УИХ-ын дарга Төмөр бетон дэрний үйлдвэрийн үйл ажиллагаатай танилцав | News.MN - Мэдээллийн эх сурвалж

УИХ-ын дарга Төмөр бетон дэрний үйлдвэрийн үйл ажиллагаатай танилцав

Хуучирсан мэдээ: 2016.04.02-нд нийтлэгдсэн

УИХ-ын дарга Төмөр бетон дэрний үйлдвэрийн үйл ажиллагаатай танилцав

Монгол Улсын Их Хурлын дарга Зандаахүүгийн Энхболд өнөөдөр /2016.04.02/ Сэлэнгэ аймгийн Сайхан суманд ажиллан, Улаанбаатар Төмөр замын Хөтөл дэх Төмөр бетон дэрний үйлдвэрийн үйл ажиллагаатай танилцав.

1997 онд ашиглалтанд орсон Төмөр бетон дэрний үйлдвэр үндсэн 7 цех, 150 ажиллагсадтай талаар тус үйлдвэрийн дарга Ү.Чинсүх Улсын Их Хурлын даргад танилцуулав. Тус үйлдвэр нь 2200 тн-ын багтаамж бүхий цементийн агуулахтай, нэг удаагийн зууралтаар 0,55-0,9 м бетон зуурмаг бэлтгэх албадмал болон чөлөөт уналтын зууруулуудтай юм байна. Цагт 190с-тай, 4 тн уур үйлдвэрлах хүчин чадалтай, гинжит ул ширэмтэй DZL-4-А-II маркийн технологийн уурын зуухтай. Олон улсын ISO стандартын шаардлага хангасан өндөр нарийвчлалтай багаж хэрэгслээр бүрэн тоноглогдсон чанар лабораторийн цех үйл ажиллагаа явуулж байгаа гэнэ.

Лаборатори цех нь физик механик туршилтын болон чанарын хяналтын хэсгүүдтэйгээс гадна бетон дэр, бетон хийц эдлэл тус тусад нь шарах зориулалтын 2 шарах камертай болохыг танилцуулж байв. Тус цех нь түүхий эд материал хүлээн авахаас эхлэн эцсийн бүтээгдэхүүн гаргах хүртэл үйлдвэрийн бүх процесст лабораторийн нарийн хяналт тавьж, үйлдвэрээс гарч байгаа бүтээгдэхүүн бүрт чанарын сертификат олгож ажилладаг байна. Зуурмаг узель, шарах камер, технологийн уурын зуух, чанарын хяналт зэрэг гол гол дамжлага хэсэг дээрээ компьютерийн хяналт бүхий автомат удирдлагатай дунд механикжилттай үйлдвэр юм. 1997-2005 онд Монгол Улсын болон БНХАУ-ын технологи стандартаар “FZ”маягийн бетон дэр үйлдвэрлэжээ. 2006 оноос ОХУ-ын ША-05 маягийн “АРС” бэхэлгээт бетон дэрний илүү дэвшилтэт технологи нэвтрүүлэн ажилласан байна.

Үндсэн түүхий эдэд Монгол Улсын болон ОХУ, БНХАУ-ын М500 маркийн цемент ашигладаг. 5-10 мм-ийн фракцын дайрга, угаасан элсийг дотоодоос, 3 мм-ийн тусгай арматур, анкер, уян налархайжуулагч нэмэлт бодисыг гадаадаас авч хэрэглэдэг байна. Тус үйлдвэр нь тулагч мөрийн хэсэгтээ 170 кн, голдоо 110 кн ачаалал даах чадвартай, 40-50 жил ашиглагдах боломжтой төмөр бетон дэр, М150-М600 маркийн бетон, төмөр бетон хийц эдлэл үйлдвэрлэж байна.

Ээлжийн бус зохион байгуулалтаар ажиллахад жилд 65,0-75,0 мянган ширхэг бетон дэр үйлдвэрлэх хүчин чадалтай. Гүүр хоолой бусад хийцийн цех нь төмөр замын гүүр хоолойн дөрвөлжин хоолой, гүүрийн дам нуруу, үерийн хамгаалалт бэхэлгээний бетон гулдмай хавтан гэх мэт хийц эдлэл, барилгын суурийн блок, даацын болон даацын бус ялуу, холбооны болон эрчим хүчний шонгийн бетон хөл, явган зам талбайн өнгөт зүймэл блок, замын хашлагын бордюр зэрэг 20-иод нэр төрлийн бүтээгдэхүүнийг замын аж ахуйн нэгжүүд болон барилгын байгууллага, иргэдийн захиалгаар үйлдвэрлэн нийлүүлдэг байна. Тус үйлдвэр нь төвийн эрчим хүчний шугам, авто зам болон төмөр замаар холбогдон дэд бүтцийн ашигтай бүс болох Эрдэнэт, Дархан, Улаанбаатар хотуудын дунд Хөтөл хотод байрлаж үйлдвэрлэл явуулж байгаа нь давуу тал болохыг Улсын Их Хурлын даргад танилцуулж байсан юм.

ЭХ СУРВАЛЖ: УЛСЫН ИХ ХУРЛЫН ТАМГЫН ГАЗРЫН ХЭВЛЭЛ МЭДЭЭЛЭЛ, ОЛОН НИЙТТЭЙ ХАРИЛЦАХ ХЭЛТЭС

 

"Болор дуран"-аар шалгав.

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

zochin 2016-04-02 202.179.27.236

bolj l bna shde ene uildberiin baidliig sudalj l bgaa bailgui dee ene uilberiin darga Chinsukg mun ch olon jil bolj bna daa

зочин 2016-04-02 203.194.118.104

Хойт Солонгосын бацаан шиг байна. Оролцохгүй юм алга.

Тариа 2016-04-02 122.201.22.60

УБ т жилд 350 мянган ширхэг бетон дэр уйлдвэрлэдэг Англи шугам ашиглалтанд орсон гээд Алтанхуяг тууз хайчлаад байсан наад Оросын хоцрогдсон эдийг чи л тоодог байх малаа

Зочин 2016-04-02 103.26.195.236

Энэ дурак одоо Ерөнхий сайд болчихсон юм уу

Зочин 2016-04-02 104.162.73.38

С 15 по 18 марта 1987 года Г.Алиев находился в Волгоградской области, где провел целую серию встреч и бесед с тружениками. Он побывал на Камышинском хлопчатобумажном комбинате, на чулочно-трикотажной и обувной фабриках, на Волгоградском тракторном заводе, посетил Центральный рынок, магазины и предприятия общественного питания. Побеседовал с коллективом клинической больницы скорой медицинской помощи, побывал на железнодорожной станции имени М.Горького, осмотрел комплекс речного вокзала, совершил поездку на скоростном трамвае, часть трассы которого проложена под землей. Встретился с учащимися и наставниками школы-интерната № 4, посетил созданный там музей боевой и трудовой славы, а также возведенный машиностроителями детский комбинат. Обсудил проблемы перестройки высшего образования с руководителями вузов в политехническом институте.

түүхч 2016-04-02 103.26.195.128

Г.Алиев 1982-1987 онд ЗХУ-ын Сайд нарын Зөвлөлийн 1-р орлогч дарга байсан. Тэр үедээ ЗХУ-ын Волгоград мужаар явж ажилласан мэдээг яах гэж тависан юм бол?

kkk 2016-04-02 83.117.122.63

jinhene orig dolginuur hun ene turd hergtei deg ee bas ailgui

Зочин 2016-04-02 103.229.123.11

Монгол улс Төмөртэйгээс олборлосон төмрийн хүдрээ, Таван толгойн коксжих нүүрс, Говьсүмбэрийн жонштой хольж Дарханы Төмөрлөгийн үйлдвэртээ ган хайлуулж, ган зам рельс төмрөө хйигээд, Хөтөлийн цементээр бетон дэрээ үйлдвэрлэхэд гол анхаарлаа тавих хэрэгтэй байна. Хятад 1960-аад онд хот болгон домен зуухтай болж байсан билээ. З.Энхболд :тэр хоцрогдсон технологи гэх биз. харин шинэ технологио хурдан нэвтрүүлээч. ярих амархан хийх бололцоог нээгээч. нэгэнт энэ улсыг удирдаж чадна гээд зүтгэсэн биз дээ

dfasdf 2016-04-02 202.21.106.129

10 жилийн газар зүйн юмыг яриад байх юм. Тэр үйлдвэр барих тэрбум доллар олчих эхлээд

kkk 2016-04-02 83.117.122.63

co3 yalgaruulahiin esreg koneveced negdsen biluu

Зочин 2016-04-02 103.229.123.11

1 метр зайд 2 дэр мод ордог гэвэл 1 км замд 2000 бетон дэр орох юм байна. 70 мянган дэр бетон 35 км төмөр зам / УБ хотын төвөөс 61-ийн гарам хүртэл / замд хүрнэ гэсэн үг үү? Ийм дэр бетоноор 270 км төмөр замд 8 жилийн бүтээгдэхүүн хэрэг болохнээ. Ойгоо сүйтгэхгүй сайн талтай ч улс орны хөгжилд оруулдаг хувь нэмэр багатай үйлдвэр бололтой. Хэрэв 65-75 сая дэр мод бол 35,000 км замд буюу Манай 47-р өргөргөөр дэлхийг бүтэн тойрох төмөр замыг хангах ч юм шиг. З.Энхболд уг нь тоондоо гайгүйл хүүхэд байсандаа.

kkk 2016-04-02 83.117.122.63

tegeel yarvaigaad bgaa yum bishuu

nabaa 2016-04-02 202.72.247.249

hamar deeree ***** naasan ym shig yarvaaj yvah ym

Зочин 2016-04-02 103.229.120.185

Ерэнхий сайдын ажлыг булааж авчэээ

Зочин 2016-04-02 150.129.143.48

содбилэг би байхгүй бна.Бсан ч тэрийг хараагүй биш дагаж явахгүй,очихгүй гэсэн гэнэ.Төрийнёс мэдэхгүй нөхөр

Зочин 2016-04-02 112.72.12.24

БЭЛТРЭГ МАРГААШ ДАРХАН УУЛ АЙМАГТ ИРНЭ ГЭНЭЭ. МУУ П ЧИНЬ АЛБАН БАЙГУУЛЛАГУУДЫН АЖИЛЧДЫГ АЖЛЫН ХУВЦАСТАЙГАА ТУГ БАРИАД ЖАГСАЖ ХҮЛЭЭЖ АВ ГЭСЭН ҮҮРЭГ ӨГСӨН БАЙНА. ХУЦНА БИЗ. ИРЭХЭД НЬ ӨНДӨГ, МУУДСАН ГАДИЛ ШИДЭЖ УГТААРАЙ МАНАЙ ДАРХАНЧУУДАА!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Зочин 2016-04-02 202.9.40.122

горьдвоо

ERH CHULUU. 2016-04-02 202.179.31.97

EDIIN ZASGIIN ALUURCHIN OIMSNII SHIVREES ZUGTAJ HUDUUGUUR DONSHUUCHILJ BH SHIV DEE.KASKTAI YAVAARAI UURSSAN OLON YU CH SHIDEJ MAGADGUI GEED TAGNUULIINHNIIG TURGEN AVAHUULJ BAIHAAR KASK UMSUUD L YAVCHIH.

ХУУЛЬЧ 2016-04-02 202.9.40.135

МОНГОЛЫН ТӨРИЙН ЭРХ БАРИХ ДЭЭД БАЙГУУЛЛАГЫН ТЭРГҮҮН ИНГЭЖ ЯВАХ НЬ ЗҮЙ ХЭРЭГ ШҮҮДЭЭ??? ЭНЭ ХҮН АРД ТҮМИЙГ ТӨЛӨӨЖ СОНГУУЛИАР ЭРХ ОЛЖ АВСАН УИХГ -НИЙ ХУВЬД ОРОН НУТАГТАЙ ТАНИЛЦАХ ЭРХ БИЙ ???

Зочин 2016-04-02 188.171.16.82

ene virus ochson gazar bolgondoo gai bolj bdag.udahgvi ene vildber haagdana daa!!!!!horlontoi virus shvv salhin dooguur garval chi unguruu l gesen vg.holhon yabaarai.

зочин 2016-04-02 43.242.243.146

Зика вирус тарааж яваа нь

Зочин 2016-04-02 103.26.195.236

Энэ З.Энхболдод үнэхээр зангараг дутаж байна Л.Наранбаатарыг оймс шидэхэд "Мэдрэл муутай хүн ингэдэг юм" гэж гоншигноод Зүй нь "Манайх ардчилсан улс , хүн үзэл бодлоо яаж ч илэрхийлж болно, миний яриа хүн болгонд таалагдах албаггүй" гээд л орхичих байсан юм Гэтэл яг хар захын наймаачин авгай нарын авир гаргаад бүтэхгүй ээ 50-аад жилийн өмнө энэ том албыг Сэлэнгэ аймгийн харъяат Г.Бумцэнд гуай гэж нэг их мундаг өвгөн хожмоо Ж.Самбуу гуай гэдэг Монгол Төрийн том түшээ хашицгааж байсан гэдэг дээ "Цөвүүн цагт алт живж ,***** хөвдөг юм" больж үз Энхболд минь өөрөө зайлвал таарна Хүмүүсийг л их хөөнө зайлуулна гэж заналхийлдэг биз дээ Тэр жил Ж.Буш руу нэг нөхөр гутал шидэхэд тэрээр чам шиг гоншигноогүй дээ

Зочин 2016-04-02 59.153.114.155

Еренхий сайдын хийх л ажил баймаар юм.

Энэ Энхболд гэж 2016-04-02 103.26.195.156

Энэ Энхболд гэж шивэртэй оймс толгойд нь углавал таарах амьтан.