С.Ганбаатарын ЕС-д өгсөн хариу | News.MN - Мэдээллийн эх сурвалж

С.Ганбаатарын ЕС-д өгсөн хариу

Хуучирсан мэдээ: 2016.04.02-нд нийтлэгдсэн

С.Ганбаатарын ЕС-д өгсөн хариу

Улаанбаатар хотноо гуравдугаар сарын 30, 31-ний өдрүүдэд болсон “Монголын эдийн засгийн чуулган 2016”-г нээж Ерөнхий сайд Ч.Сайханбилэг үг хэлэх үеэрээ “Босоо Ганбаа ч хэвтээд өглөө” гэх үгийг хавчуулж, амжсан. Энэ үгэнд хариу болгож УИХ-ын гишүүн С.Ганбаатар Ерөнхий сайдад захидал бичжээ. Түүнд “Босоо хүнийг хэвтүүллээ гээд хэвтсэн эдийн засаг чинь босчихно гэж эндүүрээ юу” гэх тайлбар ч хийсэн байна.

Г.ХОРОЛ

 

"Болор дуран"-аар шалгав.

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Зочин 2016-04-02 150.129.141.73

Сайханбилгийн хийж байгаа сайхан үйлдэл монголыг сайхан болгож байгаа юм бол монгол улсад сайхан болж байгаа юм хаана байгаа юм бэ. Ганбаатарын хэлж байгаа үг бүр үнэн шүү. хэрвээ монгол улс сайхан байгаа бол Ганбаатар зүгээр л хэрүүлч хүн. монгол улс элгээрээ мөлхлөө шүү. хэн нь гудманд гарах вэ гэдгийг цаг хугацаа бас үнэн харуулах байх аа

Зочин 2016-04-02 182.160.4.62

Ganbaatar deed surguuli togssogui helj baigaa ug, hiij baigaa uildel zergeer shuud medregddeg. Yur n yamar ch huntei heden minut haritsaad l medegddeg doo. End komment bochsen humuus deer ajiglagddag

хн 2016-04-02 202.179.24.12

Сургуульд сур Ганбаатараа. Боловсролтой болчих .Тэгвэл ядаж худал ярих хуурч мэхлэх итгэл эвдэх нь ямар муухай жигшүүртэй гэдгийг ойлгоно. Хүний хамгийн адгийн шинж төлөвүүд шүү дээ. Чи уг нь үүнийг ойлгож чадна даа. Ар гэр эхнэр хүүхдүүд чинь нүүр хийх газаргүй боллоо.

Ner 2016-04-02 85.179.46.213

Manai Mongolchuudiin ikhenkh ni medleg, bolovsrol gej dongosoh ymaa.Ehleed hudlaa yridaggui, hulgai khiidegui bolchih. Mongol hund amidraliin uhaan gedeg moral baihgui bolchihood baigaa ymaa. Ug ni baisan ym teer 30 -aad jiliin umnu........

Зочин 2016-04-02 182.160.3.213

ene door muulaad baigaa rio tinti hujaa offshor bayrtsogt saihanbilegiin gar hul bologsod zailtsgaa mongoliin minie gazar shoroonoos zailtsgaa ezedteigee tsug

Зочин 2016-04-02 182.160.3.213

zuw heljee ganbaatariig darhan chuud demjeedl gargana ylna shuu ganbaa

Зочин 2016-04-02 119.40.98.162

Төрийн соёсбот албан бичгийн хэвлэмэл хуудсыг хэрүүлийн захидлын цаас болгосон энэ С.Ганбаатарыг яах вэ? Хэлэх үг олдохгүй нь??? Ийм төрийн алба, ёс жулдагыг мэддэггүй УИХ-ын гишүүнтэй байх гэж...

Зочин 2016-04-02 93.26.15.34

MEDREL MUUT.

Зочин 2016-04-02 59.153.113.123

heruulch chavkanuud yooy neeree heleh ug algaa bid heneer yamar humuuseer udirduulaad bnaa Emgeneltei yumaa

diplomtoi zaluu 2016-04-02 202.131.225.147

dald or ganbaatar aa

zochin 2016-04-02 202.55.191.130

Tulga toirson heruuliig ingej alban bichgeer hiideg boljee. Archaagui hudalch Ganbaatar icheesei.

Зочин 2016-04-02 122.254.126.2

saihanbalag er ni mongolin turd yu hiisen be? hudlaa loozognohoos uur yu hiiv??? hurliizuud oligarhuuddaa baritsaalagdsan erunhii said gej unen baigaa bizdee>

NB 2016-04-02 49.0.160.111

ИЙМ УЛСУУД (ТҮҮНЭЭС ГАДНА УИХ Д МАШ ОЛОН БАЙГАА) НЭГ БОЛ УСАН ТЭНЭГ ЭСВЭЛ УЛААНЦАГААНДАА ГАРСАН ЛУЙВАРЧИД БАЙДАГ... ТЭД ИЧНЭ ЗОВНО ГЭДГИЙГ ҮЛ МЭДНЭ

Зочин 2016-04-02 202.179.26.76

сургуульд суугаач... алийн бүр ингэж амьдрах вэ дээ. адаглаад эхнэр хүүхдүүд чтнь хэцүүдлээ. амьтны нүүр харах аргагүй болоо байлгүй.

Зочин 2016-04-02 122.201.31.93

Ерөнхий сайдаа эхлээд Ганбаатараасаа ялгарчих ер нь энэ их хурал ганбаагаасаа ялгархааргүй гарууд байгаа шүү дээ тийм л их боловсролтой юм бол ганбаагаасаа ялгарчихаад л хүн муу л даа

ghghghg 2016-04-02 103.57.95.71

За яршигдаа С.Ганбаагийн дипломны үнэн худал нь УИХ-ын гишүүн байхад ёстой яршиг л байна,тэгэж ярьвал эх орноосоо урваж гадаадын тагнуулд элсэж шүүхээр олон жилийн ял авч гэмт хэрэгтэн нь батлагдсан ялтаны хамтран зүтгэгч найз нь ямар ч гэм зэмгүй ширэн нүүрлээд зүв зүгээр байж байгаа л биздээ,энэ ариун явдал мөн үү?манайд хариуцлага-ёс зүй ийм л хэмжээнд байгаа шүүдээ.

Зочин 2016-04-02 202.21.100.66

Ганбаатарыг ч гүйцэж сэтгэх чадваргүй Ерөнхий сайдтай Монгол улс минь яандаа, Ганбаатар ч хэрэггүй, Сайханбилэг ч хэрэггүй болохоор өөрчлөлтөө эртхэн хийх юмсан

Зочин 2016-04-02 124.158.77.8

Ганбаатарын зөв. Тэнэг Сайханбилэг огцор

Зочин 2016-04-02 182.160.3.252

Ганбаа ХҮН-д хэдхэн сар болоход яаж бужигнаж самарлаа. Энэ хүнийг том дарга болговол бас л ингэж самарна. ХҮН бол зүгээр нам тэндээ бужигнаад дуусна, харин төр удирдах бол тоглоом биш шүү. Чамаас болж улс орон мөхөж мэднэ

Зочин 2016-04-02 182.160.3.252

Ганбаатар одоо 4 жил улс төрөөс чөлөө аваад бакалаврт сурж дээд боловсрол эзэмших хэрэгтэй. За бас магистр нь хүчингүй тул дахиад 4 жил чөлөө авч магистраа дүүргээд ирэх хэрэгтэй. Ингээд 2024 оны сонгуулиар бакалавр, магистр цолтой шинэхэн сургууль төгсөгч улс төрдөө буцаад ирвэл ард түмэн өргөж аваад юун гишүүн, шууд ерөнхийлөгч болгоно. Харин одоо бол сорри шүү Гамбаа

zochin 2016-04-02 202.131.225.197

Ganbaatraa chi odo urd n syrch chadagui surgyylia tugsuud bolovsrol ezemsheed yadahda ediin zasgiin oilgolttoi bolchihldoo. hydla eh oronch tsarailaad bhiin. yariad bga yumnihaa ytga n meddeg bolood ingej bichsen n zugeer bolu. Gadni hurung oryylalt n talaar chamd yamarch oilgolt baihgui bn. Syrlaga tani amjilit husie Ganbaatraa

жа***** 2016-04-02 202.9.42.2

энэ хиншүү Гамбаа гж нөхөр хуурамч дипломоор УИХд сонгогдсог гэнлээ. болж бгаа юм үү

tseegii 2016-04-02 202.179.27.96

Монгол улсын ерөнхий сайд хүн тэр том хурал дээр тэгэхдээ өөр чиглэлийн өөр утгатай хурал дээр зөвхөн нэг хувь хүний хэвтэх босохыг ярьж байдаг дэндүү өчүүхэн юм

Зочин 2016-04-02 202.70.38.18

Bolovsrol meddelgguigee hend gaihuulag gej bdag bna. Bichsen um ni shaal utgagui unshaad l uur hureed bna.

зочин 2016-04-02 103.229.123.28

Сайханбилэг ээ улс орныг ийм байдалд хүргэсэн хариуцлагаа хүлээгээрэй хариуцлага тооцоод эхлэнгүүт бие хаа муу сахарын өвчтэй гээд орилоод хэвтэв ээ одооноос бие хаагаа бэлдэж үзээрэй ард түмэн тун удахгүй хариуцлага тооцож эхэлнэ

irgen 2016-04-02 202.21.117.178

ovoo zev helcnihjee er ni zi. enhbold daranguilagcn bolcnihson baina Jinhene huuli zercnigcn AN-iin taktik busad ruugaa buruugaa cniheh daraa jilees yanadaa hariu mash hucntei irne baih daa

zochin 2016-04-02 202.21.111.98

Ganbaatar gedeg huniig bid yakh gej songoson um bol.Ukhaan ne zadraagui,boddoggui yaridag ene nuhur bas dahiad you yarikh um boloo

иргэн 2016-04-02 202.179.24.48

Тусгаар тогтносон улсын төрийн тэргүүний 1 хүний амнаас ийм арчаагүй үг яриа гарч байгаа нь тун хармсалтай.Сайханбилэг Зи дарга 2-г огцруулж зхих хариуцлагыг нь хүлээлгэх цаг болсон байна шүү Монгочуудаа.Бүх буруугаа бусадруу чихдэг ийм арчаагүй төр барьж байгаа хүмүүстэй байснаас байхгүй өөрсдөө асуудлаа шийдээд явж байсан дээр болжээ.Ядахнаа зардал бага гарна улсын мөнгө шавшигдахгүй зүй бус зүйлд зарцуулагдахгүй шүү дээ.

Төрийн албаны мэргэшлийн шалгалтын номууд 2016-04-02 150.129.143.152

Төрийн албаны мэргэшлийн шалгалт өгөх иргэдэд зориулсан Зөвлөгөө ном, мөн Сорилгын хураамж тестийн ном (2016 оны) Төрийн ордоны баруун хойно байрладаг Хууль зүйн үндэсний хүрээлэнгийн номын худалдаанд байна лээ.Зөвлөгөө номны үнэ нь 5000 төгрөг, Сорилгын хураамж тестийн ном нь 15000 төгрөг гэнэ.Мэргэшлийн шалгалт өгөх иргэн эхлээд Зөвлөгөө номыг судлаад, дараа нь Сорилгын хураамжид орсон тестүүд дээр ажиллавал гүн бат мэдлэгтэй болж, шалгалтаа амжилттай өгөх магадлалтай гэнэ.

Зочин 2016-04-02 202.72.245.46

ahij ene gaig bitgii oruul

Гантуяа 2016-04-02 203.194.114.226

Ганбаа ах сайхан хариу барьжээ Сайханбалагт. Дараагийн сонгуулиар АН-аас салж ард түмнийхээ төлөө дуугардаг ганц хүн Ганбаатарыг дахин нэг жудаа сонгоцгооё ард түмээн! Одоо Монголын ард түмний ганц найдвар бол үнэний төлөө бат зогсдог Ганбаатар шиг хүнийг УИХ-д сонгох явдал. Тэгвэл долларын ханшны өсөлт, эдийн засгийн хямрал, ажилгүйдэл гээд олон хүнд асуудлууд ард хоцорно гэж итгээрэй. Монгол түмнийг минь ирэйдүн сайн сайхан өөд хөтилөн жолоодож чадах цорын ганц хүн Ганбаатар таны ирэх сонгуулийн кампанит ажилд нь амжилт хүсье!!! Бид танд итгэж байна!

Зочин 2016-04-02 202.72.245.46

*****

arhi 2016-04-02 205.250.222.251

fuck you motherfucker

Зочин 2016-04-02 150.129.141.73

Ганбаа ах сайхан хариу барьжээ Сайханбалагт. Дараагийн сонгуулиар АН-аас салж ард түмнийхээ төлөө дуугардаг ганц хүн Ганбаатарыг дахин нэг жудаа сонгоцгооё ард түмээн! Одоо Монголын ард түмний ганц найдвар бол үнэний төлөө бат зогсдог Ганбаатар шиг хүнийг УИХ-д сонгох явдал. Тэгвэл долларын ханшны өсөлт, эдийн засгийн хямрал, ажилгүйдэл гээд олон хүнд асуудлууд ард хоцорно гэж итгээрэй. Монгол түмнийг минь ирэйдүн сайн сайхан өөд хөтилөн жолоодож чадах цорын ганц хүн Ганбаатар таны ирэх сонгуулийн кампанит ажилд нь амжилт хүсье!!! Бид танд итгэж байна!

Зочин 2016-04-02 202.179.31.38

Шархад руу энэ хар малгайтыг явуулаа УИх мэдрэл муу ийм юмаар дутахгүй

Зочин 2016-04-02 43.228.129.229

Дүүрчихсэн юм биш үү

Зочин 2016-04-02 43.228.129.229

Ихэнх нь мэдрэл муутай амиа бодсон арчаагүй юм ярьсан юмнууд байх юм

Зочин 2016-04-02 202.179.31.38

Энэ Ганбаа гэж нэг солиотой юм дүрдээ бүр итгэчихжээ ХҮН-аар бамбай хийж УИХ_д дахин орох гээд чадаагүй Одоо чамд өшиглөх лааз ч олдохгүй дээ

Зочин 2016-04-02 103.10.20.122

Altanhuyg ih zuil hiisen shuu.saihanbileg uych hiisengui duusah shib dee

Зочин 2016-04-02 202.72.245.46

tehgui yadgiin

Зочин 2016-04-02 103.26.193.228

Сайханбилэгт дажгүй хариу өгчээ

Зочин 2016-04-02 122.201.31.231

Ийм нус захиа бичээд яадаг юм бэ!

arhi 2016-04-02 205.250.222.251

fuck you motherfuckewr

Зочин 2016-04-02 202.9.42.4

Алтанхуяг төр барьж байхдаа их юм хийснийг сая л ойлгож байна. Тэгтэл яагаад түүнийг МАН болон АН намын нөхөд огцруулчихав аа. Улс орныхоо эрх ашгийг яагаад бодсонгүй вэ. Имй хүмүүст ирэх сонгуульд итгэж саналаа хэн өгөх вэ. Харин МАХН-д өгвөл зүйтэй мэт санагдаж байна

Зочин 2016-04-02 202.9.40.82

bitgii *****

Зочин 2016-04-02 112.72.6.158

iim yum unshij ehluulj bgaad bi chin yamar hereggui zuild altan tsagaa zartsuulj bn gj bodloo duusgatal ni unshij chadsangui. ehlel ni hurtel avah yumgui populizm, uneheer usan teneguudiin tur barih tsag irsen bololtoi. yamar geechiin niigem be?ingej yarij bgaa bol bid buh hilee haagaad humursun togoon dotroo amidartsgaaya. uur songolt uldsengui.Gambaa chinii amnaas ediin zasag gedeg ug dahiad garah yosgui shuu.hooson tolgoitoi iljig mini. aav ni bsan bol bugsun deer ni algadahsan.

Зочин 2016-04-02 210.7.7.184

yund ni hariuldag bnaa ooroo ooriigoo hevtuulcheed

Zochin 2016-04-02 122.201.31.3

AN- - iinhan alin ch olitpgtoi unls bish. Ganbaatar hamaagui deer. Ard tumen Ganbaatart iluu sain baigaa. Hereggui bitgii ***** bai.

Зочин 2016-04-02 49.0.160.111

ГАНБААТАР ГАРАА ДҮРСЭН БОЛ БАЛАГТАЙ.... БАТГАНА СУУСАН........

ЕС-д яс хаяад өгчлөө гэх шиг........... 2016-04-02 103.229.121.89

Манай үхэр монголчууд илжиг монголчууд болжээ. Энэ үгийг бодоод л ганбаагаас яаанаа гээд бодоод явна гэх юм байхдаа. дараа нэг уулзахдаа нэг хариултанд ганц өгүүлбэрээр хариулаад л болоо. Тэр нээх асуудал гэх юу байх вэ дээ. манайхан өөрсдийнхөө өчүүхэн тархиар өчүүхэн юм бодож шаналах юмдаа. тэгэж шаналдаг болохоор юу ч бүтээж чадахгүй байгаа юм.

Шантааж Ганбаагийн шантаажны хөлс улам нэмэгдсэн. 2016-04-02 103.229.121.89

Сонгуулийн мөчлөгтэй жилд Ганбаагийн шантаажны төлбөр 3 дахин өссөн гэнэ шүү. Дуучид шинэ жилийн сезон ордог. Гэхдээ тухайн жилийнхээ ханшаар л дуулдаг ш дээ. Ганбаа үнэ өсгөөд шантаачаа шаглаад хэн нэгэн үнэ хүргээд байхаар хэцүү байна ш дээ.

Зочин 2016-04-02 180.149.103.6

Pinshuu hudalchaa zailaa

Бат 2016-04-02 202.131.7.199

ЭНэ амьтан Ерөнхий сайдтай харгалдах азэндааны хүн мөн үү. УИХ - д ороод ч яахав Иргэний хөдөлгөөнийхөнтэйгээ гадуур бурж явсан нь дээр дээ.

Зочин 2016-04-02 202.9.40.14

namaa, zaluuchuudiin itgel hodolmoriig hudaldsan *****

Зочин 2016-04-02 202.9.41.246

Хиншүү Ганбаатарт шархадны галзуучуудын тасагт ор бэлдэж байсан нь дээр байх эмчилгээ авах эсэх нь эргэлзээтэй гэхдээ яахав.

Зочин 2016-04-02 103.229.121.49

Ganbaataraas MU yaj salah ve????????????????????????????? Salah umsan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Зочин 2016-04-02 103.242.47.66

хиншүү ганбаа гэж

Зочин 2016-04-02 202.131.252.209

ES onigoond orjee. Udirdagch hun shig baigaach.

Zochin 2016-04-02 150.129.141.91

ES-n ug Ganbaatart saihan ogoosh bolloo. Gehdee Ganbaatariig yamar shalihgui amitan gedgiig humuus medej baigaa. Amaaraa bolch uisaa saihan hogjuulchihsen. Daan ch yuch hiij chadahgui,chaddag yum n hudlaa yarij, hun hardah. Suuliin ued buleglel gej ih yaridag bolj. Ene ugeeree suuliin ued unaad baigaa ritengee osgoh sanaatai. Bas ih idee.

Зочин 2016-04-02 73.170.206.93

Яг үнэн.Ганбаатарт EC яс хаяад өгчихлөө. Нөгөөх нь энийг зууж аваад л гарч өгнө дөө. Ганбаатар гэж ичиж зовохоо байсан нөхөрт иймэрхүү зууш хаяж өгмөөргүй байгааг мэдрэхгүй байна уу. Цаадах чинь хаанаас жаахан юм зулгаагаад хаана аваачиж булахаа мэдээд байгаа золиг шүү. Бүр амташчихсан.

Зочин 2016-04-02 103.229.120.161

МОНГОЛЧУУД ЕР НЬ НОХОЙ ЗОДОЛДУУЛЖ БАЙГАА ЮМ ШИГ 2 ТАЛД НЬ ГАРААР Л ҮЗЭЛЦЭХ ЮМ ЕР НЬ АЛСЫН ХОР ХӨНӨӨЛИЙГ НЬ ЕР ТООЦОХГҮЙ ТЭЭР ХОЙНО 25 ЖИЛИЙН ДАРАА УХААН ОРЖ ОЙЛГОХ ЖИШЭЭТЭЙ ГАНБААТАР БОЛ ХУДЛААА ЯРЬЖ ЧАДНАА ГЭДЭГ ЧИНЬ ХУЛГАЙ Ч ХИЙЧИХНЭ ХЭЗЭЭ Ч УРВАЖ БУЛТАХАД СИЙХГҮЙ ХҮН ГЭДЭГ НЬ Л БАТЛАГДААД БАЙНА ШҮҮ ДЭЭ ГАНБААТАР БОЛОХГҮЙ НӨХДИЙН Л НЭГ ШҮҮ АРД ИРГЭДЭЭ

Zochin 2016-04-02 114.246.239.18

Demjij bna. Heleh estoi ugee heljee. Yamar ch gesen Saihanb ees deer. Surguuli tugsuugui baisan ch yadgiin. Shudarga zuv yarij. Saih.b hun doosh ni hiih geed uuruu dooshoo orchihoj. Er ni l hyatad tal ruugaa hun. Ganbaa bol yamar ch gesen mongol banhar. Demjitsgee mglchuudaa.

Зочин 2016-04-02 103.229.120.161

ГАНБАА Ч ХУДЛАА ГАР ДАА

Зочин 2016-04-02 103.10.22.1

Dornodod ner debshiheer ochood Saihnaa hoogdood shokond bgaa.eh surbaljaas bichib

Зочин 2016-04-02 103.10.22.1

Saihnaa odoo ser.songuuliar laaz oshiglon za

zochin 2016-04-02 103.10.22.1

Dornodod olon mashin zobloh nartaigaa tansaglaj ochood hoogdson ha ha

Ууртай хүн 2016-04-02 202.179.26.50

Та нар Сайханбилэгийн тал байгаа юм уу? Хогийн новшнууд аа. Хоёр нүүртэй худалч дарга хараад далдагнагч нар байна та нар үнэн хэлсэн нэгийгээ ингэж хэлдэг та нар Сайханбилэгийн боовыг хөхдөг үү

Зочин 2016-04-02 202.131.225.197

Ганбааг дэмжмээр байна даан ч худлаа шаагаад байх юм байна ш дээ. Англид сургууль төгссөн гэж ярьдаг байсан худлаа байсан, Дарханд 10 төгссөн гэж мөн ч их ярьсан худлаа байсан, 4-ийн 4 сургуульд орчихоод төгсөж чадаагүй, англи хэлтэй гэсэн худлаа байсан, за яахах I"m hungry түвшинд бол ярьчихдаг юм билээ

Huga 2016-04-02 71.198.253.33

Chi ganbaatariin batgiig n doloodog u ***** mini

Зочин 2016-04-02 103.14.36.6

Ганбаагийн батгыг үмхлэн идэгч усан толгой

Зочин 2016-04-02 59.153.114.116

УИХ-ын албан тоотой албан бичгийн маягт ер нь юунд зориулагдсан эд вэ иймэрхүү хэрүүлийн үг бичдэг цаас л болоод байх шиг Үнэндээ хэрэгггүй зардал байнаа

Зочин 2016-04-02 59.153.114.116

gudamjni manlailagchiig buruu sandal suulgasan daa odoo uuneesee hagatsya daa

Eeeeeee 2016-04-02 60.208.197.67

EOOO ENE POPULISTAAS HEZEECH UNGUTEI UUDTEUI UM GARAHGUI SHUU. UURUU YUCH HIIJ UZEEGUI, HIIH CHADBARGUI L DEE. HUNII HIIJ BGAAD HORSOJ ZAABAL SUUDERTEI TALIIG NE HAIJ YABNA. ZALIJIN HUDALCH, ARDIIN BAATARIIN DURD ITEGCHIHSEN NOBSH. UBAIGUI UMNUUDIIN SUULCHIIN ( HOROGDOH GAZAR NE ) EH ORONCH JUJEGLEL GEJ NEGEN UHAANTAN YAAG GANBAATARIIG HELJEE.

Зочин 2016-04-02 202.179.24.29

УИХ-д биш гудмандаа хашгарч явбал таарах амьтан.

Зочин 2016-04-02 79.227.161.184

HERUULCH NOVSH. HUND HEREGGUI GURDIISUN GUJIRCH NOVSH

Huga 2016-04-02 71.198.253.33

Uhsen atsnii ganbaatar.hoshnogo ru chini shalnii mod chiheed amaar chini garch irtel n gutsna biz naad hulhi chini

Huga 2016-04-02 71.198.253.33

Hudalch barzaak,batgandaa jivdeg bolohoor hunees ichdeggui baih

АБТ боловсруулах гарын авлага ном 2016-04-02 150.129.143.152

Төрийн болон хувийн хэвшлийн байгууллагууд ашиглах боломжтой "Ажлын байрны тодорхойлолт боловсруулах арга зүй" гэсэн гарын авлага ном Төрийн ордоны баруун хойно байрладаг Хууль зүйн үндэсний хүрээлэнгийн номын худалдаанд байна лээ.Үнэ нь 8000 төгрөг гэнэ.

Зочин 2016-04-02 31.209.217.158

muu pinshuu pyahluu l gej helye dee!heleh muu ug olddoggui!

Зочин 2016-04-02 202.9.40.188

salhanbalag ooroo heruul ehluulsen

Зочин 2016-04-02 103.242.47.6

Сайханбилгийн хийж байгаа сайхан үйлдэл монголыг сайхан болгож байгаа юм бол монгол улсад сайхан болж байгаа юм хаана байгаа юм бэ. Ганбаатарын хэлж байгаа үг бүр үнэн шүү. хэрвээ монгол улс сайхан байгаа бол Ганбаатар зүгээр л хэрүүлч хүн. монгол улс элгээрээ мөлхлөө шүү. хэн нь гудманд гарах вэ гэдгийг цаг хугацаа бас үнэн харуулах байх аа.

Zochin 2016-04-02 89.82.89.190

Tegeed chinii hulhi ganbaa saihan bolgohuu malaa

Huga 2016-04-02 71.198.253.33

Uhsen atsnii ganbaatar.hoshnogo ru chini shalnii mod chiheed amaar chini garch irtel n gutsna biz naad ***** chini

pkxny 2016-04-02 202.55.191.76

Ганбаатар эр хүний шинжгүй хэрүүл хийх гээд л арзайчихаад л дайраад бна. хэрүүлч арзгай гАНБАА УИХ-д биш гудамандаа хэрүүл хийгээд арзайж зогсох өдөр улам ойртсоор бна. ХҮ намыг буснуулдаг шигээ монгол орныг самрах хүн . Үүнээс түргэн салах хэрэгтэй бна. Ганбаараыг дахин битгий сонгоорой ард түмэн минь ээ

Зочин 2016-04-02 150.129.143.158

Сайханбалагийн хийж байгаа үйлдэл, хэлж байгаа үг нь мулгуу хэрүүлч хүүхнээс ялгарах юм алга. Үнэхээр жижигхэн амьтан болох нь өдөр ирэх тутам харагдаж байна...

Зочин 2016-04-02 150.129.143.158

Сайханбалагийн хийж байгаа үйлдэл, хэлж байгаа үг нь мулгуу хэрүүлч хүүхнээс ялгарах юм алга. Үнэхээр жижигхэн амьтан болох нь өдөр ирэх тутам харагдаж байна...

EC СБ-ээс асууж байна. 2016-04-02 182.160.34.71

Ерөнхий сайд Сайханбилэг таныг УИХ дээр хүмүүс рүү дайрч давшилсан үг хэлж байхыг өмнө нь нэг биш удаа харж байлаа. Энэ удаагийн эдийн засгийн форум дээр та хэлсэн үгэндээ УИХ-ын гишүүн хүнийг бас л дайрч доромжилсон нь дээрхи ил захидлаас харагдаж байна. Засгийн газрын тэргүүн хүн, иймэрхүү явган хэрүүлийн үгнүүдийг албан ёсны хурал чуулган дээр олны өмнө хэлж байгаа нь даан ч зохисгүй санагдаж байна. Эрхэм дээдэс үгээ олохгүй болохоор эргүү доодос бид чинь одоо яах болж байна аа?!!!

Зочин 2016-04-02 203.91.115.44

Ийм балай хэруулээ болиоч монголын ард тумэн тэнэг биш шуу. Одоо байгаа гишуудээс ард тумэн шилж сонгож байж сонгуулаа огно шуу дээ. Популизм хийж буй хумуус болиоч ээ. Ухаалаг байж эх орныхоо хогжлийн толоо хучин зутгэх хумуусийг дэвшуулээсэй

Зочин 2016-04-02 103.229.122.30

сайханбилэг гэж нэг муу бусдын гар хөл болсон ***** чадахгүй юм байж Амаржаргалын урдуур орж ЕС болоод юу хийв .... одоо бүүр чавганц чацга царайлаад хэрүүл хийж явдаг болсон

Зочин 2016-04-02 103.229.122.30

сайханбилэг гэж нэг муу бусдын гар хөл болсон ***** чадахгүй юм байж Амаржаргалын урдуур орж ЕС болоод юу хийв .... одоо бүүр чавганц чацга царайлаад хэрүүл хийж явдаг болсон

R horoonii undur nastan 2016-04-02 202.21.106.154

Bi mes zasalb orson agalgaa hiisen emsh ni Ganbaatar baigaagyi ni ih az aa. bUrhan urshuujee.

Дээд боловсрол чухал биш ээ 2016-04-02 202.9.41.93

Аливаа ажлыг ухаан сэтгэл хариуцлага 3-аар л хийдэг юм. Олон дээд сургууль төгсөж, АНУ энэ тэрд мэргэжил дээшлүүлүсэн хүн сайн хүн байдаггүй юм шүү. Төр Түмний төлөө зүтгэх сэтгэл, саруул уужим ухаан, хариуцлага ёс зүйтэй байхад болоодоо.

мнх 2016-04-02 103.57.93.148

мэдлэггүй хүн эзнээ алсан сармагчингийн үлгэр биз.

Зочин 2016-04-02 202.131.225.197

чи боловсрол гэдгийг яг юу гэж ойлгодог юм бол доо

Зочин 2016-04-02 202.21.106.103

маанаг ЕС-д таарсан хариуг одоохондоо эрүүл монгол хүн өгөх боломжгүй нь үнэн бөлгөө.

Зочин 2016-04-02 203.194.118.83

Bayartsigttoi hiisen metgeltseenees umnu ene huniig ih l demjdeg bailaa. Ashgui ter metgeltseen Ganbaatar gej butehgui hun yum gej oilgoltiig ogson doo. Naadah chin odoo dahiad neg Bayartsogttoi metgeltseesei.

Зочин 2016-04-02 103.57.95.236

Demii gozond handaj zuv helj, demii gozongoor uls yyy hiih bilee,vorond n oligtoihon heden tagjgar baisan bol ch, escel yadaj bosooo ganbaa n der,

Зочин 2016-04-02 103.57.95.17

Гарчигт товчилсон үг хэрэглэж болохгүй, ямар үгийг ямар нөхцөлд товчилж бичих талаар ямар ч ойлголтгүй байж бас мэдээ бичих санаатай.

Зочин 2016-04-02 122.201.22.209

Хуурамч диплом хийсэн хүнийг хийдэг газар Манайд байдаггүй юм уу. Жирийн нэгэн ингэсэн бол ямар арга хэмжээ авах байсан бол

Зочин 2016-04-02 103.229.121.249

Ард Батсүхийг хуурамч дипломын хэргээр шоронд чадруулаа биздээ

Зочин 2016-04-02 103.57.95.17

ЕС гэнээ. Мөн товчлох үгээ оловоо. Бичгийн талаар анхны мэдлэгдэхүүнгүй харанхуй амьтан

Зочин 2016-04-02 122.201.21.229

surguuli tugsuh heregtei

Зочин 2016-04-02 103.9.90.66

ИШШШШ ЧААВААС ИЙМ ХЭРҮҮЛ ХИЙЖ ЯВАХ Ч ГЭЖ

УИХ-ын гишүүний албан бланкан дээр хэрүүл бичиж нэтэд тараадаг аргагүй супер ПОП 2016-04-02 150.129.142.99

Хэрүүлч, бузар поп

УИХ-ын гишүүний албан бланкан дээр хэрүүл бичиж нэтэд тараадаг аргагүй супер ПОП 2016-04-02 150.129.142.99

Хэрүүлч, бузар поп

Зочин 2016-04-02 103.10.22.1

UIH-n gishuun bolno

Зочин 2016-04-02 103.57.93.222

Босоо Ганбаа тун завгүй. Онц сонирхолтой, шуугиан тарих ямар сэдэв гарна, яг түүний дараа Ганбаа маань хэвлэлийн хурал зарлаад баатарын дүрд, ард түмнийг аврагчийн дүрд эрээлхэж нэрэлхэх юмгүй тоглоно. Ерөнхий сайдын илтгэлд өөрийн нь нэр гаруут одоо яалтай ч билээ. Халдавч хар халзанд нь гээч юм болоод мань хүн хөөрүү сэтгэлийн туйлд хүрч өөртөө ч итгэмээргүй хачин сонин юм болох нь тэр. Ядаж ил захидал бичих нь зүй.

Хэрүүлч Баасбилэг 2016-04-02 182.160.36.117

Хэрүүл хийхээс өөр юм хийж чадахгүй новч

Зочин 2016-04-02 103.10.22.1

Saihnaa maanag ooroo ehelsen.ooroo oichloo doo

Зочин 2016-04-02 99.234.64.62

250000 сая доллар цөмийн зэвсгийн хог булшлуулах болзолтой зээлээд цалингаа тарааж байгаа сайхан том дипломтой хүн, энэ бүхний эсрэг тэмцэж байгаа дипломгүй хүн хоёрыг харьцуулах нүдтэй байж байж Ганбааг сөхрүүлэх тухай ярь, ард түмэн хэнийг сонгох нүдтэй шүү, Ганбаа минь хурдхан л ерөнхийлөгчид дэвш ард түмэн 100% дэмжинэ.

Зочин 2016-04-02 27.123.213.195

балай хог хэлэх ч үг олдохгүй юм даа газрын гай

Зочин 2016-04-02 49.0.160.111

ОЛОН ХҮНД ХАРААЛГАЖ БАЙЖ БОСОО БАЙГААД БАЙДАГ НЬ ГАЙХАЛТАЙ..... МУУСАЙН ТӨРИЙН ХУЛГАЙЧИД ХАРААЛГАХ ТУСМАА ӨНГӨ ЗҮС ОРОХ ЮМ.... НАД ШИГ АМЬТАН ШУУД Л СЭТГЭЛЭЭР УНААД ҮХЭХ БАЙХ ДОО

Зочин 2016-04-02 202.9.42.4

Ganbaatar metiin balai humuus hogjild saad hiigeed baina gedgiig l helsen baina. Yun ni bolohgui gej.

Зочин 2016-04-02 103.10.22.1

Ganbaatar balai .gehdee manai balai

Зочин 2016-04-02 202.179.17.191

tom yutai Baigai huurhii yamar saindaa So-toi sadarlaad yavahav dee, odoo bosdog GANBAA deer och

Зочин 2016-04-02 202.179.17.191

bosdoggui saihan* belig*erhten

Зочин 2016-04-02 203.91.116.94

хулхи дипломтой хүн ҮЭ-ийн ерөнхийлөгч, УИХ-ын гишүүн болсныг нь яая гэхэд эдийн засгийн их сургуульд багшлаад, ерөнхийлөгчийн зөвлөх хийгээд явсан гэхээр доор зураг нь байгаа А зэрэглэлийн од Леонардо Ди Каприогийн тоглосон нэг кино байдагдаа, онгоцны нисэгч, хирургийн тасгийн эрхлэгч гэх мэт дуртай мэргэжилдээ хувираад ачир дээрээ шилжүүлэг хуурамчаар үйлдээд явдаг луйварчин залуугийн дүр санаанаас гарахгүй юм. Яаж Баярцогттой мэтгэлцсэн хүн бэ

Зочин 2016-04-02 202.131.225.197

Яг яс юман дээрээ хүн сонсох ганц ч үг хэлээгүй ш дээ

Зочин 2016-04-02 182.160.40.46

за ямар ч гэсэн элбэгдорж таг харанхуй батүүл нараас дээр . илүү англи хэлтэй

Зочин 2016-04-02 202.131.225.197

хахахаха Чи Ганбаагийн англи хэлийг сонсоогүй хүн байна. Англид байсан гэхэд итгэмээргүй ш дээ, хүнтэй ярихдаа орчуулагч авдаг юм. Өөрөө бол хүн аймаар ярина

NB 2016-04-02 49.0.160.111

ТА ОЛОН УЛСАД ОЛОН ДЭЭД СУРГУУЛЬ ХУДЛАА ТӨГССӨНӨӨ ЯАЖ ТАЙЛБАРЛАСАН БЭ?.... ТА ИЙМ УХАМСАРТАЙ МОНГОЛ УЛСЫН ТӨЛӨӨ ДУУГАРАХ ЭРХ БАЙГАА ЮУ?..... ТАНЬ ШИГ УЛААНЦАГААНДАА ГАРСАН ТӨРИЙН ХУЛГАЙЧИД МОНГОЛ УЛСЫГ СҮЙРҮҮЛЖ БАЙНА

2016-04-02 202.9.40.243

Попуудаас залхаж байна

Төрийн албаны цалин хөлсний гарын авлага ном 2016-04-02 150.129.143.152

Төрийн болон дотоод аудитын ажилтнууд, хүний нөөцийн менежерүүд, цалин хөлсний нягтлан бодогч нар, хуулийн зөвлөх нарт зориулсан "Төрийн албаны цалин хөлсний талаарх 108 асуулт, 108 хариулт" гэсэн гарын авлага ном Төрийн ордоны баруун хойно байрладаг Хууль зүйн үндэсний хүрээлэнгийн номын худалдаанд байна лээ.Үнэ нь 8000 төгрөг гэнэ.

Зочин 2016-04-02 202.9.40.138

Манай Ганбаа мундаг толгойтой цаадах чинь ард иргэдэд ямар үг таалагдах вэ. юутай тэмцвэл зүгээр вэ гэдэгийг судлаж байгаа рейтингээ их өндөр болгож авсан. 2012 оны сонгуулиар нэг нөхөрт тойргоо 1 тэрбумаар зараад Дархан очоод өөрөө тэр мөнгөө үрэлгүй гарчиж байгаам. Дараа нь рейтингээ ашиглаад ХҮН намын дарга болоод тэрийгээ хамар Ганболдод 2 тэрбумаар зарчиж байгаам. Одоо цаад чинь Дарханаас хөб гээл гараад ирнэ. гайгүй суудалтай бол Сайд хийнэ гээч. Ингэж л тэрбумтан болж байгаам да миний муу мунхаг ард түмэн минь. Ганбаа юу хийсэн бэ гэхээр шудрага, зөв юм яридаг гэж байгаам. Ямар хууль гаргаад хэдэн ажилын байр бий болгосон бэ гэхээр Олигархуудтай тэмцэж байгаа ганц хүн хүч нь хүрэхгүй байгаа л гэнэ. Манайхан ийм гэнэн хөөрхөншдээ. Хэдэн жилийн дараа Ганбаа шиг муу хүн байхгүй болно харж байгаарай.

Зочин 2016-04-02 202.21.110.186

Ганбаа орилсоор, уянга турхирсаар гадныхан халшраад гарсан. Эх оронч гэж эх орноосоо гадныхныг хөөдөг хүнийг хэлдгүй юм, хэрүүлч хар хүүрээ, хэрүүл хийж тэнэсэн газар болгоных нь цэцэг үхдэг юмшүү наад хар хэлтэй хүүрэээс чинь болж. ХҮН намын дарга энээ тэрээ гэж явсанааас улсаа бодохгүй яасийн гөөөгөөө минь

Зочин 2016-04-02 202.9.40.97

2 xar xeree bie bieniixee xarig gaixaj ireed l s d a-nuud

Gooomooo 2016-04-02 59.153.112.245

Chmdiin saihan bileg mudak ganbaa hoyor ch taarsan taar shuudainuud l daa. Hna ch yavsan nali nali dali dali gej hoshuugaa tsorvoilgoj yavdag goooooomoooog bodwol gambaa n yadaj eh oron ch yum daa.

ggg 2016-04-02 202.9.41.224

энэ нэг хэрүүлч, ховчин, удмын заргалдагч гентэй тэнэг гар хуушуурын ТҮЦ ажиллуулаад л хэрүүл хийж баймаар нөхөр шүү. Ганц үг газар гээхгүй л галзуугын вирус тээгч нохой шиг хэрэлдээд л гүйсээр байгаад дуусах нээээээээээ

ахахаха 2016-04-02 103.57.92.49

Өнөөдөр нь хашгарсан үг нь маргааш нь замхардаг хүнтэй юу ярихавдээ зүгээр л орхи

Зочин 2016-04-02 202.55.180.155

Энэ нэг эргүү дагз их солиорох юмаа. Хятадын ФЭНГ ШҮЙ Солонгосын МҮҮН сурталчлагч. Энэ ер нь хэн бэ.

dsaf 2016-04-02 202.21.106.127

sain hariuljee