УОК-ын хуралдаан эхэллээ | News.MN

УОК-ын хуралдаан эхэллээ

УОК-ын хуралдаан эхэллээ

УОК-ын хуралдаан эхэллээ

НЭМЭЛТ 18:10 цаг

УОК-ын ээлжит хуралдаан эхэллээ. Хуралдаанаар хөл хорио тогтоох талаар болон цагаан сарын өдрүүдэд авч хэрэгжүүлэх зарим зохицуулалтыг хэлэлцэнэ.


УОК өнөөдөр/2021.02.02/ 18:00 цагт хуралдахаар болжээ. Харин яг одоо НОК хуралдаж, Цагаан сарын баярын үеэр авч хэрэгжүүлэх арга хэмжээнүүд болон хөл хориог хэдий хэр хугацаанд тогтоох зэрэг цаг үеийн асуудлуудыг  хэлэлцэж байна. Улмаар хуралдаанаас гарсан саналуудаа УОК-т танилцуулах аж.

Өчигдөр Ерөнхий сайд, Шадар сайд ЭМЯ-нд ажиллах үеэр "Энэ долоо хоногийн Бямба гаригаас буюу хоёрдугаар сарын 6-21-нийг дуустал 16 хоногийн хөл хорио тогтоох хэрэгтэй. Хөл хорио тогтоохгүй бол гуравдугаар сард эмнэлэгт хэвтэн эмчлүүлэгсдийн тоо 3000 болж, ачааллаа дийлэхгүйд хүрнэ. Тэр үед хүнд өвчтөнийг эмчлэх, хөнгөнийг гэрт нь хязгаарлах гэхчилэн олон улсын жишигт орно. Тэгвэл нийт өвчлөгчдийн хоёр хувь нь амиа алдах тооцоолол бий. Хэрэв хөл хориог 14 хоногоор тогтоовол эмнэлгийн ачааллыг 1000 орчимд барина. Нас баралтын түвшин бага байлгаж чадна. Хөл хориог тогтоовол маш чанартай, зохион байгуулалттай хийх ёстой" гэсэн саналыг МУИС-ийн Физикийн тэнхимийн эрхлэгч, дэд профессор Д.Улам-Оргих хэлсэн. Түүнчлэн ЭМЯ-наас хөл хорио  тогтоох шаардлагатай гэж үзэж байгаа юм.

Өнөөдрийн 11:00 цагийн байдлаар Монгол Улсад шинээр халдварын тоо 18-аар бүртгэгдсэн. 2021 оны нэгдүгээр сарын 11-ний өдрөөс хойш  хөл хорионы дэглэмийг бууруулснаар 15 голомт шинээр илэрсэн. Долоо хоног тутамд 500 болон түүнээс дээш ойрын хавьтал тогтоогдож байгаа талаар мэдээлсэн. Өмнө нь  хавьтлын тоо дунджаар 250 орчим байдаг байсан бол одоо хоёр дахин нэмэгдсэн нь хүн амын хөдөлгөөн эрс ихэссэнтэй холбоотой гэж үзэж байна.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
24
ЗөвЗөв
10
ТэнэглэлТэнэглэл
9
БурууБуруу
6
ХахаХаха
4
ХарамсалтайХарамсалтай
2
ХөөрхөнХөөрхөн
2
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

65 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-02-02 150.129.140.5

Үр дүнтэй, аюулгүй гэдэг нь батлагдсан Оросоын спутник V вакциныг бүртгэхгүй байгаа явдал нь барууны орнуудын зүгээс ОХУ – ын эсрэг явуулж байгаа геополитикийн дайнд Монгол улс нэгдэн орж байна гэж ойлгогдож байна. Энэ бол хятад вируснээс аюултай үр дагавартай гэдгийг манай нөхдүүд ойлгохгүй л байх шиг байна даа. Монгол улс оршин тогтнож ирсэн түүхэндээ ганцхан Оросын вакциныг л ашиглаж ирсэн юм ш дээ. Түүнээс болоод муудсан юм байхгүй ш дээ. Буруу замаар явбал буцахдаа будаа тээнэ ээ гэж

Avatar

Зочин 2021-02-02 150.129.140.5

Үр дүнтэй, аюулгүй гэдэг нь батлагдсан Оросоын спутник V вакциныг бүртгэхгүй байгаа явдал нь барууны орнуудын зүгээс ОХУ – ын эсрэг явуулж байгаа геополитикийн дайнд Монгол улс нэгдэн орж байна гэж ойлгогдож байна. Энэ бол хятад вируснээс аюултай үр дагавартай гэдгийг манай нөхдүүд ойлгохгүй л байх шиг байна даа. Монгол улс оршин тогтнож ирсэн түүхэндээ ганцхан Оросын вакциныг л ашиглаж ирсэн юм ш дээ. Түүнээс болоод муудсан юм байхгүй. .

Avatar

ЗОЧИН 2021-02-02 202.179.25.211

Цар тахалд ажиллаж үзээгүй байгууллагынхан хөл хорих л гэх юм. Өндөржүүлсэн бэлэн байдлаа үргэлжлүүлж, бусад асуудлаа сайжруулж болохгүй юу?

Avatar

Зочин 2021-02-02 66.181.182.221

Тархвар судлаач гэж мэргэжил байдаг Физикч энэ тахалд шийдвэр гаргах үг хэлэх эрхгүй. Хаанаасаа бас балуушныхаа физикчийг олоод ирэв ээ?

Avatar

Зочин 2021-02-02 103.229.121.36

Хойноос орж ирсэн вирусний асуудал
Хотын даргад падлийгүй гэнэ.
Өөрийн мөнгөөр авсан багажаараа
Өөрийгээ хамгаалах ухаантай төрсөн энэ бөхөд
Өөрөөс нь бусад хүний вирусны асуудал падлийгүй юм байх аа.

Avatar

Зочин 2021-02-02 202.126.89.18

erotik klubt chini yu bdag ym be

Avatar

Хариуцлага, ёс зүйг чинь шаардана шүү!!! 2021-02-02 64.119.17.208

Бөөн сүржигнэл, бөөн учраа олохгүй сандарч гүйлдсэн гарууд… За яахвээ хорь. Хорьсноор харин ЯМАР ҮР ДҮН ГАРНА гэдгээ одоо хүмүүст хэл. ҮР ДҮН ГАРАХГҮЙ БОЛ ОГЦРООД ЗАЙЛЦГАА!!!

Avatar

хүннү 2021-02-02 202.179.24.53

Ковидыг ЭМЯ дийлхээ болиод МУИС-ын физикийн багш мэддэг болж, юм эргэнэ гэж энэ дээ. Ер нь эмчийн биш физикчийн амыг харсан дээр болох нь.

Avatar

Зочин 2021-02-02 109.70.100.51

Шилдэг эротик клубт тавтай морилно уу — https://tinyurl.com/y9mh59ld

Avatar

Зочин 2021-02-02 109.70.100.51

!!! Шилдэг эротик клубт тавтай морилно уу — https://tinyurl.com/y9mh59ld

Avatar

Ард 2021-02-02 202.126.89.198

Шийдвэр хүлээж байна. Төрийн минь сүлд өршөө!

Avatar

Зочин 2021-02-02 49.230.142.224

ene neg buh hun, ontsgoi komiss iin hural deer suuj baigaag ni. Body language r yu ilerhiileh geed bgaam boloo. Duu ni geed bas iim muihar hacin buduuleg mahn tolgoi baisan, iim yumnuud ygd end tend ochij alban tushaal avaad yvaad baidim be, ymr tsag ued ajillaad amidraad baigaaga mederdguimuu

Avatar

Зочин 2021-02-02 66.181.185.74

Eр нь цагаан сар наадам гэсэн орк малуудын баярыг энэнээс хойш хотод бүр мөсөн хориглох хэрэгтэй

Avatar

Зочи 2021-02-02 66.181.161.35

Чи бол тэгэлээр гадаад иргэн байж таарахнээ

Avatar

Иргэн 2021-02-02 192.82.77.196

Дайны хажуугаар дажин гэж?! Ард иргэд нь аюулт өвчин тусчих вийдээ гэж айж мэгдэж байхад сэтгүүлчид нь яс хаяж, төрийнхөн нь сандал суудалд анхаараад байж таарахгүй байхаа?! эв эеэ хичээж хямралт үеийг л давахаа бодсон нь дээрдээ?! увайгүй бодлоосоо салж сандал суудлын шуналаа зогсоох хэрэгтэй?!

Avatar

Зочин 2021-02-02 66.181.185.74

Хичнээн удаа хөл хориод барьж чадаагүй байж худлаа юм хийхээ боль Төрийн албаны авилгаар амьдрагчидад наад хөл хорио чинь хэрэгтэй байх сул цалин аваад хэвтэж байхад
Үнэн шударгаар амьдрах гээд зүтгэж байгаа хүмүүст бол дарамт хөл хориог эсэргүүцэж ёстой жагсаж цагдаа нарыг замтай нь тэгшлэх хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2021-02-02 202.9.40.132

Дэглэмээ баримтлаад хүмүүс ажлаа хийсэн нь дээр. Үр дүнгүй байнга хүмүүсээ айлгаж бүтэн хөл хорих хэрэггүй, шаардлагатай бол хэсэгчлэн хорь л доо

Avatar

би 2021-02-02 202.9.40.159

физикч хүн өвчнийг мэдрэнэ гэдэгт итгэхгүй байна, эмч хүн багт нь байдаггүй юм у?

Avatar

Зочин 2021-02-02 202.179.24.53

хэлээд юу гэх вэ?

Avatar

1 SAYAA UGUUD HORI 2021-02-02 202.55.188.44

1 saya tugruguu irgen burt uguud horivol bolj l baina, tuunees bish hov hooson orlogogui ulsgulun humuus dahij horigdohgui bailgui

Avatar

иргэн 2021-02-02 66.181.180.22

Хатуу хөл хориогоо тогтоогооч ээ. Улаанбаатарт корона хяналтаас гарсан байна шүү дээ. Вакцин орж иртэл голомтуудаа хумихгүй бол хэцүүдлээ. Эрдэмтдийнхээ зөвлөмжийг дагаач ээ! Нийт массын ухамсар ямар байгаа билээ, бэлчиж байна шүү дээ.

Avatar

Boogii 2021-02-02 59.153.113.212

2-1-nii 11 tsagaas hoish garsan 31 uvchluluu yagaad yarihgui b.aa

Avatar

ЭМЯ ны бурангуй үйлдэл 2021-02-02 202.21.108.26

Тэр 31 бол халдварласан хүмүүс биш, сэжигтэй тохиолдлуудыг тоонд нэмж зориуд хөл хорио тогтоох гэсэн ЭМЯ ны зальхай бурангуй үйлдэл байлаа. Харин ХӨСҮТ ийн шинэ дэд дарга хариуцлагаа ухамсарлаж үнэнийг ил гаргажээ. 4 хүн үхсэнийг ч ил тавьж.

Avatar

Зочин 2021-02-02 103.26.194.223

ХОРИО ТАВИХГҮЙ ГЭЖ БАЙГАА БОЛ БҮГДИЙГ ТАВЬЬ ҮСЧИНГҮҮДИЙН ДАЛБААН ДООР ЯЛГАВАРЛАСАН ШИЙДВЭР ГАРГАЖ БАЙНА ЛОББИДОЖ БАЙНА ЭСВЭЛ ТАРХАЛТ ЗГСТОЛ ХӨЛ ХОРИОГОО ЧАНГАЛ БҮР ТЭГ ЗОГСОЛТ ХИЙ ЭРЧИМ ХҮЧНИЙ АЖИЛЛЧИДЫГ ЗАЛАНД НЬ БАЙРЛУУЛ ХҮСВЭЛ БОЛОХГҮЙ ЮМГҮЙ СУМЪЯАБАЗАР МАШ БУРУУ АЖИЛЛАЖ БАЙНА ЗАЙЛУУЛАХ ХЭРЭГТЭЙ

Avatar

Зочин 2021-02-02 66.181.187.228

юун дураараа сүржин нөхөр вэ .

Avatar

Зочин 2021-02-02 139.5.216.180

Юун физикийн тэнхмийн эрхлэгч вээ. болиочээ. 5 хүнээс дээш сургалт хориод байгаа мөртлөө юун 128 БӨХ вэ. Боличоо

Avatar

ИРГЭН 2021-02-02 66.181.161.108

ХӨЛ ХОРИОГ битүүний урд өдрөөс буюу 10 аас тогтоосон нь дээр арай дөхүүлж баыгаад.ЦАГААН САРЫН БАЯРААР Л АЫЛ ХЭСЭХГҮЙ БАХ НЬ ГОЛ БИЗ ДЭЭ.

Avatar

Зочин 2021-02-02 202.55.188.44

6-naas togtooson ni deer. Tegehgui bol humuus idee tsagaa beleg seltee beldeed delguur horshoo bituu bolno.

Avatar

Зочин 2021-02-02 66.181.191.100

Бөхийн өргөөг хураан авч циркийн сургуульд өгнө

Avatar

Зочин 2021-02-02 192.82.67.34

Сумьяа базар эр хүн шиг ноён нуруутай өөрийн бодолтой, өөрийн нөлөөлөлтэй, өөрийн хүрээтэй зоригтой хатуу байгаарай. Чамайг бусад нь юу гэж харлуулж байсан ч цайз мэт өөрийн үзэл бодол итгэл үнэмшилтэй б айгаарай. Ноход золбин жингэрүүд чам руу хуцаад эхэлж байгаа бололтой. Битгий бууж өгөөрэй.

Avatar

SUMTAIBUZAR OGTSOR!!! 2021-02-02 202.55.188.44

Sumtaibuzar uuruu uurteigee yariad ehellee. Ogtsruulaad shar hadand albadan hevtuul

Avatar

Зочин 2021-02-02 202.126.90.130

Ene sumiya trolluuda taviaad eheltsen bhshiv

Avatar

Иргэн 2021-02-02 124.60.114.164

Цагаан сараар бол хөл хорио тогтоох нь зөв.Иргэд шинэлээд бөөгнөрөөд айл хэсээд тараана.Хөл хорио тогтоох цаг нь яг мөн.Хойшдоо арга барилаа өөрчил.Хуучнаар Содбаатар шиг хоцрогдсон мулгуу удаан ажиллавал иргэд хүлээн зөвшөөрч чадахгүй.

Avatar

Зочин 2021-02-02 202.126.90.130

l** min ter said iin achaar udii zeregtei yavj bgaamshuu. Ene sumiya s** l gai bolood bn. Yu gaa ch medehgui chadahguin baij zailaachee llraa

Avatar

Зочин 2021-02-02 202.21.108.26

Сумьяа одоо ЭМЯ, УОК ын амыг харж Нийслэлийнхээ ЭЗ, нийгмийн байдлыг сүйрүүлж болохгүй. Хариуцлагыг гартаа авч бизнесийг дэмж. Халдвартай ч уян хатан тэмц. Коммунист онолоор бүхний ажил амьдралыг хүчээр хааж боож болохгүй. ОЮУНЭРДЭНЭ гж хөдөөний залуугын хийрхүү бодлоггүй тэнэгхэн бодлоор Нийслэлийг удирдвал Нийслэлчүүдийн амьдрал навс унана шүү.

Avatar

Зочин 2021-02-02 66.181.187.228

та хотын хийрхүү юу

Avatar

Зочин 2021-02-02 64.119.20.240

Хойноос орж ирсэн вирусний асуудал
Хотын даргад падлийгүй гэнэ.
Өөрийн мөнгөөр авсан багажаараа
Өөрийгээ хамгаалах ухаантай төрсөн энэ бөхөд
Өөрөөс нь бусад хүний вирусны асуудал падлийгүй юм байх аа.

Avatar

Зочин 2021-02-02 66.181.176.178

БҮХ ЗҮЙЛ САЙХАН БОЛНО. БИДНИЙ ТӨЛӨӨ ОЮУН УХААНАА ЧИЛЭЭЖ БАЙГАА ЭДНИЙГЭЭ ХҮНДЭЛЖ ГАРГАСАН ШИЙДВЭРИЙГ НЬ ДАГАЖ ДОР БҮРННЭ ХИЧЭЭВЭЛ БУРХАН БИДНИЙГ ИВЭЭЖ БИД ХАМТДАА ДАВЖ ГАРЧ ЧАДНА ШҮҮ. МОНГОЛ ХҮН АМНЫ БЭЛГЭЭС АШДЫН БЭЛЭГ ГЭДЭГ.

Avatar

Зочин 2021-02-02 66.181.161.46

Энэ улсын чинь эдийн засаг элгээрээ хэвтлээ. Эцэст энэ улс коронагаас биш харин санхүүгийн хямралаас болоод сүйрэх байх.

Avatar

Зочин 2021-02-02 64.119.20.107

Хэдэн бор төгрөгний төлөө хэдэн бор монголчуудаа тахлаар үхүүлэх нь ээ, энэ хульчгар төр засаг!!?? Тас хориочээ!!! Ер нь ард түмэн яах гэж та нарыг сонгож бүхэл бүрэн эрх олгосон. юм бэ? Эргэж буцаад айж шальчиганаад бай гэж сонгоогүй шүү дээ!!! Ард түмэн сонгоод бүхий л эрх мэдлийг өгчихөөд байхад шальчиганаад байх хэрэггүй шүү, та нар!!!!!!

Avatar

бодлын хулгайч 2021-02-02 66.181.190.227

ЭРДЭМТДИЙНХЭЭ ЗӨВЛӨГӨӨГ ДАГА. БУРУУТАХГҮЙ ШҮҮ. ХОТ СҮЙРЛИЙН ИРМЭГТ БАЙНА.

Avatar

Зочин 2021-02-02 202.72.242.141

5 хүнээс илүү олуулаа цугларч болохгүй гэчихээд 128 бөх барилдууна гээд байх юм. Сонирхолтой дарга нар шүү

Avatar

UB irgen 2021-02-02 103.212.118.27

Улсын Онцгой Комиссийн хамгийн эхний ажил хотын дарга Сумьябазарыг хөөх!!!!

Avatar

Зочин 2021-02-02 139.5.216.88

Физикийн багш ингэж хэллээ гэх юм уу хаашаа юм.Монголын физикч гуай нарын хэр хэмжээг ч захын нохой мэднэ дээ.

Avatar

Зочин 2021-02-02 66.181.185.155

Физикч хүн гээд эрүүл мэндийн асуудлыг мэдэхгүй гэсэн үг биш. Гол эдгээр хүмүүсийн хийсэн тооцоо, судалгааг олж хар.

Avatar

иргэн 2021-02-02 66.181.180.22

Эрдэмтдийнхээ саналыг нэгтгээд хэлж байгаа биз дээ

Avatar

Zochin 2021-02-02 66.181.161.123

Arhi bithii hori gene uu chi uuh albatai yu arhigui bol uhlee yu

Avatar

Иргэг 2021-02-02 64.119.26.93

Тэг зогсолт хийвэл тодорхой утсанд УБ хотын иргэдээсээ 2 хоногийн дотор нээлттэй саналыг нь авах хэрэгтэй байх. Тэгээд олонхоороо шийдчихье. Тэгээд өрх бүрээс нэг хүнийг шинжилгээнд хамруулчих. Ерөөсөө 14 хоногийн дотор. Тэгвэл лабораторын хүчин чадал хүрэлцэх үү?

Avatar

Zochin 2021-02-02 66.181.176.178

Arhia bitii hori. Uned orood hetsuu bna. Zugeer horihgui bval baidgaara l baij bna amar. Shagchdiig uugshuulmeergui bna shu

Avatar

Зочин 2021-02-02 103.229.123.92

hotod hul horiond orson irgedee shinjilgeeg n uguud che

Avatar

irgen 2021-02-02 192.82.66.72

хорио тогтоовол баярын өдөр л тэг зогсолт хийж бусад үед хэвийн ажил бизнесийн явуулаач ээ

Avatar

Бат 2021-02-02 192.82.93.3

ТЭНЭХ, ҮХЭХ ЭРХ ЧӨЛӨӨГ МИНЬ ОЛГО!

Avatar

зочин 2021-02-02 124.158.83.178

чи тэнэг тэнээд үхэх нь чиний хэрэг хажуудах хүн чинь үхнэ эргүү миал байрандаа эргэлдсээр үхдэг чамд тэр яг зохино

Avatar

Тэр нь дээрээ 2021-02-02 103.212.118.22

Цагаан сарын хугацаанд вирус хүрсэн бол эмчилгээнийх нь зардлыг хувь хүн өөрөөс нь гаргах тогтоол гаргачих. Тэгвэл хорьсон хориогүй гарахгүй

Avatar

physicist = medical doctor ? 2021-02-02 202.126.89.164

uul ni physicist gej mergejil google deer arail uur tailbar garch ireed baihin,

emch nar, tarhvar sudlaachdinha ugend orohgui baihaar ni argaa yadaad physicist karantilaachee geed orilj baina gej oilgoloo zuv uu?

sain tailbarlaad uguurei mundaguudaa

Avatar

Зочин 2021-02-02 122.201.21.152

Ард иргэд одоо нэг үеэ бодвол дийлэнх нь ухамсартай соёлтой болсон ш дээ цагаан сарыг бүх нийтээр тэмдэглэхгүй зөвхөн өнгөрсөн жилийнх шиг гэр гэртэй байгаа байгаа газраа тэмдэглэж чадах байлгүй дээ заавал дөнгөж сая нээчхээд дахиж хааж Бужигнуулах хэрэг байна уу Хөгшчүүлдээ аав ээж өвөө эмээгээ боддог бол айл хэсээд байхгүй байлгүй дээ

Avatar

Зочин 2021-02-02 192.82.72.164

УРД НЬ ХЭРЭГТЭЙ ХЭРЭГГҮЙ НЬ МЭДЭГДЭХГҮЙ ҮЕД ЭРГЭЛЗЭЭ БАЙХГҮЙ ХӨЛ ХОРИДОГ БАЙСАН БАЙЖ ОДОО ЯГ ХЭРЭГТЭЙ ҮЕД НЬ ЮУНД НЬ ХЭЛЭЛЦДЭГ БАЙНАА. ОДОО Л УЧРЫГ НЬ ОЛОХГҮЙ БОЛ ГОЛОМТУУД ЗАМБРААГАА АЛДАЖ ӨВЧИН ДИЙЛДЭХЭЭ БОЛИОД ХЯНАЛТААС ГАРВАЛ ХЭЦҮҮДЭНЭ ШҮҮ ДЭ. ХЭРЭВ ТАРХАЛТЫГ ҮНЭХЭЭР Л ЗОГСООДОГ ЮМ БОЛ 14 ХОНОГ БҮР ТЭГ ЗОГСОЛТ,ҮРГЭЛЖЛЭЭД 14 ХОНОГ ХАТУУ ХОЛ ХОРИОД ӨВЧИНИЙ ТАРХАЛТЫГ НАМ ДАРААД АВАХ НЬ ДЭЭР ЮМ БИШ ҮҮ ӨВЧИНГҮЙ БОЛЧВОЛ БҮГД ЭРГЭЭД ХЭВЭНДЭЭ ХУРДАН ОРНО БАЙХ ШҮҮ ДЭ

Avatar

Зочин 2021-02-02 202.21.108.26

Одоо ажилгүй суугаад цалингаа авч байгаа залхуу Төрийн албаныхан, архины шагчдын лоббид УОК арай ч автагдахгүй байх. Хөл хорио Цагаан сарын үеэр 5-7 хоног л хангалттай. Энэ өвчний үеэр айл хэсэх тэнэг ховор. Хотод суурьшсан хөдөөгийнхнийг сайтар ухуулан сэнхрүүлбэл хүн байна даа эрх биш ухаарах биз. ЭЗ гаа, айл өрх болгоны амьжиргааг бодож шийдвэр гаргах байхаа.

Avatar

Зочин 2021-02-02 66.181.187.228

Би 4 уулын дунд 74 жил амьдарсан ч хөдөөнийхнийг муулдаг хүнд би яснаасаа дургүй …

Avatar

Zochin 2021-02-02 66.181.161.123

Mongol erdemted ch geh shig esgii shaahaigaa l hii

Avatar

kk 2021-02-02 202.9.40.233

saya neg moson gyriigeed darah yostoi baisan gazar sumiyabazariin biznes hetsyydsen yum bailgyi dee

Avatar

Зочин 2021-02-02 212.95.5.157

Өчнөөн хүний босгож ирсэн бизнес, үхтэл хэдэн жил гүрийж цааш хийсэн хадгаламжийг бүгдийг шавхаж, эдийн засгаа сөхрүүлэн байж хэдэн хүнийг эмчлэх ч гэж? Зн4хээр харалган тэнэг улстөрчидтэй юмаа.

Avatar

Ner 2021-02-02 192.82.64.208

наад мулгуй бөхүүдээ хотоос зайлуул.

Avatar

hmmm 2021-02-02 66.181.183.143

ajilgvi bolchihoor orlogo baihgvi koronogoos naaguur ulburch vhej magadgvil bn shvv

Avatar