ХЭҮК-оос QR код хүний эрхийг зөрчсөн гэж үзжээ | News.MN

ХЭҮК-оос QR код хүний эрхийг зөрчсөн гэж үзжээ

ХЭҮК-оос QR код хүний эрхийг зөрчсөн гэж үзжээ

ХЭҮК-оос QR код хүний эрхийг зөрчсөн гэж үзжээ

Нийслэлийн хэмжээнд иргэдийн зорчих хөдөлгөөнийг бүртгэх QR систем ашиглаж буй. Иргэд зах, худалдааны төв, үйлчилгээний байгууллага болон нийтийн тээвэр, таксигаар үйлчлүүлэхдээ E-barimt цахим сайтаар дамжуулан бүртгэлээ баталгаажуулж байгаа юм.Үүнийг Хүний эрхийн үндэсний комиссоос хүний эрхийг зөрчиж байна гэж үзлээ. Тус газраас  Е-barimt системд суурилсан хөдөлгөөний бүртгэлийг журмаар зохицуулахгүйгээр ашиглаж эхэлсэн нь хүний халдашгүй, чөлөөтэй байх, хувийн нууцаа хамгаалуулах эрх зөрчигдөх эрсдлийг үүсгэсэн хэмээн дүгнэжээ.

Иймд УОК-ын дарга асан Я.Содбаатарт  өчигдөр /2021.01.29/шаардлага хүргүүлсэн байна.

 Энэхүү шаардлагад дурдснаар, өнгөрсөн оны арванхоёрдугаар сарын 16-аас ашиглаж эхэлсэн QR код бүртгэлтэй холбоотой гомдол мэдээлэл иргэдээс Хүний эрхий онцгой комисст ирэх болжээ.Иргэдийн зүгээс цахим бүртгэл нь хүнийг мөрдөж мөшгисөн шинжтэй, халдашгүй, чөлөөтэй байх эрхийг зөрчиж байна гэх гомдол, шүүмжлэл тасрахгүй байгаа юм. Мөн Үндсэн хуулиар олгогдсон халдашгүй чөлөөтэй байх, хувь хүний нууц хамгаалах эрхийг хязгаарлаж буйг онцолжээ.Шаардлагын хариуг 14 хоногийн хугацаанд ирүүлэхийг хүсчээ.

 Б.ЦЭЦЭГ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
20
ЗөвЗөв
6
ТэнэглэлТэнэглэл
2
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ХахаХаха
1
ГайхмаарГайхмаар
1
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

18 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-01-30 192.82.77.212

Онц байдал гэх нэрийн дор Үндсэн хуулиар хамгаалсан Жам ёсны эрхийг маш их зөрчиж байна. Ямар нэгэн хөр хорио, QR код, дүрэм журмаас илүү иргэдээ гэж бодож байвал мэдээллээр сайн хангаж өгөх, харин иргэд өөрсдөө шийдвэрээ гаргах бололцоог хангаж өгөх нь маш зөв шийдвэр.

Avatar

Зочин 2021-01-30 124.158.84.234

mal tsarailsan komiss odoo l iim yman dr duugaraad bhdaa yhvdee? umnu n hunii erh zurchigduj bhd ymr novshoo hiij bsin

Avatar

зочин 2021-01-30 64.119.23.229

Хүн бүр ухаалаг утасгүй дээр нь рeгистэр утас хаяг гээд хувийн мэдээлэл хаа хамаагүй авч байгаан улсын аюулгүй байдалд жинхэн халдаж баына.

Avatar

хүн 2021-01-30 202.21.109.122

ажлаа хий л дээ наад өвчнөөр чинь хэдэн хүн үхээд хэдэн хүн яаж эдгэрээд байгаа юм бэ? худлаа сүржигнэсэн улсууд л байх шиг.цэвэр агаарт гарч болох болов уу

Avatar

Монгол улсын иргэн 2021-01-30 202.9.47.36

Тэр QR код нь уншигддаггүй л юм байна лээ шүү. Ялангуяа ахмад настнууд, зүгээр л холбоо бахих хэмжээний үзүүлэлттэй утастай хүмүүс яаж уншцулж үйлчилгэний газраар орох вэ дээ. Интернет бүү хэл тоггүй байгаа хүмүүс хот тойроод хэдэн мянгаара амьдарч байна.

Avatar

Зочин 2021-01-30 103.26.195.242

Тм шүү

Avatar

Иргэн 2021-01-30 122.201.21.169

Цар тахлаас сэргийлэз естой ч хvний эрхэд халдпж бгаа нь буруу.Зятадукд уйгарчуулыг ингэж б аридаг гэсэн мэдээлэл яваад байдаг шvv дээ.

Avatar

Зочин 2021-01-30 202.55.188.45

Халдвартай хүн дураара тэнээ гэж байгаа юмуу.ямар эргүү мал вэ

Avatar

ө 2021-01-30 202.179.27.229

Зөв шүү дээр нь QR кодыг яаж утсаар уншуулах нь ойлгомжгүй.Уншуулахгүй бол регистрийн дугаар утасны дугаар бичиж авч хүний нууцад халддаг

Avatar

Зочин 2021-01-30 66.181.161.10

QR Код ч яахав хамгийн гол нь захын нэг үйлчилгээний газар хүний ригестрийн дугаар бичиж авах гээд байх юм регистрийн дугаараар банкны болон бусад мэдээллээ хадгалсан хүмүүс залилангийн золиос болно шүү

Avatar

Өвөр 2021-01-30 64.119.22.119

ХИЙХ АЖИЛГҮЙ ЮМ УУ ХҮНИЙ ХИЙСЭН АЖЛЫГ ҮГҮЙСГЭХ ГЭЭД Л QP KOД АВАХД ЮУ НЬ БУРУУ ГЭЖ эрх байхад үүрэг БАС БАЙНА

Avatar

СУДЛААЧ ИРГЭН 2021-01-30 202.9.46.118

хүний эрхийн комисс авлигад өртөх албан тушаалтуудын дарамтлага зэргээс ажил хөдөлмөр эрхэлж буй иргэд хохирч байгааг судалдаггүй ажиладагүй байж юун дэмиый хуцна вэ , ажил амьдрал мэдэхгүй ангайсан тэнэг юмнуудыг төрийн албанд чихээд байгаа нь ОЮУНЭРДЭНЭ ГЭДЭГ нөхөр өөрөө амьдрал мэдэхгүй дур зоргоороо баахан баян авгай хүүХнүүдээр төрийг бузАрлаж тэд нь дээлийн өнгө торгоны хээч билүү ярьж цагийг барж суугаа нь МАН д тогтсон дотоод дарангуйлалын системээ задлах хэрэгтэй байгааг сануулж байна

Avatar

Зочин 2021-01-30 43.228.131.89

МАН Ковидоор далимдуулж цагдаажсан фашист дэглэм тогтоох гээд баигаа нь үнэн

Avatar

Зочин 2021-01-30 59.153.114.164

ЗӨВ АЖИЛИЙГ БУРУУ ГЭДЭГ ТЭНЭНГ ВЭ ЧИ ЭНЭ ХЭЦҮҮ ҮЕД ЭНЭ АРГА ХЭМЖЭЭ ЗӨВ ШҮҮ ДЭЭ ХҮНИЙ ЭРХ ГЭДЭГ БУСДЫН ЭРХЭЭР ХЯЗГААРЛАГДАНА ӨВЧӨН ТАРААХЫГ ХҮНИЙ ЭРХ ГЭХҮҮ

Avatar

Зочин 2021-01-30 202.126.88.133

ХҮНИЙ ЭРХ ! ХҮНИЙ ХҮНИЙ ЭРХ! ……ҮҮНИЙГ 30 ЖИЛ ЯРИЛАА……ЗАДАРСАН ЗАВХАРСАН ХУУЛЬ ЖУРАМ ГЭДЭГ ҮГИЙГ ДУУЛАА Ч ҮГҮЙ ХҮН ЗӨНДӨӨӨ БН……..ЗАМБРААГҮЙ УЛС ОРОН Л БОЛЛОО………ХУУЛЬ ЖУРАМ СТАНДАРТ МӨРДӨЦГӨӨЕ !!!!!!!

ОДОО ХҮНИЙ ҮҮРЭГ; ХАРИУЦЛАГА ЯРИХ БОЛЖЭЭЭ……ХҮНИЙ ХАРИУЦЛАГА !!! ХҮНИЙ ХАРИУЦЛАГА…….!!!!
БИД ОДОО ЭНГИЙН ТАЙВАН ЦАГТ АМЬДАРААГҮЙ БАЙНА ХЭУК-ЫХООН !!!!!

АМЕРИК 5000 ГАРУЙ ХУУЛЬТАЙ ГЭНЭ ЛЭЭЭ
МОНГОЛ УЛС 500-ААД Л ХУУЛЬТАЙ……..ХУУЛЬ ХУУЛЬ СТАНДАРТ СТАНДАРТ

Avatar

Зочин 2021-01-30 202.9.41.19

Зөв шаардлага тавьсан байна.

Avatar

Зочин 2021-01-30 59.153.115.233

НЯРАЙ ЭХИЙГ НҮЦГЭН АВЧ ЯВАА. УИХ ГИШҮҮН ӨЛСӨГЛӨН ЗАРЛАСАН ҮЙЛДЭЛД ТАГ БАЙСАН ХЭҮК QR КОД ДЭЭР АМЬ ОРООД Л

Avatar