"Харвардын төгсөгч Монголын Ерөнхий сайдаар томилогджээ" | News.MN

"Харвардын төгсөгч Монголын Ерөнхий сайдаар томилогджээ"

"Харвардын төгсөгч Монголын Ерөнхий сайдаар томилогджээ"

2021 оны нэгдүгээр сарын 27-ны өдөр Харвардын их сургуулийн төгсөгч Л.Оюун-Эрдэнэ Монгол Улсын 32 дахь Ерөнхий сайдаар томилогджээ.

Түүний өмнөх Засгийн газар Монгол улсад “Covid-19” цар тахлын үед төр засгаас хэрэгжүүлж буй арга хэмжээнд дургүйцсэн иргэдийн тайван жагсаалаас үүдэн огцорсон байна. Л.Оюун-Эрдэнэ Монголын парламентын гишүүдийн 87.9 хувийн саналаар 40 насандаа Ерөнхий Сайдаар томилогдсоноор (одоо алба хашиж байгаа) дэлхийн долоо дахь залуу Засгийн газрын тэргүүн болж байгаа юм. Л.Оюун-Эрдэнэ Хэнтий аймгийн Бэрх хэмээх уурхайн жижиг тосгонд өссөн бөгөөд Харвардын их сургуулийн магистрын хөтөлбөрийг 2015 онд дүүргэж эх орондоо очсоноос хойш хоёр дахь удаагаа УИХ-ын гишүүнээр сонгогдон ажилласан юм.

Харвардад сурч байхдаа хилийн чанадад сурдаг Монгол оюутнуудын нөхөрлөлийн хүрээлэл үүсгэж, улмаар тэдний заримыг нь Монгол Улсын Засгийн газарт урьж ажиллуулж байгаа аж. Тэдний нэг нь Уолл Стрийтэд хөрөнгө оруулалтын банкираар ажиллаж байгаад Монголд эргэн ирж Уул уурхай, хүнд үйлдвэрийн дэд сайдаар томилогдон ажиллаж буй Харвардын Бизнесийн сургуулийн төгсөгч О.Батнайрамдал юм.

О.Батнайрамдал Харвардад Л.Оюун-Эрдэнэтэй хамт сурч байсан үеэ дурсахдаа “Тухайн үед Монголоос таван оюутан сурч байсан. Бид баасан гараг бүр “Жон Харвард” ресторанд цуглаж уулздаг байлаа. Л.Оюун-Эрдэнэ бидэнд Монголын улс төрийн талаарх бодол, улсынхаа хөгжилд бидний оруулж болох хувь нэмрийн талаарх үзэл бодлоо байнга хуваалцдаг байлаа. Мөн Монгол улсаа урт хугацаандаа хэрхэн хөгжүүлэхэд талаар хамтдаа харилцан ярилцаж, санал бодлоо хуваалцдаг байлаа.” хэмээв. Мөн Харвардын Бизнесийн сургуулийн оюутан Р.Эрдэнэтулга хэлэхдээ, Л.Оюун-Эрдэнэ Ерөнхий сайд болсон нь Монголын улс төрд үе солигдож, шинэ үе гарч ирж байгааг харуулсан бөгөөд үндэсний нэн тэргүүний асуудлууд ч цахим хэлбэр лүү шилжиж байна гэлээ.

Тэрбээр дэлхий дахинд томоохон өөрчлөлтүүд явагдаж байгааг чухалчлаад цаашид нүүрсний оронд сэргээгдэх эрчим хүч хэрэглэгдэх талаар үргэлжлүүлэн зарим жишээг татсан юм. “Манай улсын хувьд эдийн засгийн бүтэцдээ маш яаралтай өөрчлөлт хийж хөгжил дэвшилд хүрэх боломжтой. Энэ удаагийн Ерөнхий сайдын томилгоо бол барууны ертөнцөд боловсрол эзэмшиж буй Монголын олон залууст эх орондоо буцаж очиж ажиллах урам зоригийг өглөө. Өмнө нь “Харвардад сурна”, “Америкт очно” гэдэг бол мөрөөдөлдөө хүрч буй юм шиг санагддаг байсан. Харин одоо бол эх орондоо буцаж очоод улс төрд амжилт гаргаад зогсохгүй бусад Монгол оюутнуудаа ч араасаа дагуулсан Л.Оюун-Эрдэнэ сайдын энэхүү замнал нь цоо шинэ итгэл найдвар, мөрөөдлийг бий болголоо” гэв.

Харвардын их сургуулийн 2015 оны төгсөгч Т.Зоригоо нь Л.Оюун-Эрдэнийг эх нутагтаа буцаж очин бусдадаа итгэл төрүүлсэн явдал бол гадаадад сурч буй Монгол оюутнуудад бодит жишээ болсныг онцлов. Тэрбээр, “Л.Оюун-Эрдэнэ үргэлж Монголын ирээдүйн хөгжлийн талаар ирмүүн дэврүүн санаачилга дэвшүүлж ярьдаг байсан. Түүний ярьж байсан том зорилго, мөрөөдлөө биелүүлэх боломжтой болж буйг хараад их баярлаж байна. Миний хувьд Харвардын их сургуулийн өдөр тутмын сонины мультимедиа албаны даргаар ажиллаж байсан бөгөөд эх орон руугаа буцах эсэх дээр үргэлж өөртэйгээ зөрчилдөж ирсэн. Харин миний үеийн төлөөлөл Монголын маань хамгийн чухал шийдвэр гаргагчийн нэг болж буйг хараад эргэлзээ маань тайлагдчих шиг боллоо.” хэмээн ярилаа.

Харвардын Бизнесийн сургуулийн оюутан Р.Эрдэнэтулга, “Шинэ Ерөнхий сайдын хувьд ард иргэддээ итгэл найдвар төрүүлж чадлаа, одоо харин хийж, хэрэгжүүлэх, үр дүн үзүүлэх л үлдлээ. Үүнийг л шинэ үеийн залуучууд, дэлхий нийт анхааралтай ажиглах болно” гэлээ.

Эх сурвалж:
Oyun-Erdene Luvsannamsrai, Recent Kennedy School Graduate, Appointed Mongolian Prime Minister, холбоос ​https://bit.ly/3a09O8m (​Харвардын Их Сургуулийн албан ёсны өдөр тутмын сонин “The Harvard Crimson”)

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
37
ЗөвЗөв
28
ТэнэглэлТэнэглэл
6
ХахаХаха
1
БурууБуруу
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

73 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Mongol 2021-02-10 67.81.184.102

Ataarhal am 2 oo tatatsgaa

Avatar

Амармэнд 2021-02-10 66.181.161.112

Оюун-Эрдэнэ Ерөнхий Сайд мундаг залуу. Америкт сурч байх үедээ сурсан зүйлээ Монголдоо сайн хэрэгжүүлээрэй.

Avatar

Зочин 2021-02-10 66.181.161.2

Utsan huuheldei yu hij chadah ve ene shig teneg erunhii said mongoliin tuuhend harin bsnguidee

Avatar

Зочин 2021-02-10 192.82.69.22

Харварлын үндсэн ангийг төгсөөгүй шүү Ази Африкийн ядуу буурай орны ирээдүйд америкийн талыг найдвартай барих тэлнийг шүтэн бишрэх нөхдүүдийг сонгож улстөрийн түргэвчилсэн курсд сургасан юм та нар боддоо МУИС н дипломыг хүлээн зөвшөөрдөггүй улс татан буугдсан Бэрс гэх хувийн жижиг сургууль төгссөн гэх Л.Оюун -Эрдэнийг харварлын үндсэн ангид авч сургах уу тэгж нэр хүндээ унагах уу тэр курс харвардын гэх боловч үнэндээ ТТГ мэдлийн курс шүү

Avatar

Зочин 2021-02-10 64.119.24.88

Төгссөн үү төгсөөгүй юу хамаа алга. Амeрикийн нэг сургуулийг төгссөн л бол бүх л бүтэн улс үндэстэн хувь заяагаа даатгана ч гэж юу байхав. Уг хүн нь ухаантай, Монгол сэтгэлтэй л байх хэрэгтэй цаг үe ирээд байна. Барууныг хэт их шүтсэн хүмүүс осолтой байдаг, Оксфорд төгссөн нэг түшмэл урвагч л Төвдийн тусгаар тогтнолыг худалдчихсаны уршгийг одоо ч ард түмэн нь үүрч байна

Avatar

Зочин 2021-02-10 64.119.24.88

Наад Харвардыг чинь төгсөгчдөд Монголчууд их дургүй. Улс орнуудын удирдах түвшний хүмүүсийг eврeй нар тархийг нь угааж байгаад явуулдаг. Төгсөгчид нь барууныг шүтчихсэн ирдэг. Товчхондоо бол Монгол хүн биш болсон ирдэг. Төгссөн гээд байгаа гарууд нь мэдлэг боловсролоор ч нэг их илүү гарч гийгүүлсэн юм алга

Avatar

Зочин 2021-02-10 73.153.188.19

Хэт сүржигнэж Би гэж хөөрцөглөх нь юунд хүргэх юм болоо. Харж байя. Цаг хугацаа харуулна.

Avatar

иргэн 2021-02-10 66.181.190.158

Гадны магистрыг цахимаар өмнөөс нь найз нөхөд ах дүү нь балбасаар байгаад диплом нь шуудангаар ирдэг болцон шдээ. Үр дүн нь мэргэжил бүү хэл 10 англи хэл хагас дутуу цээжилсэн нөхдүүд л пэйсбүүкээр од болоод байдаг болчлоо. Уул нь магистр гэдэг эрдмийн зэрэг цол бус ахисан түвшний боловсрол юмсан. Дээд боловсрлыг диплом баклавр магистр гэнээ гээд байгаашд. Өөрөөр хэлбэл жүжигчний баклавр хүн жүжигчний магистрт сурч ахиулахаас өөр мэргэжлийн магистр төгсөөд жүжигчи ба .. болоод байж болохгүйшдээ.

Avatar

СОНГОГЧ 2021-02-10 202.9.46.140

Харвардыг төгссөн эрлэгдорж, сайхан билэг, баярцогт нар дэлхийн нэр хүндтэй энэ их сургуулийн нэрийг гутааж Монгол улсыг сүйрүүлсэн….. сайханбилэг нь оргон зайлсан. Оюун-Эрдэнэ нэрээ хамгаална гэж найдаж байна.

Avatar

Зочин 2021-02-10 185.220.100.241

!!!!!!!! Шилдэг эротик клубт тавтай морилно уу — https://tinyurl.com/y9mh59ld

Avatar

ард түмэн 2021-02-10 192.82.73.25

элбэгдорж шиг шал худлаа шаасан гар бишүү

Avatar

zoch 2021-02-10 71.229.165.236

shal hudlaa dur esgesen helee hazsan popchin huuheldei bandi

Avatar

Зочин 2021-02-10 109.41.130.246

Ойлгомжгүй бн, тэднээс тэдэн онд төгссөн гэж бдаг, 15 онд хэдэн сарын дамжаа төгссөн юм бэ эсвэл 7 хоног уу, ийм этгээдүүд улсаар тоглож бгаа шүү, сайн анхаарч бгаарай.

Avatar

№--"-"₮ 2021-02-10 66.181.189.224

оюука бацаан харварлд төгслөө юү харвардын нэг сарын хэлний бэлтгэлд явсан л гэх юм билээ. зүгээр нэг бусад шигээ намчин поп банди

Avatar

өвгөн ах нь 2021-02-10 139.5.218.59

Таны санааг ойлгодог,дагадаг,чадвартай хүмүүсийг нам гэхгүйгээр чухал албанд тавихгүйгээр зорилгодоо хүрч чадахгүй.хХалагдагсад бүгд амьдралаа төмхнүүлчихсэн чадбартай хүмүүс шүүГэр бүлдээ компанигүй хүмүүст болгоомжтой ханлаарай гэж захия.е/сайд аа?

Avatar

Лорд 2021-02-10 64.119.18.200

Наадах чинь худлаа хэлж байгаа юм. Бэрс сургуулийг өлгөн салган сурсаар төгссөн. МУИС-ын Хууль, Харвардын Хууль төгссөн гэдэг нь бүгд худлаа шүү!!!!

Avatar

Х Ананда-Шири. Нью-Йорк. 2021/2/10 2021-02-10 67.81.184.102

Шинэ засагт Ард түмний дэмжлэг чухал болоод байна.
Ардчилалын төлөө бүх амь амьдралаа зориулсан хайрт аав Х Хөгөлбөө болон эх орныхоо тусгаар тогтнолын төлөө амьдралаа зориулсан домогт өвөөХ Хожиг болон хэлмэгдсэн ах дүүсийнхээ өмнөөс амжилт хүсье!
Эх орончдын ХЭЛМЭГДЭЛ БИДНЭЭР ДУУСАГ!
АРДЧИЛАЛААСАА ХЭЗЭЭ Ч УХАРЧ БОЛОХГҮЙ
МИНИЙ МОНГОЛ САЙХАН ШИНЭЛЭЭРЭЙ

Avatar

Зочин 2021-02-10 66.181.161.104

Gadaadad Harvard sursan gh hachin gaj dont hulgaich nar mongoliin turd shurgalah bolj bnuu arvan jildee ch oligt surdagui bsn tolgoi muut yumnuud ulsiig udirdana gj bhgui der ni eh oronch setgel bhgui iim humuus mongoliig gadaad hulsad zaraad duusah blguidee Mongoliin turd zorigtoi eh oronch shudraga hun l heregt bna

Avatar

Зочин 2021-02-10 66.181.177.56

Elbegdorj shig l hooson gar bitgii bgaasia.

Avatar

zochin 2021-02-10 202.21.108.202

magister hamgaalsan gej haanabgaan? oldohgyi bn

Avatar

Зочин 2021-02-10 103.212.118.60

Энэ төгсөөгүй гээд байгаа тэнэгүүд энэ линкээр ороод англи хэл дээр нь уншдаа

Avatar

Зочин 2021-02-10 146.115.161.230

Харин хэлээд байгаан бишүү. Нэг юм төгсөх нь төгссөөн. Юу төгссөн нь алгаа гэж. Бүтэн 4 жил, ядаж 2 жил сурсан юм уу эсвэл сертификат авсан юмуу гээд асуугаад байна

Avatar

Зочин 2021-02-10 174.242.80.154

Heden jil sursin. Neg yumand irsen neg yum tugssun n bol unen l bh. Executive programm geed yum hum bgaa. Yurunhiiduu munguu tulchuul neg certificate avchih l bh. Heleed bgaa suu. Undergradiin dund ner bgaagui e gej. Unnen sejig.

Avatar

монгол 2021-02-10 43.242.243.121

за одоо барьж идэх нь дээ Оюун -Эрдэнэ минь

Avatar

Зочин 2021-02-10 66.181.181.33

Судлаачаар мөнгөө төлчих юм бол тэнэг хүн ч төгсөх бүрэн боломжтой юм л даа.

Avatar

Зочин 2021-02-10 66.181.161.111

Төгсөлтийн дипломоо, дүнгийн хүснэгттэй нь
Төлбөрийн баримтаа, эх үүсвэртэй нь
Ил гаргаж үзүүлбэл
Ихэнх монголчууд бахархана даа.
Төр түмэн нүдтэй
Төрийн хууль 1 заалттай.

Avatar

Зочин 2021-02-10 193.6.168.228

Fake news. Би бүр олонтоо энэ news.mn этр гэсэн мэдээний website-уудад хэлээд байгаа. Худлаа ингэж мэдээлэл хийхгүй ээ. Би та нарын сэтгүүлчийн эрх чөлөөнд халдаж байгаа юм биш. Мэдээгээ үнэн бодит хий гэж хэлээд байна. Ямар юм ойлгодоггүй юм бэ та нар. Битгий болсон үйл явдлыг мушгиад бай. Л.Оюун-Эрдэнэ Харвард руу нэг жилээр зүгээр курс-д явсан. Яг сураад диплом авсан юм байхгүй. Хүмүүс мэргэжил дээшлүүлэх гэж явдаг юм. Тэрийг нь болохоор яг төгсөөд degree авсан юм шиг ярих юмаа.

Avatar

Зочин 2021-02-10 193.6.168.228

Хүмүүс юм мэдэх гэж мэдээ уншдаг юм. Тэгэхэд та нарын мэдээнүүдийг харахаар шар мэдээ, болсон үйл явдал хоёроо холиод явчих юм. Дээрээс нь тэр редактор нь өөрийн үзэл бодол, улс төрийн баримтлалаа энэ мэдээнүүд дотроо чихэж оруулаад байх юмаа. Хүмүүс яг аль нь үнэн, худал гэдгээ мэдэхээ больлоо. Ингэж мэдээ хийхгүй ээ. Энэ хэвлэл мэдээлэл ч биш зүгээр нэг хүний бодол боллоо. Би дахиад хэлье та нарын ямар үзэл бодолтой чинь бидэнд огт хамаагүй. Мэдээгээ бодитой үнэн хий.

Avatar

Зочин 2021-02-10 66.181.191.146

ХАРВАРД КЕННЕДИГИЙН ХӨТӨЛБӨРИЙГ ДҮҮРГЭСЭН ХЭДХЭН ХҮН БАЙДАГ. ALUMNI д нь нэрс нь байдаг. Гарч ирэхгүй л байна

Avatar

Зочин 2021-02-10 192.82.74.124

Энэ бид хоёрыг хаарвард төгссөн гэхгүй, хулхидаж дуусахгүй юм даа. Саяхны амиа хоролсон залуугийн гэр бүлд эмэгнэл илэрхийлэхгүй сайд хийгээд яахав дээ.

Avatar

Зочин 2021-02-10 27.163.79.100

Где маск

Avatar

Зочин 2021-02-10 150.129.143.120

БҮГД МАСК ЗҮҮГЭЭГҮЙ….. ЭНЭ ЗҮГЭЭРҮҮ ТЭ

Avatar

Зочин 2021-02-10 150.129.143.120

БҮГД МАСК ЗҮҮГЭЭГҮЙ….. ЭНЭ ЗҮГЭЭРҮҮ

Avatar

Зочин 2021-02-10 109.252.29.118

Харвардын сургууль тогсоогуй намын шугамаар нэг жилийн курс тогссон Юм .

Avatar

Зочин 2021-02-10 202.126.94.99

Монголын тер монголын боловсролыг л хегжуулж, унэлэх естой. Харийн дипломыг шутэхээ больж узээ!!!

Avatar

Зочин 2021-02-10 202.55.188.38

Та нар одоо хэл ам нь загатнаад байдаг юмуу аль эсвэл атаархаад байдаг юмуу дандаа хүний муу талыг нь харж муугаар ярьж байх юм нийлээд нэгдээд энэ хямралаас гарах юмсан гэж бодогдохгүй байна уу хүний аль болох гэгээтэй талыг харж сур манайхаан

Avatar

Зочин 2021-02-10 146.115.161.230

Муу хүнийг муулахгүй өөрөөр яахын

Avatar

Зочин 2021-02-10 202.126.89.216

Энэ news.mn d магтуулж байхыг нь бодвол элбэгдоржийн нохой болжээ гэсэн уг

Avatar

Иргэн 2021-02-10 192.82.70.248

Төгссөн үү ? Бас нэг хуурамч дипломтой нөхөр биш үү !!! Төрд хуурамч дипломтой хүмүүс маш их байдаг бүр мааш их үнэн онигоо шүү ичиж үхмээр !!!

Avatar

Зочин 2021-02-10 202.126.89.246

Харвард менгеер тегссеж ч болно.маш муу дээд сургуульд сурсан хун шууд ороод тегсдег гэхээр ойлгомжтой!!! Монголын Еронхий сайд юм бол монголын боловсролыг нэн тэргуунд узэж, хегжуулэх естой!!! Алсын хараад нэг ойлгомжтой монгол егуулбэр байхгуй бншуу!

Avatar

Иргэн 2021-02-10 66.181.183.65

УИХ ЫН ГИШҮҮН АСАН УНДРАА ЧУУЛГАНЫХУРАЛДААН ДЭЭР ЮМУУ ЮУН ХУРАЛДААН БАЙСАНЫГ МЭДЭХГҮЙ НЭГ Л ХУРАЛ ДЭЭР ЧИНИЙ ЭНЭ ОЛОН СУРГУУЛЬ ТӨГССӨН ЧИНЬ ЭРГЭЛЗЭЭТЭЙ ГЭЭД ЭЭРЭЭД БАЙСАН ҮНЭН БОЛ ХЭЦҮҮ Л ЮМ ОДОО ҮЁД ҮНЭН ГЭЖ БАЙХ ЁСТЛЙ

Avatar

Зочин 2021-02-10 64.119.18.249

45 хоногын дамжаа гэсэн биш үү

Avatar

Зочин 2021-02-10 139.5.217.135

Arai ch 45 honog bish baih,gehdee l neg jil hagasaas hetreevvi dee !!!

Avatar

Лорд 2021-02-10 64.119.18.200

Наадах чинь Харвард төгсөөгүй шүү! Худлаа шааж байгаан. Бод доо Харвард төгсөөд Коммунист Намд элсчихдэг гэнээ. Бэрс гэдэг сургуулийг өлгөн салган сурсаар төгссөн. МУИС-ын Хууль, Харвардын Хууль төгссөн гэдэг нь бүгд худлаа шүү!!! Одоо цагт хэн худлаа шаасан нь Төрд зайдалдаг болж дээ.

Avatar

Зочин 2021-02-10 192.82.74.124

Монголын эмэгнэл. Сураагүй бол сураагүй гээд үнэн байдлыг хүлээн зөвшөөрч амьдармаар байна.

Avatar

Зочин 2021-02-10 66.181.181.33

Бэрс гэдэг чинь диплом зардаг газар шүү дээ. Ихэнх хүмүүс ичээд үзүүлдэггүй юм даа. Харин манай хүн бахархах янзтай шүү

Avatar

Зочин 2021-02-10 103.229.123.181

Элбэгээ энэ 2 харвардад 3 сарын дамжаа төгссөн юм бишүү? Ундраа гишүүний ахалдаг АНУ-д төгсөгчдийн холбоонд ямарч бүртгэлгүй , намтраа зөв бич гээд байсан шүү.

Avatar

Зочин 2021-02-10 64.119.23.183

Ундраа гишүүн энэ Оюунэрдэнийг Харвард төгсөөгүй, англи хэл мэддэг гэдэгт эргэлзэж байна гээд их хурал дээр ярьж байсандаа

Avatar

Түвшин 2021-02-10 66.181.182.202

Коммунист гэдэг ойлголтыг сайхан завхруулж байна даа… Одоогийн МАН онолын суурь өөр, эрх мэдэлд хүрсэн гишүүд нь олигарх болохыг л хүсдэг…. Энгийн монгол бол бие даасан эрх чөлөөтэй хүмүүс, харин ч боолчлолыг мэдэхгүй амьдарсаар байсан ба байна… Хотын хүн л хязгаарлагдмал, тэр дундаа төсвийн шударга ажилтан…
Бид 7 сарын 1нд үнэхээр юу болсныг мэдэж үндэсний сонирхлыг чандлах хэрэгтэй…

Avatar

Зочин 2021-02-10 202.55.188.39

Mungutei bol hen ch orj suudag yamar ch shalgaltgui duusahad ni zugeer l gerchilgee ugdug, ihevchlen gadaadiin bayachuud ordog 1-1.5 jiliin kursuud USA-n ih surguuliudad baidag. Gol zorilgo ni gadaadiin bayachuudaas mungu salgah. Iim kursuudad munguur zodood suusan garuud l USA-n nertei surguuli tugssun geed tom tom baagaad yavhiimaa. Jishee ni ene Oyun-Erdene, AN-n Oyungerel, g.m. …

Avatar

Namjil ah ni 2021-02-10 51.75.144.43

Хүүксүх сайд асан төрийн ордны зүүн жигүүр, 2 давхарт байрлах 260 тоотын давхар өрөөнүүдэд төрийн жинхэнэ албан хаагч ажилтан, эмэгтэй хүн, иргэн "Мөнгөн.."-д ажлын байрны дарамт, ажил олгох нэрийдлээр элдэв зохисгүй шахалт үзүүлэхээ хэзээ зогсоох вэ?

Avatar

Зочин 2021-02-10 192.82.71.149

харж л байя гоё ярьдаг залууг

Avatar

see self 2021-02-10 150.129.143.113

no money , no funny !!!! communists have chidl and populist mind , the challenges : 1. how MAH change child and populist mind ??? 2. The Mongols stil have mind of colonized people , how make decolonizing mind to be sovereign people ? 3. Mongolia have money , how establish global investment funds by pension , insurance , annuity ,reserve ……bond fund ??????

Avatar

Харвард төгсөөгүй 2021-02-10 66.181.190.18

Харвард төгсөөгүй. Ерөнхий сайдаасаа эхлээд худлаа ярьдаггүй үнэн ярьдаг болмоор юм

Avatar

зочин 2021-02-10 202.9.40.96

би оюунэрдэний талаар сөрөг коммент бичээд байгаа хүмүүсийг ерөөсөө ойлгохгүй юм монгол улс одоо л зөв замруугаа орж ядаж явна энэ хэний гавяа вэ бидний үр хүүхдийн төлөө л тэр өөрийгөө зольж бна

Avatar

зочин 2021-02-10 202.179.8.4

1 жилийн мэргэжил дээшлүүлэх магистр юу ч биш ээ үнэндээ. Ядаж судалгааны магистр бол ч яахав

Avatar

Зочин 2021-02-10 202.126.89.247

Sudalgaanii magistr bol ta taivshrah uu heheheh

Avatar

Зочин 2021-02-10 202.21.114.170

судалгааны магистр гэж юу байдийн хаха

Avatar

Зочин 2021-02-10 122.201.21.253

Юу ч төгссөн бай хамаагүй, огт сургууль төгсөөгүй өвөг дээдсүүд чинь эх орноо гэсэн сэтгэл зүтгэл, төрөлхийн оюун ухаанаараа тусгаар тогтнолоо хадгалж байсан түүхтэй. Ухаалагууд нь амиа хичээгээд байна, тийм болохоор одоо энэ залуугийн эх орноо гэсэн үнэнч сэтгэлд л найдаж, завсрын үеийг туулж гарах хэрэгтэй. Хичээгээрэй залуу минь, чамд улсынхаа түүхийг сайхнаар бичиж үлдээх боломж байна

Avatar

Зочин 2021-02-10 139.5.217.135

Angliar yarij chaddaggvi bol yun Harvard ve ? Er ni nileen sain s*****g gar uu daa?!

Avatar

Зочин 2021-02-10 66.181.178.89

Харвард ч юм уу харьд сургуульд сурч төгсвөл сайн гэсэн үг биш, Монгол сэтгэлгээтэй Монголоо гэсэн зүтгэлтэй даяаршилыг бус дангаарчилалыг өөрөөр хэлбэл нүүдлийн ахуйгаа дэмждэг бэлчээрийн аж ахуйг/ дэлхий д гагц үлдсэн/ дэмждэг, Эрүүл амьдралыг эрхэмлэдэг эх орны хил хязгаарыг хянадаг элэг нэгтнийхээ амьв, амьдрал бүхнийг анхаардаг хүн хэрэгтэй бгаа юм. Түүнээс биш харийн бодлогыг хэрэгжүүлэгч хар санаатны явуулганд автагч алт мөнгөнд толгойгоо мэдүүлэгч, албан тушаалын хэнээтэн бх ёс үгүй

Avatar

Зочин 2021-02-10 122.201.21.220

Харвард төсгсөн хүн англиаар ярьж чадахгүй байгаа нь үнэхээр гайхмаар ичмээр ч юм уу .

Avatar

мэдлэг хүлээн авах 2021-02-10 202.126.89.20

Харвард л гэнэ, … сурч бсан сургууль гол биш шүү, гол нь хүн дээ бдаг. Ямар санаатай нэр алдартай сургуульд явж бгаа юм? Мундаг сургуульд сурсан гэсэн нэр олж авахын төлөө явж бна уу? Ийм санаатай нөхдүүд дэлхийн аль улсаас \хөгжлийн төвшин\ гол дуу ирээд байдаг вэ? Мэдлэг хүлээж авах төвшинд хүрч бэлтгэгдсэн хүн мөн үү? Нэр алдартай сургуулийн нэрээр курс, дамжаа \1 – 3 жил\ нд яваад бна уу? Үнэхээр бакалавр, магистр, практик, доктор .. гэх мэтээр бага даа л 10 жил сурч чадвартай болсон уу?

Avatar

Иргэн 2021-02-10 202.9.47.14

Энэ Оюун-Эрдэнэ гэгч чинь мөн чанартаа Харвард төгсөөгүй нөхөр шүүгээ. Сурсан гэх жилий нь хөөгөөд үзвэл 1 -1,5 жил л Харвардад байсан юм билээ . Ийм цөөн жил тийм сургуулийг төгсөх үү. Сайн шалгах хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2021-02-10 202.21.114.170

тэнэгээ. Төгсөөгүй байсан бол Харвард сэтгүүл дээрээ гаргах уу хаха

Avatar

зочин 2021-02-10 202.131.225.150

иргэдийнхээ боловсрол муу арчаагүй байдлыг далимдуулж дэлхийн нэртэй дээд сургуулиудын дэргэдэх нэг жилийн курс төгсөөд уг сургуулийг төссөн мэтээр ярьж хөөрцөглөдөг хөгийн зан коммунистүүдэд уламжилж ирсэн зан нь. Харвардын бүрэн курс төгссөн бол явахдаа хувийн өмч, хүний эрх эрх чөлөөг гадарладаг болсон байдаг. Англиар ч олигтой ярьж чадахгүй хөгийн юм хөөрцөглөөд байх нь үнэхээр шившиг. ойр байгаа хэд нь л сонсож байгаа болохоор мэдлэг боловсролтой хэсэг нь чамаас ичиж л байгаа ш дээ. нус

Avatar

Зочин 2021-02-10 64.119.25.217

Эх орончдоо, "Барууны тэжээвэр" манай улсын Ерөнхий сайд болох нь та нарт таалагдаж байна уу? Түүний оронд Орост эсвэл Монголд төгссөн хүнийг болгох нь зүйтэй биш үү?

Avatar

Зочин 2021-02-10 64.119.19.154

Baruund tugshuur baruunii tejeever bolhuu? Teneg har shees ve chi chin!. Orosoo demjseer l baina uu, ted nar chin ta nariiig ah gesen ner ni door shulaal suuj baina. Neg yum asuui orosd gagui surguuli yu baidgiin medehchguum baina malaa

Avatar

Зочин 2021-02-10 66.181.190.23

тэнэгт олигтой нөхөр мөн үү. Сэтгэл байвал боловсоролгүй ч гэсэн

Avatar

Зочин 2021-02-10 139.5.217.135

Odoo tiim tsag ungursun sh dee !

Avatar

Zochin 2021-02-10 202.131.225.197

Hahahahahahaha shaagaad baigaach zugeerl neg muu course tugsuj irecheed teriigee University tugssun meteer yariad terendee uruu b** itgechihsen s***h ymaaaa

Avatar

Зочин 2021-02-10 150.129.142.131

1 Жилийн дамжаа төгсчихөөд юун Харвард англиар сайн ярьж чадахгүй байж.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж