Ж.Батзандан авто захыг нүүлгэхгүй байхыг хотын даргаас хүсчээ | News.MN

Ж.Батзандан авто захыг нүүлгэхгүй байхыг хотын даргаас хүсчээ

Хуучирсан мэдээ: 2016.04.06-нд нийтлэгдсэн

Ж.Батзандан авто захыг нүүлгэхгүй байхыг хотын даргаас хүсчээ

УИХ-ын гишүүн, Өргөдлийн байнгын хорооны дарга Ж.Батзандан НӨАТ-ын тухай хуулийн хэрэгжилтийн асуудлаар мэдээлэл хийлээ.

Тэрээр “НӨАТ төлөх үүрэггүй буюу 50 сая хүртэлх борлуулалтын орлоготой аж ахуй нэгжүүдийг төрийн байгууллагаас кассын машин ав гэж дарамтлахгүй гэдгээ амласан. Тиймээс жижиг бизнес эрхлэгч хүмүүс санаа зовох хэрэггүй. Хэрэв дарамт шахалт үзүүлбэл Өргөдлийн байнгын хороонд мэдээлэх хэрэгтэй” гэлээ.

УИХ-ын Өргөдлийн байнгын хороонд тогэдээс Да хүрээ захыг нүүлгэх асуудлаар багагүй хүсэлт, гомдол ирсэн байна. Өргөдлийн байнгын хорооны зүгээс эдийн засаг хүндрэлтэй байгаа энэ цаг үед 10 мянган хүний ажлын байрыг бий болгож байгаа захыг нүүлгэх нь зохимжгүй гэж үзэж байгаа аж. Тиймээс Өргөдлийн  байнгын хорооны дарга Ж.Батзандан “Шинээр баригдаж байгаа зах нь олон талаар шаардлага хангахгүй байгаа гэсэн. Хотын удирдлагуудтай уулзаж “Захуудыг нүүлгэн шилжүүлэх бужигнуулах асуудлыг түр азнаач, иргэдэд нөхөн олговор олгохгүй байж хэвийн амьдралыг нь битгий хөндөөч” гэж хэлсэн. Энэ сэдвээр ирэх долоо хоногт УИХ дээр нээлттэй сонсгол хийхээр болсон” гэлээ.

Т.НОМИН

 

 

 

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2016-04-06 49.0.130.204

Яаралтай нүүлгэ, Зандан чи дут.

Avatar

Иргэн 2016-04-06 202.21.106.136

Авто захуудыг хотоос яаралтай гаргах нь зөв.Энд нийслэлийн бүх иргэдийн эрх ашгийг авто наймаа эрхэлдэг цөөхөн иргэдийн эрх ашгаас доогуурт тавьж болох уу. УИХ-ын эрхэм гишүүн Батзандан гуай. Таныг төрийн хүний хэмжээнд сэтгэж ажиллаарай гэж сонгосон болохоос, хотын төвийг түгжрэл, тос маслаар бохирлож байгаа, авто дамлаж хөлжсөн "шинэ цагийн цээж түлхүү баячуудын башир арганд автагдаж тэдний дуу хоолой болж нийт иргэдийнхээ эрх ашгийг уландаа гишгээрээ гэж төрийн эрх барих дээд байгууллагад сонгоогүй шүү.

Avatar

ннн 2016-04-06 122.201.25.46

Сонгууль өнгөртөл түр азнаач.

Avatar

Зочин 2016-04-06 79.227.161.184

Nuulgeh heregtei. Batzandan end hoshuu dureh hereg ogt baihgui

Avatar

Зочин 2016-04-06 202.9.40.214

Захын наймаачдын саналыг худалдаж авахни л дээ ХӨГИЙН ПОПУЛИСТ н**ш.

Avatar

Зочин 2016-04-06 122.254.111.170

Эцэг эхчүүдэд !! Шекспир англи хэлний сургалтын төвийн 4 дэх удаагийн зуны англи хэлний эрчимжүүлсэн вакум сургалтын бүртгэл эхэллээ. Сургалтын үндсэн зорилго нь англи, орос хэл дээрх уран зохиолын номыг ойлгож унших, зөв цэвэрхэн хэллэг, аялгатай унших, орчуулах зэрэг техник, дадал чадварыг эзэмших, телевизийн гадаад мэдээг шууд ойлгодог болох, бүх төрлийн шалгалтанд амжилттай бэлдэх Сургалт 2016 оны 6-р сарын 10-наас 7- сарын 11-ны хооронд 7 өдрийн 6 өдөр, өдөр бүр 10-19 цагийн хооронд хичээллнэ. /Нийт 192 цаг/ Хичээлийн агуулга нь: 1. 10-13 цагт уран зохиолын шатлалтай номон дээр сонсгол, орчуулга, бичвэр 2. 14-15 цагт яриа, ярилцлагын матриал дээр сонсгол, синхрон орчуулга, дадлага хийх 3. 15-17 цагт Телевизын англи хэл дээрхи мэдээн дээр сонсгол, аман, бичгийн орчуулга 4.15-19 цагт Шалгалтанд ирдэг 25 сэдэв дээр дээр сонсгол, орчуулга, цээжлэх техник ажиллагаа зэрэг хичээлүүдийг өндөр бэлтгэл, техник хэрэгслэл, бодит сэдэв, аудио видео материалуудыг ашиглан заах болно. Сургалтанд Орос сургуулийн 6- 11-р анги, Монгол сургуулийн 10-12 анги, Америк, англи сургуулийн 5-8 ангийн сурагчид, Их дээд сургуулийн 1-2 курсын оюутнуудыг урьж байна. Суралцагчдын тоо 15 Шууд холбоо барих утас: 94050620

Avatar

Зочин 2016-04-06 202.9.41.47

eostoi l hamgiin turuund nuulgej bh gazar daa, uhaalag baigaachee

Avatar

ҮТЭР ТҮРГЭН НҮҮ 2016-04-06 103.229.121.22

ТҮР АЗНААЧ СОНГУУЛЬ ӨНГӨРӨӨЖ БЗД-Т ЮУ Ч ХИЙГЭЭГҮЙ НАМАЙГ АВРААЧ ГЭЖ ОЙЛГОЛОО. Э.БАТ-ҮҮЛИЙН ХИЙСЭН АЖЛУУДААС ХАМГИЙН ЗӨВ АЖИЛ БОЛ АВТОМАШИНЫ ХУДАЛДААГ ХОТООС ГАРГАХ. ДА ХҮРЭЭ ГЭЖ ЗАМЫН НЭГДҮГЭЭР ЭГНЭЭГЭЭР ДҮҮРЭН ЗАРАХ ГЭЖ БАЙГАА МАШИНАА ТАВЬСАН ХИЛ ДАВЖ ҮЗЭЭГҮЙ ПЭЭДГЭР ЧЭНЖҮҮД, ГЭР ХОРООЛЛЫНХ НЬ ГУДАМЖУУД НЬ БИТҮҮ БААС ШЭЭС МАШИНЫ СОЛЬСОН ЭД АНГИ ТОС МАСЛО АСАР ИХ ХӨРСНИЙ БОХИРДОЛ ДУУ ЧИМЭЭ ГЭМТ ХЭРГИЙН ОРЧИН НӨХЦӨЛ БҮРДЧИХСЭН АРАЙ ДЭНДҮҮ ХЭЛЭХ Ч ҮГ АЛГА. ҮТЭР ТҮРГЭН ҮГ ДУУГҮЙ НҮҮЛГЭ. ХУДЛАА ШҮЛСЭЭ ҮСЧҮҮЛЭГЧ ОЙВОРГОН БАТЗАНДАН МЭТ ТӨРД ХЭРЭГГҮЙ ТҮГЖИЛҮҮД БАЙНА ЛЭЭ. ГУДМАНД НЬ ГАРГА АН ТЭР НОВШЫГ.

Avatar

Зочин 2016-04-06 103.229.121.2

Явах хүнээр аачаа бүү татуул гэж

Avatar

songogch 2016-04-06 103.10.21.69

Ug ni bol nuulgesen l deer dee.Chi bol hezee ch songogdohgui gedgee medej bgaa biz dee.Bitgii ih goridooroi l gej helii dee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2016-04-06 150.129.143.45

Намыхаа эсрэг ажилжаг цеехен нохдуудын нэг

Avatar

гах гах 2016-04-06 202.179.31.110

Худалч гудамны пацаан. хэдэн төрлийн маск ханандаа өлгөсөн Магнай энэ 2-ыг ахиж төрийн босгоор бүү давуул. Бас дээрээс нь Уянга Ганбаа 2 байнаа. Та нар бол үгүй шүү. Өөрсдийгөө мэдрээд зайлдаг болоосой.

Avatar

Зочин 2016-04-06 103.57.93.135

энэ хүн ч жинхэнэ арьс нөмөрсөн хөгийн хүн дээ сонгууль дөхөөд ёстой хэнийг ч золигт гаргаж чадах хүн одоо арьсаа хамгаалж хотын хийж байгаа зөв зүйтэй арга хэмжээг ашиглаж үнэн нүүр төрхөө харууллаа одоо энэ урин дулаанд яаралтай хийчих ажлыг ингэж далимдуулах гэж ийм хоёр төрхтэй хүмүүст бид итгэж хулхидуулж байгаа нь энэ машин зарахад тэнд байсан ч бас тэр хавийнхан ч бас амьдрах гэж ажлын байртай болно ш дээ машин зарахад тэнд очиход юун болохгүй байгаа юм очоод л өөрсдөө өөртөө тохируулсан ажил нь эхлэнэ ш дээ тэхээс энд тэнд байрласан захууд ямар хэрэгтэй юм нэг газар төвлөрвөл илүү боломж сонголт гарна

Avatar

zochin 2016-04-06 37.220.133.161

Uuriiguu songuulah bas neg huurhun arga baina.

Avatar

Зочин 2016-04-06 202.179.24.205

ӨНӨӨДӨР ШАРХАДНЫ ЗАМААР ЯВЛАА. ЗАМЫН 2 ТАЛЫН 1 Р ЭГНЭЭГЭЭР ТҮР ЗОГСОХЫГ ХОРИГЛОСОН ТЭМДЭГТЭЙ ХИРНЭЭ ЗАРЖ БАЙГАА МАШИНУУД БИТҮҮ ЗОГСОЭ ХӨДӨЛГӨӨНД СААД УЧРУУЛСААР БАЙНА. НӨГӨӨ АЧДАГ МАШИНУУД, ТОРГОДОГ ЦАГДАА НАР ХААЧСАН БЭ?

Avatar

Зочин 2016-04-06 182.160.38.107

Сонгууль болтол азнаач гэсэн л дээ их л шоучин нехер байгаамдаа

Avatar

Зочин 2016-04-06 167.114.196.207

Hurdan nuulgesen deer shde,

Avatar

Батзанданд 2016-04-06 202.126.89.199

Манай Шархадны иргэд чамайг дахин сонгохгүй.Энэ балиар захаас болжж бид их зовдог шүү.амралтын өдрүүдэд түгжрэлтэй.наймаачид гэж жинхэнэ хэнэггүй бүдүүлэг этгээдүүд.Орчноо байнга бохирдуулдаг.Архи ууна.Машин дээр мөрийтэй тоглодог.Та тэр хавиар байнга явдаггүй болохоор мэдэхгүй юм.БИД ЭРҮҮЛ АЮУЛГҮЙ ЦЭВЭР ОРЧИНД АМЬДАРМААР БАЙНА.

Avatar

зочин 2016-04-06 202.179.26.95

батзандан бялдууч амьтан вэ

Avatar

Зочин 2016-04-06 103.26.193.228

Энэ шизогийн жинхэнэ бэртэгчин төрх нь одоо л цухуйж эхэлж байгаа энэ дээ

Avatar

5112 2016-04-06 202.55.191.130

БАТЗАНДААН… ЗАХ ГЭДЭГ ЗАХЫГ Л ХЭЛНЭ. ЭНЭ ҮГНИЙ УТГЫГ ОЛОХГҮЙ ЮМ БОЛ ЮУ ГЭЖ ИХ ХУРАЛЫН ГИШҮҮН БОЛСОН ЮМ БЭ??? ТЭРТЭЙ ТЭРГҮЙ МӨНГӨ ЗАРЖ, ШИНЭ ЗАХ БАРИАД БАЙХАД ТИЙШЭЭ НҮҮХ Л ХЭРЭГТЭЙ. НАЙМААЧИД Ч ГЭСЭН НҮҮХ ХЭРЭГТЭЙ. ТА НАРЫН ЭНЭ БАЙДЛААС БОЛЖ ХОТЫН 1,3 САЯ ИРГЭД ХОТ ДОТОРОО ЧИХЭЛДЭХ ХЭРЭГ ҮҮ??? БАГ ДАВАР…

Avatar

Зочин 2016-04-06 202.9.40.210

batongon chamd M A Й gedeg mongol helnii 3 usgiig ogii

Avatar

зочин 2016-04-06 220.253.221.64

Срнгууль дөхөхөөр олон өрөвч улс төрчид төрөх юм

Avatar

Зочин 2016-04-06 150.129.140.171

Нийгэмд тустай ажлыг бүү нураа. Бушуухан нүүлгэ. Хотын төвд машины зах хэрэггүй.

Avatar

guest 2016-04-06 202.9.42.2

zahiig nuulgey gsn humus ni nuulgehgui gesnese olon bgaa batzandan mal min. ard tumnii ner barij show hh gd bga bl nuulgey gsn humusin tald zogs. alia medku populizm hiisen uls turiin hergu hog min. cham shg nuhdvvd uuruu yuch hhgu huner bs yuch hiilgehgui sanatai muu archagui pizdanud haral idesei pop lalrudig

Avatar

Зочин 2016-04-06 220.253.221.64

батзандан боль боль

Avatar

МАН-д зориулав 2016-04-06 103.57.94.183

НОВШИЙН ПЯЗДА БАТЗАНДАН МИНЬ АХ НЬ ГЭЭД ЯМММАР Ч ЧАДВАРГУЙ ШАР ЮМ ЗТЯ- ны ТЕРИЙН НАРИЙН ХИЙДГИЙН!!!!! МАН ЯЛВАЛ АХЫГАА УРГЭЛЖЛУУЛЭЭД АВААД ЯВЧИХ САНААТАЙ ТУЙ МАЙ ГОРЬД!!!! МАН- ын ХАЛТАР ШАР ЭНХТУВШИНГ АРГАДАХ ГЭЖ ЕГЕЕМЕР ЗАХЫГ НЬ НУУЛГЭНЭ ШУУ БАТ- УУЛ БААТАР, БАТТУЛГА ДАРГАА НУУЛГЭВЭЛ НУУЛГЭСЭН ШИГ УНАВАЛ УНАСАН ШИГ Л УНАНА ШУУУУУУУУ!!!!!!!! ЗААВАЛ НУУЛГЭ!!!!!

Avatar

зочин 2016-04-06 182.160.33.183

Ийм сүржин хуурамч нөхдийг сонгодог бидний буруу

Avatar

зочин 2016-04-06 182.160.33.183

БЗД бусад иргэд хордож бгаа нь Танд хамаагүй юм уу

Avatar

temuujin 2016-04-06 202.9.42.1

Энэ одоо өөрөөс нь өөр хүн юу ч хийсэн эсэргүүцэх ёстой гээд ойлгочихсон юм уу хаашаа юм бэ. Зайлуулаач тэр захуудыг, машин авах хүн нь очоод л авна биз.

Avatar

Зочин 2016-04-06 182.160.4.62

За Батзандан минь тэгээд яах гэж энэ олон төгрөгийн зардал гаргаж тэнд бүтээн байгуулалт хийсэн юм бэ? Тэр бүтээн байгуулалтын зардалын төлчихвөл нүүлгэхээ зогсоож болно штээ

Avatar

Зочин 2016-04-06 103.57.95.135

АН ийнхан сонин нохдууд шуу. Нэг нь нэг юм хийхээр ногоо нь поп хийгээд эсэргууцээ л . УБ д хэдэн хун энэ биснесийг эрхэлдэг юм болдоо.

Avatar

Зочин 2016-04-06 202.126.89.199

ene teneg bayanzurhees sanal avahiin tuld iim balai yum yariad baigaa yum bna daa. tehnikiin zah deer hedhen hun bgaa. engiin irged hed blee gedgee bodoj hutsaarai mal mini

Avatar

болд 2016-04-06 59.153.114.49

Ингэж чадвал 2016 онд гаран шү Батзандан минь

Avatar

болд 2016-04-06 59.153.114.49

Ингэж чадвал 2016 онд гаран шү Батзандан минь

Avatar

болд 2016-04-06 59.153.114.49

Ингэж чадвал 2016 онд гаран шү Батзандан минь

Avatar

NB 2016-04-06 49.0.160.152

ТӨР ЭРХЭЛСЭН НӨХӨД ОЛОН БАЙХ ЮМ АА…. АЙЛЫН ТЭНЭГ ЭРХ ХҮҮХЭД ШИГ ТАС ГҮРИЙГЭЭД СУУЧИХ САНААТАЙ…. АРД ОЛНЫ ЭРХ ГЭЖ НЭГДҮГЭЭРТ БАЙДАГ ЮМ…. АВТОЗАХЫГ ХӨӨ…ТЭНД ОЧООД НАЙМАА ХИЙЖ ЧАДАХГҮЙ БОЛ НАЙМААГАА ОРХИ…. ХОТЫН ТӨВИЙН ГАЗРЫН БОХИРДОЛ, ХОГ ХАЯГДАЛ, АЮУЛГҮЙ БАЙДАЛ, ЗАМРААГҮЙДЭЛ ХУЛГАЙ ДЭЭРЭМ ЗЭРЭГТ САНАА ЗОВЖ БАЙГАА МИНИЙ ТӨЛӨӨ ХЭН ДУУГАРЧ БАЙГАА ЮМ…. БИ БАС АМГАЛАН ТАЙВАН АМЬДАРМААР БАЙНА …. ЧИ ТЙИМ Л ШУДАРГА ЮМ БОЛ ЭНЭ ЭРХИЙГ МИНЬ ХАМГААЛААД АЛЬ

Avatar

Зочин 2016-04-06 202.21.113.66

хууль зөрчиж болно. Төрийн байгууллагаас хууль зөрчүүлэхгүй гээд байвал Том хулгайчдын хурлын байнгын хороонд мэдэгд гэжээ

Avatar

Зочин 2016-04-06 150.129.143.45

Ингээл попдоол амиа бодоол vмхий Суудлын беглееснvvд. ганцхудагт хош ногдуулаад vхээ алдан АН-д гуйж орж ирчээд.

Avatar

Зочин 2016-04-06 124.158.110.60

Chi garahgui ee. Bitgii uls tur hiij zavaaraad bai/ Hot chamaar zaalgahgui.

Avatar

Батсүрэн 2016-04-06 103.9.90.227

Батзандан даргаа, Нөат-ийн баримтийг, айртранс гэдэг онгоцны билет борлуулдаг газар, манайх олон улсын байгууллага татвар төлдөөггүй гээд өгөхгүй байна . Монгол улсын хуулинд захирагдахгүй юм бол монголоос зайлмаар юм бишүү.

Avatar

Зочин 2016-04-06 122.201.24.25

TURIIN ALBAN KHAAGCH NEG NI NUGUUGIINKHUU SHIIDWERIIG UGUYSGEED BAIWAL NAAD IRGED CHINI TOLGOIN DEER CHINI SUUGAAAD TURIIN KHUULI DUREM GEDEG ZUIL CHINI UTGAGUY BOLLOO , KHUUE

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж