Ирланд улсад халдлагад өртсөн монгол эмэгтэй нас баржээ | News.MN

Ирланд улсад халдлагад өртсөн монгол эмэгтэй нас баржээ

Ирланд улсад халдлагад өртсөн монгол эмэгтэй нас баржээ

Ирланд улсад халдлагад өртсөн монгол эмэгтэй нас баржээ

Ирланд улсад амьдардаг монгол эмэгтэй нэгдүгээр сарын 20-ны өдөр Дублин хотын төв  гудамжинд ажлаа тараад харьж явахдаа дээрэмдүүлж хүзүүндээ хутгалуулсан талаар өмнө нь мэдээлсэн билээ. Тэрбээр эмнэлэгт эмчлүүлж байсан ч харамсалтай нь шархаа даалгүй нас баржээ. 

Монгол Улсаас Ирланд улсад суугаа элчин сайд Н.Тулга өчигдөр /2021.02.05/ эмгэнэл илэрхийлсэн байна. Тэрбээр "Ирландын Дублин хотноо гэр бүлийн хамт амьдарч байсан Монгол Улсын иргэн Ц.Уранцэцэг 2021 оны  хоёрдугаар сарын 3-ны өдөр гэмт халдлагын улмаас амь насаа алдаж нөхөж баршгүй хүнд гарз тохиолдсонд талийгаачийн гэр бүл, үр хүүхэд, ах дүү, ураг төрөл болон найз нөхөд, Ирланд дахь монголчуудад гүн эмгэнэл илэрхийлье” гэжээ.

Э.БУРАМ 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
282
ХарамсалтайХарамсалтай
26
БурууБуруу
10
ГайхмаарГайхмаар
9
ХахаХаха
8
ТэнэглэлТэнэглэл
5
ХөөрхөнХөөрхөн
4
ЗөвЗөв
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

63 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-02-06 103.26.195.221

Гадаад явсан монголчууд эх орноо гэсэн сэтгэлгүй ирэх бодолгүй болчихдог тэгээд тэгдээ тэнээд явж байх дуртай вм бишүү энд үр хүүхдийнх нь нүдний гал цог байхгүй бодролд орсон хөөрхийлөлтэй байхад тэд тэнд мөнгө олсон ч юмгүй худлаа өдөр хоногийг өнгөрүүлээд л архидаал тэнээл эргүүтээдюл явж байдаг юм бишүү

Avatar

Зочин 2021-02-06 192.82.71.61

Хувь нь тэр байна.

Avatar

Монгол Эмэгтэй 2021-02-06 202.9.46.24

Үнэхээр харамсалтай юмаа.

Европ д Өсвөр насны хүүхдүүд бол даварцан хүмүүжилгүй дээрэлхүү харьцаатай санагддаг.

Гэгээн цагаан өдөр 3 хүүхдүүдтэй зөрөхдөө нам мөрлүүлж байсан.
Жижкэн биегүй эмэгтэй тулдаа л унаагүй.
дараа нь зайтай явдаг болсон.
Өөрийгөө хамгаалж техник сурах хэрэгтэй санагдсан бас Шүгэл авч явдаг.

Avatar

Зочин 2021-02-06 202.9.40.43

Тулга гэдэг чинь Б.Хурцын баз хүргэн билүү

Avatar

Ss 2021-02-06 37.228.208.93

Tun ih haramsaltai 🙏🙏🙏

Avatar

hun 2021-02-06 103.26.193.132

Muusain tenejeruud zevuun shuu davrchsan nowshnuud baidagshdw

Avatar

Uhaantan 2021-02-06 37.228.208.93

Nutagaa bolood gadaadad yavsan gej yuu bodood bdg um bol? Uursnuu tegdeg bh sohor munhaglalaa heleed bicheed bdg humuus ih bh shig. Yuun eleg neigt mongolchuud hari elgiin humuusees dor yaduu setgehuitei hargis niigem tgd uursnuu tendee so sad amidardag teriigee medehgui saihan bna nutagtaa gej boddog getel u bolj bnaa icheechvta nar! Mongold bolj bga aimahigt hereg d allaga huchin uur haana ch bhgui jigshuurt u/a hereg dg ta nar yuu geh ve! Unen aimshig mongol hun mongoldoo une tsenegui! Gunig.

Avatar

Princess 2021-02-06 37.228.208.93

Zuv, deer n hudal huurmag, heel hahuulgui bol amidralgui, em, huns ni gej hor eruul ahui n sh hangaagui, Emch emneleg bugd avilga, hun taivan amidrah bolomjgui.
Covid r dalimduulj z/g ni Hudalaa show hiij hargislal r hunii erh zurchsuur Irged Ni gadaadad Zovj bas nas barsaar bhd irged ni duugai nam hevtej ihenh ni tedniig ee demjdeg ayatai. Gunig!
Er ni bol shudarga humuus mongold amidrah bolomjgui tiim uchiraas olon saihan humuus garsan ted uur orond hun esoor goe amidarch bna😊

Avatar

Toogii 2021-02-06 37.228.208.93

Zuv heljeee.

Avatar

Иргэн 2021-02-06 202.9.40.169

Ухаантан биш усан тэнэг хүн байна. Монгол хэлээр зөв бичиж чадахгүй бол боль. Мал аж ахуй

Avatar

Зочин 2021-02-06 202.126.90.64

харамсалтай харамсаж байна

Avatar

Зочин 2021-02-06 66.181.161.38

Араб, латин америк, харууд гээд элдэв цагаачдаас бас болгоомжлоорой

Avatar

Ахмад настан 2021-02-06 202.55.188.94

Алсан дээрэмчин нь монгол л битгий байгаасай.

Avatar

Зочин 2021-02-06 37.228.247.198

Irish 14nastai huuhed huzuugn zussen .irelandad nasand hureeguul bol huuli uilchldgui

Avatar

Zochin 2021-02-06 37.228.208.93

Iim hudal medeelel b** hii medehgui bol b** medemhiir, Ter a*******n huuhed g shalgaj bgaa tgd yal onooh bolno!

Avatar

H 2021-02-06 80.233.32.9

Ireland chin amidarchin end 18 hurtel irish irgend yamarch huuli uilchildegui davartsan gazar end bga dan gants mongol bish busad ulsiihanch usvur nasnii huuhdees n bolgoomjol yavdag

Avatar

Монгол улсын иргэн 2021-02-06 66.181.161.26

Харамсалтай юм болжээ. Эмгэнэл илэрхийлье.

Avatar

Зочин 2021-02-06 202.126.89.185

Хүмүүсээ эх орондоо хөдөлмөрлөж амьдар. Таны хөлс хүч эх орныхоо хөгжил дэвшилд нэмэр болно.

Avatar

Зочин 2021-02-06 202.9.41.15

Demii,huls huch uneldeggui gazart ireed

Avatar

Ard 2021-02-06 202.131.225.197

Hichneen tansag ayulgui amidrahad tohitoi gej bodoj baigaa ch hunii nutag bol hunii l nutag baidgiig yasan oilgodoggui olgoi tolgoilson ulsuud ve. Tsar tahal garahad l emnelgiin uilchilgee ni tsugluulsan hamag nogooniig ni hamchih geed baigaa bolohoor hyamdhan uilchilgeetei zardal bagatai emneleg eh ornoo baraaddag baih gej boddog. ih l olon hun golood yavsan nutagtaa butsaj irsen dee.

Avatar

Super 2021-02-06 51.89.117.58

Bitgii s*** gadaadad amidarch uzeegui l**** yu?

Avatar

Зочин 2021-02-06 66.181.161.34

Ingej heleh erh oort chin bhkuishuu! Amaa medej yriarai! Yug ni ch medehkui bj bitgiii ingej yri meduuuu!!!!

Avatar

Зочин 2021-02-06 126.129.134.23

гадаадад амьдарч үзээгүй хүний амьдралыг мэдэхгүй амныхаа зоргоор хуцдаг гөлөг вэ

Avatar

gadaad passport ch avch chadahgui hund 2021-02-06 75.155.149.227

Монголоо голоод явсан гэж чи яаж мэдэж байгаа юм бэ? Авилгад идэгдсэн, арчаагүй ажилгүй та нар шиг юмнуудыг тэжээх гээд явсан ч юм билүү? Чадалтай, зоригтой шударга залуучууд нь ажил хийж ар гэр бусад хэдийгээ тэжээх гээд өөрсдийн амьдралаа золиослоод явсан хойгуур харин ч өөр шиг чинь юу ч хийх чадваргуй, мэдлэггүй юмнууд нь чөлөөтэй хулгай луйвраа хийгээд амь зогоож байгаагаа их юманд бүү бод. Гаднаас чадалтай боловсролтой, соёлтой хүмүүс буцаад ирэхээр та нарт орох газар хийж чадах юу ч байх

Avatar

Зочин 2021-02-06 202.126.89.185

Ажиллаж мөнгө олох гэж явцагаасан байхалдаа. Гэхдээ учиргүй овойж оцойтол олдоггүй л юм шиг байна.
.

Avatar

Zocgin 2021-02-06 119.193.219.150

Ovoij otsoitol oldog ajluud mongold l bh shig bnadaa.ylanguya toriin alband ajillaj tomhom hunii tsunh barchihval boloh n ter.

Avatar

Зочин 2021-02-06 106.102.128.223

Эх орноо голоогүй амьдралын төлөө л явж бгаа гадаадад бгаа 1000 1000 н хүний хөдөлмөрийн хөлс Монголын эдийн засагт нэмэр болж зах зээлд эргэлдэж бгаа гэдгийг санаарай арай л хэлэх юмаа толгойгүй зүгээр хэрэлддэг бичдэг хүмүүс үү эх орондоо бгаа бж ажил хийдэггүй маа гэхэд сонголтоо ч зөв хийж эх орон өөрсөд үг хүүхдээ хамгаалж мэдэхгүй мөнгөөр өгсөн санал таньу
Юунд хүргэж бгааг 76 гаа хараад ойлгохгүй бга уу

Avatar

Зочин 2021-02-06 202.131.250.130

pizdagiin 4n muchiig ni huga tsohiod nasaar ni tahir dutuu bolgoh heregtei, busdad ni sanuulga bolgoh uudnees, huuhduudee davraatsan gazar bnshd.

Avatar

Зочин 2021-02-06 103.212.119.91

Бид энд хятадуудыг үзэн яддаг биз дээ? Манайд ч расист, фашист бүлэглэлүүд зөндөө байдаг. Бид тэнд очихоороо өөрсдөө "х***а" болж хувирдаг ш дээ.

Avatar

Зочин 2021-02-06 66.181.161.34

Ene chin tegeed end yamar hamaatainbeee? Duugui l ongoroldoo

Avatar

Уншигч 2021-02-06 193.6.168.228

Энэ эмэгтэй үндсэрхэг, ярьс өнгөөр ялгаварласан хүнд хутгалуулсан байхдаа. Ялангуяа Европ-д гадуур орой харанхуйд явахаар юун цагаач тэрнээсээ илүү тэр үндсэрхэг бүлэглэл-ээс илүү айж явахгүй бол алуулна шүү дээ. Монголд ч бас ялгаа байхгүй нөгөө Хөх Монгол этр гэсэн нео-назист тийм юм Европ, Америк-т байдын. Тэр бүлэглэл нь цагаан арьстнуудыг ертөнцийн эзэн бүтээсэн бусад угсаатан хүмүүс бол тэднийг шүтэж амьдрах ёстой гэж бодоцгоосон тэнэг малнууд байдын. Хүмүүс энийг мэдээд авчих хэрэгтэй.

Avatar

Уншигч 2021-02-06 193.6.168.228

Европ, Америк гэхээр л яг тийм диваажин шиг юм бодоод байдаг. Тэрийгээ одоо болих хэрэгтэй хүмүүс. Диваажин биш. Амьдрахад хэцүүдэлтэй газрууд. Ер нь хаа ч мөнгө муутай байвал хогийн амьдралаар л амьдрана шүү дээ. Америк бол бүр авах юмгүй. Эмчид үзүүлэх гэж бөөн юм болдог. Зүгээр хоолойгоо үзүүлэх гэж яваад л bill-ээ шалгахаар 10'000$ гээд л сууж байдаг хүмүүс шүү дээ. Бодоод үз2

Avatar

Зочин 2021-02-06 103.212.119.91

Диваажин энэ дэлхийд байхгүй ш дэ. Хүмүүс яагаад гадаад явдаг юм бэ? Энд болохгүй, гуйлгачин шиг амьдраад л тийшээ зүтгээд байгаа ш дээ. Миний мэддэг олон хүн АНУ-д амьдардаг. Моголоо санаж байна гэж үглээд наашаа ирдэггүй ш дээ.

Avatar

Super 2021-02-06 51.89.117.58

Bitgii s***. Gadaadad amidarch uzeegui yumuu chi? Harinch ayul bagatai shuu baruund.

Avatar

Зочин 2021-02-06 202.126.89.185

Одоо монголд хөдөлмөрлөж чадвал амьдарнаа.

Avatar

Зочин 2021-02-06 64.119.21.48

Bitgii medemhiirtsgee. 14 nastai huuhed mungu neheed hutgalsan. Ireland haa ochij tiim racist gazar bish shu.huuhdiin erhiig denduu undurt tavidag bolohoor,teenageruud n mash tanhai.yer n teed ch hunii nutgiig shuteed tend ochdoggui yum ur huuhdiinhee ireeduin tuluu 5 tsaas olj ireh gej yavdgiin.ta nar shig computeriin araas tom toom baaj suuhgui

Avatar

2022 2021-02-06 88.18.92.141

франц малид сарын өмнө хурим хийж байсан 100 илүү иргэдийг бөмбөгдөж алсан.Гэтэл энэ тухай ямар ч хэвлэл мэдээллийн хэрэгслээр ярихгүй тэгэсхийгээд л өнгөрсөн. гэтэл өөрсдөө алагдахаараа дэлхийгээр нэг уйлаастай ядаргаатай. монголчууд бол тэднээс илүү дүрвэгсэдийг харааж зүхдэг франц улсын өмнөөс.монгол хүн алагдахад тэд тоохгүй ээ!одоо европ гэхээр шалчийдаг зангаа болих хэрэгтэй

Avatar

2022 2021-02-06 88.18.92.141

манайхан чинь франц хүн алагдсан гэхээр францчуудын өмнөөс зүрх сэтгэл нь шаналаад францчуудаас илүү дүрвэгсэдийг харааж ерөөгөөд сүйд болдог.франц сарын өмнө малид хурим хийж байсан 100 гаруй гэмгүй иргэдийг хүйс тэмтэрсэн нэг ч монгол эмгэнэл хэлсэнгүй.мэдээчгүй байх.франц болон гадныханы үнэн дүр нь ердөө л энэ шүү дээ

Avatar

Зочин 2021-02-06 202.126.89.185

Хурим хийж байсан нь хаанахын иргэд юм бэ монгол юмуу.

Avatar

Зочин 2021-02-06 122.201.31.182

White trash.

Avatar

Zochin 2021-02-06 178.203.82.14

Um ma ni bad me hum

Avatar

Зочин 2021-02-06 77.111.247.9

End baigaa Ireland eriig zoruuleed hutgalna aa!!!!!!!!!!!!! Buur Hooloi ruu ni s****a esbel herchine!!!!!!!!!!!!! Irish Pub -d irbel….

Avatar

Deva 2021-02-06 192.82.69.233

Gemgui huniig ***h setgeltei yamar ch humuusiig burhan urshuug.

Avatar

Dubliner 2021-02-06 64.119.26.81

Хотын төвийн өсвөр насны хүүхэд л хутгалсан байх даа. Томчуудаас илүү тэд нар л аймаар. Эмгэнэл илэрхийлье.

Avatar

Зочин 2021-02-06 103.26.193.166

14-тэй хүү хутгалжээ. Өсвөр насных бол бараг ял авахгүй байх.

Avatar

Зочин 2021-02-06 202.179.21.239

Хилийн дээс алхлаа л бол бид азиуд чхйнагууд болж хувирдаг гэдгээ битгий мартаарай. Хүн болгонд би монгол гэж хэлээд явж чадахгүй .Монгол гэж хэлсэн ч тэгээд яадын гэх улсууд байдаг. Ер нь азиудыг дээрэлхэх үзэгдэл их байдаг

Avatar

Zochin 2021-02-06 67.81.184.102

Gadaadad base dotoododbol bie hamgaalj sur.judo sain
Deeremd mongo ymaa duugui ogood sal

Avatar

Бат 2021-02-06 202.9.46.63

Тэнэг.үүд “ШАРХАА ДААЛГҮЙ” ч гэх шиг. Шархаа лаагаанүй нь үхсэн эмэгтэй буруу юм уу хааш юм. Ийм л ухаан туутай сэтгүүлч гэсэн юмнууд их байх юм.

Avatar

Зочин 2021-02-06 202.126.89.185

Дээр үед цагаан арьстан нэг нигерийн толгойг зад цохиод алчихсан чинь шүүхээс хохирогчын толгойных нь яс нимгэн байсан байна гэж дүгнэж байсан шиг л болждээ.УМ МА НИ БАД МЭ ХУМ

Avatar

ээ бурам аа 2021-02-06 49.0.142.111

япон эмэгтэй багшийг юу яасантай адилхан. тэрнээс хойш хичнээн. мартахгүй.

Avatar

bb 2021-02-06 103.229.121.25

arisni uzeltnuud amerik bur aimr. korona gd asian humuus ruu dairalt bur ihessen. zgr deerem bish

Avatar

Зочин 2021-02-06 124.158.86.141

та нар шиг гэнэ хонгорууд өчигдөр төрсөн юм шиг битгий ийм тэнэг бай л даа, арьсны үзэл хаана ч байдаг

Avatar

um ma ni pad me hum 2021-02-06 103.26.194.141

um
ma ni pad me hum

Avatar

Зочин 2021-02-06 66.181.189.49

ХАЙРАН ХАЙРАН МОНГОЛ ИРГЭН.

Avatar

Зочин 2021-02-06 202.55.188.85

Burhan minee. Baisan munguu ugj l salahgui dee, tiim shiidsen hulgaichtai eserguutseed hereggui l baisiim. Aminaas unetei mungu baihgui shuu dee.

Avatar

Amaa tataj sur 2021-02-06 66.181.161.34

Hen medehveedeee? Hen tegeed hutgalchina gej medeh yum. Bitgii amniihaa zorgoor hutsaj bai! Duugui alga bol. Oort chn hamaagui

Avatar

oyun 2021-02-06 202.126.89.70

mongol gej medehgui hujaa l gej bodood bdag yumaa sain mongol gej etgeed bh heregtei

Avatar

Zochin 2021-02-06 46.224.12.61

Gadaadad mongol gej meduul aimaar yum bilee undesherheg uzeltnuud ni haldsan baih magadlaltai jartgar nudtenuud geed uzehgui yum bilee.Deeremdeh gej bhgui bhaa haramsaltai 3han say mongolchuud maani hunii hutagt amia aldsaar eh orondoo ergen turuuree um mani bad ni hum .

Avatar

Зочин 2021-02-06 202.9.47.14

Ум маани бад мэ хум:

Avatar

Зочин 2021-02-06 122.201.31.242

Ee huurhii um ma ni bad mi hum

Avatar

Зочин 2021-02-06 202.126.88.161

сдаа.ямар юм хутгалсан бэ.цагаач уу үндсэрхэг үзэлтэн үү.тун харамсалтай.

Avatar

Зочин 2021-02-06 64.119.21.48

14 nastai huuhed mungu neheed hutgalsan gesen. Irelandiin teenageruud uneheer zerleg.huuhdiin erh gedgeer turii bariad.ternees bish ug n ih saihan taiwan gazar daa

Avatar

boxman 2021-02-06 66.181.161.121

Тайван газар чинь энэ үү ? Битгий малтаад бай.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж