Л.Оюун-Эрдэнэ: Цахим технологи төрийн хүнд суртлыг бууруулна | News.MN

Л.Оюун-Эрдэнэ: Цахим технологи төрийн хүнд суртлыг бууруулна

Л.Оюун-Эрдэнэ: Цахим технологи төрийн хүнд суртлыг бууруулна

Монгол Улсын Засгийн газар

Монгол Улсын Ерөнхий сайд Л.Оюун-Эрдэнэ Харилцаа, холбоо, мэдээллийн технологийн салбарынхантай уулзаж байна

Posted by Монгол Улсын Засгийн газар on Thursday, February 4, 2021

Ерөнхий сайд Л.Оюун-Эрдэнэ өнөөдөр/2021.02.05/ технологийн салбарынхантай уулзалт хийлээ.

Тэрбээр энэхүү уулзалтын үеэр “Ирэх долоо хоногт Засгийн газар цар тахлыг даван туулах төлөвлөгөөг олон нийтэд танилцуулна. Энэхүү төлөвлөгөөнд цар тахлын хүнд үед амьдралын идэвхтэй хэв маяг руу хэрхэн шилжих вэ гэдгийг тусгасан байна.

Халдвараас сэргийлж, хязгаарлалт хийх боллоо гэхэд хугацааг урьдчилж, зарлах боломжийг судалж байна. Үүнд төлөвлөөд бизнес эрхлэгчид ажлаа зохицуулах.

Идэвхитэй амьдралын хэв маягт шилжихэд технологийн шинэчлэл чухал. Төрийн үйлчилгээг яаж шат дамжлаггүй, хүнд сурталгүй, уялдаа холбоотой, хүнээс хамааралгүй болгох вэ. Эмнэлэгт хэвтэхийн тулд хүнтэй уулздаггүй, газрын асуудал хөөцөлдөхийн тулд хүнтэй уулздаггүй болох хэмнэл рүү шилжих. Ингэж чадвал төрийн хүнд суртал буурна, орон тооны давхардал арилна.

Гааль, татварын үйлчилгээ цахимд шилжсэн, Сангийн яамныхан сайн ажилласан. Улсын бүртгэл одоо цахимжих хэрэгтэй. Ингэснээр шаардлагуудыг хангаж чадсан нь цагийн дотор хүссэн компаниа байгуулах боломжтой болно. Иргэний үнэмлэх захиалахад барагцаалбал 1.55 цаг ордог. Харин цахим шилжилт хийвэл 5 минут л орно. Төрд иргэнийхээ амьдралын цагийг хэмнэхээс илүү эрхэм үүрэг гэж байхгүй. Тиймээс төрийн үйлчилгээ цахимд шилжсэнээр иргэд стресгүй гар утаснаасаа төрийн үйлчилгээг авдаг, бусад цагт нь өөрийгөө хөгжүүлдэг үндэстэн болох боломж бүрдэнэ.

Зам тээвэр цахимжих ёстой. Баянзүрхийн товчоогоор гарахад мөнгө авах нэрээр түгжрэл үүсгэдэг. Мөнгө нь төрд эсвэл хувьд нь ордог нь ч тодорхойгүй. Шууд камераар уншаад гарах ёстой.

Мөн энэ салбар цахимжсанаар Улаанбаатарт орон нутгийн дугаартай хэдэн машин явж байна, хэд нь нийслэлийн машин бэ, хэд нь хотын төвд хөдөлгөөнд оролцдог, хэд нь зах, худалдааны төвийн орчимд явж байна гэх мэтчилэнгээр их өгөгдлийг цуглуулж, түүнийг боловсруулж байж түгжрэлийг бууруулах шийдэл гарах юм" гэлээ.

 

 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
12
ЗөвЗөв
2
ХахаХаха
2
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

34 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

МАНай энэ нээрээ бүтэхгүй ээ... 2021-02-05 122.201.24.175

МАНай энэ болон энэ хэд нээрээ бүтэхгүй ээ! Нөгөө IT-н төлөөлөлтэй уулзах уулзантан дээр нь салбарын төлөөлөл нь эднийг бут нэргэж, Мэдээлэл технологийн газрын дарга нь бадар хундага барин гуйж онигоо болсон байхаа. Худлаа оноо цуглуулах гэсэн попрол, мэдлэг чадваргүй байдал, ард түмний сэтгэлийн хөөрөл дээр тоглолт хийх гэсэн оролдлого нь энэ мэтчлэн үнэнд гүйцэгдэж байгаа юм. МАНай энэ болон энэ хэд нээрээ бүтэхгүй ээ…

Avatar

ББ 2021-02-05 122.201.22.190

Юм болгоныг их өгөгдөл гэхээ больмоор юм. Хотод явж байгаа хэдхэн машины дата их өгөгдөл боллоо юу.

Avatar

Зочин 2021-02-05 64.119.27.122

Ямарч загваргүй байж өгөгдлөөр яахав .

Avatar

Зочин 2021-02-05 202.55.191.130

zuv zuv turiin ajiltan nertei ajil hiideggui murtuu hund surtal gargadag ene olon oron toog tsomhotgoj medleg chadvaltai tsuuhun bolovson huchin baih yostoi yum.

Avatar

зочин 2021-02-05 43.242.243.239

Гааль цахимжсан гээд байна. Юу л бол Цаас баахан шаардсан, нэг баримтыг хэд дахин авч хадгалсан хэзээ юунд хэрэглэх нь тодорхойгүй баахан мэдээлэл шаардсан улсууд л байдаг шүү дээ.

Avatar

Zochin 2021-02-05 112.72.8.78

Цахим байсан ч ард нь хүн л байгаа. Тийм болохоор дунд шатныханы ажлыг маш сайн сайжруулах хэрэгтэй. Хариу ирэхгүй таг болчихбол ялгаагүй

Avatar

Нэргү 2021-02-05 192.82.77.196

Ерөнхий сайдаа?! Агаарын тээврийг нээлттээ болгоно гэж маш олон удаа ярьж байна?! Бас Ганцхан МИАТ ХХК-г бодохгүй ч гэх шиг юм яриад байх юм?! Үнэндээ МИАТ бол Монголын ард түмний дэмжлэгтэйгээр буй болсон үнэт баялаг шүү?! Газрын баялагаа замбараагүй тараачихаад одоо яаж байгаа билээ?! Аль улс гүрэн үндэсний агаарын тээвэрлэгчээ дэмжиж байж өрсөлдөх чадвартай болгож байж арсөлдөөнд оруулдаг юмаа?! Алдаатай бодлого султай асуудлуудыг хамаагүй зүтгүүлэх шинжтэй байгаад чинь эмзэглэж байнаа?! Төр

Avatar

Зочин 2021-02-05 192.82.77.196

Ерөнхий сайдаа?! Агаарын тээврийг нээлттээ болгоно гэж маш олон удаа ярьж байна?! Бас Ганцхан МИАТ ХХК-г бодохгүй ч гэх шиг юм яриад байх юм?! Үнэндээ МИАТ бол Монголын ард түмний дэмжлэгтэйгээр буй болсон үнэт баялаг шүү?! Газрын баялагаа замбараагүй тараачихаад одоо яаж байгаа билээ?! Аль улс гүрэн үндэсний агаарын тээвэрлэгчээ дэмжиж байж өрсөлдөх чадвартай болгож байж арсөлдөөнд оруулдаг юмаа?! Алдаатай бодлого султай асуудлуудыг хамаагүй зүтгүүлэх шинжтэй байгаад чинь эмзэглэж байнаа?! Төр

Avatar

Иргэг 2021-02-05 192.82.77.196

Ерөнхий сайдаа?! Агаарын тээврийг нээлттээ болгоно гэж маш олон удаа ярьж байна?! Бас Ганцхан МИАТ ХХК-г бодохгүй ч гэх шиг юм яриад байх юм?! Үнэндээ МИАТ бол Монголын ард түмний дэмжлэгтэйгээр буй болсон үнэт баялаг шүү?! Газрын баялагаа замбараагүй тараачихаад одоо яаж байгаа билээ?! Аль улс гүрэн үндэсний агаарын тээвэрлэгчээ дэмжиж байж өрсөлдөх чадвартай болгож байж арсөлдөөнд оруулдаг юмаа?! Алдаатай бодлого султай асуудлуудыг хамаагүй зүтгүүлэх шинжтэй байгаад чинь эмзэглэж байнаа?! Төри

Avatar

Зочин 2021-02-05 124.158.105.2

ерөхий сайдад хэлэх санал байна:цахим хөгжлийн яам байгуулахдаа харилцаа холбооны агентлагаа л өөрчлөөд болоо. соёлын яамны дэргэд соёл урлагийн газар гэж бий энийг нэн даруй татан буулга. энэ мэтчилэн цомхотгох маш их боломж бий. тэтгэвэрт гарчихсан мөртлөө төрд ажиллаад байгаа хэдэн мянган хүн бий. бүгдийг нэнэ даруй цомхотго гэх мэт . дэд сайдыг бүү томил. ийм тохиолдолд таныг илт дэмжинээ. эс чадвал өглөө болгон эсрэн явна шүү

Avatar

зочин 2021-02-05 119.40.98.18

Ажлын амжилт хүснэ.

Avatar

ЕРӨНХИЙ САЙД Н.ОЮУН-ЭРДЭНЭД 2021-02-05 202.179.24.242

ЭНЭ МАШ ЧУХАЛ ҮЗЭЛ САНАА. ХАРИН ЭНИЙГ ХИЙХ ГЭЖ ЯАМ БАЙГУУЛАХ НЬ МААШ БУРУУ ШҮҮ. ТӨР ҮҮНИЙГ ХИЙЖ ЧАДАХГҮЙ . E.MONGOLIA-Г НЭГ ХАРЧААРАЙ. ХЭДЭН АРВАН ТЭРБУМААР ИЙМ ИНЭЭДТЭЙ ЭМНЭЛТЭЙ ЮМ ХИЙЧИХЭЖ БАЙНА. ХИЙСЭН ХҮМҮҮСИЙГ НЬ ШАЛГАХ ХЭРЭГТЭЙ. 3,0 ХАН САЯ ХҮНИЙ МЭДЭЭЛЭЛ ШҮҮ ДЭЭ.АРАЙ Ч ДЭЭ ГЭМЭЭР . 7,0 ТЭРБУМ ХҮНД ЗОРИУЛСАН ФЭЙСБҮҮКИЙГ НЭГ ХАРЬЦУУЛЧИХААРАЙ. ЮҮ ХЭЛЭХ ГЭЭД БАЙНА ГЭХЭЭР АЙ ТИ ГИЙН ЭНЭ ОЛОН ХУВИЙН ХЭВШЛИЙН КОМПАНУУД ЭНЭ ОЛОН ЗАЛУУСААР ХИЙЛГЭЭРЭЙ. ЯМАР Ч ЯАМ ХЭРЭГГҮЙ .СЕРВЕР НЬ Л УЛСАД БАЙГ

Avatar

Зочин 2021-02-05 192.82.74.250

Бодит ажил хиих хэрэгтэй Дэд сайдууд чинь жолооч нарийн бичиг бараг л ажлын албатай. Торийн омчийн компаниуд нь хэд хэдэн орлогчтой мон нарийн бичиг жолооч нартай дээрх албан тушаалтангууд нь бугд мэрэгжлийн бус мэрэгжлийн биш хумуус юу хийх вээ ажлын садаа Энэ талаар улсын хэмжээнд тооцоо хийгээд узээрэй хайран монго уунийг хийхд ямар ч цахимгуй шуу. Ер нь бэлэн юмнаас эхлэх

Avatar

Зочин 2021-02-05 202.21.98.238

THIS MINISTER IS JUST A PUPPET OF THEIR PREDECESSOR OLD GUARD… I DON'T EXPECT ANY FRESH WIND OF CHANGE FROM THIS GOVERNMENT, AS THE STRUCTURE CONSISTS OF OLD INFECTIONS FROM THE START… A PRIME MINISTER OF A WHOLE NATION DON'T MAKE SILLY MISTAKES AND THIS JUST PROVES MY INITIAL COMMENT ABOUT BEING A PUPPET…

Avatar

Зочин 2021-02-05 103.57.92.65

Монгол улс эрсим хүчээр колони орон

Avatar

Зочин 2021-02-05 139.5.216.177

Зөв зү.йтэй шинэлэг,хүмүүсийн ажлыг хөнгөлөх цаг хугацаа хэмнэх их өгөөжтэй чухал ажил байна. Энэ сэтгэгдэл бичигсэд дан болохгүй бүтэхгүй талаас нь хандах юм.Бүтээх хийх талаас нь бодож дэлж л дээ.Бас төрийн ажлын ач холбогдлыг бууруулж, тэнд ажиллагсадыг харлуулж гутааж болохгүй. Маш хариуцлагатай чухал ажил . Боломж нөхцлийг сайн тунгааж,байж санал шүүмжлэлээ дэвшүүлэх хэрэгтэй.,

Avatar

Зочин 2021-02-05 202.126.90.14

Монгол улс эрчим хүчний хараат колони маягийн сүлжээтэй баыж болох уу 21-р зуунд шүү дээ. Оюуэрдэ

Avatar

Зочин 2021-02-05 66.181.188.226

Төрийн ажлыг зохион бүтээгч хүн хөнгөвчилж өгнө. Түүнээс биш цаас хэвлэж суусан улс төрч хийж чадахгүй.

Avatar

zochin 2021-02-05 66.181.176.120

Stressgyi gar utas baidag genee

Avatar

Зочин 2021-02-05 66.181.188.226

Энэ сүлжээ, бүх программ хангамж, үйлдлийн систем гээд хүн төрлөхтний хэдэн сая жилийн үнэт оюуны өмчийг үнэгүй ашиглах замаар хол явахгүй. Хакердуулж мэдээлэл алдаж явсан дорвол зүгээр байх нь дээр.

Avatar

Зочин 2021-02-05 66.181.188.226

Маш их хөрөнгө орно. Төрийн өмчийг арив гамтай хэрэглэ.

Avatar

чимэг-очир 2021-02-05 202.21.98.34

лоозогнохгүй амласнаа хий.

Avatar

Өлзий 2021-02-05 66.181.191.19

Зөв сайхан ажил хийх гэж байгаа юм байнав Амжилт хүсье.

Avatar

Иргэн 2021-02-05 64.119.27.92

Үнэн л болох болтугай. Сүүлийн 30 жил МАН АН ингэж л ярьсаар ирсэн. Байдал улам муудсаар л байгаа.

Avatar

Зочин 2021-02-05 165.225.116.124

aa hud. tsahim geed achaallaa daahgui,ajilahgui,hund surtlaas dor yum hiideg shd.

Avatar

Х х 2021-02-05 122.201.21.233

Шинэ ЕС-даа амжилт. Одоо бүх яамдын дэд сайдууд, яамд дахь газруудын дэд дарга нар гэсэн ажил хийдэггүй, шагналын орон тоог хасаж чадвал улс орныхоо төлөө ажиллаж чадах хүн байна гэж итгэнэ дээ.

Avatar

хүн 2021-02-05 103.26.195.207

АВИЛГЫН БАГАСВАЛ НАМ БАРААДСАН АВИЛГАЧИД ҮГҮЙ БОЛНО. ЦАХИМИЙГ ДЭМЖИЖ БАЙНА. МЭДЭЭЛЛИЙН АЮУЛГҮЙ БАЙДЛАА ХАНГАХ ХЭРЭГТЭЙ.

Avatar

irgen 2021-02-05 64.119.24.23

yag zov. Zugeer l hunees tsaas avd suuj bdg ajiltan zondoo bdg. Bas yu ch hiideggui, yanz buriin tsaas boglood, damjuuagchiin ajil hgd suuj bdg turiin ajiltan mash olshirson.

Avatar

хүн 2021-02-05 103.26.195.207

ЦАХИМ ТЕХНОЛОГИ ЧИНЬ ХҮНД СУРТАЛ, АВИЛГИЙГ БАГАСГАХАД ҮР ДҮНТЭЙ АЖИЛ БОЛНО. ХАРИН АВИЛГА ҮГҮЙ БОЛОХООР БООЖ ҮХЭХ НЬ ХОЛГҮЙ АЛБАН ТУШААЛТНУУД ҮҮНИЙГ ХЭРЭГЖҮҮЛЭХЭД СААД БОЛНО. АВИЛГА БОЛ ТЭДНИЙ АЛБАН ТУШААЛД ОЧИХ ШАЛТГААН ЮМ. АВИЛГА ҮГҮЙ

Avatar

Зочин 2021-02-05 66.181.181.89

ehleed toriin omchit medeelel holboonii suljee kompaniin zahiraliin bagiug soli tenderiin luivarchid. bugd tamgaa tsunhelsen kompaniin nuuts zahiraluud

Avatar

Зочин 2021-02-05 103.212.116.179

Дэмжиж байна

Avatar

зочин 2021-02-05 202.72.245.125

Цахим сүлжээг чинь ашиглах ард түмний боломж ямар вэ? гэдгийгээ эхлэж шийдээчээ, Сансарын юм/мөрөөдлөө/ ажил болгох гээд зүтгээд байх юм. Галуу Хэрээг дуурайж хөлөө хөлдөөхийн үлгэр. Тархаж сууршисан цөөн хүн амтай, ихэнх нь цахим сүлээ гэдгийг мэдэхгүй….үлгэр

Avatar

Зочин 2021-02-05 202.21.126.30

Чи хөдөөгүүр яваад үз ээ. Ихэнх хүн ухаалаг утас хэрэглэж байгаа. Энэ чиг хандлага цаашдаа улам нэмэгдэнэ. Угаасаа ч хүн амын 60-с дээш хувь нь интернет хэрэглэж байгаа. 2 жилийн дараа 90% элбэг хүрнэ.

Avatar

зочин 2021-02-05 139.5.216.139

Үнэхээр ийм тогтолцоо, технологийн болон мэргэжлийн ур чадвартай хүний нөөц,
техник нтр нь бий болбол сайхан л байна.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж