Туркменистаны Ерөнхийлөгч хүүгээ Шадар сайдаар томилжээ | News.MN

Туркменистаны Ерөнхийлөгч хүүгээ Шадар сайдаар томилжээ

Туркменистаны Ерөнхийлөгч хүүгээ Шадар сайдаар томилжээ

Туркменистаны Ерөнхийлөгч хүүгээ Шадар сайдаар томилжээ

Туркменистаны Ерөнхийлөгч Гурбангулы Бердымухамедов хүүгээ Шадар сайдаар томилжээ. Ингэснээр өдгөө 39 настай Бердимухамедов нь эцгийнхээ замналыг үргэлжлүүлж, улс орноо удирдах боломж руу нэг дахин нэг алхам ойртож байна. Сердар Бердымухамедов Аж үйлдвэр, барилгын яамны сайдын албан тушаал хашиж байсан юм. Энэхүү яам нь 2020 оны хоёрдугаар сард байгуулагдсан шинэхэн яам байв. Гурбангулы Бердымухамедов мөн хүүгээ Үндэсний аюулгүй байдлын зөвлөлд оруулсан байна.

Үүнээс өмнө 2016 онд Гадаад хэргийн яамны олон улсын мэдээллийн албаны дарга, 2017 оны гуравдугаар сараас эхлэн Засгийн газрын Хууль зүйн асуудал эрхэлсэн хорооны дарга, 2018 оны гуравдугаар сараас Гадаад харилцааны дэд сайд, 2019 оны зургадугаар сард Ахал мужийн захирагчаар ажиллаж байжээ. Дээрх бүх томилгоонд түүний эцэг шууд болон шууд бусаар нөлөөлсөн гэдгийг эх сурвалжууд баталсан байна.

Шинэ Шадар сайд цахим, инновац технологийг Туркменистаны төрийн удирдлага, санхүү-эдийн засгийн салбарт нэвтрүүлэх үүрэг хүлээжээ.

Эцэг Гурбангулы Бердымухамедов нь 2006 оны арванхоёрдугаар сард Туркменистаны анхны Ерөнхийлөгч Сапармурат Ниязовыг нас барсны дараа түүнийг залгамжилсан юм. Зүүн Азийн Каспийн тэнгистэй хиллэх Туркменистан улс нь өнөөгийн цаг үед маш эрчимтэй хөгжиж буй, хуучин Зөвлөлтийн бүрэлдэхүүнд байсан улс юм. Өнөөдөр тус улс нь таван сая хүн амтай бөгөөд байгалийн хий олборлолтоороо дэлхийд дөрөвдүгээрт жагсдаг.

Эх сурвалж: The Diplomat

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
26
ТэнэглэлТэнэглэл
11
ХахаХаха
3
ЗөвЗөв
2
ГайхмаарГайхмаар
1
БурууБуруу
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

47 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-02-13 66.181.180.81

Манайд хүргэнээ тавьж байсан тохиолдол бий шүү дээ

Avatar

Haha 2021-02-13 202.126.89.192

Бид ч адилхан.бгаа.шуу. Удахгуй ийм болно оо

Avatar

зочин 2021-02-13 202.9.40.16

туркменбаши сапармурат ниязовыг давж гарах нь ээ.

Avatar

Ovgon 2021-02-13 103.26.193.44

орос орныг дагаж байгаа улс үндэстэн бүгд сүйрч байгаа. Оросууд одоо болтол зэвсэгээр бусад орныг айлгана гэсэн ойлголттой байдаг ба орос орныг дагасан бүх улсуудын хөрөнгө нь ганцхан Элон Маскын хөрөнгөнд хүрдэггүй. хоосон үзэл суртал, зэр зэвсэгээр, дарангуйлалын хүчээр оршин тогтсон орон хэвээрээ байна

Avatar

Зочин 2021-02-13 176.10.104.240

)))))) Шилдэг эротик клубт тавтай морилно уу — https://tinyurl.com/y9mh59ld

Avatar

иргэн 2021-02-13 202.70.46.20

орос орныг дагаж байгаа улс үндэстэн бүгд сүйрч байгаа. Оросууд одоо болтол зэвсэгээр бусад орныг айлгана гэсэн ойлголттой байдаг ба орос орныг дагасан бүх улсуудын хөрөнгө нь ганцхан Элон Маскын хөрөнгөнд хүрдэггүй. хоосон үзэл суртал, з****г, дарангуйлал тогтсон орон хэвээрээ байна

Avatar

Зочин 2021-02-13 59.153.87.28

Дундад Ази дахь Хойд Солонгосын хуулбар улс

Avatar

Зочин 2021-02-13 202.55.191.130

dan neg huneer udirduulbal iim l yum bolno uye damjsan oligarhuud

Avatar

Зочин 2021-02-13 202.131.225.197

nul avilga heel hahuuli unertej baina

Avatar

Зочин 2021-02-13 64.119.20.107

https://www.youtube.com/watch?v=_8i1E8yBWZs -руу ороод үзээрэй!!

Avatar

Зочин 2021-02-13 150.129.143.130

Ардчилал ,хүний заяагдмал эрх ,хүмүүнлэг иргэний нийгэм энтр гэж 30 жил гуцалдасны гайгааг бүс нутагтаа битгий хэл дэлхийн хэмжээний жинхэнэ ядуу гуйрамч улс болж дуусдаг юм даа!!?? Одоо Туркмэн, Лаос, Камбож оо гайхаад шүлсээ гоожуулаад сууж байх ч гэж?? Заяа нь хаясан хогнууд

Avatar

Зочин 2021-02-13 192.82.69.106

Наад Туркменбаши руугаа зайл даа хө!

Avatar

ОНОМ 2021-02-13 66.181.185.116

Хүн муу хэлэхээс өөрсдөө ямар байгаагаа л хардаг баймаар байх юм. Манай АН ч тэр МАН ч тэр нил хунтайжуудаар дүүрсэн шүү дээ. Бүгд хүүхэд хамаатан саднуудаа үе уламжлуулж байгаа. Ургын мод гэдэг шиг гаргаад ирвэл алиа юм гарна. Нам дото байдаг хүн бол мэдэх л учиртай, тэрний энэний тэрний хүүхэд, хамаатан гээл явж өгдөг. Саяхан шадар сайд байсан хүн ажлаа өгөхдөө, хүүхдээ дэд сайд болгох тохироо хийчээд буух жишээний. Та нар мартчихдаггүй байлтай. Юугаараа бид Туркменээс илүү юм бэ. Ардчилалаар?

Avatar

Зочин 2021-02-13 103.212.118.21

Манай дарга нарын охид хүү, ах дүү нараа томилдог туршлагыг авч хэрэгжүүлж байнаа , овоош дээ

Avatar

Зочин 2021-02-13 202.9.40.210

За үхэрнүүдээ аливаа юм сайн муу 2 талтай бдг шиг, дундад азийн энэ жижиг улс өнөөдөр гаднаас хараат биш олон улсын байгууллагуудаас гаргасан хөгжлийн үзүүлэлтүүдээр бүс нутагтаа дээгүүр яваа улс ! Нэг хүний дарангуйлалт төр засагладаг ч сн тал нь давамгайлсан ! Олон нам бхгүй тэр хэрээрээ улс төр, эдийн засгийн хөгжил тогтвортой үүнээс улбаалаад эдийн засаг бнга өсөлттэй учир ард иргэд нь боловсрол,эрүүл мэндийн үйлчилгээ сн авч элбэг хэнгалуун аж төрж бн !

Avatar

Зочин 2021-02-13 212.95.5.211

Гуцна биз. Байдаг л нэг ядуу хуучин стан орнуудын нэг.

Avatar

Зочин 2021-02-13 66.181.161.89

СССР ийн үед ч газ , нефт ,хөвөн гурваараа гайгүй республик байсан

Avatar

ОНОМ 2021-02-13 66.181.185.116

Өө нэмээд хэлэхэд ямар метод-оор үнэлж байгаагаас хамааран нилээн ялгаатай гардаг юм шүү. би хамгийн бага ялгаатайг нь авлаа.

Avatar

СУДЛААЧ ИРГЭН 2021-02-13 202.9.47.18

туркменистанд Кремлийн дэмжлэгээр ДАРААНГУЙЛАГЧ ТОМИЛОГДДОГ хойд солонгостой л адилхан байгаа иргэд маш их зовж ядартлаа ажиллаж хөдөлмөрлөдөг ч туйлын ядуу нь амьдрач байна манай иргэдэд ийм амьдрал үзүүлмээр болчоод байгаан билээ тэр үед ямар их эрх чөлөөг эдэлж яасан арчаагүй залхуурч байсанаа ойлгох болно доо ОДОО ЕР НЬ МӨНГӨИЙ РЕФОРМ ХИЙЖ ЦАЛИНГ 3 дахин нэмж юмны үнийг ХОЁР ДАХИН НЭМХ ХЭХЭРГТЙЭ БАЙНА ТЭГВЭЛ АЖИЛГҮЙ АМЬДРААД БАЙДАГ БАЙДЛААСАА ГАРЧ ӨГЛӨӨ АЖИЛДАА ЯАРДАГ ҮНЭСТЭН БОЛНО

Avatar

onom 2021-02-13 66.181.185.116

Судлаач гуай эх сурвалжаа үзүүлээч. Дэлхийн банкны статистик ядаж харчаад бурж байлдаа. http://www.worldbank.org гэж ороод Turkmenistan GDP per capita гээл хайхад л гараад ирнэ шд. 2019 оны байдлаар 6200USD/per capita байгаа юм байна. Манайх харин 5200 гэж гарч. Овоо өсчөөд байгаа нь энэ. энэ жил буураад л гараад ирэх биз. За тэгээд туусан бол дэлхийн банк л туусан шүү. надруу ноцоод байв судлаач гуай.

Avatar

Зочин 2021-02-13 122.201.21.46

Kaddafi shig zoduulj buuduulj uheh udur irnee enend

Avatar

Onom 2021-02-13 66.181.185.116

Та нар өөрийн толгой дээрх бухалыг харахгүй хүний тллгой дээрх хялгасыг харав гэгчээр яахнавдээ. Ядаж очиж үзчээд. Нэг л их пүү паа гэсэн улс өөрсдийгөө л харчих. ОТ- н гэрээг засья гээд УИХ нь шийдчихсэн байхад л төр засгаа муулсан мундаг ардчилсан улс. Үр дүнд нь Рио гэдэг компани монгол дахь гэрээгээ хамгаалж үлдээд эх орныхоо төлөө дуугарсан болгоныг ПОП шаампар болгоол дуусганашд. Та нар ийм гажуудсан арчилалтай, Рио шиг үндэстэн дамнасан корпорацид идүүлээл дуусна. Өөр юугаараа илүү юм.

Avatar

Монгол юугаараа 2021-02-13 66.181.185.116

Монгол юугаараа туркмен-с илүү юм. Нэг хүнд оногдох ДНБ-гээ л харчих. Монголоос 2 дахин өндөр бна. Хажуудаа байгаа дарангуйлагчтай Казахаа л харчих. Бас 2.5 дахин бна. Хөрш улаан коммунист хятадаа харчих монголоос 2.5 дахин өндөр бна. 2000 онд гэхэд эд монголоос дээр байгаагүй л улсууд. Казах арай дээр байсан байх.

Avatar

ЧИНГИС ХААН 2021-02-13 64.119.17.56

Тангад гаралтай жанхуу гэгч мунхаг хааныг нэн даруй огцруулж шоронд хийхгүй бол яг ийм зүйл Монголд болох болно.

Avatar

Путиний найз Бердымухамедов 2021-02-13 66.181.189.150

ХА ХА ХА ХА ХА ХА ХА ХА ПУТИНИЙ НАЙЗУУД ГЭЖ ИЙМЭРХҮҮ АЛИАЛАГЧ НАР БАЙДАГ ….Бердымухамедов дуулна бүжиглэнэ шүлэглэнэ мэргэн буудна морь унана гэхдээ морьноосоо унасан бичлэг бий Бердымухамедовын тушаалаар үгийн сангаас КОРОНА ВИРУС үгийг авч хаясанаар Туркменистан улсад вирус гараагүй Гэхдээ Туркменистан улсын эмч нар Бердымухамедоваас айгаад халдвараа нуусан…Туркменистаны ард түмэн ядуу хагас өлсгөлөн

Avatar

Иргэн 2021-02-13 103.212.117.122

Ийм малууд дараа нь балардаг юм даа. Манай ч гэсэн хэдэн н**ш хүүхдүүдээ энэн шиг татсан шүү.

Avatar

Зочин 2021-02-13 66.181.183.218

Манай хэдэн дарга нар, олигархиуд ч ялгаагүй үр хүүхдүүдээ бүгд л улс төр, төрийн албанд шургуулдаг. Гадны бизнeсмэнүүд үр хүүхдэддээ бизнeсээ өвлүүлдэг бол манайд төрийн албан тушаал өвлүүлж байна

Avatar

Зочин 2021-02-13 66.181.183.218

За манайд ч гэсэн Гацууртын Чинбат охиноо сайдаар томилуулж байгаа нь нэг их ялгаа ч алга

Avatar

Зочин 2021-02-13 66.181.181.169

Манайхтай хүн амын тоогоороо ойролцоо байж маш их өндөр хөгжилийг маш богинр хугацаанд бий болгож чадсан нь төр засаг нь ард түмэн, эх орноо гэсэн агуу сэтгэл байна даа.Дэлхийд дээгүүр орох байгалийн баялагтай байж Монголын 3-хан сая хүн ардыг баян болгох, улс орныг дэлхийн хэмжээнд хөгжүүлэхийг төр засагийн нөхдүүд хүсэхгүй байгаа нь гамшиг даа

Avatar

Зочин 2021-02-13 122.201.24.95

Манайх ч удахгүй ингэх байхаа. Бүх шатандаа 1 намын нөлөөнд орчихсон. Хяналт бхгүй болсон бүх түвшиндээ. Ард түмний сонголтыг одоо яалтай ч билээ.

Avatar

Зочин 2021-02-13 66.181.161.89

Ёстой дээвэргүй шорон улс , Ард түмэн бол зүгээр л мал сүрэг ,
Ердөө л хэсгийн цагдаа нь хэн дуртайдаа хэрэг нээгээд л шорондд хийх эрхтэй гээд л бодчих…

Avatar

Onom 2021-02-13 66.181.185.116

Хэхэ очиж үзсэн юм шиг ш*** юмаа.

Avatar

Оном 2021-02-13 66.181.185.116

Баабар хуйвалдагч байдаггүй гэж ярьж бна. Яг үнэндээ, РиО монголд орж ирээд төр засгийг нь авилгадсан. Одоо шоронд орсон бна. Эх орноосоо л урвасан шүү дээ. Хувийн хэвшил бол ОТ-той ажилаад дандаа өртөгт нь тулгаж бна. ПР-ийг нь хийсэн Баабар нар орох байх газраа олж ядаад ёстой л ичсэн нүүрэндээ хүн а**х нь холгүй байна. Монгол шиг ядуу орныг РиО шиг компани самардагийн л жишээ шүү дээ. Дарагуйлагчтай 1 гарын дор байдаг ийм улсыг бол самарч дийлдэггүй л байхгүй юу.

Avatar

Оном 2021-02-13 66.181.185.116

Монголоос ялгаатай нь байгалын хиын арвин нөөцтэй маш рурдан хөгжиж буй улс. Тиймээс тогтвортой бна. Ер нь байгалын баялаг ихтэй орон нэг удирдагчын гарт байх нь ашигтай байдаг юм бна. Ямар ч байсан хөгжил дэвшил ирнэ. Эд нар ардчилал гэж солиорвол тэгээл ашиг хайсан ОУ-н эдийн засгийн алуурчдад сийчүүлнэ.

Avatar

Onom 2021-02-13 66.181.185.116

Ёстой нөгөө Каддафи яалаа. Одоо бол Каддафийн үед жаргаж байснаа л гайхсан улс бна. Каддафи-г бөмбөгдсөн европи хүртэл хажуу хавиргаа буснуилаад өөрсдөө алуулдаг юм бна гээд Америкад но гэж хэлж бга.

Avatar

Зочин 2021-02-13 64.119.20.107

Өнөө Гөлгөө яалаа?? Сайхан мэдээрэй чи!!! гэж "Төөрсөөр төрөлдөө" гэдэг Монгол киноны гол дүрийн мундаг хэлц үг бий. Одооны залуус хүүхдүүд мэдэхгүй л дээ.

Avatar

зочин 2021-02-13 66.181.161.60

яг Монгол Улс шиг Хууль зүйн сайд асан Нямдорж гуай өөрөө Засгийн Газрын хэрэг эрхлэх газрын дарга сайд, хүү нь Гадаад яамны төрийн нарийн бичгийн дарга, улс төрчид мөн том албан тушаал хашиж байсан хүмүүсийн хүүхдүүд бүгд төрд дарга болж ажил хийх сонирхолтой заваарсан дарга тогтолцоотой Монгол Улс минь ээ

Avatar

Зочин 2021-02-13 66.181.184.43

Guilgachinguud eersdiigee l hichee!

Avatar

Зочин 2021-02-13 192.82.77.124

Манай авилгын хуулинд өөрсдийн хамаарал бүхий хүмүүстэй болохгүй, хар элэгийн хүнтэй болно гэж заасан

Avatar

Зочин 2021-02-13 192.82.77.124

Зөв ил тод шударга байна. Манай Э-нүүд, Ж,Х,О,Н-үүд гөл болохоороо нуа-гаасаа өөрөөр бусад үр хүүхэд, амьтан ах дүүсдээ тус болохгүй байна

Avatar

Зочин 2021-02-13 64.119.20.107

Өнөөх Каддафи яалаа???????? Манай мөрөөдөгч нар ч гэсэн анхаарахад илүүдэхгүй: хэн нэгэн дурак Монголд дарангуйлагч болох гэж санаархвал Каддафи ахынхаа замаар л орно шүү!!!!!!

Avatar

Зочин 2021-02-13 202.9.46.208

Ард түмний дийлэнх нь хөдөө их ядуу амьдарч байсан юм билээ. Каддафи Улсынхаа нефтийн мөнгөөр гоё өндөр өртөгтэй зам, барилга, орд харш барьж угаагаад ах дүүсээрээ хуваагаад авчдаг байсан гэнэлээ. Ард түмэндээ халамжийн жоохон юм үнэртүүлдэг байсан бгаан.

Avatar

Irgen 2021-02-13 66.181.177.115

Ulsaa sain Saihan bailgahiin tuld zev bodlogo

Avatar

Зочин 2021-02-13 202.126.90.53

Эд нэг босвол дарангуйлагчаа гэр бүлээр нь тасдаж иддэг.Удирдагч өвгөн үхээд олон улсад ийм асуудал үүснэ.

Avatar

Зочин 2021-02-13 202.21.111.218

Mongol shig l yum bna

Avatar