Covid-19 халдвар 35 хүнээс илэрснээс СХД-ийн худалдааны төв шинэ голомт болов | News.MN

Covid-19 халдвар 35 хүнээс илэрснээс СХД-ийн худалдааны төв шинэ голомт болов

COVID-19

Covid-19 халдвар 35 хүнээс илэрснээс СХД-ийн худалдааны төв шинэ голомт болов

ЭМЯ 11.00 цагийн мэдээлэл

ЭМЯ-аас коронавирусийн нөхцөл байдлын талаар ээлжит мэдээллээ хийж байна

Posted by News.mn on Sunday, January 31, 2021

Эрүүл мэндийн яам Covid-19-ийн нөхцөл байдлын талаарх өнөөдрийн (2021.02.01) мэдээллээ хийлээ.


ХӨСҮТ-ийн Тандалт, судалгааны албаны дарга А.АМБАСЭЛМАА:

-ХӨСҮТ-ийн Вирус судлалын гурван лаборатори, ЗӨСҮТ, НЭМҮТ-ийн лаборатори, Дархан-Уул, Сэлэнгэ, Орхон, Дорнод аймгийн салбар лабораторид нэгдүгээр сарын 31-нд нийт 5433 сорьцод шинжилгээ хийхэд 35 хүнээс Сovid-19 илэрлээ. Бүгд Улаанбаатар хотод бүртгэгдсэн. Бусад аймагт халдвар бүртгэгдээгүй. Эдгээр нь өмнөх тохиолдлуудын ойрын хавьтал ажиглан тусгаарласан хүмүүсээс илэрсэн. Хоёр дахь хавьтлын шинжилгээг хийхэд Сонгинохайрхан дүүргийн 21 хороонд байдаг худалдааны төвд ажилладаг хүнээс вирус илэрсэн. Мөн хавьтал найман хүнээс халдвар илэрлээ. Шинэ Сонгинохайрхан дүүргийн 21 дүгээр хорооны худалдааны төвийн голомт нэмэгдлээ.

Улаанбаатар хотод Баянзүрх дүүргийн наймдугаар хороо Х-апартмент, Монос оффис, Банк бус санхүүгийн байгууллага, асрамжийн газар, гутлын цех, Микс пицца, Баянзүрх дүүргийн тавдугаар хорооны байр, Сонгинохайрхан, Баянгол дүүрэг, Наркологийн эмнэлэгтэй холбоотой газруудад халдварын голомт идэвхтэй байна. Улаанбаатар хотод нийт 980 тохиолдол бүртгэгдээд байна.

Улаанбаатар хотоос Сэлэнгэ аймгийн Ерөө сум руу уул уурхайн компанийн ажилчдын ээлж солилцох үйл ажиллагааны үеэр явсан нэг иргэнээс вирус илэрсэн. Тухайн хүнтэй хамт нэг автобусанд явсан 45 хүнийг тусгаарласан. Энэ хүн Улаанбаатар хотын халдварын голомтоос халдвар авсан учраас хот руу тээвэрлэсэн. Сэлэнгэ аймагт шинээр өвчлөл бүртгэгдсэн гэж тооцохгүй.

Ингэснээр улсын хэмжээнд багц халдварын голомтод батлагдсан тохиолдол 1306 боллоо. Өнөөдөр эмнэлгээс 35 хүн эдгэрч, гэртээ гарсан. Монгол Улсын хэмжээнд Covid-19-ийн батлагдсан тохиолдол 1814 болж, 1358 хүн буюу 75 хувь нь эдгэрсэн.

ХӨСҮТ, Цэргийн төв эмнэлэг, Хан-Уул дүүргийн 300 ортой эмнэлэг, Улсын нэгдүгээр төв эмнэлэгт нийт 443 батлагдсан тохиолдол эмчлүүлж байна. Биеийн байдал маш хүнд нэг, хүндэвтэр 67, хөнгөн 375 хүн эмчлэгдэж байна. ХӨСҮТ-д 197 хүн эмчлүүлж байгаа бол Цэргийн  төв эмнэлэгт 147 хүн эмчлүүлж байгаагаас маш хүнд хүн нэг, Хан-Уул дүүргийн 300 ортой эмнэлэгт 117 хүн эмчлүүлж буй. Улсын нэгдүгээр төв эмнэлэгт хүндэвтэр хоёр хүн хяналтад байна. Хавдар судлалын үндэсний төвд хүндэвтэр хоёр хүн байна.

Монгол Улсад сүүлийн долоо хоногт бүртгэгдсэн халдварын мэдээллийг өмнөх дөрвөн долоо хоногийн дундажтай харьцуулахад энэ долоо хоногт нэмэгдсэн үзүүлэлттэй байна. Нэгдүгээр сарын 30-ны долоо хоногт дотоодын халдварын 126 тохиолдол бүртгэгдэж, өмнөх тохиолдлоос 30 хувиар өссөн. Сүүлийн өдрүүдэд халдварын тоо эрс нэмэгдэж байна. Хэдийгээр ойрын хавьтлуудыг тусгаарласан ч гэсэн хоёр, гурав дахь хавьтлын тоо нэмэгдэж байна.

Өчигдөр мэргэжлийн байгууллагуудын салбар хоорондын эрсдэлийн үнэлгээг хийсэн. Уг үнэлгээгээр нийслэлийн хэмжээнд халдварын эрсдэл маш өндөр байна гэж гарсан. Мөн цаашид эмнэлгийн ачаалал нэмэгдэж болзошгүй. Энэ үнэлгээтэй 20 байгууллагын 30 гаруй мэргэжилтнүүд нэгдэж, санал зөвлөмж хэлж байна.

Сүүлийн үед батлагдаж байгаа тохиолдлууд 65-аас дээш насны хүмүүс.  Хожуу эмнэлэгт хандаж байна. Ард иргэд гадуур явахгүй, бөөгнөрөл үүсгэхгүй, дэлгүүр болон худалдааны төвөөр явахгүй байх хэрэгтэй байна. Нэг хүн өвдөхөд гэр бүл, албан байгууллагын хүмүүс эрсдэлд орж байна. Тийм учраас иргэд анхаарал болгоомжтой байх хэрэгтэй. Хэн ч, хэзээ ч халдвар авах эрсдэл өндөр боллоо. Гэр бүлээсээ төлөөлөл гаргаж, зохион байгуулалтын арга хэмжээг авах хэрэгтэй. Сүүлийн үед ирж байгаа тохиолдлууд хаяг, утасны дугаараа хэлэхгүй ажил хүндрүүлэх тохиолдол гарч байна.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
14
ХарамсалтайХарамсалтай
4
ХахаХаха
2
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ЗөвЗөв
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

32 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Иргэн 2021-02-01 49.0.142.53

21-р хорооны худалдааны төв гэх юм. 21-р хорооллын худалдааны төв гэх юм. Аль нь юм бэ??????????!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2021-02-01 185.220.102.250

Шилдэг эротик клубт тавтай морилно уу — https://tinyurl.com/y9mh59ld

Avatar

Зочин 2021-02-01 202.9.47.3

Энэ ч одоо сонин биш боллоо шдээ. Сүржигнэхээ л байчих л даа

Avatar

zochin 2021-02-01 192.82.68.146

ene teneg avgaig halaad orond ni 2 hun tsalinjuulaachee

Avatar

Зочин 2021-02-01 122.201.31.203

QR код мод гэж балайрахгүй бүгдийг нь хөл хорь, зарим нь ажиллаж зарим нь гэртээ хоригдсоноор үр дүнд гараагүй шдээ

Avatar

Зочин 2021-02-01 66.181.190.213

Албан тушаалаа урвуулан ашиглаж иргэдийн амь нас эрүүл мэнд болон эдийн засгийн аюулгүй байдлын эсрэг ийм аюултай байдалд хүргэсэн Хүрэлсүх, Мөнхсайхан нарт хариуцлага тооцож эрүү үүсгээчээ. Өмнө нь Энхсайхан, Ганболд энэ тэр гээд эрүү үүсгээд байснаас хэд дахин илүү хөнөөлтэй, тэр нь бодитоор нүүрлэсэн байна шүү дээ.

Avatar

Зочин 2021-02-01 66.181.187.228

Юун хорсолтой юм .

Avatar

Zochin 2021-02-01 213.127.59.108

Zailaa

Avatar

Монгол 2021-02-01 202.131.236.170

Энэ Амбасэлмаа эмч маш сайн ажллаж байна. Урам хайрла хүмүүс ээ.

Avatar

Zochin 2021-02-01 202.179.24.135

Ambaselmaa kharin ch ene tal deeree medlegtei turshlagatai sain .khund ueiig duustal ni ajlulad gaviyagii ni ugukh kheregtei

Avatar

Зочин 2021-02-01 192.82.76.139

Нямхүүг хөөж явуулж өөрийнхөө ах дүү хамаатан садангаар дүүргэх гэж хөөцөлдсөн тэнэг эмгэн. Монгол улс арай ч нэг ах дүүсийн гарт халдвар хамгааллын бодлого алдахгүй. Удахгүй Амбасэлмааг ухаж огцоруулах болсон.

Avatar

Gyndalai 2021-02-01 47.227.159.103

Hyamhyy zailsan ni deer

Avatar

Зочин 2021-02-01 66.181.187.228

Монголчууд цөөхүүлээ бүгдээрээ ах дүү төрөл садан танил талууд бүү тэнэг юм бичихээ боль.

Avatar

AMBASELMAA EMGEN OGTSOR!!! 2021-02-01 202.55.188.102

Ambaselmaa emgen tetgevertee suuj zaluust zaigaa tavij uguuchee, eruu uvdug ni niilcheed zaluusiig hugjij devshih bolomjiig haagaad baidag zombi ve yasan

Avatar

Зочин 2021-02-01 192.82.76.139

Хөсүт бол Амбасэлмаагийн ах дүү нар хувийнхаа эмнэлэг болгосон газар.

Avatar

Зочин 2021-02-01 64.119.20.107

Монголчууд бид бүх нийтээрээ цар тахалд нэрвэгдэх үү, эсвэл хатуу хөл хорио тогтоож одоо байгаа дээр нь тогтоон барих уу гэдэг сонголт тулаад ирлээ?!! Хэрэв нийтээр тахал халдвал хэн ч маргааш үхэхээ мэдэхгүй, зам хэвтсэн голио мэт азаа үзээд хэвтэж байх уу??? Хавтгайд нь алдах юм бол одооны аргаар араас нь хөгөөд гүйцнэ гэж байхгүй шүү!!!! Орлогогүй яахаа алдсан өрхүүдэд засгаас тэтгэмж өг л дөө!!! Тэгээд хэд хоног тэсээд үзэхээс аргагүй болчихлоо шүү дээ!!

Avatar

Зочин 2021-02-01 64.119.16.178

jumugan niigemleg alaban medegdel. eene jil tsaashdaa mongol ulsad tsagaan sar nertei tuba daisni bayar temdeglehgui gedege heljina.mongol nutagt tuba shashin tuba soyol delgeruuelhin bolgond yaltai shuu.

Avatar

Зочин 2021-02-01 64.119.16.178

mongol chinggis haani ur sad mongol humuus tsaagan sar nertei tuba daisni bayar hiij temdeglej suuhad yutai gutamshug bee. tsagaan sar oln ulsin JCI abiguulah temdeglehgui gedege alabn josoor heljinaa.

Avatar

Зочин 2021-02-01 66.181.181.190

харь цустан эргүү орк оо. Цагаан сарыг Чингис хааны үеэс тэмдэглэж ирсэн юм. Монгол Улсын онцлогийг илрэхийлдэг тусгаар тогтнолын нэгэн баталгаа болсон баяр шүү!

Avatar

Зочин 2021-02-01 192.82.67.62

Чингис хаан хавар цагт тэмдэглэдэг болгож өөрчилсөн. 400 500 мянган жилийн өмнөөс ёсолж ирсэн баяр шүү. Нэг жил өнжилөө гээд юу хоров гэж

Avatar

Зочин 2021-02-01 64.119.16.178

een jil gashuudla zarlan bolhoor tsagaan sar bayar tedmeglej bolohgui shuu. tsagan sar nertei boolin bayar tatgalzah ayan ornuulne.tuba bayar boolin bayar tsagan sar bid temdeglehgui shuu.

Avatar

Зочин 2021-02-01 192.82.76.139

Бүрхэг тоо хэлж бүдүүлэг зан гаргахаа болиоч .

Avatar

Иргэн 2021-02-01 64.119.24.206

Хөл хорио тогтоохоос өөр гарц байхгүй дээ. Хэрэгтэй хүмүүст нь хүнсний тусламж өгч байгаад хашчих

Avatar

Зочин 2021-02-01 192.82.76.139

Эдгэрсэн 25 хүн, илэрсэн 35 хүн байна билээ. Наад дарга чинь хөгшөрөөд хэдэн тоогоо хольж хутгаад бантан болгож байна.

Avatar

Иргэн 2021-02-01 150.129.142.151

Буруу бичсэн сэтгүүлчийн буруу

Avatar

Z - the end 2021-02-01 88.103.231.0

Тиймээ. Ам-сэлма гуай бол ахмад хүн. Амадын хэл ийм байгаа юм чинь Z залуусын хэл бол өнгөрсөн хорвоо болсоон. Хэлний тахалтай дарга нар цар тахлын тоо баримт хэлэх нь их осол аюул дагуулах юмаа. Монголын сайд дарга нарын хэл тахалтсан нь Амсэлма-гийн адил аа. Манай хуулийн хэл найруулга гэж бас тахал -бантан . Нэг улс ингээд THE END болж байна даа.

Avatar

Иргэн 2021-02-01 66.181.161.53

Энэ мэдээлэлд итгэхэд бас л хэцүү юмдаа халдвар дандаа ойрын хавьталаас гэнэ өдөрт өвчилсөн эдгэрсэн 2 бараг тэнцүү ийм хурдан эдгэрдэг болоо юу

Avatar

Зочин 2021-02-01 192.82.74.173

15 МЯНГАН СОРЬЦООС 2-3 ИЛЭРДЭГ БАЙСАН, 5 МЯНГААС 20-30 ГАРДАГ БОЛЛОО, ЭНЭ ЮУ ХЭЛЖ БАЙНА АА

Avatar

Зочин 2021-02-01 192.82.76.139

АМБАСЭЛМАА даргын телевизийн аман мэдээ тодорхойгүй 2 тоо хэлж байх юм. Цэргийн төв эмнэлэгт 107 хүн эмчлүүлж байна уу? 147 хүн эмчлүүлж байна уу?
ХӨСҮТ дээр 183 хүн эмчлүүлж байна уу? 197 хүн эмчлүүлж байна уу?

Avatar

иргзн 2021-02-01 202.179.26.190

нэн даруй Хатуу хөл хорио тогтоо, Хүнсний Зах дэлгүүрээр Цагаан сарын бэлтгэл базаасан Улс байна ш дээ, манайхан үнэндээ дэндүү Хэнэггүй Ард түмэн юм, Дарга нар нь гэсэн хоорондоо талцаад 3хан Сая Ард түмнээ аятайхан аваад явчихаж чадахгүй Олихиогүй Дарга нар юм

Avatar

Зочин 2021-02-01 192.82.76.139

Монгол улсыг удирдаж чадахгүй хүмүүс халдварыг тарааж байна. Оюун-Эрдэнэ чиний үг буруу байна шүү. Хандлага энэ тэр биш. Худал хуцаад байлгүй цахим худалдааны хуулийг баталж өг. Хувцасны дэлгүүр ажиллуулах шаардлага байхгүй болно. Худал хуцаж цахим шилжилт гэж ярих биш цахим худалдааны хуулийг баталж амьдрал дээр буулга. Мангар н**ш минь чамайг ахиж алдаа гаргавал Хүрэлсүхтэй чинь хамт шоронд хийнэ шүү.

Avatar

Зочин 2021-02-01 66.181.187.228

Иймэрхүү юм бичдэг хүмүүс монголыг доош нь татаж байдаг юм ..

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж