“Тавантолгой түлш” ХХК-ийн баруун бүсийн үйлдвэрийг нүүлгэнэ | News.MN

“Тавантолгой түлш” ХХК-ийн баруун бүсийн үйлдвэрийг нүүлгэнэ

“Тавантолгой түлш” ХХК-ийн баруун бүсийн үйлдвэрийг нүүлгэнэ

“Тавантолгой түлш” ХХК-ийн баруун бүсийн үйлдвэрийг нүүлгэнэ

Монгол Улсын Шадар сайд С.Амарсайхан, Эрчим Хүчний Сайд Н.Тавинбэх, Ерөнхий сайдын зөвлөх Л.Алтангэрэл нар өчигдөр  (2021.02.08) “Тавантолгой түлш” ХХК-д дээр ажиллав.

Тус компанийн захирал М.Ганбаатар албаныханд шахмал түлшний үйлдвэрлэл, түлшинд агуулагдах хүхрийн хэмжээ ямар байгаа талаар товч танилцуулга өгсөн юм. М.Ганбаатар захирал "Монгол Улсын хатуу түлшний стандартад зааснаар сайжруулсан шахмал түлшинд агуулагдах хүхрийн хэмжээ 1 бүхэл байх ёстой бол “Тавантолгой түлш” ХХК-ийн үйлдвэрлэдэг сайжруулсан сайн түлшинд агуулагдах хүхрийн агууламж 0,8-0,96 миллграмм буюу стандартад нийцэж байна. Үүнд хяналтын чиг үүрэг бүхий төрийн байгууллагууд хяналт тавин ажилладаг" гэв.

“Жайка” олон улсын хамтын ажиллагааны байгууллагын судалгаагаар, агаар дахь хүхрийн 70 гаруй хувь цахилгаан станц, 27-28 хувь автомашин, уурын зуух, 7-8 хувь гэр хорооллын айл өрхийн хэрэглээний түлшний шаталтаас үүдэлтэй болохыг тогтоожээ. 2020 оны байдлаар Улаанбаатар хотод 6,6 сая тонн хатуу түлш буюу нүүрс орж ирснээс 6 сая тонныг нь зөвхөн цахилгаан станцад хэрэглэж байгаа аж. Мөн өдөр бүр замын хөдөлгөөнд оролцож байгаа 400 гаруй мянган автомашины 65 хувь нь арваас дээш жилийн насжилттай хөгшин тээврийн хэрэгсэл. Энэ нь агаар дахь хүхрийн агууламжийг нэмэгдүүлэх гол хүчин зүйл болж байгааг салбарын сайд онцолж байлаа.

Шадар сайд С.Амарсайхан "Улаанбаатар хотын агаарын бохирдол гамшгийн хэмжээнд хүрсэн байсныг олон нийт мартсан байна. Тэр цаг үеийг шийдвэрлэж, даван туулахын тулд баруун бүсийн үйлдвэрийг дэд бүтцээ дагаж энд байгуулсан. Өнөөдөр энэ үйлдвэр түүхэн үүргээ гүйцэтгэсэн байна. Гэхдээ нэг зүйл тодорхой байгаа нь орчны бохирдлыг үүсгэсэн байна. Тиймээс Налайхад барьсан шинэ үйлдвэрийн үйл ажиллагааг жигдрүүлж, баруун бүсийн үйлдвэрийг 2021 оны гуравдугаар улиралд багтаан нүүлгэнэ. Бид өвлийн ид хүйтнийг даван тууллаа. Тиймээс нүүлгэх ажлыг ирэх лхагва гарагт Засгийн газрын хуралдаанд оруулж танилцуулна, ажлын хэсэг байгуулна. Харин танай хамт олон нүүх бэлтгэл ажлыг сайн зохион байгуулж, нүүх хүртэлх хугацаанд орчны бохирдлыг бууруулах тал дээр мэргэжлийн байгууллагуудтай хамтран ажиллах хэрэгтэй" гэв.

Ч.БАЯР

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
11
ЗөвЗөв
4
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ГайхмаарГайхмаар
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

25 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-02-08 202.126.90.119

зөв шүү одоо өвлөө давчихлаа. зундаа багтаагаад нүүлгэх хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2021-02-08 51.178.45.244

>>>>>>>> Шилдэг эротик клубт тавтай морилно уу — https://tinyurl.com/y9mh59ld

Avatar

Зочин 2021-02-08 202.126.89.117

Худлаа шаагаад л өөрсдийгөө өмгөөлж хамгаалах юм

Avatar

Зочин 2021-02-08 193.57.67.241

Хурдан нүүүлгэхгүй бол наад ойр хавийн йол өрх, аж ахжйн нэгжүүд ЗГ-ыг шүүхэд өгнө гэж ярьцгааж байна гэнэ шүү.

Avatar

Зочин 2021-02-08 192.82.67.231

Ганц үйлдвэрийг ямар нэгэн асуудал үүсгэхээргүй газар барьж чадахгүй энэ ТӨР ЗАСАГ яана аа. Ийм харалган, мулгуу хүмүүс Оюу Толгойн гэрээг сайжруулна гээд ямар ч бэлтгэлгүй хэлэлцээрт ороод байх юм. Энэ төслийн асуудал 5-6 төрлийн мэргэжил, 10-20 төрлийн шинжлэх ухааныг хамарсан асар олон талтай асуудал шүү дээ. Мэдэхгүйгээ мэддэггүйг адгийн тэнэг гэдэг биз дээ, тэр болж байна даа…

Avatar

Зочин 2021-02-08 66.181.181.80

НААД САЙЖРУУЛСАН ГЭХ ТҮЛШ ЧИНЬ ШАЛ ХУДЛАА ОЙР ОР

Avatar

Зочин 2021-02-08 202.9.46.170

Төрийн том дарга нарыг өндөр хөгжилтэй улсууд шиг шунал амбиц нь дарагдсан дан 60-70 насныхнаар солий. Энэ залуучууд нь түргэн 2-3 хоногийн настай шийдвэр, 1-2 жилийн настай, эсвэл огт ашиггүй, хортой үйлдвэрүүд барьж улсаа баллаж байна!

Avatar

Зочин 2021-02-08 103.10.23.171

Амарсайхан налайхаас өөр дүүрэг мэддэгүй байхаа тортог босох мэдээж бсан мөнгө цавчих л арга дарга нарт утаа харагдахгүй үнэртэхгүй бгаа нь бүр хачин

Avatar

зочин 2021-02-08 59.153.114.199

өмнө байсан стандартын шаардлагыг бууруулсан үзүүлэлттэй стандарт баталсны балаг шүү дээ. Хүхрийн агуулалт өндөртэй тавантолгойн нүүрсэнд зориулсан стандарт баталсан. Энэ стандартаар орон нутагт түлш боловсруулахад төвөгтэй. Стандартаа дахин харж засах хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2021-02-08 202.9.46.83

Анхнаасаа яах гэж хот дотроо барьсан юмбэ??? Хэн нэг дарга гарч ирэнгүүтээ л ямар ч тооцоо судалгаагүй алсын хараагүй ямар 1 юм хийсэн нэр зүүгээд л… Дараагийн дарганцар гарч ирээд л энэ буруу тэр зөв гэсэн юм яриад л… Мөн ч их төсвийн хөрөнгөөр тоглох шиг болох юмдаа. Толгойн нь олгой болчихсон юмнууд л Дарганцар хийх ч гждээ???!!!!

Avatar

Зочин 2021-02-08 202.126.90.140

Энл барих шийдвэр гаргасан даргаар хохиролыг төлүүлье.

Avatar

Зочин 2021-02-08 202.126.88.163

БАЙГАЛЬ ОРЧНЫ ЯАМ ӨДӨР БҮР ЦАГ БҮР МИНУТ БҮР УБ ХОТЫН ОРЧНЫ БОХИРДЛЫГ ГАДАА ГАРЧ ХЭМЖИЖ ЗӨВШӨӨРӨГДӨХ ТҮВШИНД БАРИУЛЖ СТАНДАРТ МӨРДҮҮЛЖ АЖИЛЛАХ ЁСТОЙ. ИНГЭХИЙН ТУЛД АЖ ҮЙЛДВЭРЛЭЛИЙН ҮЙЛ АЖИЛЛАГАА ЭРХЭЛЖ БАЙГАА КОМПАНИ ААН-ҮҮДЭЭР ЯВЖ ҮЙЛДВЭРИЙН ОЙР ОРЧМОО ТОХИЖУУЛАХ, ТООСЖИЛТ, ХОГ ХАЯГДАЛУУДАА ЗОХИЦУУЛАХЫГ ХАТУУ ШААРДАЖ ХИЙЛГЭХ. ҮЙЛДВЭРҮҮД ГАДНАА АСФАЛТ, БЕТОН ЗАМ ТАЛБАЙТАЙ БАЙХ ЁСТОЙ. ХОГ ХАЯГДАЛАА УСТГАЖ БАЙХ ЁСТОЙ. МӨН ЦЭВЭРЛЭХ БАЙГУУЛАМЖУУДЫГ ЯВЖ ХЭВИЙН АЖИЛЛАЖ БАЙГАА ЭСЭХИЙГ ШАЛГАХ ЁСТОЙ.

Avatar

иргэн 2021-02-08 203.91.115.52

ДАРГА НАР МИНЬ НАЛАЙХ РУУ Л НҮҮЛГЭХГҮЙ ШҮҮ ӨМНӨХ ҮЙЛДВЭРИЙН ТООС ТОРТОГО ХАНГАЛТТАЙ БАЙНА. ТЭНД ОДОО ТЭСРЭХ БОДИСЫН 4 АГУУЛАХ, ШАХМАЛ ТҮЛШНИЙ ҮЙЛДВЭР ГЭЭД ХАНГАЛТТАЙ АЮУЛТАЙ ГАЗАР ОЛОН БИЙ ШҮҮ

Avatar

Зочин 2021-02-08 66.181.161.25

Байгаль орчинд нөлөөлсөн хохирлыг үнэлүүлж , төлбөрөө төлөх хэрэгтэй!

Avatar

Зочин 2021-02-08 202.21.98.238

ГАНБААТАР ДАРГА МОНГОЛ УЛСЫН ХАБ, ХӨДӨЛМӨРИЙН БОЛОН ЭРҮҮГИЙН ХУУЛИУДЫН ДАГУУ ШАЛГУУЛАХ ЁСТОЙ!!! ТОНОГ ТӨХӨӨРӨМЖИЙН ТУСГААРЛАЛТЫН ЖУРАМ НОЦТОЙ ЗӨРЧИГДСӨНӨӨС БОЛЖ АЖИЛТАН НАС БАРСАН!!! ХАБ-ЫН ХУУЛИЙН ДАГУУ ХАРИУЦЛАГАД ТАТАГДАХ ЁСТОЙ ХҮН БОЛ АЖЛЫГ УДИРДАН ЗОХИОН БАЙГУУЛЖ БАЙГАА УДИРДЛАГА! АНХНААСАА БАЙГУУЛАМЖ БИТҮҮ, АГААРЖУУЛАЛТЫН СИСТЕМТЭЙ БАЙХ ЁСТОЙ БАЙСАН. ХУУЛИА МЭДЭХГҮЙ ХУРГАН ДАРГА НАР ХҮНИЙ АМИАР ТОГЛОХОО ЗОГСОО! ОДОО Ч ГЭСЭН АЖИЛТНУУД НЬ ХОРТОЙ НӨХЦӨЛД ЭНГИЙН МАСК ЗҮҮГЭЭД АЖИЛЛАЖ БАЙГАА.

Avatar

Зочин 2021-02-08 203.98.76.192

Төр баян байна аа. Хувийн хэвшил байсан бол ингэж ажиллахгүй байх байсан. Тооцоо судалгаа, менежмент маш муу байна. Хүхрийн агууламж яасан ч өндөр юм. Бараг 1 бүхэл байна энэ бол гамшиг гэсэн үг.

Avatar

СДуургийн иргэн 2021-02-08 66.181.177.246

Ашгуй дээ! Ойр орчимын айл, албан байгууллага (2-4км) нарийн нуурсний тортогт дарагдаад унэхээр гамшиг болж байсан юм.

Avatar

Huz 2021-02-08 122.201.21.220

tootsoo sudalgaagui ajil hiihee hezee zogsooh very tatvar yologchdiin mongoor tohlohiig uzuuleh yumaa

Avatar

zochin 2021-02-08 122.201.31.179

Ene ganbaatar gedeg nuhur mash ih huviin sonirholtoi nuhur gej bn lee bugd hudal yarij poporohoos uur yam alga nudend haragdah utaa bagassan ch agaariin bohirdol hemjdeg bagajnuud hudal yarij poprohgui bh tuugeer hemjij baigaa uzuulelteer bohirdol mash ih baigaag haruulj baigaa zarim uedee umnuhuusuu ch undur garchy bn

Avatar

Зочин 2021-02-08 202.70.44.46

Тавантолгой түлш ХХК-ийн төрийн эзэмшлийн хувьцааг нийслэл эзэмшдэг. Тиймээс шахмал түлшний үлйдвэрийн асуудал хотын даргад хамаарах ёстой. Яагаад ЭХ-ний сайд яваад хотын дарга хамт явахгүй байна аа.

Avatar

Зочин 2021-02-08 202.9.46.170

Яндаж болдгүй далай шиг яасан их мөнгөтэй баян улс вэ? Барина, ажиллуулна, зогсооно нүүлгэнэ!!!

Avatar

Зочин 2021-02-08 66.181.181.159

Наана чинь барихаас нь өмнө Байгалийн яам байгаль орчны үнэлгээ яагаад хийгээгүй юм бэ?

Avatar

Зочин 2021-02-08 202.21.98.238

ГАНБААТАР ДАРГА МОНГОЛ УЛСЫН ХАБ, ХӨДӨЛМӨРИЙН БОЛОН ЭРҮҮГИЙН ХУУЛИУДЫН ДАГУУ ШАЛГУУЛАХ ЁСТОЙ!!! ТОНОГ ТӨХӨӨРӨМЖИЙН ТУСГААРЛАЛТЫН ЖУРАМ НОЦТОЙ ЗӨРЧИГДСӨНӨӨС БОЛЖ АЖИЛТАН НАС БАРСАН!!! ХАБ-ЫН ХУУЛИЙН ДАГУУ ХАРИУЦЛАГАД ТАТАГДАХ ЁСТОЙ ХҮН БОЛ АЖЛЫГ УДИРДАН ЗОХИОН БАЙГУУЛЖ БАЙГАА УДИРДЛАГА! АНХНААСАА БАЙГУУЛАМЖ БИТҮҮ, АГААРЖУУЛАЛТЫН СИСТЕМТЭЙ БАЙХ ЁСТОЙ БАЙСАН. ХУУЛИА МЭДЭХГҮЙ ХУРГАН ДАРГА НАР ХҮНИЙ АМИАР ТОГЛОХОО ЗОГСОО!!! ОДОО Ч ГЭСЭН АЖИЛТНУУД НЬ ХОРТОЙ НӨХЦӨЛД ЭНГИЙН МАСК ЗҮҮГЭЭД АЖИЛЛАЖ БАЙГАА.

Avatar

тэнэг дарга 2021-02-08 66.181.161.123

амарсайхан хотын дарга байхдаа энэ газар балиндсан биз дээ далиу ганбаа та хоёр ичээч эко мэдрэмж гэж м
мэдэх үү сумьяабузартай хамт хотоос зайл ХҮН намаас суралц

Avatar