Төв талбайд сэжигтэй тохиолдол илэрч, хөл хорив | News.MN

Төв талбайд сэжигтэй тохиолдол илэрч, хөл хорив

Төв талбайд сэжигтэй тохиолдол илэрч, хөл хорив

Төв талбайд сэжигтэй тохиолдол илэрч, хөл хорив

УИХ-ын гишүүн С.Ганбаатар өнөөдөр /2021.01.25/ төв талбайд өлсгөлөн зарлаж эхэлсэн.  Тэрбээр Ерөнхий сайдад нэр нь дэвшээд буй Л.Оюун-Эрдэнийг олон улсын арбитрын шүүхэд Оюутолгойн асуудлаар сөрөг нэхэмжлэх гаргах хүртэл өлсгөлөн зарлахаа мэдэгдсэн.

Тэгвэл түүнийг дэмжихээр ирсэн  иргэд  дунд Covid-19 халдвартай хүн  байгаа учраас төв талбайг хамгаалалтад авчээ. Төв талбайд бүртгэгдсэн сэжигтэй тохиолдлыг эмнэлгийн байгууллагын ажилтнууд тусгаарлан, авч явсан байна. Түүнчлэн талбайд цугласан хүмүүсийн бүртгэл мэдээллийг авч байна. Дараа нь ХӨСҮТ-ээс дээрх иргэдийн хувийн мэдээллийн дагуу гэрээр нь очиж дахин PCR шинжилгээ авах аж. Талбайн баруун талын шалган нэвтрүүлэх цэгээр гарсан иргэд гэрийн тусгаарлалтад долоо хонох юм байна.

Төв талбайн дотогш хэнийг ч нэвтрүүлэхгүй хамгаалалтад аваад байна. Иргэдийн зүгээс хүн хоорондын зай барихгүй, сандралдан цагдаагийн тавьсан шаардлагыг биелүүлэхгүй байгаа учраас Зөрчлийн тухай хуулийн дагуу хариуцлага хүлээлгэхийг мөн мэдэгдлээ.

Э.БУРАМ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
30
ХахаХаха
21
ТэнэглэлТэнэглэл
3
ЗөвЗөв
3
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

62 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

ХУД-ийн иргэн Ш.Раднаа 2021-01-25 150.129.143.215

Ерөнхийлөгчийн сонгууль угтаад хувь хүмүүс янз бүрийн тоглолт хийж эхэллээ.Ганбаатарын яриад байгаа нь ямар ч үнэмшилгүй, огт биелэх үндэсгүй юм. Оюутолгойн төсөл маш хүнд байдалд орсныг далимдуулаад оноо авах гэсэн оролдлого.Ганбаатартай, Ганбаатаргүй энэ төсөл маш хэцүү байдалд, нэг ёсондоо манай ЗГ нуман тулгуурт ороод байна.Намынхан нь, ойр дотныхон нь наад Ганбаатартаа хэлж болиул. Хүмүүс цар тахалтай тэмцэж яая гэж байхад Ганбаатарыг анхаарах хүн намын гишүүдээс нь өөр байхгүй,

Avatar

Зочин 2021-01-25 66.181.187.228

Засаг эмхэрсний дараа тэмцвэл яасан юм вэ хөлөө жигээд уйлаад суучихдаг эрх хүүхэд шиг хүчээр түрээ барих гэх юм . . ганбаа цагаа олсонгүй эвээ ч олсонгүй . Шижигтэй хүн хүмүүсин машрутыг нь шалгасан байлгүй дээ .журмаа сахих л хэрэгтэй иргэд минь

Avatar

Зочин 2021-01-25 150.7.169.64

Гадаа ил орчинд халдвар тарах магадлал маш бага (маскгүй байсан ч бага байна), тэгээд ч жагсаж байгаа хүн дундаас ойрын хавьтлыг яаж мэдсэн юм болдоо. Сайхан жүжиг тавьцгаах юм даа.

Avatar

Зочин 2021-01-25 202.9.46.229

22 terbum ortei uldeh n todorhoi bolj bn daa. ih mongoor yug ch hudaldaj avdag niigem mongold baina

Avatar

Новичок 2021-01-25 98.42.137.30

С.Ганбаатард ойрхон эх сурвалжийн мэдээлснээр гишүүний бандаажнаас ковид илрүүлсэн сурагтай. ФСБ,До яамны сүнснүүд хаа яагүй хэрэн хэсүүчилж байна . Сэрэгтүн.Болгоомжлогтун !!!!!

Avatar

zochin 2021-01-25 66.181.160.16

iimerhuu zahialgat jujig togloh geed xosutiin Nyamhuug hussan yum bnaldaa yegzur uvgun ugend orj uguhgui bjdee huurhii teneg suvilagch turhiin darga huurhun egch nariig halahgui bgad bgaa ni iim uchirtai uls turiin jujig bjee

Avatar

Зочин 2021-01-25 202.9.46.167

Үр хүүхдэд чинь ирэх Оюутолгой танд хамаагүй юу?Монголчууд минь дээ….Арай дэндүү ойрын бололтой болж дээ чөөваас хэлэх үг олдохгүй байна.

Avatar

Зочин 2021-01-25 185.220.102.244

!! Шилдэг эротик клубт тавтай морилно уу — https://tinyurl.com/y9mh59ld

Avatar

Тулга 2021-01-25 202.126.89.154

Кккззк

Avatar

росс 2021-01-25 122.201.22.174

Төрийн төлөө тангараг өргөсөн Цагдах эмч нар гадаадын санхүүжилт бүлэглэлийн утсан тоглоом болох хэсэг бүлэг нөхдийн гар хөл болж ажиллаж байгаа нь залуу хүний хувьд эмгэнэлтэй гэмээ. Ар гэрт нь байгаа ирээдүй нь үр хүүхдийнхээ ирээдүй нь төлөө ажил үйргэй гүйцэтгэж байгаа нь нэн харамсалтаЙ

Avatar

Зочин 2021-01-25 122.201.31.198

халдвартангууд албаар гадубр яваад бнауудаа бусдыгаа бодоорой

Avatar

Мөөг 2021-01-25 202.9.40.135

Яаж мэдээд байна тэр халдвартай хүмүүсийг

Avatar

Зочин 2021-01-25 66.181.191.146

Талбайд өмнө нь жагссан болон одоо жагсагсад гэртээ тусгаарлаж, PCR өгөөрэй. Жагсахаар явж байгаа хүмүүс маскаа сайн зүүж, давхар нүүрний хаалт зүүгээрэй. Корона та нарыг ялгахгүй шүү, эрүүл мэндээ, ар гэрээ бодоорой. Жагсаал дууссаны дараа тусгаарлах байр олбол бүр сайн.

Avatar

Бэлтгэл офицёр 2021-01-25 66.181.178.220

Энэ одоо юу болоод бна их багагүй элийрч балайрчихсан юмуу.энэ сайны ёр биш шүү. Эмх замбараагүй байдал үүсвэл дийлдэхгүй шүү.тахалаас дор юм болно шүү.дээрээ суудлаа олохгүй бол доороо гүйцлээ олохгүй.монголын нүд чих байгаа юмуу.арай байна шүү.

Avatar

Үа үа 2021-01-25 66.181.161.1

Ганбаатар явсан газар болгондоо гай чирч байдаг

Avatar

Зочин 2021-01-25 66.181.182.220

Тэгээд Ганбаатарын өлсгөлөнг зогсоохын тулд оюунэрдэнэ.г гялс сайд болгоод нөгөөх нь гялс арбиторт хандаху. Гарцаагүй сайд болгох гээд өлсөж яваа гэж ойлгохуу

Avatar

Монгол 2021-01-25 66.181.161.112

Авилгачин хиншүү ганбаатар тонил үх

Avatar

Зочин 2021-01-25 192.82.72.63

Ногоороод улаараад яваад байгаамуу? Яаж мэдээд байгаан?

Avatar

Худалч 2021-01-25 192.82.72.63

Яаж мэдээд бариад байнаан? Ногоороод улааоаад харагдаад байгаамуу!

Avatar

зочин 2021-01-25 202.9.46.194

иим замаар амьдарна гэдэг үнэхээр мулгуу сэтэгцийн эмгэгтэй хүний асуудал

Avatar

kkk 2021-01-25 192.82.69.80

ter 1 havital yu ge tusgaarlaltand baigaa bish yum uu negdugeer bitgeiihel 2 3 ortsoor ni tusgaarlaad baigaa bish biluu

Avatar

Зочин 2021-01-25 182.214.166.163

Ха ха..харин тиймээ

Avatar

зочин 2021-01-25 202.9.46.194

энэ этгээдийн өвчин хүндэрлээ – хоер хоног гадаа байж чадахгүй харахаас зэвүү н
тэнэг этгээд иим малнууд ыг бүрхан өршөөхгүй дээ

Avatar

иргэн 2021-01-25 66.181.190.23

гадны новшнуудад худалдагдсан монголын төр засгийн нохдууд ард иргэдийг

Avatar

Зочин 2021-01-25 122.201.31.144

ӨЧНӨӨН ХӨЛ ХОРИО ДЭГЛЭМ ЗАРДАЛ ЧИРЭГДЭЛ НОКЫН АЖИЛ ЯАЧИХСАН ЮМ БЭЭ СУМБУЗРЫГ ЗАЙЛУУЛААЧЭЭ

Avatar

Зочин 2021-01-25 202.55.188.84

Tegvel turuunii jagsaal ni enenees olon hun zuv zugeer l baisiimuu? Hen 1-nii zahialgat jagsaal bolohoor hiij boldog baih ni ee

Avatar

Зочин 2021-01-25 122.201.31.144

Нийслэлийн цагдаа ивээлдээ хийлгэсэн жагсаал шү дээ Субузрын ажил

Avatar

Зочин 2021-01-25 203.91.115.43

Энэ Ганбаатарт хариуцлага тооцож шууд гишүүнээс нь эгүүлэн тат. Монгол улсын хууль тогтоомжийг зөрчсөн үндэслэлээр.

Avatar

зочин 2021-01-25 103.26.194.61

Ene hiatadiin hutguur s** OT-g hiatadad ogoh gej beijingiin zahialgaar iim yum hiij bgaa ni todorhoi.

Avatar

Zochin 2021-01-25 103.26.194.61

ene hinshuu Ganbaa eronhiilogchiin songuulid ner devshih gejuugaan baihda zailuul. Ene hiatadiin hutguuriig dagaval mongolchuud bugdeeree olsoj uhene shuu. Ter OT-oos baruunii horongo oruulagchdiig shahaj gargaad OT-g hiatadad ogoh gej bgaa ni todorhoi.

Avatar

Irgen 2021-01-25 202.9.47.6

Huuk iin ogtsorson ih sejigtei bgaa. President ruu hudlaa yum buhaad shaltag haigaad ogtsorch bna. Unendee ene shaltag bol gol shaltgaan bishee. Yaj ch bodson ineedtei zuil. Harin Ganbaatariin heleed bgaa zuiltei holbootoi bh magadlal ih bna. 30 naas omno mgl uls shuuhed gomdloo gargahgui bol oyu tolgoin gereeg tsutslah bolomjoo aldana. Tm ees ene bolomjiig ashigluulahgui gej huukiig mafi shahanguut asuudlaas bultaj, tsag hojuulj ogtsoraon gej bodohoor bna. Tm ees Ganbaa giin zov.

Avatar

Зочин 2021-01-25 66.181.161.75

талбайд ковид гарсан гэдэг шал худал очсон залуусыг дарамталсан гэнэ удахгүй ил болно шиидэл их хурал тарах

Avatar

Зочин 2021-01-25 64.119.21.25

Талбай дээр Тэмүүжин гэдэг хүнээс коронаа илрээ юу?

Avatar

Зочин 2021-01-25 122.201.31.48

Бусдыг эрсдэлд оруулахгүйгээр ордон дотор өлсгөлөнгөө хийгээч!!!

Avatar

Зочин 2021-01-25 202.9.46.246

ОБК ёстой тэнэгтэж б.на.Эд чинь солиорчихсон юм биш б.гаа. Зүгээр явж б.гаа хүнийг хараад л С-19-ийг мэддэг болчихсон б.на.Одоо эх орончдыг бүгдийг нь өвчтэй болгох нь б.на ш. Энэ хэний тоглоом бэ??? Ард түмэн минь ирээдүйгээ сайн бод. ухаар тэмц. нэгдэгтүн.

Avatar

Зочин 2021-01-25 202.21.107.91

tegeh shaardlaga baihgui covidtoi hun oruulaad l boloo ternees yaaj iim hurdan ilruudii gadaadaas irsen humuusiig 21 t ilruulj chadahgui bgaa biz dee

Avatar

Зэв 2021-01-25 66.181.161.19

Оюу толгой хүчтэй байна монгол төрийг хянаж чадаж байна шүү дугарах эрхгүй болгож байна хулгай луйвар хүчтэй юм

Avatar

Зочин 2021-01-25 66.181.180.215

хиншүүгийн балаг их шүү

Avatar

МАН 2021-01-25 202.9.46.187

МАН ын хулгайчид сайхан ,тавилттай, жүжиг тавьж байна даа.!. Одоо ковидын сэжигтэй иргэдийг гэрээр нь шинжилгээ авах нэрийдлээр баривчилгаа хийх биз. Ганбаатарын мэдэгдлийг нялзааруулах сайхан аргаа олждээМАН ын хулгайчууд, түүний гар хөл бологсод!!

Avatar

Bat 2021-01-25 59.153.114.239

Ene zasgiinhan Covid gej uursdiin ulsturiin zevsegtei bolsiin bna. Haana uvchin gargamaar bna, hediid humuusiin hul horihuu hezee songuuli hulgaigaa hiivel bugded ni ashiglaj bgaam bna.

Avatar

иргэн 2021-01-25 64.119.23.59

Нью Йоркийн шүүхэд ОТ-ийн жижиг хувьцаа эзэмшигч Рио Тинтод нэхэмжлэл гаргаад явж байхад манай ЗГ юу хийж байгаа бол? МАН-ын ЕС АН-ын Ерөнхийлөгчид гомдоод явлаа … одоо бид нарыг бүгдийг карантинд оруулчих. дэлбэрээд гарнаа даа !!!

Avatar

Зочин 2021-01-25 66.181.180.215

маанагаа тэд нар чинь монгол давуу эрхтэй байна гээд манай эсрэг байгаа юм аа наад хиншүү чинь хагас хугас англи хэлтэй нарийн юм бол ойлгохгүй хүн

Avatar

Зочин 2021-01-25 202.21.108.53

МАН гарууд Рио-ийн захиалгаар шоу тавьдаг болжээ, ЗГ чин Хүрэлсүх, Оюук , Нямба зэрэг жүжигчдээр дүүрсэн бна. Ард түмнийхээ эсрэг дайсагнан жүжиглэдэг болжээ.

Avatar

МАН 2021-01-25 64.119.21.218

Яг ийм арга хэрэглэнэ гэдгийг нь би мэдэж байлаа. Учир нь энэ төрийг яг ийм аргаар ажилладаг коммунист угшилтай нам удирдаж байна. Ковидыг байнга улс төрийн зорилгоор ашиглаж байна даа.

Avatar

зочин 2021-01-25 103.57.94.83

халаттай, углааштай эмэгтэй, залуусын жагсаал бүгд найрууллагатай жүжиг байсан ажээ

Avatar

Зочин 2021-01-25 202.21.108.17

МАН гаруудын жүжиг үргэлжилсээр. Үүнд АН, ХҮН тэргүүтнүүд хамсжээ. Доржханд гэдэг нөхөр Риогийн тавиул гэдэг нь үнэн л болж таарлаа.

Avatar

Монгол 2021-01-25 202.9.46.7

Битгий худлаа яриад бай.та нар болсон хойно.ард түмнийг дэндүү доромжилж байна.наадах чинь хэнч итгэхгүй луйварчид хулгайч наоаа.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

иргзн 2021-01-25 202.179.26.88

МАН өөрсөд өө Ард иргэдийг Өдөөн хатгаж эхэллээ,

Avatar

Монгол 2021-01-25 66.181.161.112

Гөлөгөө аятайхан бгаарай. Хутган үймүүлэгч новшоо

Avatar

Зочин 2021-01-25 103.57.94.83

НӨГӨӨ ТОМ ТОМ ЯРИАД БАЙСАН ЗАЛУУС ХААНА БАЙНА. ТЭДНИЙГ ЖАГСАЖ БАЙХАД ЦАГДАА НАР ЯАГААД ШӨНӨ ДӨЛ БОЛТОЛ ЧИМЭЭГҮЙ БАЙВ.

Avatar

Зочин 2021-01-25 202.9.46.153

** togloomond hen oroh ve?

Avatar

Зочин 2021-01-25 103.57.94.83

залуус гэв гэнэт ухаан нь онгосхийтэл ороод жагсаад байсан санаагаараа биш, МАН-ын их хэмжээний мөнгөөр жагссан бололтой

Avatar

Зочин 2021-01-25 103.26.194.107

ИХ Л СОНОР СЭРЭМЖТЭЙ БАЙХ ЧИНЬ ВЭ НЭГ Л БИШ БОЛООД БАЙНА ДАА АЙН

Avatar

Зочин 2021-01-25 202.9.40.97

Залуучууд сүрхий болжээ гээд байсан чинь жүжиг байж. Залуучууд сэтгэлийн дуудлагаараа биш мөнгө авч очсон юм биш үү. Өнөөдөр Оюутолгойн гэрээтэй холбоотой жагсаалд манай нөгөө сүрхий залуучууд хаана байна?

Avatar

зочин 2021-01-25 103.57.94.83

ХАРИН ТИЙМЭЭ. тэднийг жагсахад цагдаа нар цар тахал энэтэр яриагүй шүү дээ. сонин шүү

Avatar

Зочин 2021-01-25 202.9.46.153

Zaluuchuud surhii. Ene ** togloomond oroh uu?

Avatar

Зочин 2021-01-25 82.165.22.75

ЭНЭ ХУЛГААЧУУДЫН ТӨР ЮУ Ч ГЭЖ ХУЦАХААС СИЙГЭХГҮЙ.

Avatar

irgen 2021-01-25 43.228.129.150

ковид ЯАХ ВЭ ГАНБААЭАРААС ГАЛЗУУ ӨВЧИН АВЧИХ МИИИИИИ

Avatar

Зочин 2021-01-25 82.165.22.75

ЧАМ ШИГ х***а ЮУГААР ӨВДӨӨД ҮХЭХ НЬ БИДЭНД ХАМАА АЛГА.

Avatar

зочин 2021-01-25 192.82.77.140

шал худлаа юм зохиож тараах сулруулах арга хэмжээ авч эхэлсэн. Ойрын хавьтал болсон евчтен талбай дээр байж байна шуу очоорой гэж хэлчихээд л тэнд байх юм гэнээ. Инээдтэй ичмээр юм зохиох юмаа.

Avatar

Зочин 2021-01-25 122.201.31.144

Сумъяабазарыг огцруулах жагсаал болвол очмоор байна

Avatar