Л.Оюун-Эрдэнэ: Вакцины эхний тунг хийлгэнэ | News.MN

Л.Оюун-Эрдэнэ: Вакцины эхний тунг хийлгэнэ

COVID-19

Л.Оюун-Эрдэнэ: Вакцины эхний тунг хийлгэнэ

Л.Оюун-Эрдэнэ: Вакцины эхний тунг хийлгэнэ

Ерөнхий сайд Л.Оюун-Эрдэнэ, Эрүүл мэндийн сайд С.Энхболд өнөөдөр (2021.02.16) цар тахлын эсрэг вакцины бэлтгэл ажилтай танилцах зорилгоор ХӨСҮТ-д ажиллалаа. Энэ үеэр ХӨСҮТ-ийн Дархлаажуулалтын албаны дарга О.Дашпагма дараах мэдээллийг өгөв.

Тэрбээр "Дархлаажуулалтын хуульд зааснаар иргэдийг сайн дурын үндсэн дээр вакцинд хамруулдаг. Covid-19-ийн эсрэг вакцинд нийт хүн амын 60 хувийг хамруулна. Вакциныг хадгалах хүйтэн хэлхээний тоног төхөөрөмжийг гурван түвшинд бэлтгэсэн. Вакциныг 2-8 хэмд, мөн -20 хэмд хадгалах төхөөрөмж байдаг. Шинээр -70 хэмд хадгалах 26 ширхэг хөлдөөгч саяхан авсан. Мөн 388 литрийн багтаамжтай таван ширхэг хөргөгчтэй болсон. Ингэснээр гурван төрөлд хадгалах зориулалттай вакциныг үндэсний хэмжээнд хадгалах бүрэн боломжтой болсон. 

Улсын хэмжээнд дархлаажуулалтын 548 гаруй нэгж байдаг. Аймаг, дүүрэгт вакциныг хадгалах, түгээх зохицуулалт журмаар явна. Хамгийн гол нь тээвэрлэхдээ цагдаагийн байгууллагын хамгаалалтад явуулна. Эрүүл мэндийн байгууллагын асуудал хариуцсан мэргэжилтэнд вакциныг хүлээлгэж өгнө. Зөөвөрлөх, тээвэрлэх тоног төхөөрөмж бэлэн. Вакцинжуулалтыг 548 цэгээрээ дамжуулж хийхээс гадна зай талбай томтой сургууль, цэцэрлэгийн заалыг ашиглаж хийнэ, судалгааг нь гаргасан байна. Мөн хүрч ажиллах боломжгүй газарт явуулын баг ажиллуулна" гэлээ.  

Ерөнхий сайд Л.Оюун-Эрдэнэ сайн ажиллаж байгаад нь талархаад, Улаанбаатар хотыг шар бүсэд оруулах зорилт тавьж буйгаа дуулгалаа. Тэрбээр "Хамгийн эхний тунг хийлгэж, иргэддээ уриална. Хоёрдугаар эмнэлэг, Төрийн тусгай гээд олон хүн Ерөнхий сайдын аюулгүй байдлыг хянадаг системтэй юм билээ, үүнийг саяхан би ойлгосон. Тийм учраас Ерөнхий сайд хийлгэнэ гэдэг нь бусад хүнд асуудалгүй, манай эрүүл мэндийн систем мэдээж 100 хувь баталгаа өгч байж хийлгэнэ" гэв.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
19
ЗөвЗөв
16
ТэнэглэлТэнэглэл
6
ХахаХаха
2
БурууБуруу
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

89 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

хүн 2021-02-16 202.21.102.231

Хийлгэж байгаа процессоо нэг бүрчлэн харуулаарай. Хүмүүс итгэхгүй байна

Avatar

ЛХАГВАА 2021-02-16 150.129.141.201

ОЮУН-ЭРДЭНЭ ВАКЦИНААР АМИА ХОРЛОХГҮЙ ГЭДЭГТ ИТГЭЛТЭЙ БАЙНА. БАС ВАКЦИН АВАХ ХЭДЭН ДОЛЛАР ОЛСОН БОЛОЛТОЙ. ЮУТАЙ Ч БАЯРТАЙ БАЙНА. БАЯРЛАЛАА. БИДЭНД ТАРИХ ГЭЭД БАЙГАА ВАКЦИНЫХАА ГАРАЛ ҮҮСЭЛ, АЛЬ УЛСЫН ЯМАР ҮЙЛДВЭРТ ҮЙЛДВЭРЛЭСЭН, ХУДАЛДАЖ АВСАН ҮНЭ ХАНШ, ХЭДЭН ЗООС УНАГАЖ БАЙГАА ГЭХ МЭТ ЖИРИЙН ИРГЭД ЗААВАЛ МЭДЭХ ЁСТОЙ МЭДЭЭЛЛИЙГ ИЛ ТОД ӨГӨХӨӨ МАРТАВ ДАА. ХЭЭГҮЙ ХЭНЭГГҮЙ МОНГОЛЧУУД МИНЬ АСУУЖ ЛАВЛАХАА МАРТАВ. ДЭНДҮҮ ГЭНЭН, ИТГЭМТГИЙ, ТУЙЛШРАМТГАЙ ХАРТАЙ ХОРТОЙ ДОО

Avatar

зочин 2021-02-16 192.82.72.25

Ард түмэн чинь вакцин хийлгэхгүй гэж дайраад байгаа юм уу үгүй ш дээ юунд уриалах гээд байгаа юм бэ хамгийн эхэнд амиа хохоолохыг бодоо юу ингээд л зэс цухайж байгаа юм даа Перу шиг фракцаараа эхний ээлжинд вакцинжих юм байна л даа

Avatar

B12 2021-02-16 66.181.191.146

B12 ХИЙЛГЭЧИХ, ҮХЭР МОНГОЛЧУУД ЮУ Ч МЭДЭХГҮЙ, ХАРИН МАНЫН ГИШҮҮДДЭЭ ОРОСЫНХЫГ ГУЙЛГАЧИНГУУДАД ХЯТАДЫНХЫГ ШАХ. АРДЫН НАМ МАНДТУГАЙ, АУГАА ХЯТАД ГҮРЭН МАНДТУГАЙ

Avatar

Bolozrgezg ba tunii ohid 2021-02-16 185.220.100.246

“Хүүк”Сүх сайд асан төрийн ордны зүүн жигүүрийн 2 давхарт байрлах 26x тоотын давхар өрөөнүүдэд төрийн жинхэнэ албан хаагч ажилтан, эмэгтэй хүн, иргэн "Мөнгөн…"-д ажлын байрны дарамт, ажил олгох нэрийдлээр элдэв зохисгүй шахалтууд үзүүлэхээ хэзээ зогсоох вэ? Ахын дүү гэсэн үг зальт яриа болон үйлдлээ болих хэрэгтэй.

Avatar

Иргэн 2021-02-16 192.82.76.58

Спутник-5 вакциныг ДЭМБ яагаад батламжлахгүй байна вэ. Трамп энэ байгууллагыг шүүмжлээд байсан нь үнэн л болж таараад байна даа.

Avatar

Иргэн 2021-02-16 192.82.76.58

Ерөнхий сайдад нэг өөр иргэн хүнд бас өөр ханддаг төрийн албан хаагчидтай улс шүү дээ. Манайх чинь. Үүнийг чинь иргэд мэддэг болохоор олигтой үр нөлөө үзүүлэхгүй . Олон жил орос вакцин хийлгэж байсан болохоор оросын вакцинд итгэх магадлал өндөр байгаа.

Avatar

Зочин 2021-02-16 64.119.20.19

Ийм тэнэг ерөнхий сайд байх гэж. Иргэдийнхээ мэдлэг мэдээллийг дээшлүүлээд вакцинуудын ялгаа, онцлогийг тайлбарлаж шинжлэх ухаанч байхын оронд намайг харж бай ч гэх шиг.

Avatar

Зочин 2021-02-16 176.10.99.200

!!!!!! Шилдэг эротик клубт тавтай морилно уу — https://tinyurl.com/y9mh59ld

Avatar

Зочин 2021-02-16 64.119.25.172

Энэ хүнд итгэж болохгүй нь! Хүрэлсүх шигээ яаж ч хуурч мэдэх хүн байна. Иймд вакциныг анхны ерөнхийлөгч том хамартай нөхөрт эхлээд хий! Эсвэл би хийлгэе! Олонд үнэн бодитой байх хэрэгтэй бна. Та нарын үйлдэлд хүн итгэхгүй нь!!!

Avatar

зочин 2021-02-16 192.82.72.25

яг үнэн энэ хүн өөрийгөө л бодож байна тэрнээс биш ард түмнээ бодсон зүйл байхгүй. Хүрэлсүх шигээ хэтэрхий их дураараа аашлахын эхлэл. Ард түмнээ цар тахлын үед удирдллагагүй болгочихдог улс төрийн хүчний төлөөлөл шүү дээ

Avatar

Зочин 2021-02-16 64.119.23.45

Negent testlegdeed usa erunhiilgugch hurtel hiilgesen vakziniig akbsn tushaaliin erh medlee ashiglsn turuulj hiilgeh ni albsn tusasliin erh medlee ashiglassn gemt hereg biz de

Avatar

Зочин 2021-02-16 64.119.25.172

Хүрэлсүхээс дээр гэж бодож байсан ч бас л буруу ойлголоо.

Avatar

Зочин 2021-02-16 77.7.119.60

Вакцин л гээд яриад байх юм. Хаанахын хэн гээчийг оруулж ирээд ямар журмаар хэн хамрагдах гээд байгаа талаар мэдээлэл алга аа??????? ЕС нь юуг нь тариулах гээд байгаан???? Вакцин л хийлгэх гээд байгаа юмаа даа?????

Avatar

Зочин 2021-02-16 202.9.46.65

ӨӨРСДӨӨ ХЯТАД ВАКЦИНИЙГ ХИЙЛГЭХГҮЙ ЭЭ НАААДУУЛ ЧИНЬ. ХАМГИЙН САЙНААС НЬ ШАХУУЛЧИХААД ИРГЭДДЭЭ ХЯТ ВАК ШАХАХ БАЙХ ДАА, ЯМАР ВАК ТАРИУЛАХАА ЗАРЛАХ ХЭРЭГТЭЙ.

Avatar

Амжилт. USAees 2021-02-16 67.81.184.102

Оюунэрдэнийг аль эрт ерөнхий сайд болгох байсан юм. ЭНЭ ХҮН БОЛ ЕРӨНХИЙ САЙДАД ТОХИРСОН ХҮН. ХАРИН ЕРӨНХИЙЛӨГЧ БОЛГОХ ХЭРЭГГҮЙ. ТЭГВЭЛ МОНГОЛ АЛДНА.БҮГД ДЭМЖИЖ vaccine ee ХИЙЛГЭ. БИ ХИЙЛГЭСЭН.САЙН Б.А

Avatar

Зочин 2021-02-16 103.26.193.151

Бүх юманд сүржигнэх хэрэггүй. 1) Шүүхэд явж байгаа Сү.Батболдын хэрэгт бүү саад бол, 2) Оюу толгойн гэрээний хэлэлцээрээс Сү.Батболдын гар хөлийг татаж ав, Их нэр төр хүсээд байгаа бол. Бусдаар их зүйл хийж байгаа дүр үзүүлэх хэрэггүй …

Avatar

ЗОЧИН 2021-02-16 150.129.141.61

ЭХЛЭЭД ХААНАХЫН ВАКЦИН ГЭДГЭЭ АРД ТҮМЭНДЭЭ ХАЙРЦАГ, САВЫГ НЬ ҮЗҮҮЛЖ, ХАРААТ БУС ХӨНДЛӨНГИЙН ШИНЖЭЭЧ НАРЫГ ТОМИЛЖ ШАЛГУУЛЖ ЗАРЛАХ ХЭРЭГТЭЙ, ЕС-Д ХИЙХ ВАКЦИНИЙГ МӨН ШИНЖЭЭЧ НАР ХАМТ БАЙЖ ШАЛГАЖ НОТЛОХ ХЭРЭГТЭЙ, АЮУЛГҮЙ БАЙДАЛ ТАЛААС НЬ БОДОХОД ЕС ЭХЭЛЖ ХИЙЛГЭХ НЬ ХАРИН Ч ЭРСДЭЛТЭЙ БИШ ҮҮ, ХҮЧЭЭР ХҮН БҮРТ ХИЙЖ БОЛОХГҮЙ, ХИЙЛГЭХГҮЙ БОЛ ТОРГОНО ГЭСЭН ЗҮЙЛ БАЙЖ ХЭРХЭВЧ БОЛОХГҮЙ,САЙН ДУРЫН ҮНДСЭН ДЭЭР ХИЙХ ЁСТОЙ, ХҮҮХДҮҮДЭД БОЛ БҮР Ч ХЭРЭГГГҮЙ,ЕР НЬ БОЛ МАШ БОЛГООМЖТОЙ,САЙН СУДЛАЖ ХИЙХ ХЭРЭГТЭЙ ШҮҮ.

Avatar

Цогоо 2021-02-16 202.9.46.52

Биоаюулгүй байдлын ҮНДЭСНИЙ ХОРОО байгаа юу? тэдний Олон улсад бэлтгэгдсэн баг яагаад таг болчвоо? лабораторийн аюулгүй ажиллагаа тохируулга хийгдэх цаг тун удахгүй болно. Ингээд чимээгүй байгаад байх уу? ЕРӨНХИЙ САЙД, ҮНДЭСНИЙ ХОРООН ДАРГА БАЙГАЛЬ ОРЁНЫ САЙДАА???

Avatar

Боогий 2021-02-16 66.181.186.39

Эхлээд Баярцогт,Элбэгдорж Сү туучий Баяр нарын зэрэг хүмүүсээ сайн хамгаалах нь чухал шүү дээ.

Avatar

Зэпр 2021-02-16 103.26.195.173

Попердэнэ попорсоор л …

Avatar

Уншигч 2021-02-16 66.181.187.93

Шоучин гар

Avatar

сдаа 2021-02-16 122.201.24.14

ЭНЭ БААГИЙ ВАКЦИН ХИЙЛГЭНЭ ҮҮ БАЙНА УУ ХЭНД ХАМААТАЙ ЮМ ВЭЭ СДАА

Avatar

Зочин 2021-02-16 192.82.74.172

Yag unen

Avatar

Зочин 2021-02-16 185.236.42.87

Өөр оронд бол ерөнхий сайд нь хамгийн сүүлд нь хийлгэдэг юм билээ. Үүгээрээ хэр зэрэг хүмүүнлэг, ард иргэдээ боддог, хүндэтгэдэг гэдэг нь тод харагддаг юм билээ. Манайд бол эхлээд дарга сайд нар нь вакцинжих юм байна даа.

Avatar

Зочин 2021-02-16 192.82.69.86

hudlaa yariaal hehehe

Avatar

222 2021-02-16 202.179.25.186

ЯАГААД АНХНААСАА СПУТНИКИЙГ СОНИРХООГҮЙ НЬ НАДАД ОДОО Ч СОНИН САНАГДДАГ. СУРАГ НЬ ГАРСАН ДАРУЙД АВАХ СОНИРХОЛОО ИЛЭРХИЙЛСЭН БОЛ МАНАЙХ ДЭЛХИЙН АНХНЫ ВАКЦИНД БҮРЭН ХАМРАГДСАН УЛС БОЛОХ Ч БОЛОМЖТОЙ БАЙВ. ИЗРАЙЛ ЯПОН ХОЁР БАРАГ ДАН ФАЙЗЕРИЙН ВАКЦИНД ЗАХИАЛГА ХИЙЛГЭСЭН НЬ СОНИН САНАГДСАН. ЯПОН ЗАЛУУ ҮЕДЭЭ ХИЙЛГЭХГҮЙ БУСАД НАСНЫХАНАА ГАРГУУНД НЬ ХАЯЖ Ч БАЙГАА ЮМ УУ БҮҮ МЭД.

Avatar

Зочин 2021-02-16 122.201.24.14

ЯПОН ХҮН ЧАМААС Л ТЭНЭГ БАЙВ ГЭЖ МАЛАА МАЛАА ЯВ ДАГААЧ

Avatar

Зочин 2021-02-16 122.201.24.14

ДУУГҮЙ ХОНИНДОО ЯВ,

Avatar

Оюун-Эрдэнэд итгэхгүй байна 2021-02-16 66.181.181.18

Өөрөө чанартайг нь хийлгээд иргэддээ юуч хийлгэж мэдэх муухай сэтгэлгүй луйварчин улстөрчидтэй газар бол Монгол.

Avatar

монголын офицеруудын холбоо онжигууд 2021-02-16 66.181.161.83

хошного хүрэлсүх ждү хулгайлсны ачаар өхдөггүй боллоо үнэ нь500 ДАВЛАА

Avatar

Золоо 2021-02-16 66.181.186.39

Хүрэлсэлэмд Файзeр вакцин эхэлж хийвэл зүгээр байхаа.Эх орон ард түмнийхээ төлөө үхсэн ч хамаагүй гэдэг биз дээ.Дараа нь ЭБЭ Баярцогт Баяр СҮ Туучий Сахал Эбэ,Баатар Батүүл энэ эрхэм хүмүүсээ хадгалж хамгаалах нь зүйтэй шүү.

Avatar

зочин 2021-02-16 192.82.75.42

Мэдээлэлээс харахад Энэтхэг улс оросын спутник вакциныг үйлдвэрлэж эхлэх гэнэ.4,5 сараас их хэмжээгээр үйлдвэрлэх бөгөөд ер нь Энэтхэг улс өөрөө дэлхийн вакцины 60% ыг нийлүүлдэг гэнэ.Оросын вакцины талаар гадны эрдэмтэн бичихдээ хүн төрөлхтөн коронаг ялан дийлэх боломж олдлоо гэж бичиж байна. Уг нь манайхыг вакцинаа авах уу гэж 8 сарын үед оросын элчин асууж байсан байх шүү.

Avatar

Зочин 2021-02-16 122.201.24.14

ЭНЭТХЭГ ҮЙЛДВЭР САЙТАЙ ХЯМД АЖИЛЛАХ ХҮНТЭЙ ЗА МАЛАА

Avatar

Өвгөн 2021-02-16 59.153.114.188

Арга ядаж аав ээждээ эхлээд хийлэгчих дараа нь өөрийгөө бод,

Avatar

Зочин 2021-02-16 66.181.161.107

Adil turuliin vaaktin hiivel bolnee…astra, paizer bol. Hytad oros enetheg bol ergelzeetei

Avatar

Зочин 2021-02-16 202.126.89.173

Юуг үндэслэж вакцинаа сонгодог юм бол доо. Саяхан манай нэг вирус судлаач астра+вектор гэсэн хоршил хамгийн сайн байх ёстой гэж ярьж бсан. Файзер бол хамгийн муу нь л бсан даа. Хаа саагүй хүмүүс үхээд л

Avatar

Зочин 2021-02-16 64.119.17.211

Вакциныг тийм сайн мэддэг юм бол өөрийнхээ гаргасан вакцинаа өөрөө өөртөө хийлгэ. Бусдыг бүү үймүүлээд бай, их мэдэгч минь..

Avatar

Зочин 2021-02-16 202.9.46.70

Перуд эрх мэдэлээ ашиглан вакцин хийлгэсэн албан тушаалтнуудаа шалгаж эхэлсэн байна.

Avatar

ZOCHIN 2021-02-16 205.185.223.118

ВАКЦИНЫ АСУУДАЛ ДЭЭР МАШ БОЛГООМЖТОЙ ХАНДАХ ЁСТОЙ ШҮҮ, ЭНЭ БОЛ МАШ ЧУХАЛ ҮНДЭСНИЙ АЮУЛГҮЙ БАЙДЛЫН АСУУДАЛ ШҮҮ!!! СЭТГЭЛИЙН ХӨДЛӨЛӨӨР ШИЙДДЭГ АСУУДАЛ БИШ ШҮҮ!!! ЭНЭ ТАНЫ ХОДООД РУУ ОРОХ ЗҮЙЛ БИШ ШУУД ЦУСНЫ ЧИНЬ УРСГАЛД ОРНО. ЯЛАНГУЯА ДЭЛХИЙН ТОМООХОН ГҮРНҮҮД БОЛ АЛЬ ХҮН АМЬ ЦӨӨЛӨХ БОДЛОГО БАРЬЖ БАЙГАА НЬ МАРГААНГҮЙ ҮНЭН ШҮҮ…

Avatar

Зочин 2021-02-16 122.201.24.14

ЧАМД НАЙДВАРТАЙ ВАКЦИН БАЙНА УУ ЧАМД БААСНААС ӨӨР ГАРАХ ЮМ БИ ЮУ АЙН п**а

Avatar

Зочин 2021-02-16 64.119.24.43

Энэ хулгайч хамгийн түрүүнд хийлгэнэ гэж солиорч бна. Амиа хамгийн түрүүнд хамгаалж бгаа бхгүй юу новшийн хулшайч. Одоо тэгээд араам нь нөгөө 76 хулгайч тэдний гэр бүл хамгийн түрүүнд хтйлгэнэ. Энэ вакцин аюулгүй гэдэг нь батлагдсан байхад нэг ч гэсэн эмнэлгийн хүн хийлгэх ёстой байхгүй юу мал хулгайч минь Эд нарт энэтхэг вакцин шах

Avatar

Зочин 2021-02-16 66.181.161.44

малуу чи тэнэг н**ш вэ

Avatar

ЗОЧИН 2021-02-16 158.208.192.248

МЭДЛЭГ ЧАДВАРГҮЙ ХООСОН АМБИЦ ХӨӨСӨН ХҮН ГЭДЭГ БОЛ ИЙМ Л БАЙДАГ ЮМ. ВАКЦИНЫ АСУУДАЛ ДЭЭР БИД ТУЙЛЫН БОЛГООМЖТОЙ ХАНДАХ ЁСТОЙ, ЭНЭ БОЛ ҮНДЭСНИЙ АЮУЛГҮЙ БАЙДЛЫН АСУУДАЛ ШҮҮ!!! ОДОО ЦАГТ УРД ХӨРШ БОЛОН ДЭЛХИЙН ТОМООХОН ЦОРЫН ГАНЦ ЗОРИЛГОТОЙ БАЙГАА ТЭР БОЛ ДЭЛХИЙН АМЫГ ЦӨӨЛӨХ БОДЛОГО. ХАРИН ВАКЦИНААР ДАМЖУУЛААД ҮҮНИЙ МАШ АМАР ХИЙЖ БОЛНО.

Avatar

Зочин 2021-02-16 66.181.178.195

Попрох яах вэ Вакцин гэж юу юм гэдгээ сайн ойлгож баталгаатай болгож хийлгэх ёстой Дархлааны системийн том хямрал явагдаж эсрэг биет үүсэх микробиологийн томоохон процесс явагдана, ҮАБЗ зөвлөмж шийдвэр гаргах ёстой

Avatar

Хэлгүй 2021-02-16 202.9.40.167

Хүүр минь үхэж гай боловоо. Худлаа өөр ч юм хийлгэж магадгүй

Avatar

Зочин 2021-02-16 202.126.89.221

Ямар хүнд хаанахын вакцин хийнэ гээд бгаа юм бэ? Энэтхэг Хятад Орос өөр хаанахын вакцин авчирч бгаа юм бэ? Хүсвэл бүгдийг нь хийлгэж болох уу?

Avatar

Зочин 2021-02-16 202.179.27.208

хурлииизууд хятад вакцина хийлгэн Сибирийн ойрад бурядууд оросийг хийлгэн

Avatar

Зочин 2021-02-16 122.201.24.14

ТЭНЭГ ХОНИО БҮХ ВАКЦИНЫГ ЗЭРЭГ ХИЙЛГЭЖ БОЛОХГҮЙ ШҮҮ ХУЛГАЙЛААД ХИЙЧИХВЭЭ ҮХНЭ Ш ДЭЭ ККК

Avatar

Зочин 2021-02-16 64.119.19.154

Teneg malnuudaa enetheg vaccine bish enethegt uildver baidag yum shde! Ter astra zeneca gedegchin angli vaccine hernee enethegt uildverlegddeg yum. Malnuud ene orond amidardag yumdaa chaavs. Delhiin niygmees arai l ih hotsrogdjee llruud hahahaha. Harin hamgiin sain ni hyatad vaccine gesen sudalgaa baigaa shu. Ter orosoo hiylgleed manai ah nar gj shaaj baugaad uhvel uh2

Avatar

Зочин 2021-02-16 202.126.89.221

Ганц жинхэнийг нь мань хүн мэдэж бгаа хэрэг дээ!!! Залуу хүний сайхан зориг бна Дэмжиж бна

Avatar

Зочин 2021-02-16 202.131.243.186

Өө маниус зүгээр нээх ухаантай хүмүүс болох гэж тэмээн дээр ямаа гарз болоод хэрэггүй. Израилууд цаана чинь хүн амыхаа 50% д Модерна хийсэн байна. Тэрийг нь дуурайчихвал яасым дээ

Avatar

s 2021-02-16 59.153.85.106

Тэр Модернаг чинь угаасаа оны сүүл хүртэл манууст нийлүүлэх боломжгүй.

Avatar

Зочин 2021-02-16 66.181.161.89

Америкчууд вакцинд итгэхгүй байсан учраас Байдан уриалах зорилгоор вакцин хийлгэсээн . Харин Монголд бол бүгд л хийлгэ еээ , бушуу авчраачээ л гэж байгаа шд . Ерөнхий сайд , албан тушаалаа ашиглаж Ард түмнийхээ урдуур орж , оочир дайрсан болчихлоо шд.

Avatar

Зочин 2021-02-16 64.119.19.154

** l** ve chi

Avatar

Зочин 2021-02-16 122.201.24.14

БАЙДАН НОВКИН ШАХУУЛСАН БАЙВАЛ ЯАХ УУ ККК МАЛНУУД

Avatar

Hu 2021-02-16 67.162.56.212

Ene uridchilj beldsen vaktsinii shilend hiisen vitamin shahuulnq biz. Irgeded hyatad esvel enetheg vatskinaa hiih gej bna

Avatar

Зочин 2021-02-16 64.119.19.154

Bi bol hyatadiig hiylgene. Hamgiin sain ni

Avatar

зочин 2021-02-16 202.9.40.37

NEWS.MN сайт ерөнхий сайдыгаа яагаад зүгээр л оюунэрдэнэ гээд биччихваа бүх л бүтэн монгол улсын ерөнхий сайдыг зүгээр л оюунэрдэнэ гээд биччихэж болж байгаа юмуу

Avatar

Zochin 2021-02-16 150.129.143.120

Sorry. ДЭМБ СПУТНИК 5 ЫГ БҮРТГЭЭГҮЙ БАЙГАА.

Avatar

Зочин 2021-02-16 202.126.94.99

! Спутникийг дийлэнхи олон хийлгэх хусэлтэй байгаадаа! Иргэний баатар болох гээд байх юм, хэнд юу хийхээ зарлаачээ!!!

Avatar

Зочин 2021-02-16 31.13.189.34

news ru саяхан мэдээлэв энэхүү вакциныг өмнөд африк энэтхэгт буцаалаа үр дүн тааруу гэнэ орос вакцин авья

Avatar

Уншигч 2021-02-16 139.5.218.104

Иргэдийг уриалах зорилгоор түрүүлж хийлгэнэ гэсэн санаа нь сайхан юм. Гэхдээ тэгж онгирох хэрэггүй ээ. Аягүй бол дагаад баахан дарга нар хийлгэж магадгүй. Эрсдэлт бүлэгтээ эхэлж хийх журам гаргасан, журмаараа явсан нь дээрээ.

Avatar

Иргэд минь хийлгэх эсэхээ хариуцлагатай шийдээрэй! 2021-02-16 202.55.188.97

Мэдээж еерсдее чанартайг нь хийлгээд, иргэддээ унэгуй хандиваар авсан туршилт нь ч хийгдээгуй дэлхийд хаана ч хулээн зевшеереегуй чанаргуй Энэтхэгээс авсан вакцинаа худлаа хэлж шахаж туршаад дундаас нь цавчаа хийх гэж байгаа. Дараа нь иргэд эруул мэндээрээ хохироод насны евчтэй болж улдэнэ, зарим нь ухнэ, тер ч яахав ямар хариуцлага хулээдэг биш, огцорсон болж зугатана.

Avatar

Зочин 2021-02-16 64.119.19.154

Teneg malaa enetheg vaccine bish enethegt uildver baidag yum shde! Ter astra zeneca gedegchin angli vaccine hernee enethegt uildverlegddeg yum. Malnuud ene orond amidardag yumdaa chaavs. Delhiin niygmees arai l ih hotsrogdjee llruud hahahaha. Harin hamgiin sain ni hyatad vaccine gesen sudalgaa baigaa shu. Ter orosoo hiylgleed manai ah nar gj shaaj baugaad uhvel uh2

Avatar

Hmmm 2021-02-16 202.126.90.137

Turuulj hiilgene geheer neg ch boltugai oor hund hiilgehgui gene, hiilgehgui bol muu sanaalaad defekttei yumaa ard tumen deer turshih gelee gene yah yostoi yum be? Maskiin hoshin shogiin reklam sanaand orood baih yum kk

Avatar

hulgaich 2021-02-16 66.181.189.190

Tsar tahalaar dalimduulj shaasan heden heden naydaa dald oruulj awsan.heden luivarchad ard urged.ee.ene hvnd hetsvv ved tuslamj vzvvlj chadaagvi.ard irged bvgd ta muusaanuudiiig vnen torhiig chini medseen hvrelsvh eronhiilogch bolno.gj sanahch hereggvi biz.haramch ard iregdee bodohgvi olsj vhehiin bnda.noshnuud.

Avatar

hamgiin turuund hiilgeed chi goe boloh uu 500-600 say hun hiilgeed turshsan vakzin oruulj irchiheed surjigneed balai n**** be 2021-02-16 66.181.189.168

shunaltai muu guzeee be neg ch gesen nastai hund hiilgehee bodohgui ene balai ingej baij neg yum duulgana shuu buh yumiig turuulj hamsaar baigaad surchihjee

Avatar

Зочин 2021-02-16 122.201.22.28

Хамгийн түрүүнд ЧИП ш@@лгаж дэ хөөрхий

Avatar

Ганбаатар 2021-02-16 64.119.25.85

Өнөөдөр Монгол төрийн алба нам дагсан бөхс долоогч мэдлэг чадваргүй хахуулч нараар дүүрсэнийг хараж байна Хөл хориж хийсэн ажил үр дүн муутай байсаар өнөөдөрийн хатуу хол хорионд хүрсэн боловч архидан согтуурдаг дураараан сэлгүүцдэг ирүүлжүүлдэг гэмт хэрэг хийдпэг хүмүүсийн тоо буурсангүй Нийтийн тээвэрт өвчөн илэрхэд хэл үг болож байж 6 цагын дараа очдог
энэ чинь иргэнийхээн исрэг төрийн хийж байгаа үүлдэл үү

Avatar

Unshigch 2021-02-16 90.188.54.82

Коронагаар далимдуулж үнэн сүржигнэж байна даа. Төрийн Албан хаагчидыг олон цаг эргүүлд гаргаж байгаа энэ тэнэг шийдвэрээ зогсоогооч ээ. Тангарагаа өргөөд ,цалин авдаг дуут эргүүлийн цагдаа нараа л гаргахад болох асуудал. манайх шиг бөөн бөөнөөр нь олон цаг хүйтний улиралд дархлааг нь унатал эргүүлд гаргаж байгаа улс орон хаана ч алга.

Avatar

Зочин 2021-02-16 90.188.54.82

Путин хүртэл дарааллаараа хийлгэж багаа гэсэн ш дээ албан тушаалаа ашиглаж хийлгэхээ болиоч ээ .Ард түмэн тэнэг биш чамаайг дагаж хийлгэх дээ гол нь биш гэдэгээ мэднэ

Avatar

зочин 2021-02-16 124.158.85.115

путин бол харзанаж байж хийлгэнэ гэсэн бодолтой байгаа путник 5 вакцин асуудалтай байгаа гэсэн оросууд өөрсдөө жийрхээд байна гэсэн байсаншд

Avatar

Орос вакцин хийлгэе эээээээээ 2021-02-16 66.181.181.18

Орос вакцин хийлгэнэ. Өөр вакцин хийлгэхгүй

Avatar

Зочин 2021-02-16 122.201.22.28

т1

Avatar

Зочин 2021-02-16 64.119.16.12

Цагаа тулахаар орос вакцин хийлгэх хүн олдохгүй дээ!! ОХУ "новичок"-оос болж нэр хүндээ алдсан!!!

Avatar

Зочин 2021-02-16 122.201.21.220

Хөөрхий дө ингэж рекламдах аа боль чамайг хийлгэлээ гээд дагаж байх хүмүүс байхгүй ээ, ингээд тэнэгдэж эхлэх юм, тэр файзер ердөө 25,0 м тун гэдэг чинь 12500 хүн хийлгэнэ, чи биш тэр эмнэлэгийн ажилтнуудад эхний удаа хийлгэ., -70 градус хадгалалтын нарийн горимтой учраас зөвхөн УБ т хийлгэнэ.

Avatar

Zochin 2021-02-16 202.21.108.161

Еронхий сайд оортоо сайн чанарын сайн вакцин авчруулаад л тариулна ш дээ

Avatar

Москва 2021-02-16 31.173.85.4

Хаанахын ямар хор авах гээд байна аа.шууд ухэхгуй .ур дагвар нь алсдаа гарна..свйн судлах хэрэгтэй шуу

Avatar

Зочин 2021-02-16 66.181.187.228

чи өөрөө судлаад сонгож хийлгэ Бид ч орос вакцин шууд хийлгэнэ.

Avatar

ЗОЧИН 2021-02-16 122.201.24.146

ХАЙРАН ТУНГ НЭГ ХҮҮХДЭД Ч ГЭСЭН ЗОРИУЛЖ БОЛНОО ДОО, ЭРҮҮЛ САРУУЛ ЭРЧ ХҮЧТЭЙ Л ХҮН ШИГ БАЙНА. АРД ТҮМНЭЭ УРИАЛАХ НЭРЭЭР АМИА БОДОЖ БАЙХ ШИВ!!!

Avatar

Зочин 2021-02-16 202.179.24.168

Юмыг андаа хараар бодоод хэрэггүй ээ хө.

Avatar

Зочин 2021-02-16 192.82.76.233

Өөрөө түрүүлж хийлгээд амиа бодох юм байна. Уриална энэ тэр гээд биднийг тэнэг юмнууд байгаа юм шиг ярих юм. Нэг ч атугай ядарсан зүдэрсэн хүн түрүүлж хийлгэг гэж боддоггүй арчаагүй нөхөр!!!'

Avatar

Зочин 2021-02-16 64.119.16.12

Иргэд уриалж дуудуулаад байхгүй өөрсдөө хийлгэх сонирхолтой байгаа шүү дээ!!!

Avatar

оюу толгой 2021-02-16 202.126.88.64

эхний ээлжинд УИХ ЦАГДАА ЭМЧ нарт хийх нь зөв дараа нь ард иргэд байдалыг харж байгаад бараг л хийлгэхгүй байх хаха🤣🤣🤣

Avatar

Зочин 2021-02-16 202.126.88.51

Demjij bna

Avatar

Иргэн 2021-02-16 64.119.23.198

Нэг л юм ойлгохгүй байна. Вакцин авах мөнгө байхгүй, гаднаас зээлнэ гэх. Гэтэл ердийн хөргөгчид хадгалдаг сайн вакцинууд байсаар байхад нь -70-д хадгалах вакцин заавал авч, түүнийгээ хадгалах хөргөх систем 13.6 сая доллараар авсан гэх. Энэ нь 40-өөд тэрбум төгрөг болох юм. Юу л хийгээд байна даа.

Avatar

zochin 2021-02-16 122.201.24.158

uneen, mongo ugaalt eruul mendiin salbariin gol ajil baisaar irsen, koronagaar dalimduulj buur daamjraad baina. ulsiin hamag mongiig hedhen hun huvaaj idej baina shuu. ehnees n ATG-d eruu uusgej shalgah heregtei.

Avatar

Зочин 2021-02-16 66.181.161.120

Huuk zg aas buusan zorlgo n ene bj ch medh yum shuu. Utsan huuheldeegeer mogoi bariulj mongolin hun amig ustgaj horlon suitgeh ajillagaa yavuula. Huuk ulhun tegej chadah hun uum bilee. Hyataduudin umnu huuk bur sugduhuur nuhur yu helne tuunii n hiine.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж