“Өргөө” амаржих газрын дарга Г.Баясгаланг ажлаас нь чөлөөллөө | News.MN

“Өргөө” амаржих газрын дарга Г.Баясгаланг ажлаас нь чөлөөллөө

“Өргөө” амаржих газрын дарга Г.Баясгаланг ажлаас нь чөлөөллөө

“Өргөө” амаржих газрын дарга Г.Баясгаланг ажлаас нь чөлөөллөө

“Өргөө” амаржих газарт хоёрдугаар сарын 12-14-нд төлөвлөгөөт хагалгаагаар төрөх заалттай байсан эмэгтэйг өөрөөр нь төрүүлснээс болж нярай эндсэн харамсалтай хэрэг гарсан. Тэгвэл  Нийслэлийн эрүүл мэндийн газрын дарга Б.Бямбадорж  тушаал  гаргаж, тус амаржих газрын дарга Г.Баясгаланг  ажлаас нь  чөлөөлжээ.

НЭМГ-ын дарга Б.Бямбадорж  “Өргөө амаржих газарт удаа дараа эх хүүхдийн амь нас, эрүүл мэндтэй холбоотой ноцтой алдаа гарч байна. Тиймээс эдгээр алдаа дутагдлыг цаашид гаргуулахгүйн тулд удирдлагын шинэ менежмент хийхээр болсон. Нэг ёсондоо “Өргөө” амаржих газрын захирал Г.Баясгаланг ажлаас нь чөлөөлж байна. Эхний ээлжинд амаржих газрын даргад  хариуцлага тооцоод,  дараагийн удирдлага томилогдох хүртэл Нийслэлийн Эрүүл мэндийн газраас менежментийн баг ажиллана” гэлээ.

Цаашид Нийслэлийн Эрүүл мэндийн газар иргэдийн эрүүл мэнд, эрх ашгийг нэн тэргүүнд тавьж ажиллана. Мөн эмнэлгийн ажилтнуудын харилцаа, хандлагыг засаж сайжруулах чиглэлд анхаарч,  бусад  улс орны шилдэг туршлагыг  энэ салбарт  нутагшуулахаар зорьж ажиллана гэдгээ тодотгосон юм.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
56
ЗөвЗөв
6
ХөөрхөнХөөрхөн
6
ХарамсалтайХарамсалтай
5
ТэнэглэлТэнэглэл
2
ГайхмаарГайхмаар
1
ХахаХаха
1
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

50 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Хүслэн 2021-02-15 43.228.131.77

Энэ хүн доромжилж бичсэн хүмүүс шударгаар нэрээ бичээч.Ямар аймаар суудлын төлөө үхэн хатаж хүнийг янз янзаар бичиж чадаж байнаа.Аймаар Аймаар.Энэ хүн та нарын бодож байгаа шиг хүн биш шүү. Төрөхийн удирдлагыг бүгдийг солих хэрэгтэй.Сувилахуйн алба, хүний нөөц алба, чанарын алба, санхүү гээд бүгд солигд, орлогч ….Удирдлагыг нь заавал соль.ямар дарга орж ирсэн ч хамаагүй шинэ багаа бүрдүүл.

Avatar

Зочин 2021-02-15 66.181.184.212

Сумьяабазар. яагаад өмөөрөөд бгн

Avatar

иргэн 2021-02-15 192.82.67.130

Эрүүл мэндийн салбарийг сайжруулж шинэчлэлт хийх ёстой. Ажилчдын ааш авир, авилгал, багаж төхөөрөмж, төрөх өрөө, хүлээлгийн өрөө гэх мэтчилэн маш олон зүйлүүдийг угаар нь өөрчлөх хэрэгтэй болчихсон шүү дээ. Татвараа төлөөд л байдаг эмчилгээ хийлгэх үзүүлэх төрөхөд авилгалаа нэхсээр л. Төрөхийн эмч, Мэсийн эмч нар бол хамгийн их авилгал авдаг ингэж байхаар эмч нарынхаа цалинг нь нэмээд эмч нартаа шаардлага өндөр тавьж ур чадварыг нь нэмэгдүүлж, хариуцлагыг маш өндөр болгох хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2021-02-15 59.153.112.136

Энэ хүн заавал хүний аминд хүрч байж ажлаасаа халагдах хэрэг байсан юм байх даа.

Avatar

зочин 2021-02-15 150.129.143.1

Одоо Сумьяабазар өөрөө өргөдлөө өгчихвөл ч нийслэл ер нь л цэгцэрчих гээд байна бус уу, энэ бөхөд нэг л итгэж боломгүй санагдаад байх юм, нийслэлийг удирдах чинь бөх барилдахаас шал өөр л баймаар

Avatar

Зочин 2021-02-15 202.9.46.67

Олон гэр бүлийн нулмистай холиж байж хариуцлага аьч байна даа. Иргэдийнхээ гомдлыг биш өөрсдийнхээ эрх ашигт нийцүүлж явж байсан уг нь үнэн шүүдээ.!!!!

Avatar

zochin 2021-02-15 59.153.115.230

Өөрийнхөө үүрэг хариуцлагыг мэддэггүй, хэтэрхий бүдүүлэг, соёлгүй эмээ байна лээ. Залуу хүмүүс алдаагаа засвдаг бол эмээ нар зөвхөн өөрийгөө өмөөрдөг

Avatar

зочин 2021-02-15 202.131.239.50

энэ эмээ ч яах вээ… хариуцлагаа үүрээд яваад өглөө…харин ч эмнэлэг дотроо халдвар ч алдаагүй өгсөн байна лэ…түүнээс хойш энэ эмнэлэг дотор олон ажилтан өвдсөн! харинч энэ хэнд ч хмааралгүй хүн болоод л үнэний төлөө тууштай явсан байх. Харин тэр өргөдлөө өгөөд эргээд ирэх хооронд эмчилгээний бүдүүлэг алдаа гаргаад хүний хүүхдийн амийг ёгүүтгэчихээд байсан 2 эмч нь ямар ч хариуцлага үүрэлгүй үлдээд 7 хоногийн дараа Алтан гадсаар шагнуулаад байвал яах уу!!! энэ тэгээд шударга нийгэм үү!!

Avatar

Зочин 2021-02-15 202.9.40.121

Зөв тэр ш**** архичин Октябрь гээд дор бичиж мөнч бүтэлгүй хүн дээ. Хамаг юмыг завааруулж байдаг даварсан гар бий. Бямбадорж дарга аа зайлуудаарай. Төмөрбаатар манай ангийн хүүхэд гэж их даам гарсан нөхөр шүү

Avatar

Зочин 2021-02-15 64.119.25.85

ЭНЭ АВГАЙГ ТӨРИЙН АЛБАНД ХҮН ЭМЛЭГТ ДАХИН БҮҮ АЖИЛУУЛ ӨӨРИЙН ГЭМИЙГ УХААРДАГҮЙ МАЛ ШИГ ХҮН ХҮНД ТУС ХҮРЭГЭХ АЖИЛД ТОХИРОХГҮЙ

Avatar

Зочин 2021-02-15 64.119.26.62

Ашгүй нэг юм зайлж дээ энэ авгай

Avatar

zochin 2021-02-15 192.82.70.154

Ene avgaig ali deer xalchixgui zaaval 1 ami avch baij zailuulax yostoi baisan yum baix daa Sumtaibazaraa

Avatar

zochin 2021-02-15 192.82.71.153

turiin alba eeljtei gej..

Avatar

иргэн 2021-02-15 192.82.68.225

Амаржихын хүүхнүүдийг жам ёсоороо төрнө биз. болдоггүй юм болчихсон биш дээ гэх хандлагаар олон жил харилцаж байгаа нь үнэн шүү. Хөөрхий тэр хүүхдээ алдсан эжий төрөхийнхөнд юм атгуулаагүй болоод л үл ойлшоож байгаа юм. Ийм ёсзүйгүй байдлыг хэзээ засах вэ. Эмч нар аа. Та нар хүний амь арах гэж эмч болсон биздээ. Ажлаа хи йж чадахгүзй хүйтэн цэвдэг сэтгэл гаргадаг эмч, сувилагч нар зайгаа тавьж өгөх хэрэгтэй ш дээ. Та нараа улс дутахгүй.

Avatar

Ээж 2021-02-15 192.82.68.225

Ашгүй дээ Баясгалан авгай нэг зайлаа юу. 2018-2020 онд 3-4 гэмт хэрэг үйлдсэн этгээдийг ард түмэн хэлсээр байхад зайлуулж чадахгүй байсныг Бямбадорж л хийлээ дээ. Зөв шимйдвэр гаргасан байна. Ямар ичих нүүргүй а******н бэ. МАН-ын тэр тусмаа УИХ-ын гишүүн асан хүний авгайгийн эгч гэсэн шүү дээ. Тэд энэ авгайдаа хэлдэггүй байсан юм байх даа. Хахууль л өгсөн байх лдаа. Шүүхийнхэндв Хайран хүний амь, хайран айл өрхийн амьдрал , ийм юманд хэрэгх гэж дээ. Даанч яаваа.

Avatar

Зочин 2021-02-15 64.119.25.85

ХЭН НЭГ ДАРГАД БӨХСӨӨН ХУДАЛДСАН ХҮҮХЭН БЭЗ ИЙМ ХҮҮХЭНҮҮД ХЭЦҮҮ ДЭЭ ДАРГА ХЭМЭЭХ НУУЦХАНЫ ХАМГААЛАТАНД БАЙДАГ
ЮМ

Avatar

zochin 2021-02-15 202.9.41.28

asuudal gargahad ni solchihgui dulegnej bgaad hvnii amind hurlee shd. solison bol setgeltei uur hvn irchih bsn ch yum biluu hairan ami

Avatar

нэргүй 2021-02-15 202.131.239.50

асуудал гаргаад хүний хүүхдийн амийг бусниулсан этгээд нь харин ч бүүр алтан гадас олонгоор шагнуулаад гялалзаж явна лээ…дарга хүүхэн нь энэ төрөхөд бугшсан сэтгэлгүй хандлагыг засах шэж…хулгайг нь илрүүлж…эндсэнийг нь яаж эндүүлэхгүй байх вэ гэж зүтгэж байгаад дотор нь байгаа жинхэнэ ад зэтгэрүүд хулгайч нарт нь араасаа хутгалуулчих шиг боллоо доо…хүний тухай юу ч мэдэхгүй байж битгий ингэж бай!

Avatar

хүнбиш 2021-02-15 202.131.239.50

бусдын өмнөөс хариуцлага үүрээд явсан байна штэ…жинхэнэ хүний хүүхэд а….ан хүн нь харин хариуцлага үүрсэн болов уу…нэг сонирхоод үзээрэй л дээ…алдсан эмч нь алтан гадёаар шагнуулж…эмчилгээ үйлчилгээ хариуцсаэ орлогч нь Гавьяат эмч болоод байж байна даа цаана чинь

Avatar

Иргэн 2021-02-15 64.119.16.212

ХИчнээн сайн хүн байсан ч ХАРИЦЛАГА хүлээдэг нь нийгмийн ёс шүү дээ.

Avatar

Зочин 2021-02-15 202.126.89.73

Эх хүүхдийн амь нас эндээд ажил нь доголдоод байхад миний зөв гээд шүүхийн шийдвэрийг хүртэл дийлээд байдаг нь сонин. МАН-ын гишүүн юмуу томчуудын нэгнийх нь хамаатан юмуу.

Avatar

зочин 2021-02-15 59.153.115.230

Энэ хүн маш ёс зүйгүй, эмч хүнд баймгүй хүнлэг бус зантай хүн. Төр нүдтэй л юм байна

Avatar

Zochin 2021-02-15 64.119.21.191

huue eee ene teneg avilgach aashtai avgaig zailuulaagui baisan yum uu. Zaaval ahij ingej hunii ami urj baij zailuulah yostoi baisan yum uu. Manai tor zasag neeree hereg algaa, neg muu sadar avilgach avgaig diilehgui zaidlulchih yumaa.

Avatar

Зочин 2021-02-15 202.9.46.11

Би ганцаараа энэ хүнийг танихгүй үлдсэн нь бололтой. Танихгүй мэдэхгүй хүнээ нэг бол тэнгэрт тултал магтаад нэг бол шороонд булах нь холгүй болж дээ энэ нийгэм

Avatar

Зочин 2021-02-15 192.82.71.34

Ажлаас нь халах олон дарга нар байгаа даа тэгээд ч засаг ч гэсэн бүрэн зөв шинэчлэгдэж өөрчлөгдөөгүй ёс төдий л нэмэгдэхүүний байрыг сольсон төдий

Avatar

Зочин 2021-02-15 66.181.179.86

HUnii ne rhundiig bas l unagaj baigaam shuu. Sain dargatai muu ajilchidtai baih ni zunduuu

Avatar

Зочин 2021-02-15 156.146.35.73

Хахаха сайн лидерийг сайн хүмүүс л дагана. Муу болохоороо л муу хүмүүс доор нь ажиллаж байгаа.

Avatar

Fff 2021-02-15 192.82.68.144

davarsan avligchin avgai heden amiig tsaas ni
haruulj bj zailvaa yoooy ovo pisda yuma

Avatar

Зочин 2021-02-15 66.181.181.169

Төсвийн ажилчдын цалин хангамжийг 2-3 дахин нэмээд өндөр цалинг улсын эмнэлэг , сургуульд, төрийн байгууллага, төсөвт байгууллагад мэргэжсэн, мэргэжилтэй орчин үеийн залуучууд ажиллана шүү дээ, цалин бага газарт хэн ч ажиллахгүй шүү дээ!!!!!!

Avatar

b 2021-02-15 192.82.73.50

uuruurni turvvlj avah chadvargvi emch ih bolson b.alee.manai dvvg uuruurni turvvlne gj uhaj uhaj cjadahaa boliod kesar hiisen..dr ved sain eh barigch nar b.sanshvv

Avatar

Зочин 2021-02-15 64.119.26.125

Эх нялхасын хүнд ажилд хариуцлагагүй нэг эмчийн төлөө сайн эмч дарга халагдаж байна даа. Ер нь монголчууд дандаа нэгийнхээ мууг үзэх хүсэлтэй тэнэг хүмүүс.

Avatar

Зочин 2021-02-15 192.82.76.218

Энэ авгай чинь зайлаагүй юм уу?!! Тэр Октябрь гэж "Халгүй архичин өвгөн" гээд доор бичсэн байна. ХАРИУЦЛАГГҮЙ ИЙМ НОВШНУУДААС ХУРДАН САЛААЧ ЭЭ!! ХЭДЭН ХҮНИЙ АМИАР ТОГЛОЖ ЭХЭД БУРУУ ӨГЧ САНДАЛДАА ШИГДЭЖ СУУХ ГЭЭП БГАА ХҮМҮҮС ВЭ! ТАМЫН ХААЛГАН ДЭЭР НААД ТЭНГЭРТ ОДСОН ХҮИҮҮС ЧИНЬ ТОСООД ЗОГСОЖ БАЙХ ВИЙ!!

Avatar

Zochin 2021-02-15 202.21.107.117

Tsagaan saraar bayrlah geed edniihen tolovlogoot hagalgaand oruulaagui dee

Avatar

Baraa 2021-02-15 202.21.107.117

Zov shiidver gargajee. Ert ajlaasaa halagdah bsaiin, darga hiih durtai avgai

Avatar

Зочин 2021-02-15 64.119.17.66

эвгүй муухай эмч нар олон бий дээ засрашгүй

Avatar

Зочин 2021-02-15 202.9.46.203

Элдэв поп татаас, хөтөлбөрүүдийг зогсоож оронд нь эмч багш нарын цалинг нэмж чадвартай ухамсартай хариуцлагатай залуучууд хүүхдүүдийг эмч, багш болгоцгооё!

Avatar

Зочин 2021-02-15 66.181.184.212

чадваргүй гээд халагдаагүй юмуу Сумьяабазар энэ хүнийг халахгүй яагаад авч үлдээд бгн нэг ээж нүцгэн гаргасан биздээ халцан бсн бол хүүхэд эндэхгүй байлаа НОК ажлаас нь хал чадварлаг сайн хүнээр нийслэлийн даргаа тавья

Avatar

зочин 2021-02-15 64.119.16.98

заваан авгай эрх мэдэл мөнгө хөөхөөс өөр ажлын чадваргүй

Avatar

Зочин 2021-02-15 192.82.76.65

Өөр хийх ажил олдохгүй байна уу

Avatar

Алтанцэцэг 2021-02-15 202.9.46.207

НЭМГазрын эх нярай хариуцсан Октябрь гэж аальгүй архичин өвгөнд бас их учир бий, энд тэнд байнга бантан хутгаж явдаг их эвгүй хөгшин шүү. Энэ хүнийг бас давхар шалга

Avatar

Зочин 2021-02-15 66.181.178.126

Энэ авгай чинь сая солигдоогүй үлдчихсэн юм уу. Балай авгай вэ

Avatar

Зочин 2021-02-15 203.91.115.51

Шилийн сайн авгай.

Avatar

Зочин 2021-02-15 172.58.141.147

b** tenegteerei shil emseer buzartah boloogui shuu!

Avatar

Зочин 2021-02-15 103.26.195.144

Ene muu avgai Ali deer zailahgui hunii Amind hurch bdag muu Erin hog ve? Uilin uree uureed uter turgen z**l!!!

Avatar

Зочин 2021-02-15 66.181.187.116

zuv

Avatar

зочин 2021-02-15 64.119.19.216

БУГ БОЛСОН ХОГИЙН АВГАЙГ ОДОО ХҮРТЭЛ ЗАЙЛУУЛААГҮЙ БАЙСАН ЮМ УУ. ЗААВАЛ ДАХИН НЭГ ЭНДЭГДЭЛИЙГ ХҮЛЭЭЖ БАЙСАН ЮМ УУ.

Avatar

Зочин 2021-02-15 103.57.95.183

Ene neg yashkaa tsarailsan balai avgai ih teslee shuu. Ih l avilgal ugch dee. Erunhii said salbarin saiduud urgudluu uguud baihad ene suukaa alban tushaal deeree baigaad baisan.

Avatar

Зочин 2021-02-15 202.131.239.50

сука чинь ажлаа өөрөө өгчихсөн байна лээ…харин алдаа гаргаж хүний хүүхэд алчихсан нөхдүүд нь гавьяат болоод байна лэ штэээ хаха…гайхалтай урөн үгтэй нийгэмд бид амьдарч байгаа шүү нээрээ ккк

Avatar

Ойлгодоггүй ээ 2021-02-15 66.181.191.248

Тэгээд заавал эх нялхасаар, алдаа эндэл гаргаж байж, бараг л туг тахиж байж Халагдах биш Чөлөөлөгддөг учиртай юм байх даа…

Avatar

Зочин 2021-02-15 146.59.225.194

Энэ нэг сэгсгэрийн тушаал нь аль дээр гарцан байхад: "Би халагдах ямарч үндэслэлгүй" – гээд гүрийгээд ажлаа өгөхгүй басан.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж