Ардын намын “пентхаус”-т өрнөж буй тохироо | News.MN

Ардын намын “пентхаус”-т өрнөж буй тохироо

Ардын намын “пентхаус”-т өрнөж буй тохироо

Ардын намын “пентхаус”-т өрнөж буй тохироо

МАН-ын 100 жилийн ой болоход ердөө арав хүрэхгүй хоног, Ерөнхийлөгчийн сонгууль явагдахад 4 хүрэхгүй сарын хугацаа үлджээ. Энэ жилийн Эх орончдын баяраар 100 жилээ тэмдэглэх МАН-ын дарга У.Хүрэлсүх, 10 жилийн ойтойгоо золгож буй МАХН-ын дарга Н.Энхбаяр нар жанжин Сүхбаатарын хөшөөнд хамтдаа цэцэг өргөж мэдэх “хэлэлцээ”-г Ардын нам талаасаа Д.Амарбаясгалан, Хувьсгалт нам талаасаа Б.Тулга ахлаж буй тухай мэдээ Тусгаар тогтнолын ордноос сонсогдох болов.

Сар шинийн өмнөхөн МАХН-ын дарга Н.Энхбаяр, Б.Тулга, Э.Эрдэнэжамъяан нар Төрийн ордонд Ерөнхий сайд Л.Оюун-Эрдэнэд бараалхаж, Засгийн газарт хандан гаргасан зөвлөмжүүдээ гардуулсан. Энэ үеэр Ерөнхий сайд Л.Оюун-Эрдэнэ МАХН-тай хамтран ажиллахад бэлэн болохоо илэрхийлж хамтарсан ажлын хэсэг байгуулах талаар Н.Энхбаяртай санал солилцсон байна.

Ерөнхий сайд Л.Оюун-Эрдэнэ засгийн энэ их ажлын хажуугаар Н.Энхбаярын саналыг сонсож, хамтрах тухай хөндсөн нь зүгээр нэг “дипломат уулзалт” биш  байсан нь мэдээж.

Гарал, үүсэл нэгтэй, үнэт зүйл нь ижилхэн МАН, МАХН хоёр эвсэж нэгдэх тухай яриа үе, үе сэвэгддэг. Гэвч, өнгөрсөн хугацаанд Н.Энхбаяр Ардын намтай нэгдсэн, бүр үгүйдээ л Н.Энхбаяртай Ардын намынхан эвссэн удаа байхгүй. Эсрэгээрээ Ардчилсан намтай хамтарч засаг барьсан, сонгуульд эвсэн орсон түүх Н.Энхбаярт бий. Товчхондоо, Н.Энхбаярт хэнтэй хамтрах нь чухал биш эрх ашиг л чухал.

Иймээс орон нутгийн сонгуулиар Х.Баттулгатай хамтарсан Н.Энхбаяр МАН-тай эвсэх нь тавих санал, хувийнх нь “хэрэгцээ”-нээс хамаарна гэсэн үг. Товчхондоо, МАХН-д ашигтай гэхээсээ Н.Энхбаярт ашигтай үед л МАН-тай хамтрах болно. Тэгэхээр Н.Энхбаярт ашигтай хувилбар нь юу вэ?

Зургадугаар сарын 9-нд товлогдсон Ерөнхийлөгчийн сонгуульд парламентад суудалтай дөрвөн нам өрсөлдөх эрхтэй. Хөдөлмөрийн үндэсний нам /ХҮН/ Ерөнхийлөгчийн сонгуульд анх удаа оролцохоор, ард түмний захиалсан хүнийг нэр дэвшүүлэхээр болсноо зарласан.

Тэгвэл МАХН Ерөнхийлөгчийн сонгуульд гурав дахь удаагаа оролцох гэж байна. Үүний өмнө 2013 онд Н.Удвалыг сойсон бол 2017 онд Х.Баттулга, М.Энхболд нарын эсрэг С.Ганбаатарыг өрсөлдүүлсэн юм. Энэ удаад Н.Энхбаярын намаас С.Ганбаатар Ерөнхийлөгчийн сонгуульд нэр дэвших боломжтой хүнээр нэрлэгдэж буй. Гэхдээ түүнд Н.Энхбаяр дахин боломж олгох эсэх нь тодорхойгүй, МАХН-аас С.Ганбаатар нэр дэвшинэ гэдэг С.Ганбаатарын өөрийнх нь мөрөөдөл. Гэхдээ мөрөөдөл бүхэн биелэдэггүй. Тэгээд ч Н.Энхбаяр С.Ганбаатарыг МАХН-аас Ерөнхийлөгчид нэр дэвшүүлнэ гэсэн үгийг амнаасаа унагаагүй яваа. Өөрөөр хэлбэл, Н.Энхбаярт нэг бодол бий.

УИХ-ын болон Ерөнхийлөгчийн сонгуульд өрсөлдөх эрх нь хуулиар хязгаарлагдсан Н.Энхбаярт С.Ганбаатарыг Ерөнхийлөгчид нэр дэвшүүлснээс Э.Батшугарыг УИХ-ын гишүүн болгох нь илүү ашигтай хувилбар.

Тэгээд ч С.Ганбаатар нэр дэвшлээ гэхэд ялалт байгуулах магадлал багатай, өмнөх сонгуульд хамгийн бага санал авч, нэгдүгээр “шатнаас” хасагдсан, дээр нь Өмнөд Солонгосын иргэнээс хахууль авсан хэрэг нь хуучраагүй байгаа.

Тэгэхээр Н.Энхбаяр хүүгээ гишүүн болгох тохироотойгоор МАН-тай эвсэх “наймаа” ярих болов уу.

Д.Сумъяабазар нийслэлийн Засаг дарга болсноор Сонгинохайрханы нөхөн сонгуулийг Ерөнхийлөгчийн сонгуультай хамтатгахаар болсон билээ. УИХ-ын сонгуулийн 28 дугаар тойрогт Э.Батшугар өмнө нь “Та бидний эвсэл”-ээс нэр дэвшиж, авсан саналаараа П.Анужингийн ард, 22 мянган хүний саналаар дөрөвт орсон. Тиймээс Э.Батшугар Сонгинохайрханы нөхөн сонгуульд нэр дэвшээд ялах магадлал өндөр гэсэн үг.

УИХ-ын сонгуулийн тухай хуулийн 27.9-т “Эвсэлд нэгдэн орсон намууд нь Улсын Их Хурлын нөхөн сонгууль, түүнчлэн шинээр сонгогдсон Улсын Их Хурлын үйл ажиллагаанд нэг этгээд болж оролцох” заалттай.

Э.Батшугар хуулийн дээрх заалтаар МАН, МАХН-ын эвслээс биш “Та бидний эвсэл”-ээс нэр дэвших боломжтой юм. Харин түүний өмнөөс сул хүү тавьж өгөх тохироог  У.Хүрэлсүхийн өмнөөс МАН талаасаа Д.Амарбаясгалан, Н.Энхбаярыг төлөөлж МАХН талаасаа Б.Тулга хийх биз. Тэгээд ч УИХ-д үнэмлэхүй олон МАН-д нэг кноп авсан, алдсан ялгаагүй. Харин 100 жилийнхээ ойгоор, Ерөнхийлөгчийн гурван удаагийн сонгуульд дараалан ялагдсан ялалтаа эргүүлж авчрах нь, У.Хүрэлсүхийг Ерөнхийлөгч болгох нь  МАН-д нэн чухал байгаа.

Үндсэндээ Х.Баттулгын нэр дэвших эрхийг Үндсэн хуулиар хязгаарлаж, Н.Энхбаяртай эвсчихвэл МАН бараг ялсанд өөрсдийгөө тооцож буй байх. Харин Н.Энхбаяр хүүгээ УИХ-ын эрхэм гишүүн болсноор төсөөлж байгаа ч биз.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
75
ТэнэглэлТэнэглэл
15
ХахаХаха
9
ЗөвЗөв
6
БурууБуруу
3
ХарамсалтайХарамсалтай
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

132 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-02-18 192.82.84.59

энэ энхбаяр хулгайчууд дундаа нөлөөтэй хулгайч юмаа. гонгиносон хүрэлсүг энэний хошногонд наалдаж хэд хэдэн удаа ялаас чөлөөлөгдөж байсан, тэгээд дараа нь хор хутгаж түгжилдсэн. одоо дахиад л наалчихсан еөк болно гээд зүүдлээд явж байдаг. арчаагүй хулгайч юмаа.

Avatar

Зочин 2021-02-18 136.24.9.31

МАХН бол МАН ын шүдний өвчин. АН аас илүү МАХН хүчтэй шүү.

Avatar

Э 2021-02-18 59.153.115.188

Жэнко гэж офшорчин биш бол хэн ч байсан яахав . Жэнко, Эрдэнэ хоёр АН намаас хөөе.

Avatar

Зочин 2021-02-18 107.77.214.53

МАХН нам намын эрх ашгаа бодохгүй улс орны эрх ашгаа бодож ерөнхийлөгчийн сонгуульд маш харицлагатай оролцох хэрэгтэй. Хүрэлсүхийг ерөнхийлөгч болгох гэж толгойгоо гашилгаж, хайран цагаа зарцуулаад яах вэ? Ерөнхийлөгчийн сонгуульд ч,нөхөн сонгуульд ч хүнээ дэвшүүлээд өрсөлдөхөд ялах магадлалтай шүү.

Avatar

Зочин 2021-02-18 107.77.214.53

Хүрэлсүх энэ намаар муухөй тоглож байгаа юм шүү. Монгол улсын их хурлыг талцуулж хоёр хувааж, улс төрийн намуудыг хямралд оруулсан.АН тэр үед хямраад одоо хүртэл хямралаас гарч чадахгүй байна. Монгол улсын ерөнхиы сайд болох гэж бөөн хор найруулсан. Тэгээд гайгүй ажиллах юм байх гээд ард түмэн итгэж байтал Оюутолгойн гэрээ байгуулахын өмнөхөн гэнэтхэн засгийн газраа огцруулсан. Гэтэл одоо ерөнхийлөгч болно гэж хор найруулж байна. Нам нь түүнтэй ямарч хариуцлага тооцохгүй нь харагдаж байна.

Avatar

Иргэн 2021-02-18 66.181.186.167

Ганбаатар бол өөрийнхөө төлөө юу ч хийхээс буцахгүй жүжиг тавигч . Тэрэндээ л мэргэшсэн луйварчин

Avatar

zochin2 2021-02-18 203.91.115.56

Hunuusiin setgegdel unshij baihad.yamar muuhai h**** bichdeg yum be?Yamar sanaa zovdoggui,yamar ichdeggui soyolgui yum be?YAMAR HETSUU HORVOO VE????????????

Avatar

Зочин 2021-02-18 192.82.68.223

ОТ – той гэрээ хийх ажлын хэсгийг Н. Энхбаярт өгчих хэрэгтэй л дээ.

Avatar

/*-*/ 2021-02-18 49.0.142.40

Үтэр түргэн сөнөтүгэй!

Avatar

Цэцэг 2021-02-18 64.119.22.94

Илжирсэн хуучин намжсан мафигийн засаглал хэрэггүй.үндсээр нь энэ ниыгэм сонгуулийн системийг өөрчилөхөөс нааш муу муухай энэ бузар луйварчдын бүлэглэлийг таслан зогсоож чадөхгүй.сүүлийн 30 жил тогтсон системийг өөрчилж ард түмний жинхэнэ төлөөлөл эрх барих нөхцлийг бүрдүүлэх хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2021-02-18 192.82.76.144

ter ni dree evseed nuhun songuulid batshugariig devshuulvel shuud garna bat shuu dee

Avatar

ДОРЖСҮРЭН 2021-02-18 49.0.147.165

НЭГ Л НАМ ШҮҮ НЭГДВЭЛ ТААРНА
ХАРИН Ч 2 ГАР ХӨЛӨӨ ӨРГӨӨД ДЭМЖИХ ИРГЭД ОЛОН БАЙНА ШҮҮ

Avatar

Зочин 2021-02-18 202.126.88.153

Оросын гар хөл Женко биш бол нохой байсан ч яахав.

Avatar

mash nuuts sonin shine hebleled 2021-02-18 122.201.31.228

ardiin nam duu boloh magnag usegtei tug uug hurelsuh enhbayar 2 ih muuhai harajisan naadamd. partisani huuhedud ih muuhai hargis ahndsan daa ene 2 zasag darga. hereb ardin partisan hunig uzen yadsan bol ardiin namas oor namd orol doo.

Avatar

Зочин 2021-02-18 124.158.96.71

zugeer neg ulsaa hugjuulchih hun gargahgui dandaa hor hairuulsan umhii chutguruudeer duurchihsen uiliin uree edelnee muusain ymnuud

Avatar

T 2021-02-18 139.5.216.241

Ikh Mongoliin toriig adgiin khudalch khulgaich popuud ezelchikheed mon galzuurch bnaa! Gekhdee bolokhgyi yum gej bas bii! Ikh Tenger khilegnej udakhgyi khychee yzyylnedee! Aguu Mongoliin tor tyykhendee ingej dampuurch bgaagyi!!!!!! Baakhan e****z khurliiz novshnuud tarkhind garaad suujdee!

Avatar

Зочин 2021-02-18 124.158.97.132

Цаг өнгөрөх тусам 2020 оны сонгуулийг МАН хуйгаар нь булхайцсан нь улам л тодроод байна. Эрхэм нөхөр Доржхандыг өөрийнхөө хүчээр ялсан бх гэж бодсон чинь Хүрэлбаатарын захиалга гэнэ. Тэхлээр МАН -ын бус бүх гишүүд захиалгаар гарч иржээ. Хэний захиалгаар вэ? МАН -ын болон Жэнко -ийн захиалга гэж нэг том экс улс төрч хэллээ.

Avatar

Зочин 2021-02-18 202.126.88.153

Хүрэлбаатар Доржхандыг захиалах байтугай өөрөө дэвшсэн тойрогтоо аргаа барахдаа Баяд, Дөрвөд ясангуудыг талцуулж байж гарч ирсэн шүү дээ. ХҮН харин нийгмийн захиалгаар гарж ирж байгаа нам шүү дээ.

Avatar

би 2021-02-18 64.119.23.16

Хүрэлсүх Ганбаатараас айсандаа хуйвалдаан зохион байгуулаад байгаан байнадаа. Ганбаатарыг дэвшүүлэхгүй л санаа

Avatar

Уншигч 2021-02-18 103.229.120.225

Ганбаатарыг хэн ч сонгохгүй. Ёс зүйгүй боловсролгүй бүдүүлэг

Avatar

Зочин 2021-02-18 66.181.179.252

torros bayan bolosn enee ter saihan baidag baihdaa. toriin terbumtan saiahn baihdaa.

Avatar

Зочин 2021-02-18 66.181.179.252

ardin anmd olon hun gomdoj yabdaj ajilgui amdralgui bolson doo. hooj gargaad namiinha naizig hodoodnii yaltan abchirsan shde. tegel zasag unahgui yadiin boloo. medej ab chi 1a ardiin nam bishee.

Avatar

Зочин 2021-02-18 66.181.179.252

enhbayar odgui hun shuu aimhai neg muu hoodoni zasag darga oborhangai zasag darga molom aigad suudag bolohgui shdee. een chin mongol bank idej duusjina.

Avatar

Зочин 2021-02-18 66.181.179.252

enhbayar ardiin namd gaitai hun nam songuulid yalhad yundaa enhtubshin uruul ganbold abj said tabisan boloo. aimar gutamshig mongol bank suirel boljison doo.

Avatar

Зочин 2021-02-18 66.181.179.252

enhbayara and namiin naizaa neg hodooni dund gobi shadartsetseg egdeg huher solison shdee.teghed ih muuhai bolosn doo..

Avatar

zochin 2021-02-18 64.119.19.70

Enkhbayartai evsej bgaa nam bol – Eruul nam ogthonch bish

Avatar

Bat 2021-02-18 174.203.130.95

Enhbayar arai dendyy yumaa ashig sonirholin zorchil arai yum Tor luu teneg hyygee chiheh geed l nogoo ni icheesei Hyrelsyh eronhiilogch bolj hezee ch chadahgyi jyjigchin bol tegvel hol yavna Hooson tolgoi

Avatar

kub 2021-02-18 66.181.182.254

logiktoi sonsogdoj baina

Avatar

Зочин 2021-02-18 59.153.114.192

Ингэж байнга эхнэрээ голж сольчихоод, эргээд буцаж нийлдэг шиг з**х*й улс төрчид ичиг ичиг.

Avatar

Зочин 2021-02-18 202.126.88.132

дэвшүүлээд үзэхгүй юу ийм хор явбал ард түмэн тэнэг биш нэг юм бодох байлгүй….ядаж л тоймчийг урдаас нь тавьхад батшугар хамраараа шороо үнхнэмзээ

Avatar

Зочин 2021-02-18 59.153.114.192

Ард түмний сонголтыг МАН хар машинаар луйвардах тул хэнийг ч сонгосон ялгаагүй. Ганцхан сонгууль өгөхгүй байж сонгуулын луйврын тогтолцоог нураана.

Avatar

Зочин 2021-02-18 202.126.88.32

Хар машинаар луйвардаад нь тодорхой

Avatar

Uuganbayar 2021-02-18 202.126.90.119

Эд Нар мянга тохироод нэмэргүй шүү дээ, Баттулга уугаасай ялна, хамгийн өндөр рэйтинг тэй үлс төрч, харлуулах гэд нэмэргүй, тэр Батшүгар гишүүн болоод ч хол явхаргүй санагдсан. МАХН МАН тай эвслээ гэд МАХН дэмжигч наар МАН саналаа өгөхгүй, Энхбаяр ийг МАН ны эсрэг байгаад нь дэмждэг байсан хүмүүс дэмжихээ болино, Энхбаяр хүүхдээ нэг удаа гишүүн болгоод тэгээд өөрөө ч тэр намаа ч а**х гэж байна да

Avatar

Зочин 2021-02-18 140.78.5.102

Би энэ Батшугар гэдэг залууг бүр гайхаад байдын. Лаг лаг сургууль төгссөн, ЖиПиМорганд ч билүү ажиллаж байсан гээд байдын. Хэрэв үнэн л бол, дэлхийн лаг гаруудын мөрөөдлийн компани шд. Монголоос том мөнгө эргүүлдэг . Тийм байж энэ залуу ингээл хөгшин эцгийгээ урдаа бариал, энд тэнд өөрийгөө шахуулаал ингээл царай алдаж явахаас ичдэггүй юм байхдаа. Ингэх байсын бол БЭРС төгссөн ч болох байж. Хулгай хийчих гээл яваад байдын байхдаа

Avatar

Настан 2021-02-18 203.91.115.44

Үнэхээр ардын нам мөн бол ахмадуудын тэтгэвэрийн доод хэмжээг 500 мянга болгож 100 жилийн ойдоо бэлэг бариарай

Avatar

/*-*/ 2021-02-18 49.0.142.40

Ямар юмных нь Ардын нам байдийн, Монголын Авилгалчдын Нам гэдэг компани шүү дээ, Удирдах Зөвлөл гэдэг нь ТУЗ байхгүй юу

Avatar

Зочин 2021-02-18 59.153.115.231

pisda min ter clubdee ochij boovoo saa zaa yuy!

Avatar

Зочин 2021-02-18 66.181.161.40

Songinochuud neree unen songolt muu bnaa ochij ochij umhii devsger etsegui 4 huuhedt anujin gh yashkaag songoj bdg Buyngiin Jagaa garsan bol yadaj ene heden hulgaich nariig zagnaad uzed suuj bh bsndaa

Avatar

Зочин 2021-02-18 198.154.91.165

Ер нь тэгээд дотоод зохион байгуулалт, байгууллагын соёл энэ тэр нь МАН-тай дүйцэх нам байхгүй бололтой

Avatar

Зочин 2021-02-18 198.154.91.165

МАН 100 жилийн ой дээрээ ард түмэндээ ямар бэлэг барих бол

Avatar

Зураач Лондон 2021-02-18 90.220.179.97

Бүү горьд! Хууран мэхлэгч хурандааг унагана гэсэн хүн цаана чинь зүгээр язагнаж байна, ккк

Avatar

Зочин 2021-02-18 202.9.40.187

Битгий ш**.МАН тай МАХН нийллээ юу?Энхбаяр дарга хэзээ ч МА.н тай нийлж,гуйж доошоо орохгүй.МАН нэртэй гөлөгнүүд гуйж магадгүй

Avatar

Соном дандар 2021-02-18 66.181.188.108

Асуудлын гол нь Н.Энхбаяртаа байгаа юм бишээ!? Угаасаа МАН л юмшдээ!? 100-н жилийн түүхтэй энэ хоёр нам нэгдэнэ гэдэг бол эвтэй байхдаа хүчтэй гэдгийг л харуулах тийм онцгой туршлага болох ёстой!? Нэгдэх нь зөв!? Нөгөө талаар МАХН гэгчид МАН-д итгэл үнэмшилтэй явдаг мянга мянган гишүүд дэмжигчид нь байгаа!? Энэ хүмүүсийн итгэл үнэмшлийг сэргээх хэрэгтэйшдээ!? Угаасаа салах ёсгүй намыг манай улс төрийн увайгүй хүмүүс л хууль зөрчөөд салгачихсан юмшдээ!? Одоо нэгдэх нь зөвөө!? Амжилт хүсье!?

Avatar

Зочин 2021-02-18 122.201.21.176

Хүрэлсүх утааг арилгахад зоригтой ажилласан. Гэхдээ худлаа гар шиг надад санагдах болсон. Зүгээр ном уншиж жүжиг тавьсан гар биш үү. Баттулгад харин нэг эр хүний хар ухаан ноён нуруу гэж байх шиг харагддаг юм. Баттулга хэтэрхий өшөрхүү хүн болгонтой үзээд байдаг хүн шиг санагддаг. Баттулгыг дэвшвэл дэмжнээ

Avatar

Зочин 2021-02-18 59.153.114.134

Chi Genkogoos jaahan yum avsan l hvn degee…..

Avatar

зочин 2021-02-18 103.140.11.173

Дэндүү хувиа боддог, идсэнээ илрэхээс айж нийгмийг үймүүлэгч орох сургуулийн хүмүүжигч хэн бэ

Avatar

зочин 2021-02-18 103.140.11.173

Улс төрийн маргаанийг ашиглаж, төмөр замыг зогсоож, ард түмэнд олон зуун тэрбум долларын алдагдал учруулж, өөрөө төмөр зам бариулахгүй байж хятадын машин явуулж авто машинаас асар их ашиг олж чадсан "мундаг" хүнийг тодруулаарай.

Avatar

Зочин 2021-02-18 138.128.88.206

Монгол Ардын Намаас Сонгуульд хэн нэр дэвших вэ

Avatar

Зочин 2021-02-18 138.128.88.206

Ерөнхийлөгчийн сонгуульд МАН гаднаа мэдэгдэхгүй ч дотроо өрсөлдөөнтэй байх шиг байна

Avatar

Зочин 2021-02-18 138.128.88.206

У.Хүрэлсэх МАН-с нэр дэвших үү

Avatar

Зочин 2021-02-18 202.131.225.197

SOngino Khairkhand hen ch garna doo shuudai gurilaar huurna doo, hodoodooroo songuuli ugdug

Avatar

зочин 2021-02-18 103.140.11.173

Ард түмнийг төрийн эсрэг турхирах нь өөрийнхээ муу муухайг далдлах арга гэж боддог, монголчуудын нэр хүндтэй мөртлөө хоцрогдсон хуучинсаг "томчууд"ыг ашигладаг, мөн өөрөө л болж байвал монгол түмэн хамаагүй гэсэн дүртэй сүүлийн үеийн удирдагчдыг манлайлах чадвартай томчуудыг тодруулцгаая аа. Эдгээр хүмүүс хэн бэ ? Залуус аа олоорой

Avatar

Зочинд 2021-02-18 64.119.16.103

МАН иргэдээ гэх сэтгэлтэйсэн бол хамгийн сайн вакциныг альхэдийн захиалж авчраад одоо иргэдээ вакцинжуулаад эхэлчихсэн байх байлаа. Тэд 60хэдүүлээ их хуралд байсан одор ч байгаа бүх эрхнь тэдэнд байсан байгаа Гэвч тэдэнд иргэдийн өмнө хүлээсэн үүргээ тас умартдаг үл тоодог зан нь л маш ихгай тарьж иргэд улс даяараа ядуурч эрүүл мэндээрээ хохирч ачааны хүнд иргэдийн нуруунд унаж буй нь яасан бэрх. Харахаас нүд хальтирмаар боллоо. Хүүхдүүд сургууль боловсролгүй бүтэнжил буюу 2анги алгас ми ти

Avatar

Зочин 2021-02-18 59.153.114.134

Bakciniig Oyuk ES hamgiin tvrvvn hiilgene gejugaa sh dee !

Avatar

Zochin 2021-02-18 67.69.69.209

Xurelsuh ter chigtee z**l!!!

Avatar

Зочин 2021-02-18 202.179.8.210

У.Хүрэлсүх намаасаа ерөнхийлэгчийн сонгуульд нэр дэвшвэл Монгол улсын ерөнхийлэгч болох өлзийтэй ерөөлийг өргөн дэвшүүлье.

Avatar

zochin 2021-02-18 71.229.165.236

doloochihson n**** yumuu daa chi

Avatar

Рекэт 2021-02-18 202.9.47.10

Долдой с** доодохыг нь хөхөөч

Avatar

Рекэт 2021-02-18 202.9.47.10

Энэ хогийн хорчин өвгөн улс төрөөс зайлаасай.Дурсамж номоо бичвэл барав.МАН нам юуун 100 жил хийх.1937 онд хэлмэгдүүлсэн хүмүүсийн ар гэрээс уучлал гуйгаагүй юм байж.Худалч Түгжил Хүүк Н.Энхбаяр сдатай нийлэх юм бол МАН-ын мөхөлийг ёролмой.

Avatar

Зочин 2021-02-18 66.181.184.43

МҮҮНий пастор Цай овогт R.T.эльбекжоржийн хөлсний бичээч улиг болсон юмаа хуцаад эхэлсэн үү?

Avatar

ЮУНЫ 2021-02-18 122.201.24.14

ЮУНЫ 100 ЖИЛ ОЛОН ХҮН БУУДАЖ АЛСАНЫ ЮУ АЙН

Avatar

Зочин 2021-02-18 202.126.94.99

Засгаа хаяад зугтсан хун ямар нуурээр еронхийлогч болох юм?!!!

Avatar

mgl 2021-02-18 64.119.26.118

Chaavaas daa. Enhbayar ch taaruuhan hun dee. Bayan ailiin teneg huuhdeer duurgedeg gazar yum aa daa Ih hural. Uuriiguu hen be gedgiig haruulj baina.

Avatar

Зочин 2021-02-18 103.212.118.166

улс төрийн я***н гэх үү

Avatar

иргэн 2021-02-18 64.119.17.6

100 жил бол ганц Ардын намын баяр биш бид бүгдын эх орончидын баяр

Avatar

Зочин 2021-02-18 122.201.24.14

ЯМАРИЙМНИЙ 100 ЖИЛ ЭЭ ҮХСЭН НОХОЙН ЖОГОРХОЙ ХЭЦСС.

Avatar

Зочин 2021-02-18 59.153.114.134

Ardiin namiinSYSEGTNYYDIIN bayar

Avatar

Зочин 2021-02-18 103.26.193.74

чөтгөр аваг_улсаа бодооч ээ

Avatar

зочин 2021-02-18 66.181.179.212

Материаллаг мэдлэг мэдлэг биш. жүүдүүдийн
явахаа больсон олон орон гарц хайж байна.
С.Ганбаатар үнэн. гэдэг юмыг ямарч байсан
харуулав өөр юу хүсэх вэ? үүнийг ард түмэн
дэмжиж. баялгийн хувь эзэмшигч болно.
Ямарч байсан. М.А.Х.Нам, эрдэнэтчүүд
С.Ганбаатарыг. улс төрд гаргаж авсан. эх өлгий.
С.Ганбаатар 16 жил амьдаралын их туршлагатай энэ нь. амьдаралын их сургууль
өөр ямар сургууль хэрэгтэй вэ?

Avatar

Зочин 2021-02-18 139.5.216.177

Нийгмийн хариуцлагатай, ард олноо анхаарсан, тэдний асуудлыг шийдэхийн төлөө ажилладаг төртэй байхыг хүсвэл МАН-ыг дэмжих, харин хэдэн хөрөнгөтнийг хагартал баяжуулахын төлөө, өөрсдөө гуйлгачин болж,зовж зүдрэхийг хүсвэл АН тэдний төлөөний энэ хамаг муухай үгээр бусдыг дайрч занаад байгаа зэрлэгүүдийн нь төлөө саналаа өгөх хэрэгтэй болсон бололтой.

Avatar

Иргэн 2021-02-18 192.82.74.81

Эвсэхийг дэмжинэ ээ

Avatar

irgen 2021-02-18 43.242.243.148

100 жилийн ойгоор Энхбаяр МАХН арчигдах нь тодорхой болж. Энхбаяр Хүрэлсүхийг дэмжвэл өөрийгөө улс төрч гэж бүү тооц.

Avatar

Азар 2021-02-18 66.181.190.210

ЭНХБАЯР БОЛ ХОГИЙН ХӨГИЙН н**ш ШҮҮ ДЭЭ. ЭНХБАЯРАА ДЭЛХИЙГЭЭС ЗАЙЛ

Avatar

Зочин 2021-02-18 66.181.161.23

Энэ хүн нэрээ л МАН ы я*****с болоод хаягдсан шүү дээ ?! Тэрээгий Өөрөө Шоронгоос Үзүүлж Ард Түмэндээ Хэлж Харуулж байсан нь саяхан биздээ
Тэгээл бүр Телевизээр хошиногоороо гуурс чихэж а**х гэлээ

Avatar

Зочин 2021-02-18 66.181.182.71

бүх муу юмнууд нэг дор цуглахнээ ашгүй зуун нэг дэх жилдээ устаж үгүй болно

Avatar

монгол 2021-02-18 64.119.17.6

хүрэлсүх л байнадаа

Avatar

иргэн 2021-02-18 202.21.109.98

Хүрэлсүхтэй нийлбэл Энхбаяр нэр хүнд нь унана….Харин Сонгинохайрханд явган явж сурталчилбал арай дээр…..

. МАН -тай их нөхөрлөвөл шоронд ордог оо мартаа юу….. Ганбаатар бол шудрага гар шүү……гомдоовол Энхбаяр сэхэхгүйгээр зайлах болно.. Улс төрөөс ……..

Avatar

Зочин 2021-02-18 202.21.108.47

Ганбаатарын дүррмйг харж дууг сонсохгшй юмсан. Солонгосоос хахууль авсан түрүүчийн сонгуульд хууль бус үйлдэл хийсэн. Боловсрол нь ч хуурамч. Нэг тиийм хар хэл амтай, нэг л бузар юм дагуулсан эвгшй хшн лээ. Манийгаа солонгостоо зарчихвал яана.

Avatar

Зочин 2021-02-18 202.9.46.84

Хуурамч зальтай этгээд

Avatar

Zochin 2021-02-18 202.126.88.168

Ард түмэн Ганбаатарыг дэмжинэ.

Avatar

Зочин 2021-02-18 31.151.236.21

Улс түмний хувь заяаг нуруундаа үүрэх, төрийн түшээ байх гэдэгийг зохист утгаар нь ойлгодог нэгэнд бол хүсээд байх эд бишдээ уул нь. Бусдад харагдах ГАНГАРАА, ХУМСАЛЖ ХУЛГАЙЛЖ ХУВЬДАА ЗАВШИХ бол бүр биш. Харамсалтай нь улс төрчдийн маань дийлэнх нь сэтгэлийн хөөрлөөр ЭХ ОРОНЧ болчихоод буруу амбицдаа дөрлүүлээд өөрсдийхөөр нь АЗ нь манийхаар ЭЗ нь таараад буруу суудалд морилчих юм. Мяньмарийн ерөнхийлөгч Aung San хэлснээр АРДЧИЛАЛЫН БООЛ байж чадах хүмүүн би мөнүү гээд асуудаа та өөрөөсөө.

Avatar

Зочин 2021-02-18 103.57.95.109

Нянг нянгаар устгадаг биологийн арга бий

Avatar

Зочин 2021-02-18 202.9.46.84

ХОРЫГ ХОРООР

Avatar

Зочин 2021-02-18 203.91.115.55

100 жил болсон нам ард түмнээ ядуурлын туйлд хүргэсэн. Одоо 100 жил тэмдэглэнэ нэгдэнэ гэж солиорох,угаасаа халаас нэгтэй луйварчид та нар нэгдсэн ч яалаа үгүй ч яалаа ард түмэнд ямар ч падлий байхгүй. Энэ нэг угшилтай хоёр луйварчин хулгайчаар дүүрсэн намыг үр үндэстэй нь устгаж байж улс орон зөв замдаа орж хөгжинө.

Avatar

Түмээ 2021-02-18 192.82.68.27

Яг үнэн

Avatar

Зочин 2021-02-18 66.181.181.111

нэгдсэн нь дээр муу муухай бүхэн нэг доор цуглавал дараа устгахад амар

Avatar

Зочин 2021-02-18 66.181.160.35

Энэ 2 нам нэгдвэл тэгээд ойлгомжтой шд юу шударга ёс, шинэчлэл 10 их наядаар улс орныг хөгжүүлэх цаашаа л болох байхшүү.

Avatar

Зочин 2021-02-18 66.181.160.35

Эднээс нэг ч олигтой юм гарахгүй . АН МАН МАХН БҮГДИЙГ НЬ ЛУЙВАРЧИДТАЙ НЬ , ЦҮНХ БАРИГЧИДТАЙ НЬ ЦУГ ТӨРӨӨС ЗАЙЛУУЛЖ БАЙЖ АРД ТҮМНИЙ НУРУУ ТЭНИЙНҮҮ ГЭХЭЭС ЭД БАЙГАА ЦАГТ ЮУ Ч ӨӨРЧЛӨГДӨХГҮЙ.
Энэ ТУЛГА ЭРДЭНЭЖАМЬЯН ГЭСЭН САЙХАН ЗАЛУУЧУУД Н. ЭНХБАЯРЫН ГУТЛЫН АЛЧУУР БОЛООД ЯВАХЫН ЗАЛУУ ХҮМҮҮС ӨӨРСДИЙНХӨӨ ХҮЧ ХӨДӨЛМӨРӨӨР АМЬДАРЧ ЧАДДАГГҮЙ Л ЮМ БАЙХДАА ХАЙРАН САЙХАН ЗАЛУУ НАС.

Avatar

Зочин 2021-02-18 59.153.114.192

Төрөөс зайлуулаад зогсохгүй орчлонгоос зайлуулах хэрэгтэй. Эс бөгөөс өөр хаа нэгтээ очоод бүхнийг идэж ууж, нурааж сүйтгэнэ.

Avatar

Нэргүй 2021-02-18 66.181.188.108

Асуудлын гол нь Н.Энхбаяртаа байгаа юм бишээ!? Угаасаа МАН л юмшдээ!? 100-н жилийн түүхтэй энэ хоёр нам нэгдэнэ гэдэг бол эвтэй байхдаа хүчтэй гэдгийг л харуулах тийм онцгой туршлага болох ёстой!? Нэгдэх нь зөв!? Нөгөө талаар МАХН гэгчид МАН-д итгэл үнэмшилтэй явдаг мянга мянган гишүүд дэмжигчид нь байгаа!? Энэ хүмүүсийн итгэл үнэмшлийг сэргээх хэрэгтэйшдээ!? Угаасаа салах ёсгүй намыг манай улс төрийн увайгүй хүмүүс л хууль зөрчөөд салгачихсан юмшдээ!? Одоо нэгдэх нь зөвөө!? Амжилт хүсье!?

Avatar

Уншинч 2021-02-18 192.82.77.93

Нэгдэх тухай биг хүүгийнхээ улс төрийн карьерыг эхлүүлэх гэж намын гишүүдээ золиод, өөрөа улс төрөөс явлаа гэж харагдаж бна.

Avatar

Сонин л юм 2021-02-18 202.126.90.108

МАН чадалтай л нам. Явж явж сонин сонин наманцаруудтай нийлж эвсдэг ямхр учиртай юм бол… Одоо харин огт ойлгогдохгүй болж ирж байна шүү. Лам олдохгүй бол буцахдаа залах нь дээ кккк

Avatar

иргэн 2021-02-18 103.57.95.86

Ямар юмных нь чадалтай байх бэ ???. Бүүр туйлдаа хүрчээд байна. Сая засгийн томилгоо төрийн албаны томилгоог хар л даа. Хөх инээд хүрмээр агентлагийн дарга нараар би чадна бригадын баахан цүнх баригч хүүхдүүд тавигдсан. ШӨХТГ-ын даргаар төрийн алба мэргэжлийн а ч байхгүй пэйсбүүк маажиж суудаг хүү болсон. Нам биш нэг нөхрийг дагасан хэдэн долдой нарын үүр болсон байна л ээ цэвэрлэхгүй бол нам биш болсон.

Avatar

Зочин 2021-02-18 66.181.188.108

Асуудлын гол нь Н.Энхбаяртаа байгаа юм бишээ!? Угаасаа МАН л юмшдээ!? 100-н жилийн түүхтэй энэ хоёр нам нэгдэнэ гэдэг бол эвтэй байхдаа хүчтэй гэдгийг л харуулах тийм онцгой туршлага болох ёстой!? Нэгдэх нь зөв!? Нөгөө талаар МАХН гэгчид МАН-д итгэл үнэмшилтэй явдаг мянга мянган гишүүд дэмжигчид нь байгаа!? Энэ хүмүүсийн итгэл үнэмшлийг сэргээх хэрэгтэйшдээ!? Угаасаа салах ёсгүй намыг манай улс төрийн увайгүй хүмүүс л хууль зөрчөөд салгачихсан юмшдээ!? Одоо нэгдэх нь зөвөө!? Амжилт хүсье!?

Avatar

Иргэн 2021-02-18 66.181.188.108

Асуудлын гол нь Н.Энхбаяртаа байгаа юм бишээ!? Угаасаа МАН л юмшдээ!? 100-н жилийн түүхтэй энэ хоёр нам нэгдэнэ гэдэг бол эвтэй байхдаа хүчтэй гэдгийг л харуулах тийм онцгой туршлага болох ёстой!? Нэгдэх нь зөв!? Нөгөө талаар МАХН гэгчид МАН-д итгэл үнэмшилтэй явдаг мянга мянган гишүүд дэмжигчид нь байгаа!? Энэ хүмүүсийн итгэл үнэмшлийг сэргээх хэрэгтэйшдээ!? Угаасаа салах ёсгүй намыг манай улс төрийн увайгүй хүмүүс л хууль зөрчөөд салгачихсан юмшдээ!? Одоо нэгдэх нь зөвөө!? Амжилт хүсье!?

Avatar

Зочин 2021-02-18 64.119.18.245

Хүрэлсүхийг одоо хэн дэмжих вэ. Дайны талбараас сэлэмээ хуйлаад зугтдаг хүнийг. Намынх нь улаан ногоон фэнүүд нь л дэмжих бх.

Avatar

zochin 2021-02-18 71.229.165.236

ingeh tusam Battulgiig dahin songoh l heregtei dee oor garts bhgui oodtei hun ch alga hogiin uhersug bol bur hereggui shuu ter chigtee zailaad uhdel bolvol taarna, ganbaatsr neg l bish arai l yoronhiilogch bol bishee ger ornoo tuimerdeed hayachihaj medeh l nohor zambaraagui emh tsegtsgui nohor sanagdaad bdag

Avatar

Зочин 2021-02-18 64.119.16.103

МАН иргэдээ гэх сэтгэлтэйсэн бол хамгийн сайн вакциныг альхэдийн захиалж авчраад одоо иргэдээ вакцинжуулаад эхэлчих байлаа. Тэд 60хэдүүл ИХд байсан одоо ч байгаа бүх эрхнь тэдэнд Гэвч тэдэнд иргэдийн өмнө хүлээсэн үүргээ тас умартдаг үл тоодог заннь л маш ихгай тарьж иргэд улс даяараа ядуурч эрүүл мэндээрээ хохирч ачааны хүнд иргэдийн нуруунд унах нь яасан бэрх. Харахаас нүд хальтирмаар . Хүүхдүүд сургууль боловсролгүй бүтэнжил буюу 2анги алгаслаа. Хүүкийг эх орноосоо хөөчихөөр саэагдаж бна

Avatar

zochin 2021-02-18 202.179.24.17

N.Enchbayraas chol bai ,er niilj bolochgui !!! Ouunerdenee !!! oilgov uu?? ESaidaa ???

Avatar

Батшугар УИХ-н гишүүн боллоо гээд юу ч өөрчлөгдөхгүй 2021-02-18 66.181.181.18

Харин Ганбаатар Ерөнхийлөгч болбол Монголын Ард түмэнд тустай их зүйл өөрчлөгдөнө.

Avatar

Зочин 2021-02-18 202.126.89.237

Лүндээжанцан Н.Энхболд Занданшатар Мөнхоргил Сү.Батболд.Эд нарын нэг еөк болбол тун сайн.АН.аас хэн ч дэвшсэн гарахгүй.МАХНаас бүр дэмий.ХҮН.ээс сайн хүн гарвал болж байна.

Avatar

Зочин 2021-02-18 202.55.188.83

Чи улстөрөөс хоцрогдож…дандаа хог шаарнууд нэрлээд.

Avatar

ЗОЧИН. 2021-02-18 122.201.24.146

НАМБАРЫН ЭНХБАЯР ЦАГТАА ХААН ШИГ ЯВСНЫГ МОНГОЛЧУУД МАРТААГҮЙ, АВИЛГАЧДЫН ЗАГАЛМАЙЛСАН ЭЦЭГ Ч ГЭГДЭЖ ЯВЛАА. АЛБАН ТУШААЛЫН ТӨЛӨӨ АМИА ТАВИХААС БУЦАХГҮЙ БОЛЖЭЭ ХӨӨРХИЙ. ХУЛХИСҮХИЙГ ХЭЗЭЭ Ч ЕРӨНХИЙЛӨГЧӨӨР СОНГОЖ БОЛОХГҮЙ, ЭС БӨГӨӨС ДАРААГИЙН ЭНХБАЯР БОЛОХ БОЛНО!!

Avatar

zochin 2021-02-18 192.82.69.30

barbashka portuna bitgi shaahuu nahuu alahuu idehuu tsuslahuu. odo boliod uguu uzeelre osgogchooro doromjolohoobolio portuna.

Avatar

Зочин 2021-02-18 192.82.69.30

barbashka portuna bitgi shaahuu nahuu alahuu idehuu tsuslahuu. odo boliod uguu uzeelre osgogchooro doromjolohoobolio portuna.

Avatar

Зочин 2021-02-18 192.82.69.30

chi shorongiin abrbashkaa bid mongolchudig jirka zurhai indonesein zurhaigar atgajisan geed bodson shaaldaa shahauu. shinkan shinkan

Avatar

zochin 2021-02-18 192.82.69.30

uunes gadna uunes gadna uunes gadnaa uunes gadnaa . mongonos gdna mongo gadna doloros gadna ged ueelre osgogchoro doromjolod baigaa anhaa uhgtelee chi ilersen odoo zailaaa.

Avatar

Зочин 2021-02-18 103.212.118.147

Бөөлжсөө долооно гэгч болохнээ. Н.Энхбаяр ч дотор нь орвол МАН-ыг самрана даа

Avatar

Зочин 2021-02-18 59.153.114.192

ашиглаад л хаяна шдээ

Avatar

Зочин 2021-02-18 192.82.69.30

uunes gadna uunes gadna uunes gadnaa uunes gadnaa . mongonos gdna mongo gadna doloros gadna ged ueelre osgogchoro doromjolod baigaa anhaa uhgtelee chi ilersen odoo zailaaa.

Avatar

Зочин 2021-02-18 192.82.69.30

restran ajiluldag abisan andig deremdej aabad jirka zurhai uguud gerte danda buh hoolo nohoi iduur shigen usand chanj idej baiagrai geed reket hij baigad olson mongo deremduuslen ter sadin tuslah zaluu OMY omnogobi. odoo deeremduuslen mongo butsaaj abah geed. usadn chanasan gahaini hool shig amtgui. hong kong ochod hobloj helnee hohiroloo henjinaa.

Avatar

Зочин 2021-02-18 202.70.34.70

Ц.Элбэгдоржийг дэмжмээр байна аа!!!

Avatar

Зочин 2021-02-18 192.82.69.30

ulaanbatart restarn jiluuald saihan bailaa. steak sharsan mah zaraad . getel neg odor yamnia jiltan duudaj mongo ug ged reketelsen dee. tged nad indonesien zurhai ugud egrte buh hoolo usand chnaj ideji geed zagnaj zagnaj deeremdej abaad yabuulsan. odoo hohiroloo toluulj abah gesinmaa.

Avatar

Халх 2021-02-18 202.131.236.170

Хүрэлсүх ЕРӨНХИЙЛӨГЧИД нэр дэвшихээр нэрээ оруулбал энэ миний МОНГОЛД үнэн хэзээ ч байхгүй гэдгийг нотлож, ард түмэн маань мэргэн сонголтоо хийх байлгүй.

Avatar

зочин 2021-02-18 202.21.125.36

Сүр данзан Хүрэлсүг өөрөө еөк болох нэр хүндгүй болчихоод л хор найруулаад байна даа. Чи муу яаж ч хор найруулаад хар машиндаад ард түмэн чамд итгэхээ больсон л байх даа

Avatar

Zochin 2021-02-18 192.82.72.52

Enkhbayar 2 geh uym busad heden arvan myangan gishuud n uy ch bish uym bh daa

Avatar

Зочин 2021-02-18 64.119.22.67

Энэ бүх үйлийн үрийг тарьсан гол гэмтэн бол Зика Энхболд гэдэг хутган үймүүлэгч л юм

Avatar

Зочин 2021-02-18 103.10.23.171

Ямар хор найруулах бол ард түмэнд сайн юм хийхгүй хийх цаг хангалттай бсан ард түмэн тэнэг биш батшугар юу ч хийж чадаргүй жулдана

Avatar

Зочин 2021-02-18 64.119.22.67

Х.Баттулгын хувьд бол Монгол ялна ч гэх шиг моодноос гарсан энэ тэр үгээ ахиж л битгий дахин давтаж унгас алдаарай даа. Ер нь бол Х.Баттулгын хувьд бол улс төр, эдийн засаг, эрхзүйн бүх салбарт бензин нь дуусч байх шигээ. Шинэ үе бол Х.Баттулгыг дахин сонгогдохыг огт хүлээн зөвшөөрөхгүй байна. ХҮН нам үүнийг илэрхий манлайлж байна шүү дээ. Тэгээд ч Монголын түүхэнд байхгүй 10 жил төр барих эрхзүйн чадамж, үндэслэл, гаргалгаа хуучин, шинэ Үндсэн хуулийн алинаарнь ч боломж байхгүй юм.

Avatar

Зочин 2021-02-18 202.55.188.83

Хүн гэж Ээбий Баабарын утсан хүүхэлдэй бүр хэрэггүй шүү.

Avatar

зочин 2021-02-18 202.21.105.186

Шал тэнэг юм бичих юм, ийм юм бичээд өөрийгөө сэтгүүлч гээд бодоод явдаг хүн бас байна аа

Avatar

Зочин 2021-02-18 64.119.22.67

Ерөнхийдөө анхаарч үзэхээр л асуудал. Тэгж ч харагдаж буй. Гэвч үйл явдал хэрхэн өрнөхийг л харах үлдэж дээ. Үүнийг огт үгүйсгэх үндэслэл байхгүй юм. Ер нь бол Н.Энхбаяртай эвссэн, эвсээгүй энэ нам ямар ч дэмжлэггүй нам шүү дээ. Н.Энхбаяр төрөл арилжиж улс төрийн үзэл баримтлал хамаагаа алдаж АН-тай хүртэл өвөр түрийдээ орж байсан.
С.Ганбаатар МАХН-ын нэр хүнд гэхээсээ илүүтэй өөрийн партизан явсан жаахан нэр хүндээрээ УИХ-ын сонгуульд арай чүү ялсан. Үнэмлэхүй ялалт байгуулж чадаагүй.

Avatar

Badarch taxar 2021-02-18 64.119.24.222

Ganbaa hvv zvgeer baihgvi hariu nvvdel hiine

Avatar

иргэн 2021-02-18 202.179.26.199

Эд нар Эх орон ,Ард иргэдийнхээ төлөө хэзээ ч нэгдэж нийлэхгүй нь л ойлгомжтой шүү дээ, зөвхөн Өөрсөдийнхөө Эрх ашгийн төлөө Хуйвалдаан хийж байгаа нь ойлгомжтой,

Avatar

Зочин 2021-02-18 66.181.161.101

Аль ч талаас нь харсан Монголын улс төрд арай гайгүй нь Н.Энхбаяр л байх шүү.

Avatar

Зочин 2021-02-18 59.153.115.231

hahaha ooroo enkbayar n bish beez?

Avatar

Зочин 2021-02-18 192.82.78.110

хөөрхийдөө, бичиж байгаа юмыг нь.

Avatar

Зочин 2021-02-18 202.72.247.58

МОНГОЛЫН АРД ТҮМЭН ОДОО ХЭН НЬ ХУЛГАЙЧ АВИЛГАЧ ТЕНДЕРЧИД КОНЦЕССЧИД ГЭДГИЙГ МЭДНЭ. ХЭН НЬ ХУДЛАА ЯРЬЖ АРД ТҮМНИЙГ ХУЛХИДДАГ БОЛСОНГ МЭДНЭ. Х.ЭНХБАЯР ХАМГИЙН ХОГИЙН АДГИЙН НОВШИЙН н**ш. МОНГОЛЫН АРД ТҮМЭН НОВШИЙН СЭЛЭМЧИД ШОУЧДАД ОДОО НЭГЧ САНАЛАА ӨГӨХГҮЙ. МОНГОЛД ЗӨВХӨН МОНГОЛ ЯЛНА.

Avatar

Зочин 2021-02-18 202.72.247.58

МОНГОЛЫН АРД ТҮМЭН ОДОО ХЭН НЬ ХУЛГАЙЧ АВИЛГАЧ ТЕНДЕРЧИД КОНЦЕССЧИД ГЭДГИЙГ МЭДНЭ. ХЭН НЬ ХУДЛАА ЯРЬЖ АРД ТҮМНИЙГ ХУЛХИДДАГ БОЛСОНГ МЭДНЭ. Х.ЭНХБАЯР ХАМГИЙН ХОГИЙН АДГИЙН НОВШИЙН н**ш. МОНГОЛЫН АРД ТҮМЭН НОВШИЙН СЭЛЭМЧИД, ШОУЧДАД ОДОО НЭГЧ САНАЛАА ӨГӨХГҮЙ. МОНГОЛД ЗӨВХӨН МОНГОЛ ЯЛНА.

Avatar

Зочин 2021-02-18 202.72.247.58

МОНГОЛЫН АРД ТҮМЭН ОДОО ХЭН НЬ ХУЛГАЙЧ АВИЛГАЧ ТЕНДЕРЧИД КОНЦЕССЧИД ГЭДГИЙГ МЭДНЭ. ХЭН НЬ ХУДЛАА ЯРЬЖ АРД ТҮМНИЙГ ХУЛХИДДАГ БОЛСОНГ МЭДНЭ. Х.ЭНХБАЯР ХАМГИЙН ХОГИЙН АДГИЙН НОВШИЙН н**ш. МОНГОЛЫН АРД ТҮМЭНД НОВШИЙН СЭЛЭМЧИД ШОУЧДАД ОДОО НЭГЧ САНАЛАА ӨГӨХГҮЙ. МОНГОЛД ЗӨВХӨН МОНГОЛ ЯЛНА.

Avatar

иргэн 2021-02-18 202.179.24.102

ДЭМЖИЖ БАЙНА.ОДОО НИЙЛЭХ ХЭРЭГТЭЙ6

Avatar

иргэн 2021-02-18 202.126.89.185

Бурхан минь Энхбаяр ба түүний нөхдөөс л хол яваарай даа намууд минь. Энхбаярыг Монголын төрд бүү ойртуул.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж