“Хариуцлага тооцох эсэх нь манай байгууллагын дотоод асуудал” | News.MN

“Хариуцлага тооцох эсэх нь манай байгууллагын дотоод асуудал”

“Хариуцлага тооцох эсэх нь манай байгууллагын дотоод асуудал”

“Хариуцлага тооцох эсэх нь манай байгууллагын дотоод асуудал”

Ясны хорт хавдартай 16 настай С.Ханатбек хүү яаралтай хагалгаанд орохоор тусгай үүргийн онгоцоор нэгдүгээр сарын 30-нд Монголоос ниссэн. Турк улсыг зорихын өмнө ХӨСҮТ-д 150 мянган төгрөгөөр Covid-19 халдварын шинжилгээ өгч, тодорхойлолт авчээ. Гэвч ХӨСҮТ-ийн эмч, ажилтан  шинжилгээний хариуг "negative", "positive" гэсэн олон улсын стандартаар бус, "Not detected" гэж бичээд зогсохгүй тухайн хүүхдийн нэр, төрсөн он, сарыг алдаатай бичсэн нь Турк руу дамжин нисэх боломжгүй болж, Инчёоны буудалд гацсан талаар ар гэрийнхэн мэдээлсэн. ХӨСҮТ энэ хариуцлагагүй үйлдлээ залруулж, арга хэмжээ авсан эсэхийг тодрууллаа.


“ГАРГАСАН АЛДААГ ЗАЛРУУЛЖ, ГОМДЛЫГ НЬ АЛЬ БОЛОХ ХУРДАН БАРАГДУУЛСАН”   

 

 ХӨСҮТ-ийн ерөнхий захирал Д. Наранзул:

-Тухайн гэр бүлийн бүх  асуудлыг шийдэж, гомдлыг нь барагдуулсан. Бидний зүгээс МИАТ компанитай холбогдож, бичиг баримтыг нь засуулсан. Тэд Инчеоны нисэх онгоцны буудлаас онгоцондоо суугаад, эмчилгээгээ хийлгэх газартаа хүрсэн гэдэг мэдээллийг манай хүмүүст өгсөн. Манай төвийн мэргэжилтэн казах хүний нэрийг латинаар галиглаж бичихдээ нэг үсгийг нь андуурч бичсэн байсан. Тэр алдааг нь залруулж, гомдлыг нь аль болох хурдан барагдуулсан.

Харин тухайн хүүхдийн PCR шинжилгээний хариуг буруу бичээгүй. Шинжилгээний хариу “эерэг”, “сөрөг” гэж бичихээс гадна “илэрц илрээгүй” гэж бичдэг. Алдаа гаргасан ажилтанд хариуцлага тооцох эсэх нь манай байгууллагын дотоод асуудал. Байгууллагын дотоод журмаараа шийдвэрлэнэ.

“ХӨСҮТ-ЭЭС PCR ШИНЖИЛГЭЭНИЙ 450 МЯНГАН ТӨГРӨГИЙГ ШИЛЖҮҮЛСЭН”

С.Ханатбек хүүгийн авга ах Х.Өнер:

-Би одоо Ховд аймагтаа ирчихсэн байна. С.Ханатбек хүү маань өчигдөр /2021.02.03/ Анкара хотын эмнэлэгтээ хүрч, эмчилгээгээ хийлгэж эхэлсэн. Тэр хоорондоо бүх нарийн шинжилгээгээ өгч, үзлэг, оношлогоогоо хийлгэнэ. Эмчлэгч эмч нь “Хүүгийн хорт хавдар эдгэрэх боломжтой. Эх оронд нь эрүүл саруул болгоод буцаана” гэдэг сайхан мэдээг дуулгасанд баяртай байна.

ХӨСҮТ-ээс надтай холбогдоогүй. Тус төвд PCR шинжилгээ өгөхдөө ах, эгч, дүү гурав маань 450 мянган төгрөг төлсөн. Тэр төлбөрийг өчигдөр манай дүүгийн дансанд хийсэн байна. Цаана нь эрүүл мэнд, санхүүгийн хохирол байгаа учраас өргөдөл гомдлоо гаргана.

ХӨСҮТ-ийн дарга хэвлэл мэдээллийн хэрэгслээр ярихдаа “Тухайн иргэний асуудлыг шийдэж байгаа. Асуудлыг бүрэн шийдсэний дараа хариу өгнө” гэж хэлсэн байна лээ. Бид тэр хариуг нь хүлээгээд л сууж байна.

А.СҮРЭН     

 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
29
ТэнэглэлТэнэглэл
7
ЗөвЗөв
7
БурууБуруу
3
ХарамсалтайХарамсалтай
1
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

61 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-02-05 103.26.195.86

ХӨСҮТ-ийн захирал маш хариуцлагагүй мэдэгдэл хийсэн байна. Монголын ард түмэнд үйлчлэх үүрэгтэй, ард түмэн хариуцлага нэхэх бүрэн эрхтэй гэдгийг мэддэггүй бололтой

Avatar

Тогоо 2021-02-05 202.9.40.173

Хурдан эдгээрэй

Avatar

Зочин 2021-02-05 202.179.25.48

яасан том дуугардаг авгай вэ. Авилга аваад сурсан өвчтөнийг хүн гэж үзэхээ больсон авгай байна. хурдан огцорч зайгаа тавьж өг

Avatar

Иргэн 2021-02-05 103.212.119.193

Хариуцлага тооцох эсэх нь манай дотоод асуудал гэнэ үү. Энэ авгай чинь татварын мөнгөөр хоолойгоо чийглэж байж яасан том дуугардаг юм бэ? Эмчлэх эсэх нь бидний асуудал гэж хэлэх юм байна. Ийм сэтгэлгүй хүмүүсийг зайлуулах нь чухал шүү.

Avatar

Zocnin 2021-02-05 68.145.61.75

Hoorhon huu maani ashgui emnelgiin baraa harjaa Hurdan edgeed ex orondoo ireerei

Avatar

Зочин 2021-02-05 24.16.131.18

Үмхий хасагууд зайлцгаагаарай!

Avatar

Amar 2021-02-05 66.181.189.55

Монгол нутаг дээр минь удмаараа төрж өссөн казахууд бол монголын иргэн.монгол хүн шүү дээ.Биенийгээ үндэс угсаагаар нь дайрч доромжлохоо больцгоо.Бид бүгд МОНГОЛЧУУД

Avatar

хуульч 2021-02-05 88.125.80.192

эмч нарын цалинг хас

Avatar

Ахмад эмч 2021-02-05 64.119.18.68

МУУ ЯДАРСАН ЭМЧ, ЭМНЭЛЭГ РҮҮ ДАЙРДАГАА БОЛИО. ТА НАРЫН ТӨЛӨӨ УНТАХ НОЙР, ИДЭХ ХООЛГҮЙ АЖИЛЛАЖ БАЙНА. ЭМЧ, СУВИЛАГЧ НАРАА БҮГД ХҮНДЛЭЕ, ХАЙРЛАЯ.

Avatar

Зочин 2021-02-05 103.229.122.14

Emch nariiin tsaling ni nemeechee s** naraa

Avatar

Наранзул 2021-02-05 64.119.25.160

Дуугүй байцгаа үхэрнүүдээ. Ганц хасагийн нэр алдаж бичсэний төлөө ямар их мөөрөлдөнө вэ.

Avatar

Кса 2021-02-05 202.126.88.147

Гол нь мөнгө, нөхөн төлбөр, үнэгүй үйлчилгээ гэдэг дээр чичигнэчих юм даа. Аав, ээж, хүү 3 байгаа цагт авга ах илүүц биз. Ханатбек дүүд эрүүл энхийг хүсье, муу муухай өвчнийг ор мөргүй болтол нь сайн эмчлүүлээд хурдан эргэн ирээрэй.

Avatar

Зочин 2021-02-05 126.182.61.39

Авч явж байгаа нөхдүүд нь уншиж чаддаггүй юм уу
Эсвэл өөрсдөө нэрээ зөв бичиж чаддаггүй юм уу

Avatar

Зочин 2021-02-05 91.20.61.33

Зөв шүү санхүүгийн хохирлоо нөхөн төлүүлэх хэрэгтэй. Хариуцлага шаардах хэрэгтэй.

Avatar

ө 2021-02-05 43.242.243.92

санхүүгийн хохирол гээд хэдийг авах гээд байгаа шуналтай здаа вэ. 450К авсан л байна ш дээ.

Avatar

Teneg 2021-02-05 192.82.72.206

3hunii 8say tugrugnii ongotsnii bileteer shatsan

Avatar

Иргжн 2021-02-05 64.119.20.87

ИХ ШУНАЛТАЙ ШИНЖИЛГЭЭГЭЭ ҮНЭГҮЙ ХИЙЛГЭЭД ОДОО БАС МБНГӨ НЭХЭМЖЛЭХ БОЛОЛТОЙ . . .ЮУ Ч БИТГИЙ ӨГ ӨӨРСДӨӨ ШАЛГАХ НЬ ЯАСАН ЮМ БЭ

Avatar

Зочин 2021-02-05 202.126.89.71

Yor n manai turiin albaniihan bolovsrol baihgui, haritsaa baihgui, sethel baihgui l orkuud shuudee. Minii irgenii unemleh deer bairnii dugaar deer B usgiig V geed bichchihsen baisan. Zursun baina gesen chin naadahchin angliar B gej avdgiin Hahaha

Avatar

ЗОЧИН 2021-02-05 192.82.69.24

Энэ салбарын дампуурал одоо эхэлж байгаа юм бишээ. Дэлбэрч байгаа нь энэ.

Avatar

Зочин 2021-02-05 202.9.41.6

Юу гэсэн үг вэ ямар бүдүүлэг юм бэ ийм байж яаж эмнэлэг удирдаж бна ачаалал ихтэй алдаа гарч болно гол нь хүнлэг байл даа

Avatar

Зочин 2021-02-05 202.9.46.245

их том байнаа энэ абугай

Avatar

зочин 2021-02-05 103.26.195.9

эмнэлгийнхан угаас ийм. өмнө нь нүүрэн дээр нь үхэх шахуу болж байж л нэг хөдлөнө. байдаг л зүйл, хэн ч алдаж болно гэсэн ойлголттой. тээршисан, монгол үнэ төлбөргүй тул гэсэн янзтай, шинжилгээний хариугаа олигтой тайлбарлаад ч өгчихгүй эмч нар зөндөө. сувилагч нар бүр гар хараастай. эмч сувилагч нарыг дүүрэг хороод хооронд улирал бүр сольж суудал сэлгэдэг тогтолцоо оруулах хэрэгтэй шиг, яаж ч энэ салбарыг дээш гаргахын мэдэхгүйн

Avatar

зочин 2021-02-05 117.111.10.111

хариуцсан ажлаа сайн хийх хэрэгтэй шүү эмч нараа.дашрамд хэлэхэд хэдэн жилийн өмнө баян өлгийн нэг төрхөд өөлд хүүхэн төрхөөр өвдөөд очсон чинь казах эмч ад шоо үзээд чам шиг юмнуудыг яаж ч төрүүлсэн яадгийм гэсэн гээд тв ээр уйлаад ярьж байсан гэнэт санаанд орлоо тэнд монгол хүний эрх маш их зөрчигдөж хөөрхий хамгаалах төргүй аятай хэдэн өөлд урианхайнууд амьдардаг юм байна лээ

Avatar

иргэн 2021-02-05 202.9.40.10

Хэн нэгэн хүнийг хамгаалах гэсэнгүй. Нэр, он, сарыг алдсан бол эмнэлгийн буруу байх, гэхдээ хариугаа аав нь үзээд шалгачихгүй дээ. "Not detected" гэдэг үг PCR шинжилгээний хариу нь дээр түгээмэл хэрэглэгддэг, олон улсад хүлээн зөвшөөрөгдсөн "илрээгүй" л гэсэн нэршил. Би ч гэсэн ийм хариу авч байсан. Үүнийг ойлгохгүй аль нэгэн улсын, хилийн хяналтын байцаагч байгаа бол тэр улсын эрх бүхий байгууллага руу хандаж гомдлоо гаргах нь зүйтэй бол уу. Ханатбек хүүг түргэн эдгэхийг хамтдаа ерөөе!!!

Avatar

Зочин 2021-02-05 180.183.116.180

gehde er ni zarim emch nar uneher nowshin ih zantai, muuhai aashtai baidagshuu. medical schoold ywsan ni tende bl bdag ym, bg bz, muuhai buduleg humussig bga baidlar ni dugnej, haritsdag emch nar ih olon bdag.

Avatar

Мөнх 2021-02-05 139.5.216.235

Эмнэлгийн дарга зөв л хариулсан бна.

Avatar

Зочин 2021-02-05 66.181.161.99

10к гаруй хүнд шинжилгээ хийгээд хариуг олгоход энэ зэргийн алдаа гарна ш дээ.
Өмхий хасагийн нэрийг алдах нв битгий хэл шинжилгээ аваад явах эрх олгож байгаа нь их юм.
Өөрийнхөө нэр усыг шалгаад авахад яадаг муу хасаг вэ.

Avatar

Зочин 2021-02-05 66.181.186.131

chinii huuhed bsn bol chi yah bsn ym bolooo????

Avatar

Тогоо 2021-02-05 202.9.40.173

Энэ зэргийн алдаа гэж юу гэсэн үг вэ

Avatar

Зочин 2021-02-05 103.10.23.171

Бурууг хамгаалаад байвал юуч сайжрахгүй хатуу рариуцлага тооцож байж л нэг 2 жилдээ гайгүй байна дараа нь дахиад л мартана

Avatar

irgen 2021-02-05 103.57.95.79

Uvchin zovlontoi baihad haana haanaa jyleetstei baimaaraa. Er ni kazakuud davruu shyy Mungu l nydend ni yzegdeed busdig ni haachihdag uls dd.

Avatar

1 2021-02-05 66.181.164.214

nernii l aldaa garsan gej oilgoloo avahdaa shalgahgui de. er in hovi hun bas ooroo hariutslagatai nh shaardlagatai.engiin bisg oor undesnii ner aldaj bolno shde.gomdoloo gargagaad neg huniig l ajlah uram zoriggui bolgono. emch emnelgiin ajilchid yamar bool, bas mashin yum uu. hun baigaa gazar aldaa garna.teriig zalruulah heregtei.

Avatar

Зочин 2021-02-05 202.55.188.34

Setgegdel haachiv?

Avatar

Зочин 2021-02-05 202.21.98.238

ТА БҮХЭН ТӨСВИЙН МӨНГӨӨР ЦАЛИНЖИЖ САНХҮҮЖДЭГ БАЙГУУЛЛАГА БӨГӨӨД, ТАТВАР ТӨЛӨГЧДӨД ҮЙЛЧЛЭХ ҮҮРЭГТЭЙ ГЭДГЭЭ УХААРНА УУ. ЭНЭ АЛДАА БОЛ ГАНЦ АЛДАА БИШ… ХАРИУЦЛАГА ТООЦОХ НЬ УЛС НИЙТИЙН АСУУДАЛ ШҮҮ!!!

Avatar

Зочин 2021-02-05 64.119.16.203

Дотроос нь ерөнхий захирал томилдог нь буруу шүү дээ. Нямхүүг унагах ажллагааг энэ авгай зохион байгуулсан байж болно.

Avatar

Kazakstan ruugaa z**l!!! 2021-02-05 202.55.188.34

Umhii muu kazak chi uuruu shalgaad avah ni yasiin sohor yumuu haashaan? Emch nar olon huntei haritsaj baigaa chinii ter murui hazgai neriig 1 useg aldaa l biz. Chinii 100% buruu!!! Bayan-Ulgiid ochson mongolchuudiig ta nar yaj deerelhej gaduurhaj deeremdej zoddog bilee ta nar Kazakstan ruugaa z**l!!!

Avatar

Kazakstan ruugaa zaiil !!! 2021-02-05 202.55.188.34

Kazakstan ruugaa zaiil !!!

Avatar

Зочин 2021-02-05 180.183.116.180

dude you're disgrace

Avatar

Зочин 2021-02-05 66.181.186.131

iim erguu mongol baihad mongol uls hugjihguiee iim humuus ih huvia hicheesen zant bdg shuuu bi l bolj baival busad n yah n nadad hamaagui gsn uzel bodolt ene amidraliig tuulah humuus bga ym

Avatar

Зочин 2021-02-05 202.21.98.238

THIS DUDE IS FUCKING RETARD, RACIST PRICK!

Avatar

Hasag ni bna yaasimbol! 2021-02-05 66.181.161.1

Racist motherfucking troll! Probably a chinese sperm haha

Avatar

Иргэний үг 2021-02-05 202.21.104.2

Яахаараа ганц PCR шинжилгээ өгөхөд 450 мянган төгрөг авдаг юм бэ. Дэндүү үнэтэй биш үү, үүнийг хэвлэлийнхэн тодруулж олон нийтэд хүргэмээр байна. Заавал PCR шинжилгээ хийлгэсэн байх ёстой гэсэн шаардлагыг олон байгууллага тавьдаг шүү дээ. Тэгвэл нэг хүнээс 450 мянгыг аваад байвал яаж дийлэх вэ, тэгээд 14 нөгөө хариу нь сайндаа л 14 хоног хүчинтэйд тооцогддог.

Avatar

зочин 2021-02-05 66.181.166.70

3 хүн нийлээд 450,000 төгрөг төлсөн юм бишүү тэгэхээр 1 хүний 150,000 төгрөг шүү дээ.

Avatar

zochin 2021-02-05 103.26.193.157

b** surjignetsgee bolj buteed l yawsan bayna , khunii muud durtay l******d , zayand ni muudaa

Avatar

Зочин 2021-02-05 73.72.234.201

bichgee awahdaa ner usaa shalgadaggui yumuu, oorsdoo ch bas yamarch hariuclagagui l bna sh dee

Avatar

Зочин 2021-02-05 202.131.243.186

с** БОЛЖ БҮТЭЖ БАЙГАА ЮМ БАЙНА УУ ЭНЭ УЛСАД. ХАА САЙГҮЙ ХАРИУЦЛАГАГҮЙ, ЧАДВАРГҮЙ, ХЭНЭГГҮЙ БАЙДАЛ.

Avatar

Зочин 2021-02-05 202.21.107.117

Ийм бугшсан идээ бээрийг шахаж огцруулах хэрэгтэй. Ийм аьгайгийн толгоыноос олигтой юм гарахгүй . Цаана чинь чиний оронд захирал болох олон залуучууд бий, гадаадын өндөр хөгжсөн оронд өндөр боловсрол эзэмшсэн хэл устай залуу хүмүүсээр сонгон шалгаруулалтаар ил тод даргаа тавих хэоэгтэй

Avatar

Зочин 2021-02-05 202.9.40.67

Эмнэлэг, эмч нарын ихэнх ийм хандлагатай байдаг даа

Avatar

иргэн 2021-02-05 202.21.113.146

яасан их дотоод асуудалтай юм бэ, хандлага хэлж байгаа үгэндээ анхаараач дарга ухаантай юм бол

Avatar

Zochin 2021-02-05 202.21.107.117

Haldvartiin emnelegt gomdoloo gargah n zov. Iim hund surtal gargachaad baiguullagiin emchiin buruu baihad arisaa hamgaalj bgaad durgui hurch bn. Ene darga odoo yu gee yasan tom avgai ve. Ooriigoo idoo yu geed bodsiin boldoo chavasdaa.uhamsar dor bn daa. Tolgoigoo tsengel hotsrogdoj.

Avatar

Зочиниргэн 2021-02-05 202.9.47.25

Энэ авгайг энэ хэлсэн үгнийхэн тулд хөөж яюуул..

Avatar

Зочиниргэн 2021-02-05 202.9.47.25

Энэ Наранзул гэдэг авгай яасан том хүн бэ? Хүний амь нас мөнгө санхүүгийн асуудал яригдаж байхад бидний дотоод асуудал гэж томроод сууж байдаг? Иймэрхүү нөхөд л дээрээс гарсан шиийдвэрийг унтраадаг шүүдээ?

Avatar

Зочин 2021-02-05 202.55.188.83

Бас нэг хүнд гарын шүрэн толгой байна даа. Алдаа гаргасан хүнээс нь 450 000аа аваач юун байгууллагаас вэ

Avatar

Зочин 2021-02-05 202.179.15.3

ДОТООД ЖУРАМНД ЧИНЬ АЛДАА ГАРГАСАН ХУЛГАЙЧАА ШИЙТГЭХГҮЙ ГЭСЭН ЗҮЙЛ ЗААЛТТАЙ ЮМ УУ ЯАСАН ИХ ЗАНТАЙ НОВШНУУД ВЭ?? ТА НАР ШИЙТГЭДЭГҮЙ БОЛ ХУУЛЬ ГЖ БАЙНА ТЭНЭГҮҮДЭЭ ТЭР ХУУЛИА ҮЗ ДЭЭ ..

Avatar

Mongol hvn 2021-02-05 139.5.216.195

Baga vndestniig yalgavarlan gadyyrhsan met haragdaj bna!

Avatar

Зочин 2021-02-05 66.181.161.62

Зарчмын 2 өөр байр суурь харагдлаа. Ийм хариуцлагагүй байж болохгүй байх аа

Avatar

Зочин 2021-02-05 103.9.90.100

ийм балиар зөрчил гаргачихаад арга хэмжээ авах эсэх нь манай дотоод асуудал гэж хэнэгч үгүй хэлж байдаг арай дэндүү юм

Avatar

Зочин 2021-02-05 124.158.109.232

Yun baliar baigaan. Ugaasaa l dotood asuudal bn. Tegeed ch ter humuus ni oorsdoo shalgaj avahgui yaasiin. Uneheer ner buruu gej asuudal uussen bol irgenii ooriinh ni buruu.

Avatar

Зочин 2021-02-05 202.55.188.83

Эргүү

Avatar