"Баянгол дүүргийн 25 хорооны даргыг халсан нь хууль зөрчинө" | News.MN

"Баянгол дүүргийн 25 хорооны даргыг халсан нь хууль зөрчинө"

"Баянгол дүүргийн 25 хорооны даргыг халсан нь хууль зөрчинө"

"Баянгол дүүргийн 25 хорооны даргыг халсан нь хууль зөрчинө"

УИХ-ын гишүүн С.ОдонтуяаНИТХын төлөөлөгч Д.Энхтуяа нар өнөөдөр /2021.02.09/ цаг үеийн асуудлаар мэдээлэл хийлээ. 

Нийслэлийн Баянгол дүүргийн Засаг дарга Ө.Сумъяабаатар нь дүүргийн хорооны дарга нарыг ажлаас нь халж байгааг хууль бус үйлдэл гэж үзэж байгаа аж. Тиймээс энэ талаарх сонсголыг маргааш /2021.02.10/ зохион байгуулахаар болжээ. Цар тахлын үед 25 хорооны даргыг ажлаас нь халж байгаа нь хууль зөрчсөн үйлдэл гэж тэрбээр хэллээ. Түүний энэхүү хууль бус үйлдэлтэй холбогдуулан арга хэмжээ авахыг хүссэн шаардлагыг Нийслэлийн Засаг дарга бөгөөд Улаанбаатар хотын захирагч Д.Сумъяабазарт хүргүүлсэн байна. 

Р.ДУЛАМ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
26
ТэнэглэлТэнэглэл
9
ЗөвЗөв
3
ХахаХаха
1
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

43 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Баянгол дүүргийн хүндэт иргэн 2021-02-09 180.149.93.98

Хамаарал бүхий хүмүүсийг нь халсны улмаас УИХ-ын гишүүн хууль шинэчлэх ажлаа хаяаад хов хөөж байх гэж дээ. Хуулиндаа хороон даргыг халахгүй гээд оруулаач дээ гэж хэлмээр байна даа.

Avatar

Болд 2021-02-09 66.181.178.225

Ардын нам одоо боль битгий улс торчоод бай ажиллаа хийх естой

Avatar

zochin 2021-02-09 139.218.63.183

erdeniin hulgaichuudaas duurgee tseverleh heregtei hezeech tedniig dahij duuregluuge oruulj buzartuulaj bolohgui

Avatar

a 2021-02-09 130.253.28.3

top

Avatar

kamerdaad joplon xyrtel kamerdaad,aixnuu,zerleg xaraxnuu geed,uupuu yadardgyin bxda,xet davragch 2021-02-09 130.253.28.3

xynii muud durlacan,baliartuulsan, ENE XYYXNIIG MEDEXGYI UMAA.
DARGA BOLGOTSON BAIXIIG,XOSHGOPUULAAGYI BOL, PALGYI

Avatar

Зочин 2021-02-09 84.53.192.243

!!!!! Шилдэг эротик клубт тавтай морилно уу — https://tinyurl.com/y9mh59ld

Avatar

иргэд 2021-02-09 192.82.73.25

энэ нэг чавганц ёооё

Avatar

Зочин 2021-02-09 103.57.92.125

Одонтуяа та УИХ-ын гишүүн шиг бай л даа.
Энд тэнд үсчээд л. Бусдын ажилд оролцоод л заах гээд л байх бололтой юм даг аа.

Avatar

Зочин 2021-02-09 64.119.21.48

19 horoonii ter pindiisen huuhniig hurdan halaachee.2012 onoos hoish tasraltgui zasag darga hiij bga.tohijilt,ariun tsever gej 0.horoonoos hiij bgaa yu ch bhgui.Erdeniin uyed baahan ardchilsan namiihan chigjsen.shaardlaga biyeluulehgui bnga 1nee haatsailna.bairnii jijuuruud n hurtel hamaatan sadan

Avatar

Зочин 2021-02-09 66.181.187.17

Одоо сургууль цэцэрлэг рүү орж бна. Ганбаатарын хүмүүсээр дүүрч бна. Хадам эгч нь тамгын газрын дарга болсон юм бна. Сургуулийн захирлуудыг солиод эхэлсэн. Дандаа цүнх баригчид.

Avatar

Зочин 2021-02-09 103.212.117.205

muu baaas , tend talbai deer hun shataj baihad ta nar end sandal sudlin heruul hiigeed suuj baina uu , emegtei hun chadsan bol ta nar ochnoldoo eregtei hun uchraas ami nas ni une tsengui biz muusain baasduud bugdiin shataa

Avatar

Одоо болио 2021-02-09 202.126.89.78

Нам дагасан долоогчдыг зайлуулах хэрэгтэй.БГД д АН -н долоогчид хороо хэсэг СӨХ гээд булан бүхэнд байгаа

Avatar

lambi 2021-02-09 66.181.179.27

Sansart yvaagui harin uvurhangaigaas irsen n unen sayhan hed honog goyo yvj irsen shuu.

Avatar

Ссс 2021-02-09 66.181.177.215

Угаасаа дүүрэгт олонхи болсон нам хорооны даргаа өөрөө томилдоггүй бил үү? Юу билээ

Avatar

Зочин 2021-02-09 202.126.89.117

ХАРИН ТИЙН САНАЛАА ӨГӨӨД ЯЛСАН ДИВТААТУУД БАЙСАН ЮМСАН УГ НЬ.
ЯАХАВ БАЯНГОЛД АМЬДРАЛ СҮҮЛИЙН ЖИЛҮҮДЭД ТААРУУ БАЙГАА НЬ ҮНЭН , АЖИЛГҮЙДЭЛ ИХЭССЭН НЬ АРД ОЛНЫ ӨӨРСДИЙНХ НЬ БУРУУ Ч БИЙ Л ДЭЭ.

Avatar

ЗОЧИН 2021-02-09 59.153.112.75

ХУУЛЬ ЗӨРЧИЖ ХОРООДЫН ЗАСАГ ДАРГА НАРЫГ ХОМОРГОЛОН ХАЛСАН БГ ЗАСАГ ДАРГА СУМЪЯАБААТАР ГЭХ ХОГИЙН ШААРЫГ ХАЛЖ ХӨӨЖ ЯВУУЛ, СУМЪЯАБАЗАР.

Avatar

Зочин 2021-02-09 202.126.89.117

БАЯНГОЛ 20-ИОД ЖИЛИЙН УРД ДУНДЧУУДЫН ДҮҮРЭГ БАЙСАН ОДОО СҮҮЛИЙН ҮЕД БОРЧУУДЫН ДҮҮРЭГ БОЛСОН ДОО ХӨӨРХИЙ…

Avatar

zochin 2021-02-09 192.82.73.201

Ta nar uursduu halaad l irsen dee… denduu bsn shuu

Avatar

Зочин 2021-02-09 202.72.247.58

МАН-ЫН ЮМ ҮЗЭЭГҮЙ ЦҮНХ БАРИГЧ НАРЫГ БИД ЯАХ ГЭЖ ДЭМЖСЭН БЭ. МАН-ЫНХАН ЁСТОЙ АРЧААГҮЙ ХУЛГАЙЧ ЛУЙВАРЧИД. БГД -Т АН 18 СУУДАЛ АВСАН БАЙХАД ЭНЭ ХЭДЭН б**с ДОЛЛОГЧИД ЯАЖ ИНГЭЖ ХАЛЖ БАЙНАА. 2024 ОНД МАН-ЫН б**с ДОЛООГЧИД ТА НАРААСХЭНИЙГ ДЭМЖИХГҮЙ. ТАНАР АВСАН ДАА ОРОХ ӨДӨР ИРНЭ.

Avatar

Зочин 2021-02-09 202.126.89.86

Яг үнэн.

Avatar

Irgen 2021-02-09 43.242.243.237

Ugaasaa Erdene vangiin hoshuu geed ah duu hamaatan aygachin shivegchin duursen gazar baisan solij l baig

Avatar

зочин 2021-02-09 202.21.107.104

Монгол улсын нийслэл хотын Засаг захиргааны хамгийн анхан шатны нэгж нь хороо юм. Хороо Захиргааны эрх зүй нь Монгол улсын "Засаг захиргаа нутаг дэвсгэрийн нэгж түүний удирдлагын тухай хууль-иар зохицуулагддаг. Хорооны иргэдийн нийтийн хурлаар хорооны Засаг даргыг нэр дэвшүүлж илээр санал хурааж сонгодог. 2020 оны намар ингэж нийтийн хурлаар сонгогдсон Засаг дарга нарыг Дүүргийн засаг дарга шууд тушаал гарган халж сольж байгаа бол илт хууль зорчсон бас л засаг төрийн эрхийг булаасан хэрэг .

Avatar

Зочин 2021-02-09 103.87.255.66

Баянгол дүүргийн Засаг дарга Сумъяа маш сайн ажиллаж байгаа. АН нөхдүүд ажил хийлгэхгүй 4 жил гацаахаас тэрээр түргэн шуурхай урьдчилан сэргийлэх алхам хийсэн байна шүү дээ

Avatar

Зоригт 2021-02-09 64.119.21.58

2012-2020 онд та нар өөрсдөө ч гэсэн ингэж ихээр халж сольж байсан биз дээ. Өөдөө шидсэн чулуу өөрийн толгой дээр гэгчээр хариу нь ирж байгаа нь энэ дээ авгай минь.

Avatar

Зочин 2021-02-09 202.21.107.104

Иргэдийн нийтийн хурлын шийдвэрээр Хорооны засаг дарга солигдсон болохоос Дүүргийн засаг дарга халж солиогүй.Битгий гуйвуул.

Avatar

irgen 2021-02-09 202.131.225.150

ODONTUYA GISHUUN BUTEHGUI GAR YUM AA

Avatar

Зочин 2021-02-09 103.10.23.171

Сумъяад хороон дарга солихоос өөр ажил байхгүй

Avatar

Иргэн 2021-02-09 202.9.46.223

Та нарын арга биздээ? Та өөрөө бас л ингэж сольсон биздээ? Арай мартаагүй байлгүй дээ?% Эрдэнээ хороон дээр тавих хүээ дагуулж очиод л шууд тавьж байсан үйл явдал саяхан байна даа.Битгий ингэж сансараас ирсэн хүн шиг юм болодоо? Өөрийн чинь булхай бүр их л илчлэгдэх байхдаа??

Avatar

irgen 2021-02-09 202.131.225.150

TIIM LDEE GHDEE ODO TEGEH EEE BOLIH GEJ BGAA

Avatar

mgl 2021-02-09 66.181.183.225

tanai gar huliin huniig halsan yum uu? ajil hiij chadahgui bol heniig haldag biz dee.

Avatar

Zochin 2021-02-09 203.91.115.56

B.Temuulen Miss Jujigchinn y****n belewsen ail ger uimuuldeg a*******n

Avatar

Зочин 2021-02-09 103.26.194.190

Угаасаа л ийм байдаг… Та нар ч өмнө нь толгой дараалан сольсон шт ээ… Мартаагүй байлгүй дээ Чи өөрөө хийсэн

Avatar

Зочин 2021-02-09 192.82.69.137

Ө. Сумъяабаатар шуурхай ажиллахгүй байна. С. Эрдэний үлдэгдэл шавхаруунуудыг одоо болтол зайлуулаагүй байсан юм уу.
Сумъяабазараа салаавчаар хариу өг.

Avatar

зочин 2021-02-09 103.57.94.177

ЕР НЬ АЛЬ Ч СОНГУУЛИЙН ҮР ДҮНГЭЭР БҮХ ШАТНЫ УДИРДЛАГУУД ТЭР ДОТРОО ХОРООДЫН ДАРГА НАР СОЛИГДОЖ Л
БАЙДАГ ШДЭЭ ОДОНТУЯА ГУАЙ. ЭНЭ БОЛ БИЧИГДЭЭГҮЙ ХУУЛЬ. ЭНЭ ХУУЛИЙГ УЛС ТӨРЧИД ХЭТЭРХИЙ САЙН МЭДДЭГ.
ОДОО ТЭГЭЭД СОНГУУЛЬД ЯЛАГДСАН АН-ЫН ХОРООДЫН ДАРГА НАР НЬ СУУДЛААСАА ЗУУРАГНААД ГОНШИГНООД БАЙГААМУУ.

Avatar

GUZEET 2021-02-09 202.21.107.120

ЯЗГУУРЫН БООЛ ТАТВАР ЭМИЙН ХИЙСЭН ҮЙЛИЙН ҮРИЙН ЛАЙ ЛАНЧИГИЙГ ДАРУЙ ЦЭВЭРЛЭХ НЬ ЗҮЙД НИЙЦМОЙ. МӨН ЗЭРЭГЦЭЭД СУРГУУЛИЙН ЗАХИРЛУУДЫГ ӨӨРЧЛӨХ НЬ АЖЛЫГ ЭХЛҮҮЛЬЕ!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2021-02-09 202.126.89.110

УЛС ТӨР ХИЙЖ ХИЙ ХООСОН ПОП УЛС ТӨРЧИД Л ОЛШРООД БАЙХЫМАА……АЖИЛ ХИЙГЭЭСЭЙ….

Avatar

Жудаг 2021-02-09 122.201.22.21

Өөрөө Засаг байхдаа өөрийн хөө хүнийг тавьсан шүү дээ. Одоо шинэ Засаг дарга багаа бүрдүүлж байгаа юм. Энэ бол хатагтай таны технологи шүү дээ.. Мартаж орхисон уу?

Avatar

Зочин 2021-02-09 202.21.98.238

ХАНЬ ХАМСААТНУУД НЬ ХАЛАГДААД МУУХАЙ БАЙНА УУ… ЦЭВЭРЛЭГЭЭ ДӨНГӨЖ ЭХЭЛЖ БАЙНА!!!

Avatar

zochin 2021-02-09 202.179.24.177

boon ydargaa setgegdel yaachichvaa

Avatar

zochin 2021-02-09 202.179.24.177

chalj bolochgui ene chorio cheeriin yed !!!

Avatar

Иргэн 2021-02-09 122.201.22.112

А.Н.ын хутгуурууд ажил хийлгэхгүй шүү дээ тийм ч учраас МАН ялсан тул халж л таараа.Өмнө нь А.Н. гараад бүх МАН ын дарга нарыг халсан биз дээ.Мартаа юу.Бас МАН ын хүнд шагнал урамшуулал одон мёдиалаас хасдаг байсан нь үнэн биз дээ.Хол очиж х**

Avatar

Зочин 2021-02-09 202.131.245.243

Харгис феодал Эрдэнэ вангийн бөгсний чилээг гаргагч шивэгчин эм дуугүй л байгаарай, чи.

Avatar

Зочин 2021-02-09 43.242.243.198

Яасан хамсаатныг чинь халчихсан уу

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж