Бэлтгэл хангаагүй хөл хорио! | News.MN

Бэлтгэл хангаагүй хөл хорио!

Бэлтгэл хангаагүй хөл хорио!

Бэлтгэл хангаагүй хөл хорио!

Сар шинэ болохоос арваад хоногийн өмнө л Улсын онцгой комисс (УОК), Нийслэлийн онцгой комисс (НОК) олон нийтэд хандан, Улаанбаатар хотод 12 хоногийн хатуу хөл хорио тогтоохоо зарлаж байсан ч өнөөдөр 06.00 цагаас эхлэн хэрэгжсэн дэглэм нь бэлтгэл хангаагүйг бэлхэнээ харуулав.

Буяны ажлаар яваа иргэдийг товчоогоор гаргахгүй саатуулснаас шарилаа хөдөөлүүлж чадахгүй болж, буцах уу яах вэ гэдэг асуудалтай тулав.

Хүүхэд нь өвдөж, шинжилгээ өгөхөөр цаг авсан байсан ээж нялх үрээ тэврээд хэдэн буудал газар алхаж явна.

Хөл хорионы 12 хоногийн хугацаанд 14 салбар, байгууллага үйл ажиллагаа эрхэлж болохыг УОК-оос нэр зааж, түүнд хамаарах хувийн хэвшлийнхэн нь ажлын үнэмлэх, тодорхойлолтоо үзүүлээд автомашинаараа явах боломжтой гэж Шадар сайд нь мэдэгдсэн ч Тээврийн цагдаагийн албаныхан нь “Тийм шийдвэр ирээгүй” гээд буцааж байна.

Хөл хориог хэрэгжүүлэх дайчилгаанд төрийн албанаас 15 мянган албан хаагчийг татан оролцуулж, эргүүл хийлгэх болсныг албаныхан мэдэгдсэн. Гэвч тэдний үүрэг гүйцэтгэх ажлын 8 цагийн хугацаанд хаана бие засах вэ, хаана хооллох вэ гэдэг асуудлыг нь шийдээгүйгээс зарим нь гудамжинд бие засч эхэлсэн тухай зураг сошиалаар цацагдах болов.

Хоёрдугаар сарын сүүлээр декрет авахаар хоногоо хүлээж байсан жирэмсэн эмэгтэйг гадаа эргүүл хийх ажилд томилсон тухай мэдээ ч чих дэлсэх нь тэр.

“Өргөө” амаржих газарт нярайлсан эмэгтэйг хөхөө өвлийн хүйтнээр гэрийн халад, углааштай гаргасан хүнлэг бус үйлдлээс болж, Засгийн газар огцорсон. Гэтэл энэ алдаа төрийн байгууллагынханд сургамж үлдээгээгүй бололтой, хоёр сарын дараа амаржих эхийг гадаа зогсоох дайчилгаанд татсан байх юм.

Төрийн алба 190 мянга гаруй хүнтэй болтлоо данхайсан. Тодруулж хэлбэл, жирэмсэн эхийг өвлийн хүйтнээр гадаа зогсоох хүртэл хүний нөөцийн хомсдолд ороогүй. Гэвч ийм эмгэнэлт байдалд ортлоо ялзарсан нь төрд хуулиа мэддэггүй хурган дарга нар олон болсны үр дагавар болов уу. Учир нь, Гамшгийн тухай хуульд жирэмсэн эхийг ийм дайчилгаанд хамруулахгүй байх зохицуулалттай.

Ажиллах чиг үүрэгт орсон төрийн байгууллагынхан нийтийн тээврээр зорчино гэсэн ч автобус нь явахгүйгээс ажилдаа хоцорсон хүмүүс олон гарав.

Тэр бүү хэл Эрүүл мэндийн яамнаас тогтмол 11.00 цагт олон нийтэд цацсаар ирсэн Covid-19 цар тахлын нөхцөл байдлыг танилцуулдаг цахим хурал нэг цагаар хойшилж, эхлэв. Эргүүлд гарч байгаа цагдаа нар тус яамны IT-гийн ажилтныг нь явуулаагүйгээс энэхүү саатал гарчээ. Ийнхүү жишээ татаад бичээд байвал барагдахгүй олон проблем хөл хорио хэрэгжиж эхэлсэн хэдхэн цагт гарсан нь энэ. Нөгөө талаас дайчилгаанд хамрагдсан төрийн албаныхан нь хүнд нөхцөлд ажил үүрэг гүйцэтгэж буйгаа сошиалаар нэг сэвж, зарим нэг нь бүр ялархаж байна.

УОК, НОК нь бэлтгэл хангаагүй, ажил нь уялдаа холбоогүй, гаргасан шийдвэр нь дунд шатанд очоод өөрчлөгддөг нь нэгдсэн зохион байгуулалтаар хангагдаагүйн үр нөлөө боловч өнгөрсөн оны арваннэгдүгээр сараас хойш гэрээсээ голдуу ажиллан, цалингаа бүтнээр нь авч ирсэн төрийн албаныхныг нэг удаадаа дайчилахад юу нь болохгүй байна вэ. Гэр бүлийнхэн нь хүртэл бөөн уур унтуу.

Гадаа зогсч, эргүүл хийх ажлыг зөвхөн хүчний байгууллагынхан гүйцэтгэх ёстой гэдэг агуулгаар хандвал дэндүү өрөөсгөл болно. Цар тахал дэгдээгүй үед төрийн албаныхныг дайчилсан бол өөр хэрэг. Гэтэл нөхцөл байдал нь өөрөө хүн хүч шаардаж буй учраас л арга буюу дайчилсан хэрэг биз. Харамсалтай нь, муу л бол захын хар овоохой гэдэг шиг цагдаа нар нь сонсогчтойгоо даарч хөрч болдог, харин танхимд сууж ажилладаг нь нэг удаадаа гадаа зогсоод эргүүл хийхээр болдоггүй нь хачирхалтай.

Эргүүлийг тэд хүчээр хийж байгаа болоод ч тэр үү хүүхдээ тэврээд хэдэн буудал газар алхаж яваа эхийг эмнэлэг хүргэчих зохицуулалтыг хийчих сэтгэл гаргачихгүй байна.

Сануулахад, ард түмэн хөл хориог эсэргүүцээгүй. Гагцхүү хэрэгжүүлэх үйл явц нь тодорхой, төрийн байгууллагууд нь уялдаа холбоотой ажиллаж, зайлшгүй  гачигдал зовлон гарсан, эрүүл мэндийн үйлчилгээ авах шаардлагатай болсон иргэддээ хүнд суртал гаргахгүйгээр нэвтрүүлж, зөвшөөрөгдсөн салбарынхныг ажил үүргээ гүйцэтгэх боломжид нь бүү саад тавиач л гэж хүсч байна.

Өөрөөр хэлбэл, цар тахлыг даван туулах ажил зөвхөн төрийнхний үүрч гарах ажил биш иргэд ч уамсартай хандах ёстойг хүн бүр мэдэж буй.

Харин энэ ажлыг нэгдсэн зохион байгуулалт удирдлагаар хангах чиг үүрэг хүлээсэн УОК, НОК-ынхоон ажлаа хурдхан гартаа оруулаад хоёрдмол утгагүйгээр шийдвэрээ хэрэгжүүлж ажиллахад анхаарах шаардлага байна. Тэр дундаа НОК нь УОК-иосоо илүү том толгойлж, бужигнуулдагаа хэзээ зогсоох вэ. Улаанбаатар хот гэдэг статус нь УОК-иосоо өөр стратегиар ажиллана гэсэн үг биш.

Аймгууд нь өнгөрсөн хугацаанд УОК-иос гаргасан шийдвэрийг хэрэгжүүлээд цар тахлыг хяналтдаа оруулсан. Гэтэл нийслэлд юу болов, гурван сар болж байхад цар тахалтай тэмцэх чиг үүрэгтэй агентлагууд нь одоо хэр нь учраа олоогүй, төрийн албан хаагчид нь эргүүлд гарчих сэтгэл зүйн бэлтгэлгүй, ял юм шиг үүрэг гүйцэтгэж байна.

Эцсийн дүндээ Засгийн газар, УОК-оос гаргасан шийдвэр нь НОК дээр очоод өөрчлөгддөг, мөн дунд шатанд очоод цалгарддаг, зөрчилддөг энэ байдлаас болж, өнгөрсөн хугацаанд хүний амь хохирсон гашуун сургамж бийг мартах учиргүй шүү.

Г.ХОРОЛ

 

 

 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
34
ЗөвЗөв
18
ТэнэглэлТэнэглэл
7
БурууБуруу
6
ГайхмаарГайхмаар
5
ХахаХаха
3
ХөөрхөнХөөрхөн
3
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

92 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-02-11 202.126.88.136

Гэрийнх нь ойролцоо гаргахад л бие засах хооллох,дулаацах асуудал шийдэгдннэ шүү дээ

Avatar

Zochin 2021-02-11 66.181.180.51

Shuumjilj bolnoo. Shiidver buh humuust taalagdah alba baihguiee. Ene uvchiniig humiad avaasai daa. Tegvel muulj baigaa nuhuduudiin durgui ni ih hureh baih daa. Hedhen mongolchuudaa uvchind taviad tuuchihgui ymsan l geed zutgej baigaa shuu dee. Humuus dor doroo hariutslagatai baimaar bna shuu

Avatar

Зочин 2021-02-11 126.35.67.199

Үнэн тэнэг үхэрнүүд шүү ингээл ард түмнээ дарлаад дарлагдаад амьдарсан болж байхаас да

Avatar

Зочин 2021-02-11 192.82.73.79

Turiin alban haagchdiig gargasan n yamar zohion baiguulalt bhgui, shiidveruud n logic aldaatai. Unendee alban haagchid yalarhaagui shuu. Ta l tegej sanagdaad bgaa bh. Yu hiih yah n tov todorhoi bol asuudal Yu ch alga

Avatar

zochin 2021-02-11 103.212.118.248

huue setguulchee. ta bie um uuj idehgui, gol BIE ZASAHGUI 8 Tsag odoo gadaa huitend 12 honog daraalan garaad uz dee??!!! 1 udur ch garch chadahgui baij ylarhaad geed yu yriad bgaan be???!!! ene zohion baiguulaltaa zov hiitsen bol toriin alban haagchid ingej ug hel gargahguigeer zogsohod belen!!! uchir medehgui baij ene olon huniig bitgii buruutgaad bai KHOROL guai!!!

Avatar

Зочин 2021-02-11 66.181.161.89

"МАНгаруудын төр барьж байсан бараан он жилүүд " гэж түүхэнд тэмдэглэгдэн үлдэх нь дээ ! .

Avatar

Зочин 2021-02-11 202.21.109.89

Сайлаад байдаг АН чинь юу хийв пязда минь?

Avatar

иргэн 2021-02-11 59.153.114.216

Шинжилгээг очиж өгөхийм уу байгаа байгаадаа өгөхийм үү мэдэж байгаа хүн байна уу. Очиж өгөх бол цэгийн байршил googleer хайхаар олдохгүй байна. Энэ өмнөхөөсөө улам л дордооб байгаа юм шиг санагдлаа мэдээлэл байхгүй ойлгомжгүй байна.

Avatar

Сумьяабазарт 2021-02-11 122.201.24.18

Энэ сум базарыг огцруулаад өгөөч . үнэхээр опуны бяд нь хүрэхгүй байна шүү дээ чааваас

Avatar

Сэтгүүлч засуултай тойрон бшчсээр л д дэвэн хөөрч байгаа бөхчүүдээр дүүрсэн УИХ тойрон бүжиглэж гарын даа бөх ерөнхийлөгч нь .............. 2021-02-11 103.26.194.182

Монголын төр хүчтэй чадвартай зохион байгуулалт хариуцлагатай байх ёстой шүү дээ. 40 настай амьдрал мэдэхгүй хүүхдээр төр удирдуулаад хаана хүрэх юм бол баахан цаасан дээр бичсэн мөрөөдөл яриад л дуусна.УИХ болохоор одоо сэтгүүлч бөхийн алтан үе ирлээ гэсэн шиг баахан хүмүүсийн цугларал боллоо. Хотын ард түмэн сэтүүлчийг хөдөөний ард түмэн бөхийг сонгоод төрийн сэнтий рүү залаад байвал эх ороны хөгжил аман яриа дэвээгээс цааш хол хариаж чадахгүй дээ.

Avatar

Зочин 2021-02-11 66.181.185.74

малнууд ер нь аль нь дарга аль нь цэргээ мэддэггүй юмуу. хувийн унаагаар явна автобус явахгүй гэчээд одоо болхоор автобусаараа яв гэж хуцах юм. эсвэл тв-р гархаараа нэг юм хуцаад, доодох төмсөгний үснүүддээ өөр юм хуцаад байдаг юмуу энэ үмхий хятадын коммунистууд.

Avatar

Зочин 2021-02-11 66.181.185.74

малнууд ер нь аль нь дарга аль нь цэргээ мэддэггүй юмуу. хувийн унаагаар явна автобус явахгүй гэчээд одоо болхоор автобусаараа яв гэж хуцах юм. эсвэл тв-р гархаараа нэг юм хуцаад, доодох төмсөгний үснүүддээ өөр юм хуцаад байдаг юмуу энэ үмхий х*******н коммунистууд.

Avatar

Зочин 2021-02-11 103.212.118.216

Хатуу хөл хорио тогтоож өрх бүрээс шинжилгээ авах нь маш зөв харин зохион байгуулалт уян хатан байдал үүрэг гүйцэтгэж буй хүмүүсийн санаачлага маш мжу байна. Мөн хэрэгтэй мэдээлэл муу, хоорондоо зөрүүтэй цаг алдаж өгч байна. Би сая шинжилгээгээгээ хаана өгөхө мэдэхгүй 3 газраас асуухад 3 өөр хариу өгч байна. Уг нь хаалган дээр шинжилгээг5ндээ идэвхтэй орлцоно уу гэсэн биёиг наасан байх юм түүндээ тодорхой бичиж болдоггүй юм уу. Мөн төрийн байгууллагаас шийдвэр гаргахдаа цагыг нь их тулгах юм

Avatar

Зочин 2021-02-11 202.126.89.133

Sumiyabazar maliin l hiij bga ajil

Avatar

ДОРЖ 2021-02-11 64.119.19.216

ТӨРД ГАРСАН ХУЛГАЙЧУУД ЯДАЖ ГАНЦ АЖИЛ ХИЙЖ ЧАДАХГҮЙ ҮНЭХЭЭР ХӨГЛӨЖ БАЙНА ДАА. ИЙМ БАЛАЙ ЮМНУУД ЯМАРЧ АЖИЛ ХИЙЖ ЧАДАХГҮЙН ХАРАГДАЖ БАЙНА. ТӨРИЙН АЖЛЫГ ХИЙСЭН БОЛЖ ХИЙ ЦАЛИН АВЧ УЛСЫН МӨНГӨ ХУЛГАЙ ХИЙХ ДЭЭ САЙН. СҮҮЛИЙН ГУЧИН ЖИЛ ХУВИЙНХАН АЖИЛ ИЙМЭРХҮҮ ХУВАЛЗУУД УЛС ОРНЫГ ЦӨЛМӨЖ БАЙСАН НЬ ХАРАГДАЖ БАЙНА. КОРОНА ГУАЙ БҮХНИЙГ ИЛЧИЛЖ ҮНЭН ТӨРХИЙГ НЬ ГАРГАЖ БАЙНА.

Avatar

ZOCHIN 2021-02-11 202.9.46.62

МАНАЙ ТӨРИЙХӨН УС ҮЗЭЭГҮЙ ХОРМОЙ ШУУЖ УУЛ ҮЗЭЭГҮЙ ГУТАЛ ТАЙЛНА ШЭДЭГ БОЛЖ БАЙНА ДАА…..ГАДААДАД БОЛ ОДОО КОРОНАГ ТООХОО БОЛЬЖ БАЙНА ГЭСЭН ШТЭЭ… ЯМАР ЭДГЭРЭХГҮЙ ӨВЧИН БИШ ДЭЭ…..

Avatar

Зочин 2021-02-11 202.131.225.197

zuv zuv orkuudiig sain changalaad ug gaduur tenej uvchin taraagaad. huuli duremtei uls shuu!

Avatar

xoxi chin 2021-02-11 192.82.69.145

MAN AN geed 2 nam-n togloom bolson uls iim l bxas yaxav

Avatar

Зочин 2021-02-11 66.181.161.31

Ene neg mal tsar tahlaar ajilj bgaa ym bol haldvar hamgaalaltiin huvtsas ntr umsuhgui zagvar uzuuleed bgnmuu iim novshnuud ajliig estoi gurildaj holion bantan hij gai bolj bna

Avatar

Зочин 2021-02-11 59.153.113.105

нийслэлд нок л шийдвэр гаргадаг байлгүй.

Avatar

Зочин 2021-02-11 202.9.46.208

Нөгөө оношлуур 1,2,3 дах дээрээ оношилж чадаагүй 4 дэх дээрээ барьлаа гэдэг үиг юм болжээ. 1,2 удаа алдаад одоо 3дах дээрээ алдаа гаргалаа. 4 дэх дээрээ алдахгүйн бналдаа

Avatar

dfgd 2021-02-11 202.21.108.242

za yahav алдаа гарсан л биз та нар өөрсдөө алдаагүй юм хийж үзсэн юм уу

Avatar

Зочин 2021-02-11 66.181.161.89

Тэнэгг лүд вэ . Би алдвал би л хохирно , Төр алдвал түмэн ард хохирно .
Энэ тэнэг бас сонгууль өгсөн байгаа даа ????!!!!

Avatar

Зочин 2021-02-11 202.21.108.152

Хувийн машинаар нь явуулаач ээ, халдвар авмааргүй л байна шүү,ямар тэнэг юм бэ?

Avatar

Зочин 2021-02-11 64.119.20.107

Тахал гүйцэгдэхээ больж буй ийм нөхцөлд хатуу хөл хорио тогтоохоос өөр аргагүй. Гэхдээ УОК, НОК удирдлага, зохион байгуулалтын алдаа гаргасны улмаас үл ойлголцол үүсчээ. Энэ алдаагаа түргэн засч залруулах хэрэгтэй байна. Элдэв эсэргүүцэл шүүмжлэлээс айж хульчийж дэглэмээ сулруулж болохгүй шүү дээ!!!

Avatar

Зочин 2021-02-11 103.140.11.177

Аливаа ажлыг улстөржүүлдэг, муулж харлуулдаг тролл бүлэг байх . Бичсэн юмсыг нь тоож , анхаарах нь бараг алга даа.

Avatar

Зочин 2021-02-11 202.126.88.214

Хот бишээ .Энэ удаагийн хөл хориог Амарсайхан зохион байгуулж байгаа .үнэхээр маш муу удирдаж бна

Avatar

Хотын уугуул иргэн 2021-02-11 66.181.186.215

Хот ажлаа хийж чадахгуй байна. Хотын дарга нэртэй наад мангар бөхийг үтэр түргэн зайлуулаач ээ. Төрийн ажлын ямарч дөр байхгуй нөхөр ёстой нэг холио бантанг хутгаж байна даа. Төрийн хийнэ гэдэг бол НОХОЙ ЗОДООН биш шүү.

Avatar

Зочин 2021-02-11 66.181.161.31

Cham shig mangar malnuud yu hij chadhuu hutsaas tsaashgui ta nar shig malnuudiig bodvol nad hun chin yu hiihee medej bgaa chigchii huruund ni ch hurehgui yum bj yun olon ym hutsdag ulianuud ve

Avatar

Зочин 2021-02-11 202.21.108.36

Контортоо ажилладаг төрийн албан хаагчид энэ үед гадаа ажиллахад үзэхэд яахав дээ. Дандаа л төсвөөс яаж мөнгө хусах талаар сэтгэж ажиллаж болохгүй.
Цаг өөр болж бна.

Avatar

Зочин 2021-02-11 66.181.182.245

Юу ярьж байгаагаа мэдэж ярьж байгаа биз дээ төрийн албан хаагч гэхээр л зүв зүгээр цалин аваад суудаг хүмүүс байдаггүй юм шүү

Avatar

иргэн 2021-02-11 66.181.178.67

тайван ажилыг нь хийлгээч худлаа өөрсдөа ямарч сэтгэлгүы гаруудаа

Avatar

Зочин 2021-02-11 122.201.24.153

ЭЦЭГ НЬ МУУДААД ХҮҮГЭЭ ДУУДУУЛХАД ЦАГДАА ЯВУУЛАХГҮЙ ХЭДЭН ЦАГ СААТУУЛСААР БАЙТАЛ ЭЦЭГ НЬ ӨӨД БОЛЧИХЛОО . ЭНЭ ТӨР ЗАСАГТ ХҮН ТОЛГОЙТОЙ ХҮН СЭТГЭЛТЭЙ ХҮН АЛГА БОЛЖЭЭ.

Avatar

Зочин 2021-02-11 150.129.142.31

Шал тэнэг харьцуулалт байна. энийг дулаахаан гэртээ бичиж суугаа сэтгүүлч та өөрөө өглөө 5,30-аас өдрийн 2 цаг хүртэл гадаа зогсоод үз дээ. Тэдний заримд нь цагдаа нар шиг хангалтын дулаан хувцас байхгүй байгаа. Хаана бие засах болон хоолны асуудалтай байна. Энэ амарсайхан ч содбаатараасаа дээрдэх амьтан бас биш байна. Тэгээд ч тэр төрийн албан хаагчдын үгийг сонсож байгаа нэг ч хүн алга. Тэднийг удирдах ёстой УОК нь ч учраа олохгүй байна

Avatar

Иргэн 2021-02-11 66.181.177.251

Medrel muutai setguulch nertee! Toriin albaniihan chin huchnii bguullagiiganaas shal oor. Tsergiin beltgel surguulilt bhgui, ajliin chig uureg shaardlagad n tiim zuil bhgui, tsever bichgiin ajiltai oyunii humuus. Yu soliorood bgaan, chi ogloo 6aas gadaa tegeed zogsood uzeech, bi tsergiin beltgel surguulilt hiij uzeegui beltgegdeeguu gej dongosoh biz! Toriin albaniihan tsalinga avaad bn gej ataarhaad uheed baihaa boli, hen ch zugeer suugaad tsalin avdaggui yum! Erguu eliiregch ve chi!

Avatar

Иргэн 2021-02-11 66.181.177.251

Энэ нэг тэнэг сэтгуулч нэрт юу гээд хуцаад байгаан! Бичиг цаас боловсруулдаг бодлогын ажилтай хумуус хучний байгууллагынхан шиг цэргийн бэлтгэлтэй, хангамжтай байдаг юм уу?!

Avatar

Irgen 2021-02-11 122.201.22.100

Энэ ХОРОЛ ГЭДЭГ ХУЛГАЙЧ КОВИД 19 ТАРААГААД БАЙХ ШИГ.ШАЛГАХ ХЭРЭГТЭЙ

Avatar

Зочин 2021-02-11 66.181.190.23

үнэн ш дээ ямарч уялдаа холбоо хариуцлага гэж байхгүй төр засаг нь засаг шиг байж чадахгүй доройтсоны

Avatar

хүннү 2021-02-11 202.179.24.255

Сая гарсан чинь хоёр охин үүдэнд байна. Их даарсан шинжтэй, намайг та хайчих нь вэ? гэртэй орно шүү л гэж байна, Тэгээд би гэртэй орчлоо. Ямарч байсан БГД -н 4-р хороо орчимж эргүүл, зохицуулагчид олон байна. Иргэд тэдний шаардлагыг хүлээн авч байнаа. Маргааш гэр гэртэй шинэлэх биз дээ. Харин ТВ-гээр олигтой үзэх зүйл хомос байна.

Avatar

монгол 2021-02-11 66.181.178.67

энэ хөл хориог ард түмэн үр дүнтэй сайн зөв арга хэмжээ болоосой гэж хүсэж байхад энэ бусад намынхан нь бүр балраад хог болоосой гээд байх юм арай л муухай өөрийн эрх ашиг нь л болж байвал ард түмэн яах нь ямар ч хамаагүй гэх одоо энэ засгаа ард түмэн дэмжиж л байгаа ш дээ

Avatar

Зочин 2021-02-11 64.119.24.88

Элбэгдоржийн сайт муулах боломжийг яаж алдахгүй байхав гэсэн шиг л ккк

Avatar

зочин 2021-02-11 202.9.47.21

ажлын явцыг нь дэмжиж хамтдаа үр дүнд хүрэхийн оронд элдэв юм эрээчиж байхаа бодвол яасан юм бэ. ер нь шуудхан хэлэхэд энэ байдал таалагдахгүй байгаа бол түүний дийлэнх бид нараас өөрсдөөс минь болж байгаа шүү.

Avatar

Зочин 2021-02-11 202.21.98.238

ЕРӨНХИЙ САЙДААР Ж.ЭНХБАЯР, ХОТЫН ДАРГААР ДАРХАНЫ АНХБАЯР НАРЫГ ТОМИЛОХ ХЭРЭГТЭЙ!!! ОЮУН-ЭРДЭНЭ ҮНЭХЭЭР ХУДЛАА ГАР БАЙНА. СУМЪЯАБАЗАР БҮҮР Ч ХЭРЭГ АЛГА. ЭРГҮҮ ТӨМСНҮҮДИЙГ ОГЦРУУЛЖ, СЭТГЭЛТЭЙ, ЧАДВАРТАЙ ХҮМҮҮС ТОМИЛОХГҮЙ БОЛ АЮУЛ ШҮҮ!!!!!

Avatar

Бадарчийн найз 2021-02-11 43.242.243.47

ТӨМС ҮҮ т****г ҮҮ

Avatar

Зочин 2021-02-11 43.242.243.47

ТӨМС ҮҮ Т Ө М С Ө Г ҮҮ

Avatar

Зочин 2021-02-11 192.82.75.125

Машиныг хорих зөв шүү. Агаар хүртэл цэвэрхэн сайхан байна. Улаанбаатарын тоос дарагдлаа.

Avatar

Зочин 2021-02-11 103.26.193.160

за одоо хурдхан хотдоо нийт хүмүүсээ шинжилгээнд оруулаад авчихвал амар Зовлонгийн түргэн нь хурдан тайван амьдралдаа орох болтугай

Avatar

Зочин 2021-02-11 66.181.178.231

тэхээр бас жагс бас дахин жагс.

Avatar

Уншигч 2021-02-11 192.82.75.201

100 ямаанд 60 ухна гэдэг шиг дарга нэртэй хүмүүс нь олшироод гудамжинд эргүүл хийх хүн олдохгүй хүүхнүүдээ голчлон гаргаад байгаа юм уу

Avatar

Зэв 2021-02-11 66.181.161.76

Жижүүрлээд алхаад байвал хэнч чадна шдээ үүхд юунд ялархаад байдаг байнаа төрийн албанд ажилдаг суудлын өвчтэй гэдэс нь урагшаа ө***г нь хоошоо болсон гахайнууд жингээ хасах сайхан боломдоо ашиглаад л авах хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2021-02-11 202.21.108.2

Мэдээж. Жингийн илүүдэлтэй, ажлын чадваргүй, мэдлэг боловсрол 0 Төрийн албан хаагчид уйлан дуугарч байна.

Avatar

Zochin 2021-02-11 192.82.72.52

Emegtei alban haagchidiig erguuld daichilahaa bolichihyo,

Avatar

Зочин 2021-02-11 202.21.108.2

Идэр 9 ийн хүйтэнд цагдаагийн сонсогч охидууд хүний урманд ёо гэж дуугараагүй зогссон шүү, балайр жорлонгууд минь жаахан жингээ хас за.

Avatar

мн 2021-02-11 122.201.21.233

Үе үеийн 76 "мулгуу"нууд болон өөрсдийгөө "улс төрч" хэмээн гоёчлон нэрлэсэн нөхдүүд төрд ажиллах чадвар болоод мэдлэггүй, өөрсдийн үр хүүхдүүд, хамаатан саднууд болон "цүнхний өлгүүр", "00ийн цааснууд"аа төрийн албанд гамгүй "чихсэний" гайгаар Монгол төрийн ажил шат шатандаа нуран унаж байгаагийн тод жишээ энэ дээ.

Avatar

Зочин 2021-02-11 202.179.25.85

БҮТЭН НЭГ ЖИЛ ХӨЛ ХОРИО ХИЙЧЭЭД, 100 ЖИЛ ТӨР БАРЬЧИХААД ЭНЭ МАН ХЭРЭГ АЛГА. ЯМАР Ч ЗОХИОН БАЙГУУЛАЛТ, ТӨЛӨВЛӨЛТ АЛГА АА. ЁСТОЙ ҮНЭХЭЭР ҮНЭЭН ТЭЭНЭГ ПИИЗДААКУУД ЮМ ААА.

Avatar

Зочин 2021-02-11 150.129.142.235

manbaana dazan hamba lmaa nazagdorji bolbol ih ataarhuu hun baigaz za teer ene chin l puntsagt osh honzon bodson doo. orosoo dutu munahg lam hun puntsag iluu ner hund olohor nzagdarji lam uuralhgui yadiin boloo.

Avatar

Зочин 2021-02-11 150.129.142.235

altaisahan lam ih dazan hid ene puntsag lam hamgiin ih olon udaa haraliinn tarni unshaad bi ahriulsan todihon doo.

Avatar

Зочин 2021-02-11 150.129.142.235

tom lamhaai nariin tom hamba toloo sanjdorji zurhain hiid lam gonchigniam nariin hoorndiin ih hamba toloo heruul zododn inhuu ih hudneer ilerdeg boljee.

Avatar

Зочин 2021-02-11 150.129.142.235

zuun hureeni hid lam nazagdarj altaisahan gonchigsuren demberelnima hamba lamiin toloo sudalin tolo herul tsemtsel ajatga inhu huchtei ilerdeg boljee.

Avatar

Зочин 2021-02-11 202.126.89.142

Тэр дунд шат матаа мэдээллээр сайн хангаад дээш доошоо мэдээллээ өгөөд сайн удирдаад явах хурган дарга нар хуцан дарга нар байдаггүй юм байхдаа

Avatar

Зочин 2021-02-11 202.179.25.7

ДАРГА НАР НЬ СОЛИГДООД Ч НЭМЭР АЛГА АА. ЁСТОЙ КҮҮРНҮҮД ЮМ ААА.

Avatar

УОК эсвэл НОК бүр цагдаагийн удирдлага удирдаад байгаа юмуу? 2021-02-11 103.26.194.167

Хотхоны дэлгүүрт хөл гишгэх газаргүй автобус хүн олонтой яаж халдвараас урьдчилан сэргийлэх юм вэ? маш муу байна. Заавал ажиллах ёстой 14 байгуулгын ажилчид нарыг хувийн тэргээр явуулсан бол илүү халдвараас сэргийлнэ. Хүүхдийн мөнгө байгуулгын цалин 2-р сарын 10 орой картанд шилжсэн тул ард иргэд 11 ны өдөр хотхоны дэлгүүр дүүргэх нь ойлгомжтой шүү дээ. Та нарын нүдэнд төв замаар яваагүй машин сайхан харагдаж байна. Хотхон хороолол гудамжны дэлгүүрт хэзүү л байна даа

Avatar

ЦУСТ КОММУНИСТУУУД АРВАН ИХ НАЯДЫГ ХЭВЛЭЖ АВААД ЗАЙЛАХДАА БЭЛДЭЭД ЭХЭЛЖ 2021-02-11 66.181.191.146

ЦУСТ КОММУНИСТУУУД АРВАН ИХ НАЯДЫГ ХЭВЛЭЖ АВААД ЗАЙЛАХДАА БЭЛДЭЭД ЭХЭЛЖ

Avatar

??? 2021-02-11 103.229.122.118

Хүнсний дэлгүүрүүд ажиллана гэчихээд ганц хүн явуулахгүй гэж байгааг юу гэж ойлгох вэ? Дэлгүүр орж болно гэж бодоод хүнсээ жоорлоогүй хүн олон байна ш дээ. Халдвар гарсан газар, гудамж, хорооллын байр гэх мэтийг хүн ойгохоор тодорхой зарлаач?! Тэг зогсолт хийх байсан юм бол зарлахгүй яасан юм бэ?

Avatar

Зочин 2021-02-11 202.126.89.130

Яана даа,

Avatar

Z 2021-02-11 98.169.33.79

Kommunism chini ergen itj bna daa Mongolchuudiig mini. Tserguudiig daichilsan bol zov bailaa. Hichneen toriin alband ajillaj baigaa ch oroi haranhuid manaand gar gej hooj baigaa ni ooroo gutamshig nugalaa!!! Hunii hamgiin naad zahiin erhiig I gej buduulgeer zorchij baigaa ni ulaan kommunistuud 37 onii nugalaa gargaj baisantai adil sonsogdood baih um. Bie ni ovdood tavgui baisan emegtei duug maani 10 tsag hurtel gereesee has hol 10km gazart manaand gar gej hooson baihiim.

Avatar

Зочин 2021-02-11 202.21.108.2

Оюунэрдэнэ мордохын хазгай болсон юм, хойшид бүүрч олон ноцтой алдаа гаргах Хэнтийн хөлдүүсүүд ЗГ т байна

Avatar

Зочин 2021-02-11 211.36.140.73

Ajilaa ehelj baugaa humuusee bitgii goojlood baigaaj
Damdaa neg negnee hemlej baih ym .

Avatar

харамсалтай 2021-02-11 192.82.71.150

шарил АВЧ ЯВАХАД саад БОЛОХ ХЭРЭГ БАЙГАА ЮМ УУ? хҮҮХЭД ӨВДӨӨД ЭЭЖ, ААВ НЬ тэврээд эмнэлэг рүү алхаж явах ёстой юм уу? ЭСВЭЛ гарах асуудлаа урьдчилан шийдэхгүй, хориод бай гэсэн ганц тушаалтай юм уу?

Avatar

хорио 5-7 хоноод элэг доог болж ХҮН шаардсанаар сумьяаг тахина амарсайхан үнэн тэнэг 2021-02-11 66.181.161.54

хүрэлсүх цагдаагаар хорьж тэнэгтсэн амарсайхан содбаатараас дор байна олон автс бус дамжиж аптек хүнсэнд ажилладаг хүүхнүүд хэцүү байна амарсайхан сумьяабузар хоёр амьдрал мэдэхгүй ЯДАЖ ХҮН намын залуусаас сураач зарим дэлгүүрүүд хүн байхгүй хогондоо дарагдаж хэцүү байна машинаар ажилчидаа зөөх гэтэл цагдаа явуулахгүй байна төриин албан хаагчидыг хэн ч тоохгүй

Avatar

Зочин 2021-02-11 122.201.22.112

Олон юм бүү хуцтөрийн төмөр нударга хэрэгтэй болжээ.Гэр гэртээ бай төр анхааруулж хэлсэн үхэл зовлон бол өөр хэрэгээ бусад тайлбар гоншигноод хэрэгүй.

Avatar

Dampuural 2021-02-11 202.126.89.224

Yostoi neg dampuu nuhduud umaa., umnuh n hamaagui deer bj

Avatar

зочин 2021-02-11 202.9.40.140

Sodbaatariig bolohgui bna geseer baij zailuulaad ulam dorduulsan mongol turiin emgenel gej unen teneg orkuud ymaa

Avatar

Зочин 2021-02-11 202.55.188.105

Zahuudaa bas 23 hurtel horiochee, ugaasaa ene horiond zah yavah hun baihgui shdee

Avatar

Зочин 2021-02-11 43.242.243.181

Цагдаагийн даргаа халаач, иргэдэд дэндүү дээрэлхүү бна шшш, Амарсайхантай хамт яваа зусарч нөхөр ажлаа мэдэхгүй бна

Avatar

ӨӨР ХҮН 2021-02-11 192.82.78.84

ТӨРИЙН АЛБА НАМ ДАГСАН ХАХУУЛЧ ХУЛГАЙЧ БӨХСӨӨН ЗАРСАН я***н ХҮҮХЭНЭЭР ДҮҮРСЭН ЮМ ЧИНЬ
ТЭД ХАХУУЛЬ АВАХ ОЙМСОНДООН ХАХУУЛЫН МӨНГӨ НУУХ ХОРЪ НАЙРУУЛАХ ХОВ ХУТГАХААС ӨӨХ АЖИЛ ХИЙХ ЧАДВАРГҮЙ НЬ ӨНӨӨДӨР ИЛ ТОД ХАРГАДАЖ БАЙНА ИРГЭД Ч МӨН БУРУУТАЙ ГЭРТЭЭН БАЙЖ БАЙЛ ДАА

Avatar

ХҮН ХҮН 2021-02-11 192.82.78.84

ТӨРИЙН АЛБА НАМ ДАГСАН ХАХУУЛЧ ХУЛГАЙЧ БӨХСӨӨН ЗАРСАН я***н ХҮҮХЭНЭЭР ДҮҮРСЭН ЮМ ЧИНЬ
ТЭД ХАХУУЛЬ АВАХ ОЙМСОНДООН ХАХУУЛЫН МӨНГӨ НУУХ ХОРЪ НАЙРУУЛАХ ХОВ ХУТГАХААС ӨӨХ АЖИЛ ХИЙХ ЧАДВАРГҮЙ НЬ ӨНӨӨДӨР ИЛ ТОД ХАРГАДАЖ БАЙНА

Avatar

Зочин 2021-02-11 64.119.17.66

Нок НОК

Avatar

Зочин 2021-02-11 202.9.46.29

400,000 өрхөөс шинжилгээ авна гэчихээд 100,000 болцон гэв үү. яагаад энд тэндээс хагас дутуу аваад байгаан. авбал бүгдэнгээс нь ав. үгүй бол болье

Avatar

Зочин 2021-02-11 192.82.78.84

ЭНЭ ХАРИУЦЛАГҮЙ ҮҮЛДЭЛҮҮД ЮУНААС ҮҮДЭДТЭЙ ВЭ ГЭВЭЛ ТӨРИЙН ДУНД ДООД АЛБАНД ТЭД ХАХУУЛ АВАХ ОЙМСОНДООН ХАХУУЛЫН МӨНГӨ НУУХ
ЗЭРЭГЭЭС ӨӨР АЖИЛ ХИЙЖ ЧАПДВАРГҮЙ ГЭДЭГ НЬ ӨНӨӨДӨР ИЛ ТОД ХАРАГДАЖ БАЙНА
ГАЗАРЫН АЛБА МЭРЭГЖЛИЙН ХЯНАЛТ ЭЛДЭВ ТЕНДЭР ШҮҮХ ЦАГДАА ЭРҮҮЛ МЭНД ГЭХ ЗЭРЭГ БАЙГУУЛАГ ХАМГИЙН ИХ АВИЛГАЖСАН БАЙГУУЛАГУУД НӨГӨӨ ТАЛААС ДЭНДҮҮ ТЭНЭГ БУРУУ АРДЧИЛЫН МӨН ЧАР ИРГЭДИЙН УХАМСАРААС ИЛ ХАРАГДАЖ БАЙНА АРГҮЙ Л ЮМ ДАА ХУЛГАЙЧ ҮҮРЭЛДСЭН ТӨРТЭЙ БАЙХАД ИРГЭД НЬ ИЙМ БАЙХ НЬ

Avatar

Зочин 2021-02-11 64.119.22.67

Бэлтгэл энд ямар хамаатай юм бэ? Халдварын тоо эрс нэмэгдээд байна. Мулгуй амьтан яасан.

Avatar

Зочин 2021-02-11 202.9.46.29

тэгээд яадгийн үхчихгүй л байх

Avatar

Зочин 2021-02-11 64.119.24.88

Үхүүлмээр байна уу чи. Наад үгээ ковидтой шороонд булуулсан 2 сая хүний ар гэрт хэлдээ чи

Avatar

Зочин 2021-02-11 103.26.194.193

23 хүртэл хорино гэчихээд 16наас захууд ажиллана гэхийн.Автобус хэзээ явах вэ 16наас уу.Хэнийг ч гарахгүй нам хориход зах явах хүн байх уу.

Avatar

Зочин 2021-02-11 159.203.37.132

СУМЬЯАБАЗАР МЭТИЙН АЛБАН ТУШААЛЫН ОРОМЦОГУУДЫГ ЗАЙЛУУЛАХ ХЭРЭГТЭЙ. МАН-ДАА МӨНГӨ ТӨЛСӨН ГЭЭД НИЙСЛЭЛЧҮҮДИЙГ БУХИМДУУЛЖ, ДОРОМЖИЛЖ, ДЭЭРЭЛХЭХ ХЭРЭГГҮЙ. ЗАЙЛ СДАААКААААА.

Avatar

Иргэн 2021-02-11 59.153.114.183

Тээврийн цагдаагынхан дандаа ийм нэг дээрэлхүү байдал гаргаж байх юмаа. Хичнээн хууль дүрэм мөрдүүлж байгааг ч…. эцэг эхгүй эрэг уснаас төрчихсөн юм шиг загнаж байдаг юм….

Avatar

Зочин 2021-02-11 202.55.188.105

Yag unen, yamar ch tuluvluguu beltgel ene MANgaruudad baihgui zugeer l ursgalaar yavj irsen. Haldvar ihesvel horino, humuus mungu neheed shuugiad ireheer horiogoo sullana gesen uildluudiig l davtaj irsen. Horih bol hamgiin amar arga, harin horihguigeer yaj ediin zasgaa avch yavah ve gej tolgoigoo ajilluulah heregtei

Avatar

Зочин 2021-02-11 202.9.41.10

Манай иргэд ч засаг төрөө бусад хүмүүсийг шүүмжлэх өвчтэй болжээ. Наад өвчнөө илээршуудахгүй бол хортой шүү

Avatar

zo 2021-02-11 202.9.40.175

amarsaihan muu sodbaataraas doloon dor bna daa kk deerdeed bgaa yum tyich alga

Avatar

зочин 2021-02-11 202.9.40.140

DOLOON DOR AJILAA MEDEHGUI BAAHAN UUREG BUULGASAN AMITAN END TEND YVAAD L ÙOK MUU AJILLAJ YMAR CH UTGAGUI SHIIDVERUUDEER BID YAH VE DEE

Avatar

Зочин 2021-02-11 66.181.185.238

УОК, НОК 2 өмнөөс орж бужигнуулаад байхаар наад ВИРУС ЧИНЬ ХҮРТЭЛ ГАЙХААД БАЙНА ШД.

Avatar

Дайны хажуугаар дажин гэдэг 2021-02-11 202.9.46.220

Иргэдээ төөрөлдүүлсэн мэдээлэлийг УОК нь гаргаж, иргэд төөрөлдсөн байгаа. Ерөнхий сайд нь ард түмэндээ таалагдах гээд нэг үг хэлнэ, гэхдээ гүйцэтгэхдээ тэрийгээ мартана, ингээд л дунд нь иргэд хохироод, хүнд байдалд ороод явна. Хөл хориог хийж болно. Гэхдээ зөв зүйтэй хүндээ чирэгдэлгүй хийх нь төрийн үүрэг байймаар юм. Ямар ч ялгаа алга даа. Ямар ч ЗГ байгаад.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж