Оюутолгой: Ерөнхийлөгчийн тавьсан ХИНШҮҮ | News.MN

Оюутолгой: Ерөнхийлөгчийн тавьсан ХИНШҮҮ

Оюутолгой: Ерөнхийлөгчийн тавьсан ХИНШҮҮ

Оюутолгой: Ерөнхийлөгчийн тавьсан ХИНШҮҮ

Нойтон өлсгөлөн зарласан УИХ-ын гишүүн С.Ганбаатар цаашид хуурай өлсөх, эсвэл өөрийгөө шатаах эсэхийг эхнэрээсээ асууна гэжээ. Гэртээ суугаа эхнэр юугаа мэдэх вэ дээ, “эзнээсээ” асуух биз. Ийм явдал анх удаа болж байгаа юм биш. С.Эрдэнэ гэгч “Эрдэнэс Тавантолгой”-н жолооч Тавантолгойн гэрээ яригдах үед өөрийгөө шатаахыг завдаж байсан явдал бий.

С.Ганбаатартай өчигдөр (2021.01.27) Хууль зүй, дотоод хэргийн сайдын үүрэг гүйцэтгэгч Х.Нямбаатар очиж уулзжээ.

Тэгээд “Засгийн газраас “Оюутолгой” төслийн Хөрөнгө оруулалтын гэрээг өөрчлөх ажлын хэсгийг хэд хэдэн удаа хуралдуулж, тодорхой үр дүнд хүрээд байгаа. Өнгөрөгч 2020 оны арванхоёрдугаар сарын 18-нд Ерөнхий сайдын захирамжаар байгуулагдсан ажлыг хэсэг “Рио Тинто” компанийнхантай хэлэлцээрийн ширээний ард суусан. Өлсгөлөнгөө зогсоогоод, ажлын хэсэгт орж ажилла” гэх санал тавьсан байна.

Мэдээж С.Ганбаатарын зорилго Оюутолгойн ажлын хэсэгт орж ажиллах биш. Тиймээс Оюутолгойн гэрээг заавал цуцлах ёстой гэсэн муйхар шаардлага сөргүүлэн тавьж.

Оюутолгойн гэрээг цуцалбал Х.Нямбаатарын хэлснээр Монголын Засгийн газар санхүүгийн том эрсдэлд орох нь үнэн. Засгийн газрын төлөөлөгч (Х.Нямбаатар өөрөө тэгж хэлсэн) үүнийг мэдэж байгаа нь бас яамай. Гэхдээ ганц санхүүгийн эрсдэлд орох юм биш, Монгол Улс тусгаар тогтнолоо алдах аюултай. Оюутолгой бол монголчуудын цор ганц өөрсдөө бие дааж, толгой мэдэж хийсэн гуравдагч орны хөрөнгө оруулалтыг татсан мега төсөл. С.Баярцогт нэгэнтээ Оюутолгойг мөнгө гэж харахаасаа илүү тусгаар тогтнолын баталгаа гэж харах ёстойг зөвлөж байв.

Гэвч энэ бүхэн С.Ганбаатарт чухал биш. Оюутолгойн гэрээг цуцла гэж хашгирах бүрийн тоогоор түүний дансанд төлбөр төлөгдөж байгаа. Тэр тусмаа захиалагчид бас хамаагүй. Төв талбайд хиншүү сайн тавих хэрэгтэй. Түймэр болж дүрэлзвэл бүр сайн. Тэгвэл “Монгол ялна”.

Гэрээ зурагдсан цагаас Оюутолгой цаг цагийн улс төрийн том хэрүүл болжээ. Н.Алтанхуяг, Ч.Сайханбилэг, Ж.Эрдэнэбат, У.Хүрэлсүх гээд бүгд Монголын эрх ашгийн төлөө ажилласан. Улсаа түймэрдээд, хиншүү, май тавиад дуусгая гэх Ерөнхий сайд байхгүй биз.

У.Хүрэлсүхийн засаг Оюутолгойн гэрээг сайжруулах ажлын хэсгийг өнгөрсөн оны намар байгуулж, Л.Оюун-Эрдэнээр ахлуулсан. Ажлын хэсэг юуны өмнө Дубайн гэрээг Монголд хохиролтой гэж үзээд, цуцлах санал гаргасан байдаг.

ЗГХЭГ-ын дэд дарга Б.Солонгын мэдээлснээр, У.Хүрэлсүхийн засаг өмнө нь Канадад төлдөг хэмжээний татварыг Монголд төлөх ёстой гэсэн шаардлага тавьж, 155 сая ам.долларын татвар нэхэмжлэн, "Рио Тинто"-г арбитрын шүүхэд өгчээ.

“Оюутолгой” төсөл нь “Эрдэнэт” үйлдвэрийн ижил Засгийн газрын нийгмийн хариуцлагын төслүүдийг санхүүжүүлэх ёстой гэх Монголын Засгийн газрын шаардлагыг "Рио Тинто" хүлээж авсан бололтой.

Хэлэлцээрийн хүрээнд Оюутолгой төслийг дотоодоос цахилгаанаар хангахаар хөрөнгө оруулагчид санал нэгджээ. У.Хүрэлсүхийн засаг 2019 онд 300 МВт хүчин чадалтай цахилгаан станцыг М.Энхсайханы ТЭЗҮ-гээр нэг тэрбум ам.доллараар барихаар шийдвэрлэсэн.

Оюутолгойг цахилгаанаар хангах Тавантолгойн цахилгаан станцын төслийг урьд нь М.Энхсайхан хариуцаж байсан. Нэг тэрбум ам.доллараар 450 МВт хүчин чадалтай цахилгаан станц барих төслийг Ц.Даваасүрэн сайд болсныхоо дараа хоёр жил гацааснаар Оюутолгой одоог хүртэл цахилгаанаа Хятадаас худалдан авч байна.

С.Ганбаатар, Ц.Даваасүрэн нарын “эх оронч” тэмцлээс их гүрнүүдийн эрх ашиг харагддаг.

Фэйсбүүкийн найзын маань “Оюутолгойг буцааж авахгүй бол Ганбаа өлсч үхнэ. Оюутолгойг буцаагаад авчихвал бүгдээрээ өлсч үхнэ. Сонголтоо хийгээрэй” гэсэн пост хоржоонтой ч гэсэн үнэн үг л дээ.

Ж.ЭРХЭС

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
55
ЗөвЗөв
25
ТэнэглэлТэнэглэл
6
БурууБуруу
3
ХахаХаха
2
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

125 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Батый 2021-01-27 202.131.230.50

Оюу толгойн гэрээг муу байгуулсан нь Рио-ийн буруу биш, манай Засгийн газрын л буруугаас болсон шүү дээ!! Гол алдаа нь 34% эзэмших заалт!! Үүнийг АМ хуульд УИХ-ыг лоббидсон маш хүчтэй бүлэглэл оруулсан!!! Энэ заалтыг хуулинд нь оруулсан учраас гэрээнд мөн орулахаас аргагүй болсон. Тэхээр хуулинд тийм заалтыг Хаанаас (ОХУ?) хэний даалгавар, шахалтаар хэн оруулав??? Үүнийг л хуулийн байгууллага шалгаж илрүүлэх ёстой!!!!

Avatar

Зочин 2021-01-27 192.82.77.196

Ц.Даваасүрэн цахилгаан станц барих ажлыг яаж зогсоож эх орныхоо эсрэг ажиллаж чадаж байнаа!? Оюутолгойгоос 1 тэрбум долларч гэсэн манай улсад үлдэх хөрөнгө оруулалт болж цахилгаан эрчим хүчээ өөрсдөө үйлдвэрлэж, маш олон хүн ажлын байртай болсон бол аштай юу даа!? Ийм л эх оронч царийлсан нрвшдоо!? Энэ Ц.Даваасүрэн!п

Avatar

Зочин 2021-01-27 124.158.81.20

зогсоосон шалтгаан шал өөр гэрээний төслийг үзсэн хүмүүс бүгд татгалзсан үйлвэр-станц монголын эрх ашигт огт нийцэхгүй монголын мэдэлд биш бараг хятадын мэдлд орох төсөл байсан Ул үндсийг нь сайтар судлаагүй сохор нохой дүйвээнээр соотон халтар чимээнээр гэгчээр ярьж дүгнэж болохгүй

Avatar

Иргэн 2021-01-27 192.82.77.196

Ц.Даваасүрэн цахилгаан станц барих ажлыг яаж зогсоож эх орныхоо эсрэг ажиллаж чадаж байнаа!? Оюутолгойгоос 1 тэрбум долларч гэсэн манай улсад үлдэх хөрөнгө оруулалт болж цахилгаан эрчим хүчээ өөрсдөө үйлдвэрлэж, маш олон хүн ажлын байртай болсон бол аштай юу даа!? Ийм л эх оронч царийлсан нрвшдоо!? Энэ Ц.Даваасүрэн!п

Avatar

Иргэн 2021-01-27 192.82.77.196

Ц.Даваасүрэн цахилгаан станц барих ажлыг яааж зогсоож эх орныхоо эсрэг ажиллаж чадаж байнаа!? Оюутолгойгоос 1 тэрбум долларч гэсэн манай улсад үлдэх хөрөнгө оруулалт болж цахилгаан эрчим хүчээ өөрсдөө үйлдвэрлэж, маш олон хүн ажлын байртай болсон бол аштай юу даа!? Ийм л эх оронч царийлсан нрвшдоо!? Энэ Ц.Даваасүрэн!п

Avatar

Зочин 2021-01-27 202.9.40.113

Эрхэс бол Элбэгдорж юм

Avatar

hhq 2021-01-27 202.9.40.38

ooriintsaxilgaanaa oyu tolgoi zarsan bol xeden $ bolox baisan bol ter mongo Xyatad ruu … ene ex oron ch uzel uu

Avatar

Зочин 2021-01-27 66.181.176.43

Ерөнхийлөгчийн сонгуулийн сурталчилгаа эхэлсэн шүү дээ 2.Ерөнхий сайд агсан У.Хүрлсүх Дубайн гэрээг зогсоох үүрэг чиглэл өгөгдөөд ажил хэрэг үргэлжилж байгаа үед гэнэт Ганбаатар би хаягдлаа гэсэн шинжтэй улс төрийн тоглолтоо болих цаг болсон шүү

Avatar

зочин 2021-01-27 64.119.23.211

хэдэн жил ориллоо хэдэн нам солилоо өөрөө юу бүтээв харин шантаажилсаар байнаад овоо хөрөнгөжсөн гэж сонссон босоо ГАМБАА эх орончидоо биш ээ их мөнгөний төлөө шүү дэээ

Avatar

Зочин 2021-01-27 68.4.137.158

Зочин
Эрхэм сэтгүүлч гуай чиний үр хүүхдийн төлөө өлсгөлөн зарлаж байгаа шүү. Таны энд бичсэн /Оюутолгойг буцаагаад авчихвал бүгдээрээ өлсч үхнэ. Сонголтоо хийгээрэй” гэсэн пост хоржоонтой ч гэсэн үнэн үг л дээ/ . үүнийг энд дамжуулж байгаад гайхаж байнав Та өөрөө харин худалдагдсан юм бишүү үгээ зөв сонгож бичиж байна уу. Чи энэ үгээрээ нийт монголчуудыг доромжилж байна. Монголчууд өдий олон жил өөрсдийн уламжлалт арга барилаараа амьдарсаар өдий хүртэл өлсөөгүй явж байгаа шүү.

Avatar

Амар 2021-01-27 106.167.32.111

Ганбаатар бол мэдлэгж боловсролгүй, худалч өөриЙн нэр хүндийг л өсгөхийн төлөөсолиорч байгаа. Улс орон сүүрхэд энэ ямар ч хахиуцлага үүрэхгүй. Ийм хорлонтонн сонгож байхаа болиочээ.

Avatar

bayanjargal genden 2021-01-27 69.251.251.84

яах гэж иим юм бичиж байдаг юм дээ

Avatar

Зочин 2021-01-27 59.153.87.251

Өөрийгөө шатаана гэсиймуу харж лбайхаас

Avatar

Зочин 2021-01-27 66.181.160.1

Гэрээ яаравчлан хийсний гор одооноос мэдрэгдэж байна. Яваандаа бүр их мэдрэгдэх болно. Эцсийг нь мань мэт нь үзэхгүй миний чиний хүүхэд үзэнэ. Үзэхээр барахгүй үсээ үгтээнэ. Тэр үед бид х****л идэж өгөрсөн яснууд маань өндөлзсөн ч хожимдсон байна. Одоо л учры нь олж хужры нь тунгаах цаг нь. Гэрээгээ шинэчлэх хэрэгтэй. Дубайн гэрээ бол ард түмнийх биш Сайханбалаг гэдэг сүгийн ганцаарчилсан тоглолт болсон шүү..

Avatar

Зочин 2021-01-27 202.126.88.44

Монголын баялаг бол ард түмний өмч гээд хуульчилсан. Ард түмний өмч, эрх ашгийг хөсөрдүүлж, үнэгүйдүүлсэн эрх мэдэлтнүүдийг эх орон, ард түмнээсээ урвасан гээд хуулийн хариуцлага тооцох учиртай.

Avatar

Зочин 2021-01-27 66.181.178.64

Элбэгдорж урвагч хулгайч еерийн сайтаар дамжуулан хуцаж байна гэд ойголоо.

Avatar

Сүхбаатар 2021-01-27 64.119.18.98

Зогсоо Ганбаа чинь тэгээд Женкогийн тавьсан хиншүү болох нээ, сонгуулийн сургаар Монголыг ч самарч дууслаа шүү, монголыг бодох албагүй ч гэсэн нүгэлийг нь бодмоор доо.

Avatar

Зочин 2021-01-27 59.153.113.105

хөлсний үнэр ханхийж байна.чи өөрөө тэжээвэрээ алдаж өлсч ү.баттулга ганбаатар нарын зөв

Avatar

Зочин 2021-01-27 66.181.161.61

Enemuu ot riotintogiin ugaadas doloogchid hutsaj ugch bna yamarch bsn Bosoo Ganbaatariigaa demjine hedhen hulgaich nar mongoliin baylgiig zusalj bsnaas gereeg tsutslah riotintogiin hulgaich naraar mongol uls hohirloo buren baragduulj huuj zailuul daraa ni uur naidvart tunsht ashigt geree baiguulah heregt esvel hav darj ulsiin hamgaalaltand oruul

Avatar

Зочин 2021-01-27 64.119.18.252

Хиншүү

Avatar

Зочин 2021-01-27 94.214.181.162

UNEN SHUU JG UNENDEE.HINSHUU GANBAATAR OYUTOLGOIG 10 JIL MOLJLOO.ASHIG NI HINSHUU ALBAN TUSHAALD OCHIJ GISHUUN BOLDOG

Avatar

Zocnin 2021-01-27 68.145.61.75

Erhesee cninii uhaan hurehgui cni mongoliin ard tumbiig yaj shulah mexsnizm yilcnilj bgaag tootsoh uhaan cnin hurehgui bol duugai bai

Avatar

s** 2021-01-27 202.21.108.248

естой үнэнг бичжээ. Оркууд одоо боож үхэж байгаа

Avatar

Зочин 2021-01-27 87.106.127.200

МАНАН-гийн ЭНЭ МУУ САЙТ БОЛ ТАХАЛДОРЖИЙН САЙТ. ТА НАРЫН ОЮУ ТОЛГОЙД ХИЙСЭН ГЭМТ ХЭРЭГ ИЛЭРЭХ Л БОЛНО.

Avatar

Зоч 2021-01-27 103.10.23.171

Монголын навалны блаа амжилт хүсье

Avatar

ард 2021-01-27 202.9.46.178

эрхэсч гэнүүү муу хүн хог мөнгөний төлөө эцэг эхэээч муулах байх өөриигөө шатааах гэдэг чинь хүний хамгийн сүүлчийн сонголт чам шиг эх орноо худалдсан л***р юуч ойлгохгүй лаларааа ганбаатарыг бүгд өмөөөрнө

Avatar

Зочин 2021-01-27 202.21.109.48

Би л лав өмөөрөхгүй.Энэ Ганбаатр мөнгө авч энэажлыг хийж байгаа нь үнэн

Avatar

Enki 2021-01-27 126.167.70.28

Ганбаатар ах аа, гар утсаа тавиад унт. Эрч хүч ээ гамнахгүй бол төд удалгүй жинхэнээсээ өлсөж үхнэ шүү. Хүндэтгэлтэй ажлын цаана гарах сэтгэл, чадвар, ухаан аль нь байхгүй ч гэлээ үхээд бол хэрэггүй шүү. Байж байвал хөгжилтэй байдаг юм.

Avatar

Зочин 2021-01-27 103.26.193.236

Оюу толгойн гэрээг муу байгуулсан нь Рио-ийн буруу биш, манай Засгийн газрын л буруугаас болсон шүү дээ!! Гол алдаа нь 34% эзэмших заалт!! Үүнийг АМ хуульд УИХ-ыг лоббидсон маш хүчтэй бүлэглэл оруулсан!!! Энэ заалтыг хуулинд нь оруулсан учраас гэрээнд мөн орулахаас аргагүй болсон. Тэхээр хуулинд тийм заалтыг Хаанаас (ОХУ?) хэний даалгавар, шахалтаар хэн оруулав??? Үүнийг л хуулийн байгууллага шалгаж илрүүлэх ёстой!!!!

Avatar

элч 2021-01-27 202.179.21.217

Монголдоо зуун хувь авья Ухах ёстой бол өөрсдөө л ухъя Гадныханд ухуулж гайг нь эдэлж явснаас ухах ёстой бол өөрсдөө ухаад үйлийн лайгаа эдэлцгээе Оюу толгойд өрөм зоосноос хойш газар хөдлөх ган гачиг хичнээ олон гол нуур булаг шанд ус ширгэж үгүй болж байгааг хэн ч ярихгүй байна Ганцханл үхсэн хүний зурагтай өнгөт цаас л том багагүй ярих юм Энэ бол дэлхийн ухаант хүн болгоны зовох асуудал Тэр тусмаа тэнгэрийн зарлигтай хөх толботой монгол хүн бүрийн үүрэг юм шүү

Avatar

Зочин 2021-01-27 66.181.180.215

босоо монголчууд халбага сэрээгээ барьж очоод ухаач оюу толгойгоос өөр зэстэй газар монгод миний мэдхээр 2 3 байна тэнд очоод ухаад аваач хүн юм хийхээр шантаажлах аас өөрсдөө хийх дургүй ийм амьтадыг дэмждэг малнууд 90 ээд оноос өмнөх гэр хороолын эсвэл хөдөөний гарууд тиймээс та нараас сонгогдсон та нар дундаас гарсан байхгүйн синдромтой эцэг эх нь болвсролгүй залхуу голдуу юмны төрд гарсан гарууд чихэн дээр чинь цэцэг ургуулаад

Avatar

Зочин 2021-01-27 103.57.92.75

Мэдлэг боловсрол нэмгэн, зүгээр л нэг сайхан партизан л юм даа. Оюутолгой, Эрдэнэт хоёроо ялгахаа байсан эргүү тэнэг

Avatar

Зочин 2021-01-27 87.106.127.200

ӨӨРӨӨ УГААДАСАА ДОЛО

Avatar

Зочин 2021-01-27 103.57.92.75

Хэзээнээсээ л мулгуй байсан тэр чигтээ л дуусах юм даа. Ерөнхийлөгчөөр сонгогдоно гэж горьдож байгаа байхдаа. Эхлээд нэхэмжлэл ярьж байсан, Одоо хөрөнгө оруулалтын гэрээг цуцлах тухай донгодох юм. Гэрээг цуцлахыг Засгийн газар дангаараа шийдэж чадахгүй гэдгийг энэ меланхолик мэдэхгүй дээ. С.Баярцогттой мэтгэлзээд шившигээ тарьж билээ.

Avatar

Зочин 2021-01-27 202.179.21.194

С.Ганбаатар өөрийгөө хэзээ ч шатаахгүй. Зөвхөн Ерөнхийлөгч болохын төлөө жүжиглэл. "Эзэн" Н.Энхбаярын явуулга. Сонгууль бүхний жил ийм юм болдог. Тэднийг хөөргөж болохгүй.

Avatar

Зочин 2021-01-27 49.0.142.111

ОТ ярихаар Удокан яриад эхэллээ. Айлгаж байна уу…

Avatar

иргзн 2021-01-27 202.179.26.88

МУ-ын Ерөнхийлөгч Х,Баттулга Зөв л зүйлээр Хиншүү тавьжээ, Ганбаатарыг Дэмжиж байна өө

Avatar

Зочин 2021-01-27 106.102.142.119

БИЧСЭН юмыг АРИЛГААД БАЙХ ЮМ. Бас л луйварчингуудын гар хөл юм бна даа.

Avatar

Зочин 2021-01-27 87.106.127.200

ТАРВАГАДОРЖИЙН САЙТ

Avatar

Мөнх 2021-01-27 103.212.119.52

Энэ нэг уурхай төлөө монголчууд хагарч тэмцэлдэж болохгүй дайсанд ашигтай , эвтэй бол хүчтэй , бие биенээ үзэн ядаад ирхээр ухаанаа алдаж улсаа тараадаг түүх бидэнд бий

Avatar

ЗОЧИН 2021-01-27 64.119.23.59

ГАНБААТАРЫГ ДЭМЖИНЭ

Avatar

Зочин 2021-01-27 192.82.73.50

hulgaich riogiin ugend orood baival yamar geree oorchilno gej baihgui. uil ajilgaag zogsooj hooj tuuj baij buult huilgej bayalgaasaa huvi hurtene. yumand zjaahan alsuur setgej bai tsalingaa aldchihana gej shees aldah yamar ch shaltgaan baihgui oros, yapon alin ch irsen ta nart tsaling chin ogno.

Avatar

Зочин 2021-01-27 64.119.21.117

ЭЛБЭГШУНАЛХОВДОГДОРЖИНО ЮУНД САНДАРНАМ БЭ ?

Avatar

Зочин 2021-01-27 202.179.25.71

TT tsahilgaan stantsiin tosol anh 400 say dollar baisan sanagdah yum. Davaasuren, battulga 2 gatsaasaar baigaad 1.1 terbumaar barih bolson duuldsan. Ene zoruu mongiig hen ogoh ve. davaasurengees nehemjileh uu battulgaas uu

Avatar

Зочин 2021-01-27 103.212.118.216

МОНГОЛЫН ИРЭЭДҮЙ ҮР ХҮҮХЭДДЭЭ ЭД БАЯЛАГ БУС ЭЗГҮЙ ТАЛ АСАР ИХ ӨР ҮЛДЭЭГЭЭД ХЭДХЭН ХҮН ҮР УДМААРАА БАЯН БАЙНА ГЭЖ БОДОЖ ИЙМ ГЭРЭЭ ЛУЙВАР ХИЙЖ БАЙНА. ЦАГ ХУГЦАА ҮЙЛИЙН ҮР ГЭЖ БАЙГАА БАЙХ.

Avatar

зочин 2021-01-27 43.242.243.159

Энэ балайг хаячих, чаддаг юм бол ирэх сонгууль хүртэл ингээд л сууж байг, энэ хуурай өлсгөлөн зарлаж чадахгүй ээ, өөрийгөө шатаана гэж бүүрч байхгүй, эхнэрээсээ асууна ч гэх шиг сайхан шоучин уу үгүй юу харин

Avatar

d 2021-01-27 43.242.243.92

Муусайн поп здакууд. Оюу Толгойгоор тэжээлгэж байж гэрээг цуцална ч гэх шиг, нөгөө сууж байгаа мөчрөө хөрөөдөнө гэдэг болох байх. Ер нь Оюу Толгой гэж попордог здакууд аль улсын гар хөл болоод байдгийг, барууны хөрөнгө оруулалт байхгүй болвол, мөн энэ төсөл явахгүй бол аль аль улсад ашигтай вэ гэдгийг сайн бодох ёстой!

Avatar

ok 2021-01-27 139.5.217.114

барууны хөрөнгө оруулалттаа хатдаа, бидний баялагыг барьцаанд тавиад зээл аваад байдаг, менежментын зардал хэдэн тэрбумаар хэтэрцэн, дээр нь РИО-гйин толгой хувьцааа эзэмшигч нь хятадын төрийн өмчид компани наасан, МУ-н ажилчидыг солонгосын цэвэрлэгчийн цалингаар ажиллуулдаг, ичиж амьдраач та нар, өөр юм хийж амьдар, газрын хэвлйи сэндийчээд байлгүй, чинйи гэсэн гэдэс руу том том кран хийгээд нүхлээд байвал яаж бна аан

Avatar

Зардал 2021-01-27 49.0.142.111

Менежментийн зардал гэдэг албажуулсан авилгалын мөнгө

Avatar

цэрэг 2021-01-27 202.179.21.217

нусан тагаа чи юуч ойлгохгүй үр хүүхэдтэй бол хүүхэдүүд чинь ам нь цангаад ус нэхэх үед л хагас дутуу л ойлгоно

Avatar

Зочин 2021-01-27 202.179.25.249

Ийм л балай амьтаныг сонгоно л доо манайхан. Өөрсөдтэй нь адилхан байх тусам дэмжинэ. Энэ бол тухайн намын буруу. Муу хүнийг дэвшүүлсэн. Нам муу хүнийг дэвшүүлэх эрхгүй. Интитуци болтолоо хаа хол байна.

Avatar

Зочин 2021-01-27 192.82.73.50

ene goshog doloogchid uneniig heleheer pop mop gej goshnog dolooj olson mongondoo gahaad ih bna

Avatar

Зочин 2021-01-27 192.82.73.50

yag unendee rio- iin hulgai hiisen mongiig mongolchuud bayalgaaraa tolood, ortoi uldeh bolj bna.

Avatar

ЗОЧИН 2021-01-27 103.26.194.183

ЭНЭ ПОПУЛИСТАД ГЭРЭЭ ЦУЦАЛ ГЭСНЭЭС ӨӨР ЮМ ЯРИХ ЮМ АЛГАА. ӨӨРӨӨ ТЭГЭЭД ГЭРЭЭГЭЭ ЯАЖ БАЙГУУЛМААР БАЙГАА ЮМ, ЯМАР ШИЙДЭЛ БАЙГАА ЮМ, ТОО БАРИМТ, СУДАЛГААГАА ДЭЛГЭЖ ҮЗҮҮЛЭЭЧ?!!!

Avatar

Зочин 2021-01-27 64.119.19.146

Ганбаатар Рио Тинто-той хэлэлцээр хийх болгонд зугтаагаад ажлын багт ордоггүй. Тэгсэн мөртлөө гадаа гараад эвсэл УИХ-ын танхимд орилоод байдаг нь сонин. Нямбаатар гишүүн өөрөө очиж хамтдаа тэмций ажлын хэсэгт ор гэж гуйлаа тэгсэн бас л тайлбайд үлдээд орилоод байх.

Avatar

Зочин 2021-01-27 149.74.112.49

Yag zuv hellee. Tsutsal, zogsoo, vhne, ulsunu gehees uur wu bna. Gereenii wu ni muu bolson. Yaaval manaid ashigtai bolohyg meddeg mergejliin hvn bna uu? Battulga, Ganbaatar naryg dagaad huurtsugluud bh wm. Olon ulsyn gertee gedeg bol undur hariutslagatai, bugsuu sain hamgaalsan bdag. Bugsgvi hudulj bolohgvi

Avatar

Зочин 2021-01-27 192.82.73.50

400 ter bumiin bayalgaa ogchihood 22 ter bum dollariin ortei uldene gene ereiduid henii huuhed olsoh bolj bna. rio buudaad hoogood yavuulahad olson talhaa tentsuu huvaagaad idchih horongo oruulagchid yahon, solongos oros hyatad geed bj bna. ene goshnog doloogchid hulgain mongo avchihsad gutsaj ogch bna.

Avatar

Зочин 2021-01-27 192.82.73.50

oyu tolgoig butsaaj abahad yagaad olsoj uhdeg yum be. rio giin goshnog doloogch hutsah yumaa olj yadah yumaa.

Avatar

Зочин 2021-01-27 202.21.107.109

ХИНШҮҮ ГАМБАА ШАТАХАД ХЭНД ХЭРЭГТЭЙ ЮМ БЭ? ШАТААД Л ҮХНЭ БИЗДЭЭ…

Avatar

ok 2021-01-27 139.5.217.114

би нээх ганбаатарт дургуй гэхдээ, үнэн юм бол сүүлийн 10н жил Ганбаатар оюутолгойтой тэмцэж байгаа, анх шоолж инээгээд л тэнэг мангар попоор нь дуудаад л , аймаар байсан , нөгөө шоолоод байсан, попынх нь зөв болж таарсан, РИО-Тиотойгийн толгой хувьцаа эзэмшигч нь хятадын төрийн өмчит компани юм байналээ, хүмүүс хэл ус сайтай болсон байна, одоо юмыг өөр өнцгөөс харж бнаа

Avatar

Иргэн 2021-01-27 202.126.88.39

Талбай дээр Ганбаатар шаардлага тавихад Ерөнхийлөгчид хамаатуулаад байгааг нь сайн ойлгохгүй байна. Миний мэдэж байгаагаар Ганбаатар өмнө нь энэ асуудлаар яриж байсан санагдана. Энэ Эрхэс гэдэг нэр доор бичиж байгаа нөхөр өөрийн толгойгүй хүний хэлсэнийг бичдэг байх. Эсвэл хөөрхий Ерөнхийлөгч гарын үсэг зурж тараадаг энгэрийн тэмдэгнүүдээс олж авах гээд чадаагүй уур нь хүрээд яваад байдаг нөхөр шантааж хийж байгаад нэг энгэрийн тэмдэг олж авах гэж их мэрийж байгаа бололтой харагдана хөөрхий

Avatar

Иргэн 2021-01-27 139.5.218.227

Оюу толгойг надад өгчих гэж хэлж байсан гэсэн түрүүчийн Ёрөнхийлэгчийн ярилцлага яриа байсан шиг санагдах юм.

Avatar

Зочин 2021-01-27 66.181.161.40

энэ ганбаа хурдан шатах тусмаа хор хохирол багатай

Avatar

Зочин 2021-01-27 87.106.127.200

ЧАМ ШИГ ХУЛГАЙЧИД Л ТИЙМ БАЙХ.

Avatar

Зочин 2021-01-27 66.181.161.57

Ganbaatariin zuv uu tgd zogsoohgui ged baylgaa hulgaich nart aldahuu Mongold yamarch ashigt bhgui iim teneg gereeg luivarchdiin amruu ni chhiheh estoi haa bsan 2034 onoos ashgaa hurtej ehelnech ghshiig malnuud chin ter ued delhii Sansar ertuntsed nisch uur garig der amidardag boltson bna biz ter ued bid Za odoo ashgaa hurtie gsn nuguuh ni duustsan heden huuchirsan sarvaisan huusun sendvichnuud bna biz muu malnuud bugdiig chin alsan ch bagadnashuu

Avatar

Зочин 2021-01-27 192.82.78.47

2058 on bolsiishdee saynii Rio giin tootsoogoor. Tegeed manaih 24 ter bum dollor tulnu.

Avatar

BOLD 2021-01-27 192.82.71.170

GANBAATAR ODOO ZAILAA TUGSSUN SURGUUILGUI GUILAGCHIN BNA LEE,

Avatar

ok 2021-01-27 139.5.217.114

манай мөнгөнд толгойгоо худалдсан төрд гарсан хятадын эрлийзүүдийн хийсэн хэрэг нь ойлгомжтой болсон, сая коронагийн үеэр ганцхан оюу-толгойн түүхий эд хятад руу гарч байсан, хятад эзэдтэй юм чинь өөрсдийнөө алт, мөнгө алмаз, хүдрийг хаахгүй л ойлгомжтой биз, тэгээд одоо бас яаж дангаар нь аваад байх вэ, бас нэг нүүрс нь хамтад нь авахаас л гэж бодсон юм шиг байган, ер нь монголчууд цаашдаа ингэж амьдрахгүйээ, өөр нүх сүв олж, тархи толгойгоо ажиллуулж амьдарсан нь дээрээ

Avatar

ok 2021-01-27 139.5.217.114

попчидын үгэнд орж 34н хувийг нь авч байвал, тийм ерөнхий сайдаар яах вэ дээ, сүүлд нь попроод байсан учраас би айгаад, 34 хувийг нь аваад үлдсэн л гэж хэлэхээсээ ичдэггүй юм байхдаа, ард түмэн сонгохдоо биднээс илүү ухаантай, шийдвэр гаргаарай л гэж үе үеийн төрийн удирдлагуудад найдсан байгаа шдээ, тэртээ тэргүй РИО-ТИО -гийн толгой хувьцаа эзэмшигч нь хятадын төрийн өмчийн компани л юм бна лээ шдээ, энэ бол зүгээр л барууны менежментийн луйвар, дээр нь манай мөнгөнд толгойгоо өгсөн гаруудын

Avatar

зочин 2021-01-27 202.21.104.2

Ямар шалтгаантайг мэдэхгүй ч хэрэв ийм байдлаар мега төслийн гэрээ байгуулдаг бол бүтэхгүй. Жнь, нэг хэсэг поопчид заавал 34%-ийг ав гэж шахсан. Гэтэл нөгөө хэсэг (хэлэлцээр хийгсэд) амыг нь дагуулаад л 34%-ийг авчлаа л гэсэн. Үнэн хэрэгтээ баялгийн эзэн үнэгүй хэдэн % эзэмших, эсхүл хөрөнгө оруулах уу, ямар нөхцөлтэй вэ гэдгээ яриагүй. Тэр үеийн УИХ-ын Судалгааны төвөөс төсөлд маш сайн анализ хийж, чухал дүгнэлтүүд гаргасан, сануулсан бдаг. Батэрдэнэ, Даваасүрэн. одоо юм ярих эрхтэй юу?

Avatar

Зочин 2021-01-27 66.181.186.56

Novshiin Rio g huuj gargaaa

Avatar

Заагч 2021-01-27 202.9.47.23

Угаасаа эх оронч Ганбаатарыг дэмжих болно.Монгол улсаа харийн цөлмөгчдөөс хамгаалах ёстой.

Avatar

эх оронч 2021-01-27 192.82.76.215

монголчууд бүгд эх орончид шүү дээ. Гэхдээ хэзээ яаж тэмцэх нь тухайн үеийн асуудал. Би эх оронч . Гэхдээ энэ мулгуу поп фэнгшүи Гамбааг дэмжих итгэл алга

Avatar

Зочин 2021-01-27 192.82.78.47

emee uuh tsag chin boljee

Avatar

Зочин 2021-01-27 202.126.88.190

Цагдаа, тагнуул ажлаа хий. Эх орноо хамгаал.

Avatar

Зочин 2021-01-27 202.9.40.19

С.Ганбаатар, Ц.Даваасүрэн 2 хам лаг байгуулвал яасан юмбээ. Онигоо онигоо. Үр хүүхдүүд нь байвал эцэгийгээ аваарай. Түмний шившиг. Хоцрогдсон технологи.

Avatar

Зочин 2021-01-27 203.91.115.52

миний харсан хамгийн тэнэг хүн…

Avatar

Зочин 2021-01-27 202.126.88.190

25 дугаар суваг телевиз. Ам нээвэл нэвтрүүлэг. Отгочулуугийн ярилцлага. Улаан бал нэвтрүүлэг. Батхүүгийн ярилцлагыг үзэцгээ.

Avatar

Irgen 2021-01-27 192.82.69.66

Ehnereesee shatah esehee asuuna gej baigaa hun eruul uu ? Teneg amitan .

Avatar

Зочин 2021-01-27 202.126.88.190

25 дугаар суваг. Ам нээвэл нэвтрүүлэг. Отгочулуугийн ярилцлага. Улаан бал нэвтрүүлэг. Батхүүгийн ярилцлагыг үзэцгээ.

Avatar

eh oronch 2021-01-27 192.82.68.75

Hinshuu hyarvas bolson gadnii gar hul bolood baigaa,bolovsrolgui tenegiin ugend orood ulsaa horloh uu uursdiin tolgoigoor shiideh uu gedeg MANiinhan l shiideh bolj dee zuv shiidver gargaj ene oyu tolgoin soliorluudaa uls turchid zogsooh estoi Ganbaatariin nudend erunhiilugchiin suudal haragdaad ezduud ni uruu tataad baigaa bh ene ni mongol ulsiig horloj bn gedgiig medej baigaa bolov uu

Avatar

Зочин 2021-01-27 66.181.183.136

Оюутолгойн гэрээ өөрчилж чадахгүй бол Ардчилал шал дэмий нийгэм болно. Буцаад нэг намын тогтолцоо илүү зөв гэсэн зг!

Avatar

Зочин 2021-01-27 64.119.24.43

МАН олонхи боллоо гээд цөөнхөө огт сонсохгүй зөвхөн өөрсдийгөө өмөөрч хаацайлсан улс төрийн мафиын бүлэглэл болсон. Ийм үед өөрөөр яаж тэмцэх билээ. Ганбааг дэмжиж бна. Битгий нд нарт хууртайраа. Бүх уул уурхайн 15 хувийг ард түмэнд хувьцаа хэлбэрээр олгох, улсын үйлдвэр үйлчилгээг хувьчилж авсан этгээдүдийг эрүүл мэнд боловсрол сдорт сёол урлагын салбарт тус бүр 100 – 500 тэрбум төгрөгний бодит хөрөнгө оруулалт хийхийг шаардах хэрэгтэй бна

Avatar

Хэхэ 2021-01-27 82.132.223.6

Оюутолгойг буцааж авахгүй бол Ганбаа өлсч үхнэ. Оюутолгойг буцаагаад авчихвал бүгдээрээ өлсч үхнэ. Сонголтоо хийгээрэй” гэсэн пост хоржоонтой ч гэсэн үнэн үг л дээ. Юу гэсэн үг вэ бид ийм өчүшхэн байж болохгүй шүү дээ нэг үйлдвэр юмуу уурхай ажиллахгүй бол улс орон ард түмэн өлсөөд үхнэ энэ тэр гээд үнэхээр жаахан сэтгэх юм даа

Avatar

Зочин 2021-01-27 139.5.217.114

Рио-Тиотойгийн толгой хувьцаа эзэмшигч нь хятадын төрийн өмчит компаниа хөө, бид өлсөж үхэхгүйээ, газар доодохоо биш гэхэд газар дээдэхээ идээд амьдрахад 3хан сая хүн дахиад мянган жил амьдрана, харин зүгээр нэг хэдэн мянган хүний хэрэгтэй хэрэггүй хог цуглуулж амьдардаг амьдрал нь үгүй болох байх, магадгүй өнөөдрийн бидний энэ том шийдвэр монгол улсад цаашид маш том үр дагаварыг авчирна, бид өөр аргаар тархи толгойгоо ажиллуулж амьдардаг болно хөөө

Avatar

Зочин 2021-01-27 66.181.190.240

ЖОНХУУ ХИНШҮҮ 2 АРИЛЖ ҮЗ!

Avatar

Хэхэ 2021-01-27 82.132.223.6

Оюутолгойг буцааж авахгүй бол Ганбаа өлсч үхнэ. Оюутолгойг буцаагаад авчихвал бүгдээрээ өлсч үхнэ. Сонголтоо хийгээрэй” гэсэн пост хоржоонтой ч гэсэн үнэн үг л дээ. Юу гэсэн үг вэ бид ийм өчүшхэн байж болохгүй шүү дээ нэг үйлдвэр юмуу уурхай ажиллахгүй бол улс орон ард түмэн өлсөөд үхнэ энэ тэр гээд үнэхээр жаахан сэтгэх юм даа

Avatar

зочин 2021-01-27 192.82.77.140

Эрхэс ээ чи хорвоогийн тэнэг хумуусийн нэг нь юм байна. Ирээдуй хойч уе хуухдууд чинь ер телбергуй газар нутагтай Риотинтогийн мэдэлд биш тусгаар улс байхын телее Ганбаатар тэмцэж байна гэдгийг ойлгодоггуй эргуу байнаа.

Avatar

ЗОЧИН 2021-01-27 202.126.88.215

Наад сэтгүүлч сайт чинь тэнэг бишээ хэдхэн зоосны төлөө сүнсээ худалдсан урвагчид шүүдээ рио тинтогийн улаан хамгаалагчид

Avatar

Иргэн 2021-01-27 64.119.27.118

олон улсын шүүхэд нэхэмжлэг явуул гээ биздээ, та нар буруу ойлгоод байна. цуцал гээгүй, шүүхийн ажилллагааг үргэлжлүүлэх шаардлагатай л гэсэн. өөрий нь суулгаад ТВ хэлэлцүүлэг хийгээчдээ. Энэ яриад байгаа шиг тэнэг хүн гэж байдгийму.
19 ний нэхэмжлэгийг буцаан авсаныг эргүүлж өгөөд шүүх ажиллагааг үргэлжлүүлэхээс ямар хүмүүс айгаад байгааг харж байна шүү.

Avatar

Зочин 2021-01-27 66.181.191.100

ОТ гэрээг хүчингүй болгоод "Чайналко"-г оруулчихаад яаж ч үхсэн хамаагүй.

Avatar

ok 2021-01-27 139.5.217.114

Рио-Тиотойгийн толгой хувьцаа эзэмшигч нь хятадын төрийн өмчийн компани хөө, өөрөө арай л аймаар эндүүрч байна,

Avatar

Зочин 2021-01-27 202.9.40.165

Эрхэс гэж бас нэг урвагч бичээч байдаг юм байна. Өөрийнхөө бичсэн юманд өөрөө итгэж байгаа болов уу?

Avatar

2021-01-27 66.205.4.66

Ганбаатар бол сонгууль дөхсөн үед улс төрийн тоглолт хийж байгаа л хүн, түүнд Оюу Толгойн асуудал чухал биш, сонгууль чухал байгаа. Оюу-Толгойг зогсоовол нэр хүнд нь өснө гэсэн тооцоотой яваа нэгэн, хамгийн сүүлд хэн хохирох вэ ард түмэн л хохирно.

Avatar

зочин 2021-01-27 103.57.94.155

РИО ТИНТОГИЙН УГААДАС ДОЛООГЧ, САЙТ

Avatar

зочин 2021-01-27 103.57.94.155

ЭРХЭСТ ОЛНЫ ХАРААЛТУСАЖ ГАЗРЫН ГАВААР ДАЛД ОРООД ХУРДАН ҮХЭЖ ДАЛД ОРОХ БОЛТУГАЙ

Avatar

Под 2021-01-27 202.9.47.3

Ганбаатарыг эмчид узуулээч мэдрэл нь Улам муудаад байнашдээ Монголын тусгаар тогтнолын баталгааг устгахаар олсоглон зарлана гэдэг чинь хэний явуулга вэ мэдрэл муутай Ганбаатарыг ашиглаж харанхуй массыг турхирч байна

Avatar

ЗОЧИН 2021-01-27 202.21.126.30

ҮНЭН Л ЮМ БИЧСЭН БАЙНА.

Avatar

Зочин 2021-01-27 203.91.115.50

Заваарсан тэнэг хиншүү. Авгай нь шатахыг нь зөвшөөрөөгүй юм байхдаа

Avatar

Зочин 2021-01-27 150.129.143.39

ХИНШҮҮ ЧИ ШАТВАЛ ТААРНА. ТЭР НЬ МОНГОЛД ХЭРЭГТЭЙ.

Avatar

Зочин 2021-01-27 124.158.64.163

tanai site bur ichij tatahgui iim zahialgatai medeenuud oruulj bgamu? ingej hun doromjilon zahialgatai ym oruulaad yag hediig avdag ym? holbogdoh huuliudig n sudlaad urgudul gargadag ym uu kk.

Avatar

Зочин 2021-01-27 43.242.242.59

Энэ сайт бол Элбэгээгийн хэлэх гэсэн үгийг хэлдэг бусдын тархи угаадаг сайт мөн. Хорол, Эрхэс гээд хэдхэн нөхөд бол МАНАН-гийн улстөрчдийн гар хөл болсон хөлсний бичээч нар юм. Авах гээхийн ухаанаар би энэ сайтад бичигдсэн зүйлийг уншдаг. Та бас тэгээрэй

Avatar

Зочин 2021-01-27 124.158.64.163

harin tiin, bur nuli zahialgatai barimt notogloo dutmag zgr huvi hunruu dairsan medeenuud orood bgag haraad bi ganbaatarin demjigch bish murtluu uur hureed bhin, tgngute batboldig baahan umuurtsun. icheechee news.mn ii buzaruudaa

Avatar

Зочин 2021-01-27 192.82.66.221

Нямсүрэн гэж бас улаан хэрүүлч авгай байна. Ийм нөхөдүүдтэй сэтгүүлч хүнийн нийгмийн өмнө хүлээсэн үүрэг, мэргэжлийн ёс зүй яриад нэмэргүй байх өө.

Avatar

Зочин 2021-01-27 43.242.242.59

Оюу толгойг яаж шийдэх нь манай улсын тусгаар тогтнолд ямар ч хамаагүй. Битгий худлаа юм бичээд бай. Манай улс НҮБ-ын гишүүн тусгаар тогтносон улс. Гэрээ ашиггүй болж алдагдалд хүрлээ гээд тусгаар тогтнол нь цуцлагдаж хоёр хөршийнхөө хэн нэгний мэдэлд орох юм гэнээ. Хүмүүсийг тэнэг гэж боддогоо боль танай сайт.Алдагдалтай наймаа хийвэл санхүүгийн алдагдалд л орно шүү дээ. тэрнээс тусгаар тогтнол нь байж л байна. Яахав өр зээлтэй ядуу орон болно биз. Өрөндөө газар нутгийг нь авчихна гэж байхгүй.

Avatar

Зочин 2021-01-27 139.5.216.195

Zo hun mini Ta bol ** hvn bna.

Avatar

ard 2021-01-27 192.82.68.75

medehgui yamniohaa tuluu erguu yam bichih hereggui

Avatar

иргэн 2021-01-27 202.70.34.70

Болиод үз. Энэ хүн ОТ-н гэрээг засч залруулахын төлөө үнэхээр тууштай явж байгаа.

Avatar

МҮЭХ 2021-01-27 192.82.75.161

Худлаа,шал худлаа. Хамгийн эх оронч биш хүн

Avatar

Чинбаа 2021-01-27 43.242.241.210

Энэ нийтлэл бичигч "х**" аа. Оюу толгойн асуудал бол бидний л шийдэх ёстой асуудал. Шийдэлд анхаарлаа хандуулж байгаа Ганбаатарыг дэмжинэ. Одоо шийдэхгүй бол хэзээ гэж.

Avatar

зочин 2021-01-27 66.181.161.40

Өлсөөд үхвэл үхнэ биз. Худлаа попорч олны анхаарал татах нэг арга байхгүй юу. дахиад ерөнхийлөгчид нэр дэвшин гээд олны архаарлыг өөр дээрээ татаж байгаан. Зөнд нь хая яг өлсөөд үхэж харагдаач. Наадуул чинь хэд хоногоос үхүүлгүйгээр эмнэлэг, цагдаа хүчээр авч явна, эмнэлэгт хүргэгдэнэ гэдгээ сайн мэдэж байгаа. Иргэдээ иймэрхүү хийхрхсэн тэнэгт бүү анхаар. Оюутолгойгүй харин улс, ард түмэн яах бол? гээд нэг бодоцгоодоо

Avatar

Зочин 2021-01-27 66.181.183.88

Зайлуулаач ээ наадхаа.

Avatar

Зочин 2021-01-27 66.181.186.50

“Оюутолгойг буцааж авахгүй бол Ганбаа өлсч үхнэ. Оюутолгойг буцаагаад авчихвал бүгдээрээ өлсч үхнэ. Сонголтоо хийгээрэй”

Avatar

Ах нь 2021-01-27 192.82.75.161

Яг үнэн

Avatar

Зочин 2021-01-27 202.179.26.205

Би энэ сайтрүү сүүлийн үед орж мэдээ уншихаа больсон байна лэ. Өдөр болго ордог байсан одоо 7 хоногт 1 удаа орж хардаг. Яах гэж гэхээр Элбэгдорж хэнрүү хов шидэж байна вэ л гэж. Дандаа нэг талыг барьж юм бичдэг балиар сайт болсон. Хуучин юм юм л бичдэг дажгүй байсан юмсан ньюс мн-ийхээ.Элбэгдоржоосоо сайтаа аваад эрх чөлөөтэй юмаа бичээсэй эд нар.

Avatar

Зочин 2021-01-27 66.181.161.37

танайд хэдэн төгрөг өгсөн бэ news mn позор

Avatar

Мөнх 2021-01-27 139.5.216.235

Ганбаатарын төрсөнөөс бусад нь худал. Үхэх нь ч хупал.

Avatar

Зочин 2021-01-27 202.21.108.10

Хаха, за арай арай. Ингэж сэвэхдээ яах вэ дээ.

Avatar

Зочин 2021-01-27 192.82.77.95

news.mn хэний өмчийн сайт вэ?

Avatar

Элбэгдорж 2021-01-27 202.179.26.205

Цахиагийн Элбэгдорж Голомтын Баясгалангаас 500 сая төгрөгөөр худалдаж авсан гэсэн. Элбэгдоржийн 100 хувийн өмч.

Avatar

Монгол 2021-01-27 202.9.40.138

Эрхэсээ би чамайг шоронд хатаандаа

Avatar

иргэн 2021-01-27 112.72.15.210

Хүн боловсролгүй тэнэг байх хэцүү. Тэнэг хүн улстөржихөөрөө бүүр хэцүү юм байна. Шатаад үхчих нь ард түмэндээ хор багатай юм байна

Avatar

Зочин 2021-01-27 66.181.185.99

солоносоос 80 саяыг авсан штээ.

Avatar

иргзн 2021-01-27 202.179.26.88

Монголчууд Ухаарч сэхээрэх болоогүй л юм байх даа, Унтаа Нийгэмийн идэвхигүй Иргэдтэй Улс орон Мөхнө уу гэхээс хэзээ ч Хөгжихгүй шүү, жаахан дуугарч Тэмцсэн нэгнээ Доош нь хийж Улс яаж ч Хөгжих вэ Эх орноо алдаад Ядуураад л дуусна дөө,

Avatar