Ширээ хоосон, энгийн хувцастай шинэлэх үү? | News.MN

Ширээ хоосон, энгийн хувцастай шинэлэх үү?

Ширээ хоосон, энгийн хувцастай шинэлэх үү?

Ширээ хоосон, энгийн хувцастай шинэлэх үү?

Дэлхий дахины анхаарлын төвд байгаа хамгийн том сэдэв бол яахын аргагүй KOВИД-19 цар тахал. Тун удахгүй Монгол түмний уламжлалт сар шинийн баяр болох гэж байна. Энэ үед бид яах ёстой вэ? Гэдэг асуулт хүн бүхний толгойд ургаж байгаа нь мэдээж.

Өнгөрсөн жилийн өдий үед БНХАУ цагаан сарын үеэр хатуу хөл хорио тогтоож чадаагүйгээс үүдэн КОВИД-19 цар тахлын халдварыг алдаж, хүндхэн нөхцөл байдалтай нүүр тулсан. Иймээс уг түүхийг давтахгүй байх үүднээс УОК бүх нийтээр цагаан сарын баяр тэмдэглэхийг хориглож, гэр гэртээ байхыг уриалж байгаа. Энэ бол зүйн хэрэг.

Гэхдээ Цагаан сар бол Монгол түмний уламжлалт шинэ жилийн баяр. Тухайн жилийн сар шинийн идээ будааны өнгө, ирэх жилийн өнгийг тодорхойлдог хэмээн бэлгэшээж, дээл хувцасаа бүрэн бүтэн өмсөж, ах дүү, садан төрөлтэйгөө уулзан золгодог уламжлал бидэнд бий. Гэтэл хэдхэн хоногийн дараа буянаа хурааж өнгөтэй өөдтэй мөр бүтэн, сэтгэл дүүрэн явахын бэлгэдэл Сар шинийн баяр болох гэж байхад ширээ хоосон энгийн хувцастай шинэлнэ гээд бодохоор нүдэнд бууж, сэтгэлд төсөөлдөхгүй нь.

Иймээс хийморь сэргээж, нас буян нэмэх сар шинийн баяраар тавгийн идээгээ засч, цай сүүнийхээ дээжийг хангай дэлхийдээ өргөөд, сошиал орчин хөгжсөн энэ цаг үед айл хэсч, тохой нийлүүлэн золголгүй цахимаар ах дүүсийнхээ амар мэндийг мэдэн, битүү идээгээ зооглон, амьхан халуун бүлээрээ шинэлэн цагаалцгаая.  Сав шимийн ертѳнц саатал үгүй эргэж, цаг зуурын зовлон бэрхшээл бушуу түргэн арилж, ирэх жилийн шинийн нэгэндээ ѳнѳр олуулаа, ѳргѳн түмнээрээ учран золгохын ерѳѳл ѳргѳе.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
12
ТэнэглэлТэнэглэл
6
ХахаХаха
4
ХөөрхөнХөөрхөн
3
БурууБуруу
2
ГайхмаарГайхмаар
0
ЗөвЗөв
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

44 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-02-03 202.9.40.77

engiin huvtsastai genuu? duremt huvtsas omsdog biluu???

Avatar

Иргэн 2021-02-03 122.201.22.112

Малаа заавал хэдэн саяын үнэтэй дээлээ гайхуулж баяраар гэж байгаа бол зурагаа авахуулаад тараачих инээдтэй хог вэ чи.байгаарай л байх сайхан шүү.

Avatar

Зочин 2021-02-03 106.102.128.83

ЯАГААД БОЛОХГҮЙ ГЭЖ ӨР ЗЭЭЛ ТАВЬЖ БАЯН ХҮНИЙ ДҮРД ТОГЛОЖ БАЙХААР. ХООСОН Ч ГЭСЭН ГЭР БҮЛЭЭРЭЭ БАЙГААГАА ИДЭЖ УУГААД Л БАЯРЛАХ НЬ ДЭЭО БАЫХАА

Avatar

Зочин 2021-02-03 66.181.161.66

бусдыг буруу зүйлд уруу таталгүй гэр гэртээ байцгаая 2

Avatar

Зочин 2021-02-03 192.82.64.222

Бусдыг буруу зүйлд турхирдаг сэтгүүлч санаатай амьтан. Идээ будаа хувцас хунараараа уралдах гээд байгаа бол Эзгүй хүн амьтангүй талбай болон болкон дээрээ идээгээ барьж хувцсаараа гайхуулаад сэтгэлээ амраа…

Avatar

Жадаа 2021-02-03 103.212.116.45

заавал том таваг том ууц тавихыг цагаан сар гэдэггүй юмаа.

Avatar

JG 2021-02-03 64.119.24.233

Goyoliin dugui GOYOLIIN DEEL hudon!!!!

Avatar

Иргэн 2021-02-03 203.169.50.113

Шинийн нэгэн болгоноор дээл, хувцсаа сольдог яасан баян хүн бэ, ямар ч бай цэвэрхэн хувцас өмсөөд, золгож болно тэнэг минь. Утга, авцалдаагүй юм бичиж бусдыг турхирахаа больж үз

Avatar

az 2021-02-03 139.5.219.220

Bayrlajil baival uhsench hamaagui bololtoi…

Avatar

Зочин 2021-02-03 66.181.168.8

буузаа чанаад л иднэ биз дээ

Avatar

Зочин 2021-02-03 64.119.21.98

Цэвэрхэн хувцастай бол болно. Ширээ хоосонгүй биз дээ, Монгол байна.

Avatar

зочин 2021-02-03 192.82.65.120

Гадуур гарч заавал шинэ дээл хувцас ав гээд байгаа юм уу, өмсөх хувцас байгаа байхаа, санаа зоволтгүй. Битгий хүмүүсийг буруу зүйл рүү уриалаад бай.

Avatar

zochin 2021-02-03 124.158.107.17

Ger gertee l yoslood l boloh yum shde. Gaduur etses tugsgulgui hul hudulguun, bugd l tsagaan sardaa beldeed l yavaad bgam bishuu, yu gej l shiree ni hooson, engiin huvtsastai bj bv gej dee.

Avatar

САРАН ЭГЧ НЬ 2021-02-03 64.119.17.13

Өргүй бол баян Өвчингүй бол жаргал гэдэг шүүдээ. Энэ жилдээ өвчингүй л шинэлэхээ бодъё. Дараа нь хэдэн мянган жил цагаан сараа элэг бүтэн угтахын ерөөл тавья аа. Монголчууддаа!

Avatar

Зочин 2021-02-03 103.10.23.171

Өвчингүй байвал нэг 2 жил баяргүй байж болноо бүгд тэвчье

Avatar

irgen 2021-02-03 175.38.31.188

Tsagaan sariig havtgairuulahgui baihiig Covid sanuulsan Tsagaan sar bayachuudiin tenegtel, jiriin irgediin chiregdel bolson

Avatar

Зочин 2021-02-03 66.181.191.100

3 жил цагаан сарыг хорь, мартагдана пдаа

Avatar

Зочин 2021-02-03 66.181.184.212

хэнд хамаатайн ямар өнөөдөр дуусах гэж бга биш

Avatar

Зочин 2021-02-03 202.126.90.80

Өвгөдийн ерөөлөөр ноднингийн цагаан сар хятадын цагаан сараас 1 сараар зөрсний хүчинд бид мэнд үлдсэн. Энэ жил бас хагас бүтэн сайн таарч байна. Уг нь ерөөл авшиг нь байна. Мулгуу оркууд шинэлээд сүйрвэл хохь нь л болно доо.

Avatar

зочин 2021-02-03 66.181.180.70

үг дуугүй гэр гэртээ вирус тараая гэвэл ковид тусая гэвэл гадуур гарч билэг тарааж явдааха сайгүй гараад байхад сайн санасан хүмүүс чинь тусвал түүнээсээ эс юм болно шүү дээ

Avatar

Бат 2021-02-03 202.55.188.94

Чамд гэр оронд чинь идэх юм алга ууу ирж хэдэн бууз чанах мах авахуу малаа айл хэсэж идэж уух ёстой юмуу

Avatar

Бат 2021-02-03 202.55.188.94

Хэн чамайг ширээ хоосон золго гээд байгаа юм идээ будаагаа өрөөл өмсөх юмаа өмсөөл гнр гэртээ байвал болоо юм бишүү айл хэсэж хахаж үхтэлээ идэхгүй бол гэрт чинь идчих юм юу ч алга уу малааа

Avatar

Зочин 2021-02-03 202.55.188.44

Bi garahgui bas heniig ch irsen oruulahgui

Avatar

Мөнхжаргал 2021-02-03 192.82.75.112

Юу гээ ширээ хоосон, энгйин хуцвстай шинэлэхэв дээ. их юманд санаа тавьж дээ

Avatar

!!! 2021-02-03 103.229.122.118

Гэр гэртээ л тэмдэглэчихэж яагаад болдоггүй юм бэ? Заавал бэлэг сэлт гэж магадгүй вирус наалдсан юмсыг гар дамжуулж, айл хэсч халдвар тархаах юмуу өөрсдөө халдвар авах гэж чардайх хэрэг юу байна аа? Хүн ойр дотныхондоо албаар халдвар тараах гэж бодохгүй ч гэсэн өөрөө мэдэлгүй тээгч болчихсон явахыг хэн мэдэх юм бэ? Зүгээр л гэр гэртээ байцгаая!!!

Avatar

Зочин 2021-02-03 203.91.115.56

Гүй одоо та нар чинь яачихсан юм бэ? Угаасаа ийм юмуу, унаад ийм болцымуу? Тахал өвчин тархаж байна. Ойлгож байна уу? Тахал-үхэл=баяр ёслол=халдвар. Үхэрнүүдийн толгойд мэдээллийг яаж хийх вэ? Саяхан Тесла сармагчингийн тархинд чип суулгаж туршсан гэнэ үү? Тэгээд сармагчингуудаар компьютер тоглоом тоглуулсан байх юм. Үхэрнүүдэд бас адилхан үйлчлэх байлгүй дээ. Биологийн нэг овог, аймаг юм чинь. Та минь ээ, ерөөсөө вакзинаа болиод түүнд зарцуулж байгаа мөнгөөрөө иргэдийнхээ тархинд чип суулгая аа

Avatar

zochin 2021-02-03 203.91.115.244

Урьд өмнөх жилүүдэд айл бүр ширээ дүүрэн элбэг дэлбэг шинэлсэн гээд цалингийн зээл, лизингийн зээл, тэтгэврийн зээлээсээ айл хотлоороо салж гялайсан билүү. Төрийн шийдвэрийг дагаж даруухан тэмдэглэхэд юу баларна гэж.

Avatar

Зочин 2021-02-03 103.14.36.18

Баяр тэмдэглэх албагүй. Тэмдэглэсэн ч даруухан, гэртээ хоолоо хийж идээд тэмдэглэхэд л болоод явчихна.

Avatar

Зочин 2021-02-03 202.21.100.210

х** оо. Яаж тэмдэглэх ээ сэтгүүлч чамаар заалгахгүй. Чамаар заалгаад өвчин авчихвал чи эмчлэх үү.

Avatar

иргэн 2021-02-03 66.181.185.130

Төрийн шийдвэрийг чанд биелүүлдэг болцгоое. Тэгэж байж бид эрүүл сайн сайхан оршино. Гэр гэртээ баяраа тэмдэглэцгээе.

Avatar

Ардууд 2021-02-03 139.5.217.241

Яах гэж хүмүүсийг уруу татаад байгаа мал вэ энэ сэтгүүлч сүг. Зураг тавьсан ч байх шиг. Яг жинхэнэ орк гэж иймэрхүү хүмүүсийг хэлдэг

Avatar

Зочин 2021-02-03 59.153.115.33

Цагаан сар болохгүй гэж хэлээд байхад эсэргүү нар байна. Ийм эсэргүү нарыг санаатай халдвар тараах гэсэн зүйлээр яллах хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2021-02-03 192.82.72.128

сар шинийн өдрүүдэд үүрэн холбоонууд дата нэгжээ чөлөөлж хайрлана уу?

Avatar

z 2021-02-03 202.126.88.55

utgagui buun chiregdel daramttai bayar olon hunii amisgaa shingesen uutsnii mah hench idehgui buun ul b***

Avatar

Зочин 2021-02-03 202.21.104.234

Цагаан сарын идээ будааны тухай нухацтай бодож үзэхэд хэвийн б**в, чанасан ууцаа 3 өдөр ширээн дээрээ байлгаж, олон хүний шүлс үсчсэн идээ будаанд хүрч байснаар нүдэнд харагдахгүй хеликобактери нь дамжиж, Монголчууд бид улаан хоолой, ходоод, нарийн гэдэсний хорт хавдраар өвчилдөг болсон юм биш үү. За тэгээд 3 өдөр олон хүний шүлс үсчсэн идээ шүүсээ аав ээж, ах эгч дүүс хоорондоо солилцож, улмаар халуун цайнд хийж идснээр аливаа халдварт өвчнийг тараах магадлал их болсон гэдгийг тунгааж бод.

Avatar

Зочин 2021-02-03 202.21.108.26

Америкад , Англид, Норвеги, Швед, Финляндад бол махаа хөргөгчид хадгална гэсэн ойлголт ч байхгүй гдг, өдөр тутамдаа шинэ мах хэрэглэнэ, хоолондоо хөшиглөөд илүү гарснаа шууд хаядаг гэнэ. Тэнд өвчлөл халдваргүйтэл , эрүүл ахуй ийм түвшинд хүрч, гэтэл Монголд 3 өдөр шөнө өмхийрч үнэр ортол ширээндээ байлгаад хувааж иддэг нь адгуус чанарт ойртжээ.

Avatar

Зочин 2021-02-03 202.126.89.242

Amitnyg tamlaj alchaad guitsed hereglehgui mahyg n hayana gesen chini yu gesen ug ve, mongol hund baih yosgui buzar zuil! Heregleh hemjeegeeree l mahaa heregle geed heleech! Tendhiin mah n yamar ch amtgui, antibiotiktei, deer zovson malyn mah baidag yum !!! Bi europd 3 jil amidarsan, mahyg n ideh geheer am ruu ordoggui baiv. Yanz buriin amtlagchaar amtalj l amt ordog, avstarlias iruulsen honiny mah n hurtel rezin shig!!!

Avatar

Зочин 2021-02-03 202.126.89.242

Amerikt uvsuur tejeesen, belcheeriin mal barag baihgui, mutatstai erdene shisheer tejeesen antibiotektei mah bh ni ih!! Adilhan l hulduugeer n ih heregledeg hudalch mini!!!

Avatar

Ner 2021-02-03 192.82.64.208

дуугуй гэртээ шөлөө угаад, бууз баншаа өөрсдөө идээд сууцгаа. юун тэр цагаан сар тэмдэглэх, айлаар хэсэх. зүгээр гэр гэртээ хөл хориогоо хүн шиг хийчээд, Корона алга болсны дараа даварцгаа.

Avatar

иргэн 2021-02-03 202.5.206.6

Сайхан Монгол заншил, Монгол хүн гэдгээ мэдэрдэг хүндэт баяр

Avatar

niislel huu 2021-02-03 66.181.161.41

zailaa pisdaa manjiin darlalaas uldej hotsorson bayar, uhsen chuu geh yamaagui baij yun tsagan sar ter malchid l demdegledgiin bgaa biz

Avatar

Зочин 2021-02-03 202.179.27.138

Яагаад уруу татаад байна. Настайчууд корона гээд чимээгүй байхад, сэтгүүлч гуай аятайхан байгаарай

Avatar

Зочин 2021-02-03 202.21.108.26

Цагаан сарыг нүсэр тэмдэглэж баяртаа чирэгдэж хохирдог сүржин баяраас одооноос татгалзах хэрэгтэй, дэлхийн хөгжингүй улсууд үндэстнийхээ баяруудыг хөнгөхөн тэмдэглэж амралт зугаалга, салхинд гарах мэтээр тэмдэглэдэг. Хүссэн ч хүсээгүй ч Монгол тэр замруу явна.

Avatar

Мэдрэл мэдээний багт эмгэнэл илэрхийлье 2021-02-03 202.126.89.249

Шордоод байна уу тэнэг гаруудаа энэ мэдээлэлд чинь хүмүүс яаж хандах тухай бодож үзсэнгүй юу юм ойлгохгүй хүмүүс тавьсан зуранаас чинь болж гадуур юм цуглуулж их явж байнх

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж