Жагсагчид Төрийн ордныг тойрон хариултаа нэхжээ | News.MN - Мэдээллийн эх сурвалж

Жагсагчид Төрийн ордныг тойрон хариултаа нэхжээ

Хуучирсан мэдээ: 2016.04.04-нд нийтлэгдсэн

Жагсагчид Төрийн ордныг тойрон хариултаа нэхжээ

“Монголоо аваръя” хөдөлгөөнийхөн эрх баригчдад хүргүүлсэн шаардлагынхаа хариуг авахаар өнөөдөр жагсаал зохион байгууллаа. Тэд “Монголын нэг иргэн хэдэн төгрөгийн өртэй вэ”, “Ядуурлаас хэзээ бүх нийтээр гарах вэ”, “Монголдоо хүн шиг амьдрах өдөр хэзээ вэ” гэсэн асуултыг эрх баригчдад өмнө нь хүргүүлжээ. Өнөөдөр 12.30 цагт хариултаа авах эцсийн хугацаа байсан аж. Тиймээс асуултынхаа хариултыг авахыг шаардаж Тусгаар тогтнолын талбайгаас Төрийн ордныг чиглэн жагсаал хийсэн юм. Улмаар Төрийн ордныг тойрон асуултынхаа хариултыг нэхэн жагсаалаа үргэлжлүүллээ.

“Монголоо аваръя” хөдөлгөөний тэргүүн Б.Ганхуягийн хэлж буйгаар тэдний асуултыг хариултыг өгөөгүй байна. Тиймээс энэ удаад дахин гурван асуултад хариулт хүсч, мөн УИХ-ын дарга З.Энхболдыг ёс зүйн үүднээс огцрохыг шаарджээ.

 

М.КЕЙТ

"Болор дуран"-аар шалгав.

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Зочин 2016-04-04 202.9.42.2

муу Улааны Үлдэгдлүүд яаж даварч бнаа

хр 2016-04-04 202.179.11.10

хр ардчилсан нам сөнөтүгэй

Зочин 2016-04-04 203.91.116.34

Sain baina uu ta buhendee ene udriin med hyrgie. Mongolchuudaa boditoor setgel boditoor amidarmaar baina6 Uls eh orniihoo tuluu zytgej baigaa negnee hairlaj surmaar baina6 Odoo bitgii alibaad tyilchirch bai mongolchuudaa

Ийм коммунист санаа Ж.Мөнхбатын толгойноос л гарна 2016-04-04 49.173.8.35

Ийм хачин коммунист жагсаал зохион байгуулах санаа Ж.Мөнхбатын толгойноос л гарна. Коммунист Ж.Мөнхбатыг шүүхэд. Учир нь Монголд коммунизм хориотой.

Монголд коммунизм хориотой. 2016-04-04 49.173.8.35

Яг одоогийн Монголын хуулиар Монголд коммунизм хориотой. Харин Коммунист МАН оршсоор л байгаа.

Зочин 2016-04-04 122.201.21.115

MAN mONGOLD GARWAL YAG ODOOGIIIN N KHOID SOLONGOS , BUDUUN GAKHAI SHIG BOLNO . M., ENKHBOLD KIM CHIN UN BOLJI MAGAD SHUU . KHUTSWAA

Зочин 2016-04-04 122.201.21.115

KHOID SOLONGOSYN NAIZ MAN-YN DURAKUUD MINI KHOID SOLONGOS SHIG BOLGOKHYG KHUSEEGUY BOL IIM YUMM KHIIKHEE BOLI

Хойд Солонгосын найз Коммунист МАН-д өгөх хариулт 2016-04-04 49.173.8.35

“Ядуурлаас хэзээ бүх нийтээр гарах вэ”, “Монголдоо хүн шиг амьдрах өдөр хэзээ вэ” гэсэн үү? Коммунист МАН татан буугдсан цагт л Монголчууд ядуурлаас гарч, Монгол хүн эх орондоо Монгол хүн шиг амьдарна, энэ бол үнэн шүү, МАН-ын бузрууд та нар л Оросуудтай хуйвалдаад байгаа шүү.

Хойд Солонгосын найз Коммунист МАН-д өгөх хариулт 2016-04-04 49.173.8.35

“Ядуурлаас хэзээ бүх нийтээр гарах вэ”, “Монголдоо хүн шиг амьдрах өдөр хэзээ вэ” гэсэн үү? Коммунист МАН татан буугдсан цагт л Монголчууд ядуурлаас гарна.

Зочин 2016-04-04 202.179.31.105

Балдуушаасаа авардаг юм, Та нар Өөрсдөөсөө л аврахгүй бол

Зочин 2016-04-04 202.179.31.105

Спонсор Ж.Оджаргал Найруулагч Яруу найрагч Мөнхбат Удирдаач МАН-ын шинэчлэлийн хөдөлгөөний Ганхуяг Бөмбөрчин Хөлсний жагсагч орилогч Яруу найрагч Мөнхбат Жагсагчаас найруулагч болон тушаал дэвшжээ

Зочин 2016-04-04 202.179.31.105

Дундговийн Хар Жагаа гэж хөлсний жагсагч тууж явна Өөр мөнгө олох аргагүй болж дээ зайлуул

Зочин 2016-04-04 202.179.31.105

Яагаад тарахгүй байгаа юм МАН амласан мөнгөө өгөхгүй байна уу Тэгвэл Цагаан байшингийн нь үүдэнд очиж орилолдоо Улаантнууд аа

Зочин 2016-04-04 202.179.31.105

Яагаад тарахгүй байгаа юм МАН амласан мөнгөө өгөхгүй байна уу Тэгвэл Цагаан байшингийн нь үүдэнд очиж орилолдоо Улаантнууд аа

Зочин 2016-04-04 202.179.31.105

Яагаад тарахгүй байгаа юм МАН амласан мөнгөө өгөхгүй байна уу Тэгвэл Цагаан байшингийн нь үүдэнд очиж орилолдоо Улаантнууд аа

Зочин 2016-04-04 103.26.193.228

Жагсаал цуглаан болгон ардаа заавал захиалагч санхүүжүүлэгч эзэнтэй байх юм даа. Одоо ч бүр сонирхол татах нь битгий хэл шал дургүй хүрдэг болоод байна

Лицензийн наймаачин НАМБАА чадалтай байна 2016-04-04 103.26.194.88

Ашигт малтмалын хязгааргүй олон лицензтэй Намбаа 10 жил тасралтгүй цуглаан зохион байгуулсан дуусахгүй их мөнгөтэй хүн.

Зочин 2016-04-04 103.229.123.175

Ulaan tug bujgiin hamtlag kkk

Зочин 2016-04-04 202.179.18.61

ODOO JAGSAAD YAHAV DEE ARD TUMEN DUNGEE ALI HEDIIN TAVSAN SHUU

Зочин 2016-04-04 122.201.24.134

Kambojid ulaan xuvtsastai ed nar shig kommunistuud olon saya xyniig alsan tyyx bii shyy

***** monhoo ah n bna 2016-04-04 103.57.92.188

ene ***** monhoo gedeg hun mongoliin interneted setgegdleer damjij od bolj duuslaa ene yag yaadag hun yum be

Зочин 2016-04-04 182.160.3.213

zuw demjij baina oroltson ch bolno

Зочин 2016-04-04 202.126.91.95

Энэ одоо юун, ямар зорилготой байгууллага гэнэт хаанаас гараад ирэв ээ, энэ тэнд ер харагддаггүй энэ час улаан даавууг ийм ихээр нь хаанаас олоо вэ эд нар, мөнгийг нь хэн төлөө вэ, МАН уу, арайүгүй байлгүй дээ, тэр тавьсан шаардлагууд нь биелээгүй юм чинь эрх баригчид "биелэх боломжгүй" л гэсэн хариу өгнө, тэгэхээр хариугаа авах гэж юу байхав дээ, энэ хаанахын гаралтай хөдөлгөөн юм болоо.

Зочин 2016-04-04 49.173.8.35

МАН-ын Шинэчлэлийн хорооны нарийн бичгийн дарга Б.Ганхуяг мөн үү?

Өнгөлөг хөрөнгөлөг улаан туглаг коммунист жагса***** 2016-04-04 49.173.8.35

Өнгөлөг, хөрөнгөлөг, улаан туглаг, жинхэнэ МАН-ын коммунист жагсаал.

Зочин 2016-04-04 94.186.161.2

MALNUUD....YUN ULAAN TUG VE....GAHAINUUD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ман 2016-04-04 103.26.194.4

Санжийн баярын гар хөлнүүдээрээ зохион байгуулж буй хорлон сүйтгэх ажиллагаа. Хөөрхий хоосон толгойтой улсууд цаад учрыг нь мэдэхгүй л улсаа сүйтгэхийн байна даа. Эби. Баяр хоёрын энхболд ажиллагааны эхлэл. Дараа нь м. Энхболд ажиллагаа хийнэ. Цаашаа цуврандаа.

Зочин 2016-04-04 150.129.142.57

Час улаан даавуу барьчихсан тэнэг юмнууд

Humuun 2016-04-04 202.21.106.121

Erguutsen heden erh bandi nar henii esreg, uynii toloo temtsehee medehgui baigaa ni haragdaj bna, ta nariig jiriin irged bid ogthon ch demjihgui ee!!!!!!!!!!!!

Зочин 2016-04-04 202.21.106.170

НҮҮРСЧИДИЙН НАМЫН ТЭРБУМТАНУУДЫН ХҮҮХДҮҮД БАС ИНГЭЖ ЖАГСДАГИЙМАА ХАХА.

Энэ бол МАН-ын шидсэн чулуу байна. 2016-04-04 49.173.8.35

Улаан өнгө бол коммунистуудын дуртай өнгө. Энэ бол МАН-ын шидсэн чулуу байна.

Зочин 2016-04-04 202.21.106.170

ДААНЧ МӨНГӨЛӨГ ХӨРӨНГӨЛӨГ ЖАГСААЛ БАЙСАН ЮМ. ММС ЗОХИОН БАЙГУУЛСАН ЮМУУ.

Зочин 2016-04-04 103.26.195.75

Үгүй, өөрсдийн мөнгөөр зохион байгуулсан шүү Хардагчаа. Зүгээр авгайгаал хард