Япон улс ганц бие хүмүүсээ тоолно | News.MN

Япон улс ганц бие хүмүүсээ тоолно

Япон улс ганц бие хүмүүсээ тоолно

Япон улс ганц бие хүмүүсээ тоолно

Япон улсын Засгийн газар Ганцаардалттай тэмцэх яам байгуулсан талаар саяхан мэдээлсэн билээ. Тус яам нь орон даяар хүн амын тооллого явуулахаар болсон ба ингэхдээ давхар ганц бие хүмүүсийн тоог гарган, тэдэнд чиглэсэн тусгай бодлого хэрэгжүүлж ажиллахаар болсон байна.

Бүс нутгийн хөгжлийн сайд Тэцүши Сакамото дээрх яамыг давхар удирдахаар болсон ба түүний хэлснээр дээрх байгууллага нь ганцаараа амьдардаг, гэр бүлгүй хүмүүсийн асуудлыг зохицуулаад зогсохгүй ялангуяа залуусын дунд ихэсч буй амиа хорлоход хүргэдэг ганцаардал, сэтгэл гутралын асуудлыг шийдвэрлэх аж. Японд ганцаардлын асуудал цар тахлын үед улам хурцдаж байгаа юм.

Тус улсын иргэд нийгмийн амьдрал хязгаарлагдсан энэ үед сэтгэл зүй, нийгэм, эдийн засгийн олон асуудалтай нүүр тулж, энэ байдал нь цаашлаад амиа хорлоход хүргэж буй нь эрх баригчдын санааг зовниж байгаа аж. Японд 2020 онд амиа хорлосон хүмүүсийн тоо сүүлийн 11 жилийн хамгийн өндөр үзүүлэлтэд хүрсэн байна. Өнгөрсөн онд нийт 21 мянга гаруй хүн амиа хорлосны дийлэнх нь эмэгтэйчүүд байжээ.

Эх сурвалж: NIPPON

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
6
ХарамсалтайХарамсалтай
3
ЗөвЗөв
1
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ТэнэглэлТэнэглэл
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

17 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Хммм 2021-02-16 59.153.85.70

Би үргэлж гайхдаг байсан. Япончууд гаж тунхай худ инээсэн. Ганцаардмал. Эрчүүд нь гэж машин шиг. Яаж гэртээ 30жил амьдардаг байна. Анимэ ч билүү нэг тийм сонин зүйлсд яг л ус шиг өдөр тутамдаа хэрэглдгийг нь би гайхдаг байсан. Үнэхээр гоё уламжлалтай. Хүмүүс нь эелдэг. Хаашаа харна яг өөр ертөнцөд оччихсон юм шиг. Би анхандаа Ойлгодоггүй байсан. Одоо би цөхөрч сэтгэлээр их унах болсноор тэднийг ойлгодог гэж болсон. Бас хүмүүс үргэлж сайн байдаггүй гэдгийг би 19 хүрч байж ойлголоо. Ус хоол байхад

Avatar

ха ха 2021-02-16 202.179.24.221

дажгүй ээмэгтэйчүүд байгаа болов уу?

Avatar

Зочин 2021-02-16 66.181.187.89

oorsdoo uchraa oltsgoogod gantsaardahgu baih tiim l berh baigaa ym bhda? buten yam baiguulah hemjeend ochdog

Avatar

Зочин 2021-02-16 202.21.107.116

Монголд янхандаж хэрэгцээ их байгаа болохоор эмсийн хүрээлэн гэнэ үү цэнгэлийн хүрээлэн байгуулаад өгчихвөл амар юм даа. Тэгээд хуулиа чангалчихвал хүсээгүй жирэмслэлт нь буурах байхдаа. Хүүхнүүд нөхрөө сайн анхаарч хямгадах биз.

Avatar

Made in china what? 2021-02-16 59.153.85.70

Мууу хөгшин сэтгэлээтэй нохой. Чи бол янхаддаг машин гэхэл болох юм бн.

Avatar

0007 2021-02-16 66.181.161.122

Ганц бие хүмүүсээ Монгол хэзээ тооллох вэ тоонд ормоор байна шүү

Avatar

Зочин 2021-02-16 66.181.161.67

Bitgii h*** arhichin mongol erchuudiig toohgui mongol erchuud uvdguu tevreed horvoog baraarai

Avatar

Зочин 2021-02-16 176.10.99.200

))) Шилдэг эротик клубт тавтай морилно уу — https://tinyurl.com/y9mh59ld

Avatar

Зочин 2021-02-16 66.181.176.117

Сайд томилсон тухай Засгийн газрынх нь тайлбарт, гэрийн ажил хийх, хүүхэд харах зэргээс залхаж амиа хорлох явдал их байгаа гэсэн байна билээ. Доорх комментэд бичсэнээр монголд ирж мал маллахгүй юм шиг байна даа.

Avatar

Зочин 2021-02-16 66.181.161.10

Монголд ганц бие эрчүүд нь олон амиа хорлоод бхын япон хүүхнүүд ирээд суучвал сайн л юмсан

Avatar

Зочин 2021-02-16 202.126.88.58

Hujaagaas yalgarah yun, hyatad yapon solongos bugd adilhan!!!

Avatar

Зочин 2021-02-16 103.10.23.171

Японы нийгэм ганцаардалыг ойлгодог юм бна манайд бол хохино л гэнэшүүдээ

Avatar

Зочин 2021-02-16 66.181.160.27

Олон Япон хүүхнүүд монгол эрчүүдтэй суух хүсэлтэй байна гэсэн

Avatar

Зочин 2021-02-16 66.181.176.39

архи уучихаад дэлбийтэл нүдннд өгөхөөр юу гэх бол

Avatar

Зочин 2021-02-16 202.126.88.58

Uursdiiguu yaaya gej bj, tsuuhun mongolchuud n hoorondoo taarahgui gants biye humuus zunduu shuu dee, yapon emegteichuud hyatad emegteichuudtei adilhan yum bna lee, ter zus tsarai, bie haa n, avah yum bhgui

Avatar

Зочин 2021-02-16 202.21.109.36

naad maluuda mongolruu yavuulad mal maluulahar tegeed yu gantsaardah tiim bodh ch zav oldku shuu japanudaa

Avatar

Зочин 2021-02-16 122.201.24.186

Монголд чам шиг малнууд зөндөө байдаг учраас үхсэн сүгээ хийж нааш зүглэх вэ!

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж