Цомог: Шинэ сайд нар тангараг өргөж, намрын чуулган хаалаа | News.MN

Цомог: Шинэ сайд нар тангараг өргөж, намрын чуулган хаалаа

Цомог: Шинэ сайд нар тангараг өргөж, намрын чуулган хаалаа

Ерөнхий сайд Л.Оюун-Эрдэнэ өнөөдөр (2021.1.29) УИХ-ын намрын чуулганы сүүлчийн өдөр Засгийн газрын сайд нараа танилцуулан батламжлав. Ерөнхий сайдаас захирамжаа авч, тангаргаа өргөсөн шинэ Засгийн газрын сайд нар маргааш (2021.1.30) 11:40 цагт анхны хуралдаанаа хийнэ. Улсын Их Хурлын намрын чуулганаар  өнөөдөр 13 асуудлыг хэлэлцэж,  шинэ Засгийн газрын сайд нарыг томилсноор хаалтаа хийлээ.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ГайхмаарГайхмаар
0
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ТэнэглэлТэнэглэл
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

10 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-01-29 202.126.88.139

ОЮУНЭРДЭНЭ САЙД МИНЬ ОДОО ТУЛГАРСАН ЭНЭ ӨВЧИН ЗОВЛОНГ БҮРЭНТӨГС АВАРГА ШИГ ГАРААРАА НАМ НАМ БЯЦ БЯЦ ДАРААД ДАРААД ШИЙДЭЭД ШИЙДЭЭД ЯВМААР БАЙНА ДАА ОДОО…..ТЭГЖ ЧАДВАЛ ОЮУНЭРДЭНЭ-ЭЭС ХҮСЭЖ МӨРӨӨДӨХ ЮМ БХГҮЙ…..

МОНГОЛЧУУД ЦАГТАА САЙХАНБИЛЭГИЙГ САЙХАН ЗАЛУУ САЙХАН ЗАЛУУ ГЭЖ БАЙГААД ШОРОНД ХИЙЧИХСЭН. ОЮУНЭРДЭНЭ АРАЙ ШОРОНД ЯВЧИХГҮЙ БИЗ

Avatar

Зочин 2021-01-29 103.26.193.191

Huuhduud uls bolj togloj bainaa.

Avatar

Нэргүй 2021-01-29 202.126.88.213

Зарим сайдын томилгоогоор эх орон ард түмнээ басамжлан доромжлоод ч байгаа юм шиг?!

Avatar

Зоин 2021-01-29 202.126.88.213

Зарим сайдын томилгоогоор эх орон ард түмнээ басамжлан доромжлоод ч байгаа юм шиг?!

Avatar

Иргэн 2021-01-29 202.126.88.213

Зарим сайдын томилгоогоор эх орон ард түмнээ басамжлан доромжлоод ч байгаа юм шиг?!

Avatar

Зочин 2021-01-29 107.117.172.49

Өргөсөн тангарагаа няцсан с**-нуудаа яах юм бээ?

Avatar

Зочин 2021-01-29 192.82.69.40

Рио Тенто – гийн жижүүрийн засгийн газар ш дээ. Хоёр жилийн л настай. Энэ хооронд ОТ – гоор жаахан оролдох боловч Рио – гоор угжуулагчид болох ЗАНДАНШАТАР, НЯМДОРЖ, АМАРСАЙХАН нар саад болно. Ингээд огцорно. Дараагийн ерөнхий сайд нь АМАРСАЙХАН бэлтгэгдэж байна. Энэ мэтээр 2 жилийн настай РИО – гийн жижүүрийн засгийн газрууд үргэлжлэнэ дээ. Одоо бид Африк, Латин Амеркийн зам дээр баттай зогсож байна.

Avatar

Иргэн 2021-01-29 64.119.22.245

Энэ их цар тахалын үёд засгийн газрын томиллоо гээд энэ хэнд хэрэгтэй юм бэ?наад цар тахлаа вакцин хурдан оруулж ирж ард түмнээ вакцинжуулаачээ.өвчлөл өдөрт 20 30аар нэмэгдэж улаанбаатарын агаарын бохирдол шөнөдөө амьсгалах аргагүй болж бна.амьдрал улам хэцүү орлоггүй өвчнөөс айсан ууртай хүмүүсээр хот дүүрэн.ажилаадч хөл дээрээ тогтохгүй дампуурч бна.цаашдаа яаж амьдралаа авч явахаа мэдэхгүй байхад төрийн алба гэж данхар бүтэцтэй засгийн мөнгийг үр ашиггүй зарцуулж бна.хувьд бгаа мань мэт улам

Avatar

Зочин 2021-01-29 202.126.88.129

МАН ч улс орныг самарч байна даа. 8.1 их наядын орлого олж 10.7 их наядын зарлага гарах төсвийг өөдрөг төсөв гэдэг чинь юу гэж ард түмнийг даапаалаад байна. Эд нарын тар нь танигдаж эхэлсэн дээ. Энэ засаг нэг их насгүй дээ.

Avatar

Зочин 2021-01-29 202.9.46.78

ЗАЗА ингээд Монгол Улс лөөлий болов. түлш хямд байтугай хар тос боловсруулах үйлдвэр лөөлий болов. энэ Засгийн газар Миний Монголд БЕНЗИН гэдэг /нефть буюу хар тосыг 3-хан хүн бензин болгож чадах/ үйлдвэрлэх биш бүгдийг хятадуудад зарах ЗГ бн. БАТАЛГАА нь ЗГ-нь зөвлөх нь хэтэрхий олон жил байсан Хууль зүйл сайд нямдорж м.энхболдын хамтрагч

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж