Сэлэнгэ аймгийн багш нарын хэргийг шалгаж байна | News.MN

Сэлэнгэ аймгийн багш нарын хэргийг шалгаж байна

Сэлэнгэ аймгийн багш нарын хэргийг шалгаж байна

Сэлэнгэ аймгийн багш нарын хэргийг шалгаж байна

Сэлэнгэ аймгийн Мандал суманд ЕБС-ийн сургуулийн гурван багш хоёр сурагч охиныг зочид буудалд хүчиндсэн хэрэг гарчээ.  Тодруулбал, энэ хэрэг 2021 оны нэгдүгээр сарын 27-ны өдөр гарсан гэсэн мэдээлэл байгаа юм.

Энэ талаар ЦЕГ-ын Хэвлэл мэдээллийн төвийн дарга, цагдаагийн дэд хурандаа Б.Баатархүүгээс тодруулахад “Энэхүү хэргийг шалгаж байгаа. Тодорхой мэдээлэл өгөх боломжгүй” гэв.

Мөн Боловсрол, соёл, шинжлэх ухааны сайд Л.Энх-Амгалан хуулийн байгууллага энэ хэргийг шалгаж байгаа, уучлалт хүсч байна гэсэн тайлбарыг өгсөн юм. Тэрбээр, Сэлэнгэ аймгийн Мандал сумын ерөнхий боловсролын хоёр сургуулийн гурван багш архидан согтуурч, 12 дугаар ангийн хоёр эмэгтэй сурагчтай хууль бус харьцаанд орсон байж магадгүй гэж, цагдаагийн байгууллагад шалгагдаж байгаа гэсэн мэдээлэл авсан. Хуулийн байгууллага шалгаад мэдээллээ өгөх байх.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
33
БурууБуруу
6
ХарамсалтайХарамсалтай
3
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ХахаХаха
1
ГайхмаарГайхмаар
0
ЗөвЗөв
0
ХөөрхөнХөөрхөн
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

32 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Эцэг эхийн төлөөлөл 2021-02-03 103.26.195.216

Хүний нялх,дөнгөж ургаж буй сайхан цэцэгсийн дэнрээс шээж буй буй сурган хүмүүжүүлэгч нэртэй улаан хоолой,унжсан улаан махаа захирч чадаагүй тэр 3 хүн сүгийг нэг насаар нь ялтан болгомоор…Ийм нөхөд хаа сайгүй шүлсээ гоожуулаад явж л байгаа.Болгоомжлоорой охидоо.Яа гэж вдуудахаар нь гүйж очив доо.Ирсэнгүй гээд ихдээ эх оны Хоёр гэсэн дүн өгнө биз.Хэн хэн чигь но байх шиг ээ…

Avatar

Зочин 2021-02-03 66.181.161.15

Одоо нөгөө Нямбаатарын нөгөө хэдэн нас энэ тэр билээ дээ тэр хууль нь аврах байлгүй дээ

Avatar

Зочин 2021-02-03 103.212.116.107

БАГШЛАХ ЭРХИЙГ НЬ НАСААР НЬ ХАСЧ ШОРОНД НЬ ХАТАА БУЗАРУУДЫГ.

Avatar

Зочин 2021-02-03 66.181.161.33

Тэр буудал нь оруулсан хэрэг үү……

Avatar

Цуг архи уусан байдаг 2021-02-03 66.181.161.33

Баруунхараа Мандал сум гэсэн 2 биеээ үнэлдэг 2 охин гэрээс гараад 2 хонож байгаа гэсэн. Ээж нь хайж яваад цагдаа орж уг хэрэг баригдсан гэх. Уг охидыг үе тэнгийн хүүхдүүд нь сайн мэддэг мөн урд өмнө цагдаагаар орж явсан охидууд гэдэг шүү. Багш нарын хувьд залуу гэр бүлгүй багш нар бололтой биеээ үнэлэгч нараас болж залуу багш нар хөөрхий үүнээс гадна олон 10 жилийн хүүхдүүд байдаг гэж хэн хэнгүй цагдаа шүүхийхэнч мэдэж байгаа байх залуу багш нарын амьдрал хараар үлдэх үгүйг хууль шийдэх байх даа

Avatar

Зочин 2021-02-03 202.126.89.146

Arhi uulgasan bna, gurvan nasand hursen eregtei 2 huuhed huchindene gesen chin yu gesen ug ve hog shaaraa!!!! Huuhed nasand hursen hunii oyun sanaany hugjil tenger gazar shig zuruutei badag yum, s**!!!

Avatar

Зочин 2021-02-03 66.181.161.79

Багш нартайгаа муу ажиллаж байна даа, боловсролын газар нь. Ийм эрсдэл ямар ч сургуульд байж л байгаа, гэхдээ ийм бузар явдал гарлаа гэдгийг одоо л сонсож байна даа, шат шатанд нь хариуцлага сайн тооцож, бусад багш эцэг эхчүүдэд дохио өгөх хэрэгтэй. Ингээд орхивол маргааш таны охин хэн нэгэн багшид хүчирхийлүүлэхийг үгүй гэх газаргүй л болж байх шиг. Үнэхээр харамсалтай байна даа.

Avatar

Зочин 2021-02-03 202.126.89.70

Хүчиндээгүйч гэсэн багш хүн сурагчтайгаа наргиад сууж байж болохуу. Багш хүний манлайлал эрхэм нэр төр ёс суртахуун хаана явна вэ.

Avatar

Олзов 2021-02-03 202.126.89.144

Шийдэгдээчгүй ийм хэргийг олонд дэлгэж кайп авч бгаа энэ залуу багш нарын нэр хүндийг унагаж, гаж донтнуудад сэдэл төрүүлж бна гэдгээ мэдэж бгаа болов уу. Төр хутгалдахгүй хуулийн дагуу шийтгэх хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2021-02-03 185.220.101.209

)))) Шилдэг эротик клубт тавтай морилно уу — https://tinyurl.com/y9mh59ld

Avatar

Badarch taxar 2021-02-03 64.119.24.222

Svrtei gedeg ni deer ved angiin zaluu bagshdaa neg udaa tegeed togsdog bsan shv de martchaa yu

Avatar

Зочин 2021-02-03 66.181.184.212

шууд цаазал хүнд зүйл ангиар шийтгэ яаж хүний цэцэг цэврүү шиг охинд муу санаа өвөрлөж хүчиндэж чаддаг бнаа бүүр бүлэгээрээ нийлж шүү аав нар нь энэ муусайн хүүрнүүдийг засаад нохойд хаяж өг яаж хүмүүжихээрээ ийм балмад бна вэ тэгээд бас хүний балчир үрсэд ном заана гэнүү

Avatar

зочин 2021-02-03 124.44.59.30

Цаазын ялаа сэргээгээч ээ, охид бүсгүйчүүд, эмэгтэйчүүдийг хүчирхийлсэн, зодсон хүмүүсийг өчиггүй хороогооч ээ.

Avatar

Зочин 2021-02-03 202.126.89.242

Tsagdaa, bagsh geed huuhduud huchinddeg yamar buzar uls bolchihson yum be?!! Iim yumnuudyg tsaazlaaj bj l heregtnuud emeene shuu dee!!!!

Avatar

Зочин 2021-02-03 122.201.21.104

Арчаагүй ардын багш нар бна даа,буүар,заваан,н**ш.

Avatar

Зочин 2021-02-03 59.153.115.33

Сэлэнгийнхэн 2 сар хатуу хөл хорионд орж анх удаа тамын тогоо шиг хэцүү амьдрал үзлээ. Хэдэн эрчүүд нь гэртээ эхнэрийнхээ дарамтанд орж их стресд оржээ. Охидыг хүчиндэх хүртэл стрест оруулсан байх. Эрчүүд нас богиносох ямарваа нэг аюул ойртоход их стрес авдаг. Үүний хариу үйлдэл нь үр хүүхдээ үлдээх эр хүйсийн араатан шинж шууд илэрч гардаг. Иймд нийгмийн сэтгэл судлаач нар минь стресээс иргэдээ хамгаал.

Avatar

Зочин 2021-02-03 59.153.115.33

Эхнэрийн дарамт, хүчирхийлэлд өртсөн эрчүүд асар олон болжээ. Иймд гэр бүл салах цаад шалтгаан эхнэрт байх нь маш элбэг.

Avatar

Иргэн 2021-02-03 66.181.161.73

Энд нэг талыг нь харлуулах хэрэггүй гэж бодогдож байна. Хэдэн жилийн өмнө нэн охин багшийгаа өөрөө өдсөөр байгаад унтаж хэвтчихээд мөнгө нэхээд, өгөх боломжгүй гэнгүүт ээжтэйгээ нийлээд шоронд явуулсан хэрэг гарсан шүү! Ер нь сургуулийн ахлах ангийн охидууд мөнгөтэй хүнтэй бол хэн ч байсан хамаагүй л өөрсөдөө очиж наалдчихаад мөнгө салгаад гаршсан байгаа шүү! Зарим эх эцэг нь хүртэл үүнийг нь өөгшүүлж охин хүүхдээрээ мөнгө олдог аргатай болчихоод байгаа шүү!!!

Avatar

Irgen 2021-02-03 202.9.40.140

Yamarwaa zuil 2 taltai het neg talruu tuilshirch bolohgu , huuli cagdaa iim zuil der shudraga shiidwerleesei

Avatar

WTFFFFFFFFFFFFF 2021-02-03 64.119.24.66

WTFFFFFFFFF

Avatar

Зочин 2021-02-03 103.14.36.6

zuvshuursun geed l asyydal dyysah baihaadaa

Avatar

buzar hyyr 2021-02-03 60.104.114.248

ymar buzar hyyrnyyd be

Avatar

Зочин 2021-02-03 64.119.21.98

Засаг арай огцрохгүй биз дээ

Avatar

Зочин 2021-02-03 139.5.219.76

Ogtsorhoor barahuu

Avatar

Зочин 2021-02-03 139.5.216.195

Oyukiin uls turiin speling harah l vkdlee.

Avatar

УБ иргэн 2021-02-03 64.119.18.120

Энэ одооны охидын хүмүүжил гэж авах юм алга. Хүчээр авч ороогүй л байлгүй. Хичээл орохгүй байгаа энэ үед тэр эрэгтэй багш нартай холбоотой байсан л байна шүү дээ. Эцэг эх нь хүүхдээ хаана юу хийж явааг ч мэдэхгүй. Тэр буудал нь ч гэсэн иргэний үнэмлэх шалгаагүй хаа хаанаа завхарсан балиар.

Avatar

Зочин 2021-02-03 202.126.89.242

Ohid gedeg chini huuhduud sh dee, adguusnaas doloon dor n**** mini!!! Yaaj ch huuhed biee avch yavsan ah egch humuus n zuv biee avch avah yostoi!!! Cham shin iim hogiin handlagatai humuus huuhdiig huchirhiildeg baih!!!

Avatar

Зочин 2021-02-03 202.126.88.65

12-р ангийн охид зочид буудал руу эрэгтэй хүнтэй орвол юу болохыг мэддэг л баймаар юм.

Avatar

Зочин 2021-02-03 202.126.89.104

энэ төрлийн хэргээр хэлс хэрэгт орсон залуус олширлоо одоо

Avatar

Иргэн 2021-02-03 103.26.194.145

Ерөнхийлөгч өө! Авилга, хүчин, хулгай, хүн амь энэ 4 хэрэгт цаазын ялыг сэргээхийг шаардаж байна!!!

Avatar

Зочин 2021-02-03 202.126.88.65

Бас хүн гүтгэсэн, нэр төрд халдсан хэрэгт

Avatar

Janhuu uuruu huchingiin heregten! 2021-02-03 43.228.129.97

Janhuu uuruu hulgaich luivarchin huchingiin heregten!!!

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж