Израилд бүтээсэн эм цар тахлын эсрэг 100 хувийн үр дүн үзүүлжээ | News.MN

Израилд бүтээсэн эм цар тахлын эсрэг 100 хувийн үр дүн үзүүлжээ

Израилд бүтээсэн эм цар тахлын эсрэг 100 хувийн үр дүн үзүүлжээ

Израилд бүтээсэн эм цар тахлын эсрэг 100 хувийн үр дүн үзүүлжээ

Израилд цар тахлаар өвдсөн 30 хүнийг эдгээсэн шинэ эмийг эрдэмтэд том нээлт хэмээн дүгнэж, ам сайтай байна. Шинэ эмийг EXO-CD24 хэмээн нэрлэж байгаа бөгөөд Тель Авив дахь Ичилов эрүүл мэндийн төвд бүтээжээ. Тус эм өчигдөр/2021.2.5/ эхний шатны туршилтаа дуусгажээ.

Эмийн эхний шатны туршилтад цар тахлын халдвар авч, хүнд, хөнгөн өвдсөн 30 хүнийг хамруулжээ. Шинэ эмийг уулгаж эхэлснээс хойш гурваас тав хоногийн дараа гэхэд тэдний 29 нь бүрэн эдгэж, гэртээ харьсан байна. Харин нэг өвчтөн нь дахин хэд хоног эм ууж байж эдгэжээ.

Шинэ эм нь CD24 хэмээх протейнийг уушгинд хүргэж, дархлааны системийг тогтворжуулан шинж тэмдгийг бууруулж, улмаар дархлаа вирустэй зөв тэмцэхэд тус болох зарчмаар ажилладаг аж.

Профессор Надир Арбер анх өндгөвчний хорт хавдарын эмчилгээ хайж байгаад тав хоногт нэг удаа хий хэлбэрээр амьсгалж хэрэглэдэг EXO-CD24 бүтээсэн нь ийнхүү өдгөө цар тахлыг эмчлэх том нээлт болсон байна.

Арбер “Вакцин үүргээ бүрэн гүйцэтгэлээ ч, вирус дахин хувьсахгүй байлаа ч, Covid-19 бидний амьдралаас хэзээ ч салахгүй. Тиймээс үр дүнтэй эмчилгээ бол зайлшгүй шаардлагатай зүйл. Эмийг анх нээснээс хойш хагас жилийн дараа бид ийнхүү хүн дээр туршилт хийж байна” хэмээн тайлбарлажээ.

Эхний шатны туршилтад плацебо ашиглагдаагүй бөгөөд дараагийн шатны туршилтуудыг аль болох түргэн эхлүүлж, илүү олон хүн хамруулах гэнэ. Түүнээс гадна Хадассах эрүүл мэндийн төвийн бүтээж буй аллоцетра хэмээх эм хоёр дахь шатны туршилтаараа сайн үр дүн үзүүлэх шинжтэй байгаа юм.

Эх сурвалж: TELEGRAPH

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
781
ЗөвЗөв
150
ГайхмаарГайхмаар
67
ХөөрхөнХөөрхөн
55
ХахаХаха
42
ХарамсалтайХарамсалтай
21
БурууБуруу
20
ТэнэглэлТэнэглэл
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

76 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-02-06 202.126.90.158

Яаралтай захиалъя монголчуудаа

Avatar

Зочин 2021-02-06 202.179.25.89

Ashgui dee neg Saihan tsag irne dee

Avatar

Зочин 2021-02-06 122.201.31.8

Em garlaa gehed Mongold orj irhed heden emiin kompaniud durtaa unee heleed suuj baidag shu! Ter tal deer anhaaraarai ene amjilttai bolhiin bol gantshan gazar zarah bish olon gazar zarj ter monos metiin gazruudiig monopol erhiin halah heregtei shu!

Avatar

Зочин 2021-02-06 66.181.161.43

Мөн л монголд судалгаа хийгээгүй гээд л цэцэрхэх байлгүй хэрээ мэдэж бяраа таньж сураа Худлаа цэцэрхэгчид нэр төр горилогчид минь

Avatar

Зочин 2021-02-06 103.26.194.131

Энэ нь монголд хамаатай боловуу? Тэдний хувьд бусад үндэстнүүд гой гэж явдаг. Өөртөө итгэ.

Avatar

Зочин 2021-02-06 150.129.142.101

ЕРТӨНЦИЙН ХАМГИЙН САЙХАН МЭДЭЭ БАЙЛАА

Avatar

Зочин 2021-02-06 150.129.142.101

ТИЙМ БАЙЛГҮЙДЭЭ ГАРЦ БАЙЖИЛ ТААРАА

Avatar

Маргад 2021-02-06 202.9.47.15

Оросууд МИР-19 эм бүтээсэн гэсээ Эмтэй болж байгаад баяртай байна

Avatar

зочин 2021-02-06 202.9.41.19

баярт мэдээ байна даа.дахиад ч эм хийгдэж л байгаа байлгүй эртхэн захиалаасай.манай эргүү тэнэг дээдэс өөрсдөө ашиг харж хөдөлж цөхсөөр байтал улс орнууд бүгд захиалчих байх даа.эрхэм дээдсүүд өөрснөө вакцин хийлгэцэн болохоороо тайван байгаад байх шиг.өдөрт 5 хүн өөд болж байхад тоож бгаа юм алга яая даа сандал суудлынхаа төлөө үхэх нь ээ

Avatar

Зочин 2021-02-06 192.82.77.210

харин тиймээ дарга сайд нар баян мөнгөтэй хүмүүс чинь тэр файзер спутник астрс зенека г хийлгэсэн ядуус нт хятад вакцины туршилтанд байна хятад вакцин зөвшөөрлөө аваагүй 3 р шатныхаа туршилтыг хийгээгүй вакцин юм гэсэн манайд яагаад ингэж баталгаагүй вакциныг ард түмэндээ хийж байнавэ

Avatar

Зочин 2021-02-06 66.181.161.15

Хуцаад л хар амлаад авчирсан вакцинд нь дугаарлаж байж хүн муу хэлж кайф авдаг зангаа татаач

Avatar

Зочин 2021-02-06 66.181.161.11

Hyatad hun amaa tsuuluh gj energy vaktsin geech hor.g hiisen

Avatar

butehgui 2021-02-06 103.57.92.12

manaihan 90 oni huwisgalaar buh seheetnee ustagchhsan gj unen bhaa Molor erdene yrij bsan… yu ch buteehgui buteesen ymand ologtoi dugneltch gargaj chadahgui erdemtedtei uruwdmuur ymaa unheer hytad bhgui bol duusch bgaam bn doo… turd 76d 1 shirheg erdemten gd bgaa humiusees bhgui gd bddoo…. hytadiin UIH 1 ch duuchin 1 ch biznesman bhgui…bugd ingener erdemted

Avatar

Зочин 2021-02-06 66.181.161.64

Еврейчүүд гоц хүмүүс Гитлер айж олноор нь хомроголон устгаж байсан.

Avatar

zochin 2021-02-06 202.9.46.208

evreichuud bol oyunii chdamjtai mundag humuus yug ch hiinshuudee

Avatar

Ахмад 2021-02-06 202.9.40.148

Сайхан мэдээ байна .. КОВИД- ыг устгах ЭМ дэлхийд гарч л таараа . Удахгүй дэлхий даяар сайхан цаг мөдхөн ирнээ МОНГОЛЧУУДАА Эвтэй л байх хэрэгтэй шүү . ! ! !

Avatar

Зочин 2021-02-06 202.9.40.130

Эзэн үг оройхон улс

Avatar

Монгол хүн. 2021-02-06 103.10.21.37

Израйл үнэндээ 22,000 км2 нутагтай. Энэ нь Монголоос 72 дахин жижиг буюу манай 1 сумын дайтай газар нутаг юм. Тэр газар нутгийнх нь тэн хагас нь Негевийн цөл. Байгалын баялаг байхгүй. Хангалттай ус ч байхгүй тул Далайн усыг цэвэршүүлж хэргэлдэг. Эргэн тойрон хэнээрхэлд автсан дайсан улсууд. High Теch буюу өндөр технолгийн маш хүчирхэг хөгжилтөй тул бараа зарж биш оюун ухаанаар бүтсэн технологи зарж маш их ашиг олдог улс даа. Ухаанаар мөнгө хийж байгаа дэлхий цөөхөн улсуудын нэг бол Израйл мөн.

Avatar

Зочин 2021-02-06 202.21.108.187

We

Avatar

Зочин 2021-02-06 211.36.139.117

Монголчууд харин газар ухахаас өөр юм сэтгэж чадахгүй, тэрнээсээ олсон ашиг ч байхгүй, дэлхийн хамгийн арчаагүй чацга царайлсан орнуудыг тэргүүлж байна.

Avatar

Зочин 2021-02-06 103.229.120.217

mongolchuud mongo urj chaddgui uls shdee arhi huuhen moriitoi togloom zugaa tsengeld bol estoi mungiig hairlahgui tsaasna shdee hichneen mungu olson ch ter n buruu zamaar ursaad alag bolno bas der n mongoliin niit baylagiin 90% n buruu ul buteh humuusiin gart bga

Avatar

baatar 2021-02-06 124.158.82.221

ulger jishee awmaar uls da, gol ni hudulmurch hunii helhiig buren sonshod orshino

Avatar

Иргэн 2021-02-06 103.212.117.94

Монголд Сү.Батболд мэт нь Эрдэнэт үйлдвэрийн аранжин зэсийг үйлдвэрээс нь хямдаар гаргаж гадаад дахь хам хэрэгтнүүдийнхээ нэрээр зах зээлийн ханшаар өндөр үнээр борлуулан ченж хийж ашиг олчихоод бүхэл бүтэн 60 тн алт гадныханд өгөөд авилгад нь 12 тн алт авчихаад авьяаслаг удирдагч,дэлхийн энтэй сэтгэгч гэх мэтээр өөрийгөө мөнгө төлж магтуулан төрийн толгойд гарсан тэнэгүүдийн толгой руу таягаараа тоншин чиглүүлж сууна шүү дээ.

Avatar

Зочин 2021-02-06 66.181.187.37

Ingeed covid zgrl neg haniadnii virus bolj huvirav

Avatar

Зочин 2021-02-06 202.55.188.89

Mulguu mongolchuudiig Juuduudtei yund haritsuulna ve hahah. Harin afrikuudtai haritsuulval en tentsuu haritsuulalt boloh baih shuu.

Avatar

tonil africtaa 2021-02-06 66.181.161.18

ter africa ni chi

Avatar

Туяа 2021-02-06 202.179.26.64

Иймэрхүү туршилтын эмнүүд дээр найдвартай эх сурвалж ашиглаж баймаар байна манай сурвалжлагч нар. Peer reviewed анагаах ухааны сэтгүүл гэх мэт. Зүгээр нэг telegraph, daily mail дэмий дээ.

Avatar

Рро 2021-02-06 103.120.9.21

Израйлууд манайхаас 10 дахин бага газар нутагтай байгалын баялаг, МАА байхгүй хэрнээ өнөөдөр дэлхийн зах зээлд хамгийн том банкирууд, хамгийн их шинэ инновцийн бүүм болж байгаа (So Grazy Mind) ард түмэн. Гэтэл бид хэдэн хулгайч нарыг дэрээ гаргачаад улс төржөөд үгээгүй гуйлгачин байна.

Avatar

Зочин 2021-02-06 202.55.188.89

mulguu mongolchuufiig evreichuudtai yund ni haritsuulna vee hahah. Ydaj afrikuudtai haritsuul ldaa

Avatar

Монгол хүн. 2021-02-06 103.10.21.37

Израйл үнэндээ 22,000 км2 нутагтай. Энэ нь Монголоос 72 дахин жижиг буюу манай нэг сумын дайтай газар нутагтай. Тэр газар нутгийнх нь тэн хагас нь Негевийн цөл. Байгалын баялаг байхгүй. Хангалттай ус байхгүй тул Далайн усыг цэвэршүүлж хэргэлдэг. High Теch буюу өндөр технолгийн маш хүчирхэг хөгжилтөй тул бараа зарж биш оюун ухаанаар бүтсэн технологи зарж маш их ашиг олдог улс даа. Ухаанаар мөнгө хийж байгаа дэлхий цөөхөн улсуудын нэг бол Израйл мөн.

Avatar

Залхуучуудаа 2021-02-06 202.126.90.2

Яагаад гэвэл чам шиг залхуу биш учраас

Avatar

Зочин 2021-02-06 202.131.225.197

evrei gej gaihaj bahdaj baihaar uursduu hichee teneg orkuud

Avatar

Лорд 2021-02-06 64.119.18.200

Ховрой хүмүүс лаг юм аа. Мундаг байна. Өөр юу гэхэв үнэхээр мундаг юм байна.

Avatar

Зочин 2021-02-06 223.62.21.54

Жүүд сдакууд дэлхийн санхүүг атгадаг, хэрэв энэ эм үнэн бол анхнаасаа бүүр лав атгах гэсэн жүүд новшнуудын тоглоом байсан юм бишүү. Одоо бүүр лав атгах алхамдаа орлоо.

Avatar

Зочин 2021-02-06 77.111.247.9

Za haanaas daa!!! Einshtein Jesus Karl Mrks Friedrich Engels nar bugdeeree JUUD Juud mash ih uhaantai hodolmorch humuus Novshiin mash muu humuus bdag baih.. Gehdee Evrei hun mash uhaantai Bid suraltsah heregtei.

Avatar

Зочин 2021-02-06 139.5.219.42

Эргүү орк үхэр Хартай авгай нөхөр шиг л

Avatar

gg 2021-02-06 202.126.90.109

Harin tegeed yaachihaa wee!!! Uhaantai bolohooroo l atgaad bgamshdee. Bank sanhuugiin system ashiglaj zeelnees zeelnii hoorond amidruulah garal vvsliig tawisan hvmvvs chn naad jude uud. Uhaantai bolohoos neeh sain hvmvvs bol bishee

Avatar

Зочин 2021-02-06 59.153.114.181

Мундаг

Avatar

Toojii 2021-02-06 202.9.47.14

Аллаху акбар!

Avatar

Зочин 2021-02-06 103.26.195.86

Еврейчүүд мундаг шүү

Avatar

2022 2021-02-06 185.124.28.90

ЦОЙЛОГСОД ГЭНЭ ҮҮ ГАЛЗУУ ХҮНИЙ ӨДРИЙН ТЭМДЭГЛЭЛ ШИГ ЮМ ХЭН НЬ Ч ЗОХИОГООД БИЧЦИЙМ ДЭЭ ТЭРИЙГ УНШИЖ БАХДААД БАЙГАА ДУУРАЙЖ ИЗРАЙЛЬ ШИГ БОЛИЙ ГЭЖ БАЛАЙРААД БАЙГАА МОНГОЛЧУУДЫГ ХАРАХААР ҮНЭХЭЭР ӨРӨВДӨЛТЭЙ ХАРАГДХЫН.НЭЭХ ТУСГАЙ ГЕН АГУУЛСАН ГОЁ ХҮМҮҮС ГЭЖ БОДДОГ ЮМ ШИГ БАЙГААМ.ИЗРАЙЛЬ ЖҮҮД ГЭЖ ЭЛЭНЦГИЙН ҮНДЭСТЭН БАЙХАВДЭЭ.ПАЛЕСТИНЧУУДЫН ЦУСАН ДЭЭР ТОГТСОН АЛУУРЧДЫН НЬ Л БҮЛЭГЛЭЛ БАЙНА.МОНГОЛ ТЭНД БАЙСАН БОЛ АЛЬ ХЭДИЙНЭ ХЯДААД АРЧЦАН Л БАЙГАА ШҮҮ ДЭЭ.АРАЙ ӨӨРСДИЙГӨӨ ПАЛЕСТИНУУДААС ДЭЭГҮҮР АВЧ ҮЗНЭ Г

Avatar

Зочин 2021-02-06 77.111.247.9

Chi bitgii h*** b**s mini!!! Chi Mongolchuud-g uy geed bodson gahai-n shees ve??/ Naad evrei chinii aav, chinii ur huuhduudees iluu urt nasalna. Chi zugeer z**l!!!!!!!!!!!! Evrei Uhaantai chadaj bn!!!!!!!!!!! 200saya ARabchuudyn omno TUI MAI geed salaavch ogch baina.!!!!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2021-02-06 88.18.92.141

удахгүй ээ наад а.хядагчдын улс чинь чи хараарай 😂🤣😅

Avatar

Монгол хүн. 2021-02-06 103.10.21.37

12:3-(БУРХАН Aбраамд айлдсан нь)
Чамайг ерөөгчдийг БИ ерөөнө,
Чамайг хараагчдыг БИ хараана.

Avatar

Зочин 2021-02-06 202.55.188.93

Зөв бичгийн дүрэм мэддэг болсон хойноо коммент бичиж байгаарай

Avatar

Зочин 2021-02-06 192.82.76.135

Энэ чинь л вакцинаас илүү найдвар горьдлого төрүүлсэн бүтээл байна. Манайхан шууд энэ эмийг захиал… Гадуур үндэстэн дамнасан эм вакцины корпорацуудын гаргаж буй эм тариа вакцин бол ер нь хор хорлол болчихоод байгаа. Харин Амьд Бурхантай энэ ард түмний сэтгэл зүрхэнд Бурханаасаа эмээх эмээлт хүндлэл, шударга ёс байдаг тул, энэ эм нь бүрэн найдвартай

Avatar

2022 2021-02-06 185.124.28.90

ҮНЭНДЭЭ НЭЭХ ИТГЭЭД БАЙХ ШААРДЛАГАГҮЙ НОВШИЙН ХҮМҮҮС ШҮҮ ДЭЭ. ЭМИРАТЫН ЗОЧИД БУУДЛААС ЧИЙДЭНГИЙН ШИЛ АЛЧУУР ИНДҮҮ ГЭЭД МУЛТЛААД БАРИАД ЯВЖ БОЛОХ ЮУ Л БАЙНА БҮГДИЙГ НЬ ХУЛГАЙ ХИЙГЭЭД БАЙГАА НОХОЙНУУД. ЗА ТЭГЭЭД ВАКЦИН НЬ АМЖИЛТТАЙ БОЛСОН Ч СҮҮЛЧИЙН НЬ ШОРОО НЬ ПУРГИХАД ГАНЦ ЖИЛ Л ҮЛДЛЭЭ ДЭЭ.ҮНДЭСТЭН Ч БИШ ЭНД ТЭНДХИЙН ХОГ ШАВХРУУНУУДЫН ЦУГЛУУЛГА БОЛСОН ОРОН

Avatar

Зочин 2021-02-06 202.9.46.166

Huuhed, emegteichuudiig 1 d tawij hundeldeg, boloswrol humuujliig chuhalchdag ard tumen. 1 jil bhdaa denduu sain medersen bdiin. Aan ter muslim chuud chin harin huuhed emegteichuudteigee changa duugaar muuhai haritsdagaaraa mongolchuud bidentei tustei sanagdsan kkk.

Avatar

Erguu zdu ve 2021-02-06 64.119.18.151

Hahahahahha bas l hamar doorh hagarhai gesen shig sh**j ugdug gar bnadaa. Ydaj uls undestnuudee yalgaad surchih huu mine.

Avatar

mmm 2021-02-06 103.57.92.12

yooy manaihan 1 udaagiin ayga coffee tsai alchuir gd shaaj boloh buhniig s*****g shde estoi ym uzeegui l*****n humuus chn bs mongolchuud shuu argagui bzdee 90onoos hoish tarchig amidarsan ym chn

Avatar

Зочин 2021-02-06 192.82.73.129

Juuduud aihtar shuu. Bayar hurgiye.

Avatar

Монгол хүн. 2021-02-06 103.10.21.37

שְׁמַע יִשְׂרָאֵל יְהוָה אֱלֹהֵינוּ יְהוָה אֶחָֽד׃

Avatar

Монгол хүн. 2021-02-06 103.10.21.37

Профессор Надир Арбер анх өндгөвчний хорт хавдарын эмчилгээ хайж байгаад тав хоногт нэг удаа хий хэлбэрээр амьсгалж хэрэглэдэг EXO-CD24 бүтээсэн нь ийнхүү өдгөө цар тахлыг эмчлэх том нээлт болсон байна…Еврейчүүдийн амжилт бол тэд хэзээ ч бууж өгдөгүй зогсолтгүй тэмцсээр байдаг учраас үргэлж өөдтөй сайн явдаг. Тэдний амжилтанд атаархаж хорсогчид энийг ойлгохгүй Еврейчүүдийн хуйвалдааны онолыг үеэс үед зохионо. Еврейн эсрэг тэмцсэн Нацистууд, Комунистууд тоос болж энэ үндэстэн оршсоор хөжсөөр…

Avatar

Зочин 2021-02-06 77.111.247.9

Zov setgej baina!!!

Avatar

Зочин 2021-02-06 139.5.218.235

Eврeйчүүд ингэх нь тодорхой л байсан. Мөнгөний төлөө бол хүн төрөлхтөнийг устгахаас ч буцахгүй гаруудш

Avatar

Монгол хүн. 2021-02-06 103.10.21.37

12:3-(БУРХАН Aбраамд айлдсан нь)
Чамайг ерөөгчдийг БИ ерөөнө,
Чамайг хараагчдыг БИ хараана.

Avatar

Зочин 2021-02-06 43.242.243.19

ОДОО ЦАГТ БУРХАН ЧИНЬ БҮХНЭЭС ХҮЧТЭЙ БИШ БҮХНЭЭС АРИУН БИШ ГЭДЭГ НЬ ТОДОРХОЙ БОЛЦООН ЗАРИМДАА СОГТУУ ЗАРИМ ЮМАН ДЭЭР НЬ НҮДЭЭ АНИАД Л ӨНГӨРДӨГ БОЛЦООН

Avatar

Зочин 2021-02-06 103.10.21.37

LOL

Avatar

Монгол хүн. 2021-02-06 103.10.21.37

Мэдээг ойлгож унш. Профессор Надир Арбер огт Коронотой холбоогүйгээр хорт хавдрыг эмчлэх арга хайх явцдаа энэ эмчилгэээг нээсний дараа Коронод ашигалсан нь 100% амжилттай болжээ…..Хэсэг хүмүүс зогсолтгүй чармайн ажиллаж амжилтанд хүрч байхад хэсэг залхуу гахайнууд шүүмжлэж харааана.

Avatar

Монгол хүн. 2021-02-06 103.10.21.37

Сайхан мэдээ байна. Иудэйчүүд Коронод цэг тавьж чадлаа.

Avatar

Монгол хүн. 2021-02-06 103.10.21.37

Eврей Тора:
12:3-(БУРХАН Aбраамд айлдсан нь)
Чамайг ерөөгчдийг БИ ерөөнө,
Чамайг хараагчдыг БИ хараана.
Газар дэлхий дээрх бүх үндэстэн чамаар дамжуулан ерөөгдөнө гэв.
22:18-Бас чи МИНИЙ үгийг дуулгавартай дагасан учир газар дэлхийн бүх үндэстэн чиний үрсээр дамжуулан ерөөгдөх болно” гэв.
28:14-Чиний үр удам элсний ширхэг мэт шиг олон болж, баруун, зүүн, хойд, урд зүгт тархан, дэлхийн бүх үндэстэн чамаас болон чиний үр хүүхдээс ерөөгдөх болно.

Avatar

Зочин 2021-02-06 139.5.218.235

Тэнэг хар христчин чи тэр библээ тэврээд Израйл руугаа зайл

Avatar

Монгол хүн. 2021-02-06 103.10.21.37

БИ Христийн шүтлэгтэн биш. Израйлчууд ч Христийн шашин шүтдэгүй юм. Иудэй хүмүүс Иудэйн шашинтай. Өчүүхэн юм гадаралдаг хүн юу ч мэдэхгүй хоосон хүнээс хортой.

Avatar

Зочин 2021-02-06 174.246.203.48

Маш том нээлт. Дэлхий нийт л энийг хүлээж байгаа. Орос Английн эрдэмтэд бас шинэ эм бүтээж байгаа дуудлсан. Эм вакцин 2 хамтрахад вирус баяртай болж, хуучин амьдралын шинэ маяг руугаа орноо удахгүй.

Avatar

Монгол хүн. 2021-02-06 103.10.21.37

Миний өнөөдрийн сонссон хамгийн сайхан баяртай мэдээ байлаа. Энэ мэдээг бүтэн 1 жил хүлээлээ.

Avatar

хуульч 2021-02-06 88.125.80.192

манайд бол гандангийн үрэл байгаа юм чинь …. эсвэл шүгдэн зава дамдин дээрээ очоол эдгэнэ ш дэ

Avatar

tugi 2021-02-06 49.98.137.77

phabhahahah

Avatar

Zochin 2021-02-06 150.129.143.120

Tednii Burhan aguu yum. Burhan aldarshig!

Avatar

Зочин 2021-02-06 124.158.86.141

ЕВРЭЙЧҮҮД ИХ ХАЙТАР ХҮМҮҮС ШҮҮ, ТЭР "ЦОЙЛОГСОД" ГЭХ НОМНОД ХҮН БҮР АДИЛХАН ГЭЖ ХУДЛАА БИЧСЭН БАЙНА ЛЭЭ ШҮҮ, ХҮН БҮР АДИЛ БИШ, ҮНДЭСТЭН БҮР ӨӨРСДИЙН ОНЦЛОГТОЙ БАЙДАГ ЮМ АА, ЖИШЭЭ НЬ ХАРУУД ШИНЖЛЭХ УХААНД ТАРХИ НЬ АЖИЛЛАДААГГҮЙ ЮМ АА, ФАКТ ХЭЛСЭН ЮМ ШҮҮ, ЛИБЕРАЛУУДАА

Avatar

Зочин 2021-02-06 202.9.47.28

Үнэн юмыг хүлээн зөвшөөрөхөөс өөр аргагүй. Үндэстэн бүрийн тархины ажиллах чадвар ялгаатай байгааг судалсан эрдэмтэн их л ад үзэгдсэн байдаг. Уул нь тэгмээргүй л байгаа юм.

Avatar

2022 2021-02-06 185.124.28.90

ХАХА ҮНДЭСТЭН БИШ ШАШНААР НЭГДСЭН ХУЛГАЙЧИД

Avatar