Орон сууцгүй, оффисийн барилгагүй магнат | News.MN

Орон сууцгүй, оффисийн барилгагүй магнат

76:1

Орон сууцгүй, оффисийн барилгагүй магнат

Орон сууцгүй, оффисийн барилгагүй магнат

“NEWS” агентлаг 76:1 буландаа парламентын гишүүдийг үсгийн дарааллаар танилцуулдаг билээ. Энэ удаагийн дугаарт УИХ-ын гишүүн Ц.Анандбазарыг онцолж байна. Түүний хувьд анх удаа УИХ-ын гишүүнээр сонгогдсон хууль тогтоогч дундаа шинэ хүн ч, улс төрийн карьераа МАХН-ын дарга Н.Энхбаярын зөвлөхөөс эхлүүлж байжээ.

Сэтгүүлч, орчуулагч, эрхзүйч мэргэжилтэй ч мэргэжлээрээ хоёрхон жил буюу 1994-1996 онуудад “НИК-ЭЛЧ” сонинд ерөнхий эрхлэгчээр ажилласныг эс тооцвол бизнесийн салбарт голлон ажилласан. Түүнийг "Сод Монгол" группын ерөнхийлөгч гэдгээр олон нийт илүү танина.  Өмнө нь 2012 оноос хойш УИХ-д нэр дэвших бэлтгэлээ хангаж байсан ч  бүтэлгүйтэж байсан. Тэр болгондоо тэрбээр нутаг усаа сольдог нэгэн байв. Харин  2020 оны УИХ-ын сонгуульд ээжийнхээ нутаг Булган аймгийг сонгож нэр дэвшсэн нь ялалт байгуулсан. Улс төрд хожуу хөл тавьсан тэрбээр МАН-ын гол санхүүжүүлэгчдийн нэг байсан учраас түүнд квот олгосон гэдэг.

Түүнийг улс төрд орж ирэхээс өмнө бизнесийг нь тойрсон  элдэв сөрөг  мэдээллүүд хэвлэлийн хуудснаа хамгийн их  гарсан учраас одоо дурдах нь илүүц биз ээ.

Улстөрчийнх нь хувьд үнэлж, дүгнэхэд эртэднэ. УИХ-ын гишүүн Ц.Анандбазар УИХ-аар хэлэлцэж байгаа асуудал бүртэй зууралдаад байдаггүй  ч хөдөө аж ахуй, малчидтай  холбоотой асуудалд дуугүй өнгөрнө гэж үгүй.

Шалтгаан нь Мал сүргийг гэмт халдлагаас хамгаалах Монголын нийгэмлэг ТББ-ын тэргүүнээр ажиллаж байсны хувьд малчдад тулгамддаг асуудлыг хамгийн сайн мэдэх гишүүдийн нэг. УИХ-д орж ирсэн даруйдаа Хөдөө аж ахуйн хөгжлийг дэмжих, газар тариалан, төмс хүнсний ногооны хангамжийг нэмэгдүүлэх зорилготойгоор УИХ-ын гишүүдийн лобби бүлгийг тэрбээр санаачлан байгуулсан. Тус лобби бүлгийн гол зорилго нь 2024 он гэхэд малын хулгайгүй болгох чиглэлд ажиллана. Ингэхийн тулд  Малын хулгайтай тэмцэх хуулийг амьдралд хэрэгжүүлэхэд анхаарч ажиллахаа илэрхийлсэн.

Сүүлд УИХ-ын хуралдаанаар Онцгой албан татварын тухай хуульд нэмэлт, өөрчлөлт оруулах тухай хуулийн төслийн хэлэлцэх үеэр "Сод Монгол”-ын эзэн Ц.Анандбазар Монголд хуурамч шатахуун зардаг гэдгийг хүлээн зөвшөөрсөн. Тэрбээр энэ тухай “Монгол Улсад сүүлийн зургаан жилийн турш хуурамч шатахуун буюу керосин, нафта гэж нефтийн туслах бүтээгдэхүүнийг онцгой албан татваргүйгээр оруулж ирээд холиод автомашинд хэрэглэж байгаа. Үүнээс үүдэж улсын төсөв жил бүр 60-70 тэрбум алдсан.  Хэрэв дэлхий улс орон үүнийг зөвшөөрдөг байсан бол нефтийн үйлдвэр ч гэж байх шаардлагагүй. Өнөөдрийг хүртэл онцгой татвар авахгүй байгаа нь гэмт хэрэг шүү” гэж хэлсэн байдаг.

УИХ-ын гишүүн Ц.Анандбазар  сонгуулийн үеэр  АТГ-т өгсөн ХОМ-тээ нэг ч орон сууцгүй, машингүй, оффиссын барилгагүй хэмээн мэдүүлсэн нь итгэх хүн цөөхөн биз. Ц.Анандбазарын нийт орлого 336 сая, гэр бүлийн гишүүдийн орлого 60 сая бол 569.2 сая төгрөг бүхий хурдан удмын адуу болон малтай хэмээн мэдүүлжээ. Тэрбээр гадаадын банк санхүүгийн байгууллагад 2.7 тэрбум төгрөгийн  хадгаламжтай бөгөөд дотоодын банкинд хадгаламжгүй гэж мэдүүлжээ.

Тэрбээр Сод Монгол групп ХХК, МэргэВан ХХК, Алханатрейд ХХК, Шинэ соёмбо ХХК, Эс эм жи ойл энд газ ХХК, Сайншанд рефайнери ХХК, ШТС ХХК, Бэрс-Дизайн ХХК, Сод Монгол газ ХХК, Эрдэнэт ойл ХХК-д хувьцаа эзэмшдэг.

УИХ-ын гишүүн Ц.Анандбазарын намтар:

ТӨГССӨН СУРГУУЛЬ:

  • 1994-Горькийн нэрэмжит Утга зохиолын дээд сургууль, утга зохиолын ажилтан
  • 1996- МУИС, эрх зүйч

АЖИЛЛАСАН БАЙДАЛ:

  • 1993-Соёлын яам, Соёлын сайдын туслах
  • 1994-1996 НИК-ЭЛЧ” сонинд ерөнхий эрхлэгч
  • 1996-“НИК” ХХК-ийн харьяа “НИК-ТУР” ХХК-д гүйцэтгэх захирал
  • 1997-Нью-Тур” ХХК-д ерөнхий захирал
  • 1999- “СОД МОНГОЛ ГРУПП” ХХК-д ерөнхий захирал
  • 2000- “НИК” ТӨХК-д худалдаа эрхэлсэн захирал
  • 2001- “СОД МОНГОЛ ГРУПП” ХХК-ийн ерөнхийлөгч
  • 2008- ОХУ-тай хамтран ажиллах “Ажил хэргийн зөвлөл”, дэд ерөнхийлөгч
  • 2008- Монголын эх тайван найрамдлын байгууллагын дэд ерөнхийлөгч
  • 2010- 2009 2010“Сод Монгол Боловсрол сан”-гийн тэргүүн
  • 2013-Монголын энх тайван найрамдлын байгууллагын дэд ерөнхийлөгч
  • 2013- Мал сүргийг гэмт халдлагаас хамгаалах Монголын нийгэмлэг ТББ-ын тэргүүн
  • 2020 оноос Монгол Улсын их хурлын гишүүнээр сонгогдов.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
15
БурууБуруу
7
ТэнэглэлТэнэглэл
4
ГайхмаарГайхмаар
3
ЗөвЗөв
3
ХахаХаха
1
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

37 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-02-02 140.78.5.102

Ангайтал заллидаг Анандбазар гэж л сонсож байлаа. Энэний мундаг сайныг мэдэх ч үгүй юм байна. Бизнесийн ертөнцөд бол ямар ч нэр хүндгүй, хуншгүй гар

Avatar

Зочин 2021-02-02 176.175.157.240

2004 онд сод монголд ажилдаг байлаа гэж зүгээр худалдагдсан сайт байна NEWS.mn олон хүмүүс наад нөхөрийг чинь мэднэ шүү хүний хөдөлмөр яаж шулж байсныг нийт массд наад хүнээ сурталчилах гэж байгаа бол танай сайт ч явахгүй наад дурак чинь богинохоон карертай үйлийн үрээс хэнч зугтахгүй

Avatar

Зочин 2021-02-02 66.181.161.41

Teneg baagì

Avatar

60 санххүүжүүлэгч 2021-02-02 150.129.142.88

ТЭХЭЭР ЛУЙ-ВАР-ЧИН ГЭДГИЙМ ДАА ТИЙМ хүнийг?!?!

Avatar

Anandbazar gishyyn ni 2021-02-02 174.234.133.49

Huuramch shatahuun zardag geed baigaa yumuu tiimee ta nar bygd l huuramch spirit zardag baisan sh dee jishee ni Gyndalain Atilla bna bygd l adil odoo gegeersen garuud

Avatar

зочин 2021-02-02 66.181.186.167

Анандбазар бизнес эрхэлж ирсэн, Ажил нь ч сайн байсан. Их хуралд сонгогдсон нь нүдээ олсон сонголт болсон. Анандбазар зарчимтай, сэтгэл зөөлөн, шударга залуу. Ядуу баян гэхгүй, хүнд тусархуу зантай. Сайн чанар олон бий. Хувийн мөнгө хөрөнгө, ХОМ яаж бөглөсөнг мэдэхгүй. Ер нь хүний яс сайтай гэж хүн бүр хэлнэ дээ. Хүнийг гаднаас нь, хэвлэлийн худал мэдээллээр дүгнэх хэрэггүй.

Avatar

d 2021-02-02 59.153.114.196

golni uuriinhni biznes bolohoor benzin yariad bgaazde

Avatar

Зочин 2021-02-02 109.70.100.51

!!!!!!! Шилдэг эротик клубт тавтай морилно уу — https://tinyurl.com/y9mh59ld

Avatar

Зочин 2021-02-02 202.179.21.206

Хөрөнгө орлогын мэдүүлгииг АТГ шалгадаг бхйхаа Тэгээд маш том грүппиин захирал хүн орон сууцгүй бүр машингүй тэгээд өөриин гэсэн оффисгүй гэнэээ Манай АТГ энэ үлгэрт нь үнэмшээд хүлээн зөвшөөрсөн хэрэг юм биздээ Төриин хууль хяналтынхан иим арчаагүй байхад монгол яаж хөгжих вэи Одоогиин цэцэрлэгиин хүүхэд ч үүнд үнэмшихгүй шүү дээ

Avatar

Зочин 2021-02-02 202.55.188.44

Гэр бул эсвэл ах дуугын нэр дээр байдаг нь тодорхой

Avatar

Доромжилж бгаа юм шүү 2021-02-02 202.55.188.84

Хууль бус хөрөнгөтэй болхоор л өөрийн нэр дээр юу ч үгүй бгаа юм. Ард иргэдийг тэнэг мэт боддог бодлоо энэ мэтийн юмнууд хэзээ болих вэ. Бид ийм л ниймгэмд амьдарч бна

Avatar

Иргэн 2021-02-02 139.5.216.253

Бага тэнгэрт бүтэн хороолол байна. Арайл долоох юм аа

Avatar

Зочин 2021-02-02 202.9.47.1

Анандбазар хүний мөс жудаг маш сайн хүн. Адаглаад л 10 жилийн сурч байсан сургуульдаа , ахмад багш нартаа асар их халамж хүндэтгэл үзүүлдэг ухаалаг нэгэн.

Avatar

Тодоо 2021-02-02 66.181.187.107

Мөс сайтай болоод Багатэнгэрт барилга бариулсан, Өргөө кино театрын барилга бариулсан барилгачдын мөнгийн өгөхгүй луу унждаг хулгайч ш дэ. баахан хүний мөнгөн дээр голоо зохидог. Өөрсдийн захиалагчийн инженерүүдийн цалинг өгөхгүй 3сар луу унжиж ажлаа арга буюу хаяж явахад хүрэгдэг өчүүхэн амьтан

Avatar

Зочин 2021-02-02 140.78.5.102

ийм тэнэг юм бичихээсээ ичээч

Avatar

Т1 иргэн 2021-02-02 192.82.78.175

Зөөзө асуудал бүртэй зууралдахгүй гэнээ тэгэхээр бусад асуудалд зүгээр коноп дараал суух юм байхдаа

Avatar

би би 2021-02-02 202.21.107.101

улаан лууварчин юм даа дээрэмчин гэдэг нь үнэн бололтой их хурал уваагүй юмнуудаар дүүрлээдээ хөөрхий гэж

Avatar

Зочин 2021-02-02 192.82.75.225

Энэ нөхөр чинь өөрөө жинхэнэ дээрэмчин гэсэн. Хүний юм булаахдаа гаргуун шулаачин

Avatar

зочин 2021-02-02 124.158.83.178

хамрыг чинь цааш нь чихэж өгнөө, тэгээд даанч чамаас авах юм байхгүй гуйлгачин. булаах юм гэвэл юу байгааг хэлээрэй

Avatar

Зочин 2021-02-02 103.10.23.171

Атг нь ийм юманд итгээд л арай3

Avatar

Зочин 2021-02-02 27.123.214.2

Алдаж онож явсан байж болно. Зөв замаа олоод буруугаар явж байгаа зүйлээ засаад явах нь иргэн хүний үүрэг. Тийм учраас Анандбазар анддаа талархаж байна.

Avatar

Ядуу монгол 2021-02-02 202.126.89.207

Эхнэр хүүхдүүд нь гэж найгүй баян айн.кккк Өөрөө бараг гуйлгачин.Манай дээдсүүд бүгд баян авгай хүүхэдтэй гуйлгачид.Үнэн итгэж байнаа хэхэхэ

Avatar

Od 2021-02-02 124.158.80.136

EE zailuul daa hoorhii oroh oron oochih aygagui gon bie gozon tolgoi ymuu? Tegeed haana amidarch tolgoi horogoddog ym boloo? Ene setguulch hudal bichiv uu? ene nohor ooroo hudal heleb uu? Iim ih horongotei hun oroh orongui oochih aygagui, buudlaar amidardag gehed ogt unemshilgui ym. Unen l baidag baigaa daa tamini. Odoo Transheind amidardag huun barag alga bolson gesen bh shuu. Taransheind amidraad Ulsiin Ih Hurliin gishuun bolson gej uu?????????????????????

Avatar

Зочин 2021-02-02 150.129.142.43

Анандбазар гишүүн сайн бн!! Шатахуун үнэхээр сонин сонин болоод байдаг тухай олон жил яригдлаа !! Энэ хүн дотор нь байгаа болохгүй юмыг мэдэж л байж таараа ш дээ!! Их Хурлын гишүүд ингээд нэг нэг асуудлыг яс барьж аваад хөөцөлдөөд явчих юм бол Монголын асуудал амархан шийдэгдэнэ дээ!!

Avatar

Зочин 2021-02-02 64.119.20.107

Адъяамаа! – Анандбазар өөрөө хуурамч шатахуун зардаг бол юу гэж ийм юм ярих вэ дээ??? Аливаа юманд логик гэж нэг юм байдаг юм шдээ!! Чи сэтгүүлч хүний хувьд логикийн наад захын мэдлэгтэй байхгүй бол ноцтой алдаа гаргана шүү!!!

Avatar

Зочин 2021-02-02 64.119.20.107

2 настай балчир хүүхэд л "Би шээсэн" гэж "хэрэг" хүлээдэг байх!

Avatar

смбы 2021-02-02 66.181.168.8

энэ арай биш ээь ард түмэн ийм цагт бөх үзээд баярлаад суух уу

Avatar

zochin 2021-02-02 64.119.27.11

mash tom zallanshuu saihan yarnaa dandaal hunui yum zaliksan baidag shuu hun bisheehog

Avatar

Зочин 2021-02-02 202.21.111.58

Харин ч үнэнийг хэлсэн юм биш үү?

Avatar

Зочин 2021-02-02 139.5.216.195

Uul ni surguuliig tuduus tudun ond suraltsaj tugssun gedegsen,2010 -2015 ond geh met, Odoo ch Erunhii Saidaa duuraigaad gants tugssun onoo bichdeg boljee. Tegeheer ter surguuli tugssun ni hudlaa l baidag baihgvi yvvv deee !

Avatar

Зочин 2021-02-02 122.201.31.198

бүгд адилхан монголд тэр нь сайн муу гэж хэлчих нэгч ШТ газар бхгүй хуурамч чанаргүй бензинээр монголчуудыг хуурдаг хулгайчид

Avatar

Батаа 2021-02-02 66.181.161.74

Одоо юу ч гэмээр юм бэ дээ. Еьро стандартын 92 95 ав гэхээр хэн ч авдаггүй шүү дээ. Зар гэёэн үнэнд нь тааруулж л класс 2 92 зарж байгаа юм аа.

Сонголт байгаа ард түмээн!

Avatar

Зочин 2021-02-02 202.126.89.162

Сэтгэгдэл бичсэн малнууд аа, машиныг чинь хайрлаад, мэргэжлийн ёс зүйгээ бодоод, хуурамч шатахууныг устгах санаатай яваа хүн байна. Өөр та нарт юу хэрэгтэй юм бэ? Тэр нь зарим хүний эрх ашгийг хөндөж. Тэгээд ийм юм бичиж. Яс шидэхэд л хэмлэлдээд шаачхым аа. Үнэн золбин шаасан.

Avatar

зочин 2021-02-02 202.131.243.186

ард түмнээ хохироож шулхаа мөн луйвардахаа болиочээ

Avatar

1234 2021-02-02 202.126.90.82

Содмонгол жинхэнэ өөрөө ICIC- гийн хуурамч бензин хамгийн ихээр зардаг байсан газар ш дээ. Одоо овоо ухаарч, энэ талаар дуугарч байгаад баярлалаа танд.

Avatar

Тодоо 2021-02-02 66.181.187.107

Хулгайч хулгайчийг бариарай гэж хашгирч байна

Avatar