С.Батсүх, Н.Наранбаатар, С.Чимгээ, Б.Отгонбат нар төрдөө үнэлүүллээ | News.MN

С.Батсүх, Н.Наранбаатар, С.Чимгээ, Б.Отгонбат нар төрдөө үнэлүүллээ

С.Батсүх, Н.Наранбаатар, С.Чимгээ, Б.Отгонбат нар төрдөө үнэлүүллээ

С.Батсүх, Н.Наранбаатар, С.Чимгээ, Б.Отгонбат нар төрдөө үнэлүүллээ

Монгол Улсын Ерөнхийлөгч Х.Баттулга өнөөдөр (2021.02.08) сар шинийн баярын босгон дээр эрхэлсэн ажилдаа амжилт гаргасан салбар бүрийн төлөөллийг төрийн алдар, цолоор шагнах зарлиг гаргаж, шагналыг нь гардууллаа.

Монгол Улсын Гавьяат жүжигчин С.Батсүх АРДЫН ЖҮЖИГЧИН цолоор, "Монгол базалт" компанийн захирал Л.Ариунболд АЖ ҮЙЛДВЭРИЙН ГАВЬЯАТ АЖИЛТАН цолоор, Санхүү эдийн засгийн дээд сургуулийн багш Ж.Батхуяг ГАВЬЯАТ БАГШ цолоор, Улсын дуурь, бүжгийн эрдмийн театрын гоцлол бүжигчин А.Саруул ГАВЬЯАТ ЖҮЖИГЧИН цолоор, "Монгол HD" телевизийн нэвтрүүлэгч С.Чимгээ СОЁЛЫН ГАВЬЯАТ ЗҮТГЭЛТЭН цолоор, Монголын үндэсний сагсан бөмбөгийн холбооны ерөнхий нарийн бичгийн дарга С.Тулга ГАВЬЯАТ ДАСГАЛЖУУЛАГЧ цолоор, Улсын драмын эрдмийн театрын ерөнхий найруулагч, Төрийн соёрхолт Н.Наранбаатар, УДЭТ-ийн жүжигчин, олон улсын хүүхдийн “Найрамдал” төвийн дэд захирал Б.Отгонбат нар УРЛАГИЙН ГАВЬЯАТ ЗҮТГЭЛТЭН цолоор тус тус шагнууллаа.

Мөн  Монгол Улсын гавьяат малчин Х.Ренцэндоржийг ХӨДӨЛМӨРИЙН БААТАР цолоор, Харилцаа холбооны зохицуулах хорооны дарга Г.Чинзоригийг ГАВЬЯАТ ХОЛБООЧИН цолоор шагнав.

Аж үйлдвэрийн гавьяат ажилтан:

  • "Монгол базалт" компанийн захирал Л.Ариунболд
  • Дөргөний усан цахилгаан станцын зөвлөх инженер П.Баатар

Гавьяат багш:

  • Санхүү, эдийн засгийн дээд сургуулийн багш Ж.Батхуяг
  • Ахмад багш Ч.Гомбосүрэн
  • МУТИС-ийн багш Ч.Дагшигдорж

Гавьяат барилгачин:

  • Монгол Улсын зөвлөх инженер Б.Эрхэмбаяр

Урлагийн гавьяат зүтгэлтэн:

  • Улсын драмын эрдмийн театрын ерөнхий найруулагч, Төрийн соёрхолт Н.Наранбаатар,
  • Монголын хөгжмийн зохиолчдын холбооны гишүүн, хөгжмийн зохиолч Б.Магсаржав,
  • УДЭТ-ийн жүжигчин, олон улсын хүүхдийн “Найрамдал” төвийн дэд захирал Б.Отгонбат
  • “Циркус Монголиа Хадгаа” циркийн захирал Ч.Хатанбаатар
  • Монголын урчуудын эвлэлийн хорооны гишүүн, уран бүтээлч Л.Батцэнгэл

Гавьяат жүжигчин:

  • Улсын дуурь, бүжгийн эрдмийн театрын гоцлол бүжигчин А.Саруул

Гавьяат холбоочин:

  • Харилцаа холбооны зохицуулах хорооны дарга Г.Чинзориг

Гавьяат эдийн засагч:

  • Монголын хөрөнгийн биржийн ахмад ажилтан О.Батбилэг
  • ЗГХЭГ-ын ахлах реферэнт Н.Буяндэлгэр

Соёлын гавьяат зүтгэлтэн:

  • Монгол HD телевизийн нэвтрүүлэгч С.Чимгээ,
  • "Зууны мэдээ сонины гэрэл зурагчин Д.Цэрэннадмид
  • МОНЦАМЭ агентлагийн ахмад сэтгүүлч Г.Баатарчулуун
  • Монгол Улсын соёлын элч, "Sound off  Mongolia" компанийн продюсер Х.Дамдинсүрэн
  • Яруу найрагч Д.Доржготов
  • "Монголын үнэн" сонины ахмад сэтгүүлч Ц.Мишигдорж

Гавьяат дасгалжуулагч:

  • Монголын тулааны урлагийн тулалдааны спортын хорооны ерөнхийлөгч М.Бөхбат
  • Монголын үндэсний сагсан бөмбөгийн холбооны ерөнхий нарийн бичгийн дарга С.Тулга

Үйлчилгээний гавьяат ажилтан:

  • Төр засгийн үйлчилгээ эрхлэх газрын ахмад ажилтан, хэлтсийн дарга Д.Адъяахүү
  • Хан-Уул дүүргийн цагдаагийн хоёрдугаар хэлтсийн цагдаа, ахлах ахлагч П.Мөнхбаатар
  • Хөвсгөл аймгийн Шинэ-Идэр сумын цагдаагийн хэсгийн цагдаа, сургагч ахлагч Л.Хатанбаатар

Хөдөө аж ахуйн гавьяат ажилтан:

  • Өвөрхангай аймгийн Хархорин сумын ЗДТГ-ын ахмад ажилтан Д.Нүрэнзэд

Худалдааны гавьяат ажилтан:

  • "Номин холдинг" компанийн ерөнхийлөгч Ш.Баярсайхан

Хүний гавьяат эмч: 

  • ГССҮТ-ийн ахмад эмч С.Татаар

Сүхбаатарын одон:

  • Л.Ойдовсамбуу

ГЭРЭЛ ЗУРГИЙГ Л.ЭНХ-ОРГИЛ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
33
ТэнэглэлТэнэглэл
12
ЗөвЗөв
3
ХарамсалтайХарамсалтай
2
ХахаХаха
1
ГайхмаарГайхмаар
1
БурууБуруу
0
ХөөрхөнХөөрхөн
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

82 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Иргэн 2021-02-08 66.181.179.146

ОДОО ЕРӨНХИЙЛӨГЧИЙН СОНГУУЛЬ БОЛНО, УЛАМ ИХ ХҮН ШАГНАГДАХ БОЛНО.

Avatar

Иргэн 2021-02-08 66.181.179.146

ЭЗНЭЭ ОЛДОГГҮЙ ГАВЪЯА ШАГНАЛ ЭНЭ МОНГОЛД Л БАЙНА. ЗУРАГТААР 20 ЖИЛ АЛДАГ ОНОН НЭВТРҮҮЛЭГ ХИЙСЭН, ӨӨРСДИЙГӨӨ ХӨГЖӨӨХ МАРЗАГАНАХ ХОШИН ШОГИЙНХОН ГЭХ МЭТ УЛСЫН ХӨГЖИЛД ЯМАР Ч ҮҮРЭГ ГҮЙЦЭТГЭЭГҮЙ ХҮМҮҮС УЛСАД 30, 40, 50 ЖИЛ ҮЙЛДВЭРЛЭЛИЙН ФРОНТ ДЭЭР АЖИЛЛАСАН ХҮМҮҮСЭЭС ИЛҮҮ ҮНЭЛЭГДДЭГ НЬ ЖИНХЭНЭ ШУДРАГА БИШ ЮМ.

Avatar

Иргэн 2021-02-08 122.201.22.112

Одон тэмдэгийн нөөц хэзээ дуусах вэ2080 он хүртэл гэсэн үнэн үү.Б.Н.М. А. У. үг хуучин сүлдний тэмдэг өгөөд байх юмуу.Уг нь яг хөдөлмөрлөж хөлсөө дуслуулан 50 с дээш насанд өндөр шалгаруулаар өгч байвал нэр төрийн хэрэг юм даа. Улсад 1 ч жил ажиллаагүй хүн Алтан гадас одон авчихаад ичээд зүүж чадахгүй хадгалж байгаа гэсэн шүү.

Avatar

irgen 2021-02-08 202.126.88.167

Zohioliin duuchid.hoshun shigchin Bayrmagnaid gaviyat egch bhaar aldart gitarchin ElziiOrshihod gaviyat egeesei.Rok pop gedeg chin delhiitei hul niilj bn.

Avatar

Нэр 2021-02-08 77.7.30.94

Еөөөө, манайхаас өөр ингэж есөн шидийн нэр хоч өгөн, энгэр цоолдог улс байна уу? Ичмээр, хийх юмаа олж ядахаараа л…. Ингэдэг бх даа.

Avatar

Зочин 2021-02-08 64.119.19.254

Социалист нийгмийн шагналуудыг одоо болиосой . Нийгэм нь солигдоод 30 жил өнгөрчихсөн бна шүү . Одоо төр улсын төлөө ажилладаг хүн байхгүй бүгд л гэдсээ тэжээх гэж яваа хүмүүс шүү дээ . Үүнийг шагнаж байгаа , шагнуулж байгаа улсууд хэзээ ойлгоноо

Avatar

Зэв 2021-02-08 66.181.161.97

Маскаа зүү зайгаа барь бөөгнөрч болохгүй энэ тэр гээд байсан хаана бн ухамсартайн бөөгнөрөхгүй гээд ганцаараа шатаж бхад шагналаар хөгжсөн бол манайхан дэлхийг дагуулмааргүй л юм

Avatar

Зочин 2021-02-08 202.21.124.130

Хөдөлсөнийхөө хөлсийг үнэлүүлж шагналаа авсан хүмүүс шүү. Юм хийж бүтээчээд хуцна уу

Avatar

Шагналаа болиосой 2021-02-08 150.129.142.32

Нэвтрүүлэгч Чимгээд ямар гавьяа байгуулсан гэж энэ шагналыг өгсөн бэ? Ер нь энэ шагналаа болих хэрэгтэй ш дээ. Үнэндээ өгөх ёстой хүнд нь өгдөггүй, ар өврийн хаалга, авилга өгсөн нь л авч байгааг бүгд мэднэ.

Avatar

хуульч 2021-02-08 88.125.80.192

зүгээр нэг эвлэгхэн дуулдаг нөхөр ардын жүжигчин цол авсан гээд боддоо ….. ардын жүжигчин шүү … юм бүхэн хямд болжээ.

Avatar

GOTOV 2021-02-08 103.26.195.180

ZAH ZEELIIN NIIGEM IIM SHAGNALUUD BAIH ESGUI.

Avatar

Зочин 2021-02-08 66.181.190.217

25 jil hunyi bichsen medee unshaad gaviyat 25 jil shohoi sambartai zuuraldaad hooson unelemj yim l bainadaa. bolovsrolyug demjihgui hooson tolgoit ard tumen noyolj baihad amar

Avatar

Зочин 2021-02-08 122.201.31.199

АЖ цолыг ямар шалгуураар өгөхийг соёлын яамны ТНБ-ийн дарга Эрдэнэбатаас асууя. Тэр энэ асуудлыг ойлгох хүн дээ. Батсүх тэр шалгуурт тэнцэх үү. Чи ямар үндэслэлээр түүнд АЖ цол олгохыг Еч-д зөвшөөрсөн бэ. Иргэн миний бодлоор энэ соёлын яамыг мэргэжлийн чадваргүй, ард түмний итгэл үнэмшлийг алдагдуулсан, уран бүтээлчдийн урмыг хугалсан үйлдэл гэж үзэж байна Эрдэнэбат аа.

Avatar

Иргэн 2021-02-08 202.179.26.236

АВАХ ЁСТОЙ НЬ АВДАГ Л ЮМ БГАА БИЗ.
ДАЙНЫ ХАЖУУГААР ДАЖИН ГЭДЭГ ШИГ
БАТСҮХ, ЧИМГЭЭ ХОЁР ЮУ ЧИВ ДЭЭ ИЧЭЭЧ.

Avatar

Иргэн 2021-02-08 122.201.31.199

Пүрэвдорж, Жаргалсайхан, Загдсүрэн,Уртнасна, Долгор, гээд…. Батсүхэд ХОЁР гурван дуунаас өөр юу байгаам. Намрын дурсамж гэдгийг сайханн дуулсаан.Гэхдээ энэ шалтаг АЖ болот уу .Баттулга аа АЖ-ий рейтингийгйг алдагдуулдагаэгаа болоирой. Энэ чиний боловсролгүйг харуулж байна.

Avatar

Иргэн 2021-02-08 122.201.31.199

Пүрэвдорж, Жарагласайханыг Загдсүрэнийг нэмээд АЖ-ийг тооцье..АЖ цолыг хэн дуртай бөгч боломгүйй. Соёлын яам гэж байдаг бол Ббатсүх арды нжүжигчин цол авах хүн мөн үү .Би хувьдаа тийм шалгуурт тэнцэхгйү лтгэж үзнэ

Avatar

зочин 2021-02-08 66.181.161.112

Завханы Батсүх гуай бол яах аргагүй мундаг дуучин Ардын жүжигчин цол болно дэмжиж байна.

Avatar

Зочин 2021-02-08 202.9.46.195

Зүгээр л өөрийнхөө амьжиргааг залгуулах гэж ажилаа хийж байгаа хүмүүсшдээ. Гавьяа гэдэг чинь бусдын төлөө амь нас, эрүүл мэндээ золиослон эрсвэл гаргасан тэр нь хүнд хүрсэн гэсэн утгыг илэрхийлдэг. Эх орон ядуураад байдаг гавьятуудын төлсөн татвар бүтээсэн гайхамшигт зүйл хаана байна. Эсрэг утгаар нь шагнасан юм боловуу. Ер ойлгохгүй юм.

Avatar

Зочин 2021-02-08 64.119.18.6

Энэ хүний хийсэн бүтээснийг элдэв төмрөөр үнэлдэг гаж сэтгэлгээнээс салмаар юм аа. Яая даа байз. Одоо хүмүүс атаархсандаа ингэж байна л гэх байх даа.

Avatar

Зочин 2021-02-08 202.9.40.23

Төрдөө гээд байх юм одоо төрийн юмуу хайшааен эсхүл тэднүүсийн төр мөр бололтой

Avatar

Нэргүй 2021-02-08 192.82.77.196

Ерөнхийлөгч нь ойр тойрныхоо хүмүүсийг төрийн дээд шагналаар шагнаад л байдаг!? ЗГ нь ард иргэдээ цэвэр хүнсээр хангахын төлөө гадаа гандаж хөдөө хөхөрч зүтгэсэн хэдэн тариаланч малчиддаа оных нь шагналыг ч өгчихгүй хөөс шиг дэвээд л байж ядаад л шуураад байх юм!? Хэн нь юү хийж яах ёстойгоо мэдэж байгаа хүн энэ төрд байна уу!?!?!?

Avatar

Зочин 2021-02-08 192.82.77.196

Ерөнхийлөгч нь ойр тойрныхоо хүмүүсийг төрийн дээд шагналаар шагнаад л байдаг!? ЗГ нь ард иргэдээ цэвэр хүнсээр хангахын төлөө гадаа гандаж хөдөө хөхөрч зүтгэсэн хэдэн тариаланч малчиддаа оных нь шагналыг ч өгчихгүй хөөс шиг дэвээд л байж ядаад л шуураад байх юм!? Хэн нь юү хийж яах ёстойгоо мэдэж байгйй хүн энэ төрд байна уу!?!?!?

Avatar

Иргэн 2021-02-08 192.82.77.196

Ерөнхийлөгч нь ойр тойрныхоо хүмүүсийг төрийн дээд шагналаар шагнаад л байдаг!? ЗГ нь ард иргэдээ цэвэр хүнсээр хангахын төлөө гадаа гандаж хөдөө хөхөрч зүтгэсэн хэдэн тариаланч малчиддаа оных нь шагналыг ч өгчихгүй хөөс шиг дэвээд бл байх юм!? Хэн нь юү хийж яах ёстойгоо мэдэж баыгаа хүн энэ төрд байна уу!?!?!?

Avatar

Зочин 2021-02-08 64.119.26.195

Айзамын Ганболд энэ хэдийн дэргэд түүхэнд үлдээсэн бүтээлтэй хүн дээ

Avatar

зочин 2021-02-08 203.91.115.246

Энэ 4-ийн аль нь ч салбартаа гавьяатын рангтай хүмүүс мөн.

Avatar

Зочин 2021-02-08 64.119.20.64

Наранбаатар,Отгонбат нар арай ч дээ,энэ шагнал цол мол арай л биш болжээ

Avatar

Зочин 2021-02-08 64.119.16.214

Илүүдсэн төмөр юм байгааз. СОЦ-н шагналаасаа салаад урагшаа зүтгээч. Эсүүл соцдоо эргэн орж явъя

Avatar

bbb 2021-02-08 103.229.121.25

medee unshdag avgai soyoliin gaviat boldin bn. neg ch nom neg ch tuuhen gaviagui. Zalyychyydad yamar ch ulger duurialal bhgu. munguur zahiral Nomin ni said bolj, munguur ajiltandaa shagnal avch ugluuu. myy shambii eregtei hooloitoi salj niilsen mungunii avgai Chimge chi myyy ichij amidar za. ard tumen chamaig shangaagui sho

Avatar

зочин 2021-02-08 103.212.118.81

Төрдөө үнэлүүллээ, үнсүүллээ гэсэн балиар үгээ болимоор юмаа, Хөтлөгч Чимгээг зурагтаар харав, бүр баярлаад үхэх нь ээ, мань хүн ингэж бхад бусад хар масс бол шагналын төлөө юугаа ч хайрлахаас буцдаггүй нь ойлгомжтой юм бноо
одоо сонгуульд дэмжих гж нээнтэгэд орж дээ хөөрхий

Avatar

Зочин 2021-02-08 150.129.142.107

Huviin tv d medee unshdag Chimgee iluudjee.

Avatar

хошин шог 2021-02-08 64.119.18.30

сагсны Тулга ичээсэй бас жүдогиин Бөхбат энэ 2 элэнцгээрээ гавьяат дасгалжуулагч вэ ёстой онигоо өөрсдөө ич

Avatar

үсэгтэн 2021-02-08 66.181.161.94

бичиг үсгиин чадвар тэг эхлээд хөдөлмөриин баатараа бичдэг юм малууд

Avatar

Зочин 2021-02-08 202.55.188.85

Talbaid hun uuriigu shataaj uhsen uduruur dursagdah ni dee, muu yortoi

Avatar

Зочин 2021-02-08 203.217.139.240

ШУТИС гэж бичээчээ МУТИС гэж ямар ац нь байдаг юм !!!

Avatar

Mongol 2021-02-08 71.231.185.97

odoo bolil doo.uneheer tsag ue ee olsongui dee.
Ard tumnii amidral l lav saijraagui shuu

Avatar

Иргэн 2021-02-08 66.181.185.184

Улсын эдиин засаг гавъад төрүүллэхээр сайн байна гэж үзэж болох нээ яагаад ард түмэн улам ядуу болоод байна вэ гавъад эдийн засагчид аа дарга нарын баяжсанаар болдог хорвоо юу ард иргэд чинь тэсэхээ болиллоо шүү тэсэрвэл та нар яанаа наад төмөр чинь тусаллах бол уу

Avatar

хүн үхэж бна 2021-02-08 66.181.191.146

МОНГОЛ ХҮН ЧИНГИСИЙН ТАЛБАЙ ДЭЭРЭЭ ШАТАЖ ҮХЭЖ БАЙХАД ЮУН ТӨМРИЙН СЭГ ВЭ!!!

Avatar

Өвгөн ах чинь 2021-02-08 103.10.22.122

Энэ нэг паалантай төмөр энгэрт нь зүүж өгөөд " чи гавъяат, ардын" -цолтон боллоо гэж хэлдэг энэ дэлхийн хаана ч байхгүй зуун жилийн хоцрогдол, гаж буруу зуршлаасаа салчихаж яагаад болдоггүй юм бэ? Хүн толгойтой болгон тэр төмрийг зүүх гэж үхэн хатан хөөцөлдөнө. Арайч дээ. Ардын, гавъяатан болох гэж улайрах нь энгэртээ зүүх тэмдэгтээ биш үхэн үхтэлээ авдаг мөнгөн шагналд нь байгаа гэдгийг хүмүүс тэр болгон ойлгодоггүй…

Avatar

ҮНЭН 2021-02-08 64.119.20.158

ЭНЭ 4 ӨӨС НЭГ НЬ БОЛ ЯАЛТ Ч ҮГҮЙ МУНДАГ ДУУЧИН ШҮҮ ЗА НӨГӨӨ 3 БОЛ БИ ХУВЬДАА МЭДЭХГҮЙ ЮМ БАЙНА

Avatar

ҮНЭН 2021-02-08 64.119.20.158

БАТТУЛГЫН НЭР ХҮНДИЙГ УНАГАХЫН ТУЛД ШАГНАЛ ГАРДУУЛАХ ЁСЛОЛЫН ХАЖУУД ХҮН ШАТААЖ АЛЖ Л БАЙДАГ МАН НАМ НОХОЙТОЖ БАЙНА ШҮҮ

Avatar

Санал тавьж байна. 2021-02-08 103.206.195.230

50-иас дээш насны төрд тогтвортой ажилласан хүмүүст алтан гадас, өөрч юу ч билээ тэр эрээн тэмдэгээ өгөөд нөөцийг дуусгачихмаар байна. Тэгээд энэ Монгол Улс Социализмаасаа бүрэн салаад илүү дутуу хэрэгтэй хэрэггүй паалантай тэмдэгээр намынхаа талын таньдаг мэддэг, хань хамсаатанаа шагнадаг, төрийг бузарлаж байгаа энэ зүйлээ зогсоомоор байна… Энэ бол тэгш биш, шударга бусын үүдийг нээж түүнийг ард түмэнд сурталчилж манай намыг эсвэл намайг дагавал ийм тэмдэг өгнө гэсэнтэй агаар нэгэн бус уу?

Avatar

Зочин 2021-02-08 66.181.161.120

Айзам Ганболд гавьяат өгөөч эээээ

Avatar

ААК 2021-02-08 202.131.249.14

ЖҮЖИГЧИН С.БОЛД-ЭРДЭНЭ, ЭМЧ НЯМХҮҮ/ХӨСҮТ НАРТ АРДЫН ЖҮЖИГЧИН, АРДЫН ЭМЧ ЦОЛ ОЛГООЧ ЭЭ, ТӨР ЗҮТГЭСЭН ХҮНДЭЭ ЭЭЛТЭЙ БАЙХ ЁСТОЙ ШҮҮ,,, ТӨР ХЭЗЭЭ ҮНСЭХ ВЭ, ОЛОН ХҮН ХАРЖ БАЙГАА ШҮҮ, ГАЗАР ДЭЭР БАЙГАА ОЛМООР БАЙНА. АМЖИЛТ, БҮХ ХҮНД АМЖИЛТ,,,

Avatar

zochin 2021-02-08 103.26.195.223

HOSUT-iinhen chin naad shagnalaar chin dutahgui boltol mongond pologtson humuus. Koronabizneseer hagartal bayajsan, yun shagnal shorond yavuulah heregtei baihad. ehneesee eruu uusgegdej ehelsen.

Avatar

Зочин 2021-02-08 202.126.89.159

Гадаа хүн шатаж үхээд л дотор нь шагнал авч баярлаад л юу л болох гээд бна даа Муу юм цаагуур

Avatar

Зочин 2021-02-08 192.82.72.42

Чимгээ арай ч дээ. Нөхөр нь АНамын өөрийнх нь талын хүн болохоор шагнаж байгаа юм байх даа.

Avatar

Зочин 2021-02-08 202.126.89.159

Ордны гадаа хүн шатаж амиа алдаал дотор нь хүн шагнаад л юу болоод л бна даа

Avatar

иргэн 2021-02-08 202.179.25.75

Ерөнхийлөгч Баттулга өөрийнхөө түвшингөөр л хүн олж шагнах юм , өргөн сэтгэх чадваргүй далайцгүй хүн шүү дээ.

Avatar

Анхаа 2021-02-08 202.9.47.14

Хэн нь тэгээд шатсан юм бэ? Нэг хүн шатсан л гээд байх юм?

Avatar

Зочин 2021-02-08 66.181.161.73

Чимгээг 2 курсд бхад н гэрийхэн н орцны 4 давхарт араас н шшааж явлаа туранхай охин бсанндаа

Avatar

Зочин 2021-02-08 202.9.46.195

Тэнэг

Avatar

Зочин 2021-02-08 51.195.166.160

tiimuu kk manai kurs bsan shdee ireel uuruu uvurt orjihdog ohin bj bilee 4 kurs hurteel saihan bsaan

Avatar

Зочин 2021-02-08 202.9.47.16

Nudee olohğui shagnaluud bnaa jujigchin bymbcoģt yaagaad baidguumbee hamgiin sain jujiğchin

Avatar

Иргэн Амгалант 2021-02-08 202.179.24.219

"Монгол базальт"компанийн захирал Л.Ариунболдод Аж үйлдвэрийн гавьяат ажилтан цолоор шагнуулсанд баяр хүргэж, ажлын амжилт хүсэн ерөөе.Л Ариунболдыг уйгагүй хөдөлмөр зүтгэлээрээ Монголын барилга,барилгын материалын салбарт Үндэсний бренд базальт,базальтан материал үйлдвэрлэгч Гавьяатан, баялаг бүтээгч гэдгийг барилгачид батлан хэлнэ гэдэгт итгэлтэй байна, дахин амжилт хүсье.

Avatar

Зочин 2021-02-08 202.9.46.195

Монгол улс нэг их олон гавьяагүй гавьяаттай боллоо. Одоо болох юм бишүү. Гавьтаараа бол дэлхийд тэргүүлж байна. хөгжилөөрөө бол араасаа тэргүүлж байна. Гавьяатын ажилын үзүүлэлт нэг иймэрхүү л байна. Ядаж концертийн орлогоосоо 100 сая төгрөг татварт өгч үзсэн гавьяат байна уу? Инээд ха ха ха ха ха ха

Avatar

Зочин 2021-02-08 150.129.142.61

gainuud hun shataj baihad ineeldeed zogsoj baidag

Avatar

zochin 2021-02-08 150.129.143.72

JigJiddorjid egeh heregtei.Delhiin aldartai taizand Mongoliin heriig gargasaar.Jalganii humuust bolii!!!

Avatar

Зочин 2021-02-08 58.108.114.16

naranbaatar shalihgui nuhur duu

Avatar

dorj 2021-02-08 59.153.113.200

hugjliin berhsheeltei huuhdiin hudulmur muljij ardiin jujigchin bolson batsuh huurhii

Avatar

х** гэе 2021-02-08 103.57.94.71

Отгонбат ч гэх шиг

Avatar

Чимгээ бас юучив дээ 2021-02-08 192.82.74.243

Солиорол

Avatar

dd 2021-02-08 59.153.114.214

"Sound off Mongolia" компанийн продюсер Х.Дамдинсүрэн, зохиолын дуучин Батсүх гуайн шагнал хүндэдсэн бна.
Өмнөх Ардын жүжигчин авсан хүмүүстэй харьцуулаад бодоорой.

Avatar

zzz 2021-02-08 192.82.78.112

“Найрамдал” төвийн дэд захирал Б.Отгонбат юу ч вэ дээ? СУИС, Драмын театр, Найрамдал гээд төрийн 3 газар зэрэг ажиллаж, оромдож байгаа хүн дээ

Avatar

zochin 2021-02-08 66.181.166.134

ХӨСҮТ БОЛОН КОРОНАТАЙ ТЭМЦЭЖ БУЙ БАГИЙНХАНААС ШАГНАСАН БОЛ…

Avatar

17 р сургуулийн Физикийн багш 2021-02-08 66.181.161.101

Тус сургуулийн ахмад төгсөгч Б Отгон батдаа болон авьяаслаг хүү төрүүлж өсгөсөн аав ээжид нь баяр хүргэж эрүүл энхийг ерөөе.

Avatar

Зочин 2021-02-08 202.126.89.117

Хэний төлөө юу хийж бүтээсэн юм бэ бүгд өөрсдийнхөө төлөө

Avatar

иргзн 2021-02-08 202.179.26.190

Наранбаатар ч дээ, Урлагийн гавьяат зүтгэлтний хэмжээгий Найруулагч мөн үү , гэхэд бас л Эргэлзээтэй, яахав Өөрөө дуотай юм даа,

Avatar

Зочин 2021-02-08 24.130.245.46

Татварын мөнгөөр төмөр хайлуулдагаа хязгаарлаачээ. Энийг нь 1 хэсэг нь авах дуртай гэж.

Avatar

Зочин 2021-02-08 66.181.177.221

Найруулагч Пара ямар шуналтай амбицтай шагналын донтой гар бэ. Шагналыг гүйцээлээ юу ичээч. Хажууд чинь өөр юм хийсэн мундаг хүмүүс их байна. Би амтай танилтай гэх шиг байхын

Avatar

Зочин 2021-02-08 202.21.102.226

Нүрэнзэд гуйан охин нь шадар сайдын ажлын албанд байгаа тэгээд л аавдаа өгчихсөэ юмуу юу хийснийг Хархорины ард түмэн мэдэхгүй ээ

Avatar

Зочин 2021-02-08 202.126.90.30

Номин Баярсайхан Базальт Ариунболд харилцаа холбооны Чинзориг эдэр мөнгөө төлж шагналаа авжээ.Бүгд сэргэлэн гарууд.Төмөр зүүгээд баярлах шунал их байна.

Avatar

зочин 2021-02-08 66.181.190.166

Гавьяат холбоочин цол аваад байгаа ЧИНЗОРИГ бол холбоочин хүн биш шүү дээ, хүнсний үйлдвэрийн гэлүү, сүүний үйлдвэрийн гэлүү тийм мэргэжилтэй, Улаан сайд асаны уяач хүн гэсээн. Харилцаа холбоонд хэзээ ч ороод ирсэн юм, хэдийдээ ч гавьяа байгуулчихсан юм бүү мэд, цол өгч байгаа Женко л мэдэж байгаа юм болов уу.

Avatar

Зочин 2021-02-08 202.131.240.155

Үйлчилгээний гавьяат жүжигчин гэж ямар цол байна аа айн???

Avatar

Зочин 2021-02-08 202.179.24.7

Социализмаасаа салдаггүй юу? Кккк

Avatar

onigoo 2021-02-08 202.126.90.124

hahahaha yuun ineedtei ineedtei nertei yumnud yum be? shagnal gechjee hahahaha
yu yum ingej tsolloj yavah yumu haashaa yum hahaha
udahgui bas dooping ilreh viidee naad tuuchiinuudaas chini hahahaha tegeed ene tsol moloo butsaaj ch chadku ineedtei yum bolnodoo

Avatar

доогий 2021-02-08 202.179.25.216

Ингээд Унаган хайрын Нармандах байхгүй юм энэ хүнд нэг өгчөөсэй дуучин жүжигчин мундаг хүн дээ

Avatar

Зочин 2021-02-08 66.181.184.212

Чимгээ бол илүү юугаар гийгүүлсэн юм

Avatar

nn 2021-02-08 103.229.121.25

zahiral ni aaviihaa munguur MAN d said bolood odo ajiltnyyddaa uguulj bn

Avatar

Зочин 2021-02-08 202.9.47.28

Үйлчилгээний гавьяат жүжигчин:

Төр засгийн үйлчилгээ эрхлэх газрын ахмад ажилтан, хэлтсийн дарга Д.Адъяахүү
Хан-Уул дүүргийн цагдаагийн хоёрдугаар хэлтсийн цагдаа, ахлах ахлагч П.Мөнхбаатар
Хөвсгөл аймгийн Шинэ-Идэр сумын цагдаагийн хэсгийн цагдаа, сургагч ахлагч Л.Хатанбаатар

Үйлчилгээний гавьяат жүжигчин гэж шинэ сайхан цол бий болжээ.

Avatar

Зочин 2021-02-08 202.9.46.200

Атаархуу с** вэ үйлчилгээний гавьяат ажилчин гэж байгаа биз дээ

Avatar

Уншигч 2021-02-08 90.163.131.161

Тэр Отгонбат гэдэг хүн 2 газар ажилладаг юм уу. 1 ажлаа ажилгүй хүнд өгөөчээ.

Avatar

Баадай 2021-02-08 202.126.88.40

дуучин Завханы Батсүх хаана?

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж