Идэвхтэй, хариуцлагатай гишүүн | News.MN

Идэвхтэй, хариуцлагатай гишүүн

Сандагийн

Идэвхтэй, хариуцлагатай гишүүн

Идэвхтэй, хариуцлагатай гишүүн

УИХ-ын намрын чуулган өндөрлөж, УИХ-ын байнгын хороод, гишүүд энэ хугацаанд хийсэн ажлаа сонгогч, иргэддээ чуулганы завсарлагааны үеэр тайлагнадаг. Тэгвэл УИХ-ын гишүүн, Хууль зүйн байнгын хорооны дарга С.Бямбацогтын хувьд байнгын хорооны дарга, гишүүний хувьд ажлаа тайлагнажээ.

Тэрбээр, намрын чуулганы хугацаанд Үндсэн хуулийн нэмэлт өөрчлөлтийн нэг том салаа мөчир, нийгэмд шударга ёс тогтоох суурь болсон Шүүхийн тухай хуулийг батлуулжээ. Мөн Нэг аймгийн төв хот болон хөгжих, орон нутгийн эдийн засаг, өмчийн эрх мэдлийг нэмэгдүүлж бие даан хөгжих боломжийг олгох бага үндсэн хууль гэгддэг Засаг захиргаа, нутаг дэвсгэрийн нэгж, түүний удирдлагын тухай хууль, Монгол Улсын Их хурлын тухай хуульд нэмэлт өөрчлөлт, УИХ-ын чуулганы хуралдааны дэгийн тухай, халдвар /covid-19/-ын цар тахлаас урьдчилан сэргийлэх, нийгэм, эдийн засагт үзүүлэх сөрөг нөлөөллийг бууруулах тухай хуульд нэмэлт, өөрчлөлт оруулах тухай,Малчин, хувиараа хөдөлмөр эрхлэгчийн тэтгэврийн даатгалын шимтгэлийг нөхөн төлүүлэх тухай хуульд өөрчлөлт оруулж хугацааг 1 жилээр сунгах, Цар тахлын үед эм, эмнэлгийн хэрэгсэл, зарим нэр төрлийн хүнсний барааг Гаалийн болон Нэмэгдсэн өртгийн албан татвараас чөлөөлөх тухай хуулиудад гар бие оролцож, батлуулсан байна.

Түүнээс гадна Засгийн газарт гурван асуулга тавьж, УИХ-ын чуулган, байнгын хорооны хуралдаанаа таслаагүй, нэг ч минут хоцроогүй “сурагч” болжээ. Энэ удаагийн парламент гишүүдийг хариуцлагатай байлгах, хуралдаанаа таслахгүй, хоцорсон бол хариуцлагын асуудал ярьдаг байхаар дэгийн хуульдаа өөрчлөлт оруулсан. Тиймээс ч гишүүд УИХ-аар хэлэлцэж байгаа асуудалд анхаарал хандуулж, хуралдаандаа хоцрохгүй, таслахгүй байх нь энэ парламентын үед илүү нэмэгдсэн юм.

Ш.ОЧ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
34
ТэнэглэлТэнэглэл
7
ЗөвЗөв
3
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

28 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-02-17 202.21.113.66

энэ ёстой худлаа гар шүү. Эдийн засгийн жинхэнэ а******н. Поп урлагийн мастер!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2021-02-17 176.10.112.40

МИ ОВОГТЫН ХУУЛИЙН САЙД.

Avatar

Иргэн 2021-02-17 122.201.21.67

НЬЮ ПРОГРЕСС-ийн хулгайч л байна. Луйварчин гар шүү дээ.

Avatar

Зочин 2021-02-17 66.181.186.147

танд ажлын амжилт хүсье. бусад гишүүд маань хуралдаа ингээд суугаад гол ажил болох хууль батлахдаа анхаардаг ч болооосой

Avatar

Зочин 2021-02-17 202.21.98.238

НАМАЙГ ХҮҮХЭД БАЙХАД Л ГИШҮҮН БАЙСАН, ЭРИЙН ЦЭЭНД ХҮРХЭД Ч ГИШҮҮН БАЙСАН, ИДЭР НАСАНД ИРСЭН Ч ГИШҮҮН ХЭВЭЭРЭЭ. МОНГОЛЧУУД ЯДУУ ХЭВЭЭРЭЭ, ХОТ НЬ УЛАМ УТААЖСАН, ТҮГЖИРСЭН, ХҮМҮҮС НЬ ИЛҮҮ ОРКЖСОН…. ЭНЭ ЗИБДААНУУД ЯГ ЮУ ХИЙСЭН ЮМ БЭ!!! ХУЦААД БАЙЛГҮЙ ТАМРУУГАА ТОНИЛЖ ҮЗЦЭГЭЭ!!!!!

Avatar

/*-*/ 2021-02-17 49.0.142.40

Амиа хорлоод өгөөчээ!

Avatar

Зочин 2021-02-17 66.181.190.73

Л.а.л.а.Р

Avatar

Зочин 2021-02-17 202.9.46.84

Б А А С

Avatar

Zochin 2021-02-17 49.0.142.40

Цэргийн дээдийн гутлын хулгайч уу

Avatar

хар масс 2021-02-17 66.181.161.23

2 сарын шилдэг хошного илэгч ОЧ ХЭДЭН төгрөг авсан бол

Avatar

Иргэн 2021-02-17 122.201.31.199

Ховдын цементын үйлдвэрийг мөн Эрдэнэбүрэнийн УЦС-ыг бариулах ажлыг олигтойхон хөөцөлдөөд хэрэгжүүлэх нь Бямбацогтын ажлын үзүүлэлтийн гол шалгуур шүү.УИХ-ын гишүүн хуралдаа ирж оролцож байгааг ямар гавъяа гэх вэ.Бямбацогтоо мөн Пүрэвдорж Адьшаа нар ч ялгаагүй сонгогчдынхоо итгэлийг биелүүлж орон нутагтаа дээрх тодорхой ажлыг хийх нь юунаас ч илүү бүр дарга болохоос ч илүү чухал гэж сонгогч нар чинь та нарт сануулж байна.

Avatar

Бямбацогт 2021-02-17 103.212.118.60

Ню Поргресс ч билүү нэг компаниараа улсын тендер шааж шааж баяжсан ялгаагуй хулгайч

Avatar

зочин 2021-02-17 49.181.35.18

Магтуулах донтой болж дээ энэ коммунист.

Avatar

Зочин 2021-02-17 64.119.21.175

Төлгөн коммунистын бөгсийг долоов.

Avatar

зочин 2021-02-17 202.21.108.42

өөр хийж гийгүүлсэн юм байна уу, ажилдаа цагтаа ирэх нь ойлгомжтой үүрэг гэж бодож байна, энэ байдлаас харвал УИХ гишүүдэд маань өөр хийж чаддаг юм байдаггүй бололтой, ер нь бол энэ улсууд ингэж олон сонгогдож дорвитой өөрчлөлт хийхгүй байгаа нь намын гишүүн улсууд их хамаатай, та нар нам гэхгүй хийсэн ажилтай хүмүүсийг гаргаад байвал цаашаа амжилт гарна л даа даанч тэгэх заяагүй энэ шавартаа энэ насаараа суух азгүй улсууд

Avatar

Зочин 2021-02-17 150.129.142.35

ингэж шал худлаа дуугарч яахнав дээ.Ш.ОЧ ах минь…. концессээр асар их мөнгө хулгайлсан тэрбумтан, төрийн албыг бусниулан сарниуллагч, учир мэдэхгүй улаан түүхий дүүгээ яаманд газрын дарга болгосон хулгайч даа

Avatar

ХАР ХЭВЛЭЛ 2021-02-17 66.181.161.114

ОЧ ХАР СЭТГҮҮЛЧ ХОШНОГО МӨНГӨӨР ДОЛООХОД САЙХАН

Avatar

ш а а н а биз 2021-02-17 66.181.181.18

зайл худлаа том том дуугарсан хоосон толгой

Avatar

Зочин 2021-02-17 202.9.40.32

иймэрхүү хоосон толгойтууд УИХ-д байхаар энэ улс яаж хөгжихийн бэ???

Avatar

Түвшин 2021-02-17 66.181.182.202

Хоосон хүн олон удаа УИХ гишүүн болохгүй, ховдынхон муулдаг мөртлөө сонгосон… Мултрах шахсан ч үлдсэн… Хоосон хүн яав л биш…

Avatar

Dhhsjsjsj 2021-02-17 66.181.161.75

Uureg hariutslagaa uhamsarlaj ajillana gedeg ene dee. Ene erguu yum bicheed bgaa nuhduud toirgiinhoo gishuuniig huralaa hed tasalsaniig 1 harchihaad daraagiin yumaa yarina bizeeee

Avatar

Зочин-2 2021-02-17 139.5.218.59

Бямбацогт гуай цагтаа 163 тэрбум ₮-ийн асуудлаар эрэн сурвалжилж бсан санагдана. Ийм их мөнгөний тендэрийг өрсөлдөгчгүйгээр аваад 50%-ийг хийсэн болоод бусдыг нь өөртөө шингээсэн энэ хүн дахин дахин идэхээр УИХ-д орж ирсэн санагддаг.Үнэхээр мундаг юм бол УИХ-д суугаа шимэгчдийн үйлдлийг илчлэх л хэрэгтэй. Төр ариун байх үүрэгтэй гэтэл төрийг идэх түшмэл дотроосоо гэж үнэн.

Avatar

т 2021-02-17 66.181.161.42

Сэтгүүлчид маань ийм захиалгат юм бичихээ болимоор л байгаа юм даа уул нь.

Avatar

ЗОЧИН 2021-02-17 202.21.126.30

ОДОО УИХ-Д ЖИНХЭНЭ МЭРГЭШСЭН ПАРЛАМЕНТЧ БОЛЖ ХИЙ НЬ ГАРЧ ТЭГШИРЧ ЯВАА МУНДАГ ТҮШЭЭ ДЭЭ. ХОВДЫН АН-ЫН ХИЙРХЭГЧДЭЭС БУСАД НЬ МЭДЭЖ БАЙГАА. ЕР НЬ ЛҮНДЭЭГИЙН ОРЫГ ЗАЛГАНА ШҮҮ. ТУРШЛАГА, МЭДЛЭГ, ЧАДВАР ТЭГШИРЧ БАЙГАА ГИШҮҮН.АМЖИЛТ ХҮСЬЕ.

Avatar

Зочин 2021-02-17 64.119.23.8

Бас л нэг хулгайч луйварчин авилгачин тендэрчин лицензчин хуйвалдагч хор найруулагч б ө г с долоогч дүр эсгэгч урвагч садарлагч мөрийтэй тоглоомчин….

Avatar

Зочин 2021-02-17 192.82.66.173

Уулзаж байсан, эх орноо гэсэн сэтгэлтэй мундаг төрийн түшээ байна лээ. Ажлын амжилт хүсье

Avatar

Зочин 2021-02-17 192.82.70.57

Хүмүүс уулзаж үзээгүй байж их олон юм ярих юмаа. Үнэхээр дайчин мундаг хүн дээ.

Avatar

Зочин 2021-02-17 66.181.186.251

Нэгэнт олны итгэл хүлээсэн бол хариуцлагатай, сэтгэлтэй, зүтгэлтэй байх ёстой. Аргагүй л дөрөв сонгогдсон гишүүн гэсэндээ өөр байна. Амжилт.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж