 202.9.47.28

Энэ зээлээр чинь 1990 оноос хойш амьдралаа тэжээлээ
Өндөр хүүтэй зээл хэцүү ч яг тохирсон мөнгөө аваад хөл дээрээ боссон монголчууд нь олон байдгийн
Хөдөөний хүмүүс ч мөн л авсан өгөөжийг нь мөн л хүртсэн нь олон…
Ажилгүй мөнгө бодож хэвтэхээр мал нь малаа маллаад гэдэс цатгалан хэвтээч

Avatar

Зочин 2021-02-22 66.181.161.98

Энэ одоо инфилацаа гүйцэхгүй төгрөг хэрэггүй боллоо гэсэн дохио юу?

Avatar

BGYUJKH,KNG 2021-02-22 66.181.161.11

Зээлийн хүүг буулгаач ээ эргүүнүүд

Avatar

зочин 2021-02-22 66.181.180.140

мөнгөө авий доо

Avatar

Зочин 2021-02-22 202.55.188.40

$-oo hugatsaatai bolgoyo doo

Avatar

Зочин 2021-02-22 202.126.90.76

ТЭГВЭЛ ЗЭЭЛИЙН ХҮҮ ТООЦХОО БАС ЗОГСОО…

Avatar

Мөнгөө гудсан доороо 2021-02-22 103.212.118.195

Хүүгүй болгоод хэн банкинд мөнгөө хийх юм.Би лав хугацаагүй дээрх бүх мөнгөө аваад доллар болгоод гэртээ хадгална.

Avatar

Yea 2021-02-22 202.126.89.83

Unen shuu hahah

Avatar

Зочин 2021-02-22 66.181.161.57

hadgalamjiin huug buulgasan bol zeeliin huu buurah uchirtai shuu

Avatar

Зочин 2021-02-22 107.127.39.64

Монгол улсад найдвартай банк нэг ч байхгүй….тэгчихээд бас Оюу толгой төсөл рүү боргооно.

Avatar

zochin 2021-02-22 66.181.176.109

jiriin irgedee shulj duusahgui yum, naadah chin uls, irgedin ali alind ashiggui bankiig bayajuulah arga baina, hadgalamjiin huug hucheer buulgasan baihad zeeliin huu hevendee baina, ingevel irged hadgalamjaa tataj ehlene shuu.

Avatar

Зочин 2021-02-22 202.126.90.95

Зээлийн хүү үнэн хэрэг дээрээ бараг буухгүй байгаа, эх үүсвэр талдаа банкинд л ашигтай боллоо до,

Avatar

/*-*/ 2021-02-22 49.0.142.40

Ингэлээ гээд зээлийн хүү буухгүй шдээ малуудаа

Avatar

Зочин 2021-02-22 103.57.94.213

БАНКИНД ТӨГРӨГ ТӨВЛӨРӨӨД ХАДГАЛАМЖИНД ХҮҮ ТӨЛӨХ ЧАДАМЖГҮЙ БОЛЧООД БАЙГАА ЮМ

Avatar

Иргэн 2021-02-22 66.181.181.242

Битгий сүржигнээд бай! Наадах чинь иргэдэд биш харин банкуудад өөрсдөд нь илүү ашигтай заалт байна!

Avatar

Зочин 2021-02-22 202.126.90.127

Банкуудаа дуртай үедээ дампууруулж,харилцагчидаа хохироож,төрөөс нөхөж авдаг элдэвийн тоглолт зохионо.Дансыг нь царцаана,мэдээллийн нууц байхгүй.Олон улсын зэрэглэлд очих банк байхгүй.Захын мал улстөрч оролдоно.Ийм байж Оюутолгойн гүйлгээг хий гэж худлаа хуцацгаана.

Avatar

Зочин 2021-02-22 64.119.24.45

FUCK YOU🖕🖕🖕

Avatar

Zochin 2021-02-22 202.55.191.130

Tur zasag yagad iim hugiin ymbe??? Tatvar tulj tulj olson heden ymnaasaa iluuchleed bankind hiiheer teriig n hen negen uls turch dur meden shiidver gargaj humuusiin mungund haldaj baidag davartan garuud ve!!!

Avatar

Зочин 2021-02-22 66.181.161.86

Ман намын балаг

Avatar