Төрийн байгууллагууд машин, тавилга худалдаж авахгүй | News.MN

Төрийн байгууллагууд машин, тавилга худалдаж авахгүй

Төрийн байгууллагууд машин, тавилга худалдаж авахгүй

Төрийн байгууллагууд машин, тавилга худалдаж авахгүй
Цар тахлын эсрэг ажиллаж байгаа байгууллагаас бусад улсын болон орон нутгийн өмчит, өмчийн оролцоотой бүх байгууллага, аж ахуйн нэгжийг он дуустал хэмнэлтийн горимд шилжүүллээ. Энэ дагуу:
  • Үр ашиггүй зардлыг бууруулж, зардлыг тэвчих замаар батлагдсан төсвөө 10-аас доошгүй хувь хэмнэх,
  • Цалин хөлс нэмэх, шагнал урамшуулал олгохгүй байх,
  • Ажилтнуудын ажил, үүргийн хуваарилалтыг оновчтой болгож, чиг үүргийн давхардлыг арилгах,
  • Шинээр автомашин, албан тасалгааны тавилга худалдаж авахгүй байх,
  • Засгийн газрын шийдвэр гарснаас бусад тохиолдолд нийтээр тэмдэглэх баяр ёслол, салбарын өдөр, нэрэмжит болон тэмдэглэлт ой, аялал зугаалга, тойрон аялал, урлаг, спортын наадам, тэмцээн зохиохгүй байх,
  • Олон нийтэд зайлшгүй мэдээлэх хууль тогтоомж, албан ёсны шийдвэр, хэрэгжилтийг хүргэхээс бусад зорилгоор байгууллага, хамт олноо сурталчилах, баримтат болон олон ангит кино зэргийг хийхгүй байх,
  • Цаасан мэндчилгээ илгээх, бэлэг, дурсгалын зүйлс бэлтгэх, аливаа арга хэмжээг ивээн тэтгэхгүй байх,
  • Цахилгаан, дулаан, цэвэр усны хэрэглээг 20-оос доошгүй хувь хэмнэх,
  • Захиргааны байгууллагын ажилтнуудын нормын хувцас, багаж, техник хэрэгслийг шинэчлэхгүй байх,
  • Албан бичиг хэрэг хөтлөлтийг дотоод сүлжээндээ цахим хэлбэрт оруулж бичгийн цаас, хэвлэгчийн хорны хэрэглээг бууруулах зэргийг үүрэг болгов.

Э.БУРАМ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
23
ЗөвЗөв
1
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ТэнэглэлТэнэглэл
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

26 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-02-18 185.220.101.202

>>>>>>>>>>> Шилдэг эротик клубт тавтай морилно уу — https://tinyurl.com/y9mh59ld

Avatar

Бат 2021-02-18 192.82.93.11

Өмнөговийн ноёдууд баахан 570 авна гээд тендэрээ заралчихсан байна, нийлүүлэгч нь мэдээж өөрсдөө… энэ асуудлаа шийдээчээ. Баахан дүрэм журам гаргаал байдаг дунд шатандаа төсвийн хөрөнгийг хувьдаа завшиж байна

Avatar

namiin shahaagaa l bolio 2021-02-18 64.119.20.210

GOk-iin darga nar aa l hyanaldaa, ternees engiin ajillgasad heden tsalingaaraa l amifarch bgaa, namiin, gishuunii tsunhnii shahaanuudaa uursduu bolichihoo

Avatar

Зочин 2021-02-18 66.181.161.33

Zuv shuu! Uneheer mashin unah heregtei bol prius bhad bno.

Avatar

Зочин 2021-02-18 202.126.90.65

200 хүнтэй Яаманд ажил хийдэг 20-30 хүн л байдаг. Цомхотгол хийгээд өгөөч гуйя ажилгүй болсон дарганцар цүнх баригчид өлсөж үхэхгүйн тулд худлаа үнэн ажил хийвэл ар гэр улс оронд ашигтай шүү дээ

Avatar

Зочин 2021-02-18 66.181.185.99

Цахим ажил үр дүнтэй хийж буй хүмүүс бий

Avatar

Зочин 2021-02-18 66.181.187.228

ЯМАР ҮР ДҮНТЭЙ АЖИЛ ХИЙВ ГЭХЭЭС ЯМАР ТАВИЛГА ,МАШИНТАЙ БОЛОВ ГЭЖ ХЭН Ч СОНИРХГҮЙ ,

Avatar

СУМЬАБАЗАРЫГ ЗАЙЛУУЛЬЯ 2021-02-18 66.181.161.111

дэмжинэ 5 шарын цаана төриин эко терроризмын голомт үүслээ түлшнии мягмарсүрэнгиин ганбаатар 2 р гурил нүүрсэнд холиод хэд хоног биднииг угаартууллаа ганц ТВ 4 ДАМЖУУЛАВ бусад нь таг залхуурахгүй очооч энэ этгээд МАН Д БАТҮҮЛИИН ЗӨВ ажилыг харлуулсныхаа төлөө дарга болсон хорчин карерист ичгүүргүй амьтан эко т*******т МХЕГ ЭКО ЦАГДАА хаана байна амарбаясгалан хүрэлсүх дууриаг

Avatar

Зочин 2021-02-18 202.126.89.129

Төрийн бүх байгууллагад худалдан авах тавилга, машины жишиг үнэийг 2 жил тутам тогтоодог болмоор бгаам. Даргын унах машины дээд үнэ 170 сая гээд (сайхан Прадо хөдөө явахад хаваасгшдээ), албан тасалгааны 1м2-д ногдох үнэ 100,000, нэг ажилтны компьютер тоног төхөөрөмж 2сая-аас ихгүй бай гээд

Avatar

Зочин 2021-02-18 103.26.195.23

МААШ ЗӨВ. ЭРЧИМ ХҮЧНИЙ ЯАМНЫ БҮХ ЖОРЛОН НЬ БИДЭТЭЙ БАЙЖ УУ. ТЭНД б**с БӨӨРӨӨ УГААЖ АВДАГ ЮМ УУ. МӨНГИЙГ Ч МӨН ХАЙР ГАМГҮЙ ЦАЦАЖ БАЙГААМ ДАА ЭНЭ ТӨР!!!

Avatar

Zochin 2021-02-18 202.126.90.134

Зөв байна өө .. Одоо л нэг Монгол улсын засгийн газар гэдэг байгууллагын зөв хандлагын нүүрийг үзэж байна даа … Олон жил хүлээсэн шүү ард түмэн чинь … Бид ч бас их тэвчээртэй байсан .. Сайхан цаг ирж байх шиг байна.. Та бүхэндээ өндөр амжилт хүсье!

Avatar

Иргэн 2021-02-18 192.82.74.23

Эргүү дарганцарууд ЖИП-энд бөгсөө тавьж үзэх гэж үхэн хатан улайрдаг ш дээ. 4 жил улсын унаа зайдлая гэсэн оркууд зөндөө байгаа.

Avatar

Зочин 2021-02-18 103.26.194.231

даргаа болихоор нь жипнийхэн доор даруулж орхиод хаячих юмсан.

Avatar

Зочин 2021-02-18 103.212.119.121

100 ямаанд 60 ухнатай яам агентлагууд олон байна даа

Avatar

Зочин 2021-02-18 64.119.16.30

Төрийн захиргааны албаны орон тоог 50% цомхотгох хэрэгтэй байна!!! Улс төрийн татаасаар төрд орсон ямар ч мэдлэг чадваргүй юмнууд мөн ч олон байна даа!!! Татвар төлөгч иргэд бид тийм юмнуудыг тэжээж баймааргүй байна!! Харин тэднийг хөөж явуулаад хэмнэсэн зардлыг нь коронатай тэмцэхэд зарцуулмаар байна!!!

Avatar

Зочин 2021-02-18 64.119.21.175

Төрийн албан хаагчдыг 30% цомхотгох яасан бэ МАНгаруудаа,

Avatar

Зочин 2021-02-18 64.119.17.187

ЭРДЭНЭТ ЗУУ ЗУУН САЯАР ТАНСАГ ЗЭРЭГЛЭЛИЙН ӨНДӨР ҮНЭТЭЙ ВИСКИ ХУДАЛДАЖ АВСААР Л БАЙХ УУ ?

Avatar

Зочин 2021-02-18 66.181.190.23

хөөрхий нөгөө дарга нар нь мөрдөх юм болов уу даа. Нохой хуцсан аятай байдаг байх. Хүрэлсүх сэлэм эргүүлээд чадаагүй

Avatar

Зочин 2021-02-18 43.242.243.9

Цалин хөлс нэмэх, шагнал урамшуулал олгохгүй байх,
odoo myysain xognyyd xaxyyli nexeed syychihna daa

Avatar

TAX Payer 2021-02-18 192.82.75.245

Tavanbogd bolon Munkhada – n sard 100 zuugaaraa zaragddag land cruiser 200 borluulalt 0 boloh ni dee haha….

Avatar

зочин 2021-02-18 64.119.22.13

ЭНЭ МАШ ЗӨВ ШИЙДВЭР. ЭНЭ ШИЙДВЭРИЙГ ЗӨВХӨН ОН ДУУСТАЛ БУС
МОНГОЛ УЛС ГАДААД ӨРӨӨ ТӨЛЖ ДУУСТАЛ, АРД ТҮМНИЙ АМЬЖИРГАА ӨӨДӨЛТӨЛ
ХУГАЦААГ НЬ СУНГАХ ХЭРЭГТЭЙ. ЗАСГИЙН ГАЗАР Ч ГЭСЭН САЛБАРЫН ӨДӨР, ОЙ ТЭМДЭГЛЭХ
ШИЙДВЭРИЙГ ГАРГАХГҮЙ БАЙХ ХЭРЭГТЭЙ. ЗОВЖ ОЛЖ БАЙГАА ТАТВАР ТӨЛӨГЧДИЙН
1 ТӨГРӨГИЙГ Ч ГЭСЭН ХЭМНЭХ ХЭРЭГТЭЙ.

Avatar

Хаха 2021-02-18 202.9.46.156

http://Www.tender.gov.mn orood uz 289 sayar nissan patrol platinium awna gesen turuun umchit aj ahuin negjiin tender zarlagdaj l b.a unuudur

Avatar

т 2021-02-18 66.181.161.124

Хүмүүс маань энэ мэдээг уншаад зөв ойлголт авч байгаа болов уу үгүй болов уу.Энд цар тахалтай тэмцэж байгаа байгууллагуудаас бусад гэж заасан байгаа шүү.Өөрөөр хэлбэл бүх шатны төрийн захиргааны байгууллага,эрүүл мэндийн байгууллага,цагдаа,онцгой байдлын байгууллагад хамааралгүй гэсэн үг.

Avatar

Зочин 2021-02-18 202.126.89.93

Төрийн бүх шатны удирдах албан тушаалтнуудын автомашины хэрэглээг хязгаарлаж зөвхөн дуудлагын автомашиныг тогтоосон маршрутаар заасан цаг дотор багтааж ашигладаг болгох

Avatar

Зочин 2021-02-18 64.119.16.30

Энэихэг манайхыг бодвол асар том баян улс атлаа сайд дарга нар нь ажилдаа 3 дугуйтай "түк-түк" таксигаар явдаг юм билээ шдээ??!!!!

Avatar

Badarch taxar 2021-02-18 64.119.24.222

Zow taxaltai taxalgvi ali ert ingeh bsan yum

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж