10 их наядын цогц төлөвлөгөөнд юу багтсан бэ? | News.MN

10 их наядын цогц төлөвлөгөөнд юу багтсан бэ?

10 их наядын цогц төлөвлөгөөнд юу багтсан бэ?

10 их наядын цогц төлөвлөгөөнд юу багтсан бэ?
Засгийн газар “Эрүүл мэндээ хамгаалж, эдийн засгаа сэргээх 10 их наядын цогц төлөвлөгөө”-г батлан танилцуулсан билээ. Тэгвэл тус төлөвлөгөөнд дараах зүйлс багтжээ:
– Жижиг, дунд үйлдвэрлэл, үйлчилгээ эрхлэгчдэд жилийн гурван хувийн хүүтэй, гурван жилийн хугацаатай хоёр их наяд төгрөгийн зээл
– Залуучуудыг ажил, мэргэжилд бэлтгэх, эрүүл чийрэг, идэвхтэй амьдралын хэв маягт хөтлөх хоёр сарын хугацаатай, сарын 500 мянган төгрөгийн тэтгэлэгт сургалтад хамруулахад 500 тэрбум төгрөг
– Эхний ээлжинд Улаанбаатар хотод барих “Залуус I, II, III” хорооллын дэд бүтэц, газар олгох, орон сууцыг нэг маягийн зургаар барих, ипотекийн хөнгөлөлттэй зээл олгох зэрэгт гурван их наяд төгрөг
– Стратегийн ач холбогдол бүхий томоохон төсөл, хөтөлбөрүүдийг хэрэгжүүлэхэд хоёр их наяд төгрөг
– Хөдөө аж ахуйн үйлдвэрлэл, малчдын орлого, амьжиргааг дэмжих зорилгоор 500 тэрбум төгрөг
– Монголбанкны жилд нэг их наяд төгрөг байгаа репо санхүүжилтийг хоёр их наяд төгрөг болгож нэмэх /ингэхдээ жижиг, дунд үйлдвэрлэл эрхлэгчдэд олгох 300 сая төгрөгийг 500 сая, уул уурхайн бус экспортын үйлдвэрлэл эрхлэгчдэд олгох нэг тэрбум хүртэл төгрөгийг гурван тэрбум хүртэл болгох/-ээр тусгасан юм.
Цогц төлөвлөгөөг хэрэгжүүлэх нэг суурь нөхцөл нь “Нэг хаалга-Нэг шинжилгээ”. Үүнийг үр дүнтэй хийхгүйгээр төлөвлөгөө хэрэгжих боломжгүй учир онцгой анхаарахыг Монгол Улсын Ерөнхий сайд Л.Оюун-Эрдэнэ Засгийн газрын гишүүд, холбогдох албан тушаалтнуудад санууллаа. Цогц төлөвлөгөөг хэрэгжүүлэх ажлыг зохион байгуулах Эдийн засгийн Ажлын хэсгийг Сангийн сайд Б.Жавхлан, Эрүүл мэндийн Ажлын хэсгийг Эрүүл мэндийн сайд С.Энхболдоор ахлуулан байгуулав.
Цар тахлын улмаас 2019 онд 5,2 хувийн өсөлттэй байсан эдийн засаг 2020 оны хүлээгдэж байгаа гүйцэтгэлээр зургаа орчим хувиар унаж огцом агшаад байна. Үүнийг даган 46 мянга гаруй аж ахуйн нэгжид ажиллагсдын тоо гэхэд л 2020 оны гуравдугаар улиралд 70 мянгаар буурчээ. Энэ бүхнийг харгалзан Засгийн газар иргэдийн эрүүл мэндийг хамгаалах, эдийн засгаа сэргээх бодлого, зорилтыг 2023 он хүртэл зэрэг хэрэгжүүлэхээр шийдвэрлэсэн юм.
Б.ТУЯА
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
15
ТэнэглэлТэнэглэл
7
ЗөвЗөв
1
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

35 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

зочин 2021-02-14 64.119.19.216

МАН Ы ХУЛГАЙЧУУД ЯГ ЖИЛИЙН ӨМНӨ ТАВАН ИХ НАЯДААР УЛС ОРНЫГ СЭРГЭЭНЭ ГЭЖ БААХАН СОЛИОРЧ БАЙГААД ИХ ХУРЛЫН СОНГУУЛЬД АШИГЛААД ДУУССАН СҮҮЛД НЬ ХҮҮК ХҮРЭЛБААТАР ХОЁР МӨНГӨГҮЙ БОЛСОН МАНАЙ УЛС ГЭЖ СОЛИОРООД БАЙСАН ОДОО ТҮҮНЭЭС ЯГ ХОЁР ДАХИН ИХ МӨНГӨ ИДЭЖ ЁРӨНХИЙЛӨГЧИЙН СОНГУУЛЬД ОРОХ НЭЭ. УЛС ОРНЫГ МААНЬ БҮРМӨСӨН ДУУСТАЛ НЬ ЦӨЛМӨХӨӨР ШИЙДЭЖ ДЭЭ. ЭНЭ НАМЫГ ЭНЭ ГУРВАН САРЫН НЭГЭН ГЭХЭД ТАТАН БУУЛГАХ ХЭРЭГТЭЙ БОЛОХ НЭЭ.

Avatar

Зэв 2021-02-14 66.181.161.18

Ямарч хэрэггүй эрүүл чийрэг иргэн ч гэх хувь хүний асуудалдаа гүйх аялах орчны нь бүрдүүлээд өгчхөд болно малчидыг 500тэрбумаар дэмжин гэдэг ашиггүй лдээ малчид авч л сурсан хүмүүс жилийн 20хувийн үниин өсөлттэй байхад малчид ядуугаараа л байдаг архичид

Avatar

ЗОЧИН 2021-02-14 150.129.142.219

2023 он ХҮРТЭЛ БУЮУ 2021-2022 ОНУУДАД 2 ЖИЛД ХЭРЭГЖҮҮЛЭХ ТӨЛӨВЛӨГӨӨ ЮМ БН, ЭНЭ 10 ИХ НАЯД ТӨГРӨГИЙГ ХААНААС, ЯМАР ЭХ ҮҮСВЭРЭЭР САНХҮҮЖҮҮЛЭХИЙГ ХЭЛСЭНГҮЙ, ТӨСӨВ 4 ИХ НАЯДЫН АЛДАГДАЛТАЙ БАТЛАГДСАН, ДЭЭР НЬ 10 ИХ НАЯДЫГ ХААНААС ЯАЖ САНХҮҮЖҮҮЛЭХ ЭХ ҮҮСВЭР НЬ АЛГА, НӨГӨӨ ТӨСВИЙН АЛДАГДАЛ ТӨСВИЙНХЭЭ ХЭДЭН ХУВИАС ХЭТРЭХГҮЙ ХУУЛЬ МУУЛЬ Ч ӨНГӨРЧ, ЭРХ БАРИГЧИД 10 ИХ НАЯДЫНХАА ЭХ ҮҮСВЭРИЙГ ТАЙЛБАРЛА, ТЭГВЭЛ ИТГЭНЭ, ЦААСАН МӨНГӨ ХЭВЛЭХГҮЙГЭЭР ЭНЭ 10 ИХ НАЯДЫГ ХААНААС ЯАЖ ГАРГАХ ВЭ, ЭНЭ Л ИХ СОНИН БН.

Avatar

Зочин 2021-02-14 66.181.161.112

Mongol banknii hurungiin erunhiilugch minii medegdel:10 ih nayad tugiig belen mungu hevlehgui tuv banknii nuutsud bgaa 8 ih nayad tugnuus gargaj bgaa uldsen 2 ih nayadiig tusviin mungunuus hulgailsan hulgaichdiin hurungu mungiig huraaj gargana tsaashid ch bas huraana mongol bankind umnu ajillaj bsn huulin etgeeduud erdenesiin sangiin zahirch bsn hulgaichdiig shalgaj buh hurungu mungiig ni huraaj huugiin daguu hatuu yal ugnu

Avatar

Зочин 2021-02-14 212.95.5.211

Ерөөсөө л хувийн хэвшлийн хийдэг ажлуудйг өмнүүр нь гүйж орж тэрбум наядаар нь мөнгө зарж хийх санаа бна. Халамжаа больчих. Хүмүүс ажил хийхээр өөрсдөө ажил хайна. Малчдад өгдөг бүх халамжийг боль. Аяндаа эдийн засгийн зөв хэмнэлдээ ороод ирнэ. Ийм хөлдүү мал ЕСтэй яана даа мглчууд

Avatar

Зочин 2021-02-14 66.181.189.183

Улсын хийх ажил бол батлан хамгаалах, зэвсэгт хүчинд хөрөнгө оруулах байх. Монголчууд з****г хийдэг болох хэрэгтэй.

Avatar

123 2021-02-14 103.229.122.173

танд баярлалаа. төрийн үүрэг бол гадна ба дотоодын ХУУЛЬ БУС ҮЙЛДЛЭЭС ИРГЭДАА ХАМГААЛАХ

Avatar

Зочин 2021-02-14 202.131.225.197

малчдын орлого, амьжиргааг дэмжих зорилгоор??? oilgosongui hedii boltol malchin nertei huviin biznesmenuudiig bidnii munguur tetgeh yum be? tatvar avah yostoi baital?

Avatar

Зочин 2021-02-14 202.131.225.197

hatuu nuhtsuluur tetgemj ug Maliin ashig shimee hot suurin gazar hyamd niiluuleh

Avatar

Зочин 2021-02-14 66.181.181.194

Цэрэг армийнхан минь улсаа зараад зугтаж мэдэх намын нохойнуудыг сайн хянаж байхгүй бол улс сүйрнэ. Улсаа хамгаалах арга бол бодит төлөвлөгөө шүү. Хоосон амлалт ярьсан намын нохой олон байна.

Avatar

Зочин 2021-02-14 66.181.161.112

End bas tsagdaa tagnuul tusgai huchnii baiguulguud mini hatuu hynalt tavij bmaar bna heden hulgaich nar mongol ulsiig mini zaraad idchihviidee tur ariun bol uls amgalan

Avatar

Зочин 2021-02-14 192.82.69.86

JDU geheer l tugshuurtei baina shuu

Avatar

Айн? 2021-02-14 64.119.18.55

Нөгөө хонгилоо нурааж, яллах ёстой хүмүүсээ яагаад нуучихав аа? Эхлээд эндээс л эхлэх ёстой шүү!

Avatar

Зочин 2021-02-14 202.55.188.88

Setgegdel haachiv?

Avatar

Зочин 2021-02-14 202.55.188.88

Битгий хуцааад улиад бай. Та нар зээлийг санхуужуулнэ гээд еерсдее хувааж аваад хамаатан садандаа ч баахан ЖДУ тараагаад беен ББСБ энд тэнд нээж иргэдийг шулж ядууруулдаг биздээ. Терийн буруугаас болж ажлаа хаалгаж орлогогуй болсон иргэддээ нехен олговор егех ёстой шдэ. Ямар ч хэрэггуй сонгуулын уед менге тараагаад байдгым билээ. Бусад орнууд сонгуулиар хэзээ ч менге тараадаггуй, харин энэ цар тахалын уеээр иргэддээ бур 2, 3 удаа нехен олговор егч байна шуу МАНгаруудаа!!!

Avatar

Зочин 2021-02-14 66.181.181.194

Яагаад монголын газрын тосыг дэлхий зах зээлийн үнээс хятад хямдхан авах ёстой гэж? Монгол улсын газрын тос, ашигт малтмалын газрыг зайдалсан Хятадын гар хөлүүдийг ажлаас нь хал. Монголын хэдэн тэрбум америк долларын үнэтэй газрын тосыг өдөр бүр хямдхан алдсаар байх ёстой гэж үү?

Avatar

Зочин 2021-02-14 202.126.88.40

100 ЖИЛИЙН ТЭРТЭЭ МОНГОЛЧУУД БАРОН; ГАМИН; УЛААН; ЦАГААН ОРОС ГЭЖ БУДИЛЖ БУДИЛЖ АДАГ СҮҮЛД НЬ УЛААН ОРОСЫГ ДАГААД ӨДИЙ ХҮРСЭН….ӨНӨӨДӨР ГОК, ОЮУ ТОЛГОЙ; АЙВАНХУ МАЙНЗ; РИО ТИНТО; ТӨМӨР ЗАМ; ХЯТАД; ОРОС ГЭЭЛ ЗАСАГ ТӨР НЬ ХЭД ХЭД ХУВААГДЧИХААД Л ҮЗЭЖ ТАРЦГААЖ БАЙНА…АЛЬ ЗАМЫГ НЬ ДАГАЖ ТАЛИЙВАЛ ЗӨВ ХИЙГЭЭД ХОЖООТОЙ БОЛАА ???
100 ЖИЛИЙН ӨМНӨ УЛААН БИШ ЦАГААН ОРОСЫГ ДАГАВАЛ ТҮҮХИЙН ХУУДАС ХААШАА Ч ЭРГЭХ БАЙСЫН…..
ТҮҮХЭЭ ГЭЖ СОНИН ЭД ШҮҮ…..ТОДОРХОЙ БҮЛЭГ ХҮНИЙ ШИЙДВЭРЭЭС ХАМААРДАГ…..

Avatar

Зочин 2021-02-14 66.181.181.194

Монголчууд бидний удамшлын санд батлан хамгаалах, зэвсэглэлд амжилт гаргах чадварууд нуугдаж байгаа.

Avatar

Зочин 2021-02-14 66.181.181.194

Монгол улс батлан хамгаалах салбартаа хөрөнгө оруулах хэрэгтэй. Хятад 30 жил цэрэг армийг хүчирхэгжүүлэх ажлыг хийлээ. Тэд Америкийн нэгдсэн улстай дайн хийх гэж бэлдлээ. Бид өөрийгөө хамгаалах шаардлага нэн түрүүнд тулгарч буй асуудал юм. Манай улсад халдан довтлох Хятадын хуурай замын цэргийн эсрэг бид юу хийх ёстой вэ? Олон салбар дампуурч, ажилгүй хүмүүс олон боллоо. Ажилгүй хүмүүсээ батлан хамгаалах салбарт оруулах хэрэгтэй. Хятад бол манай улсад аюул учруулах хамгийн том асуудал юм.

Avatar

Зочин 2021-02-14 66.181.181.194

Батлан хамгаалах салбарыг дагаад шинжлэх ухаан, технологийн салбар өндийх сайн талтай.

Avatar

Зочин 2021-02-14 66.181.181.194

Дайн хийх чадвартай, том динамик өөрчлөлтийг хийх цаг болсон. Монгол улсын алт эрдэнэ, газрын тос, байгалын баялагыг хямдхан авч байгаа хятадын талд цэрэглэн босож тэмцэхгүйгээр амжилт олохгүй. Монгол улс дэлхийн түүхийг эргүүлэх чадвартай.

Avatar

Ajaa taij 2021-02-14 202.9.46.252

Birm nufend ni haragdaad tsergiin ergelt nudend chini uzegdeed noirhlgui honoj baina uu? Tiim ih sanaa zovood baival baahan orosiin s-400 avaad hilee toiruulaad tavina biiz.

Avatar

Иргэн 2021-02-14 192.82.76.58

Эдийн засгийг тэлэх нөхцөлөө бүрдүүл. Иргэн нэг юм хийх гэхээр төрийн албан хаагч хаалт тавиад байдгийг болиулах хэрэгтэй. Мөнгө асуудал нь асуудал боловч хамгийн их саад нь төрийн албаны тогтолцоо байдаг.

Avatar

Зочин 2021-02-14 202.126.90.55

Урьд онд зарцуулсан 800 сая доллараа тайлагна . УИХ ын сонгуульд зарцуулсан . Энэ их мөнгийг шалгавал мөн ч их юм гарна даа . Өөр тусламжийн маш их мөнгө орж ирсэн хайчсан бэээээ ???? 10 их наяд EӨК ийн сонгуульд өөрсдийн намын томчуудад өгнө биз ЖДҮ шиг !!!!! жирийн бичил ЖДҮ дэд хүртээл байдаггүй !!!! 7 орчим их наяд хэвлэнэ гээд Жавхлан өмнөх 7 хоногт яриад бсан өнөөдөр хэвлэхгүй гэнээ . Аль нь юм бээээ

Avatar

Зочин 2021-02-14 64.119.24.43

30 гэр бүл улам баяжина. Ядуучууд боол болно дундчууд ядуурна 76 баяжна

Avatar

Ajaa taij 2021-02-14 202.9.46.252

Malaa 30iin chini 14n shorond baigaa uym bishuu?13n ger bul gej burdaa.

Avatar

Зочин 2021-02-14 202.126.94.99

Залуусыг хэн юун сургах гээд байнаа?!! Боловсролын салбараа дэмжээчээ!!!
Хамгийн чухал салбарт анхаарахгуй яасан дампуу юм бэ!

Avatar

ссөсс 2021-02-14 59.153.114.10

УИХын МАНын гишүүн бүрт тэдэн тэрбум гээд хувиарласан байгаа бэз

Avatar

Ajaa taij 2021-02-14 202.9.46.252

Namiin batlahii ni uzej baij huviarlana geed jelchihgui irged gej chiher foloolgohoo boli komnistuudaa. Tsagaan sariin beleg tuslamj chini namiin gishiud demjigchideer chini taraagdaj baina. Harin AN gishuudee demjigchidee martaj !MAN ii gishuuded demjleg halamj ih uzuulsen. Ted ni zagnaj baij avch hurtchiheed songuulid namdaa sanal huchee ugch mungu taraahad tuslav. Shand ni ANii durakuud anhan dund deed shatandaa laaz ushigluj shangaa hurtej lideruud ni jangaa hurtej ehleed baigaa ni YNEN.

Avatar

хятадын муж 2021-02-14 64.119.23.167

10их наядын орлоготой эдийн засаг,10их наядаа зарлага хийхээр ямар элэнцгийн эдийн засаг сайжрах уу.хятадаас мөнгө авч цалин,тэтгэвэрээ тавих хэрэгтэй.та нар хятадын муж гэж ойлго.ингэж эдийн засгийг залуурдаж бгаа толгойнууд улсаа ард түмэнээ бодохгүй л дээ

Avatar

Зочин 2021-02-14 122.201.24.97

одоо бгаа банкуудынхаа нэгэнт авсан зээлийн хүүг бууруулахад дэмжлэг үзүүлэхгүй бхдаа, яаж нэмж барьцаа олж санхүүжилт авах вээдээ

Avatar

иргзн 2021-02-14 202.179.26.190

Худлаа тэр 3н хувийн хүүтэй Зээлийн нь дээгүүрээ Танил тал даа Өөрсөдөө хуваагаад л авчихана ш дээ, тэгээд л гүйцээ,

Avatar

Зочин 2021-02-14 192.82.71.110

Za tugrugiin hansh lav but usreh n

Avatar

Иргэн 2021-02-14 66.181.161.31

Ирж буй цагаагчин төмөр Үхэр жилд Монгол улсын эдийн засаг ард иргэдийн амьжиргаа сайжрах байхаа. Хонгилын үзүүрт гэрэл харагдаад байгаа шүү. 10 их наядын цогц төлөвлөгөө сайхан хэрэгжиж биелээсэй билээ.
Монгол Улсын Засгийн Газартаа амжилт хүсье.

Avatar

зоч н 2021-02-14 150.129.141.212

МОНГОЛЫН ӨР 10 ИХ. НАЯДААР НЭМЭГДҮҮЛДЭГ ЕСАЙД. .АЛЬ. УЛСААС.. МЭДЭЭЖ ХЯТАДААС УУ !!!! ҮР. ХОЙЧ. ,ИРЭЭДҮЙ. ӨРӨНД ДОРООС. ГАРДАГ АРГА БАЙНА УУ ?

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж