Сар шинийн барилдаанд аварга, арслан зодоглохгүй | News.MN

Сар шинийн барилдаанд аварга, арслан зодоглохгүй

Сар шинийн барилдаанд аварга, арслан зодоглохгүй

Сар шинийн барилдаанд аварга, арслан зодоглохгүй

Монголчууд 1963 оноос эхлэн цагаан сараар хүчит бөхийн барилдааныг зохион байгуулж ирсэн. Харин өнгөрсөн онд цар тахлын улмаас сар шинээр уламжлалт бөхийн барилдааныг зохион байгуулаагүй, завсарласан билээ. Энэ жил хэдийгээр дотоодод халдвар голомтлон тарж буй ч УОК-оос Үндэсний бөхийн холбооноос тавьсан хүсэлтийг хүлээн авч, хоёрдугаар сарын 11-ний битүүний өдөр 128 бөх барилдуулахаар  шийдвэрлэсэн юм.

Сар шинийн барилдаан тухайн жилийн бөхийн чансааг харуулдаг, цолны найраа, наймаа явагддаггүй учраас жинхэнэ шударга барилдаан болдог. Тиймээс бөх сонирхогчид сар шинийн барилдааныг зохион байгуулах нь зөв гэж үзэж байгаа бол  зарим нь эсэргүүцэж буй.

Хэдийгээр сар шинийн барилдаан явагдах тов нь гарсан ч Монгол Улсын аварга, арслан цолтнууд зодоглох эсэх нь эргэлзээтэй байна.

Хамгийн сүүлд зохион байгуулагдсан 2019 оны шороон гахай жилийн сар шинийн барилдааны түрүү бөх улсын арслан Р.Пүрэвдагва допингийн шинжилгээнд бүдэрсний улмаас ирэх долдугаар сарын 1-н хүртэл барилдах эрхээ хасуулсан бол сар шинийн барилдаанд хараахан түрүүлж үзээгүй яваа Н.Батсуурь аварга мөн допингийн шинжилгээнд бүдэрч энэ удаагийн төмөр цагаан үхэр жилийн сар шинийн барилдааныг өнжиж байна.

Харин сар шинийн барилдаанд гурван удаа түрүүлсэн гэх түүхэн амжилтын эзэн улсын аварга Ч.Санжаадамба энэ жилийн цар тахлын нөхцөл байдал болон бэлтгэл сургуулилт тааруу гэх шалтгаанаас болж барилдахгүйгээ мэдэгдэв. Тэгвэл Увс нутгийн хоёр аварга С.Мөнхбат, П.Бүрэнтөгс нараас барилдах эсэхийг нь тодруулахад шийдээгүй байна гэв. Мөн өнгөрөгч улсын их баяр наадмаас хойш заал танхимын барилдаанд зодоглоогүй байгаа улсын арслан Ц.Содномдорж  барилдах эсэх нь бас тодорхойгүй байна. Хэрэв хоёр аварга, Ц.Содномдорж арслан барилдахгүй гэж шийдвэл өнөө цагт ид барилдаж буй аварга, арслан цолтнуудгүй сар шинийн барилдаан болох нь

Харин Э.Оюунболд аваргын барилдах эрх нь сэргэсэн тул сар шинийн барилдаанд зодоглох эсэхээ өөрөө шийднэ.

Төрт ёсны уламжлалт сар шинийн барилдаан болох шийдвэр гарсантай холбогдуулан тус барилдаанд зодоглох Улсын цолтой бөхчүүдийн бүртгэл өнөөдөр /2021.02.03/ 15.00 цагт дуусгавар болно.

Ч.Санжаадамба аваргын хэлснээр улсын өндөр цолтой бөхчүүд оролцохгүй байсан ч залуу шинээр гарч ирж буй бөхчүүд олон байгаа тул 128 бөхийн тоо асуудалгүй гүйцнэ гэв.  Аварга "Монголын үндэсний бөхийн холбоо цагийг нь тулгаж, сар шинийн барилдааны тов гаргалаа" хэмээн буруушааж, бөхчүүдэд бэлтгэл хийх боломж, цаг хугацаа олгосонгүй хэмээн шүүмжлэв.

Сүүлд гарсан мэдээллээр улсын заан М.Бадарч барилдана гэдгээ мэдэгдсэн бол улсын заан Б.Пүрэвсайхан барилдах эсэхээ шийдээгүй байгаа аж. Монголын үндэсний бөхийн холбооноос ч аймаг цэргийн цолтой чансаа өндөр 80 бөхийн нэрсийг гаргасан. Үүнд:

  1. а.а Э.Ууганбаяр, Төв
  2. а.а Э.Мөнхбаатар, Говьсүмбэр
  3. а.з М.Лхагвагэрэл, Завхан
  4. а.а Ж.Алтаншагай, Говь-Алтай
  5. а.а Д.Батбаатар, Завхан
  6. а.а Э.Баасанжав, Хөвсгөл
  7. а.а Г.Бадрах, Хэнтий
  8. а.з О.Түмэн, Увс
  9. а.а О.Наранбаатар, Өвөрхангай
  10. а.а Ц.Сандагдорж, Хөвсгөл
  11. а.а Х.Оргилболд, Увс
  12. а.а Б.Баянмөнх, Ховд
  13. а.а Б.Номиндалай, Сүхбаатар
  14. ц.а Г.Жамбалдорж, Баянхонгор
  15. а.а Н.Баттүвшин, Хөвсгөл
  16. а.а Д.Тогтохжаргал, Увс
  17. а.а Д.Алтанцоож, Хэнтий
  18. а.а Б.Батдорж, Дорнод
  19. а.а Ц.Төмөрцоож, Ховд
  20. а.а Ө.Сүхбат, Булган
  21. а.а Э.Нямаа, Өмнөговь
  22. а.а Ч.Эрдэнэсайхан, Говь-Алтай
  23. а.з Э.Энх-Амгалан, Булган
  24. а.а Т.Сайханжаргал, Говь-Алтай
  25. а.з Э.Мөнхжаргал, Архангай
  26. а.а Ш.Мөнх-Од, Ховд
  27. а.з Б.Түвшинтөгс, Булган
  28. а.з Л.Батсайхан, Өвөрхангай
  29. а.а Ц.Ганбат, Архангай
  30. а.а Б.Чинбат, Архангай
  31. а.а Н.Өсөхбаяр, Сүхбаатар
  32. а.а Б.Отгонбаатар, Говь-Алтай
  33. а.а Б.Тайван, Ховд
  34. а.а Б.Түмэндэмбэрэл, Булган
  35. а.а Я.Бумбаяр, Говь-Алтай
  36. а.а Ц.Цогт-Эрдэнэ, Архангай
  37. а.а Ц.Мөнхбаяр, Увс
  38. а.а Н.Намнансүрэн, Булган
  39. а.х А.Мягмаржав, Хөвсгөл
  40. а.н Э.Батсуурь, Хөвсгөл
  41. а.н Л.Энхсаруул, Увс
  42. а.а Э.Сумъяабат, Булган
  43. а.а М.Еркебулан, Баян-Өлгий
  44. ц.а Л.Отгонбаатар, Архангай
  45. а.а Б.Мөнх-Эрдэнэ Архангай
  46. а.а Г.Ганцоож, Хэнтий
  47. а.х Б.Батсайхан, Архангай
  48. а.а Б.Суманчулуун, Говь-Алтай
  49. а.н Ш.Нямсайхан, Дорнод
  50. а.а Б.Баатархүү, Дорноговь
  51. ц.н Г.Биндэрьяа, Архангай
  52. а.а П.Даваадорж Булган
  53. а.а М.Бэлгүтэй, Дорнод
  54. а.а Г.Төрмөнх, Дорнод
  55. а.а Х.Энхчулуун, Өвөрхангай
  56. а.а Б.Доржсүрэн, Дундговь
  57. а.а П.Өсөхбаатар, Завхан
  58. а.а Н.Батсайхан, Ховд
  59. а.а Н.Хүрэлсүх, Увс
  60. а.а И.Мандах, Төв
  61. а.а М.Бямбадорж, Дорноговь
  62. а.а Д.Эрдэнэтулга, Говь-Алтай
  63. а.а Т.Довчинсэмбээ, Өвөрхангай
  64. а.а Д.Тангад, Говь-Алтай
  65. а.а У.Батгэрэл, Архангай
  66. а.х Х.Наранбаяр, Сэлэнгэ
  67. ц.н Г.Эрдэнэтогтох, Увс
  68. а.а Б.Хаш-Эрдэнэ, Хөвсгөл
  69. а.н Д.Төрбаяр, Архангай
  70. а.а У.Береке, Баян-Өлгий
  71. а.а Б.Лхагвадорж, Өвөрхангай
  72. а.а Л.Цээсүрэн, Увс
  73. а.а Ш.Чинтулга, Завхан
  74. а.а П.Иххантай, Төв
  75. а.х Б.Сосорбарам, Ховд
  76. а.н Э.Өлзийсайхан, Хөвсгөл
  77. а.а Ц.Адъяа, Ховд
  78. а.з Ц.Бямба-Отгон, Өвөрхангай
  79. а.з Б.Уртнасан, Ховд
  80. а.а Ж.Наранбаатар, Өвөрхангай зэрэг бөхчүүд багтав.

Улс, аймаг, цэргийн чансаа өндөртэй бөхчүүдээс гадна 2020 оны заал танхимын барилдаанд өндөр амжилт үзүүлсэн сумын цолтой бөхчүүдээс ч төлөөлөл оруулах аж.

Энэ жилийн сар шинийн барилдааны зохион байгуулалтын хувьд Монголын үндэсний бөхийн холбооноос журам гаргасан бөгөөд тус журманд барилдаанд ажиллах ажиллагсад, жаяг дэгийн баг, барилдах бөхчүүд, заагдсан буудлуудад хоёрдугаар сарын 10-ны 17.00 цагаас эхлэн тусгаарлагдаж, нийтдээ хоёр удаа түргэвчилсэн шинжилгээнд хамрагдахаар заагджээ. Энэ талаар илүү тодорхой мэдээлэл авах гэж МҮБХ-ны гүйцэтгэх захирлын албыг орлон гүйцэтгэгч, улсын гарьд И.Доржсамбуутай холбогдоход “Барилдаан болно. Гэхдээ бусад зүйл тодорхой болоогүй байна” гэв.

Ямартай ч өнөөдөр төмөр цагаан үхэр жилийн сар шинийн барилдаанд зодоглох бөхчүүдийн нэрс ил болж, ирэх хоёрдугаар сарын 10-ны өдөр тусгаарлагдаж, 11-ний өдөр Монгол бөхийн өргөөнд үзэгчгүй барилдаан эхлэх ажээ.

Дашрамд сонирхуулахад, сар шинийн барилдаан нь Монгол Улсад зохиогддог үндэсний бөхийн барилдаануудаас нэр хүндээрээ наадмын дараа орох барилдаан юм. Билгийн тооллын шинэ он болох цагаан сарыг тохиолдуулан битүүний өдөр зохиогддог энэхүү барилдаан нь анх 1963 онд "Нэгдэлчдийн баярын барилдаан" хэмээх нэртэйгээр зохиогдож байжээ. Тухайн үеийн анхны туулай жилийн сар шинийн барилдаанд Дархан аварга Ж.Мөнхбат улсын заан цолтойдоо түрүүлж, улсын аварга Ч.Бээжин үзүүрлэж байсан түүхтэй.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
13
ТэнэглэлТэнэглэл
3
ГайхмаарГайхмаар
2
ЗөвЗөв
2
ХахаХаха
2
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

62 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-02-03 66.181.190.148

Монгол үндэсний бөхийг л нэг их үзэн ядсан улсууд гэнэт гарч ирж гэнэ, сүүлийн үед хэлэх хэлэхгүй үгээр бах таваа ханатал доромжилж байх шив дээ, үндэсний ёс уламжлал руугаа нулимсан та нар одоо эх орон үндэсний бахархал үнэт зүйл гэх юмгүй болсон, адгуус амьтнаас ялгаагүй.

Avatar

Бөхчүүд г*** болжээ 2021-02-03 92.38.134.14

Энэ бөхчүүд чинь ихэнх нь бэлгийн сулралтай г*** болсон байна бөхчүүдийн г*** бичлэгүүд удахгүй цацагдана

Avatar

Зочин 2021-02-03 64.119.21.65

Харин ч бехчууд эсрэгээрээ барилдааныг бойкотлох хэрэгтэй, ойр дотныхон, гэр булээ эрсдэлд оруулах хэрэггуй, евчин туслаа гэхэд наад барилдаан зохион байгуулагчид ямар ч туслалцаа узуулэхгуй, узуулэх боломж ч байхгуй, зевхен еертее л найдах хэрэгтэй болно гэдгийг ойлгох хэрэгтэй дээ

Avatar

Зочин 2021-02-03 64.119.18.191

Бөх барилдуулж хэрэггүй амар. Бахилдах дуртай бөх нь авгайтайгаа сайн барилд тэгээд хорхойн дарагдан биз амар. яадаж корона тархахгүй амар. хууль зөрчихгүй амар.Элдэв шинжилгээ шаардахгүй амар. Олон хүнд ажил удахгүй амар. Улсын онцгой комисс элдэв шийдвэр гаргахгүй амар.амар. амар.

Avatar

Зочин 2021-02-03 202.126.88.230

Улсын цолтой бөк короно тусчихана а а яадын тусана л биз …

Avatar

Зочин 2021-02-03 64.119.18.191

бөх барилдлаа гээд корона арилгүй. Маш тэнэг шийдвэр гаргажээ. 5-аас илүү хүнтэй сургалт зохион байгуулж болохгүй, урлаг соёлын арга хэмжээ зохион байгуулж болохгүй гэчихээд бөх болохоор барилдаж болдог ийм тэнэг шийдвэр гаргадаг шийдвэр гаргагчидтай манай улсаа гэж. Болимоор юм даа. Энэ шийдэрээ хурдан цуцал. Тэнэг байдлаар олныг бүү бухимдуул.

Avatar

зочин 2021-02-03 64.119.18.130

zaas ene sdanuud barildahgui bailaa geed yadag yum. Undesnii boh horchin dopingchin har tamhichin tanhaichuudaar duureed yamarch ner hundgui, sonirhoh ch hungui bolson. boh nertei nudnii bulainuudaar dutlaa yu, zailj uz.

Avatar

Зочин 2021-02-03 66.181.185.246

Бөх барилдуулахгүй гээд байгаа хүмүүс нарантуул хархорин зах дээр очоод хар хүн орох зайгүй байна шдэ үзэгчгүй хэдэн бөх барилдахад юу нь болохгүй байгаам наад халдвар хамгааллын дэглэмээ захууд дээр очоод хашгир

Avatar

Зочин 2021-02-03 64.119.21.65

Угаасаа энэ барилдаан болохгуй, болохгуй гэдгийг нь хаана хаанаа бугд мэдэж байгаа, ундэсний бехийн холбооныхон албаар худлаа сэвэхээ боль, хэнд хэрэгтэй гэж ингэж эргуутэж байдаг байна

Avatar

Зочин 2021-02-03 66.181.191.100

г*** Ганбууш трансжэнджэр Солонго барилдвал билэт нь 100000

Avatar

Үзэгч 2021-02-03 66.181.182.117

За энэн шиг үнэн Монголд байхгүй шүү, монголын бөхөнцөрүүдээс арай дээр ш дээ

Avatar

Зочин 2021-02-03 103.26.194.137

Наад хэдэн аврага арслан зарим нэг заанууд үзэгчгүй барилдаан гэхээр бай шагналаа голоод барилдахгүй гэж байгаа юм Хэзээ монгл бөх бэдтгэл хангагдаагүй гэж ярьж байсан юм бэ ? Монгол бөх байнгын бэлтгэлтэй байдаг уламжлалтайг бүү март нэр хүнд цол хэргэмээ хүндэлж хайрлаж явдаа бөхчүүд минь

Avatar

Зочин 2021-02-03 202.21.111.170

Болио,,, бөхийн барилдаанаа боль. Бөх барилдсангүй гээд үзэгчид үхээд өгөхгүй, барилдаж чадсангүй гээд бөхчүүдэд тахал хүрэхгүй. Хаана, хаанаа эрсдэлгүй байвал, хэдхэн сараа дараа вакцинаа хийлгүүлээд айх зүйл багатай, сэтгэл тайван юугаа чхийж болно шүү дээ. Бөхчүүд минь аюулт өвчнөөс хол бай… Танай холбооны хэдэн дарга нар өөрсдөө маск зүүж, холуур гүйчихээд, та нарыг тахал өвчин дунд хаяж байна. Хүн муутай хүмүүс шүү Танай холбооны удирдлагууд….

Avatar

Зочин 2021-02-03 203.91.115.50

энэ санжаадамба хэзэн зааланд барилддаг байсан юм барилдахаа болиод хэдэн жил болж байна томчуул заалагд ерн барилдахаа больсоншд худлаа бааварлаж барилдаан өнжихөөс өөр юу мэддийн бэлтгэл хийхгүй бизнес хийж байгаа биз хулгайчууд

Avatar

Ахмад 2021-02-03 66.181.181.216

За даа бөх ч яамай байнах. Одоогийн бөхчүүд гэж допинг уураг хоёроор бордсон тэжээвэр гахагй шиг хөдөлж ядсан амьтад тэднийг рарах үнэн дургүй хүрдэгиын . Хуучны бичлэгүүд харахад эртний бөхчүүд ямар гоё хэлбэр галбиртэй булчин шандас болмн бөхчүүд.Одоогийнхэн ичиж үхмээр гүзээгээ дааж ядсан юмнууд. Наад барилдаанаа.зогсоовол таарна. ТВ-н эфирийн хайран цаг. Тэгээд короноо ноцтоы байна.

Avatar

Зочин 2021-02-03 192.82.64.214

Бөхчүүд нь барилдаж байна гээд бие биедээ корона халдварлуулаад шинэ голомт үүсгэх вий дээ

Avatar

Монгол хүн 2021-02-03 192.82.66.173

Шинжилгээг нь сайн аваад бөх барилдуулахад яагаад болохгүй гэж, үндэсний спорт гэдэг бол ард түмний тусгаар тогтнол болоод хүнд үед нь сэтгэл санаагаар дэмжих маш хэрэгтэй арга хэмжээ гэж бодож байна.

Avatar

Зочин 2021-02-03 43.242.242.59

Цагаан сар хийлгэхгүй гээд бх юм. тэгснээ бөх барилуудна гээд байх юм.Холион бантан хутгах юм даа. Төрийн шийдвэр туйлбартай баймаар бна шүү. Бөх барилдахгүй бол үхэх гээд бгаа хүн алга

Avatar

Зочин 2021-02-03 192.82.64.214

Цар тахлын үед элдэв уралдаан тэмцээн зохион байгуулахыг хориглосон байтал бөхийн барилдаан зохион байгуулах нь Гамшигаас хамгаалах хууль зөрчих тул цуцлах хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2021-02-03 202.21.108.3

ОЛОН УЛС ОЛИМП ӨНЖИЖ БОЛООД БАЙХАД ……

Avatar

Монгол хүн 2021-02-03 192.82.66.173

Бөх барилдуулах нь зөв шүү, үндэсний спорт гэдэг бол ард түмний тусгаар тогтнол болоод хүнд үед нь сэтгэл санаагаар дэмжих маш том з****г юм.

Avatar

Зочин 2021-02-03 192.82.64.214

Цагаан сар албан ёсоор тэмдэглэхгүй байхад бөх барилдана гэдгээ болих хэрэгтэй. Барилдана гэж аймгуудаас баахан бөхчүүд ирнэ. Цар тахлыг яаж хумиж авах вэ гээд өдөр шөнөгүй зарим нь ажиллаж байхад зарим нь барилдаж баяр наадам тэмдэглэнэ гээд арай ухамсар муутай дорой юм аа. Барилдах бөхчүүд, засуул, шүүгчдээс нь шинжилгээ авна гээд бөөн зардал бас байрлуулах зочид буудал гэх мэтчлэн. Бөхчүүд энэ хэцүү цаг үед улсдаа нэмэр болохгүй юмаа гэхэд гай болохгүй гэртээ сууж байвал зүгээрсэн

Avatar

Хогийн аварга арслангууд 2021-02-03 66.181.189.72

Ийм үед барилдахгүй ээ гээд байгаа том цолтонууд тэр чигтээ зайлбал таарна. Би үхэхээр чи үх гэдэг зан гаргаж байна

Avatar

Монгол хүн 2021-02-03 192.82.66.173

Шинжилгээгээ аваад барилдуулах нь маш зөв. Ковид-н энэ ард иргэдийн сэтгэл санаа, эдийн засаг хямарсан үед ЖИНХЭНЭ хэрэгтэй зүйл болно. Шилдэг 128 бөх барилдвал мөн ч сонирхолтой доо. Сайхан хийморь сэргээсэн гал гарсан барилдаан болох байх..

Avatar

Зочин 2021-02-03 2.75.217.188

Оюунболд цолоо хасуулж Батсуур Даян аварга болоогүй үү,Анар заан,…?
Батсуурь чимэгээ хасуулж,Бадарч гарьд болоогй үү,Мустафа өсөх идәр начин,…?

Avatar

СД 2021-02-03 66.181.180.147

Бөх барилдуулахгүй бол ямар хор хохирол учрах гээд байгаа юм бэ? Энэ дэмий юмаа зогсоо. Халдвар тараах эрсдэлтэй, бас олон нийтэд муу үлгэр дууриал болно. Хөлстэй нүцгэн олон бөх барилдуулчихаад, маргааш нь ах дүү нартаараа хэсч болохгүй гэж хориглох аргагүй болно, хориглосон ч хүмүүс тоохгүй болно.БОЛЬ БОЛЬ БОЛЬ!!!

Avatar

Зочин 2021-02-03 64.119.24.196

Цагаан сарын барилдаан зохион байгуулах нь буруу шүү. Барилдах өдрүүд ирж л таарна. Жаахан тэсэх хэрэгтэй. Халдвар тархаж л тааран шүү дээ.

Avatar

ЗОЧИН 2021-02-03 192.82.76.207

АВАРГУУД ҮХЭХИЙГ ХҮСЭЭГҮЙ. ЗӨВ. ТЭНЭГ ШИЙДВЭР

Avatar

ganbold 2021-02-03 66.181.161.98

yahaw ene hund uyed ard tumnee baysgahaar barildah 128n bohod ulsiin tsol olgoyo ersdeltei baigaa ene yed zowhon neg udaa iim bolomj olgoj bohchuudeech bayrluulah n zuitei yum bohiin holboo bayr naadmiin komiss erhem yeronhiilogchoo..

Avatar

Тэнэг бөхчүүд 2021-02-03 103.229.120.84

Энэ барилдаанаа зогсоо. Ард иргэдийн сэтгэл санааг үймүүлж золгох, шинэлэх сэтгэлийг өдөөхөө боль. Вирусын тархалтаа дийлэхээ больсон байхад яах гэж ингэж УОК-ын шийдвэрийг зөрчдөг юм. Бөхчүүдээ зайнаас барилдуулна гэж л битгий Сумъяабазардаарай даа.

Avatar

Монгол хүн 2021-02-03 192.82.66.173

Бөх барилдуулах нь зөв шүү, үндэсний спорт гэдэг бол ард түмний тусгаар тогтнол болоод хүнд үед нь сэтгэл санаагаар дэмжих маш том з****г юм.

Avatar

Зочин 2021-02-03 64.119.21.210

Одоо бөх үзнэ гээд л цугларч архи пиво болно доо. Халдвар хамгаалалт гэж юу болдог юм бол. Ер нь аварга арслангууд барилдахгүй юм бол сумын заануудын барилдаан хийлгэх юм биш үү.

Avatar

Зочин 2021-02-03 180.183.116.180

bukh gej niigemd ymarch ur nuluugui, hereggui zuil bnaa. eneni orond shinjleh uhan, zaluu erdemtdee demjdeg baiwal.

Avatar

Иргэн 2021-02-03 66.181.187.202

Одоо барилдаж байгаа аврага арслангуудаас хамгийн их биеэ тоосон Санжаадамба Содномдорж нар байгаа юм ард түмнээ хүндлээд барилдаан алгасахгүй барилдаад унавал унаад давбал даваад л барилдах хэрэгтэйшээ Батсуурь аврага шиг үргэлж барилдаан алгасахгүй барилдаад байдаг шүү дээ Санжаадамба Солномдорж нар цол авснаасаа хойш цөөхөн зодоглосондоо санжаадамба харин хэрүүл хийх болхоор л их оролцох юм шив дээ адгийн муу аврага юмаа

Avatar

Zochin 2021-02-03 66.181.191.100

Gomozovlogo

Avatar

Монгол 2021-02-03 202.126.93.244

Бөхөд дургүй бол дуугай байцгаа хужаануудаа.
Монголын Төрт ёсны баяраа та нараар заалгахгүй хийнэ

Avatar

Монголын иргэд 2021-02-03 66.181.182.117

Солиор, мулгуу минь…

Avatar

Уншигч 2021-02-03 202.179.21.236

Бөх байсан хүн хотын дарга, бөхөнцөр байсан хүн ерөнхийлөгч болохоор энэ явдаг жорлонгуудад нөгөө их хүн торгодог хууль журам нь үйлчидэггүй юм уу. явдаг жорлонгууд ноцолдож төсвөөс бай шагнал авч болж байгаа юм бол бусад уралдаан тэмцээн адилхан явуулаач Оюука Ерөнхий сайд аа.

Avatar

irgen 2021-02-03 64.119.17.121

Бөх барилдуулахаа болио . Олон чухал зүйлс цуцлагдаж байхад барилдуулах хэрэггүй. Шудрага ч биш , бөөн булхай байдаг биз дээ

Avatar

Зочин 2021-02-03 202.126.89.139

Бөх ерөнхийлөгчтэй, бөх хотын даргатай юм байж бөх хойшлуул ч гэх шиг. Эд нараас чинь тийм л шийдвэр гарна ш дээ. Өөр ямар ухаантай үйлдэл хүлээгээд байгаа юм. Арай л энэ удаа Женкогын хувын байранд барилдуулна гэсэнгүй.

Avatar

Boli 2021-02-03 66.181.161.100

Setgegdel oruulaachee hasaad baih yum Oyunboldin tsolni asuudlig shiidehguigeer barilduulj bgaamuu

Avatar

Барилд 2021-02-03 202.179.24.148

Аварга, арслангууд хүнд үеэд бөхчүүдээ дэмжээд барилдах хэрэгтэй.

Avatar

Dongos 2021-02-03 66.181.161.100

Yu yariad bgaam bee Oyunbold barildah erhgui shuu tsoliig huraaj baij barilduul

Avatar

zochin 2021-02-03 103.26.193.157

ZA BOLI , BOLI

Avatar

Зочин 2021-02-03 202.9.46.4

Энэ хүнд цаг үед энэ бөх заавал барилдах ёстой юм уу болиулаач дээ энэ заваан бөхийг Олимп хүртэл хйшлоод хэн ч нэхэхгүйл байна шүү дээ

Avatar

del 2021-02-03 202.55.188.83

зайлцгаа энэ бөхөнцөрүүд

Avatar

Дамба 2021-02-03 192.82.69.242

Энэ бэлтгэлгүй хүмүүсийг зовоож яах гэсэн юм

Avatar

Зочин 2021-02-03 124.158.82.100

Оюунэрдэнэ. Амарсайхан 2 дээрээс гаргаса шийдвэрийг хэрэгжүүлэхгүй байгаа албан тушаалтныг хална солино гээд байсан. Одоо уок оос урлаг спортын салбарын үйл ажиллагааг хязгаарласанбг зөрчиж. Сумьяабазар бөх барилдахыг зөвшөөрсөн байна. Одоо . Сумьяабазары хурдан халаач. 2 сайдын шүлс хатаагүй бхйна.

Avatar

Зочин 2021-02-03 202.21.105.26

Оюунболд яахлээрээ аварга гэж дуудуулдаг юм бэ??? Эм тариа шахсан нь баригдаад шүүхээр шийдэгдчихсэн асуудал биздээ. Женко хурдан шийдвэрээ гаргаж энэ асуудлыг хаа л даа.

Avatar

ТЭНГЭР БӨӨ 2021-02-03 84.247.50.134

ШИНЭ ЖИЛЭЭР ХҮҮХДИЙН ФОНДЫНКОГЦЕРТ БОЛСОН ЦАГААН САРААР БӨХ БАРИЛДАХ НЬ МАШ ЗӨВ ЭСЭРГҮҮЦЭГЧИД БҮГД ХЯТАДЫН ХҮҮ АЧ ЗЭЭ НАР ШҮҮ?

Avatar

Зочин 2021-02-03 203.91.115.44

Шинжилгээ нь худлаа сөрөг гарсан хүн нэг ороход олон бөхөд тарна шүү дээ Барилдаж болохгүй эрсдэлтэй

Avatar

зочин 2021-02-03 202.21.98.166

Энэ махнуудаар яана вэ.Ёстой хэрэггүй юм хийж байна.

Avatar

Иргэн 2021-02-03 202.126.89.201

УОК гэж хэнд нь зөвшөөрөл өгөөд хэнд нь зөвшөөрдөггүй юм бэ, болиосой.

Avatar

Зочин 2021-02-03 73.231.128.120

Одоо цагт хэрэггүй юмны нэг нь энэ болжээ.

Avatar

Зочин 2021-02-03 64.119.27.135

Булхай, егее аваагаар дуурсэн бехийг хэн узэх юм бэ. Цар тахал гарчихсан байхад боливол таарна. Энэ балай бехчууд улс эх орон, хууль дурмийг еерийн хуслээс дээгуур тавих хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2021-02-03 103.57.93.11

Yu bee yun boh barildah.xolstei nvtsgen garaaraa bitvv orchind yun 2 m iin zai barih…barildahdaa haashaa yum 2 m zaitai bie biee toirch gvihiim u…yun deglem …shal teneg …

Avatar

Иргэн 2021-02-03 124.60.115.152

Одоо та нарыг үздэг хүн байхгүй болсоныг мэддэгүй махнууд уу …. боль боль

Avatar

ЧХДЛАА МЭД !!! 2021-02-03 192.82.68.47

БӨХЧҮҮД БӨХИЙН ХОЛБООНЫ ХҮСЭЛТ ЯАХ ВЭ !!! ЦАР ТАХАЛТАЙ ХОЛБООТОЙГООР ГАРСАН МОНГОЛ УЛСЫН ХУУЛЬ ,ЖУРАМ ХОРИГУУД ГАРСАН БАЙГАА !!! ТҮҮНИЙГЭЭ МОНГОЛ УЛСЫН ИРГЭН ХЭНБУГАЙ НЬ ХАТУУ ЧАНД ДАГАЖ МӨРДӨХ ЁСТОЙ !!! ХЭН ДУРТАЙ НЬ ЗӨРЧӨӨД ӨӨРЧЛӨӨД БАЙЖ ТААРАХГҮЙ !!!

Avatar

Монгол суу ухаан 2021-02-03 49.0.156.15

Цахар тахал болоод хүндрээд байхад энэ эргүү хэнд ч сонирхолгүй бөхөнцөрүүд бөхөө болио!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2021-02-03 202.131.243.186

мөнхбаяр мөнхэрдэнэ улсын цолтой мэдээлэл хуучирсан байна

Avatar

Зочин 2021-02-03 150.129.141.240

Больцгоо

Avatar

Zochin 2021-02-03 139.5.217.218

Олимп хүртэл хойшлож байхад …!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж