Зам-Үүдийн гаалийнхныг үйлдэл дээр нь баривчилжээ | News.MN - Мэдээллийн эх сурвалж

Зам-Үүдийн гаалийнхныг үйлдэл дээр нь баривчилжээ

Хуучирсан мэдээ: 2016.03.31-нд нийтлэгдсэн

Зам-Үүдийн гаалийнхныг үйлдэл дээр нь баривчилжээ

Авлигатай тэмцэх газрын албан хаагчид 2016 оны гуравдугаар сарын 30-ны өдөр Дорноговь аймгийн Замын-Үүд суман дахь Гааль, татварын ерөнхий газрын нэр бүхий гаалийн улсын болон ахлах байцаагч нар албан үүрэг гүйцэтгэх явцдаа бусдаас хээл хахууль авч байхад нь баривчлан саатуулж, Эрүүгийн хуулийн тусгай ангийн 268, 269 дүгээр зүйлд зааснаар эрүүгийн хэрэг үүсгэн, холбогдох байцаан шийтгэх ажиллагааг явуулжээ.

Тодруулбал, Замын-Үүдийн авто замын шалган нэвтрүүлэх боомтод тус газрын байцаагчид одоо хүртэл ажиллаж байгааг АТГ-аас мэдээллээ. Эх сурвалжийн мэдээлснээр АТГ, Мөрдөн байцаах газрын байцаагчид гаалийн байцаагчдын ажлын байр, боомт дахь гэрийг үүрийн 05.00 цаг хүртэл нэгжжээ. Харин энэ талаар Гааль, татварын ерөнхий газраас тодруулахад бидэнд гаалийн байцаагчдыг шалгаж байна гэсэн мэдээлэл ирээгүй. Хуулиараа шалгалт хийж буй мэргэжлийн байгууллагууд хийсэн шалгалтынхаа талаар мэдээлэх байх гэсэн хариултыг өглөө. Өөр нэг эх сурвалж Замын-Үүдийн авто замын шалган нэвтрүүлэх боомтод саяхан нэг томилгоо хийгдэж өмнө нь ажиллаж байгаад “Алтанбулаг” боомт руу шилжсэн байцаагч тушаал дэвшиж ахлах байцаагч болон буцаж ирсэн. Энэ мэтээр өмнө нь ажиллаж байсан “архаг” байцаагчид буцаад ирэхээр иргэд дургүйцэж хуулийн байгууллагуудад гомдол гаргасан байж болзошгүй. Мөн Гааль, Татварын байгууллага нэгдсэнээр өмнө нь боомтоор нэвтрэх гэж буй иргэдээс авдаг тасалбарын мөнгийг бэлнээр авдаг байсныг болиулсан. Үүнээс болоод тус боомтоор нэвтрэх иргэдийн урсгал бага зэрэг удааширч, дараалал үүссэн тухай ч мэдээллээ.  

Гаалийн найман байцаагчийг АТГ шалгаж байлаа

Үйл явдлыг эргэн сануулахад, Авлигатай тэмцэх газраас өнгөрсөн 12 дугаар сард хуучин Гаалийн ерөнхий газрын дөрвөн албан хаагчийг авлигын хэрэгт холбон шалгаж байсан юм. Тодруулбал ГЕГ-ын Төрийн захиргаа, хамтын ажиллагааны газрын даргаар ажиллаж байсан Б.Оюундэлгэр, тус газрын ахлах мэргэжилтнээр ажиллаж байсан Ж.Баттогтох, гаалийн улсын байцаагч М.Дөлгөөн, н.Оргилмаа нарыг бусдаас хээл хахууль авсан хэрэгт холбогдуулан Эрүүгийн хуулийн 268 дугаар зүйлийн 268.1, 268 дугаар зүйлийн 268.2, 269 дүгээр зүйлийн 269.1, 270 дугаар зүйлийн 270.2-т зааснаар эрүүгийн хэрэг үүсгэн, мөрдөн байцаалтын ажиллагааг эхлүүлсэн байдаг. Шүүхийн шийдвэрээр Б.Оюундэлгэр, Ж.Баттогтох нарыг албан тушаалаас нь түдгэлзүүлсэн ч удаатай. Замын-Үүд дэх гаалийн газрын тухайд гаалийн улсын ахлах байцаагч Ч.Насанбат нарын 3-4 хүнийг Монгол Улсын хилээр хориотой бараа бүтээгдэхүүн хууль бусаар оруулж ирсэн гэж үзэн эрүүгийн хэрэг үүсгэн  шалгаж эхэлсэн тухай ч тухайн үеийн ГЕГ-ын дарга О.Ганбат бидэнд мэдээлж байсан юм. Товчхондоо ГЕГ-ын нийт  найман албан тушаалтныг хуулийнхан шалгаж байлаа.

Д.УУДАМ

 

"Болор дуран"-аар шалгав.

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Зочин 2016-03-31 202.55.191.130

ATG-iinhan odoo l ajlaa oilgoj ehelj bh shig bn, ingej l ajillah heregtei. ternees heden muusain yumnuudiin buunii nohoi bolj uls turiin show zohion bguulj sul tsalin avsan heden yumnuud bsan yum.

zochin 2016-03-31 182.251.251.12

teriin baiguullaga.d ajillaj bgaa humuus ajilaa hiiged tsalingaa avch bgan chin ged bodchihson terd ajillaj bgaa bol teriin emne irgenii emne behelzej baij tsalin av esvel eer ajil olj hii gedeg zarchim baidagiin bna lee mongold ene.g bailgamaar bgan daa

zochin 2016-03-31 182.251.251.12

ene manaihaas busad ulsad teriin alban haagch ni teriin uilchilgeenii baiguullaga ged teriin mungeer tsalinjij bgaa uchir.s irgend behelzeed ymiig ni tailbarlaj egeed baidagiin bna lee mongold buur tag esreg.r ni yarvaisan esvel zugtsan ymnuud baidag sh dee

РАВДАН 2016-03-31 202.70.46.213

АЙ.! ЛУС ХИЛЭГНЭЖ УУЛС ХӨРВӨХ ЦАГ ИРЖЭЭ!

Зочин 2016-03-31 182.160.35.46

Гаалийнхныг авилга авсан гэж баривчиллаа гэнэ үү? Би юу уншчихав аа? Гаалийнхан авилга авах нь хууль бус юм уу? Ямар сонин юм бэ? Ямар хачин юм бэ? Арай мэрэгжлийн хяналтынхан, татварын байцаагчид авилга авах чинь арай хууль бус юм биш биз?

Зочин 2016-03-31 103.229.122.65

Авилгагүй Төрийн байгууллага ол гэвэл олдохгүй болсон гэж Монголчууд нийтээрээ ярих болсон, худлаа гэвэл ТВ шууд нэвтрүүлэг хийж асуулга явуулахад нотлогдоно. Энэ дундаас онцгой авилгачид бас байна аа, Гааль, татвар, цагдаа тэр дундаа ЗЦ, зөвшөөрөл өгдөг агентлагууд. Бүгд л чадлынхаа хэрээр авилгын төлөө ажилладаг болж хувирч дээ. Гааь арай л цагаандаа гараад байгаа юмаа

иргэн 2016-03-31 202.21.112.2

Гаалийн байгууллага нь ийм байцаагч нартай юм чинь яаж хил гаалиар аюулгүй бараа бүтээгдэхүүн орж ирэх вэ дээ. Тэгээд бас мэргэжлийн хяналтынхан нь анхааруулчжээ бас инээд хүрмээр юмаа . Энэ улс орон ард түмэн чинь хаана яваад байнаа. Татвар төлөгчдийн мөнгөөр цалинжиж байгаа бол ард түмнийхээ төлөө ажиллах ёстой биш билүү?????????????????????? Ер нь тэгээд төрийн албаныхан гэж хүнд сурталтай ярвагар .

Зочин 2016-03-31 59.153.112.33

Zamiin yydiin gaaliin orlogchoor ajillaj baisan ardchilaliin anhdagch Sahal Batchuluun get luivarching shalgaval mon ch oh yum Granada stairs an luivarching data

Зочин 2016-03-31 103.23.51.2

Сүүлийн 25 жилд Гаалийхан онцгой байяжсан

Зочин 2016-03-31 103.23.51.2

Сүүлийн 25 жилд Гаалийхан онцгой байяжсан

Зочин 2016-03-31 103.23.51.2

Сүүлийн 25 жилд Гаалийхан онцгой байяжсан

Ганц гааль биш 2016-03-31 202.9.40.29

МХЕГ, ТЕГ, Яам агентлагууд, бүх шатны дарга нар Төрийнхөн тэр чигээрээ авилгачид

даваа 2016-03-31 59.153.112.249

Зөвхөн гаалийн байцаагч авилга авдаг гэж бодож байвал ТОМ эндүүрэл. УИХ, сайд дарга нар томыг хүртэнэ. Ингээд л газар, гааль, Мэргэжлийн хяналт... багш.. эмч... бүгдээрээ л авна. Жолооч нь бензинээ хулгайлна. Цэвэрлэгч нь саван боокоо хулгайлна. Шалгалт хийж байгаа АТГ бүгдээрээ баян. Өөрийг нь шалгахгүй байгаа болохоор бүр том авилгал авна. ТОМ, ЖИЖИГ болохоос бүгд л гэмт хэрэг... МОНГОЛ хүн авилгалд нугасгүй. Цагаан сараар бүгдээрээ бэлэг сэлт. Авилгал авах боломжгүй нэг хэсэг нь КОМПЮТЕРИЙН ард суугаад уурсан коммент бичнэ. Хулгайд дургүйдээ биш өөрөө чадахгүй байгаадаа бухимдаж байгаа хэрэг.:

Зочин 2016-03-31 94.186.161.2

ATG SAIN AJILLAAD BAIH SHIG BAIH YUM. TEGEED BAITAL IRGED ELBEGDORJIIG GAZAR DOR ORTOL N MUU HELEH.....JENCO GEDEG BUZRIIN SHAAR NEG BAINA. ZUGEER SHALGUULCHAAD GARAAD IR L DEE SDAA MIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

XAXXA 2016-03-31 182.160.37.206

Ard tvmeen zvger boddoo 200 300 sayiin house 30 40 sayiin mashin zvger l neg tsalingaas uur orlogogvi baizaagchid baina geed boddoo XXA Ene bol yuu ch tsaana ni hichneench terbumiin danstaig bid taaj barshgvi . Ene bvhniig etsesleh tsag ni bolson . ATG estoi zub bna Vvneesch ilvv changa baij olon buzar bulai bugshsan gazruudiig tseberleh estoi. MUU ABILGACHID BVGD DANSAARAA BARIGDIISHDEE XAXX

ИРГЭН 2016-03-31 150.129.143.152

Маш олон тоогоор үлэг гүрвэлийн яс гадагшаа гарсан. Үүнийг гаалийнхан мэдээгүй гэж байхгүй. Бас гадаадынхантай хуйвалдаж үлэг гүрвэлийн яс гаргасан хүмүүсийг одоо болтол манай хууль хяналтынхан нууж байна. Палентлогийн хүрээлэнгийхнээс асуухад л бараг сэжүүр нь гаргах хэргийг нуугаад байгаа юм.Хэзээ нэг цагт илрэнэ дээ.

Зочин 2016-03-31 203.91.116.94

хар тамхи ингэж цэцэглээд байгаагийн цаад учрыг ухах цаг болсон доо, донтсон хэдэн нуснуудыг нь барьж хориод байхаар гаднаас оруулж ирж цүдийтэл баяжиж байгаа, гар хөл болж байгаануудыг нь илрүүлээсэй, эсвэл яадаг юм

Зочин 2016-03-31 59.153.115.150

Гаалийн татварын хуулиа өөрчилөө 2 үзүүртэй хууль байдаг ихээр төлөх багаар төлөх байцаагч нь мөнгө өгөхгүй бол үзэмжээрээ өндөр тавина гэж айлгадаг. Жишиг үнэ гэдгээ бодолцмоор юм зарим үед ямарч авцалдаагүй татвар яаж боддог нь хүмүүсд ойлгомжгүй. Ядаж самбар дээр ирийтэл нь биччин хэрэгтэй

зочин 2016-03-31 202.9.40.253

Амташсан хэрээ 13 дахина.

Зочин 2016-03-31 202.9.41.130

Ovoo shdee Buyant uhaa Altanbulag agilhan baigaa. Gunii gaali bur hetsuu

зочин 2016-03-31 43.242.243.203

За уюн сvртэйн гаалийн байцаагч нар байнга л авилга авцгаадаг ш дээ

Зочин 2016-03-31 89.25.240.110

altanbulagiin гаалийнхныг bas shalgah heregtei dee ted ch aimaar shuu dee!

Зочин 2016-03-31 202.179.16.217

Gaali tatvar dund surguuliin zahirluud bayjdag gesen bizdee

Зочин 2016-03-31 103.57.93.190

Баригдсан нь үнэн, одоо тэгээд ттэр мөнгийг дарга Энхболд ч юм уу, Энхбаяр олж ир гэсэн болохоор нь би авч байсан гээд гүрийнэ. бүр болохгүй бол нь наймаачид та нар бос, бид та нарыг хилээр бараг шалгахгүй ашигтай гаргаж байсан гээд Гансүх шиг юм болно. Зөндөө юм болно оо болно.

JERVIS 2016-03-31 59.153.113.56

Goyo shuu!!!muu huvalznuudiig hataa!!!

kiko 2016-03-31 59.153.113.152

yund hudlaa meden budilaa ve.Bugd l mungu hiih gej iishee ochdog.Tseveenjav gdg hulgaich hanshiig ni bur usgusun

Зочин 2016-03-31 43.242.243.226

Гаалийн дарга байсан ЦЭВЭЭНЖАВЫГ шалгахад илүүдэхгүй байхаа

Зочин 2016-03-31 63.141.204.168

Сайн байна.

Зочин 2016-03-31 103.229.121.230

ӨЧИГДӨР ОРОЙ ТВ-9 -ийн мэдээгээр ЗАСГЫН ГАЗРААС ЭРДЭНЭТ ҮЙЛДВЭР, ОЮУ ТОЛГОЙ, ЭРДЭНЭС ТАВАН ТОЛГОЙГ СТРАТЕГИЙН АЧ ХОЛБОГДОЛТОЙ ОРДЫН ЖАГСААЛТААС ХАСЛАА ГЭСЭН ТОВЧХОН МЭДЭЭ УНШААД ӨНГӨРЛӨӨ. ГЭТЭЛ ЭНЭ ТАЛААР НЕТ- ЭЭС ХАЙЛТ ХИЙГЭЭД ҮЗЭХЭД НИЙТЛЭГДСЭН ЯМАРЧ МЭДЭЭ БАЙХГҮЙ БАЙНА. ЭНЭ ЮУ БОЛООД БАЙНА ВЭ? МОНГОЛЫГ ТЭЖЭЭЖ БАЙГАА ГАНЦ ОРД, ИРЭЭДҮЙД ТЭЖЭЭХ ХОЁР ОРД МААНЬ СТРАТЕГИЙН АЧ ХОЛБОГДОЛГҮЙ ЮМ ГЭНЭЭ. САЙХАНБАЛАГ ЭЗДИЙНХЭЭ ДААЛГАВРААР БАС ЯМАР ЛУЙВАР ХИЙХ ГЭЭД БАЙНА ВЭ? НЭГ ИЛБЭ ҮЗҮҮЛЭЭД ОЮУ ТОЛГОЙГООС МОНГОЛЧУУДЫН АШИГ ХҮРТЭХ БАЙСАН ХУГАЦААГ ХОРИН ЖИЛЭЭР ХОЙШЛУУЛСАН. ОДОО ЯАЖ ИЛБЭДЭЭД ЭРДЭНЭТ, ОЮУ ТОЛГОЙ, ТАВАН ТОЛГОЙГ СТРАТЕГИЙН АЧ ХОЛБОГДОЛГҮЙ БОЛГОЧИХ ВОО.

Зочин 2016-03-31 202.21.110.186

Тэгээд яг хэн яаж байхад нь барьссан юм. Үйлдэл дээр нь гэчээд 5 цаг хүртэл нэгжсэн гэдэг чинь ойлгомжгүй байна

Зочин 2016-03-31 103.57.93.190

өдөр болгон, минут болгон улсын хилийг баяжих хэрэгсэлээ болгодог хүмүүсийг шөнө болгон шалгасан ч баригдаад л байна. манай улс чинь бүх нүх сувгаар мөнгө гадагшилж байдаг, төрийн ажилтанууд нь гадагшилуулж байдаг түмэн цоорхой уут болчихсон юм чинь төгрөг унахаас яахав дээ. Чингисээ доромжилоод байхаар гомдохоос яахав дээ.

ghghghg 2016-03-31 103.57.94.253

Хуулиар олгогдсон эрх үүргийнхээ дагуу хийдэг ажлаа хуулийн хүрээнд хийж байна,хуцалгүй амаа хамхиад мөрөөрөө байж бай,ер нь хийх ёстой ажлаа хийж байгаа хүмүүсийн талаар элдвийн юм хуцах хэрэг хэнд ч байхгүйг анхаарах хэрэгтэй,хэн хүнд хамаатай хамаагүй-хэлэх хэлэхгүй үг яриа эх зах гэж байдагыг анхаарч бай,үг хэлэх үзэл бодлоо илэрхийлэх эрх чөлөө гэдэг бол дураараа дургиж дунд чөмгөөрөө жиргэхийн нэр биш шүү.

Зочин 2016-03-31 202.126.89.186

Замын Үүдийн гаалын байцаагч нар шиг улаан луйварчид дэлхийд хаа ч байхгүй Сайн шалга их юм гарна шүү

зочин 2016-03-31 202.9.40.253

амташсан хэрээ 13 дахина. засархаасан енгерсен хvмvvс

САНЖ 2016-03-31 180.149.93.14

ӨӨР ХЭРГҮҮДИЙГ ЭНЭ ШАЛГАЛТТАЙ ХОЛЬЖ БИЧЭЭД Л, ЗАМЫН-ҮҮДИЙН АВТО БААЗЫН ШАЛГАН НЭВТРҮҮЛЭХ БООМТ ГЭЖ ЮУ БАЙСИЙН? УУДАМ ГУАЙ. ЭНЭ САЙТУУД ЯМАР ХҮМҮҮСЭЭР МЭДЭЭГЭЭ БИЧҮҮЛДЭГ ЮМ БЭ?

Зочин 2016-03-31 107.167.108.62

Өгвөл өгсөн шиг өгөхгүй зардлаа өөрсдөө даа гэж шаасан гэж байгаа. Тэхээр үхсэн ***** үхсэнийх нь хандим байх вэ дээ. Увс руу зардал нь бараг наад хэдхэн тэжээл өвс авч ирснээс илүү гай болох биз

Зочин 2016-03-31 202.131.252.213

Dornodiin hil gaaliig ingej neg shalganaa bid nar

Замын үүд. 2016-03-31 122.201.31.96

Бас л н. Энхбаяртай холбох ажиллагаа байх даа.

Зочин 2016-03-31 112.72.15.61

Замын- үүдийн гаалчид бол цагаандаа гарсан авилгачид гэсээн. Сайн шалга

Зочин 2016-03-31 103.229.120.93

"Ядуувтар байтугай дундаж давхаргад хамаарах гаалийн байцаагч гэж амьдралдаа ч сонсож харж явсангүй. Бүгд дээд түвшний амьдралтай байдаг" гээ биз дээ

Зочин 2016-03-31 150.129.143.179

Юун байцаагч, ахлах байцаагч тэд нар чинь "их гарынхан", бүр тасарцан баян гэжуагаа. Бүүр хамгийн мяа нь пүүн дээр зогсдог баагий л гэхэд өчнөөнөөр нь гусдаг гэж шуум сонсч байсым байна. Тэгэхээр гаалийн дарга нь бүүр лусаас баян байж таарах нь ээ?

Зочин 2016-03-31 150.129.143.179

Сонгуулиар засаг солигдохоос өмнө хусъя л гэж байгаа биз муусайн хулгайчид....

Зочин 2016-03-31 202.9.41.166

Odoo turiin albaniixan baigaa byxniig xuurailna. Deegyyree iim baixad xarin ch 1 duusgana da. Bazarbaani xum pad

Зочин 2016-03-31 202.9.41.166

Одоо хямрал болж байгаа нэрээр төрийн албаныхан байгаа бүхнийг хулгайлна.