Ирэх сарын 1-нээс танхимаар хичээллэх шийдвэр гараагүй | News.MN

Ирэх сарын 1-нээс танхимаар хичээллэх шийдвэр гараагүй

Ирэх сарын 1-нээс танхимаар хичээллэх шийдвэр гараагүй

Ирэх сарын 1-нээс танхимаар хичээллэх шийдвэр гараагүй

Гуравдугаар сарын 1-нээс танхимаар хичээллэх асуудал шийдэгдээгүй байгаа бөгөөд эцсийн шийдвэрийг Улсын онцгой комисс, Засгийн газар гаргах юм. Өнгөрсөн сард буюу хоёрдугаар сарын 1-нээс ерөнхий боловсролын сургууль, цэцэрлэгийн үйл ажиллагааг цахим болон теле байдлаар зохион байгуулж эхэлсэн. Гэвч улсын хэмжээнд 174 мянган хүүхэд цахимаар хичээл үзэх боломжгүй байгаа тул Боловсрол, шинжлэх ухааны яамнаас гуравдугаар сарын 1-нээс тахимаар хичээллэх санал гаргасан билээ.

Р.ДУЛАМ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
2
БурууБуруу
1
ЗөвЗөв
1
ГайхмаарГайхмаар
1
ТэнэглэлТэнэглэл
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

18 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-02-16 202.21.98.238

TANHIMIIN HICHEELIIG UR DUNTEI VAKTSINJUULALT HEREGJTEL HOISHLUUL!!! BAGSH NARIIN AMJIRGAA MINII HUUHDIIN ERUUL MENDEES DEER TAVIGDAH YOSGUI!!! 9 SARIIN 1 HURTEL TSAHIM HICHEEL ORUUL, CHANARJUUL!!! ENKH-AMGALAN OGTSOR!!!! MCS-IIN MUNGUNII DONTOI HULGAICH YAJ YAVAAD BOLOVSROLIIN SAID BOLDOG YUM BE?!

Avatar

Зочин 2021-02-16 202.21.98.238

9 SARIIN 1 HURTEL HOISHLUUL!!! UR HUUHDEE AYULT UVCHNUUS HAMGAALAH BOLNO. TSAHIM HICHEELEE CHANARJUUL. 174 MYANGAN HUUHED TSAHIM HICHEEL UZEH BOLOMJGUI BGAA NI 90 EED ONOOS HOISH TURD BAISAN BUH ARCHAAGUI LALARUUDIIN HIISEN AJIL. DED BUTETS MUU, 21-R ZUUND HUMUUS GER HOROOLOLD AMIDARSAAR BGAA NI TUR ZASGIIN ARCHAAGUI BAIDAL!!! TEGLEE GEED UR HUUHDEE ERSDELD ORUULAHIIG ZUVSHUURUHGUI!!! HICHEEL HIILGEJ CHADAHGUI BGAA ORK MALNUUD ETSEG EHIIN UURGEE BIELUULJ CHADAHGUI BOL BELGEVCH HEREGLEJ SUR!!!

Avatar

болд 2021-02-16 103.9.90.108

танхимаар хичээл эхлэх болоогүй төгсөх ангийнхан эхэлж болно, бага, дунд анги болохгүй ханиад дэгдэлт маш их бас хүйтэн байна

Avatar

Зочин 2021-02-16 66.181.161.94

Танхимаар хичээлэх нь маш буруу шийдвэр шүү. Төгсөх ангийнхан бол арай өөр болно. Тэд нас биед хүрсэн хүмүүс гэсэн үг. Хүний хүүхдүүдээр туршилт хийж болохгүй шдээ. Естой ард түмэн өршөөхгүй шүү. Тэр өгье гээд байгаа нь гэртээ хоол унд муутай нөгөө нь хүүхдүүдээ харахаас бүүр ядраад залхсан нөгөө нь ажилдаа явахад харах хүнгүй болоод тэр дээ.Уг нь бол Эрүүл мэнд л чухал баймаардаа.

Avatar

ард түмэн 2021-02-16 192.82.73.25

хүүхдүүд биеээ халдвараас хамгаалж чхдахгүй тийм боломж бхгүй шүү 3 сарын 1 нээс хичээл эхлүүлэхийг ард түмэн эсэргүүцэж бна

Avatar

Зочин 2021-02-16 202.179.13.34

Бүхнийг сургуульд даатгамааргүй байна. Та бүхний ирээдүйг авч явах үрсээ өөрсдөө хүмүүжүүлэх цаг олдлоо. Та бүхэн яаж хүмүүжүүлнэ, биеэ авч явна хожим тийм л хариу ирнэ

Avatar

bbbb 2021-02-16 202.9.46.149

Яана даа. Монголын боловсролын салбар нурж уналаа. шийдвэрээ олигтой гаргаад хичээл, сургуулиа оруулаасай

Avatar

Зочин 2021-02-16 202.126.89.110

ЯПОН ИРГЭНИЙ ЯРИАНААС : "МОНГОЛД ЗӨВХӨН ҮДИЙН ЦАЙНД БАЯСЧ СУРГУУЛЬД ЯВДАГ ХҮҮХДҮҮД БИЙ"
ЭЦЭГ ЭХЧҮҮД ӨӨРСДӨӨ ХҮҮХДҮҮДЭЭ ГЭР ГЭРТЭЭ ХҮМҮҮЖҮҮЛЬЕ !!!!

Avatar

Зочин 2021-02-16 192.82.78.110

МАЛАА ТЭГЭЭД СУРГУУЛ, ЦЭЦЭРЛЭГ, БАГШИЙГ УСТГАХ ЁСТОЙ ЮМ УУ? ЭЦЭГ ЭХ АЖИЛ ХИЙХГҮЙГЭЭР ЯАЖ АМИДРАХ ЮМ? ШАЛ МЭДРЭЛ ФБ-ЧИН БНА Ш ДЭЭ.

Avatar

Зочин 2021-02-16 66.181.187.116

ovchin ihtei bhad orood demii 9 sar hurtel harznasan ni dr

Avatar

Зочин 2021-02-16 202.55.188.104

Хамгийн гол нь эрүүл мэнд шүү дээ яах гэж дандаа хэн нэгнийг буруутгаж кайф авдаг юм бэ багш нарт ч гэсэн хичээл эхлэх сонирхол маш их байгаа тэгэхдээ нэг ангид хэдүүлээ суудаг билээ өвчин гарвал яах билээ бодооч би зүгээр л эцэг байна миний хүүхэд эрүүл байхад л сурч болно хожмын үр дагавар нь маш аймшигтай өвчингөөс д үр хүүхдээ харамлах хэрэгтэй байна үүэийг ойлгохгүй эцэг эх үр хүүхдээ хайхардаггүй хүмүүс л байгаа

Avatar

Зочин 2021-02-16 202.21.100.210

2019 оны 12 сараас 2021 оны 3 сар хүртэл Монголын боловсролын салбарт өгсөн цохилт 10 жилийн дараа маш том гамшиг авчирна. 3-р ангид орох хүүхэд Аав гэж уншиж бичиж чадахгүй болсон. Бүх хувь хувьсгалын дээд сургуулийн оюутангууд дууссан. 2020 ба 2021 оны 6-р курсын эмч болох оюутангууд дадлагад гарч чадсангүй маш олон эрүүл мэндийн хохирол гарна. к оронавтрусээс өөр өчнөөн өвчин зовлон эдийн засгийн доройтол байдгийг даан ч мэдэрсэнгүй.

Avatar

Баяр 2021-02-16 139.5.219.203

хүүхдүүд маань утас, зурагтад донтож, нүд нь муудаж, ганцаардаж байг уу. оруулах хүсэлтэй хүүхдүүдээ оруулаад. оруулахгүй хэсгээ больчихоо. нэг хүний эрх ашгаар нийтийн эрх ашгийн битгий хөндөөчээ. би хүүхдээ явуулмаар байна.

Avatar

Зочин 2021-02-16 202.55.188.97

Ami naana tam tsaana baihad yun surguuli. Eruul baival erdem no surahad oroitohgui shuu. Ireh namraas l baidliig harj shiideh heregtei

Avatar

зочин 2021-02-16 64.119.27.101

ядахнаа сум, аймгийн сургуулийг нээгээч, хотод бол эрсдэлтэй

Avatar

Зочин 2021-02-16 202.9.46.36

Одоо танхимын сургалтыг эхлүүлсэн нь дээр ээ. Монголыг улам л ядуу, бүдүүлэг, боловсролгүй болгох гээгүй л бол

Avatar

Зочин 2021-02-16 202.126.90.33

ЯМААНААС ТЭМЭЭНИЙ ГАРЗ БОЛОХВИЙ…..!!!
ЗҮГЭЭР ОНЛАЙНААР ҮРГЭЛЖЛҮҮЛЭХ НЬ ӨЛЗИЙТЭЙ ГЭЖ МЭРЭГ ТӨЛӨГТ БУУСАН АВАЙ….🙏🙏🙏

Avatar

Зочин 2021-02-16 192.82.78.110

хосолсон хэлбэрийг сонгосон нь дээрээ. хүүхдүүдийг бодооч! халдвар хамгааллыг сайн баримтлаад эхлүүл! Халдвар гайгүй болчихвол цэцэрлэгийг ч гэсэн долоо хоногт ядаж 3 өдөр ажиллуул. Үеийнхэнтэйгээ хөгжилдөж, юм сурсан нь дээрээ. Биеийн амрыг хараад, сул цалин авах сонирхолтой багш нар эхлүүлэх тун дургүй байгаа юм билээ!!!!

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж