ЭМЯ: Шинээр 13 бүртгэгдэж, үсээ засуулсан гэр бүлийн 3 хүн халдвар авчээ | News.MN

ЭМЯ: Шинээр 13 бүртгэгдэж, үсээ засуулсан гэр бүлийн 3 хүн халдвар авчээ

COVID-19

ЭМЯ: Шинээр 13 бүртгэгдэж, үсээ засуулсан гэр бүлийн 3 хүн халдвар авчээ

ЭМЯ: Шинээр 13 бүртгэгдэж, үсээ засуулсан гэр бүлийн 3 хүн халдвар авчээ

Эрүүл мэндийн яам Covid-19-ийн нөхцөл байдлын талаарх өнөөдрийн (2021.01.26) мэдээллээ хийлээ.


ХӨСҮТ-ийн Тандалт, судалгааны албаны дарга А.АМБАСЭЛМАА:

-ХӨСҮТ-ийн Вирус судлалын гурван лаборатори, ЗӨСҮТ, НЭМҮТ-ийн лаборатори, Дархан-Уул, Сэлэнгэ, Орхон аймгийн салбар лабораторид нэгдүгээр сарын 25-нд нийт 12039  сорьцод шинжилгээ хийхэд 13 хүнээс Сovid-19 илэрлээ. Бүгд Улаанбаатар хотод бүртгэгдсэн. Бусад аймагт халдвар бүртгэгдээгүй. Батлагдсан тохиолдлуудын хоёр нь ХӨСҮТ-ийн эмч, ариутгагч байна. Бусад нь өмнө гарсан багц халдварын голомттой холбоотой ойрын хавьтал, ажиглан тусгаарлалтад байсан хүмүүс байна. Бэлхийн задгай, Дамбадаржаа орчимд буюу Сүхбаатар дүүргийн 16 дугаар хорооны нийтийн байранд долоон тохиолдол бүртгэгдсэн. Тандалт судалгааны явцад халдварын эх уурхай тодорсон.

Ингэснээр Улсын хэмжээнд багц халдварын голомтод батлагдсан тохиолдол 1151 боллоо. Үүнээс 719 хүн буюу 62.5 хувь нь эдгэрсэн. Өчигдөр нийт 42 хүн эдгэрч, гэртээ гарсан. Нийт Монгол Улсын хэмжээнд батлагдсан тохиолдол 1656  болсон. Үүнээс эдгэрсэн 1211 буюу 73.1 хувь нь эмчлэгдэн эдгэрсэн.

"ЭНЭ САРЫН 17-НД НЭГ ҮСЧИНГЭЭР ҮЙЛЧЛҮҮЛСЭН ГЭР БҮЛИЙН ГУРВАН ХҮНЭЭС ИЛЭРСЭН"

ХӨСҮТ, Цэргийн төв эмнэлэг, Хан-Уул дүүргийн 300 ортой эмнэлэг, Улсын нэгдүгээр төв эмнэлэгт нийт 432 батлагдсан тохиолдол эмчлүүлж байна. Биеийн байдал маш хүнд нэг, хүнд 20, хүндэвтэр 45, хөнгөн 384 хүн эмчлэгдэж байна. ХӨСҮТ-д 147 хүн эмчлүүлж байгаа бол Цэргийн  төв эмнэлэгт 135 хүн эмчлүүлж байгаагаас маш хүнд хүн нэг байгаа Хан-Уул дүүргийн 300 ортой эмнэлэгт 159 хүн эмчлүүлж буй. Улсын нэгдүгээр төв эмнэлэгт хүндэвтэр гурван хүн хяналтад байна.

Өчигдөр батлагдсан тохиолдлуудын эх уурхайг эрэн сурвалжлах явцад нэг гэр бүлийн гурван хүн үсчинд үсээ засуулсан байсан. Тухайн үсчнээр энэ сарын 17-нд үсээ засуулж, маргааш нь шинжилгээ авахад вирус илэрч, батлагдсан. Үсчин болон бусад үйлчилгээний байгууллагууд халдвараас сэргийлэх хэрэгтэй.

"НЭГ БАТЛАГДСАН ТОХИОЛДЛЫН ЭХ ҮҮСВЭР ТОДОРХОЙГҮЙ БАЙНА"

Сүхбаатар дүүргийн 45 дугаар байранд халдвар бүртгэгдэж, 121 хүнд шинжилгээ хийхэд сөрөг гарсан. Мөн Бэлхэд байдаг нийтийн байрны 204 өрхийн 592 хүнд шинжилгээ хийхэд урьдчилсан байдлаар хариу сөрөг гарсан. Одоо 14 хоног хянаж, давтан шинжилгээ өгнө.

Төв талбай дээр өчигдөр жагсч байсан эмнэл зүйн шинж тэмдэг илэрсэн, хавьтал болсон байж болзошгүй хоёр хүний шинжилгээнд урьдчилсан байдлаар хамруулахад халдвар илрээгүй. Өлсгөлөн зарлаж байгаа иргэн халдвар авсан эсэх талаар мэдээлэл ирээгүй байна. Орон сууцны нойл тоотод амьдардаг нэг батлагдсан тохиолдлын эх уурхай нь тодорхойгүй байна. Халдвар хаанаас гарах өндөр эрсдэлтэй байгаа учраас иргэд олон нийтийн газраар тогтмол амны хаалтаа зүүж, бээлий өмсөх шаардлагатай байна. Хүн амын дунд эрсдэл өндөр байгаа гэдгийг анхаарч, олон нийтийн газраар аль болох явахгүй байхыг анхааруулъя.

ЭМЯ 11.00 цагийн мэдээлэл

ЭМЯ-аас коронавирусийн нөхцөл байдлын талаар ээлжит мэдээллээ хийж байна

Posted by News.mn on Monday, January 25, 2021

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
15
ХарамсалтайХарамсалтай
2
БурууБуруу
1
ГайхмаарГайхмаар
0
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ТэнэглэлТэнэглэл
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

34 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-01-26 135.148.33.84

> Шилдэг эротик клубт тавтай морилно уу — https://tinyurl.com/y9mh59ld

Avatar

Зочин 2021-01-26 66.181.178.220

Зориуд замбараагүй байдал үүсгэж хүн амынхаа тал хувийг алдахгүй байя.үхсэн хатсны өлсгөлөн бэ тахал гэдэг чинь чимээгүй дайн хатуу хөл хорио тогтоож О зогсолт хий хууль үл биёлүүлэгчдийг барьж хорь дээр дооргүй хэтэрч байна шүү.хотод дан хөдөөний оркууд ямарч дүрэм журам мэдэхгүй……

Avatar

Зочин 2021-01-26 103.14.38.134

Боль хулгайчуудаа, Энэ замбараагуй юмаа зогсоо. Арай л хэтэрч бна.

Avatar

иргэн 2021-01-26 112.72.15.210

Амбасэлмаа гуай дураараа компани, байгууллагын нэр хүндэд их халдах юмаа. Энэ бас хуультай гэдгийг мэдэхгүй бололтой. ЭМЯ, УОК үргэлж ард иргэдийг айлгах тактик барьж ирсэн. Корона тусвал шууд үхэх мэтээр ярьдаг, эмнэлгээр бүү яв гэдэг. Гэтэл өөр төрлийн өвчтэй хүн гэртээ өвчнөө хүндрүүлж улам хэцүүдэж байгаа нь тэдэнд хамаагүй, коронагаар л хүн үхээгүй гэж ОУ тайлагнаж байх нь чухал. Хүмүүс эмнэлэг явахгүй байсааар өвчнөө хүндрүүлж, тэрнээсээ болж нас барах тохиолдол зөндөө гарч байгаа

Avatar

Сайд албан тушаалтайгаа үлдэж л байвал ард түмэн үхсэн ч хамаагүй. 2021-01-26 66.181.179.146

Коронаг хумих ёстой ЭМЯ нь сайдаа өмөөрч жагсаж корона тараав!!!

Avatar

йа 2021-01-26 103.11.195.34

хаана байдаг ямар үсчин юм бээ ???????????

Avatar

Зочин 2021-01-26 202.126.88.157

Ene ger horooloiin niitiin bair gedeg zavaan yumiig boliulmaar yum!!!!!!

Avatar

Иргэн 2021-01-26 202.179.27.214

Харин тийн. Ёстой заваан. Сүүлийн хэдэн жил гэнэт л айлууд хашаандаа жижиг өрөөтэй нийтийн байрнууд барьж эхэлсэн. Бохир орчин одоо тэнд л бна. Нэг байшинд агааргүй шахуу нийтийн 00 той гэх мэт.

Avatar

зочин 2021-01-26 192.82.77.140

усчинд корона илрээгуй усээ засуулсан гурвын уснээс нь илэрсэн болж байна уу.

Avatar

Тэнэг 2021-01-26 202.126.88.189

Мангараа сайн сонс үсчин халдвартай байсан гээд байна

Avatar

Зочин 2021-01-26 202.179.26.5

занаа гэдэг хүн байнга буруу юм бичиж, хүмүүсийн тархийг эргүүлэх юм

Avatar

Зочин 2021-01-26 64.119.24.224

ali uschin um be holuur bayaa.ner us hayag medeelel ogch seremjluuleh shaardlagatai bna

Avatar

Зочин 2021-01-26 202.55.188.84

SUMTAIBUZAR, AMBASELMAA EMGEN OGTSOR OGTSOR OGTSOR!!!

Avatar

Зочин 2021-01-26 192.82.69.23

Энэ Ганбаатар өлсгөоөнгөө зогсоочээ,хүмүүс бүү очоосрой,вирус тархах өндөр эрсдэлтэй шүү дээ.

Avatar

ЗОЧИН 2021-01-26 124.158.95.14

ҮСЧИНГЭЭ ДӨНӨГЖ НЭЭСНЭЭ ҮСЧИНГЭЭР ҮЙЛЧЛҮҮЛСЭН ХҮМҮҮС ХАЛДВАР АВЛАА ГЭХ ШИГ, ЭРГЭЭД ХААХ ЮМ БАЙНА Л ДАА, ТАЛБАЙД БОСОО ГАНБААГ ӨЛСГӨЛӨН ЗАРЛАНА ГЭНГҮҮТ ХАЛДВАР ГАРЛАА ГЭЭД БАЙСАН, СӨРӨГ Л ГАРСАН ЮМ БАЙНА Ш ТЭЭ, ЕР НЬ ЭНЭ КОРОНА ЧИНЬ ЗАХИАЛГАТ ХАЛДВАР БИШ ЮМ УУ? ОДОО ЦАГААН САР ДӨХӨӨД ИРЭНГҮҮТ БӨӨН ХАЛДВАР ГАРГАЖ ИРНЭ, ТЭГЭЭД ЦАГААН САРААР ХӨЛ ХОРИО ТОГТООНО, ДУРТАЙ ҮЕДЭЭ КОРОНАГИЙН ТООГ ИХЭСГЭЖ, БАГАСАЖ БАЙГАА ЮМ ШИГ ХАРАГДААД БАЙНА ДАА, ТАНДАН СУДАЛГААНЫ ДАРГА АМБСЭЛМАА ГУАЙ ?

Avatar

Зочин 2021-01-26 202.131.243.186

1 өрх 1 иргэнээ алиооо 12 сард хийцэн бол өдийд ихгэж суухгүй байсан биз

Avatar

Зочин 2021-01-26 103.212.118.56

Олон зүйл чалчилгүй ,эмнэлгийн байгууллагаас өгч буй зөвлөлгөөнийг мөрд.Зарим нь хорио сулруул үхлээ хатлаа гэнэ. Зарим нь хөл хорио сулгуулж халдвар тархаалаа гэнэ. Тэгээд яаж ажиллуулах гээд байгаа юм бэ Солиорлоо тат.

Avatar

иргзн 2021-01-26 202.179.26.88

Сумьяабазарыг зайлуулаа ч ээ

Avatar

Зочин 2021-01-26 66.181.170.229

Хүмүүс минь учраа мэдэж яриач дээ Энэ бол маш аюултай тахал. Орост 100.0 гаад мянган хүн Англид 65.0 мянган хүн үхсэн байна. Энэ бол тоглоом биш Биднээс хамаагүй илүү хөгжилтэй улс орнууд ч барьц алдаж байна. Хамрын дор хагархай гэж бодож ярих хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2021-01-26 202.179.26.5

яг үнэн. нэг муу ханиад, адууны мах идээд эдгэнэ, вакцин хэрэггүй гэж олны тархийг буруу тийшээ эргүүлээд бга хүмүүст хариуцлага тооцооч! Монголчуудаа боддог бол тэгж хуцах хэрэггүй ш дээ!

Avatar

Зочин 2021-01-26 150.129.143.38

НЗД НИЙССЛЭЛИЙН ОНЦГОЙ КОМИСС АЖИЛАА ХИЙЖ ЧАДАХГҮЙ БАЙНАА ЗАЙЛУУЛААЧЭЭ СУМЪЯАБАЗАРЫГ

Avatar

Зочин 2021-01-26 103.212.118.56

Хамар дорх хагархайгаа зөв ажлуул, Юу ч чадахгүй тэгээд улс төржиж, намчирхаж томрох санаатай .Энэ халдвар чиний улс төрийн тоглоом биш. Нийт ард олны саналаар тодорч төрд ажиллаж байгаа хүмүүс,сонгогчдын итгэлийг хөсөрдүүлж,бусдын гүтгэлгээс айж, чам мэтийн саналаар зайлаад байдгүй юм.Улс төрийн өчүүхэн эрх ашгийн төлөө төрийн ажлыг бүү үймүүл. ард олны эрх ашгийг бүү хорол.

Avatar

Зочин 2021-01-26 66.181.178.225

энэ бол зүгээр л ханиад дахрлаагүй дох өвчинтэй хүмүүсийн тусч үхдэг ханиад аарц адууны махаа идээдээд сармис үнэрлээд явхад яах ч үгүй битгий энгэж хоосон худалаа сүржигнээд байцгаа. Эм нь олдохгүй ташраараа туссан хүмүүс ташраараа хяардаг өвчнийг тахал гэдэг монголд эдгэрч гараад байгаа биз дээ. Энэ бол зүгээр л нэг жүжиг.

Avatar

Зочин 2021-01-26 43.242.243.94

ДЕБИЛ

Avatar

Зочин 2021-01-26 202.179.26.5

ээ малаа. чи монгол улсыг сөнөж мөхөөсөө гэж бодож бну? ийм юм бичээд хүмүүсийг буруу юманд уриалаад бга новшийг барьж саатуулж шалга. Адууны мах, сармис идээд эдгэрдэг юм бол 100.000.000 хүн өвдөж, олон саяараа үхдэг юм уу?

Avatar

Зочин 2021-01-26 202.9.40.124

Энэ жүжиг эхэндээ айлгах төлөвлөгөө байсан чинь одоо хошин шиг болцон уу

Avatar

зочин 2021-01-26 202.131.249.122

Үсчинээс нь илэрсэн юмуу битгий тэгж туйлшир

Avatar

Зочин 2021-01-26 66.181.161.91

Сонин өвчин юм аа … Беларусь чууд намаржин жагсцгаагаад бужигнаад байхад л тархаж сүйд болсонгүй шд . Сая Оросууд улс даяараа л жагслаа , бас л зүгээр л юм шиг байна ..

Avatar

Зочин 2021-01-26 59.153.112.125

Үс засуулсангүй гээд үхчихгүй биз. Засуулах гэж яарахгүй л байна. Дэлхий нийтийг тахал нөмөрчихөөд байхад миний хэдэн хялгас ямар харагдах бол яршиг л бхйна

Avatar

Зочин 2021-01-26 139.5.216.235

Шинжилгээ буруу байх шиг бна. Эсвэл мэдээлэл худлаа бна. Үсчингүүд дөнгөж өчигдөр нээгдсэн байхад засуулсан хүнээс корона илэрсэн гэж өнөөдөр мэдээлж байна ш дээ. Ямар логик бна аа?

Avatar

Зочин 2021-01-26 43.228.129.109

17-нд шагийн үсчингээр засуулсан л байна.

Avatar

зочин 2021-01-26 192.82.77.140

ечигдер талбай дээр халдварын хавьтал байсан гэсэн чинь ЭМЯ-ны мэдээлэлээр тэнд цугласан хумуус дотор ханиалгасан халуурсан хун байна гэж дуудлага егсен гэнээ. Хэн халууныг нь узэж тогтоосон юм болоо. С. Ганбаатар цугласан хумуусээ халууныг нь узэж байсан юм байх даа. Ийм жужиг тавьжээ.

Avatar

Зочин 2021-01-26 119.40.98.177

шааадаг сданууд үнэн мэдээ гарга

Avatar